Siedem kroków łamiących przekleństwo – rekolekcje z o. Józefem Witko

Siedem kroków łamiących przekleństwo

„Te siedem kroków jest związanych z nawróceniem, mogą pomóc innym, są bardzo proste, a jeśli wiemy jak się poruszać, to jest nam łatwiej” – o. J. Witko cz. 10 rekolekcji

I krok najważniejszy – to wyznanie wiary w Jezusa oraz w moc Ofiary Mszy św., która jest uosobieniem męki, śmierci i zmartwychwstania Jezusa łamie wszelkie przekleństwa!

Wyrzeknij się zła i wyznaj swoją wiarę w Boga Ojca, Boga Syna i Boga Ducha Świętego

II krok -  pokuta za wszystkie swoje grzechy oraz te sytuacje, w których buntowałem/-am się wobec Boga,
Na czym ta pokuta ma polegać…. (odsłuchajmy dokładnie. Ojciec Witko podaje).

III krok - przyjąć przebaczenie grzechów. Przystąpić do sakramentu pokuty, wyznać swoje grzechy i wierzyć, że Bóg przebaczył i przyjąć przebaczenie.

IV krok – przebacz wszystkim, którzy kiedykolwiek Cię skrzywdzili.
Nieważne jak bardzo Cię zranili, nieważne, jak bardzo z tego powodu cierpisz, nieważne, jakie jest przez to twoje życie z powodu tego skrzywdzenia – przebacz. Z całego serca. Okaż miłosierdzie i nie patrz, czy Twój krzywdziciel się zmieni. Nie uzależniaj swego przebaczenia od jego zmiany. Po prostu przebacz!
Nawet jeśli on Ci nie przebaczy – Ty przebacz!
Bo Bóg przebaczając nam oczekuje, że my tez przebaczymy innym.

V krok – wyrzeknij się wszelkich kontaktów z okultyzmem i satanizmem.
Zerwij takie kontakty, wszelkie – od zaraz.
Masz przedmioty – pozbądź się ich!
Masz literaturę – spal ją!
Chodziłeś do bioenergoterapeutów – przestań już chodzić!
Nie wspominaj o tym, nie korzystaj z tego, nawet jeśli wydaje Ci się, że to przyniosło Ci jakieś korzyści i myślisz, że zrezygnowanie z tego przyniesie jakiekolwiek straty

VI krok – pomódl się wtedy o uwolnienie od przekleństwa.
W jaki sposób?
„Panie Jezu wierzę, że Ty stałeś się przekleństwem za mnie. Dziękuję Ci za to. Proszę Cię, uwolnij mnie teraz od tego przekleństwa, które nade mną ciąży. Dziękuję Ci, że to czynisz dla mnie. Amen”
A jak nie pamiętasz tej  modlitwy powiedz „Panie Jezu odmówię teraz „Ojcze Nasz”, abyś teraz złamał to przekleństwo”. Możesz odmówić Różaniec św., Koronkę do Bożego Miłosierdzia. Liczy się intencja, można to uczynić własnymi słowami lub odmawiając jakąkolwiek modlitwę, pamiętając, że Różaniec św. czy Koronka mają tutaj ogromną moc.

VII krok – UWIERZ!  Po prostu uwierz, że Bóg uwolnił  Cię od przekleństwa.

A Eucharystia czyli Msza Święta zawiera wszystkie te kroki – posłuchaj części 10 rekolekcji i uwierz :)

Opracowanie własne – tekst przepisany fragmentarycznie z nagrania 10-tej konferencji. 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Pomoc duchowa i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

52 odpowiedzi na „Siedem kroków łamiących przekleństwo – rekolekcje z o. Józefem Witko

  1. Paul pisze:

    Czy wiecie coś może na temat muzyki Trance.Czy jest szkodliwa i nie należy jej słuchać.Pytam bo mam w rodzinie bliską osobę słuchającą tego gatunku non stop.Może słyszeliście coś na ten temat?

  2. M pisze:

    Mogę potwierdzić skuteczność modlitwy o uwolnienie. W moim przypadku nie wypowiedziałam dokładnej treści z punktu 6, lecz swoimi słowami poprosiłam Pana Jezusa o oddalenie ode mnie złych duchów, jeśli są obecne. (Miałam podstawy do podejrzeń działania złych mocy bezpośrednio, albo poprzez czyjąś klątwę, bo nagle przestało działać kilka ważnych urządzeń: komputer, lodówka, samochód). Po mojej modlitwie komputer ruszył, podobnie samochód i lodówka lepiej chłodzi, (chociaż już zamówiłam nową, być może niepotrzebnie). Odmówiłam także egzorcyzm do Michała Archanioła.
    Odnośnie Trance to muzyka elektroniczna podobna do techno. Rytmiczna, z wiodącym niskim basem, na który nakładają się wysokie akordy. Raczej tego typu muzyka nie wniesie nas w pobożny nastrój. Przeciwnie; prawdopodobnie wywoła pewien niepokój i pragnienie mocnych doznań. Przypuszczam, że długotrwałe słuchanie może wprowadzić w trans. O takim zjawisku mówił Leszek Dokowicz (technomanipulacja).

    • Paul pisze:

      Wiem Trance to stan alfa czyli wolniejsze przebiegi fal mózgowych podobnie jak wtedy kiedy zasypiamy albo jesteśmy w szoku powypadkowym.Tak myślałem tylko pytanie co zrobić by ta osoba przestała słuchać tej muzyki.Na moje argumenty pewnie na mnie nawrzeszczy. :( Dzięki za odpowiedź :)

      • Magdalena pisze:

        Słuchałam ostatnio księdza Oko ale nie pamiętam czy te słowa powiedział w Radio Maryja czy w Polsacie.
        W każdym bądź razie mówił tak „nie chciej być lepszy od Jezusa. On Bóg-Człowiek a wszystkich nie zbawił i Tobie się to nie uda. Ty tylko mów co jest złe i módl się.”
        Dodam od siebie: a Pan jeśli zechce to uczyni cudu. Ty masz ostrzec i modlić się.
        Nie praw „litanii” jak nie masz mocy sprawczej, nie jesteś matką, ojcem, katechetą. ale możesz jak mówi o. Witko delikatnie posmarować komputer, telefon czy mp3-kę na czym tam słucha tego delikatną warstwą oleju egzorcyzmowanego :)
        Zrobisz to, co możesz zrobić i Bóg ci podziękuje za to w odpowiednim czasie

      • Paul pisze:

        Trans nie trance :) to stan alfa :)

    • wobroniewiary pisze:

      Do tych modlitw dodaj jeszcze modlitwę błogosławieństwo z innych rekolekcji o. Witko

      MODLITWA JABESA w całości:
      Obyś skutecznie mi błogosławił i rozszerzył granice moje, a ręka Twoja była ze mną, i obyś zachował mnie od złego, a utrapienie moje się skończy!

  3. Paweł pisze:

    W tę historię aż trudno uwierzyć. Człowiek, który przez długi czas dzierżył rekord w ilości gier w reprezentacji Albionu, którego „Daily Mail” nazwał jednym z najlepszych obrońców na świecie jest… bezdomny! Mowa o Kennym Sansomie, legendzie angielskiej piłki

    Stać go było na wszystko. Drogie ubrania, rezydencja warta milion funtów, samochody, zegarki najlepszych firm. Wydawać by się mogło, że załapał Pana Boga za nogi. Jednak Sansom już w Arsenalu Londyn poznał smak kasyna. Kiedy przegrywał gigantyczne pieniądze, odreagowywał to alkoholem. W stanie wskazującym znów szedł do kasyna, a potem pił i tak w kółko.

    Do swojej tragicznej sytuacji przyznał się teraz. – Jestem hazardzistą i alkoholikiem – powiedział w rozmowie z „The Sun”. Zegarki, samochody, rezydencja – wszystko przepadło. Sansom jest… bezdomny! – To prawda. Śpię w parku na ławce. Pierwsze noce były dla mnie koszmarem – dodał.

    Niech jego los będzie ostrzeżeniem dla wielu piłkarzy borykających się z tymi problemami

    • Paul pisze:

      Często tak jest nadmiar pieniędzy o szajba odbija.Znam wielu takich.Narkotyki alkohol kasyna dziewczynki a potem na dno.Dlatego nie ma co zazdrościć bogactwa bo to marności nad marnościami.Dziś masz jutro nie.

      • Monika pisze:

        Świetny obrońca, ” jeden z najlepszych obrońców na świecie” a jednak przed pokusami złego się nie obronił.

  4. Monika pisze:

    Dziś I piątek a jutro I sobota i przypominam, że jutro jak w każdą I sobotę o godz. 10-00 ks. Adam i inni kapłani dokonują poświęcenia wody egzorcyzmem wg starego rytu po łacinie, jak naucza ks. G. Amorth
    Nie zapomnijmy naszykowąc wody już dzisiaj aby jutro nie szukać :)

    • wobroniewiary pisze:

      Dziękuję Monisia za przypomnienie.
      Za 7 pkt. wpisu dodam: I podchodzić do tego z wiarą ;)

      „Wiara nie jest światłem rozpraszającym wszystkie nasze ciemności, ale lampą, która w nocy prowadzi nasze kroki, a to wystarcza, by iść”
      Papież Franciszek

      Woda egzorcyzmowana – ważne informacje

      http://sanktuarium-ratowo.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=4

      Ks. Gabriel Amorth, odpowiedzialny za przygotowanie kandydatów do pełnienia posługi egzorcysty, zachęca księży, by wrócili do poświęcania wody według przedsoborowego Rytuału. Tylko i wyłącznie woda poświęcona zaczerpniętą z niego modlitwą (na język polski z łaciny tylko częściowo przetłumaczoną) może być nazywana „egzorcyzmowaną”, gdyż nie tylko tak nazywa ją Rytuał: aqua exorcizata, lecz rzeczywiście wypowiadany jest nad nią egzorcyzm

  5. Ania pisze:

    MIŁOŚĆ która jest ŚMIERCIĄ!
    Miłość Jego jest również ŚMIERCIĄ dla moich grzechów.
    /tak dla przypomnienia nam wszystkim w pierwszy piątek miesiąca/
    br. Jan Hruszowiec

    ==========================
    Dziś I piątek:
    Modlitwa do Najświętszego Serca
    O, Najświętsze Serce Jezusa, naucz mnie Twoich dróg.
    Najświętsze Serce Jezusa, wprowadź mnie na Drogę Doskonałości.
    Chroń mnie od demona i nie zostawiaj mnie na pastwę jego woli.
    Najświętsze Serce Jezusa, bądź Skałą mojego schronienia, bo Ty jesteś moją Ucieczką.
    Spraw, niech Twoja Miłość i Twój Pokój prowadzą mnie i strzegą. Amen

    I jednocześnie Matki Bożej Anielskiej (modlitwa-egzorcyzm):
    Potężna Niebios Królowo i Pani Aniołów,
    Ty, która otrzymałaś od Boga posłannictwo i władzę, by zetrzeć głowę szatana,
    prosimy Cię pokornie rozkaż hufcom anielskim, aby ścigały szatanów,
    tłumiły ich zuchwałość a zwalczając ich wszędzie, strąciły do piekła.
    Święci Aniołowie i Archaniołowie, brońcie nas i strzeżcie nas. Amen.

  6. Ania pisze:

    Piękne i wspaniałe.
    Dziękuję Ci Jezu!

    przebacz wszystkim, którzy kiedykolwiek Cię skrzywdzili.
    Nieważne jak bardzo Cię zranili, nieważne, jak bardzo z tego powodu cierpisz, nieważne, jakie jest przez to twoje życie z powodu tego skrzywdzenia – przebacz. Z całego serca. Okaż miłosierdzie i nie patrz, czy Twój krzywdziciel się zmieni. Nie uzależniaj swego przebaczenia od jego zmiany. Po prostu przebacz!
    Nawet jeśli on Ci nie przebaczy – Ty przebacz!
    Bo Bóg przebaczając nam oczekuje, że my tez przebaczymy innym.

  7. Maria, mama Moniki pisze:

    Dziękuję, że mogłam być w Wąwolnicy, teraz ja już organizuję wyjazdy, jest już autokar na 50 osób na następny wyjazd na 24 sierpnia.
    Może zorganizuję do o Daniela :D

  8. Franek pisze:

    Miałem wątpliwości co do wyrażenia „Bóg sam wymierzy karę” ale przypomniałem sobie główne prawdy wiary.
    Pierwszy i drugi punkt mówi sam za siebie, a to najczystsza nauka KKK
    Może to jeszcze komuś pomoże

    1. Jest jeden Bóg.
    2. Bóg jest Sędzią sprawiedliwym, który za dobro wynagradza, a za zło karze.
    3. Są trzy Osoby Boskie : Bóg Ojciec, Syn Boży i Duch Święty.
    4. Syn Boży stał się człowiekiem i umarł na krzyżu dla naszego zbawienia.
    5. Dusza ludzka jest nieśmiertelna.
    6. Łaska Boska jest do zbawienia koniecznie potrzebna

  9. Jakub z Sosnowca pisze:

    Przeczytane na fb na profilu ks. Tomasza

    Ksiądz Tomasz
    Dialog z występu ks. Bonieckiego na Woodstock.

    Pytanie: Co ksiądz przyjechał tutaj zaoferować?
    Odpowiedź: Nic nie przyjechałem oferować. Róbta co chceta!
    I chyba to jest właśnie problem, że ksiądz nie chce już ludziom niczego ofiarować…

  10. Renata pisze:

    Dziękuję Panu za tę stronę, dziękuję za wsparcie, jakiego doświadczyłam od Adminki.
    Słucham razem z Wami rekolekcji o.Witko.
    Pozostaje mi teraz tylko uwierzyć…choć to nie takie proste.

    • wobroniewiary pisze:

      Uwierz. Pan Jezus mówi „idź Twoja wiara Cię uzdrowiła”

      Porównaj – «Wstań, idź, twoja wiara cię uzdrowiła» (Łk 17, 19).

      Wiara to wielka łaska, bowiem przez łaskę jesteśmy zbawieni, a wg Prawd Wiary
      łaska jest do zbawienia koniecznie potrzebna, więc módlmy się o łaskę, wiary, nadziei i miłości – trzy wstępne Zdrowaś podczas Różańca Świętego ;)

      • Miecz Prawdy pisze:

        Sprawiedliwy bowiem żyje zawsze i wszędzie z wiary, zwłaszcza gdy przyjmuje Komunię świętą, będącą dziełem wiary:
        „A mój sprawiedliwy z wiary żyć będzie” (Hbr 10,38).

        Święty Ludwik Maria Grignion de Montfort
        Traktat o doskonałym nabożeństwie do Najświętszej Maryi Panny

  11. wobroniewiary pisze:

    Dziś I-wszy piątek, jutro I-sza sobota, dziś święto Jezusa (piątek – dzień Męki Pańskiej) i Maryi – Matki Bożej Anielskiej.
    Oddajmy się Jezusowi przez ręce Maryi, kto jeszcze tego nie uczynił, a kto uczynił – może ten akt dziś powtórzyć ;)

    Akt ofiarowania się Jezusowi Chrystusowi przez ręce Maryi wg Ludwika Marii Grignion de Montfort

    O odwieczna, Wcielona Mądrości! O najmilszy i czci najgodniejszy Jezu, prawdziwy Boże i prawdziwy człowiecze, Synu Jednorodzony Ojca Przedwiecznego i Maryi, zawsze Dziewicy! Oddaję Ci najgłębszą cześć w łonie i chwale Twego Ojca w wieczności oraz w dziewiczym łonie Maryi, Twej najgodniejszej Matki, w czasie Twego Wcielenia. Dzięki Ci składam, żeś wyniszczył samego siebie przyjmując postać sługi, by mnie wybawić z okrutnej niewoli szatana. Chwalę Cię i uwielbiam, żeś we wszystkim poddać się raczył Maryi, Twej świętej Matce, aby przez Nią uczynić mnie wiernym swym niewolnikiem. Lecz niestety! W niewdzięczności i niewierności swej nie dochowałem obietnic, które uroczyście złożyłem Tobie na Chrzcie św. Nie wypełniłem zobowiązań swoich. Nie jestem godzien zwać się dzieckiem lub niewolnikiem Twoim, a ponieważ nie ma we mnie nic, co by nie zasługiwało na Twój. gniew, nie śmiem już sam zbliżyć się do Twego Najświętszego i Najdostojniejszego Majestatu. Przeto uciekam się do wstawiennictwa i miłosierdzia Twej Najświętszej Matki, którą mi dałeś jako Pośredniczkę u Siebie. Za Jej możnym pośrednictwem spodziewam się wyjednać u Ciebie skruchę i przebaczenie grzechów oraz prawdziwą mądrość i wytrwanie w niej.

    Pozdrawiam Cię więc, Dziewico Niepokalana, żywy Przybytku Bóstwa, w którym odwieczna, ukryta Mądrość chce odbierać cześć i uwielbienie aniołów i ludzi. Pozdrawiam Cię, Królowo nieba i ziemi, której panowaniu prócz Boga wszystko jest poddane. Pozdrawiam Cię, Ucieczko grzeszników, której miłosierdzie nie zawiodło nikogo. Wysłuchaj prośbę mą, pełną gorącego pragnienia Bożej mądrości, i przyjmij śluby i ofiary, jakie Ci w pokorze składam.

    Ja, … grzesznik niewierny, odnawiam i zatwierdzam dzisiaj przed Obliczem Twoim śluby Chrztu św. Wyrzekam się na zawsze szatana, jego pychy i jego dzieł, a oddaję się całkowicie Jezusowi Chrystusowi, Mądrości Wcielonej, by pójść za Nim, niosąc krzyż swój po wszystkie dni życia. Bym zaś wierniejszy Mu był niż dotąd, obieram Cię dziś, Maryjo, w obliczu całego Dworu Niebieskiego za swoją Matkę i Panią. Oddaję Ci i poświęcam, jako niewolnik Twój, ciało i duszę swoją, dobra wewnętrzne i zewnętrzne, nawet wartość dobrych moich uczynków, zarówno przeszłych, jak obecnych i przyszłych, pozostawiając Ci całkowite i zupełne prawo rozporządzania mną i bez wyjątku wszystkim, co do mnie należy, według Twego upodobania, ku większej chwale Boga w czasie i wieczności. Przyjmij, Panno łaskawa, tę drobną ofiarę z mej niewoli dla uczczenia i naśladowania owej uległości, jaką Mądrość odwieczna Twemu macierzyństwu okazać raczyła; dla uczczenia władzy, jaką oboje posiadacie nade mną, nikłym robakiem i grzesznikiem nędznym; jako podziękowanie za przywileje, którymi Cię Trójca Przenajświętsza łaskawie obdarzyła. Zapewniam, że odtąd, jako prawdziwy Twój niewolnik, chcę szukać Twej chwały i Tobie we wszystkim być posłuszny. Matko Przedziwna, przedstaw mnie Twemu drogiemu Synowi jako wiecznego niewolnika, aby jak przez Ciebie mnie odkupił, tak też przez Ciebie przyjąć mnie raczył. Matko Miłosierdzia, udziel mi łaski prawdziwej mądrości Bożej i przyjmij mnie do grona tych, których kochasz, których pouczasz, prowadzisz, żywisz i bronisz jak dzieci swe i sługi. Dziewico wierna, spraw, abym zawsze i we wszystkim był tak doskonałym uczniem, naśladowcą i niewolnikiem Mądrości Wcielonej, Jezusa Chrystusa, Syna Twego, abym za Twym pośrednictwem i za Twoim przykładem doszedł do pełni Jego wieku na ziemi i Jego chwały w niebie. Amen.

  12. Franek pisze:

    @Ola
    Olu dziś zobaczyłem że Z. na swoim blogu dał ci świetną radę, może to efekt naszych modlitw.
    „http://www.rcs.org.pl/forum/read.php?6,4467
    dręczenie diabelskie po nawróceniu…
    Nie marnuj więc czasu. To strona Ruchu Czystych Serc. Tam znajdziesz pomocne materiały i ludzi godnych zaufania.”
    Z tej rady akurat warto skorzystać ;)
    Pozdrawiam w Panu!

    • wobroniewiary pisze:

      Ależ oczywiście.
      Na ostatnich rekolekcjach RCZS w górach był ks. egzorcysta A. Trojanowski i ks. Sławek Kostrzewa, nasz ksiądz od prezentacji „odebrać dzieciom niewinność”
      Ola współpracuje na fb z ks. Sławomirem.
      Nie tylko Ola :)
      Zgadzam się, to ludzie godni zaufania, ks. Sławomir dba o czystość serc swoich podopiecznych. Prawda Ola? ;)
      Jezus jest Panem!
      Modlitwy mają wielką moc. kto wie, co jeszcze przyniosą :D
      Na razie odsyłają Olę tam, gdzie ona działa – Któż jak Bóg!
      A Duch wieje kędy chce :D

      Przy okazji inna reklama dobrych dzieł ewangelizacyjnych :)

  13. M pisze:

    Dziś przeczytałam na http://www.wp.pl artykuł o ks. Sawa z Ewangelizacji na Barce, który zamieścił w internecie poradnik duchowy. W tym poradniku zawarte są ostrzeżenia przed okultyzmem występującym w różnych medialnych formach przekazu, przemyśle rozrywkowym itd. Zbulwersował mnie oczywiście nie tyle artykuł, lecz komentarze pod nim.
    O ludzie!!! Ile w tych komentarzach nienawiści głupoty. Na pojedyncze komentarze napisane przez katolików następował napad na nie przez dziesiątki zdeklarowanych, zaślepionych wrogów Kościoła. A jacy przepełnieni pychą i poczuciem wszechwiedzy byli ci piszący. Katolików obrażano, wysyłano do psychiatry, przypisywano im używki wpływające na świadomość i… i inne straszne rzeczy. Miałam wrażenie jakby stado wcielonych demonów wrzeszczało.

    • mc2 pisze:

      Odpowiem Ci tak : częściowo to przez moderatorów , którzy przepuszczają komentarze po ich linii myślowej a blokują wyświetlenie dodanego komentarza nie po ich myśli ideologicznej ( np. pokolenie róbta co chceta ).

      • Paul pisze:

        Na WP zawsze tak jest.Ile razy mnie tam wyzywano.Kiedyś jakiś Eryk Antykleryk bo taki miał nick kiedy dałem komentarz że Kocham Jezusa a i dobry humor miałem napisał że jestem cytuje zboczek i zaraz za nim fala następnych mądrych.Rozbawił mnie i chciałem z nim popisać by mu coś wytłumaczyć ale fala nienawistnej głupoty na wp jest aż nadto widoczna.Kręci się tam też sporo jechowców.Moich komentarzy często tam nie dodawali bo pewnie były niewygodne.Żenujący portal i nawet nie ma tam co i z kim tak naprawdę pisać.

      • Michał pisze:

        A to dobre.. jest tyle linii myślowych.. Wobec tego przedstawię swoją.. Od 2 tys. lat nic się nie zmieniło. Ludzie- demony od momentu pojmania Pana w Getsemani korzystali z każdej okazji, aby zadawać gwałtowne ciosy, opluwać, kopać w żołądek, uszkodzić nos,, uczynili z Boga zabawkę i porozrywali całe Jego ciało. Ba.. kiedy miał zalane oczy krwią i nie mógł widzieć gdzie jest krzyż, ciągnęli go leżącego za włosy.
        Czym więc „wtedy” różni się od „dzisiaj”?

  14. Ola pisze:

    Prosze Ludzi dobrej woli o modlitwe za mnie Szczególnie jutro ..Jutro mam miec kolejne modlitwy ..

  15. pomocy! pisze:

    Witam
    Dziś pewna znajoma przestawiła mi dyplom ukończenia kursu masażu PELOHA i zachęca mnie żebym poszła na niego.
    Nigdy o tym nie słyszałam, ale wpisałam w gogle i wyskoczył mi taki tekst.
    „Biomasaż Peloha

    Nazwa Peloha pochodzi od trzech angielskich słów:
    Peace (pokój), Love (miłość), Harmony (harmonia).

    Masaż Peloha to doświadczanie spokoju, miłości oraz harmonii poprzez dotyk.

    Twórcą masażu jest Australijczyk Alan Earle, który rozwijał tę technikę przez lata poszukiwań i praktyki. Masaż Peloha to kompilacja wielu różnych technik: masażu klasycznego, polinezyjskiego, techniki Bowena, refleksologii, akupresury oraz elementów chiropraktyki (delikatnego masażu kręgosłupa i stawów), jak również – co bardzo istotne – pracy z energią na poziomie czakr i kanałów energetycznych (meridianów).”

    To raczej a nawet chyba jest niebezpieczne. Tylko, że tak trudno dzisiaj o pracę. A ona wyjeżdża za granicę i będzie otwierać salon tego masażu.

    • wobroniewiary pisze:

      Polecam 14 część rekolekcji z o. Witko „Błogosławieństwo i przekleństwo”. Tam jest wyraźna odpowiedź.
      Wiać od tego jak najdalej!
      To czyste bałwochwalstwo i grzech przeciwko I przykazaniu

  16. Jola pisze:

    No właśnie te rekolekcje już są niedostępne na yutubie.
    Czy może ktoś mi doradzić jaka jest możliwość aby je gdzieś odsłuchać?
    Doszłam do 3 części. Bardzo mi zależy.
    Proszę o podpowiedź . Bóg zapłać

  17. Anna Maria pisze:

    Dobrze, że na Waszym blogu znalazło się sedno rekolekcji, bo dla mnie to bardzo smutna wiadomość, że rekolekcje zniknęły. Szkoda, że potraktowane zostały jako produkt na sprzedaż.

  18. Beata pisze:

    Ja zdążyłam wysłuchać wszystkie ,polecam warto nawet zakupić

  19. małgorzata pisze:

    Jaki jest stosunek nauki Kościoła do techniki leczenia Bowena, czy jest akceptowana przez Kościół

    • wobroniewiary pisze:

      Trzeba by popytać, nic nie wiemy a co to za technika?
      Ps. Nie trzeba już pytać.
      Weszłam w google.
      Czysta ezotertyka, która łączy akupresurę z czymś tam stawiając na „samoleczące właściwości organizmu”
      Odpada – jak dla katolika!

  20. Darek W. pisze:

    Poproś a będzie Ci dane :-) , a tutaj żadnego konkretu. Czy tak ma wyglądać chrześcijański dialog (nawet internetowy) ????

    • wobroniewiary pisze:

      A można konkretniej o co ci chodzi? ;)

    • Maggie pisze:

      @Darek:
      Jeśli ktoś prosi to chyba wie o co ? Jeśli nie wie … to czy jest logiczne, ze o cokolwiek prosi? Czy ta Twoja buzka nie przypomina tu uśmiechu do sera?

      Julia otrzymała odpowiedz, ale czegoś nie doczytala, a Admin nie będzie tu podawac „linku” do jakiegoś paskudztwa, dlatego dana jej odpowiedz jest jak najbardziej na miejscu … szukaj (a dotrzesz do tego co widziałem i o czym dałem ocenę i nie chce tego rozpowszechniac przez wystawianie jak lep na muchy).

      Z innej beczki:
      Moze masz dobre intencje, a nie jakieś przesmiewcze, bo człowiek w potrzebie różnie sie zachowuje. Jesli drwisz sobie z wierzacych, bo NIE zostałes wysłuchany, to zwracam uwage, na to: Przy kazdej prosbie wazna jest wytrwałość i sposób z jaka przedstawia sie ta konkretna(!) prośbę.
      Jeśli z prośba zwracamy sie do Pana Boga to nie na zasadzie „daj bo mi sie to należy” i trzeba pamiętać aby łącznie z uwielbieniem: przepraszać (każdy ma za co!), dziękować (każdy ma za co!) i dopiero prosić z ufnoscia. Przyjrzyj sie votom dziekczynnym choćby na Jasnej Górze. Ufna WIARA czyni cuda …- „Gdybyscie mieli wiarę jak ziarnko gorczycy”…

      Jezus jest Panem!

Dodaj komentarz

