Ksiądz egzorcysta tłumaczy jak krowie na miedzy, że „pieczęć bożka żywego” Marii z Irlandii czci diabła – usuwa słowa, że Jezus jest Panem!

Ksiądz egzorcysta tłumaczy jak krowie na miedzy, że „pieczęć bożka żywego” Marii z Irlandii czci diabła – usuwa słowa, że Jezus jest Panem!
Naśladując modlitwę z Koronki do Miłosierdzia Bożego, usuwa z niej to co najistotniejsze, słowa „Pana naszego Jezusa Chrystusa”, słowa, które tylko Duch Święty pozwala wypowiadać.

MBM obnażona!
Z pieczęci bożka diabelskiego, zwanej „krucjatą Nr 33″, w której wykorzystuje się słowa modlitwy z Koronki do Bożego Miłosierdzia, podyktowanej przez Pana Jezusa św. Faustynie,  pousuwano zwroty dotyczące Pana Naszego Jezusa Chrystusa, innemu panu oddaje się cześć:
….najmilszego syna twojego [a Pana naszego Jezusa Chrystusa nie mawyparowało! ]
Na przebłaganie za nasze grzechy…. [wyparowało]
słodka pobożność – fałszywa, która nie ma odniesienia do Jezusa Pana Naszego!!!

Kliknij na obrazek i posłuchaj homilii ks. egzorcysty ks. Sławomira Płusy z 10 lutego 2014 roku

http://radom.e-odnowa.pl/czytelnia/aktualnosci/item/145-msza-sw-z-modlitwa-o-uzdrowienie-10-lutego-2014-r

Na pieczęci jest napis „Sigillum Dei”

Oto czym jest i skąd się wywodzi  „Sigillum Dei”
Trzeba by trochę się pobawić i potłumaczyć, ale na tej ‘pieczęci jest napis sigilium dei. Jeśli wpisać w Google można się doszukać informacji o niejakim…. Johnie Dee! To był szesnastowieczny okultysta i astrolog, któremu dano taki magiczny amulet. http://altreligion.about.com/od/symbols/ig/Occult-Symbols/Sigillum-Dei-Aemeth.htm
Ale czy nas to powinno dziwić :)

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Pomoc duchowa, Zagrożenia duchowe i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

28 odpowiedzi na „Ksiądz egzorcysta tłumaczy jak krowie na miedzy, że „pieczęć bożka żywego” Marii z Irlandii czci diabła – usuwa słowa, że Jezus jest Panem!

  1. szymonluczak pisze:

    Mimo że jest w okół nas wiele zła jest też dużo dobra…

  2. Adioss pisze:

    Ostatnio w Internecie ukazał się przepiękny patriotyczny teledysk, z pięknym wykonaniem i słowami.

    Trzeba to zobaczyć bo właśnie takiej twórczości potrzebuje Ojczyzna Polska!

    • Maggie pisze:

      Sorry, ale wysluchawszy tego … rozbolała mnie głowa …. Hałas a nie muzyka, ze słowami niby budujacymi, ale ginacymi w kakofonii.
      Do tego obrazy z rożnych filmów, jak roznego autoramentu groch z kapustą – w tym przewijajaca sie wilczyca , jak mi sie wydaje z Game of Thrones. Serial ten bardzo popularny i nagradzany jest okultyzmem, pełnym wulgaryzow i przemocy, zrecznie wkomponowane w dobro – tak aby przytrzymac widza.

      Może, to dzieło ma, w symbolizmie, eksponowac chaos itp ale to i tak kojarzy mi sie z muzyka techno…. (ktora chyba reprezentuje ?).
      Sorry, ale gubie sie w intencjach twórców, gdzie jak wspomnialam … dominuje hałas jak walenie młotem po głowie i setki obrazów powodujących oczoplas….
      Mozliwe, ze tak wyglada w tej chwili świat obiegany ze wszystkich stron przez „wilka” … ale to nie na mój gust, abym coś takiego zachwalala, gdy czuje równocześnie, ze robi mi sie sznycel z mózgu tym hałasem.

      Ks. Prałat Keneblewski na YouTube mówi, jednego dnia, po czym poznać czego unikać w sztuce m.in. słuchając muzyki … i właśnie słuchając tego „dzieła” przyszedł na myśl jego wykład.

      Jeśli komuś sie taka twórczość podoba, niech sie podoba, bo mnie nie przekona (!) … ani ja go nie przekonam (!). Tylko mogę doradzić odkładania funduszy na aparat sluchowy – tu gdzie mieszkam okazuje sie, ze dzieci i młodzież, w wieku szkolnym (!!!!), maja już słuch gorszy niż … wiele osób u schyłku życia.
      Boga najlepiej słyszy sie w ciszy, tam gdzie można znaleźć harmonie. Gdzie Bóg tam tez pojawi sie i Honor i Ojczyzna …
      Może mnie i kto zlinczuje za ta wypowiedz, ale co mam w sercu to i na myśli więc jestem na to przygotowana.

      Jezus jest Panem!

      • wobroniewiary pisze:

        :D
        Zgadzam się, ale warto poznać tez głosy innych :)

      • Admin pisze:

        ” tu gdzie mieszkam okazuje sie, ze dzieci i młodzież, w wieku szkolnym (!!!!), maja już słuch gorszy niż … wiele osób u schyłku życia.”

        To skutek tego ciągłego łomotu grzmiącego ze słuchawek wetkniętych w uszy ich nosicieli, jest to i u nas, idzie taki nosiciel ulicą słuchawki w uszach a łomot słyszę z odległości 20 metrów a potem idzie do lekarza bo głuchy jak pień. Jakby musiał ładować ten łomot do głowy za jakąś karę. Nie mówię o tych, co muszą pracować w hałasie ale o tych co czerpią „przyjemność” ze słuchania łomotu.

      • Maggie pisze:

        Pierwowzorem tych nowoczesności był tzw „walkman” – moje pierwsze radio kupione na emigracji (mogłam wszędzie je przenieść etc) to był: walkman z możliwością odgrywania taśm. To „prehistoryczne” urządzenie przechrzcilam wówczas … na głuchman… ale odstawilam dopiero, kiedy miałam lepsze warunki mieszkaniowe.
        Jezus jest Panem!

  3. Emi pisze:

    Najzatwardziawszy obroncy Mery sa juz pod wplywem innych sil
    Zeby nie wiem co oni nie zmienia sie , tam juz dziala w ich umysle zly duch
    Nie wiem nawet czy sa swiadomi czegokolwiek, to tak jak czlowiek pod wplywem srodkow odurzajacych. Jedyne co nam pozostalo to to, aby ostrzegac najwiecej osob przed wpadnieciem w pulapke tych magicznych sil. Tworzenie wizji przyszlosci jest rowniez wywolywane pod wplywem magii. W takich wizjach mozna zobaczyc przyszlosc ( mowil o tym O.J.M Verlinde ), ale nie pochodzi to od dobrych sil.
    Oni to mieszaja z chrzescijanstwem i w ten sposob otrzymuja mieszanke objawien.
    Wystarczylo wymyslec jeszcze odbiorczynie tych widzen i nadac jej piekna nazwe.
    Tak szatan przebral sie za MBM

    ( Ludzka glupota naprawde nie zna granic )

  4. Adminka pisze:

    Dostałam maila od pewnego księdza, że
    „Dziś po Warszawie jeździł samochód oflagowany i z dużymi obrazami rel. na dachu, a przez głośniki na przemian pieśni rel. i komunikat: konflikt nuklearny nadchodzi. Trzecia Tajemnica Fatimska wypełnia się. Nawracajcie się i wierzcie w Ewangelię (słowa – w przybliżeniu). Czy ktoś go widział i słyszał??? Znacie jakieś szczegóły?

  5. yehuditt pisze:

    Reblogged this on Maria Bożego Miłosierdzia – Uwaga: Sekta! and commented:
    Ciekawa wypowiedź, dlaczego ‚pieczęć’ propagowana przez MarięBożego Miłosierdzia nie ma nic wspólnego z ‚Pieczęcią’ o której naucza Pismo Św. i Kościół.

  6. ula pisze:

    chcialam sie z Wami poodzielic piekna modlitwa jako lekarstwem na wszelkie zasadzki szatana :), Imprimatur:

    Ks. prał. Wiesław Wronka Wikariusz Biskupi Kuria Diecezjalna Łowicka 9 października 2009 r.

    MODLITWA ZAWIERZENIA JEZUSOWI MIŁOSIERNEMU
    Jezu Najmiłosierniejszy,
    mój Zbawicielu.
    Wobec nieba i ziemi, świadom(a) swojej nędzy,
    grzeszności i niewystarczalności,
    oddaję się dziś zupełnie i całkowicie,
    świadomie i dobrowolnie
    TWEMU NIESKOŃCZONEMU MIŁOSIERDZIU.
    Ufając TWOJEJ MIŁOSIERNEJ MIŁOŚCI,
    wyrzekam się na zawsze i całkowicie:
    -zła i tego co do zła prowadzi
    -demonów i wszystkich ich spraw i pokus
    -świata i wszystkiego czym usiłuje mnie
    pociągać i zniewalać
    -siebie i wszystkiego co buduje
    i zaspokaja mój egoizm i pychę.

    Oddaję się TOBIE JEZU,
    NAJMIŁOSIERNIEJSZY ZBAWICIELU,
    jako jedynemu mojemu BOGU i PANU,
    jedynej miłości, pragnieniu
    i celowi mojego życia.
    Z całą pokorą, ufnością i uległością
    wobec TWOJEJ NAJMIŁOSIERNIEJSZEJ WOLI

    oddaję CI siebie:
    -moje ciało, duszę i ducha
    -całą moją istotę
    -życie w czasie i w wieczności
    -przeszłość, teraźniejszość i przyszłość
    -rozum,uczucia i pragnienia
    -wszelkie zmysły,władze i prawa
    -wolę i wolność moją
    -wszystko czym jestem,
    co posiadam i co mnie stanowi.

    Nie zostawiam sobie nic,
    wszystko oddaję TWOJEJ ŚWIĘTEJ WOLI
    przez ręce NIEPOKALANEJ MATKI MIŁOSIERDZIA.
    Rozporządzaj mną jak chcesz,
    według TWOJEGO MIŁOSIERDZIA.
    Broń mnie i posługuj się mną
    jako swoją wyłączną i całkowitą własnością.
    JEZU UFAM TOBIE!
    Amen

  7. Adela lat 29 pisze:

    Witam,
    otworzyliście mi oczy. Dziękuję.
    Parę miesięcy temu zaczęłam czytać te „orędzia” i wydawały mi się prawdziwe. Nie wiem jakim sposobem nie dotarłam do Waszego ostrzeżenia wcześniej – bo zawsze sprawdzam czy dane „sensacje” mają pieczęć Kościoła. Ot i masz, po 10 latach regularnego odmawiania Koronki, nagle zaczęłam ją zaniedbywać, co kiedyś wydało by mi się nie do pomyślenia! Teraz myślę że faktycznie te orędzia sieją zamęt i odwodzą od prawdziwej wiary pod płaszczykiem kłamstw.

  8. Ania pisze:

    SPOTKANIE MODLITEWNE W SŁUPSKU
    Piątek 21 lutego
    17.00 – Rozpoczęcie rekolekcji
    17.30 – Eucharystia pod przewodnictwem
    J. E. ks. biskupa
    Edwarda Dajczaka
    19.00 – Przerwa (kawa i herbata)
    19.30 – Konferencja o. Johna
    21.00 – Adoracja i modlitwa o uzdrowienie
    22.00 – Zakończenie dnia rekolekcyjnego.
    Transmisja na: http://dobremedia.org/

    • wobroniewiary pisze:

      Dziś program jest taki:

      17.30 – Eucharystia pod przewodnictwem
      J. E. ks. biskupa
      Edwarda Dajczaka
      19.00 – Przerwa (kawa i herbata)
      19.30 – Konferencja o. Johna
      21.00 – Adoracja i modlitwa o uzdrowienie
      22.00 – Zakończenie dnia rekolekcyjnego

    • wobroniewiary pisze:

      ks. bp Edward Dajczak „mam prośbę: tylko bardziej jak Kościoła, brońcie Boga Jezusa,którego tak obrażają”

      Bardzo piękne słowa

      • Ania pisze:

        O Papieżu Franciszku „On jest zbudowany cały z miłości, z dobroci”

Dodaj komentarz

