Ks. J. Cielecki ostrzega: uwaga na oszustów sprzedających olej św. Charbela: olej pobłogosławiony w Annaya w Libanie otrzymuje się gratis!

UWAGA ! OLEJ ŚW. CHARBELA
Nikt nie ma prawa nigdzie sprzedawać oleju, który został pobłogosławiony w Annaya w Libanie gdyż olej ten otrzymuje się gratis. Składa się tylko ofiarę, o ile ktoś może. Nikt nie ma prawa ustalać wysokości ofiary za ten olej.
Informację tą przekazałem Postulacji Maronickiej w Rzymie. Zakonnicy stanowczo odcinają się od wszystkich, którzy sprzedawaliby pobłogosławiony olej, mówiąc że nikt nie miałby odwagi ze świętym Charbelem tak „zadzierać”.
Przekazał ks. Jarosław Cielecki
za: kliknij

Od nas: Pamiętam jak na allegro sprzedawano „pieczęć bożka żywego” – ten sam duch mamony.

*********************
Przypomnijmy za: kliknij

Święty Charbel – wielki Święty z Libanu, za Jego wstawiennictwem Bóg dokonuje bardzo wiele cudów.
Po śmierci Charbela z Jego grobowca zaczął wypływać olej z Jego ciała. (Ciało nie uległo rozkładowi, jest takie jakby Św. Charbel przed chwilą zasnął). Poprzez ten olej, za wstawiennictwem Św. Charbela dokonało się już 23 tysiące uzdrowień.
Poczytajcie o Św. Charbelu, posłuchajcie, obejrzyjcie film!
A potem napiszcie do klasztoru w Annya (przykładowa treść poniżej filmu 🙂

Film ks. prałata Jarosława Cieleckiego „Liban, Ziemia Świętych” przedstawia m.in. postać św. Charbela i św. Rafki – świętych z Libanu. Opowiada o nich kardynał Bechara Rai – patriarcha maronicki.

Z Klasztoru w Annya w Libanie, gdzie znajduje się grób Świętego Charbela można otrzymać pocztą gazik nasączony tym cudownym olejem.
Trzeba wysłać maila na adres:

info@saintcharbel.com

Przykładowa treść maila:

Hello, please can You send me some of the miraculous Oil of St. Charbel? Thank You.
PODPIS,
ADRES (imię, nazwisko, ulica, miasto Poland – bez znaków diakrytycznych typu „ę”, „ą”)

Dostałam tę informację, wysłałam, otrzymałam odpowiedź zwrotną od: Monastery St Maron’s Annaya <info@saintcharbel.com>
Dear Ewa,
We will send for you holy oil of St Charbel as soon as possible by the post.
God Bless You

saint_charbel_t2Święty Charbelu módl się za nami!
(Nowenna do Świętego – kliknij)

Czy mogłam taką informację zatrzymać dla siebie?
Czy mogłam chełpić się „ja mam, a wy nie”
Czy mogłabym zasnąć spokojnie, nie podzieliwszy się dobrem, które dał nam Bóg Ojciec Wszechmogący dla wszystkich, którzy tego pragną a nie dla „wybranych”, którzy mając taki olej umieją jedynie o nim mówić, ale nie umieją się nim dzielić?
Musiałam to napisać 🙂
I teraz każdy, kto che – może mieć olej Świętego, ale niech nie traktuje go jak talizmanu, takiego „orgonitu, co to wszystko leczy na własne życzenie po jakimś zaprogramowaniu” ale jak prawdziwą relikwię prawdziwego Świętego, i niech z wiarą modli się do Boga za wstawiennictwem libańskiego Świętego

****************
INFORMACJA O DOBROWOLNYCH OFIARACH:

Na stronie saintcharbel.com w zakładce [contact us] jet informacja o darowiznach, jeśli ma taką ochotę:

For your Donation:
CREDIT LIBANAIS SAL
JBEIL BRANCH – CORDAHI CENTER
SWIFT CODE : CLIBLBBX
ACCOUNT N° 029 001 190 0002785 00 1
NAME : COUVENT SAINT MAROUN – ANNAYA
IBAN : LB22 0053 0029 0011 9000 0278 5001

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Pomoc duchowa i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

14 odpowiedzi na „Ks. J. Cielecki ostrzega: uwaga na oszustów sprzedających olej św. Charbela: olej pobłogosławiony w Annaya w Libanie otrzymuje się gratis!

  1. Bogumiła pisze:

    Kochani, potwierdzam co wyżej pisze Ewa. Ojcowie z klasztoru w Annaya przesyłają olej św. Charbela – ja również pisałam o tym na moim blogu i zamieściłam zdjęcia otrzymanego listu, obrazka i wacików nasaczonych olejem:
    http://www.beme.com.pl/mojepasje/charbel-blogoslawienstwo-swietego-na-nowy-rok/#comment-868
    Prowadzę Dom Modlitwy św. Charbela (z inicjatywy i pod opieką ks. Jarosława Cieleckiego). W każdy czwartek o godz. 20.00 modlimy się w przekazanych intencjach. Można wpisywać swoje intencje modlitewne w komentarzach pod wpisami na moim blogu, lub bezpośrednio na mój adres mailowy. Dom Modlitwy ma nr 59. Naszym drugim Patronem jest badaczka natury i uzdrowicielka św. Hildegarda z Bingen. Można wpisywać również intencje o modlitwę za Jej wstawiennictwem. Zapraszam do wpisywania intencji oraz łączności modlitewnej w każdy czwartek o godz. 20.00 Chwała Panu

  2. Bogumiła pisze:

    Intencje modlitewne za pośrednictwem św. Charbela proszę wpisywać pod wpisami w kategorii
    DOM MODLITWY św. Charbela
    http://www.beme.com.pl/category/dom-modlitwy-sw-charbela/
    Zapraszam!
    Chwała Panu!

    • wobroniewiary pisze:

      Bogusiu ja poprosze tutaj
      – o pracę dla mnie (sytuacja tragiczna)
      – o zdrowie dla mnie, dla Ani i dla wnuczka, siostry Joli, szwagra Edwarda i ich córki Agnieszki
      – o nawrócenie w rodzinie osób Bogu wiadomych
      – o siły do niesienia krzyża
      – o pełnienie Woli Bożej
      – o pielęgnowanie daru milczenia w sprawach, w których milczeć muszę lub w których milczenie nakazuje mi kierownik duchowy (abym nigdy nie złamała ślubu milczenia w sprawach, w których przez oszustów religijnych mógłby zostać ośmieszony Kościół)
      – za rekolekcje WOWiTów
      – za Diakonię postu i modlitwy
      – za rekolekcje z o. Boshaborą w Licheniu
      – o zdrowie dla bardzo chorego o. Gabriela Amortha, dla ks. Jana i Józefa
      – o triumf Niepokalanego Serca Maryi
      -za Legion Maryjny z Chełma i nie tylko

      Ewa
      Ps. Tam też wpisałam

      • Bogumiła pisze:

        Dziękuję Ewo, przyjęłam intencję. W otrzymanych intencjach modlimy się przez cały miesiąc w każdy czwartek o 20.00
        Zapraszam do wpisywania intencji i łączności modlitewnej.
        Na moim blogu można też znaleźć wiele ciekawych informacji na temat zdrowej diety min fajne przepisy z kaszy jaglanej. A w kategorii coś dla ducha np. świadectwo otrzymanych łask przy odmawianiu Nowenny Pompejańskiej…Serdecznie zapraszam
        http://www.beme.com.pl
        Chwała Panu!

        • wobroniewiary pisze:

          A już zajrzałam i podoba mi się, ja jestem wariatka jeśli chodzi o zdrowe odżywianie
          Polecaliśmy tu odżywianie Postem Daniela opartym na Piśmie Św., polecanym przez p. dr Ewę Dąbrowską

  3. Adminka pisze:

    Dziś 1 sobota a ja obudziłam się w nocy ze słowami „Błagamy Cię Matko Nieustającej Pomocy”
    Obraz MB Nieustającej Pomocy wisi w moim kościele parafialnym, potem w dzień przyszedł wpis od ks. J. Cieleckiego o św. Charbelu
    Będąc w Grabowcu na spotkaniu modlitewnym z ks. Jarosławem Cieleckim zostawiłam anonimowo dar dla Matki Bożej Wniebowziętej przez spowiednika. On przekazał to ks. Cieleckiemu 😉
    Dziś wiec rozpoczynam Nowennę do św. Charbela oraz do MB Nieustającej Pomocy.
    Ponadto czekam na ukoronowanie obrazu Matki Bożej Wniebowziętej 🙂

  4. wobroniewiary pisze:

    Transmisja Mszy św. celebrowanej przez ks. Jarosława Cieleckiego w miejscowości Vincenza we Włoszech

    Dzisiaj 1 marca 2014 o godz. 19.00 będziemy mogli wysłuchać w radiu transmisji Mszy św. celebrowanej przez ks. Jarosława Cieleckiego w miejscowości Vincenza we Włoszech. Modlitwą będą objęci także Polacy. Mamy nadzieję usłyszeć księdza po polsku. Aby włączyć się do modlitwy wystarczy wpisać w Google: radio oreb na żywo lub kliknąć w link:
    >>>Radio Oreb (kliknij)>>>
    Źródło: Medziugorje.blogspot

  5. Mariusz pisze:

    Potwierdzam otrzymałem relikwie całkowicie za darmo, a ofiara to inna dobrowolna sprawa.
    Nikt oczywiście niczego nie chciał.

  6. olga pisze:

    Ja dostałam odpowiedź z klasztoru w Annaya. Olej dostarczy ksiądz z Wrocławia 🙂 i czekam na przesyłkę teraz. Proszę Was o modlitwę o zdrowie i sił dla sparaliżowanej Moniki.

  7. elzbieta pisze:

    blagam o modlitwe w intencji chorego na nowotwur Krzysztofa wszystkim Bug zaplac za modlitwe

  8. M. pisze:

    Długo czekaliście na przesyłkę po waszym mailu?

    • olga pisze:

      ja wysłałam maila do klasztoru w Annaya (na adres: info@saintcharbel.com) z prośbą o olej dnia 25 lutego. Dostałam odpowiedź 6 marca – była to informacja, że olej zostanie mi wysłany za pośrednictwem polskiego księdza. Olej otrzymałam w poniedziałek , 24 marca.

Skomentuj

