Orędzie Najświętszej Maryi Panny przekazane dla świata za pośrednictwem widzącej Mariji Pavlović-Lunetti z 25 października

Orędzie, 25 października 2012 r.

„Drogie dzieci!Dzisiaj wzywam was do modlitwy w moich intencjach. Odnówcie post i modlitwę, bo szatan jest przebiegły i wiele serc pociąga podstępnie do grzechu i upadku moralnego. Ja, kochane dzieci, wzywam was do świetości i życia w łasce. Adorujcie mojego Syna, aby On napełnił was swoim pokojem i miłością, za którymi tęsknicie.Dziękuję wam, że odpowiedzieliście na moje wezwanie.”
za:  http://www.krolowa-pokoju.com.pl/index.php?id=514

Maryja mówi:
Adorujcie mego Syna, aby On was wypełnił swoim pokojem i miłością, których pragniecie

Ten wpis został opublikowany w kategorii Orędzia i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

24 odpowiedzi na „Orędzie Najświętszej Maryi Panny przekazane dla świata za pośrednictwem widzącej Mariji Pavlović-Lunetti z 25 października

  1. wobroniewiary pisze:

    Maryja prosi, by modlić się w Jej intencjach.
    Mamy teraz zostawić własne intencje a modlić się w intencjach naszej Niebieskiej Mamusi
    My ich znać nie musimy, ale ważne by intencje Maryi stały sie naszymi intencjami a nie na odwrót.
    Do każdej modlitwy dodajmy „to w twoich intencjach Królowo Pokoju”
    Matka Boża nam wynagrodzi 🙂

  2. Tadeusz z Podkarpacia pisze:

    Tak,. W orędziu pisze wyraźnie
    „Dziś wzywam was, abyście się modlili w moich intencjach”

    Niektórzy mają problemy z czytaniem ze zrozumieniem, ale my wierne dzieci Królowej Pokoju słuchajmy Maryi a nie błędnych interpretatorów.
    Módlmy się w intencjach Królowej Pokoju a własne intencje odłóżmy na bok.

  3. wobroniewiary pisze:

    Adorujcie mego Syna, aby On was wypełnił swoim pokojem i miłością, których pragniecie

  4. Franek pisze:

    A to Adminka, u Paulinów też ma wtyki?
    Słuchałem Apelu i słyszałem wyraźnie >Marana Tha, Przyjdź Panie Jezu”

  5. Muszelka pisze:

    Ja tez słyszałam Marana Tha i dziękuję za orędzie Królowej Pokoju.
    I za piekne zdjęcia i adoracje filmowe
    Pozdrawiam 🙂
    Jezus jest Panem!

  6. POST pisze:

    ” bowiem szatan jest mądry” -dziwnie mi to brzmi-może niefortunne tłumaczenie?

    • wobroniewiary pisze:

      Szatan nie jest mądrzejszy od Boga ale jest inteligentniejszy i mądrzejszy od ludzi. Tu o to chodzi

    • Terra pisze:

      Nie znam chorwackiego ale w angielskiej wersji, na str. medjugorjetoday.tv w tłumaczeniu użyte jest słowo „cunning” : „satan is cunning”, a to słowo oznacza: podstępny, przebiegły. I to słowo rzeczywiście bardziej tu pasuje.

      • Terra pisze:

        Ale z kolei w chorwackim Maryja użyła słowa „mudar”, co google tłumaczą jako „mądry”, więc pewnie jest mądry inaczej :). Tak czy siak wiadomo o co chodzi.

    • wobroniewiary pisze:

      Chcę poinformowac Czytelników, że dzięki waszym sugestiom, które przekazałam do redakcji Echo Medziugorje na stronie http://www.królowapokoju.com (nie mylić z podobnie brzmiącą, przed którą ks. Adam ostrzega) słowo „mądry” w stosunku do szatana zamieniono na przebiegły. Teraz nikt nic nie zarzuci.
      POST, Terra (Aniu) dziękujemy 🙂

      „Drogie dzieci! Dzisiaj wzywam was do modlitwy w moich intencjach. Odnówcie post i modlitwę, bo szatan jest przebiegły i wiele serc pociąga podstępnie do grzechu i upadku moralnego. Ja, kochane dzieci, wzywam was do świetości i życia w łasce. Adorujcie mojego Syna, aby On napełnił was swoim pokojem i miłością, za którymi tęsknicie. Dziękuję wam, że odpowiedzieliście na moje wezwanie.”za: http://www.krolowa-pokoju.com.pl/index.php?id=514

      Jezus jest Panem!

  7. borówka pisze:

    Ostatnie orędzie z drugiego dnia miesiąca

    2 października 2012

    „Drogie dzieci!

    Wzywam was i przychodzę pomiędzy was, ponieważ was potrzebuję. Potrzebuję apostołów o czystym sercu.

    Modlę się, ale módlcie się również wy, by Duch Święty uzdolnił was i prowadził, by oświecił was i napełnił miłością i pokorą. Módlcie się, by napełnił was łaską i miłosierdziem.

    Dopiero wtedy mnie zrozumiecie, dzieci moje. Dopiero wtedy pojmiecie mój ból z powodu tych, którzy nie poznali miłości Bożej. Wtedy będziecie mogli mi pomóc.

    Będziecie ze mną nieść światło miłości Bożej. Będziecie oświecać drogę tym, którym dane są oczy, ale nie chcą widzieć.

    Ja pragnę, by wszystkie moje dzieci widziały mojego Syna. Ja pragnę, by wszystkie moje dzieci doświadczały Jego królestwa.

    Ponownie wzywam was i proszę, byście modlili się za tych, których powołał mój Syn.

    Dziękuję wam”.

  8. malina pisze:

    A Gospa Majka moja? 🙂

Dodaj komentarz