Nowenna do św. Rity z Cascia, patronki spraw najtrudniejszych

Nowenna do św. Rity z Cascia
Na drugi dzień

swieta-rita-1

Bóg wybrał cię, święta Rito, za jaśniejący wzór dla dziewic, żon, wdów i zakonnic. Zostawiłaś najpiękniejszy przykład żony, zmuszona żyć z mężem pełnym pychy, znosząc w pokorze i cichości wyrzuty, zniewagi, a nawet i bicie. Słodyczą i cierpliwością zmieniłaś porywczość swego męża w łagodną uległość.
O, gdyby i dziś żony chciały naśladować twe ciche i pełne słodyczy życie, łagodzić serca swych porywczych nieraz mężów, gdybyśmy wszyscy umieli żyć z naszymi krewnymi i bliźnimi według praw Bożych i miłości chrześcijańskiej, ubyłoby tyle niezgód prowadzących niekiedy do opłakanych następstw.
Błagamy cię, o święta Rito, wyproś nam wszystkim u Boga dary Ducha Świętego, abyśmy kiedyś mogli wielbić wraz z tobą Dawce wszelkiego dobra w królestwie wiecznego pokoju. Uproś nam również łaskę… (wymieniamy ją).
Ojcze nasz…
Zdrowaś Maryjo…
Chwała Ojcu…
Antyfona: Obdarzyłeś, Panie, służebnicę Twoją Ritę znakiem miłości i męki Twojej.
Módlmy się: Ojcze niebieski, Ty dałeś świętej Ricie udział w męce Chrystusa, udziel nam łaski i siły do znoszenia naszych cierpień, abyśmy mogli głębiej uczestniczyć w misterium paschalnym Twojego Syna. Który z Tobą żyje i króluje w jedności Ducha Świętego, Bóg, przez wszystkie wieki wieków. Amen.
Źródło: Kliknij

Ten wpis został opublikowany w kategorii Modlitwa, Nowenna i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

22 odpowiedzi na „Nowenna do św. Rity z Cascia, patronki spraw najtrudniejszych

  1. Wojtek pisze:

    Jak to co miało być wczoraj odmówiłem po północy to mogę dzisiejszą sześć też dziś odmówić czy muszę czekać do jutra?

  2. wobroniewiary pisze:

    Św. Rito – pomóż mi. W Tobie moja ostatnia nadzieja….

    • Wojtek pisze:

      To może za ciebie tą nowennę odmawiać? A zresztą chyba można wiele intencji, mam nadzieję że Św. Rita rozwiąże twój problem.

      • Admin pisze:

        Bardzo prosimy za Adminkę i za jej najmłodsze dziecko.

      • Wojtek pisze:

        Idę dzisiaj do spowiedzi więc mogę od razu ofiarować też Komunię Świętą w intencjach Administratorki i jak coś to też na majówkę wiec jak ktoś by chciał to mogę jego intencję zanieść bo nie dam rady się za wszystkich oddzielnie pomodlić choć bym chciał ❤ Bóg z wami i Św. Rita.

      • Bogusia pisze:

        Wojtku ,potrzebna jest modlitwa , za kogos ,kto chce zrobic sobie tatuaz ( twierdzi,ze od roku ta mysl ,go nie odchodzi ).Prosze wszystkich ,kto moze za te mloda osobe,ktora prawie zdecydowala ( czeka tylko na pieniadze).Rozmawialam wczoraj z nia i Jego matka,ktora sie zadrecza( to prawie swieta osoba).Obiecalam modlitwe-prosze wszystkich ,ktorzy moga ( moze przeczyta to jakis ksiadz).Szkoda tej rodziny.ktora bardzo przezywa „glupie” pomysly ( podszept Zlego)swoich dzieci.Przydalaby sie tez modlitwa w intencji ich dobrej spowoedzi.Zaproponowalam im wczoraj spowiedz.
        Bardzo prosze o pomoc…! Sama ,tez modle sie za te osoby.
        Szczesc Boze!!!

      • Wojtek pisze:

        No to miałem dylemat. Nie spowiadał dzisiaj nikt ! Pierwszy raz tak. Przystąpiłem do Eucharystii, nie miałem grzechów ciężkich chciałem raczej poskarżyć się Kapłanowi że pomimo poprzedniej spowiedzi szatan dalej mnie dręczy tylko że skoro teraz wolną wolą się go wyrzekam to nakłania mnie w snach gdy nie w pełni jestem świadom tego co robię. Mam nadzieję że nie ma żadnego świętokradztwa, bo gdyby nie intencje to jednak bym nie przystąpił do Eucharystii bo w tych snach zgrzeszyłem jednak, ale intencje ja zawsze za kogoś ofiaruję Komunię i nie chciałem tego ominąć.

        Teraz ja potrzebuję waszej modlitwy. Proszę pomódlcie się żeby mnie ten drań wreszcie zostawił bo jest mi jak kula u nogi.

    • lMdm pisze:

      Odwagi! Święta Rito, wstaw się za Potrzebującymi, Ty wiesz, czym są obawy o najbliższych, wspieraj Matkę i Dziecko z Nieba. Błogosławiona Karolino Kózkówno, módl się za nami.

  3. Marzena pisze:

    I w mojej totalnej beznadziei – pomóż!

  4. Anna pisze:

    Święta Rito pomóż mi i ratuj moje małżeństwo, wyproś łaskę zdrowia które przez stres mocno szwankuje. Bądź mą orędowniczką i pocieszycielką abym uniosła to, co tak mocno przygniata.

  5. Kama pisze:

    Sw.Rito prosze Cie o zdrowie mojej siostry Malgorzaty.Oby badanie nie wykazalo ze to rak…Prosze Cie ……

  6. Kasia pisze:

    Wiem o co chodzi i ośmielam się prosić o modlitwę za Ewę.
    Na jej miejscu niejeden już by dawno poszedł pod pociąg albo skoczył z mostu.
    Każdy z nas ma krzyże, ona tez dźwigała nielekki ale to co teraz cierpi jest nie do pomyślenia.
    Sw. Rito pomóż Ewie

    • Monika pisze:

      Potwierdzam i mogę powiedzieć, że też wiem, że jeśli ktoś tu naprawdę potrzebuje modlitwy, to jest to właśnie na pewno Ewa i Jej rodzina. Po ludzku niewiele można zrobić ale modlitwa na pewno Jej bardzo pomoże w dźwiganiu tak niewyobrażalnie ciężkiego krzyża.

      • Monika pisze:

        Dlatego nigdy ale to nigdy nie głosujcie na Bronisława Komorowskiego, jeśli nie chcecie zła dla innych osób i żeby niewinni ludzie musieli cierpieć, bo to co Ewa teraz przeżywa, to w pewnym sensie i On się też do tego przyłożył a nawet powiedziałabym, że w dużym stopniu przyłożył do tego rękę. Właśnie po owocach ich poznacie a skutki rzeczywiście są opłakane już teraz, jego rządów i skrajnie złych decyzji. On sobie nie zdaje sprawy jak wielką krzywdę wyrządził ludziom, bo inaczej to nie miałby czelności spojrzeć komukolwiek w oczy. Teraz będzie wciskał nam, że chce zmian a my mamy w to uwierzyć po tym co robił. Ciekawe czy jeszcze będzie kłamać, że ustawy cofnie, które raczył podpisać z opłakanym skutkiem dla bardzo wielu ludzi, którzy jeszcze nieraz będą przez to cierpieć katusze. Bo dalekowzroczny to On nie był w swoim niszczycielskim działaniu.

  7. julia pisze:

    Moniko obawiam się, ze jego niszczycielskie działanie nie jest nieświadome. To bardzo niebezpieczny człowiek udający starszego miłego pana.
    Miałam nadzieję, że Maryja, którą sobie do pałacu sprowadził wyjedna mu łaskę nawrócenia..
    ale widocznie ma zamknięte na łaskę serce. A szkoda, bo też jest dzieckiem bożym i mógłby być kimś waznym dla kraju , zapisac się w historii …a tak zostaje żal…
    i niestety ,ale obawiam się, ze jesli pofałszują nam drugą turę i wygra Bronisław to ludzie wyjdą na ulicę …. za bardzo widoczna jest niechęc do niego wszędzie… zeby uwierzyć w jego wygraną.
    Nawet dziennikarze powoli jakby zmieniają kurs… no bo wiadomo.. trzeba umieć się ustawić na wszelki wypadek gdyby zmiany stały się jednak prawdą.

    • Wojtek pisze:

      Nie rozumiem jednego faktu, on jest trudny do pojęcia przez moją świadomość. Dlaczego ludzie którzy są przecież równi nam bo wszystko mają od Boga myślą że mogą sterować wszystkim? W ich złudnym mniemaniu ubzdurali sobie że mają nad kimkolwiek władzę choćby nade mną. Gdybym przed takim stanął powiedział by mi pewnie to samo co Piłat naszemu Panu ,,czyż nie wiesz że mam władzę Cię skazać bądź uwolnić? ” , a ja odpowiem mu to samo co Chrystus gdyż wiem że żaden z moich braci nie może mieć nade mną żądnej władzy, jak tylko sam Bóg Stwórca.

      Więc cóż z tego że on obierze rodzinę, pieniądze czy też życie, skoro sam też tego nie zachowa jeśli Bóg go wezwie.

      To samo tyczy się szatana i innych jego pomocników, on myśli że ma jakąś władzę i jest panem, ale wszystko otrzymał od Ojca a gdyby On zechciał mógłby mu wszystko odebrać, a duch ten niczego nie rozumie?

      Jakie to podobne do władzy ludzkiej na ziemi, no cóż ,,poznaj pana po sługach jego” …

  8. Kasia pisze:

    Pycha,zazdrość i egoizm to najstarsze i największe grzechy ludzkości,szczegolnie tych,którzy są teraz u steru władzy.Tam gdzie nie ma Boga,to wiadomo kto jest.
    Dołączam się w modlitwie za adminkę,jej rodzinę i wszystkich,którzy proszą o modlitwę.
    Jezu Chryste ulituj się nad nami.Maryjo Nieustającej Pomocy módl się za nami.

Skomentuj

