Nabożeństwo uzdrowienia i uwolnienia z Wojownikiem Maryi – ks. Dominikiem Chmielewskim

Nabożeństwo uzdrowienia i uwolnienia z ks. Dominikiem Chmielewskim, Wojownikiem Maryi

To były wyjątkowe rekolekcje, co było „wiadome nawet przed rozpoczęciem rekolekcji. Otóż ks. Dominik, jadąc do nas, miał poważny wypadek na autostradzie. Samochód poszedł do kasacji, jednak rekolekcjoniście nic się nie stało. Dość powiedzieć, że wypadek wydarzył się… w godzinę Miłosierdzia Bożego. Czyżby szatan nie chciał doprowadzić do naszych rekolekcji? Na szczęście Bóg czuwał nad ks. Chmielewskim”ze strony parafii w Pile.
A one przynoszą coraz więcej owoców – tysiące osób słuchających tych rekolekcji tylko z naszej strony a to działa na zasadzie „podaj dalej” więc przyniosą one jeszcze więcej owoców na chwalę Pana i dla naszego zbawienia oraz nawrócenia

Jedna z modlitw, proponowanych przez ks. Dominika Chmielewskiego:
Ojcze, Synu i Duchu Święty, Trójco Przenajświętsza, Dziewico Niepokalana, Archaniołowie, Aniołowie i Święci, zstąpcie na mnie.
Przemień mnie Panie, ukształtuj mnie, napełnij mnie sobą, posługuj się mną. Przepraszam Cię za każdy mój najmniejszy grzech i wyrzekam się każdego z nich w Imię Jezusa!
Uwolnij mnie Jezu od każdej złej mocy, zniszcz ją, abym był zdrowy i mógł dobrze pracować. Oddal ode mnie czary, czarną magię, czarne msze, przedmioty zaczarowane, przekleństwa, uroki, napady złego ducha, opętanie diabelskie, obsesje diabelską, wszystko, co jest złem, grzechem, zawiścią, zazdrością, przewrotnością, chorobą fizyczną, psychiczną, moralną, duchową, pochodzącą od złego ducha!
Rozkazuję Mocą Boga Wszechmogącego, w Imię Jezusa Chrystusa Zbawiciela, przez wstawiennictwo Niepokalanej Dziewicy, wszystkim duchom nieczystym, wszystkim ich objawom, które mnie niepokoją, aby mnie opuściły natychmiast! Aby mnie opuściły raz na zawsze! I by poszły do piekła wieczystego, związane przez Św. Michała Archanioła, Św. Gabriela, Św. Rafała, przez naszych Aniołów Stróżów, zmiażdżone piętą Najświętszej Dziewicy Niepokalanej. Amen!

całość pod linkiem: kliknij za: http://swietarodzina.pila.pl

Ten wpis został opublikowany w kategorii Wydarzenia i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

19 odpowiedzi na „Nabożeństwo uzdrowienia i uwolnienia z Wojownikiem Maryi – ks. Dominikiem Chmielewskim

  1. Modlitwa brzemiennej matki, której ciąża jest zagrożona:
    Święta Joanno Beretto, Ty dobrze poznałaś lęk i niepokój matki, która nosi pod swoim sercem dziecko, lecz nie wie, czy będzie mogła cieszyć się z jego szczęśliwych narodzin. Kocham najszczerszą matczyną miłością to dziecko, które Pan Bóg stworzył w moim łonie, ale boję się o jego kruche życie, które jest zagrożone i niepewne. Zwracam się do Ciebie, heroiczna matko, bo wiem, że Ty mnie zrozumiesz w moim utrapieniu. Ufam, że przyjdziesz mi z pomocą i wyprosisz mi u Boga potrzebne łaski.

    Módl się za moje dziecko, aby mogło szczęśliwie przyjść na świat i żyć ku chwale Bożej i naszej radości. A mnie wybłagaj siły do znoszenia tego niepokoju i strachu o przyszłość. Uproś mi łaskę pokornego przyjęcia woli Bożej i odczytania właściwego sensu Jego odpowiedzi na moje modlitwy. Amen.

    http://duchowaadopcjadziecka.wordpress.com/modlitwy/modlitwy-kobiety-w-stanie-blogoslawionym/

  2. wobroniewiary pisze:

    Przeczytałam – oniemiałam
    Módlmy się, aby ludzie znormalnieli!!!

    Tych dwóch zwyrodnialców spotkało się w internecie, a potem w realu. Jeden od młodości marzył o tym, by być zabitym i zjedzonym przez kanibala. Drugi – wręcz przeciwnie. Jego marzeniem było zabić i zjeść człowieka. Ten drugi był… niemieckim policjantem! Obaj zrealizowali swe fantazje, a horror rozegrał się w Dreźnie
    http://wiadomosci-informacje.pl/zobacz-128.html#

    • Paul pisze:

      Spełnili swoje marzenia.Niemcy to naprawdę nienormalni ludzie.Mnie to nawet nie zdziwiło.W Azji to dość częste.Dobrze przeżytych i Radosnych nadchodzących Świąt Wszystkim życzę 🙂

  3. wobroniewiary pisze:

    Lubicie słuchać i oglądać nabożeństwa z o. Danielem z Czatachowej ze Wspólnota Miłość i Miłosierdzie Jezusa ?
    Najbliższe 21 grudnia- tyle łask płynie na każdym kroku.
    Wspomóżmy ich!

    Spotkanie otwarte 21.12.2013
    Na wstępie bardzo ważna informacja. Nie będzie transmisji spotkania przez DobreMedia.org Będzie tylko transmisja radiowa, jak zawsze przez radio internetowe na naszej stronie. Jak je włączyć jest opisane poniżej. Nie będzie też telebimu na zewnątrz. Powód jest jeden… brak środków na ten cel. Wielokrotnie apelowaliśmy by wspierać naszą fundację, która opłaca te wszystkie sprawy medialne. Wsparcie jest potrzebne każdego miesiąca, a pomoc niestety nieregularna i ostatnio niewystarczająca by wszystko opłacić. Wszystkim darczyńcom serdecznie dziękujemy i zachęcamy wszystkich by wspierać nas nawet drobną wpłatą, ale regularnie. Transmisji słuchają i oglądają tysiące osób, a tylko pojedyncze osoby wspierają nas finansowo.
    http://mimj.pl/spotkanie-otwarte-21-12-2013/

      • Agata pisze:

        Panie Jezu, prosze o Milosierdzie dla mojego Narodu, ktory dal Ci Sw. Faustyne,
        Sw. Rafala Kalinowskiego, Sw. Maksymiliana Kolbe, Bl. Jana Pawla II i wielu innych jedynie Tobie znanych.

        Wlasnie odsluchalam najnowsze aktualnosci dnia z RM:
        http://www.radiomaryja.pl/multimedia/ue-zatwierdzila-reforme-wspolnej-polityki-rolnej-2/
        i slyszac, ze „jak bedziemy taka polityke rolna prowadzili to zabraknie nam chleba” oraz, ze czeka nas „7 chudych lat, ktore bedzie bardzo trudno przetrzymac” – skojarzylam sobie to co Pan Jezus podal nam przez Anne Argasinska 3-go pazdziernika 2011 roku:

        „Cierpienia doznają młodzi i starzy. Dopuszczę na was owoce waszych wyborów; odrzucenie Boga a opowiedzenie się za igrzyskami, kiedy chleba będzie wam braknąć.”

        Panie Jezu, pomoz nam, Polakom i daj bysmy duchowo zmartwychwstali, prosze Cie.

  4. wobroniewiary pisze:

    Nadesłała Maggie:

    U kogo się spowiadasz?

    Kapłan, przystępując do spowiedzi, ma większą niż ktokolwiek świadomość że po drugiej stronie konfesjonału zasiada zwykły, słaby człowiek – grzesznik. Przede wszystkim jednak ma tę świadomość że ten człowiek jest narzędziem w ręku Boga, i że za pośrednictwem tego narzędzia ludzkiego spotyka się z samym Chrystusem…
    Słowo ks. prałata Romana Kneblewskiego, proboszcza parafii NSPJ w Bydgoszczy, na IV niedzielę Wielkiego Postu – 10 marca A.D. 2013.

  5. Helen z Niemiec pisze:

    WITAM!!!!
    Ja z Polski pochodze z Opolskiego dokladnie Niemodlin z tej parafi ks powiedzial tak do mojej cioci a ona jezdzi do ojca Daniela ze wszyscy beda ekskomunikowani jak nie przestana tam jezdzic prosze wytlumacz mi to bo tych czasow nie rozumiem tu w Niemczech mamy takie zentrum ewangelizacyjne jest siostra z indi
    To tak bedzie jak Matka Boska z Akitta powiedziala ze bedzie ksiadz przeciw ksiedzu biskup przeciw biskupowi, harrisowi ksieza pozwolili wejsc do kosciola nie bylo protestu

    • wobroniewiary pisze:

      O. Daniel nie jest ekskomunikowany ani suspendowany. Działa w oparciu o pozwolenie swego biskupa a często dostaje tez pozwolenia na pełnienie posługi egzorcysty (czasowo do danej osoby)

      Więc dany ks. myli się i wymaga dużej modlitwy
      Osoby jeżdżące na spotkania modlitewne z o. Danielem nie popełniają najmniejszego grzechu, nie podpadają pod kary kościelne i w żadnym wypadku nie grozi im ekskomunika!!!

  6. wobroniewiary pisze:

    Modlę się za Katarzynę Bratkowską i jej nienarodzone dziecko, które chce usunąć

    Bratkowska wyznała publicznie, że jest w ciąży i zamierza dokonać aborcji. Modlę się za nią i zachęcam czytelników do podjęcia duchowej adopcji jej dziecka.

    Z wielkim przerażeniem obejrzałam dyskusję w poniedziałkowym programie „Tak czy nie” na temat projektu zaostrzenia kar za aborcję. Gośćmi Agnieszki Gozdyry byli Katarzyna Bratkowska i poseł Polski Razem Jacek Żalek. Pomijam fakt, że parlamentarzysta został praktycznie (i z przyzwoleniem prowadzącej) zakrzyczany przez feministkę. Pomijam też żenujące próby manipulacji, jakich dopuszczała się Bratkowska, twierdząc, że płód to nie dziecko a mężczyźni, którzy chcą zaostrzenia kar za aborcję nienawidzą kobiet. To, co feministka mówiła w dalszej części programu wstrząsnęło mną tak mocno, że postanowiłam napisać ten tekst.
    Czytaj całość: http://www.fronda.pl/a/modle-sie-za-katarzyne-bratkowska-i-jej-nienarodzone-dziecko-ktore-chce-usunac,32819.html

    • To prawda, ja nie mogłam spokojnie patrzec na jej wypowiedzi…Ale trzeba sie modlic za nia, gdyz jest zniewolona, bo tylko osoby zniewolone maja takie chore sumienie…Niech dobry Bóg zanurzy ja w swoim Milosierdziu i Krwi Przenajświetszej i oczysci, uświęci i przyprowadzi do naszej owczarni. Amen!

  7. wobroniewiary pisze:

    Naczelny Egzorcysty odpowiada krytykom na Fronda.pl

    Po ostrych atakach mediów laickich i katolickich na posługę egzorcystów, a także na redakcję „Egzorcysty”, publikujemy obszerną odpowiedź na zarzuty, którą napisał Artur Winiarczyk, naczelny periodyku

    Niedawno w tygodniku „Wprost” (nr 46/2013) pojawił się artykuł o egzorcyzmach, egzorcystach i „Miesięczniku Egzorcysta”. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie to, że większość cytatów i styl wywodu zostały zaczerpnięte z pióra o. Jacka Prusaka SJ, psychoterapeuty, który w „Tygodniku Powszechnym” dużo pisze o pracy egzorcystów. Ponieważ oddziaływanie społeczne „Tygodnika” jest mizerne, treści te zostały „przełożone” na medium o nieporównywalnie większym zasięgu. Może to sprawić, że błędy i przekłamania zawarte w artykule pań Agaty Jankowskiej i Marty Bratkowskiej utrwalą się w świadomości wielu osób, pozbawionych możliwości weryfikacji twierdzeń powtórzonych przez autorki. Jako redaktor naczelny „Miesięcznika Egzorcysta” czuję się zobowiązany do tego, aby ustosunkować się do głównych tez zaczerpniętych z rzeczonego artykułu.
    Czytaj całość: http://www.fronda.pl/a/naczelny-egzorcysty-odpowiada-krytykom-na-frondapl,32822.html

    • Maria pisze:

      Odsłuchałam 4 części rekolekcji i takie jest moje świadectwo .
      Postanowiłam podzielić się ze znajomymi.Sciągnełam na dysk 4 część nagrała sie tylko do 16 min.Więc musiałam jeszcze raz ściągać .Przy nagrywaniu na płytkę pierwsza się nie nagrała .Dopiero druga .
      W nocy o godz.24 mam sen .Sąsiadka krzyczy chowajcie się patrzę facet przeklina i leci z widłami .Za chwile widzę za bramą krzyki na czele stoi mój brat cioteczny z widłami za nim zgraja rozścieczonych ludzi .My z mężem nie przygotowani z pustymi rękami .Budzę się przestraszona z modlitwą na ustach Chwala Ojcu i Synowi i Duchowi Swiętemu z różańcem w ręku .Oj dobrze że to tylko sen .
      Z Panem Bogiem

  8. Franek pisze:

    Watykan: Ks. Lemański szkodzi

    Dekretem Kongregacji ds. Duchowieństwa z dnia 18 grudnia 2013 r. Stolica Apostolska odrzuciła kolejny rekurs ks. Wojciecha Lemańskiego. Tak jak w przypadku zakazu wypowiedzi w mediach, tak i w sprawie usunięcia tego księdza z urzędu proboszcza parafii w Jasienicy Watykan przyznał rację ks. abp. Henrykowi Hoserowi.
    Kuria Biskupia Warszawsko-Praska otrzymała wczoraj dekret Kongregacji ds. Duchowieństwa w sprawie odwołania ks. Wojciecha Lemańskiego z urzędu proboszcza parafii Jasienica. Jak poinformował w specjalnym komunikacie ks. dr Dariusz Szczepaniuk, kanclerz kurii, Stolica Apostolska odrzuciła kolejny rekurs ks. Wojciecha Lemańskiego z dnia 5 lipca 2013 r. przeciwko dekretowi biskupa warszawsko-praskiego ks. abp. Henryka Hosera SAC.
    Cały tekst w Naszym Dzienniku http://www.naszdziennik.pl/wiara-kosciol-w-polsce/62878,watykan-ks-lemanski-szkodzi.html

  9. wobroniewiary pisze:

    „Rekolekcje zerwania ze złem, ks. Dominik Chmielewski”
    Na prośby Czytelników (aby rekolekcje nie zniknęły ze strony) na górze strony pod zdjęciem Bazyliki Św. Piotra znajduje się zakładka na stałe, zapraszamy.
    https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/rekolekcje-zerwania-ze-zlem-ks-dominik-chmielewski/

  10. wobroniewiary pisze:

    Kocham Boga do szaleństwa!
    Jezus jest moim Panem!
    Maryja jest moją Matką!
    Kościół Katolicki jest moim Domem!
    Ja jestem grzesznikiem
    i pragnę się nawracać każdego dnia!

    http://www.petrus.kielce.opoka.org.pl/images/moje_credo.htm

Skomentuj

