Ks. Piotr Pawlukiewicz: dobrze jest nieraz rzygnąć grzechem

Mocna katecheza duszpasterza księdza Piotra Pawlukiewicza o grzechu, który niczym rak zżera naszą duszę i ciało. Dlatego każdy z nas powinien „rzygnąć grzechem”. 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Pomoc duchowa i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

26 odpowiedzi na „Ks. Piotr Pawlukiewicz: dobrze jest nieraz rzygnąć grzechem

  1. Anka pisze:

    Szef FBI znów obraził Polaków! Max-Kolonko masakruje Jamesa Comeya i demoluje Komorowskiego za jego słowa!
    Mariusz Max Kolonko „Mówi jak jest” i przytacza słowa szefa FBI, który na pytanie – chyba jedynej przytomnej – amerykańskiej reporterki stacji ABC, odpowiedział, że nie zamierza przepraszać Polaków.

    – Jest dla mnie zdumiewające, że szef FBI nie potrafi powiedzieć zwykłego słowa przepraszam – mówi dziennikarz.

    Dodaje:

    – Jest dla mnie zdumiewające, że polscy politycy uważają, że cała sprawa jest zamknięta.

    Zobaczcie jak Max-Kolonko komentuje słowa Bronisława Komorowskiego, który stwierdził, że „widzi w tej sprawie korzyści”. Co to za prezydent

  2. Małgosia pisze:

    Kolejna informacja która zamyka usta wyznawcom MBM 🙂
    Papież Franciszek odwiedzi Fatimę
    Ojciec Święty Franciszek odwiedzi sanktuarium w Fatimie w 2017 r. – podało biuro prasowe diecezji Fatima-Leiria. Wizyta ma związek z obchodami stulecia objawień maryjnych w Portugalii.

    Biuro prasowe poinformowało w komunikacie, że papież potwierdził chęć przybycia na uroczystości do sanktuarium w Fatimie w 2017 r.

    – Franciszek wyznał podczas prywatnej audiencji biskupowi Fatimy-Leirii Antonio Marto, że zamierza przybyć do Fatimy – jeśli Bóg da mu zdrowie i dalsze życie – na obchody stulecia objawień – ujawnili przedstawiciele portugalskiej diecezji.

  3. Małgosia pisze:

    Mamy nowe „orędzie” czyli coś na wesoło 🙂
    Wkleję tylko jedno zdanie „Pana Jezusa” do Mieczysławy Kordas :
    ” Ty, Moja ukochana Mieczysławo – nie chciałaś, ale okryłem ciebie piękną sławą.”

    • wobroniewiary pisze:

      Hmm, do Faustyny Kowalskiej Jezus mówił „Jesteś nędzą”

      ” Pomimo nędzy, jaką jesteś, łączę się z tobą i odbieram ci nędzę twoją, a daję ci miłosierdzie…”
      „Dlatego, że tak wielką nędzą jesteś, odsłoniłem ci całe morze miłosierdzia Mojego”

      A Mieczysława, normalnie ubóstwienie aż przebóstwienie 😀 🙂

      Do tego czytam jej najnowsze orędzie i fragment:
      „​Nie oglądajcie wrogiej telewizji a i wasza „TRWAM” nie jest zupełnie Maryjna i niestety są też w zmowie​ z masonami.”
      CZYSTA PARANOJA, SCHIZOFRENIA DUCHOWA I IDIOTYZMY W NAJCZYSTSZEJ POSTACI
      A…jej anioł ma na imię anioł tyle że w innym języku bo Angelo. Zaiste „sam Bóg” jej imię tego anioła objawił jak i te całe wypociny

      • Maggie pisze:

        Wypisalam na Google hasło Angelo i dostałam:
        – Angelo Kelly (piosenkarz),
        – Angelo Litrico (projektant mody zm. 13.III. 1986),
        – Angelo Rządzi rules (bohater kreskówek).

        Taki sławny, tak ich wielo,
        ale brak Miecinego Angelo.
        Jakoś dziwnie jest w jej niebie.
        Przebostwienie zaś siebie,
        – kazdy (chyba) przyzna,
        to narcyzowizna.

      • Wojtek pisze:

        Nie da się ukryć. Ta pani słyszy słowa ale te które chce usłyszeć (tylko pozytywne), to jest po prostu zwykła pycha. Należy słuchać tych słów ale z dystansem zauważając że to co czynimy dobrego jest czynione naszymi rekami ale za pośrednictwem Boga.

        Ja słyszałem w sobie słowa, że On mnie kocha itp. ale dlatego że jestem tak grzeszny, a misja (jeśli ją ta pani dostała), to nie nagroda służąca do samo uwielbiania tylko ciężkie brzemię wymagające znaczącego wysiłku i bez Boga nie do uniesienia.

        Dziwne że pani Mieczysława nie słyszała od Pana słów, że popada w pychę i słucha złego, gdyby rozmawiała z Ojcem na pewno by je usłyszała, pytanie czy by chciała usłyszeć?

  4. mariaP pisze:

    W tym kazaniu na Niedziele Bozego Milosierdzia ksiadz Pawlukiewicz wypowiada zdanie , ktore jest tak dobre jak dobry jest Bog :
    ” wszyscy jestesmy dla siebie wazni ! „.

    Powtorze ” Wszyscy jestesmy dla siebie wazni !!”
    – Serdecznie pozdrawiam wszystkich i zycze dobrej nocy !
    No i dziekuje Ksiedzu Piotrowi , bo to co powiedzial jest jak furtka do Nowego Swiata .

  5. piotr pisze:

    może to ważniejsze Adminko tudzież Adminie ostro skrytykować ale Jezus też chce patrzeć na tę osobę od wypocin dlatego modlitwa za panią Mieczysławe bo chyba nie jest tak że pani Kordas robi to z premedytacją
    tak to jest z Objawieniami prywatnymi że mogą być tak bardzo prywatne że ten głos wewnętrzny to po prostu głos własnego Ja a przypisujemy go osobie drugiej bez złej woli wtedy jest to najcięższa choroba psychiczna
    ale czy powodowana pychą tego nie wiem
    ale nie mnie to sądzić tu potrzebny ktoś z Charyzmatem rozpoznawania duchów

    • wobroniewiary pisze:

      Otóż pani Mieczysława przekonana o swoim wielkim wybraństwie robi to niestety z premedytacją – okłamuje w żywe oczy kapłanów i posyła do piekła biskupów, i Świętych i błogosławionych Kościoła.
      Gdybym nie była pewna – nie napisałabym tego

      • julia pisze:

        parę orędzi przeczytałam , ale sposób w jaki Jezus przemawia do niej, nie przemawia do mnie. NIe kupuje tego. Intuicyjnie to odrzucam. To samo z MBM, jakieś dwa lata temu natknełam się na to i dużo było w tych orędziach straszenia i wyliczania katastrof… a ponieważ wierzę w moc słowa, to wyobrażam sobie ile szkód duchowych niesie takie pesymistyczne myslenie. Diabeł się karmi tą energią pesymizmu. A my nieświadomi słuchając takich słów zaczynamy się zachowywać niemalże histerycznie. Myślę, że co ma być to będzie i będzie to zgodne z wolą bożą, my mamy być cisi i pokorni , zatopieni w modlitwie za świat, a nie zatopieni w oczekiwaniu kataklizmów. Choćby dookoła wszystko się waliło to czarnowidztwo nie pomoże , tylko ufność Bogu.

        • wobroniewiary pisze:

          „Choćby dookoła wszystko się waliło…”
          Psalm 23

          Choćbym szedł ciemną doliną

          Zła się nie ulęknę, bo Ty jesteś ze mną

          Choćbym szedł ciemną doliną

          Zła się nie ulęknę, bo Tyś ze mną jest

          Oliwą mą głowę namaszczasz

          Kielich bez końca napełniasz

          Twa dobroć i łaska na wieki już przy mnie są

      • Wojtek pisze:

        Bóg chyba nie posyła nikogo do piekła dopóty dopóki ta osoba żyje a i po śmierci człowiek sam wybiera piekło.

        Jakiekolwiek słowa potępienia a nie pouczenia nie pochodzą od Boga(tak myślę), to jest po prostu subiektywna opinia pani Mieczysławy, która podąża błędną drogą obłudy złego ducha. Pogubiła się po prostu.

        Nie wiem jak wasza opinia ale ja znając swoje grzechy nie mogę rzucić kamieniem w nikogo.

    • Maggie pisze:

      @Wojtek:
      Oczywiście, ze nie rzuca sie kamieniem ale należy: prostować drogi bladzacym. Jeśli ktos jest zaslepiony pycha to trudno uczynić – więc czasem swego rodzaju drwina moze trafić w „ego” w taki sposób, ze otworza sie oczy jej bądź jego.
      Modlitwa za niosacych pokój ale i za takich, ktorzy sieja niepokój i zniszczenie – a za tych drugich nie zawsze (ona) łatwo przychodzi.

      • Wojtek pisze:

        Zamiast kamienia po prostu wolę modlitwę. Nie mówię że nie zauważam fałszu w tym co głosi pani Mieczysława i owszem, przepraszam za powyższy komentarz, dałem się ponieść emocjom po dzisiejszej rozmowie z kolegą który spierał się że ,,dresy” to żule narkomani itp. a ja próbowałem mu powiedzieć że za szybko ocenia i nie zastanawia się nawet dlaczego te osoby są jakie są no i wrzuca wszystkich do ,,jednego worka”.
        Nie lubię kiedy ktoś ocenia innych, choć wiem że nikt tu nie miał złych intencji.
        Nade mną zlitował się Bóg i niczego mi nie wypominał, chwycił mnie za ramię i pomógł stać, nawet nie upomniał się o zapłatę tylko jeszcze pocieszył ❤ ❤ ❤ , od tej pory mam urazę do mówienia o innych źle(często trochę z przesadą).

        Czuje tylko żal i ból bo ja sam przez pryzmat tych osób widzę błędy swoje.

        Może trochę przesadzam dlatego zgadzam się z tobą @Maggie. Źle zinterpretowałem wypowiedź (jako oskarżenie a nie jako próbę pouczenia i ukazania błędu).

      • Maggie pisze:

        @Wojtek: masz racje, bo grzesznik, upadły czy upadajacy człowiek to nieszczesnik.

        Potępiać możemy CZYN ale od calkowitego potępienia jest nikt inny jak Pan Bog.
        Zły jest bestia inteligentniejsza od człowieka i wykorzystuje okazje i oslepia, kiedy atakuje i chwyta w pazury. Najczęściej pycha i zbytnia ciekawosc np wrazen jest źródłem głupoty prowadzącej do grzechu/upadku.
        Całe życie sie uczymy i dobrze jeśli nauka nie „pójdzie w las”. Dobrem zwyciezamy i zwyciezymy – zwycięstwo wówczas napewno w oczach Jezusa, bo w ludzkich czasem i okulary nie pomogą (zwłaszcza jeśli różowe).
        IPad nie robi serduszek – ale z takim kończę ten wpis.

        Jezus jest Panem!

  6. piotr pisze:

    czy tam ducha w liczbie pojedynczej

  7. Klara pisze:

    Wiele lat temu usłyszałam o tej pani i weszłam na jej strone kilka razy z ciekawosci, po wyjsciu czułam jak mnie ogarniała czarna pustka i rozpacz; niesamowite ataki.
    I wtedy zorientowałam sie że coś bardzo złego w tej Pani i jej stronie musi być….
    Natychmiast przestałam tam wchodzić i juz nigdy nie wrociłam.
    Bardzo mi jej żal, bo jest tak zaślepiona i nie widzi potrzeby pracy nad sobą…
    Czy ktoś z jej otoczenia nie może jej pomóc wyjśc z tej opresji demonicznej a może nawet i choroby?
    A może też to takie dane jej cierpienie które musi przejść i które przyniesie jej owoc wyzwolenia?
    Bo przecież jest wierząca i praktykująca i na pewno sie modli do Pana Jezusa i go kocha tylko nie widzi ze to nie koniecznie on z nią rozmawia!
    Myślę że ona bardzo potrzebuje naszego modlitewnego wsparcia i mszy sw w jej intencji…
    To jest taka sytuacja, że należy okazać chrzescijańskie wsparcie duchowe i to duże!!!
    Dobrze że o tym piszecie i rozmawiacie!

  8. piotr pisze:

    skoro pani Mieczysława czuje się decyzyjną w kwestiach zbawienia to rozkręciła się na całego Adminko natomiast Julio są rzeczy które człowiek z odrobiną woli dobrego serca nie kupuje tak jak dznmp MBM chyba to to samo nie jaki John z ameryki a są które bada i dostrzega w nich prawde tak jak ta strona czy Adam Człowiek z którym to zdaje się była z waszej strony polemika jednak orędzi Adama Człowieka bym nie skreślał tak jak i was

  9. piotr pisze:

    naprawde to dobrze bo to dla mnie oznacza że w dobrych źródłach szukam
    tak jak wcześniej napisałem odrobina dobrej woli serca

    • julia pisze:

      Piotrze ja na ogół odrzucam te nie uznane przez kościoł i te które budzą u mnie lęki i niepokój. Tak łatwo sie uwieść histerii apokalipsy, tylko po co?
      bliskie jest mi stanowisko Ojca Joachima Badeni. W książce pt. Uwierzcie w koniec świata wspomina on, że wiara w paruzje była czyms naturalnym dla pierwszych chrześcijan i pozwalała im trwać wiernie przy Chrystusie, teraz na przestrzeni dwóch tysiecy lat przybladła, a warto wrócić do tej żywej wiary w paruzje, bo pozwala to odbudować to co trochę zasniedziało, pozwala wrócić do pierwszej miłości.

  10. piotr pisze:

    z opwieści o unijnej treści Lenin wiecznie żywy tylko z czerwonego przefarbował się na niebieskiego

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Rozszerza-sie-czarna-dziura-ujemnych-stop-procentowych-7255119.html

  11. piotr pisze:

    najważniejsze cytaty z linka wyżej

    ” Przed rokiem 2014 coś takiego jak ujemna rentowność obligacji była tematem zarezerwowanym dla zjawisk z zakresu „finansowej paranormalności ”

    ” Taka sytuacja nie jest dziełem sił rynkowych, tylko działań Europejskiego Banku Centralnego”.-czytaj gospodarka centralnie planowana

Skomentuj

