Sarah Young – Jezus mówi do ciebie: „Przyjdź do mnie ze wszystkimi swoimi słabościami: fizycznymi, emocjonalnymi i duchowymi”

Jezus mówi: Przyjdź do mnie ze wszystkimi swoimi słabościami: fizycznymi, emocjonalnymi i duchowymi. Odpocznij w Mojej kojącej Obecności, pamiętając, że nie ma dla Mnie nic niemożliwego.
Oderwij swój umysł od problemów, aby skupić się na Mnie. Pamiętaj, że mogę uczynić nieskończenie więcej, niż prosisz czy rozumiesz. Jednak zamiast przekonywać Mnie, abym zrobił to czy tamto, staraj się dostroić do tego, co już czynię.”

Te słowa pochodzące od samego Jezusa usłyszała w swoim sercu Sarah Young, pisarka chrześcijańska, w czasie osobistej rozmowy z Panem. Słów tych było więcej, zaczęła je więc spisywać.

Jezus mówi do Ciebie to codzienny przekaz pokoju i miłości skierowany Ciebie przez Jezusa.
Jest to zbiór niezwykłych rozważań pisanych jako słowa Jezusa kierowane do wprost czytającego. Na każdy dzień roku przypada tylko krótki tekst, który zawiera jednak taki ładunek wspaniałej duchowej mocy, tyle pokoju i radości, że potrafi całkowicie przemienić 24-godziny życia osoby, do której jest skierowany. Smutek i zniechęcenie zmieniają się w głęboki pokój, w poczucie zanurzenia w świetle Bożej miłości. To niezwykłe doświadczenie stało się udziałem już ponad 8 milionów osób, które kupiły tę tłumaczoną już na 25 języków książkę. Przesłanie Bożego pokoju rozprzestrzenia się za jej pomocą po całym świecie.
Książka po wielu miesiącach przebywania na 1 miejscach list bestsellerów (NYT, amazon.com i inne) została ogłoszona najlepiej sprzedającą się książką roku przez pismo Wall Street Journal.
Autorem książki jest znana chrześcijańska pisarka i ewangelizatorka Sarah Young, która odczuła potrzebę „słuchania Boga z piórem w ręku”. Zaczęła spisywać wszystko, cokolwiek usłyszała w swej duszy jako głos Pana. Z czasem forma dziennika zmieniła się z monologu w dialog. Sarah wiedziała, że jej notatki nie są natchnione w ten sposób jak Pismo Święte, ale samo ich spisywanie w jakiś sposób pomagało jej zbliżać się do Boga. Zauważyła, że również inni ludzie radowali się treściami, którymi się z nimi dzieliła; że stały się dla nich drogą do przebywania w bliskości Jezusa. Zostały napisane z punktu widzenia Jezusa, więc zatytułowała je Jezus mówi do Ciebie.

*******
Słowo naszego Pana Jezusa Chrystusa na dzisiaj:
24 kwietnia

ODPOCZNIJ W SPOKOJNEJ PRZYSTANI, jaką jest Moja Obecność, a Ja przygotuję cię na ten dzień. Czekaj na Mnie z głęboką ufnością, opromieniony Blaskiem Mojej Łaski. Zatrzymaj się i we Mnie uznaj Boga. Możesz Mi ufać zarówno czynnie, jak i biernie. Kiedy odpoczywasz w Mojej Obecności, skupiając na Mnie swoje myśli, buduję między nami więzi zaufania. Jeśli chcesz ufać aktywnie, musisz dawać Mi dowody swojej ufności w obliczu różnych życiowych sytuacji.

Jestem z tobą w każdej chwili, więc nie masz powodu do strachu. Twój lęk często znajduje wyraz w przesadnej skłonności do planowania. Twój umysł tak nawykł do tego sposobu myślenia, że dopiero teraz zaczynasz zdawać sobie sprawę z siły tej skłonności i tego, jak bardzo zakłóca ona naszą bliskość. Gdy tylko uświadomisz sobie, że znów zbaczasz na tę dobrze wydeptaną ścieżkę, okaż skruchę i oprzyj się swojej skłonności. Wróć do Mnie, który zawsze czekam na ciebie w chwili, która właśnie trwa. Przyjmę cię z powrotem bez potępienia.

PS 46,11; RZ 8,1

*******
25 kwietnia

SZUKAJ MNIE WZROKIEM, przeprawiając się przez dzisiejszy dzień. Tak jak wirująca baletnica, która musi wracać spojrzeniem w jeden punkt, aby zachować równowagę, tak i ty powinieneś co chwilę spoglądać na Mnie. Twoja sytuacja ciągle się zmienia, a świat wokół zdaje się wirować. Jeśli chcesz zachować równowagę, patrz na Mnie – Tego, który nie zmienia się nigdy. Jeśli będziesz zbyt długo przyglądał się światu dookoła, zakręci ci się w głowie i stracisz orientację. Patrz na Mnie i pokrzepiaj się w Mojej Obecności, a twoje kroki będą miarowe i pewne.

HBR 12,2; PS 102,27

Ten wpis został opublikowany w kategorii Wydarzenia i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

28 odpowiedzi na „Sarah Young – Jezus mówi do ciebie: „Przyjdź do mnie ze wszystkimi swoimi słabościami: fizycznymi, emocjonalnymi i duchowymi”

  1. wobroniewiary pisze:

    Psalm 46,11
    „Zatrzymajcie się, i we Mnie uznajcie Boga
    wzniosłego wśród narodów, wzniosłego na ziemi!”

    RZ 8,1
    „Teraz jednak dla tych, którzy są w Chrystusie Jezusie, nie ma już potępienia”.

    Hbr 12,2
    „Patrzmy na Jezusa, który nam w wierze przewodzi i ją wydoskonala. On to zamiast radości, którą Mu obiecywano, przecierpiał krzyż, nie bacząc na [jego] hańbę, i zasiadł po prawicy tronu Boga”

    Psalm 102,27
    „Przeminą one, Ty zaś pozostaniesz.
    I całe one jak szata się zestarzeją:
    Ty zmieniasz je jak odzienie i ulegają zmiani”

  2. wobroniewiary pisze:

    ❤ Alicja "POUCZENIA" EPILOG śr. 18.06.1997

    – Po spowiedzi uczułam ulgę, ale jednocześnie ujrzałam brud mojej duszy, jak gdyby szarość zalegającą wszędzie i pokrywającą wszystko od nowa każdego dnia. Ten brud zadawniony i ten świeży, który nie został ruszony w spowiedzi, choć usunięte zostało zło faktów, jakie zrodził.
    – Jak ja powinnam się spowiadać, jak żyć, by tego brudu nie było?

    † Dziecko Moje, czystość duszy, czystość serca to Miłość, to Ja żyjący i wypełniający twą duszę. Rozmawiaj ze Mną stale, pragnij Mnie i raduj się Mną. A jednocześnie bądź ze Mną wszędzie tam, gdzie Ja jestem. Gdzie cierpię, gdzie umieram w świecie ludzkich dusz Moich dzieci, które Mnie porzuciły. Spowiadać się trzeba z braku miłości w sercu, w myślach, w spojrzeniu na drugiego człowieka. Czystość serca to pragnienie umiłowania Mnie we wszystkim, czego doświadczasz, co dostrzegasz we wszystkich osobach. Jeśli coś czynisz, przeżywasz, myślisz, to główną intencją twego serca niech będzie umiłowanie Mnie i poszerzenie Mojej Miłości w świecie. Na dalszym planie dopiero niech znajdą się twoje sprawy: te doczesne i te wieczne.

    Wszystko w twym życiu ma wartość o tyle, o ile powiększa miłość w duszach ludzkich i w twojej duszy – o ile pogłębia więź ze Mną.

    Twoim głównym grzechem jest zatem zaniedbanie wysiłków w tym kierunku: zaniedbanie żywego obcowania ze Mną. Nadsłuchiwania Mego głosu i Mojej woli. Oraz zaniedbywanie oddawania swego serca i swej codzienności Maryi Mojej Matce, która może i pragnie uczynić twoje serce czystym na wzór Jej serca.

  3. mariaP pisze:

    Warto i tutaj zajrzec .

    ***
    Jedna trzecia nauczania Chrystusa dotyczyła zagrożeń czyhających na nasze dusze,
    dziś jednak próbuje się tę część Objawienia unieważnić – kontynuuje Spaemann.
    … Nie ma powodów do strachu, Bóg akceptuje nas takimi, jakimi jesteśmy.
    – To zwodnicze pochlebstwa.
    Należałoby raczej mówić : nie, Jezus nie akceptuje cię takim, jaki jesteś.
    Wzywa: zawróćcie, jesteście na złej drodze.
    Rzecz jasna, Chrystus przyjmuje grzesznika i kiedy syn marnotrawny wraca do domu, ojciec wydaje ucztę.
    Dlaczego?
    Bo syn powrócił do domu.
    Ojciec nie udał się do koryt służących świniom – tłumaczy niemiecki filozof.

    http://www.pch24.pl/prof–robert-spaemann–cudzolostwo-grzechem-jest-zawsze,35290,i.html#ixzz3Y8LGE2UU

    Bóg miłuje nas takimi, jakimi będziemy, a nie takimi, jakimi jesteśmy.
    / Św. Augustyn

  4. Ewa pisze:

    Mam pytanie. Ktora wybrac Biblie na Pierwsza Komunie Swieta?Wybor jest dosyc spory …Bylabym batdzo dzieczna.:)

    • Maggie pisze:

      Pismo Swiete jest na cale zycie.
      Oczywiście z imprimatur i w solidnej okładce, na dobrym papierze, aby ząb czasu jej nie zniszczył. Jeśli wielkość druku możliwa do wyboru, to większy bo lepszy na oczy – zwłaszcza kiedy myśli sie, ze na emeryturze będzie wiecej czasu do czytania.

      Kiedyś trudno było kupić jakakolwiek, ta ktora sama sobie kupiłam przed laty, swietnie sie trzyma, a jej półcienia oprawę ochraniam papierowa „owijka”, ktora zmieniam.

  5. Ewa pisze:

    A ja wlasnie myslam ze moze taka dla dzieci z obrazkami,chyba na poczatku latwiej dziecku zrozumiec.Sama juz nie wiem.

  6. wobroniewiary pisze:

    Dziś chcę wszystkim dać pod rozmyślanie myśl Konfucjusza:
    Szlachetny człowiek wymaga od siebie, prostak – od innych!

  7. Alicja pisze:

    Njważniejsze w Piśmie Świętym są komentarze do tekstu, który nam czasami trudno zrozumieć bo pisany był dla żydów, których kultura i zwyczaje różnią się od naszej, polecam Biblie Jerozolimską.wydaną przez Pallottinum.

    • kasiaJa pisze:

      Ale żeby tam od razu, że „najważniejsze”? Komentarze w Piśmie Świętym najważniejsze??? Oj, oj… owszem, są bardzo pomocne, ale nie najważniejsze!

  8. julia pisze:

    a ja dla dzieci również polecam inną pozycję Sary Young
    http://aros.pl/ksiazka/jezus-mowi-do-dzieci- codziennie wieczorem czytam synkom. Na koncu każdej historii biblijnej, bardzo przystępnie opisanej jest cytat z pisma i słowa Jezusa skierowane prosto do dziecka. Dziś np. czytalismy o ofierze Izaaka, pominięte w tej historii były drastyczne momenty, że ojciec miał zabić syna , a zostało to ujęte jako że Bóg chciał mieć jego syna w niebie u siebie i zapytał Abrahama czy odda mu swego syna ? prawda, że to delikatniejsze? niż wprowadzac dziecko od razu , że Bóg chciał smierci Izaaka? i jeszcze Abrahamowi kazał zabić?
    dla nas dorosłych przekaz tej historii jest jasny, nam też kiedyś potem Bóg ofiaruje swego syna i pozwoli go zabić… ale dziecko może z takiej historii odczytać, że Bóg chciał zabijania.

    Tą, którą tu reklamujecie już mam od dawna i czasem zaglądam do niej by posłuchać co Jezus chce mi powiedzieć w danym dniu.

    • leszek pisze:

      http:// [… edycja]

      • Maggie pisze:

        Przeczytajcie, co na podanym przez Leszka blogu piszą o autorce i jej książce, ktora sie podoba ale jest sporo ale – nawet mowa o praktykach okultystycznych autorki. Są blogi na których blagierzy, ale nie do mnie ocena tego wskazanego blogu należy. Nie wiem ile w tym prawdy a ile oczerniania, czy tez błędnego rozumienia słów Sary Young.
        Z tego co Julia pisze wyglada, ze jest O’K. Autorka nie jest katoliczka – zona pastora, więc prawdopodobnie ma doświadczenie jak przemawiać do dzieci.

      • Maria z Warszawy pisze:

        Maggie zajrzyj na okultyzm gusła i uroki bo napisałam coś do Ciebie a zaraz zniknie

      • Maggie pisze:

        Widzę, ze była edycja u Leszka, a więc na odleglosc usłyszałam, ze cos w trawie piszczy i ludzi niszczy.

        @Maria z Warszawy: j
        ak sie okazuje, ze grafomania to moja mania , ale odpisalam na zadane tam mi pytanie – na pocieszenie tam nowe bajdurzenie.

      • leszek pisze:

        Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!
        Przyjrzałem się trochę treści bloga ”zwiedzenie” i pomyślałem, że do wczorajszego ostrzeżenia muszę dodać i to : NIE JEST AUTORYTETEM blog opluwający kościół rzymsko- katolicki. Niemniej jednak, jeśli sami protestanci wystawili negatywną opini książce pani Young, warto wziąć to pod uwagę. Pan Jezus odpowiedział faryzeuszom na ich oszczerstwa: (Mk3,22-26) …jeśli jakieś królestwo jest wewnętrznie skłócone, nie może się ostać…Bądźmy czujni! Kilka lat temu byłem u znajomych w Szwecji. To adwentyści. Poznałem zaledwie otoczkę ich pobożności. Wiele razy składałem grzeczne deklaracje wierności religii moich przodków. Mój dziadek ś.p. był dla mnie wzorem prawdziwego katolika. Choć w tamtym czasie, kiedy trafiłem do Szwecji moja pobożność była w ruinie, to nie uległem namowom do konwersji. Pewnego dnia powiedziałem moim wspaniałomyślnym gospodarzom, że urodziłem się i umrę jako katolik. Dopiero wtedy dali mi spokój i nie musiałem im towarzyszyć w zborach, przestali mnie uświadamiać. Raz jedynie powiedzieli mi, że nie mam szans na zbawienie dopóki trwam w kościele katolickim. Widziałem jak drwiąco odnosili się do papieża, który wtedy leżał w agonii. Nie uwierzę żadnemu protestantowi. Ci których poznałem nie przyjęliby ekumenizmu inaczej jak tylko na swoją korzyść, aby promować własne przekonania.

      • zojka pisze:

        Rozumiem,że książka i autorka są polecane przez prowadzących stronę. Chcę ją zakupić, bo cytowane fragmenty książki przemawiają do mnie.

    • mariaP pisze:

      Julio , kiedy moja corka szla do I Komuniii Swietej ,
      dentystka , nawrocona Wietnamka , u ktorej sie leczylam zapytala powaznie :
      A czy ona wie czym jest Ofiara Mszy Swietej ?
      Czy wie czym jest Eucharystia ?
      Czym Hostia , ktora przyjmie ?
      To byly jedynie wazne pytania jakie mialy znaczenie w kontekscie I – Komunii Swietej mojej corki !
      Pytania powazne , w przeciwienstwie do podrecznikow !!
      Zauwaz tez jak wygladala Pierwsza Komunia Swieta Dzieci Fatimskich !
      Do dzis powtarzamy ” Trojco Przenajswietsza …” I skadinad wiemy , ze jest to modlitwa znienawidzona przez pieklo !

      Zauwaz tez , ze Matka Boza kiedy przychodzi z Nieba , to zawsze lub prawie zawsze przychodzi do dzieci .
      Kiedys odpowiedzialam sobie dlaczego ?
      Dlatego , ze dzieci nigdy nie patrza na zegarek !
      To znaczy , ze dzieci sa odpowiedzialne wobec powierzonych im Tajemnic !
      One wierza i odpowiadaja w wierze ;
      i kiedy Ojciec Pio powiedzial kiedys , ze dzieci uratuja swiat odmawiajac rozaniec przed Najswietszym Sakramentem , mowil to powaznie !!!!
      On wiecej ufal naszym dzieciom i wiecej pokladal w nich nadziei , niz my – rodzice !
      Bywa Julio , ze dolewamy wody do wina , zanaddto je rozcienczajac !
      I potem zbieramy tego owoce .
      A swiat ?
      Swiat bezlitosnie obchodzi sie z naszymi dziecmi , swiat nie mowi dozwolone od lat 18 !!!!
      Ale sklada nasze dzieci w ofierze szatanowi !

      Zauwaz !!!

  9. leszek pisze:

    [… edycja admin]

  10. kasiaJa pisze:

    26 kwietnia – Niedziela Dobrego Pasterza
    Tutaj coś dla dzieci 🙂 https://www.youtube.com/watch?v=_mmrG907pyo

Skomentuj

