Niesamowity duet ziemsko-niebieski: Aniołowie śpiewają wraz z Eliasem Arquello

Piotr Płecha, lider uwielbienia, muzyk, wokalista, głosiciel. Zaangażowany w służbę Bogu od spotkania z Jezusem w 1986 roku. Niegdyś gitarzysta basowy m.in. Budki Suflera i New Life m. W ostatnich latach współpracował z wieloma liderami uwielbienia cenionymi na świecie, takimi jak Don Potter, Suzy Wills Yaraey (USA), Evan Schoombie (RPA), Peter Helms (Holandia, Kanada). Od 2002 r. prowadzi służbę uwielbienia „MISJA 22:22”. Jest również gitarzystą basowym i jednym z solowych wokalistów zespołu TGD, pisze na stronie: kliknij o tym niesamowitym muzycznym dialogu Nieba i ziemi:

Elias Arquello to młody (ur. 1989 r.) czciciel z Argentyny, który wraz ze swoją żoną postanowił spędzać maksymalnie dużo czasu wielbiąc Boga. Po pewnym czasie oboje zaczęli doświadczać, że do ich uwielbienia zaczęli dołączać się aniołowie. W nagraniu słychać wyraźnie głosy, które dołączają się do Eliasa. Słychać też muzykę. To nagranie to swoisty dialog nieba z ziemią. W pewnym momencie Elias przestaje nawet grać, a muzyka dalej jest słyszalna.
Najlepiej słuchać tego nagrania na dobrej jakości słuchawkach. Myślę, że to, co słychać w zupełności sprawia, że niedoświetlone video nie przeszkadza. Elias śpiewa pieśń miłości do Jezusa pt. „Mi amor – Moja miłość”. Krótkie streszczenie tekstu: Jesteś moją miłością, największą miłością, która mnie pochwyciła i zniewoliła. Jesteś wewnątrz mnie i za Tobą tęsknię. Godzien, godzien (to powtarzają aniołowie). Pragnę żyć w Twoim wymiarze, Panie. Jesteś moją miłością, miłością…

Jason Upton śpiewa z aniołami

Zapraszam do wysłuchania innego nagrania, gdzie słychać wyraźnie głosy aniołów. Jest to spontaniczne uwielbienie prowadzone przez Jasona Uptona zatytuowane „Fly”. Nagranie zostało zarejestrowane podczas spotkania uwielbienia w auli uniwersyteckiej w Aleksandrii (USA). Jason Upton prowadził uwielbienie wraz z zespołem, ale podczas tej piosenki tylko on sam śpiewał. Dodatkowe głosy, które słyszalne są w nagraniu nie były śpiewane ani przez członków zespołu, ani przez zgromadzenie. Spotkanie było rejestrowane na wielokanałowy system rejestrujący dźwięk. Dodatkowe glosy, (według informacji członków zespołu Jasona Uptona) zostały nagrane tylko na kanał mikrofonu Jasona Uptona. Mimo, że mikrofon i nagrywający go ślad był monofoniczny, głosy aniołów zostały nagrane stereofonicznie. Niektóre słowa śpiewane przez anioła „ahda daah” okazują się być zrozumiałe w języku Malawi (niewielkie państwo we wschodniej Afryce) i znaczą „Przyjdź do stołu”. W internecie krąży trochę nagrań anielskich głosów. Mam jednak wrażenie, że większość z nich jest nieautentyczna. Głosy aniołów słyszalne w nagraniach Eliasa Arquello (poprzedni post) i Jasona Uptona niosą jednak ze sobą niespotykaną głębię. Są też zadziwiająco podobne do siebie. Zapraszam do wysłuchania z otwartym sercem.

************

To nie pierwsza historia o śpiewającym chórze Aniołów – dość wspomnieć objawienia św. Michała Archanioła w Gargano:

Znak zwycięstwa

Drugie objawienie św. Michała Archanioła, zwane „epizodem Zwycięstwa”, datowane jest na 492 rok. Sipont został oblężony przez Germanów pod wodzą Odoakra. W obliczu pewnej porażki, św. Wawrzyniec znowu zarządził trzy dni pokuty i publicznych modlitw, aż powtórnie ukazał mu się św. Michał Archanioł, obiecując zwycięstwo, jeśli mieszkańcy Sipontu natychmiast przystąpią do kontrataku. Rozentuzjazmowani obietnicą obrońcy wyszli z miasta i wzięli udział w zaciętej bitwie, której towarzyszyły trzęsienie ziemi, grzmoty i błyskawice. 29 września 492 roku całkowite zwycięstwo wojsk Sipontu stało się faktem

Rok później, 8 maja, biskup wraz z całą ludnością Sipontu udał się na Monte Gargano, gdzie wszyscy usłyszeli dobywające się z groty, którą miał poświęcić, cudowne śpiewy anielskie. Przerażony i zdezorientowany św. Wawrzyniec zdecydował się poprosić o radę papieża, św. Gelazego. Po pozytywnej opinii Ojca Świętego biskup ­jeszcze bardziej utwierdził się w wierze, że objawienia nie były złudzeniami. Zaraz potem objawił mu się Archanioł i oznajmił: Zaniechaj myśli o poświęceniu groty, ja wybrałem ją na swoją siedzibę i już poświęciłem razem z moimi aniołami. Znajdziesz w niej znaki na skale i mój wizerunek, ołtarz, paliusz i krzyż. Wy tylko wejdziecie do groty i odmówicie przy mnie modlitwy. Jutro odprawicie dla ludu Najświętszą Ofiarę i zobaczycie, jak sam poświęcam tę świątynię.

Wszystko to i wiele innych cudów zdarzyło się dokładnie 29 września 493 r. Od tego dnia grota św. Archanioła na Monte Gargano cieszy się tytułem Niebiańskiej Bazyliki, gdyż jako jedyna świątynia na świecie nie została nigdy poświęcona ludzką ręką.
Za: kliknij

Ten wpis został opublikowany w kategorii Pomoc duchowa, Wydarzenia i oznaczony tagami , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

47 odpowiedzi na „Niesamowity duet ziemsko-niebieski: Aniołowie śpiewają wraz z Eliasem Arquello

  1. goska pisze:

    Święty Michale Archaniele! Broń nas w walce. Przeciw niegodziwości i zasadzkom złego ducha bądź nam obroną. Niech Bóg go poskromi, pokornie prosimy, a Ty, Książe wojska niebieskiego, szatana i inne złe duchy, które na zgubę dusz krążą po świecie, mocą Bożą strąć do piekła. Amen.

  2. Flora pisze:

    Swiety Michale Archaniele bron nas…..mnie te glosy przerazily

    • wobroniewiary pisze:

      A to czemu?
      Przecież masz i dowód, że głosy anielskie słyszał też biskup ponad 1,5 tys. lat temu w Gargano.
      Aniołowie wszak nieustannie uwielbiają Pana i oglądają Go twarzą w twarz 😉

      • Flora pisze:

        no,tak moi kochani,ale tam jest napisane ze ludzie uslyszeli piekne anielskie spiewy a ten dzwiek ktory tam sie pojawil to troche straszny,ja rozumiem ze nie kazdy ma sluch,ale jestem pewna ze moj Aniol Stroz o wiele ladniej spiewa : )
        No chyba ze to nie anioly ale jacys przeszkadzacze.Pozdrawiam

  3. Flora pisze:

    przepraszam,musialam uzyc komputera,chociaz zazwyczaj pisze z tabletu i wyskoczylam z tym brazowym wzorkiem,tez ladny

  4. Bogusia pisze:

    Swiety Michale Archaniele-znak jaki Dales mi dzisiaj ,zapamietam do konca zycia…!
    To byla raczej odpowiedz,o ktorej nawet nie marzylam…,ktorej sie nie spodziewalam!
    Zostawiam Ci moje dzieci,malzonka ,siebie i cala rodzine ( zyjaca i te ,ktora jest juz po Drugiej stronie)
    Dziekuje…!!!

    • Klara pisze:

      Bogusiu proszę cię napisz więcej na ten temat. modliłaś się do św. michała nowenną i dał ci znak?jaki to był znak?ja też bym chciała prosić Św.Michała w ważnej sprawie, ale nie wiem.

  5. pielgrzym Mariusz pisze:

    Ja dodam, że Sanktuarium na Monte Gargano decyzją naszego papieża Jana Pawła II – jest w opiece naszych Michalitów, język obowiązujący na miejscu to polski, dzięki uprzejmości jednego z księży mam unikatowe fotki z muzeum, bo normalnie nie pozwalają fotografować. Miejsce jest przepełnione czymś co bym nazwał Bożą i anielską obecnością, moje dwie znajome zawodowe palaczki mimo, że nie zamierzały rzuciły palenie tam tak od ręki, i od dwóch lat nie palą!!!!

  6. robb pisze:

    jestem w głębokim szoku po przeczytaniu tego artykułu.Powiem tzn napiszę Wam że sam przeżyłem coś podobnego.Słyszałem chór anielski.Coś mnie w nocy obudziło i po otwarciu oczu(byłem całkiem przytomny i świadomy,nie był to żaden półsen)usłyszałem nieprawdopodobnie cudowny śpiew w tle grały instrumenty ale grały tak przepięknie że już potem nigdy nie słyszałem podobnej melodii.Było to 25 lat temu i opowiedziałem o tym moim znajomym.Uwierzcie że nikt z nich mnie nie wyśmiał.Teraz jak przeczytałem ten artykuł to właśnie sobie to przypomniałem.To był chór anielski jestem na 100% pewien.Bo stało się to w pewnym momencie mojego życia.Był to przełomowy moment.No niesamowite!!! Bóg jest WIELKI!!!

    • AnnaSawa pisze:

      Kojarzy mi się to i z moimi przeżyciami oraz z opowieściami mojej mamy, taty oraz siostry, kiedy to słyszeliśmy albo w śnie albo zaraz po przebudzeniu piękną muzykę, jakby cała filharmonia grała, albo poszczególne piękne melodie, których niestety nie potrafiliśmy później odtworzyć w pełni. Dodatkowo przy tej muzyce odczuwałam spokój i piękno…..tak to mogę określić.

      Na mnie oba powyższe utwory zrobiły b.dobre wrażenie. Dźwięki jakby z „drugiej strony a będące tutaj”, nie odczułam żadnego niepokoju……..a raczej zachwyt:).
      Dźwięki jakby z syntezatora …….nawet w niektórych miejscach podobne do tych, które dwa lata temu obiegły świat jako dźwięki nieznanego pochodzenia?!…jako niby „trąby anielskie” ( nie mówię o podróbach).

  7. wobroniewiary pisze:

    Proszę Was a nawet błagam o każde Zdrowaś – nic więcej napisać nie mogę
    I nie będzie mnie dłuższy czas.

  8. olo13jcb pisze:

    Ks. Prałat Roman Kneblewski
    – kazanie podczas Pielgrzymki Patriotów Krucjaty Różańcowej za Ojczyznę

    • olo13jcb pisze:

      !!! WAŻNE !!!

      Jako że jest gorąca atmosfera w naszej Ojczyźnie, a 22 maja jest wspomnienie św. Rity – świętej od spraw trudnych i beznadziejnych, to od jutra w dzień Matki Bożej Fatimskiej warto rozpocząć nowennę do tej świętej.
      A w piątek 15.05 rozpoczynamy OBOWIĄZKOWO nowennę do Ducha Świętego !!!
      Bo druga tura wyborów w dniu Zesłania Ducha Świętego
      W tym dniu tj. 24, przypada również Matki Bożej Wspomożenia Wiernych, do której też można rozpocząć nowennę 15.05 wraz z nowenna do Ducha Świętego

      „Nie ma przypadków, są tylko Znaki”
      (ks. Bozowski)

      Pozdrawiam Wszystkich 🙂

      • julia pisze:

        ja już odmawiam nowenne do sw. Rity:) a do Ducha Świętego będę odmawiać obowiązkowo , bo lezy mi na sercu los ojczyzny…ale też ostatnia moja spowiedź była dziwna… w dzień wyborów, jako pokutę dostałam modlitwę do Ducha Św i dużo kapłan mówił, że mogę zacząć nawiązywać silniejszy związek z Duchem Świętym, bo mam już do tego prawo.

      • Admin pisze:

        Od jutra ruszamy z naszą WOWiT-ową Nowenną do św. Rity z Cascia, ze swojej strony proszę o modlitwę w intencji Ewy (Adminki) to bardzo, bardzo ważne.

      • eska pisze:

        +++ dla Ewy

    • olo13jcb pisze:

      „Najpierw cię ignorują. Potem śmieją się z ciebie. Później z tobą walczą. Później wygrywasz”
      – krótki film, który podbija internet. O Andrzeju Dudzie

      ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

      „Najpierw cię ignorują. Potem śmieją się z ciebie. Później z tobą walczą. Później wygrywasz” – miał powiedzieć kiedyś Mahatma Gandhi. Dziś te słowa posłużyły internaucie o nicku @Antyleft, jednemu z sympatyków Andrzeja Dudy, który postanowił na własną rękę zrobić spot. Amatorski klip bez żadnej promocji medialnej ani partyjnej ma już ponad 10 000 odsłon.
      http://gloria.tv/media/R4WHQG26AMa

      http://vod.gazetapolska.pl/10045-na-koncu-wygrywasz

  9. E. pisze:

    Kochani, ostatnio miałam dylemat, ponieważ jest tyle pięknych modlitw, które warto odmawiać, a sam Pan Jezus mówi, żebyśmy na modlitwie nie byli jak poganie. Na szczeście długo z tym problemem nie byłam sama:) Wczoraj szukając informacji o Koronce Wyzwolenia, trafiłam na taki blog, gdzie miałam wypunktowane, Kogo lub Co Kościół czci danego dnia czy miesiąca. Wklejam, bo może ktoś ma podobne odczucia i może się komuś również przyda 🙂

    „NABOŻEŃSTWA W CIĄGU TYGODNIA:
    NIEDZIELA – TRÓJCA PRZENAJŚWIĘTSZA
    PONIEDZIAŁEK – DUSZE CZYŚĆCOWE
    WTOREK – ANIOŁOWIE STRÓŻOWIE
    ŚRODA – ŚW. JÓZEF
    CZWARTEK – SAKRAMENT EUCHARYSTII
    PIĄTEK – MĘKA I ŚMIERĆ PANA JEZUSA
    SOBOTA – NAJŚWIĘTSZA MARYJA PANNA

    W roku kościelnym oprócz kalendarza liturgicznego każdy miesiąc jest poświęcony szczególnemu oddawaniu czci:
    Styczeń – Najświętszemu Imieniu Jezusa,
    Luty – Świętej Rodzinie,
    Marzec – Świętemu Józefowi,
    Kwiecień – Adoracji Najśw. Sakramentu oraz Duchowi Świętemu,
    Maj – Matce Bożej,
    Czerwiec – Najświętszemu Sercu Jezusa,
    Lipiec- Najdroższej Krwi Chrystusa,
    Sierpień – Najświętszemu Sakramentowi, Niepokalanemu Sercu Maryi, Bogu Ojcu (nieoficjalnie),
    Wrzesień – Siedmiu Boleściom NMP,
    Październik – Różańcowi, świętym Aniołom,
    Listopad – Duszom Czyśćcowym,
    Grudzień – Powtórnemu Przyjściu Pana Jezusa”

    Za:http://marylka57.blogspot.com/2014/04/koronka-wyzwolenia.html

    Może dla kogoś nie będzie to odkrycie Ameryki, ale mnie wystarczy, sama się zastanawiałam, czy sobie jakoś nie ułożyć podobnego planu. Zastanawiam się czy to zostało jakoś ustanowione przez Kościół, czy każdy może sobie podobny plan ułożyć według siebie.

    • Paweł pisze:

      NABOŻEŃSTWO NA KAŻDY DZIEŃ TYGODNIA według zaleceń Pana Jezusa podanych francuskiej mistyczce Gabrieli Bossis w dniu 3 września 1940 r.: ” – W poniedziałek: żyj w miłości Ducha Świętego, prosząc Go o miłośc. To On jest sprawcą świętości. – We wtorek: bądź z Królową Aniołów i z aniołami: wynagradzaj za swoje winy i za winy innych. – W środę: ze świętym Józefem. Zapożyczaj odeń jego życie wewnętrzne. – W czwartek: bądź małą hostią razem ze Mną. Bądź hostią, która śpiewa. Jak skąpiec – szukaj okazji do małych ofiar, które cię będą odnawiac w stanie hostii. – W piątek: bądź cała oddana memu sercu. Piątek, który był dla Mnie wielkim cierpieniem, niech będzie dla ciebie wielkim ukojeniem. – W sobotę: nie jesteś sama, towarzyszy ci moja Matka. Wzbudzaj w sobie Jej miłośc. – W niedzielę: wznieś się na łono Trójcy Świętej, jak ziarnko kadzidła, w czystym uwielbieniu. Czyń tak, mała duszyczko.” (Jest to cytat ze str. 269-270 tomu I książki Gabrieli Bossis „On i ja” wydanej w roku 2008 przez wydawnictwo Michalineum „za pozwoleniem Kurii Metropolitalnej Warszawskiej Nr 6744/K/86 z dnia 10 X 1986 r.”).

    • Paweł pisze:

      NABOŻEŃSTWO NA KAŻDY DZIEŃ TYGODNIA według przedwojennej książeczki do nabożeństwa pt. „Zdrowaś Marya” wydanej w roku 1927 w Wilnie „nakładem i drukiem Józefa Zawadzkiego”, posiadającej IMPRIMATUR biskupa pomocniczego wileńskiego Kazimierza Michalkiewicza z dnia 13 maja 1927: „Jest zwyczaj pobożny i uświęcony przeznaczenia każdego dnia w tygodniu szczególnemu nabożeństwu, jako to: NIEDZIELI – nabożeństwu do Trójcy Przenajświętszej i Opatrzności Boskiej. PONIEDZIAŁKU – nabożeństwu do Ducha Świętego. WTORKU – nabożeństwu do świętych Aniołów Bożych. ŚRODY – nabożeństwu za dusze wiernych zmarłych. CZWARTKU – nabożeństwu o Przenajświętszym Sakramencie. PIĄTKU – nabożeństwu o Męce Pańskiej. SOBOTY – nabożeństwu do Najświętszej Panny Maryi.”

  10. wobroniewiary pisze:

    Papież Franciszek: Możni odpowiedzą na sądzie Bożym…

    Papież Franciszek powiedział we wtorek, że ludzie „możni” odpowiedzą na sądzie Bożym, czy zrobili wszystko, aby żadnemu człowiekowi na świecie nie zabrakło jedzenia. O pladze głodu mówił podczas Mszy z okazji inauguracji obrad Caritas Internationalis.
    Zwracając się do uczestników obrad zgromadzenia ogólnego międzynarodowego Caritas ze 164 krajów obecnych na Mszy w bazylice Świętego Piotra, papież przypomniał o prowadzonej w ostatnich miesiącach wielkiej kampanii tej organizacji kościelnej pod hasłem: „Rodzina ludzka, żywność dla wszystkich”.
    Następnie Franciszek apelował: „Trzeba robić, co w naszej mocy, aby wszyscy mieli co jeść, ale także przypominać możnym Ziemi, że Bóg wezwie ich pewnego dnia przed sąd”. Papież dodał, że wtedy okaże się naprawdę, czy starali się oni zapewnić jedzenie każdej osobie i czy działali na rzecz tego, by środowisko nie było niszczone, lecz by mogło przynosić żywność.
    „Tyle ludzi oczekuje także dzisiaj, by wystarczająco zjeść. Planeta ma żywność dla wszystkich, ale wydaje się, iż brakuje woli, by dzielić się nią ze wszystkimi” – oświadczył Franciszek.
    Przypomniał, że Caritas wyraża „pragnienie Kościoła, by wychodzić na spotkanie Chrystusa obecnego w każdej osobie, zwłaszcza ubogiej i cierpiącej”.
    Papież nawiązał też do prześladowań chrześcijan na świecie, mówiąc: „Nie możemy zapominać o naszych braciach chrześcijanach, którzy przemocą pozbawiani są zarówno pokarmu dla ciała, jak i dla duszy”.
    „Zostali wygnani ze swoich domów i swoich kościołów, które są niekiedy niszczone” – dodał.
    „Ponawiam apel, aby nie zapominać o tych osobach i o tej niedopuszczalnej niesprawiedliwości” – powiedział.
    Ojciec Święty nawiązał do pierwszego czytania dzisiejszej liturgii (Dz 16,22-34), w którym mowa o nawróceniu strażnika więzienia w Filippi, któremu powierzono strzeżenie Pawła i Sylasa. Na skutek silnego trzęsienia ziemi ich kajdany opadły, a zrozpaczony strażnik sądząc, że więźniowie uciekli chciał się zabić. Kiedy jednak Paweł przekonał go, że wszyscy są na miejscu, ten zapytał co czynić, aby być zbawionym. Słuchał wraz z całą rodziną Słowa Bożego, obmył rany Pawła i Sylasa, przyjął chrzest a także ugościł Apostoła wraz z jego uczniem w swoim domu, przygotował ucztę.
    Franciszek podkreślił, iż Ewangelia przepowiadana i wyznawana wiarą pobudza do obmywania stóp i ran ludzi cierpiących oraz przygotowania dla nich stołu. Tak więc w świadectwie życia Kościoła pierwszych wieków widzimy wzajemne powiązanie Słowa, sakramentów i posługi. Wskazał, iż w geście tym można dostrzec powołanie Caritas. Jego źródłem jest bowiem proste i posłuszne przyjęcie Boga i bliźniego. Przyjęcie to dokonuje się w każdym z członków Caritas, aby mogli wyruszyć w świat i służyć w imię Chrystusa, którego spotkali i którego spotykają w każdym bracie i siostrze, którym okazują swoją bliskość. Właśnie dlatego Caritas nie jest zwykłą organizacją charytatywną.
    Ojciec Święty podkreślił, że Caritas każdego Kościoła partykularnego, nawet najmniejszego jest tą samą, że nie ma wielkich i małych Caritas. Wszystkie są jednakowe. „Prośmy Pana o łaskę zrozumienia prawdziwego wymiaru Caritas, łaskę by nie popaść w pułapkę myślenia, że jakiś dobrze zorganizowany centralizm jest właściwą drogą, łaskę zrozumienia, że Caritas jest zawsze na peryferii, w każdym Kościele partykularnym, i łaskę uwierzenia, że centralna Caritas jest jedynie pomocą, służbą i doświadczeniem komunii, ale nie jest zwierzchnikiem wszystkich” – powiedział Franciszek.
    Tematem obrad XX zgromadzenia ogólnego Caritas Internationalis są słowa: „Jedna rodzina ludzka, troska o stworzenie”.
    Źródło: http://gosc.pl/doc/2479260.Papiez-Mozni-odpowiedza-na-sadzie-Bozym

  11. Małgosia pisze:

    Na francuskiej wyspie Reunion położonej nieco na wschód od Madagaskaru, doszło do serii satanistycznych profanacji katolickich miejsc kultowych. Jak widać „oświeceni ateiści” spod znaku Rewolucji nie ograniczają się do swojej kontynentalnej macierzy, ale walkę z Jezusem Chrystusem prowadzą także na terytoriach zamorskich Francji.

    Francuska telewizja „La 1ere” poinformowała o szeregu profanacji na Reunionie. Nieznani sprawcy pomalowali kaplice i inne miejsca kultowe, wypisując na nich satanistyczne hasła oraz wymalowując czerwone gwiazdy Dawida. Sprofanowano między innymi dwie kaplice Matki Bożej oraz cmentarz. Sataniści pomalowali także obiekty należące do hinduistów, także obecne na Reunionie.

    Reunion, wyspa o powierzchni ponad 2500 kilometrów kwadratowych, zamieszkana jest przez prawie milion osób. Jako terytorium francuskie należy do Unii Europejskiej. Do XVII stulecia wyspa w ogóle nie była zamieszkana. Do roku 1912 oficjalną religią wyspy był katolicyzm. Niestety, od tego czasu, tak jak w Republice, panuje tam laicki rozdział Kościoła od państwa.
    http://www.fronda.pl/a/satanisci-z-francji-sprofanowali-kaplice-matki-bozej,51320.html

  12. robb pisze:

    te dźwięki i śpiew są przepiękne i nie wzbudzają we mnie odrobiny niepokoju.CUDO.Ludzie ja te instrumenty słyszałem 20 lat temu ,w pierwszym poście pomyliłem się z wrażenia i emocji.Było to w 1995 r.Cudowne.Ja to naprawdę słyszałem.

  13. Czester pisze:

    +++ za Ewe.

  14. Wojtek pisze:

    Chciałbym kiedyś usłyszeć na żywo śpiewy aniołów. Jak bardzo może kochać nas Pan że pozwala nam nawet słuchać jak Jego Najwyżsi Aniołowie, Go wychwalają.

  15. Dorota pisze:

    moja mama bardzo dużo się modli , zwłaszcza na różancu
    i był czas, że myslala ze cos się jej w głowę robi 😉 ( tak to ujęła). Mówiła, ze tuż nad ranem gdy już wybudzona jest ze snu to słyszy jakąs muzykę. Mówiła, że kilka razy wyglądała przez okno czy to nie od sąsiadów, albo od syna ( ktory mieszka na parterze domu) ale mowiła, ze za oknem cisza a ona ewidentnie słyszała jakąs muzyke.

  16. Wojtek pisze:

    Słucham i słucham i nie mogę przestać. Te dźwięki w które są tak jak by w okół śpiewających aniołów kojarzą mi się z tym jak by to grało światło. Zamyka się oczy i odpływa, słychać miłość. Tak bardzo chciałbym tam już być, piękne są te dźwięki trudne do opisania, tak się lekko na sercu robi.
    Jeśli znacie jeszcze jakieś wiarygodne linki to podajcie, posłucham z chęcią. Będę wdzięczny 🙂

    • Maggie pisze:

      Moze tak narazie, nim do tego dojdzie, to poszukaj sprzed paru lat debiutu 10-letniej wowczas Jackie Evancho – mnostwo religijnych piesni w jej repertuarze wtedy bylo na Internecie.

      • Wojtek pisze:

        Nie martw się od kiedy wróciłem do Boga cały czas pragnę do Niego już pójść 🙂 ale nie zamierzam sam decydować kiedy, tym bardziej że poza grzechami nie mam nic z czym mógłbym przed Nim stanąć, nic jeszcze nie zrobiłem pożytecznego, żeby przynajmniej pokazać Panu że może na mnie polegać. Poczekam aż On sam się namyśli, ale tęsknoty się nie pozbędę 🙂

      • Maggie pisze:

        Nie martwie sie o to Wojtku, ale spiew tej dziewczynki (wowczas 10-letniej), kiedy z malego chucherka wydobywal sie glos niczym z doroslej sopranistki, a chwalacy Boga (w czasie zmagan „America got talent” – o ile sie nie myle w 2010r), nasuwal skojarzenie z anielskoscia. Od paru dni nie mam wejscia na You Tube, aby skopiowac cokolwiek, wiec nie moge tu tego wpisac.

      • Wojtek pisze:

        Poszukam sobie w takim razie.

      • Maggie pisze:

        Weszlam na jej strone i tam jest troche videos z jej wystepow z roznych lat z krajow. Podoba mi sie to, ze nie robi ze siebie czupiradla etc nawet teraz kiedy jest nastolatka i show business stara sie czynic wszystko aby wygladala „kuszaco”.

      • Monika pisze:

        Już teraz tu na ziemi możemy słuchać pięknych, czystych głosów, jak ten:
        najpiękniejsza modlitwa, wyśpiewana głosem Jackie Evancho – Ojcze nasz

        Większość z nas jesteśmy osobami wrażliwymi, bo na obraz Boży jesteśmy stworzeni i potrafimy docenić i zachwycić się pięknem muzyki i Jego stworzeń.
        Jezus jest Panem!

      • Monika pisze:

        Jeszcze link do To Believe: https://www.youtube.com/watch?v=foUrBztgzZA

        Tłumaczenie:
        Zanim położę się spać
        Proszę Pana o spełnienie małej prośby
        Wiem, że mam wszystko, czego mogłabym potrzebować
        Ale ta modlitwa nie jest za mnie
        Zbyt wielu ludzi w tych dniach
        Nie ma spokojnego miejsca, gdzie mogliby się zatrzymać
        Spraw, żeby wszystkie walki uległy zawieszeniu,
        żeby Twoje dzieci mogły zobaczyć pokój
        Otrzyj ich łzy smutku
        (chór)
        Aby uwierzyć, że nadejdzie dzień
        Kiedy przeminie głód i wojny
        Aby mieć nadzieję pośród rozpaczy
        Że każdy wróbel jest policzony
        Ze słyszysz każdy płacz i wysłuchujesz każdej modlitwy

        Pozwól mi zawsze wierzyć
        Ze możemy usłyszeć serca, które boleją
        Proszę, pomóż nam nie ignorować
        Bolesnych krzyków biednych
        Albo ból ich nigdy nie opuści
        (chór)
        Aby uwierzyć, że nadejdzie dzień
        Kiedy przeminie głód i wojny
        Aby mieć nadzieję pośród rozpaczy
        Że każdy wróbel jest policzony
        Ze słyszysz każdy płacz i wysłuchujesz każdej modlitwy

        Ojcze, jak widzisz, jestem po prostu dzieckiem
        I jest tak wiele do zrozumienia
        Ale jeżeli Twoja Łaska mnie otoczy
        Wtedy zrobię, co mogę najlepszego
        Obiecuję, że zrobię, co mogę najlepszego
        (chór)
        Aby uwierzyć, że nadejdzie dzień
        Kiedy przeminie głód i wojny
        Aby mieć nadzieję pośród rozpaczy
        Że każdy wróbel jest policzony
        Ze słyszysz każdy płacz i wysłuchujesz każdej
        Modlitwy (słyszysz każdy płacz i wysłuchujesz każdej modlitwy)
        Pomóż nam spełniać Twoją wolę, Ojcze
        W imię wszystkiego, co jest prawdą
        I zobaczymy jedni w drugich
        Twoje kochające oblicze

  17. Monika pisze:

    Panis angelicus (Chleb anielski) – autorem jest św. Tomasz z Akwinu.
    1. https://www.youtube.com/watch?v=nVcftko6O8k
    2. Śpiewa 9-letnia Jackie: https://www.youtube.com/watch?v=itfC9o_AEz4
    Tekst oryginalny:
    Panis angelicus
    Fit panis hominum;
    Dat panis coelicus
    Figuris terminum;
    O res mirabilis!
    Manducat dominum

    Pauper, pauper
    Servus et humilis.
    Pauper, pauper Servus et humilis.
    Panis angelicus
    Fit panis hominum;
    Dat panis coelicus
    Figuris terminum;
    O res mirabilis!
    Manducat dominum

    Pauper, pauper
    Servus et humilis.
    Pauper, pauper
    Servus, servus et humilis.

    • Monika pisze:

      „Pie Jesu”: https://www.youtube.com/watch?v=uRmTo44Sve0

      I jeszcze tylko to – proszę posłuchajcie – czy to nie są anielskie głosy? 🙂
      Są niesamowici – to jak jedna wielka modlitwa do samego Nieba:

      Tłumaczenie:
      O święta noc
      Gwiazdy jasno świecą
      To jest noc narodzenia mojego drogiego Zbawiciela
      Długo kładł się świat w grzechu i w błędach
      Dopóki On się nie ukazał i dusza poczuła swoją wartość

      Dreszcz nadziei raduje utrudzony świat
      Dla tamtej strony przełom nowin, cudowny poranek

      Padasz na kolana
      Oh, słyszysz głosy aniołów
      Oh, Boża noc
      Oh, noc kiedy Chrystus się narodził
      Oh, noc. Oh, Boża noc

      Prawdziwie On uczył nas miłości do innych
      Jego prawem jest miłość a Jego jedyną prawdą jest pokój
      On przełamał łańcuch dla niewolników – naszych braci
      A w Jego Imieniu cała opresja znika

      Słodkie hymny radości we wdzięczności refrenu wzrastamy
      Pozwól wszystkim wychwalać Jego święte Imię

      Jezus jest Królem
      Potem zawsze, zawsze chwalimy
      Jego moc i chwała może więcej obwieszczać
      Jego moc i chwała może więcej obwieszczać
      Oh, Oh, Oh
      Jego moc i chwała może więcej obwieszczać
      Jego moc i chwała może więcej obwieszczać

Skomentuj

