Dzienne archiwum: 10 lipca 2014

Prośba o szturm modlitewny

Bardzo proszę wszystkich ludzi dobrej woli o modlitwę za zakonnika z mojego miasta (z zakonu OO. Franciszkanów), który trafił do szpitala z pękniętą czaszką (stan bardzo ciężki, liczne krwiaki). Każde Zdrowaś Maryjo czy westchnienie do św. Antoniego na wagę zdrowia … Czytaj dalej

Opublikowano Aktualności, Pomoc duchowa | Otagowano , | 14 komentarzy

Świadectwo Izy: Urodziłam dziecko, które miało być roślinką – jest niepełnosprawna ruchowo, ale daje nam najwiecej radoścci spośród 3 dzieci

Izabela pisze: Pragnę walczyć przeciw aborcji. Urodziłam dziecko, które miało być roślinką, lub nawet miało nie przeżyć. Mimo, iż świat dookoła mówił, ze lepiej byłoby terminować ciążę, ja walczyłam o to dziecko. Dziś mam cudną 2,5 letnią córeczkę, która jest … Czytaj dalej

Opublikowano Aktualności, Świadectwa | Otagowano , , , | 20 komentarzy