Orędzie z Ontario, niedziela 18 marca 2012 TRZYMAJCIE SIĘ MOCNO. PRZYLGNIJCIE DO MNIE.

Publikując na naszym blogu zjawiska o charakterze nadprzyrodzonym bądź współczesne orędzia, nie zamierzamy uprzedzać osądu kościelnego. Kierujemy się dekretem Pawła VI z 15 listopada 1966 r. znoszącym kanony 1399 i 2318 (AAS 58/16) w obowiązującym dotychczas prawie kanonicznym, i tym samym zezwalające na drukowanie i publikację nowych pism i książek dotyczących prywatnych objawień, wizji, proroctw, cudów bez imprimatur władz kościelnych. Orędzia zamieszczamy po rozpoznaniu czy dana osoba ma kierownictwo duchowe, bądź stałego spowiednika.

Orędzie z Ontario, niedziela 18 marca 2012

TRZYMAJCIE SIĘ MOCNO. PRZYLGNIJCIE DO MNIE.

Dzieci Mojego Boskiego Serca. Jam Jest Alfa i Omega. Ja Jestem Święte Świętych*. Ja Jestem Wielki/Wspaniały Jestem. Przychodzę do was w miłości. Pragnę w was trwać. Otwórzcie dla Mnie swoje serca. Poddajcie się teraz. Od razu się oddajcie, gdyż liczy się każda chwila. Dajcie Mi pozwolenie. Czekam na waszą zgodę. Ja, który Zachęcam, pragnę obecnie mówić o zniechęceniu. Moje Maleństwa, wielu z was nie nauczyło się jeszcze, że należy się mocno Mnie trzymać. Wypuszczacie/zostawiacie Mnie. Trzymajcie się kurczowo. Przylgnijcie do Mnie. Spójrzcie dla przykładu, na wasze maleństwa. Czyż one nie trzymają się kurczowo waszych spodni, waszych spódnic, waszych ramion? Czyż nie zapewniają swoim kroczkom równowagi, trzymając się was? Naśladujcie tę praktykę. Pragnę, abyście prawdziwie przylgnęli do Mnie, wszak jesteście Moimi Dziećmi. Chociaż opanowaliście już sztukę chodzenia samemu, zachęcam, abyście się mocno Mnie trzymali, i polegali na Mnie, bym was podtrzymywał. Poprowadzę was, dodam odwagi, pocieszę/utulę wasze złamane serca. Dzieci, oprzyjcie się na Mnie. Kiedy nagromadzą się kłopoty, oprzyjcie się na Mnie. Gdy nadejdą zwątpienia, zaufajcie Mi. Postępujcie w pokorze i posłuszeństwie. Nakazuję, abyście słuchali Mojego Głosu! Trzymajcie się mocno, a wszystko będzie dobrze. Musicie postępować według wiary, a nie dzięki widzeniu. Codziennie, gdy wstajecie, przypominajcie sobie te słowa, i niech w waszym sercu zajmują one ważne miejsce. Niech zakorzenią się w waszych umysłach, albowiem zapewnią one obfity plon. Błogosławię was. Zostawiam wam Mój Pocałunek Pokoju. Shalom

Ten wpis został opublikowany w kategorii Orędzia i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz