Dziś Święto Zwiastowania. Adoptuj duchowo dziecko poczęte

Zwiastowanie - AlbaniDzisiejsza uroczystość przypomina nam o tym wielkim zdarzeniu, od którego rozpoczęła się nowa era w dziejach ludzkości. Archanioł Gabriel przyszedł do Maryi, niewiasty z Nazaretu, by zwiastować Jej, że to na Niej spełnią się obietnice proroków, a Jej Syn, którego pocznie w cudowny i dziewiczy sposób za sprawą Ducha Świętego, będzie Synem samego Boga. Fakt, że uroczystość ta przypada często w trakcie Wielkiego Postu uzmysławia nam, że tajemnica Wcielenia jest nierozerwalnie związana z tajemnicą śmierci i zmartwychwstania Chrystusa.

Pozdrowienie Anielskie. Modlitwa ta składa się z pozdrowienia Archanioła, z radosnego okrzyku św. Elżbiety i z modlitwy Kościoła. Na słowach pozdrowienia Gabriela – „łaski pełna” – Kościół oparł wiarę w Niepokalane Poczęcie Maryi. Skoro bowiem Maryja była pełna łaski, to nie mogła jej nigdy być pozbawiona. Słowa św. Elżbiety: „Błogosławionaś Ty między niewiastami i błogosławiony owoc żywota Twojego” zawierają część pozdrowienia anioła (Błogosławionaś Ty między niewiastami). W ten sposób św. Elżbieta jakby chciała podkreślić, że znana jest jej tajemnica Zwiastowania, że w imieniu wszystkich niewiast świata winszuje Maryi tak wielkiej godności.

Anioł Pański. Historia tej modlitwy sięga wieków średnich, kiedy to biciem dzwonów wyznaczano trzy pory dnia: rano, południe i wieczór. Z powodu braku zegarów był to zwyczaj bardzo praktyczny. Przez pobożne odmawianie tej modlitwy przypominamy sobie scenę Zwiastowania i to, co się w niej dokonało.

Anioł Pański

Czytaj całość:
1) Ewangelia dla nas – czytania mszalne i patroni dnia (kliknij)
2) Duchowa adopcja dziecka

Dzień Zwiastowania to zwyczajowo dzień Duchowej Adopcji Dziecka

„Cokolwiek uczyniliście jednemu z tych braci Moich najmniejszych, mnieście uczynili.” (Mt. 25, 40).

Kochasz życie! Mówisz życiu „tak”! Walczysz w obronie najmniejszych, bezbronnych… Podejmujesz Duchową Adopcję…

My mamy dla Ciebie coś więcej – ZARAŹ INNYCH MIŁOŚCIĄ DO ŻYCIA!!!

Jeśli każdy z nas zaprosi choć JEDNĄ osobę, by podjęła się Duchowej Adopcji Dziecka Poczętego – dwa razy więcej dzieci zostanie otoczonych płaszczem modlitwy! Dlatego zaproś swoją Mamę, Tatę, dziadków, rodzeństwo, koleżankę, kolegę, sympatię lub współmałżonka:) zaproś swoje dzieci:)
Módlmy się o Życie i za Życie wszyscy razem! Nie bójmy się uklęknąć do modlitwy dziesiątką różańca z osobą, którą zaprosimy. Nauczmy ją jak się modlić:)
Bądźmy Wspólnotą Życia!

Zapraszamy do spotkania się z dzieckiem nienarodzonym, w modlitwie Drogi Krzyżowej – Droga krzyżowa dziecka nienarodzonego
I do zapoznania się z zasadami Duchowej Adopcji oraz do zgłoszenia podjętej adopcji http://duchowaadopcjadziecka.wordpress.com/dla-zdecydowanych (formularz zgłoszeniowy )/.

Boisz się, że nie dasz rady? Nie bój się! Całe Niebo jest z Tobą!

DODATKOWO: Zasady duchowej adopcji również tutaj: http://www.diecezja.waw.pl/da/modlcodz.html

Formuła przyrzeczenia Duchowej Adopcji
Najświętsza Panno, Bogarodzico Maryjo, wszyscy Aniołowie i Święci, wiedziony(a) pragnieniem niesienia pomocy w obronie nienarodzonych, (ja, ………………..) postanawiam mocno i przyrzekam, że od dnia ……………….. w Święto / Uroczystość ……………….. biorę w duchową adopcję jedno dziecko, którego imię Bogu jest wiadome, aby przez 9 miesięcy każdego dnia modlić się o uratowanie jego życia oraz o sprawiedliwe i prawe życie po urodzeniu.
Postanawiam:

  • odmówić codzienną modlitwę w intencji nienarodzonego
  • codziennie odmówić jedną tajemnicę różańca
  • przyjąć nadto (nieobowiązkowo) postanowienia:
    • ………………..
    • ………………..
    • ………………..

Modlitwa codzienna
Panie Jezu, za wstawiennictwem Twojej Matki, Maryi, która urodziła Cię z miłością, oraz za wstawiennictwem św. Józefa, człowieka zawierzenia, który opiekował się Tobą po narodzeniu, proszę Cię w intencji tego nie narodzonego dziecka, które duchowo adoptowałem, a które znajduje się w niebezpieczeństwie zagłady. Proszę, daj rodzicom miłość i odwagę, aby swoje dziecko pozostawili przy życiu, które Ty sam mu przeznaczyłeś. Amen.

Duchowa Adopcja jest spełnianiem Jasnogórskich Ślubów Narodu
„Święta Boża Rodzicielko i Matko Dobrej Rady. Przyrzekamy Ci z oczyma utkwionymi w żłóbek betlejemski, że odtąd staniemy na straży budzącego się życia. Walczyć będziemy w obronie każdego dziecięcia i każdej kołyski równie mężnie, jak nasi ojcowie walczyli o byt i wolność narodu, płacąc obficie krwią własną. Gotowi jesteśmy raczej śmierć ponieść, aniżeli śmierć zadać bezbronnym. Dar życia uważać będziemy za największą łaskę Ojca wszelakiego życia i za najcenniejszy skarb Narodu.”

Ten wpis został opublikowany w kategorii Modlitwa, Wydarzenia, Świeto i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

18 odpowiedzi na „Dziś Święto Zwiastowania. Adoptuj duchowo dziecko poczęte

  1. magda pisze:

    Już któryś z kolei raz zaczynam Duchową Adopcję. I muszę się pochwalić,ze ostatnim razem przyśniło mi się dzieciątko za które się modliłam 🙂 W dużym skrócie. Byłam na pogrzebie jakiegoś dziecka, leżało w trumience. Obok było kilka osób, których nie znałam. Nie wiedziałam co ja tam robię. Przyszedł jeszcze mój mąż z białą lilią w ręce, to już w ogóle nie trzymało się całości. I nagle to dzieciątko zaczęło fikać nóżkami, trumienka przekształciła się w wózeczek dla niemowlęcia. A rano, kumam, to był mój ostatni dzień adopcji. Przyśniło mi się dziecko , które miało umrzeć a dzięki mojej modlitwie zostało uratowane. Pan Jezus je uratował a ja troszeńkę się do tego przyczyniłam. Opowiadam o tym znajomym, bo pierwszy raz doświadczyłam takiej łaski.

  2. magda pisze:

    I jeszcze jedno, gdy śni mi się małe dziecko zawsze w domu mam kłopoty, bardzo poważne kłopoty.A tego dnia była miła, cudowna atmosfera jak nigdy. Syn mój powiedział (bo wie,że tak jest),,no widzisz mamo śniło ci się dziecko a nic się złego nie wydarzyło”I dopiero skojarzyłam to z moim cudownym snem 🙂
    I jeszcze łączę ten sen z moją Nowenną Pompejańską, bo Maryja daje jeszcze dodatkowe łaski o które nawet nie prosimy ❤

  3. Zadowolona pisze:

    Od pewnego czasu odmawiam codziennie jedną dziesiątkę różańca w intencji dziecka poczętego mam nadzieję, że taka forma też się liczy 🙂

  4. wobroniewiary pisze:

    Mistrz Wielkiego Wschodu Francji w senacie o masońskiej wizji edukacji

    We Francji senacka komisja ds. państwowego szkolnictwa zaprosiła na swoje oficjalne posiedzenie mistrza Wielkiego Wschodu Francji – Daniela Kellera. Republikańscy politycy chcieli, by przedstawił… masońską wizję edukacji.
    Całość: http://www.pch24.pl/mistrz-wielkiego-wschodu-francji-w-senacie-o-masonskiej-wizji-edukacji,34762,i.html#ixzz3VOp6uK6a

    ***

    Zboczeńcy zjadą w maju do Krakowa

    28 maja aż na cztery dni Kraków stanie się polską stolicą zboczeń. Na ten czas zjadą do tego miasta wszelkiej maści transwestyci, homoseksualiści, biseksualiści, aby „edukować o różnorodności płciowej” w ramach pierwszej odsłony Trans*Festiwalu, którego organizacja budzi sprzeciw wielu krakowian.
    Sprzeciw ten wydaje się o tyle zrozumiały i uzasadniony, że ponad pół tygodnia promocji wynaturzeń oznacza, iż natknąć się na nią mogą również dzieci. Poza tym oglądanie panów przebranych w damskie, wyzywające stroje oraz zawartość towarzyszących imprezie wystaw, siłą rzeczy będzie niosło za sobą szkody dla estetyki a w najbardziej skrajnych przypadkach – również psychiki osób narażonych na znalezienie się w jej pobliżu.
    Całość: http://www.prawy.pl/z-kraju/8895-zboczency-zjada-w-maju-do-krakowa

    • Paul pisze:

      Kraków piękne miasto na te dni nie będzie takie ładne.Ich miejsce jest w Tajlandii tam pełno takich dziwaków.

    • Maggie pisze:

      To jak prowokacja przed Swiatowym Zjazdem Mlodziezy w 2016r. Skalanie miasta JPII i Polski (media beda relacjonowac). Czy jeśli maja sie spotykać w Polsce to czy Woodstok im nie wystarczylby?
      Krakowianie zaopatrzcie sie we wodę egzorcyzmowana oraz sol i olej, tez egzorcyzmowane i otoczcie siebie i ich modlitwa.

      • Maggie pisze:

        W Toronto maja swoją stolice i na Canada Day weekend wielkie uroczystości z parada bezwstydu zwana przez nich pride (duma).
        Kiedyś chyba Andrzej Wróblewski niezbyt mądre słowa śpiewał: z swoich wad jestem rad ….

  5. wobroniewiary pisze:

    Poryczałam się – O cuda cuda, cuda niepojęte ❤

    • Maggie pisze:

      Mam mieszane uczucia, bo wyglada, ze osoba świecka uzdrawia (na zamowienie, z mikrofonem w ręku i wokół kamery) wybranego chlopca … i jej biją oklaski i dziękują. Jest tam wprawdzie krzyż na ambonie, ale nie znam języka. Moze to pastor? ….???

      • wobroniewiary pisze:

        A ja spojrzałam na „po owocach ich poznacie” a jeśli pokazuje to znana osoba religijna i organizacja religijna na swym koncie na fb
        to ufam…. ❤

      • ta pisze:

        JA JAK MAGGIE!on zamiast mikrofonu krzyż powinien trzymać.,,jakoś mało mi tu świętości,krzyży,nie wiem ja się przyzwyczaiłam ze do mnie kapłani nie zbliżają sie bez krzyża 😀 krzyż powinien być w CENTRUM!później MY,
        ale może się mylę DAJ BOŻE ze się mylę.nie jestem przekonana jednak do tego.
        ale po owocach poznacie! racja !

      • Maggie pisze:

        Nie wykluczam ale mam mieszane uczucia. Nie znam nawet imienia tego człowieka. Chłopcu życzę zdrowia i jak najliczniejszych łask Bozych.

        W TV pojawiają sie tzw teleewangelisci.
        Jednym z najslynniejszych jest pastor Benny Hinn, ktory o ile sie nie mylę, wczoraj na Florydzie, był przyjęty do szpitala z problemem kardiologicznym. Urodził sie on w Jaffa (Izrael, chyba z z Armenki i Greka) w grudniu 1952r, kiedys mieszkał w Kanadzie, teraz w USA i jak wyczytalam, na Internecie, oceniają jego majątek na $42 miliony. Osobiście nie znam uzdrowionych przez niego osób, ale podobno uzdrawia nawet przez TV (nigdy nie widzialam Kaszpirowskiego więc nie mogę porównać).
        Na Internecie ktos zapytywal czy nie jest on czasem hipnotyzerem i są ostrzeżenia, ze ktos moze myśleć iż jest uzdrowiony i odkłada leki … kiedy tak nie jest..
        Widziałam kiedyś, w TV, podobna scenę powstania wózka inwalidzkiego w czasie „pokazu” i upadki zbliżone do spoczynku w Duchu Św. Kto chce o nim poczytać, to wystarczy wypisać Benny Hinn i jest w czym wybierać.

        • wobroniewiary pisze:

          Maggie, dz za uwagi zaczynam myśleć nad tym i już „nie pieje peanów”
          Nie znamy nazwiska, nie ma kapłana, krzyża… ale nie jestem nieomylna, chętnie słucham kulturalnych sugestii ludzi dobrze mi życzących 🙂

      • Maggie pisze:

        To ja dziekuje, bo to dzieki WOWIT: inaczej patrze na takie i inne sprawy – a tu gdzie mieszkam, na każdym kroku „roznosci” od groma.
        Obrazowo i z praktyki: sceptycyzm bierze sie stad, ze najczęściej, jeśli widzę, na pierwszy rzut oka, piękne owoce, to sie potem okazuje to GMO.

  6. BKCD pisze:

    Prawdziwie piękną jest ta kobieta, która znając swoją wartość oraz potencjał swojej wiedzy, umiejętności
    i intuicji, potrafi także inspirować i towarzyszyć innym
    w odnajdywaniu ich potencjału.

    Myśl św. Magdaleny na dzisiejszy dzień:
    Wzywajmy Maryję naszą Matkę, tą, która przyniosła pokój na świat, będąc Matką Księcia Pokoju.

    Sentencje św. Teresy od Dzieciątka Jezus na każdy dzień roku

    25 marca: Nie lękaj się, im bardziej będziesz uboga, tym bardziej Jezus będzie cię kochał (L 182, LT 211).

    MYŚL BŁ. EDMUNDA
    Byłem w kościele i u komunii św. przy dzisiejszej uroczystości Zwiastowania Najświętszej Panny.

  7. BKCD pisze:

    Oto film pro-life młodzieży z Żelechowa. Film zajął 1 miejsce z pośród około 1500 nadesłanych prac na ogólnopolski konkurs organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Obrońców Życia Człowieka.
    „Szturm”, ukazuje potęgę modlitwy i sakramentów. Zachęcam do obejrzenia!

  8. Pingback: Dziś Święto Zwiastowania. Adoptuj duchowo dziecko poczęte | Biały, bardzo biały

Skomentuj

