O orędziach Mistyczki z Ontario – ciąg dalszy

W odpowiedzi na komentarz Tuptusi:

Oświadczyliśmy że nie będziemy orędzi publikować ale nigdy nie oświadczyliśmy że nie będziemy ich tłumaczyć i czytać, decyzje o niepublikowaniu (wstrzymaniu publikacji) zapadła wspólnie z Kasią – Kayo (tłumaczką) i z Księdzem Adamem.

Np. dzisiejsze orędzie pięknie traktuje o tym, że najważniejsza jest Msza święta a po niej Różaniec święty, żadnych herezji sama miłość i dobroć oraz wzmianki co będzie w najbliższych dniach i miesiącach.

Wszystkie orędzia będziemy tłumaczyć i trzymać do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia, gdyż jeszcze nasz ks. Opiekun nie otrzymał odpowiedzi od mistyczki z Ontario i jej kierownika duchowego.

Millenizm to nie to samo co millenaryzm a i inne wątpliwości muszą rozstrzygnąć teologowie – księża katoliccy, gdyż trwamy w KRK, a przewodnikami są nam Kapłani a nie inne blogi świeckie  i ich czytelnicy, z których większości zależy jedynie na tym, by zniszczyć tę stronę i owoce jej pracy.


W dalszym ciągu prosimy o modlitwę do Ducha Świętego.
Ks. Opiekun, Katarzyna, Admini.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Wydarzenia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „O orędziach Mistyczki z Ontario – ciąg dalszy

  1. borówka pisze:

    Jesteście kochani a czy możecie w kawiarence lub nawet w kółku biblijnym bo to w końcu słowo Pana Jezusa zamieszczać choć jedno zdanie streszczenia choćby tak jak w dzisiejszym wpisie.

    • wobroniewiary pisze:

      Proszę bardzo dwa zdania z dzisiejszego orędzia:
      1. „Dzieci, nie rezygnujcie z walki. Uzbrójcie sie w Różańce i módlcie się. Uczestniczcie we Mszy Świętej. Msza jest doskonałą modlitwą.”
      2. Błogosławię teraz wszystkich prawdziwych wizjonerów świata, i umieszczam Moją Świętą Pieczęć na ich wszystkich uczynkach miłości.
      Wszyscy fałszywi prorocy doświadczą Mojego Gniewu, a w przeciągu nadchodzących miesięcy staną się jawne/zostaną doprowadzone do Światła.

  2. Joaneczka pisze:

    Ja wierze, ze orędzia z Ontario kiedyś tu wrócą. Ale POSLUSZENSTWO kaplanowi jest najwazniejsze:-). Modlimy sie zeby PRAWDA zwyciężyla i czekamy cierpliwie na rozwiązanie sprawy orędzi:-)

  3. Joaneczka pisze:

    W streszczeniu orędzia jest mowa o mszy św. O wartosci MSZY SW przepieknie pisal ks.Adam w NOWENNIE przed ofiarowaniem sie Bogu. „Jesli nasze życie jest ofiarą skladana Bogu, wówczas takze Msza św. staje sie wyrazem tej wlasnie ofiary, do skladania, ktorej uzdalnia nas sam Bog” – zdanie to zapalilo ogien w moim sercu:-))).

    Sporo naczytalam sie kiedys w „Milujcie sie” o Catarinie Rivas i jej wizji mszy św. Warto poczytac:
    http://sanctus.pl/index.php?grupa=116&podgrupa=429&doc=379

    • wobroniewiary pisze:

      Joasiu wielkie Bóg zapłać za Twój wkład w tę stronę – wkład modlitwy, dobrych informacji, współtrwania w oczekiwaniu na przyjście Pana!

      • Do Adminki pisze:

        Kochana, ja z potrzeby serca i z wielka radością dziele i bede dzielic sie wszelkimi schwytanymi perelkami:-) z wszystkimi na tej stronie:-). Moze nie jestem „encyklopedia wiedzy” ale serce mam otwarte na wszelkie boze skarby:-) i nie umiem ich zachowywac dla siebie!!!! Dobrze,ze tu Bog mnie poslal, jestescie moimi pokrewnymi duszyczkami – ten sam charyzmat:-). Dzieciom w domu musze okazac maksimum milosci, czasu wiec jestem ograniczona. Dobrze mi tu z Wami:-)

        • wobroniewiary pisze:

          Zmieniłam troszeczkę nazwę, gdyż zaraz byłaby moc wpisów o „wzajemnej adoracji” więc jedno słowo usunęłam 😉

          Bóg zapłać za wszelkie udzielanie się, pomoc w prowadzeniu strony, dzielenie się perełkami.
          Widzę wraz z Adminem, że posłuszeństwo przynosi moc owoców, piszą ludzie z całego świata, podają ciekawe linki, informacje. Strona żyje, a o to chodzi.
          Wszystko na chwałę Pana 🙂

  4. wobroniewiary pisze:

    W odpowiedzi na wiele maili, telefonów, próśb:

    Jeszcze i te zdania są ważne

    Popatrzcie na stan w jakim jest ziemia, Moje Stworzenie. Spójrzcie na rzeki, spójrzcie na oceany, popatrzcie w niebo.
    Ziemia wychodzi teraz z Czasu Mojej Łaski. Przeżywa bóle rodzenia. Antychryst już wkrótce zajmie centralne miejsce. Sprawdzałem/testowałem was. Przetestowałem waszą wierność i wasze posłuszeństwo.
    Wielu z was Mnie zawiodło, i potrzebujecie powrócić do Owczarni. Musicie powrócić do Mnie, gdy jest jeszcze czas…..
    Szatan upomni się o miliony dusz. Miliony dusz zostaną na całą wieczność stracone. ….
    Nieustannie się módlcie…..

    i tu prośba o najpiękniejszą modlitwę – Mszę Świętą i Różaniec święty a nie o jakieś „modlitewki”.

    A my posłusznie z powodu ataków czekamy lecz takich fragmentów nikt nam nie zabroni pokazywać i dawać Wam kochani Czytelnicy.

Dodaj komentarz