A ja czekam na Ciebie mój Jezu, tak jak inni kiedyś czekali….

A ja czekam na Ciebie mój Jezu
Tak jak inni
kiedyś czekali.

A ja czekam na Ciebie mój Jezu,
Spójrz, w ciemności światełko się pali

Tu możemy składać sobie życzenia ( na nie przyjdzie czas od jutra wieczór czy od wtorku), ale bardziej – wymieniać się dobrymi radami przedświątecznymi)

Ten pokaz slajdów wymaga włączonego JavaScript.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

20 odpowiedzi na „A ja czekam na Ciebie mój Jezu, tak jak inni kiedyś czekali….

  1. Tam gdzie spędzamy Wigilię – czytajmy Biblię


    W niektórych zachodnich krajach większość dzieci nie ma pojęcia, że Święta Bożego narodzenia mają związek z Jezusem. U nas w Polsce jeszcze nie jest tak źle, ale niestety osoba Jezusa w dniu świąt nierzadko ma drugorzędne znaczenie. Dla wielu Polaków w tym dniu często ważniejsze od Jezusa są prezenty, czas spędzony z rodziną i sam klimat świąt. Niemniej nie zapominajmy, że to Chrystus powinien być w tym dniu najważniejszy. Dlatego by skupić się na jego osobie wprowadźmy w naszych domach zwyczaj czytania z Biblii historii narodzin Jezusa. W większości polskich domów jest Słowo Boże. Niestety często leży ono zakurzone na półce. Niech chociaż w tym dniu zostanie Ono uroczyście przeczytane by uczcić w ten sposób Zbawiciela i pokazać, że to On jest najważniejszy w tym dniu. Zapraszajcie do wydarzenia znajomych.
    Historię narodzin Jezusa możemy znaleźć w Ewangelii Mateusza (Od 1:18 do 2:12) i Ewangelii Łukasza (2:1-40).

  2. Anna pisze:

    Papież: Św. Józef wzorem rozeznawania woli Bożej i rezygnacji z własnych planów

    Wydarzeniom poprzedzającym narodzenie Jezusa, z punktu widzenia Józefa, Papież Franciszek poświęcił rozważanie przed modlitwą Anioł Pański. Historię tę słyszymy w Ewangelii z dzisiejszej niedzieli. Ojciec Święty zwrócił uwagę na wysiłek Józefa, by czynić wolę Bożą. Gotów jest on nawet na radykalną rezygnację z dochodzenia własnych praw w odniesieniu do Maryi, co ewangelista Mateusz opisuje słowami: „był człowiekiem prawym i nie chciał narazić Jej na zniesławienie, zamierzał oddalić Ją potajemnie”.

    „To krótkie zdanie podsumowuje prawdziwy wewnętrzny dramat, jeśli weźmiemy pod uwagę miłość, jaką Józef żywił do Maryi! Ale nawet w takiej sytuacji Józef zamierzał pełnić wolę Boga i postanowił, niewątpliwie z wielkim bólem, aby potajemnie oddalić Maryję. Musimy rozważać te słowa, aby zrozumieć jaką próbę musiał przejść Józef w dniach poprzedzających narodziny Jezusa. Jest to próba podobna do ofiary Abrahama, kiedy Bóg zażądał, aby oddał mu swego syna Izaaka (por. Rdz 22): zrezygnowania z tego co najcenniejsze, z osoby najbardziej umiłowanej” – powiedział Franciszek.
    http://www.fronda.pl/a/papiez-sw-jozef-wzorem-rozeznawania-woli-bozej-i-rezygnacji-z-wlasnych-planow,32925.html

  3. Ania pisze:

    DEMONICZNA gra w necie! – OSTRZEŻENIE!!!
    https://www.facebook.com/jan.hruszowiec

    Ostrzeżenie dla wszystkich graczy przed tą grą! Skoro to nie pierwsza osoba, która przyznała się do problemów duchowych związanych z tą grą, uważam w sumieniu by przestrzec Was wszystkich przed tą i podobnymi grami w necie. Nie pozwalajcie dzieciom i sami nie grajcie w tą grę: http://pl.forgeofempires.com/ Ta gra zawiera elementy demonicznej magii. Poniżej tylko jedno świadectwo osoby, która weszła w tę grę. Osoba ta zgodziła się na wykorzystanie tego co poniżej wklejam: „Chciałabym OSTRZEC LUDZI PRZED PEWNĄ GRĄ. KIEDYŚ DOSTAŁAM NA MAILA ZAPROSZENIE DO GRY: http://pl.forgeofempires.com/ weszłam z nudów i zagrałam, budowałam miasto /to mnie ujęło/, niby nic groźnego, „dostałam” w prezencie boga i jego moc – była to bogini, która miała pomagać w rozbudowie miasta i wojsk. Piękna Hera, która rzucała zaklęcia na inne miasta. Podstęp polega na tym, że działania zaklęć się nie widzi – ani ich treści, ale zezwala się na nie kliknięciem. Robi się to po to, aby nasze miasto wzrastało a innych upadało. Niby to tylko gra w budowanie miasta, nie ma demonów, diabłów, pentagramów i innych cudów ale jest magia! Zagrałam może że 2 razy po 5 minut i znudzona zrezygnowałam ale to wystarczyło. Dałam sobie spokój i zapomniałam o grze. Niestety Hera nie dała sobie spokoju i nie zapomniała o mnie! Miałam wielkie problemy duchowe……..diabeł jest straszny i ohydny!!! Bardzo proszę przestrzegać ludzi przed grą do której dałam linka /to naprawdę nie są żarty/ ja mam 2 świadków na to że bogowie z tej gry mogą wniknąć w ciało i umysł człowieka. Ksiądz egzorcysta skomentował to wszystko zdaniem: – coś Ty za towarzystwo nazbierała dziewczyno?…..
    Więcej ze względu na poszanowanie prywatności tej osoby, nie mogę wkleić.
    Tyle wystarczy. Sami nie grajcie i innych przestrzegajcie przed takim grami-pułapkami!
    PODAJ DALEJ! PODAJ DALEJ! PODAJ DALEJ!

  4. Adminka pisze:

    Na jednym ze zdjęć galerii jest List papieża Franciszka do dzieci uczestniczących w Roratach „uBoga droga”
    http://gosc.pl/doc/1818428.Papiez-dziekuje-Malemu-Gosciowi
    Dziś taki List moja córka wraz z innymi dziećmi otrzymała od księdza Przemka na Roratach 🙂
    Ponadto przyniosłyśmy do domu Betlejemskie Światło pokoju.
    Harcerze jutro poniosą je na Ukrainę – przekazanie nastąpi na granicy w Dorohusku.
    Dziś każdy mógł odpalić świecę i przynieść to Światło Pokoju do swoich domów
    Pozdrawiam wszystkich serdecznie i do wieczora
    Ewa

    • Franek pisze:

      Odbierz Światło najbliżej swego domu, sprawdź na mapie
      Już niedługo wigilia Bożego Narodzenia. Pozwól by rozświetlił ją blask Betlejemskiego Światła Pokoju. Jeśli nie wiesz gdzie w Twojej okolicy znajduje się Światło sprawdź to na naszej Mapie Światła. Jeśli odległość od znacznika jest za duża, skontaktuj się z najbliższą harcerską komendą, której adres i telefon znajdziesz na stronie adresy.zhp.pl!

      http://www.swiatlo.zhp.pl/

  5. wobroniewiary pisze:

    A to życzenia od brata Jana Hruszowca OFMConv 🙂

  6. zojka pisze:

    wchodząc na podany przez Adminka link na gość.pl znalazłam artykuł „Bratkowska odpowiada jezuicie”. Obejmijmy modlitwą panią K.Bratkowską i jej poczęte dziecko.Któż jak Bóg!

    • Franek pisze:

      Niestety jednak on (o. Kramer) nie ma pojęcia o procesie ciąży. Wydaje mu się, że to jedynie kwestia dziesięciu miesięcy, że wystarczy donosić i oddać. To tak nie wygląda. Rzeczywiście, czasami ciąża i poród przebiegają bez żadnych problemów, zawsze jednak jest to bardzo duży koszt dla organizmu, naprawdę bardzo duży. Znam też niestety przypadki kobiet, które przez lata nie mogły dojść do siebie. Jedna z moich przyjaciółek do tej pory jest w stanie zupełnego biologicznego wyniszczenia. A urodziła 16 lat temu – opowiada Bratkowska.
      http://gosc.pl/doc/1822728.Bratkowska-odpowiada-o-Kramerowi

    • Magdalena pisze:

      http://gosc.pl/doc/1784599.Zbrodnia-i-przebaczenie
      Aborcja to „wyrok śmierci na nienarodzone dziecko” – mówił biskup Buenos Aires Jorge Bergoglio. Kobiecie, która żałuje aborcji, należy się miłosierdzie – mówi papież Franciszek. Czy ojciec święty udzieliłby Komunii politykowi głosującemu za zabijaniem dzieci?

    • zojka pisze:

      Poczytałam trochę o tej sprawie i wyczytałam,,że Katarzyna Bratkowska potwierdziła, że jej zapowiadana na Wigilię aborcja dotyczyła wymyślonej ciąży,Módlmy sią za panią Bratkowską

  7. Salome pisze:

    Błogosławionych Świąt Narodzenia Dzieciątka Jezus. Niech Ono otwiera nasze serca, abyśmy z radością pełniali wolę Bożą każdego dnia+

  8. Iwona-Lucyna pisze:

    Niech Bog blogoslawi wszystkich w te Swieta.

  9. Maria S pisze:

    Prosiłam Pana Boga o siłę, aby triumfować,
    On dał mi słabość, abym nauczyła się smaku rzeczy małych.
    Prosiłam Go o zdrowie, aby robić rzeczy duże,
    On dał mi chorobę, abym robiła rzeczy lepsze…
    Prosiłam Go o bogactwo, aby być szczęśliwą,
    On dał mi ubóstwo, abym była wrażliwa…
    Prosiłam Go o moc, aby ludzie liczyli na mnie,
    On dał mi słabość, abym potrzebowała tylko Boga…
    Prosiłam Go o towarzystwo, aby nie być samotną,
    On dał mi serce udolne kochać wszystkich braci…
    Prosiłam Go o wszystko, aby cieszyć się życiem,
    On dał mi życie, aby cieszyć się wszystkim…

    Nie otrzymałam nic o co prosiłam, i mam wszystko, czego mogłam oczekiwać. Ponieważ, chociaż mówiłam coś przeciwnego, Bóg mnie wysłuchał, jestem najszczęśliwszym z ludzi.

    Anonimowa modlitwa katalońska

  10. szulamitka pisze:

    Czy ktoś wie,gdzie w Gdańsku jest światło betlejemskie? U nas w kościele na roratach ksiądz nic nie mówił,a myślałam,że to jest pewne.Teraz na mapie było Żukowo i Starogard,a Gdańska nie.

  11. wobroniewiary pisze:

    Nowenna do Dzieciątka Jezus

    Modlitwa wstępna na każdy dzień nowenny
    Wszechmogący wiekuisty Boże, Panie nieba i ziemi, który objawiasz się maluczkim; spraw, prosimy, abyśmy z należną czcią uwielbiając święte tajemnice Dzieciątka Jezus, Twojego Syna, i wiernie wstępując w Jego ślady mogli dojść do królestwa niebieskiego obiecanego maluczkim. Który żyjesz i królujesz na wieki wieków. Amen.

    Dzień 8 (23 grudnia)
    Uwielbiajmy Najświętszą Duszę Dzieciątka Jezus, jaśniejącą niepokalaną czystością i bogactwem wszelkich łask i cnót. Oddaje ona doskonałą cześć i uwielbienie Bogu Ojcu. Poświęćmy Boskiemu Dzieciątku naszą duszę ze wszystkimi jej władzami i prośmy, aby ją oczyścił, ubogacił swymi łaskami i przyozdobił cnotami, byśmy mogli stać się godnym Jego mieszkaniem.

    Modlitwa
    O Dziecię Jezu, z najgłębszą pokorą wielbimy i błogosławimy Trójcę Przenajświętszą, która w Twej duszy złożyła wszystkie skarby doskonałości i łaski, i zjednoczyła ją ze Słowem Przedwiecznym tak, że stanowi najdoskonalszą jedność z samym Bogiem. Najsłodsze Dziecię Jezu, błagamy, abyś przyjął naszą grzeszną duszę, oczyścił ją i ubogacił nadprzyrodzonymi darami. Niech jej władze, odnowione Twą łaską, napełnią się Twoim życiem, abyśmy mogli wołać z Apostołem: „Żyję już nie ja, ale żyje we mnie Chrystus”. O Jezu, Życie nasze na ziemi, stań się naszym życiem wiekuistym w niebie. Amen.

    Modlitwa na zakończenie każdego dnia nowenny
    O Boże Dziecię, prosimy Cię, spraw, abyśmy coraz doskonalej należeli do Ciebie i służyli Ci coraz lepiej. Chcemy Cię miłować w naszych bliźnich i szerzyć Twoje Królestwo wszędzie, gdziekolwiek się znajdziemy. Amen.

  12. Mahejo pisze:

    Radosnych Świąt Bożego Narodzenia życzę Ewie i Kazimierzowi – dla Ewy także najlepsze życzenia imieninowe – oraz wszystkim Kapłanom związanym z tą stroną oraz wszystkim Czytelnikom – M.

  13. szulamitka pisze:

    AK-dziękuję,dziękuję wam wszystkim za dobre słowa i sarca.Niech Bóg błogosławi nam wszystkim także w nowym roku.

  14. Arla pisze:

    Witajcie !
    Błogosławięństwa Bożego dla Wszystkich prowadzących i czytelników .Dziękuję za prowadzenie strony .

Dodaj komentarz