Prezydent elekt Andrzej Duda na Jasnej Górze i na Wawelu

Szaleńcy Maryi informują: Dodamy tylko, że kilka godzin wcześniej Prezydent elekt odwiedził Matkę Bożą na Jasnej Górze. Był po „wytyczne” u Królowej Polski! Pomódlmy się o dobre rządy, o dobro naszej Ojczyzny.  Z Bogiem i Maryją! Modlitwy w intencji prezydenta elekta dołączamy na stale do naszej Róży Różańcowej, do której należy już ponad 120 osób – kliknij.

wawel elekt

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

75 odpowiedzi na „Prezydent elekt Andrzej Duda na Jasnej Górze i na Wawelu

  1. daniel pisze:

    W końcu wracamy do ŚREDNIOWIECZA. Z tego co pamiętam Polska była potęgą he.

    • olo13jcb pisze:

      I dlatego żeby powróciła do swej świetności –
      NIE SPOCZYWAMY NA LAURACH I NIE ODKŁADAMY BRONI – RÓŻANIEC, NOWENNY, POST W ŚRODY I PIĄTKI itp.
      To dopiero wygrana jedna z bitew, a jeszcze wiele przed nam – znacząca na jesieni.
      !!!!! BOŻE CHROŃ POLSKĘ I NOWEGO PREZYDENTA,
      A TY MARYJO, NAJUKOCHAŃSZA Z MATEK, OTOCZ GO PŁASZCZEM SWOJEJ MACIERZYŃSKIEJ OPIEKI !!!!
      Prosimy w dniu szczególnym, w Dniu Matki❤

      POZDRAWIAM WSZYSTKICH😀

  2. Elżbieta pisze:

    Matko Kościoła,Królowo Polski-módl się za nami

  3. julia pisze:

    jestem bardzo wzruszona tym co zobaczyłam
    nie wiem , czy tylko ja , ale mam wrażenie jakby JPII zmartwychwstał…
    kiedy zobaczyłam jak zawierza się Maryi… jak patrzy na nią z pokora
    przypomina mi się totus tuus Jana Pawła II
    Polacy go pokochają, zobaczycie
    Strasznie huczy na necie pod tym wpisem o wizycie na Jasnej Górze…
    a przecież nie z kim innym a z Maryją wyruszył Sobieski pod Wiedeń….i wygrał

    • wobroniewiary pisze:

      Zobacz w jakim momencie on był na jasnej Górze – w momencie oficjalnego ogłaszania wyników!
      Nie na przyjęciu, nie w w studio nie wynosił obrazów z Belwederu jak Bronek (to jest żenujące) ale był u Mamusi w Wigilię Dnia Matki i w Święto Matki Kościoła.
      To prawdziwie namaszczony przywódca Polaków!
      On pokazuje pokorną postawę a nie butną typu „patrzcie jak ja wierzę czy jak nie wierzę”

      Prezydent elekt Andrzej Duda w czasie ogłaszania oficjalnych wyników wyborów prezydenckich obecny był na Jasnej Górze. Wizyta miała charakter prywatny

      http://tv.niedziela.pl/film/1210/Prezydent-elekt-na-Jasnej-Gorze

  4. Maria Magdalena pisze:

    Andrzej Duda złożył kwiaty na grobie Lecha i Marii Kaczyńskich
    W poniedziałek wieczorem Andrzej Duda odwiedził Kraków. Na Wawelu złożył kwiaty na grobie Lecha i Marii Kaczyńskich. – Jestem na Wawelu dlatego, że tu jest nasza narodowa katedra, tutaj spoczywa pan prezydent profesor Lech Kaczyński, dzięki któremu jestem tutaj dzisiaj i jestem tym, kim jestem – powiedział dziennikarzom zwycięzca wyborów prezydenckich.
    http://niezalezna.pl/67418-andrzej-duda-zlozyl-kwiaty-na-grobie-lecha-i-marii-kaczynskich

  5. Maria Magdalena pisze:

    Jan Duda: Bez oparcia w wierze Andrzej nie byłby w stanie tego udźwignąć
    Jasne, że trzeba mieć ambicję, aby osiągnąć trudne cele. Ale to Pan Bóg pokazuje, gdzie kto ma iść, bo to On rozdaje talenty. A moim zdaniem mój syn jest bardzo utalentowany. W związku z tym, gdy ktoś przychodzi i proponuje taki urząd, to nie ma się prawa odmówić – uważa prof. Jan Duda. Publikujemy fragmenty rozmowy z ojcem prezydenta elekta Andrzeja Dudy. Wywiad w całości można przeczytać w najnowszym numerze miesięcznika „WPIS” – Wiara, Patriotyzm i Sztuka.
    http://niezalezna.pl/67408-jan-duda-bez-oparcia-w-wierze-andrzej-nie-bylby-w-stanie-tego-udzwignac

  6. wobroniewiary pisze:

    Andrzej Duda odwiedził Wawel. Wzruszające słowa prezydenta elekta: „Tu spoczywa pan prof. Lech Kaczyński, dzięki któremu jestem tu gdzie jestem i jestem, kim jestem”

    Mimo wyczerpującej kampanii wyborczej, Andrzej Duda kontynuuje swoją podroż w drodze do prezydentury. Dziś zwycięzca wyborów odwiedził m.in. Wawel.
    Prezydent elekt podkreślił, że w ten sposób chciał oddać hołd tragicznie zmarłemu prezydentowi RP śp. Lechowi Kaczyńskiemu.
    Jestem na Wawelu, bo to bardzo ważny dzień dla mnie. Jetem tu, bo jest tu nasza narodowa katedra, tu spoczywa p. prof. Lech Kaczyński, dzięki któremu jestem tu gdzie jestem i jestem, kim jestem
    — powiedział Duda.
    Zwycięzca wyborów podkreślił, że to właśnie Lech Kaczyński nauczył go tego, czym powinna być prezydentura.
    To przy nim uczyłem się etosu prezydentury, to przy nim uczyłem się tego, kim jest prezydent, a także godności urzędu i godności sprawowania urzędu. To właśnie pan profesor mnie uczył. Stąd moja obecność tutaj. To był mąż stanu, wieli człowiek, który całe swoje dorosłe życie poświęcił służbie Polsce
    — podkreślił wyraźnie wzruszony Andrzej Duda.
    Prezydent elekt zapytany, czy Lech Kaczyński będzie dla niego wzorem prezydenta, powiedział:
    Na pewno będzie wzorem męża stanu w znaczeniu myślenia o sprawach państwowych.
    Najważniejsze są sprawy społeczne i sprawy państwa polskiego, które musi być godnie reprezentowane, którego interesy w pierwszej kolejności mają by realizowane, choćby na arenie międzynarodowej przez rządzących krajem, także przez prezydenta Rzeczypospolitej
    — zaznaczył Duda.
    Zwycięzca wyborów prezydenckich powiedział również, że Lech Kaczyński:
    chciał państwa sprawiedliwego, równego dla wszystkich, takiego państwa, w którym ludzie będą czuli się dobrze, będą czuli, że państwo o nich dba.
    Mnie też na tym zależy
    — zapewnił prezydent elekt.
    Źródło: http://wpolityce.pl/polityka/245883-andrzej-duda-odwiedzil-wawel-wzruszajace-slowa-prezydenta-elekta-tu-spoczywa-pan-prof-lech-kaczynski-dzieki-ktoremu-jestem-tu-gdzie-jestem-i-jestem-kim-jestem

  7. julia pisze:

    moja teściowa dziś jakby zmieniła ton mówienie o Dudzie
    spotkała jakąs swoją znajomą co zna Dudę z czasów studiów. I ta znajoma przekazała jej, że nie wiadomo ile uda mu się osiągnąć, ale on był zawsze wielkim indywidualistą i uczciwym człowiekiem.

  8. kasiaJa pisze:

    Andrzej Duda oddał hołd Witoldowi Pileckiemu. „Mam nadzieję, że Polska odnajdzie doczesne szczątki rotmistrza”
    W 67. rocznicę śmierci rotmistrza Witolda Pileckiego Andrzej Duda złożył w Warszawie kwiaty przed tablicą upamiętniającą pomordowanych w okresie PRL. Duda zaznaczył, że ma nadzieję, iż doczesne szczątki rotmistrza zostaną odnalezione i Polska będzie mogła pochować go z godnością.

    W poniedziałek, w samo południe, Andrzej Duda – według wyników sondażowych, zwycięzca wyborów prezydenckich – wraz z szefową swojego sztabu wyborczego Beatą Szydło złożył kwiaty przed tablicą upamiętniającą pomordowanych w okresie PRL, przy ul. Rakowieckiej na warszawskim Mokotowie.

    Jak powiedział dziennikarzom, jest to „ważny dzień”.

    Jest rocznica śmierci rotmistrza Witolda Pileckiego, wielkiego polskiego bohatera, dlatego przyjechałem tu złożyć kwiaty w tym miejscu, które jest jego miejscem pamięci
    — dodał.

    Mam nadzieję, że Polska odnajdzie doczesne szczątki rotmistrza i będzie mogła go pochować z godnością, na jaką zasłużył
    — podkreślił Duda.
    http://wpolityce.pl/polityka/245836-andrzej-duda-oddal-hold-witoldowi-pileckiemu-mam-nadzieje-ze-polska-odnajdzie-doczesne-szczatki-rotmistrza-zobacz-zdjecia

  9. Ewa pisze:

    Az trudno uwierzyc w to co widze. Taka nagla wielka zmiana dla Polski. Chwala Ci Panie!

    • Monika pisze:

      Miałam dziś piękny sen dzisiaj (w życiu często miałam piękne sny) – śniło mi się, że byliśmy Jednością w Duchu Świętym, i w rodzinach i jako Naród, byliśmy jedną wielką Wspólnotą. Wierzę, że ten sen się spełni.

  10. Kalina pisze:

    A tymczasem wśród celebrytów bluźnierstwa
    Maria Niklińska, córka Jolanty Fajkowskiej postanowiła zabłysnąć w mediach. Nie od dziś wiadomo, że najlepiej wychodzi to za pomocą skandalu. W internecie pojawił się ostatnio teledysk do jej utworu „Ile jeszcze”.

    Z pewnością piosenka przeszłaby bez echa, gdyby nie wideoklip, w którym Maria Niklińska wciela się w roznegliżowaną zakonnicę całującą się z inną dziewczyną – Roksaną Krzemińską (33 l.).

    Internautom sam utwór nawet przypadł do gustu. Mają jednak spore zastrzeżenia do teledysku. Szczególnie nie podoba im się ostatnia scena, w której Niklińska przyjmuje Komunię Świętą. Uważają to za bluźnierstwo.

    Wideoklip można znaleźć na you tubie,

    • Kalina pisze:

      Jakież to odważne! Zakonnica-lesbijka przyjmująca komunię. By zdobyć się na realizację takiego teledysku trzeba być naprawdę wielkim artystą o szerokich horyzontach…albo cwaną, wyrachowaną pseudogwiazdą o iście urbanowskiej mentalności.

      Która z tych ocen wydaje się bliższa prawdy? Na to pytanie bardzo łatwo odpowiedzieć przyglądając się straszliwej fali bluźnierstwa i seksualnych prowokacji wylewającą się z mediów, internetu i szerzej pojętej tzw. działalności artystycznej.

      http://www.pch24.pl/bluzniercza-pseudoodwaga-artystki-niklinskiej–a-bedzie-klip-w-czadorze-,35976,i.html

    • Sylwia pisze:

      ten teledysk jest żenujący , ale czego się nie robi dla sławy , wystarczy prowokować a jest się na językach wszystkich . Tak właśnie działają media . Jednakże nie przypuszczałam że Maria Niklińska zrobi taki teledysk . Najlepiej jechać po osobach duchownych .. po osobach oddanych Panu Bogu . Jeszcze zerkając na komentarze pod filmem, można wywnioskować jak świat jest zepsuty , choć nie wszystkie ale większość . Smutne to ..

  11. alutka pisze:

    Szturmowaliśmy Niebo Różańcami o wygraną A. Dudy, teraz wypada Różańcami podziękować, bo i jest za co. ❤

  12. eska pisze:

    W związku z tym, że zwycięstwo przychodzi przez Maryję, powstała inicjatywa, aby w trosce o dalszą przyszłość Ojczyzny odmawiać Nowennę Pompejańską, która jest modlitwą nie do odparcia. Ponieważ jednak cały różańiec może być dla kogoś zbyt wielkim obciążeniem, dzielimy się po 3 osoby i każda odmawia po jednej części.
    Przy rozważaniu tajemnic różańcowych zachęcam do inspirowania się rozważaniami „Różaniec jako egzorcyzm”, ale oczywiście każdy rozważa wg własnej wewnętrznej potrzeby
    http://www.porady-duchowe.siedlce.opoka.org.pl/Rozan-egzorc.htm

    Zebrana grupa trzech osób zaczyna w ten sam dzień i w tak samo sformułowanej intencji.
    Padła propozycja, że startujemy w niedzielę 31.05 (Trójcy Przenajświętszej oraz Nawiedzenie NMP) i wówczas kończymy 23.07 (św. Brygidy, patronki Europy)

    SPOSÓB ODMAWIANIA:

    Znak Krzyża – W Imię Ojca…

    Ten różaniec odmawiam na Twoją cześć, Królowo Różańca Świętego, prosząc aby władza w Polsce na wszystkich szczeblach znalazła się w rękach osób, którymi będzie kierował Duch Święty.

    Modlitwy wstępne (Wierzę w Boga…, Ojcze nasz…, 3 x Zdrowaś Maryjo…, Chwała Ojcu…)

    Swoją część różańca – 5 tajemnic

    Modlitwa błagalna (pierwsze 27 dni) lub dziękczynna (kolejne 27 dni)
    Tutaj treść modlitw: http://pompejanska.rosemaria.pl/jak-odmawiac-nowenne-pompejanska/

    3 x Królowo Różańca Świętego, módl się za nami!

    ———————————————————————-

    Jest także wczorajsza propozycja @Czester, cytuję:
    Ja od wczoraj podjelam modlitwe Rozaniec Egzorcyzm, za wstawiennictwem J P II. Zaczelam czesc Radosna przez miesiac, potem zmiana czesci ,moze ktos chce przylaczyc sie. Dwa Rozance Pompejanski i Egzorcyzm, beda silniejsze od wszelkiego ” ZŁA”

    ———————————————————————-

    Pomysły zrodziły się wczoraj, akurat, gdy Matka Boża zwróciła się do nas w ten sposób:

    25 maj 2015 Mediugorje \
    Drogie dzieci!
    Również dziś jestem z wami i z radością wszystkich was wzywam:
    módlcie się i WIERZCIE W SIŁĘ MODLITWY.
    Dziatki, otwórzcie wasze serca, aby Bóg was wypełnił swoją miłością i będziecie radością dla innych [ludzi]. WASZE ŚWIADECTWO BĘDZIE MOCNE i wszystko co uczynicie będzie przeplecione Bożą delikatnością.
    Jestem z wami i modlę się za was , o wasze nawrócenie, DOPÓKI NIE UMIEŚCICIE BOGA NA PIERWSZYM MIEJSCU.

  13. salem pisze:

    Trzeba ufać że Duda jako prezydent będzie też tak się zachowywał,niech Maryja i Chrystus-Król go prowadzą,cóż może on jako władza zgodzi się na intronizację………..

  14. Kasia pisze:

    Eska-zastanawiałam się nad tym czy dam radę,bo juz odmawiam inną nowennę razem z PMKP,jednak widząc i słysząc nerwowe i czasem wręcz napastliwe wypowiedzi niektórych moich znajomych,że i tak nic się w Polsce nie zmieni,że oni zmieniają obywatelstwo (tutaj akurat na irlandzkie),bo tu im będzie po prostu lepiej, używając przy tym niewybrednych wyrażeń doszłam do wniosku,że najlepszą bronią przed takimi atakami i nadzieją,że w końcu będziemy mogli kiedyś wrócic do naszej pięknej i wolnej Polski będzie właśnie przyłączenie się do Nowenny Pompejańskiej.Zresztą już od dawna myslałam o tej nowennie,kupiłam nawet książeczkę z całym opisem i świadectwami-jednak ciagle się ociągałam.Myślę więc,że najwyższy czas ją rozpocząć,tym bardziej,że intencje szczytne i drogie memu sercu,a odkąd Irlandczycy tak bardzo rozczarowali mnie tą ich niby tolerancyjną zgodą na małżeństwa homoniewiadomo nie mam złudzeń,że będziemy uciekać stąd do Polski tylko będzie się za nami kurzyć i tak wlaśnie mówię moim znajomym.Dobrze,że chociaż moja najbliższa rodzina w rodzinnej Małopolsce głosowała za panem Dudą i nawet mój mąż i syn pojechali ze mną aż do Dublina,żeby zmieniać coś na lepsze:).Wierzę też i widzę ,że jeśli modlimy sie w intencjach Maryi,a nie tylko w swoich własnych-to nasza Mateńka ingeruje też w nasze i w naszych bliskich życie również zmieniając je na lepsze,szczególnie w sferze duchowej,co cieszy mnie najbardziej.Jeśli chodzi o naszego nowego prezydenta,to podobnie jak Julii skojarzył mi się z królem Janem Sobieskim i jego modlitwami zanoszonymi przed bitwą do Królowej Pokoju,a jezeli ktoś znowu mi powie,że będzie jeszcze gorzej to zaproponuje mu modlitwę różańcową za Ojczyznę i reszte świata:).
    Znowu sie rozpisałam,a miałam tylko dolączyć sie do NP,jeśli mogę to wybieram część radosną.Potwierdżcie mi tylko proszę czy rzeczywiście mam ją rozpocząć 31 maja?
    Jezu,Maryjo,Józefie kocham Was,ratujcie dusze!

    • eska pisze:

      Kasiu, bardzo się cieszę🙂 Ja też już odmawiam jedną całą Nowennę Pompejańską i mam ją do 28 czerwca, poza tym mam parę innych zobowiązań modlitewnych – czasem trudno mi jako kobiecie pogodzić rolę Marty z rolą Marii😉 Ale powiedziałam sobie – kiedy, jak nie teraz, gdy widzimy, że przez Maryję rzeczywiście przychodzi zwycięstwo!

      Dołączam Cię do drugiej powstającej grupy. Mam nadzieję, że powstanie do niedzieli i wystartujemy wtedy razem.
      NP 1: Monika – cz. Radosna, Joan – cz. Bolesna, eska – cz. Chwalebna
      NP 2: Kasia – cz. Radosna, Sylwia – cz. Bolesna …
      szukamy osoby do cz. Chwalebnej
      oraz zapraszamy do następnych trójek!

  15. eska pisze:

    Właśnie się dowiedziałam, że nasz nowy Prezydent urodził się dnia 16 maja, a więc w święto patrona Polski św. Andrzeja Boboli🙂
    http://fakty.interia.pl/raporty/raport-wybory-prezydenckie-2015/galerie/najmlodsi-przywodcy-swiata-zdjecie,iId,1837120,iAId,161735#1837125

  16. Paulina pisze:

    Piękna postawa naszego nowego prezydenta, serce rośnie. Nawiązując do wezwania: Boże chroń króla – Boże chroń Prezydenta!. Miałam wrażenie – patrząc na twarz pana Andrzeja Dudy w chwilę po ogłoszeniu wyników – że poczuł ciężar odpowiedzialności za Polskę.
    Maryjo, miej go w opiece.

  17. Kasia pisze:

    Czyli mamy już całą drugą grupę🙂🙂🙂

  18. robb pisze:

    To co zrobił prezydent Andrzej Duda to aż serce rośnie!!!!!!!!!!! Panie Boże , Królu Wszechświata miej go w swojej opiece.

  19. mariaP pisze:

    – Ten, kto na tym świecie i w historii napiera naprzód i zajmuje pierwsze miejsce,
    musi wiedzieć, że jest w niebezpieczeństwie,
    musi jeszcze bardziej patrzeć na Pana,
    zmierzyć się z Nim,
    zmierzyć się z odpowiedzialnością za innych,
    musi stać się tym, kto służy,
    tym, kto w rzeczywistości zasiada u stóp innego –
    – Benedykt XVI

    – Boze , blogoslaw !

  20. wobroniewiary pisze:

    Watykańska Msza za prezydenta Dudę. Abp Zimowski: „Słowa Jana Pawła II wpisują się w program pana prezydenta elekta”

    Na miłość trzeba odpowiedzieć miłością i wdzięcznością

    —tak abp Zygmunt Zimowski skomentował dzisiejsze święto liturgiczne Jezusa Chrystusa, Najwyższego i Wiecznego Kapłana. Przewodniczył on rano tradycyjnej Mszy koncelebrowanej po polsku przy grobie św. Jana Pawła II w Watykanie.

    Przewodniczący Papieskiej Rady ds. Służby Zdrowia i Duszpasterstwa Chorych przypomniał w homilii o wdzięczności, jaką odczuwa wielu kapłanów, gdy w tym miesiącu obchodzi rocznicę święceń. Sam abp Zimowski podziękował za modlitewną pamięć, jaką otoczono go podczas ciężkiej choroby.

    Zaznaczył, że modlitwy potrzebuje również bp Stefan Regmunt z Zielonej Góry, który przeszedł właśnie poważną operację. Podkreślił, że to poczucie wdzięczności i spoczywające na wierzących zobowiązanie powinno dotyczyć całej ojczyzny, której potrzebna jest odnowa w duchu chrześcijańskich wartości. Jest to misja, do jakiej Polacy są wezwani także wobec całej Europy. Na koniec abp Zimowski zacytował słowa św. Jana Pawła II wypowiedziane we Wrocławiu w 1983 r.:

    Cały naród polski musi żyć we wzajemnym zaufaniu. A to zaufanie opiera się na prawdzie. Nie zawaham się powiedzieć – dodał Jan Paweł II – że od tego właśnie, od tego przede wszystkim: od zaufania zbudowanego na prawdzie, zależy przyszłość naszej ojczyzny
    —przypomniał bp Zimowski.

    Jak to dobrze, siostry i bracia, że te słowa naszego wielkiego rodaka Jana Pawła II wpisują się w program pana prezydenta elekta Andrzeja Dudy i będą przez niego, i daj Boże przez cały naród, realizowane w najbliższych pięciu latach. Panie prezydencie Andrzeju, gratulujemy ci wyboru i modlimy się o to gorąco, tutaj przed ołtarzem św. Jana Pawła II i za wstawiennictwem jego, jak również innych świętych i błogosławionych z naszej ojczyzny, w twojej intencji
    —powiedział abp Zimowski.
    http://wpolityce.pl/kosciol/254157-watykanska-msza-za-prezydenta-dude-abp-zimowski-slowa-jana-pawla-ii-wpisuja-sie-w-program-pana-prezydenta-elekta

    • Wojtek pisze:

      Mogę przytoczyć argumenty ,,komorowców” tzn. ta rodzina narzeczonego mojej siostry, pan który prowadzi swoją firmę finansową i syn u niego ,,pracuje” . Nie wiem po co ale ten młodszy z nich zrobił mi wczoraj wykład o tym co on to sądzi o Prezydencie Dudzie. Epitetów przytaczał nie będę, aczkolwiek Andrzej Duda jest dla nich żałosnym kłamcą i z oczu mu kłamstwo patrzyło. Ja nie wiem może to nie na Dudę patrzyli tylko na Bronka, po drugie oni (ich firma) SPRZEDAJE POLSKĄ ZIEMIĘ zagranicznym inwestorom i im to nie przeszkadza bo biznes się kręci, rynek zbytu jest a oni na prowizjach zarabiają:\
      Pis to dla nich zbiorowina łachów a ci co głosowali na Dudę to bezmyślne wieśniaki, które nie mają zielonego pojęcia co Tusk, Bronek i całe Po zrobiło dla Polski, bo te wieśniaki nie znają się na biznesie.
      Co do wszystkich kłamstw, które były w kampanii byłego prezydenta to tak ja by ich nie było, po prostu ja mówię a oni jak by nic nie słyszeli. Według nich, przeczytałem dwa głupie blogi i na tej podstawie poszedłem głosować.
      Dobroć serca, uczciwość, chęć pomocy innym, które są cechami Andrzeja Dudy to dla nich bzdury bez wartości. Liczy się tylko wspaniałe drzewo pieniędzy gdzie kwitną pączki w znaczki euro i kłamstwo jest przyjmowane za prawdę gdy jest z tego zysk.

      Na oko wydaje się, że to dobrzy ludzie ale diabeł tkwi w szczegółach.
      Co najgorsze moja siostra też w to wszystko wierzy😦

      Proszę o modlitwę za tą rodzinę, wszystkie osoby z nimi związane i moją siostrę włącznie.

      • wobroniewiary pisze:

        No to chyba wiem, czemu mnie dziś kusili pracą z „drzewkiem pieniędzy” gdzie pączki róż mają wygląd banknotów…
        Ależ ten diabeł głupi ale przebiegły.

  21. Wojtek pisze:

    Skandaliczna nowelizacja ustawy otworzy możliwość do odwołania Prezydenta na podstawie niesprecyzowanych przesłanek, ale też pozwoli na przejęcie Trybunału Konstytucyjnego przez prawników sprzyjających obecnemu układowi władzy.

    http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/partie-rzadzace-przeglosowaly-pospiesznie-kontrowersyjna-zmiane-ustawy-o-trybunale-konstyt

    Prawo, wedle którego grupka prawników może unieważnić wybór najwyższego urzędnika dokonany przez stwierdzanie niezdolności Prezydenta RP do sprawowania urzędu, wydaje się być przygotowywaniem gruntu pod zamach stanu, który może być już planowany.

    Nawet gazeta wyborcza powiedziała bee.

    • julia pisze:

      niech robią zamach stanu…naród wyjdzie na ulicę i ich na taczkach wywiezie…
      sikorski to nie Piłsudski, żeby zamach stanu robić…nie ta ranga i nie ten życiorys.

    • Monika pisze:

      No tak, to nie jest ciekawa perspektywa, że ustawa została już tak pośpiesznie przegłosowana, w trybie ekspresowym. tym bardziej, że za obecnego rządu, często osoby prawdziwie wierzące Bogu i wierne Jego zasadom są często uważane za osoby nienormalne, niespełna rozumu i jak do tej pory wręcz medialnie dyskryminowane i tępione, często wyśmiewane – w Katolickiej Ojczyźnie – przez to zdziczenie obyczajów i odchodzenie od Boga Jedynego.
      Naprawdę nikt z nas nie wie do czego zdolni są ludzie, którzy z Bogiem się nie liczą a swoje ciemne interesy mają na pierwszym miejscu.
      Potrzeba więcej nas do modlitwy za Ojczyznę – modlitwą potężną jaką jest Nowenna Pompejańska.
      Jezus jest Panem!

      • Wojtek pisze:

        Za chwilę 10 minut w TV Trwam, transmisja na żywo z Apelu Jasnogórskiego przyłączacie się? Bo ja za chwilę włączam.
        Korzystam z linka podanego przez Adminkę🙂
        Dziękował !!!

  22. Tomasz Staszewski pisze:

    Ludzie, to nie jest blog polityczny, proszę was nie podniecajcie się tak tym kandydatem, osobiście sam w drugiej turze głosowałem na niego ale nie jestem tak naprawdę za nim ani za tym drugim. Tutaj mam uwagę, wszyscy którzy tak nadawali na G.Brauna niech się jeszcze raz zastanowią, bo wytykali Braunowi jakieś drobne potknięcia, że w wypowiedziach odwołał mówił wiara, honor ojczyzna a powinien powiedzieć Bóg honor ojczyzna, że gdzieś pojawił się jakiś wyznawca innej religii na jego spotkaniu i takie tam pierdoły. A to że koleś naprawdę jako człowiek i jako prezydent opowiadał by się za tym samym czyli byłby człowiekiem wierzącym prywatnie i państwowo to jakoś wszystkim umknęło. Ten aktualny kandydat jest moim zdaniem nie wiele lepszy od poprzedniego i tak naprawdę nie ma się z czego cieszyć. Kolega z pracy mi powiedział że Duda coś tam kombinował z aborcją czy in vitro coś mówił – byłem zdziwiony teraz szukam na necie i co a to:

    http://natemat.pl/140941,duda-znowu-zmienia-zdanie-ws-in-vitro-zabieg-pod-pewnymi-warunkami-czyli-jak-to-jest-zjesc-ciastko-i-miec-ciastko

    http://www.prawy.pl/z-kraju/9204-andrzej-duda-dopuszcza-aborcje-i-in-vitro

    I dodam jeszcze jeden link video do posłuchania:

    Bardzo cenię i szanuję sobie tego blogowicza, mówi szczerze i otwarcie.

    NAPRAWDĘ NIE MA SIĘ Z CZEGO CIESZYĆ – TAK NAPRAWDĘ NIC ALBO NIEWIELE SIĘ ZMIENIŁO!

    • Wojtek pisze:

      Propaganda!!! ,,Rozpoczęła się sztuczna przebudowa sceny politycznej w Polsce – nie dajmy się nabrać” – czy to jest śmieszny żart😀 ? Takie hasła to będzie teraz normalność i codzienność, szkoda że dajesz się nabierać na tą propagandę tv zamiast skupić się na Bogu i choćby WOWiT.
      Bzdurne to hasło tak jak i cała polityka przeciwko Dudzie. Co do Brauna – wprowadzić karę śmierci i ogólny dostęp do broni? – to żart chyba z resztą nie wnikam.
      Ja głosowałem na człowieka z pasją za którym stoi Bóg, a ty mówisz jak pewna znajoma mi rodzina której się za dobrze żyje.

      • Tomasz Staszewski pisze:

        Nie wnikasz? To może zacznij wnikać zanim coś skrytykujesz. A bardzo cię boli że komuś się powodzi? Bo dla mnie to jest powód do radości. Mi się nie przelewa dla twojej próżnej ciekawości powiem. Co do kary śmierci to nie słyszałem zdania Brauna na ten temat ale pismo święte tego nie wyklucza o ile mi wiadomo.
        A co do broni to twój argument albo raczej jego brak jest śmieszny – dałeś się po prostu zmanipulować że jak ludzie będą mieli broń to jakaś wielka tragedia się stanie. Zaznaczam, że przestępcy też mają dostęp do broni i nie przeszkadzają im w tym żadne ustawy. Więc dlaczego zabraniasz mi kupić sobie broń na wypadek gdybym musiał stanąć oko w oko z uzbrojonym bandytą, wtedy przynajmniej szanse są równe i mogę realnie obronić swoją rodzinę gdy zajdzie taka potrzeba.

        Co do Dudy dodałem dwa artykuły z których jasno wynik że Duda lawiruje między jednym a drugim poglądem i nie ma jasno sprecyzowanych celów czy będzie za in vitro i aborcją czy nie będzie a jak będzie lub nie będzie to w jakim zakresie – NIE MOŻNA DWÓM PANOM SŁUŻYĆ…

    • Wojtek pisze:

      Po pierwsze nie jestem próżny, nie mam za wiele pieniędzy.
      Po drugie nie boli mnie, że komuś się powodzi o ile dla własnych korzyści nie uznaje kłamstwa za prawdę. Sam mam znajomych którym się powodzi i modlę się o to aby było im jak najlepiej ale nie kosztem stanu ich dusz.
      Co do kary śmierci to nie wiem gdzie jest na nie zezwolenie. Chyba na zabicie kogoś w obronie a nie na karę śmierci, czytaj raczej nowy testament gdzie Chrystus zabrania zabijania jakichkolwiek kar śmierci, a każe wybaczać oprawcom, a i kara śmierci to jest tylko ucieczka od problemu a nie pomoc ludziom.
      Po trzecie, albo już czwarte, zakaz broni musi obowiązywać bo jak byś ,,nie zauważył” w USA i w innych krajach więcej służy do przestępstwu niż do obronie przed nim.

      Niech cię Bóg ma w Swojej opiece, a co do krytyki przeczytaj swoją wypowiedź i zastanów się czy nie tyczy się też samego ciebie.

      Nie chcę żebyś myślał, że cie krytykuję czy kogokolwiek, ja modle się i za Komorowskiego i za cały rząd Po i za Pis i za Dudę i za Putina i wielu innych włączając w to Dżihad i szefów wielkich korporacji, którym wcale nie zazdroszczę bogactwa, raczej wolałbym być jakimś zakonnikiem.

      Kocham naszą Ojczyznę i po prostu mam nadzieję, w tej zmianie jaka zaszła. Nigdy nie byłem ani za Po ani za Pis, ja jestem za Polską i jako przedstawiciel młodego pokolenia ufam w zmiany i jestem częścią tego ponad 60% elektoratu wśród młodych, który na zmianę zagłosował.

      Jeśli, chcesz nie licz się z moim zdaniem bo jestem młody ale mnie to nie boli, to życie zweryfikuje czy mieliśmy rację a nie każdy z nas z osobna.

      Takie jest moje zdanie.

      • Tomasz Staszewski pisze:

        1. Sam napisałeś że żyje im się za dobrze – chyba nie tobie to oceniać.
        2. Modlisz się to super bardzo dobrze.
        3. Zakaz broni musi obowiązywać bo więcej służy do przestępstw niż do obrony… Co za pokrętna argumentacja. Może od razu przy okazji wprowadźmy zakaz maczet, noży kuchennych, młotków, widelców, wódki, butelek i wszystkiego tego czym można zabić człowieka. Chyba logiczne jest że jeżeli ktoś chce kogoś zabić to i tak to zrobi niezależnie od tego czy użyje do tego celu broni czy noża, łuku trucizny czy kuszy. Trutka na szczury też leży w piwnicach i jakoś nikt masowo nie truje innych ludzi. Więc zastanów się jeszcze raz nad tym co mówisz. To że ktoś kogoś zabił używając broni palnej wcale nie jest argumentem za tym aby ograniczać dostęp do broni bo morderca i tak znajdzie sposób aby kogoś zabić jak zechce w taki czy inny sposób.
        4. Ja i zakładam że ty też jesteś osobą odpowiedzialną i swobodny dostęp do broni by nam nie zaszkodził. Nie można pisać prawa ograniczającego dostęp do broni tylko dlatego że jakiś ułamek promila obywateli jest nierozgarniętych umysłowo. Większa część społeczeństwa jest normalna i z powodu tych kilku nie normalnych cierpi. Podobna sytuacja jest w kwestii dawania klapsa. Media nagłośniły kilka przypadków brutalnych zachowań w stosunku do dzieci, wzięto kilku patoli i pokazano jak znęcali się nad dziećmi, potem przedstawiono to tak jakby to była reguła i wprowadzono zakaz „bicia” dzieci i przez kilku patoli reszta normalnego społeczeństwa została ograniczona co do sposobu wychowania swoich dzieci, dasz dziecku klapsa i może się skończyć na tym że ci to dziecko zabiorą. Masz poglądy czysto socjalistyczne które polegają na prewencji czyli zapobieganiu wymaga to zaangażowania coraz to większych środków w kontrolę społeczną, co prędzej czy później się zemści.
        5. Wolność to podstawa niezbywalna i nawet Bóg ją szanuje i nie będzie mi jakiś urzędas czy ktokolwiek inny mówił i określał w jaki sposób ja mam chronić swoją rodzinę. Dlaczego wnioskujesz, że urzędnik wie lepiej czy powinienem mieć dostęp do broni czy nie?
        6. PIS i PO to partie socjalistyczne, ja jednych nazywam socjaliści pobożni a drudzy to socjaliści bezbożni. Jako katolik nie godzę się na socjalizm bo to sprzeczne z Bożym niezbywalnym prawem do wolności, socjalizm chce wszystko ujednolicać i regulować a wolność zakłada różnorodność.
        7. A w socjaliźmie najważniejsze jest to aby jednym dać a drugim zabrać a to już jest łamanie przykazania mówiącego o tym aby nie kraść. Duda chyba obiecywał że da jakąś kasę na dzieci ale przecież ze swoich pieniędzy nie da. Najpierw musi ludziom pod przymusem zabrać w postaci kolejnej jakiejś daniny (podatku) jak już zabierze to wtedy jakiś inny urzędas będzie decydował komu się należy a komu nie. A mimo wszystko ja sam wolałbym decydować o tym komu dam swoje pieniądze a komu nie.

        dla socjalizmu mówię stanowcze NIE!!!

      • Wojtek pisze:

        Nie dla broni. Nigdy nie pozwoliłbym na ogólny dostęp do broni. Nawet normalnemu człowiekowi czasem odbić może.
        A w ogóle nie rozumiem twojego tonu, trochę negatywnego, chyba nie myślisz, że się boję😀
        Boje się tylko Boga, a twój co najmniej ,,naciskowy” sposób wypowiedzi i nie obraź się chyba trochę arogancki bardziej mnie zmusza do żalu zamiast do zastanowienia nad samą treścią. Wybacz za te słowa, ale nie będę się płaszczył przed nikim poza Bogiem chyba, że On sam mi tak rozkaże.

        Z bogiem i więcej łagodności w wypowiedzi, mniej politycznej więcej ludzkiej🙂

      • Wojtek pisze:

        Z Bogiem🙂

    • eska pisze:

      Tomasz
      poproszę linki do czegoś, co nie jest „interpretacją interpretacji”, czyli czyimś zdaniem na temat tego, co powiedział prezydent. Bo tu nie ma kontekstu całej wypowiedzi, a wnioski są czasami zastanawiające. Poproszę linki do wypowiedzi samego Andrzeja Dudy, abym mogła samodzielnie zinterpretować, co on chciał powiedzieć mówiąc określone słowa.

      Co do zarzutu, że blog nie jest polityczny, to chciałbym nadmienić, że Pan Bóg osobiście ingerował w losy narodów, pomagał władcom wypełniającym Jego wolę, niszczył całe miasta i państwa za niemoralne życie. Na pewno sam znajdziesz mnóstwo przykładów w Piśmie Świętym. Gdyby Pan Bóg chciał oddzielić życie wg religii od polityki, to by się do niej na przestrzeni wieków sam nie mieszał.

      • Tomasz Staszewski pisze:

        Bardziej chciałem uwypuklić to abyście przestali już o tym Dudzie gadać bo widzę że na tej stronie to chyba jest już tego za dużo. Duda jak Duda czas pokarze kim on naprawdę jest i za czym się opowiada – jedna „jaskółka” wiosny nie czyni.
        Socjalista to socjalista, tym razem „pobożny” poprzednik był „bezbożny” chociaż też wstawialiście tutaj o ile pamiętam wielką pochwałę tego jak on to ładnie klęka do komunii, chyba że coś mylę (chodzi mi o komorowskiego). A czas pokazał jakie są jego poglądy w sprawie aborcji, in vitro, związków partnerskich … Wiec już się tak nie cieszcie bo na razie nie ma z czego, to tylko małe przetasowanie w szeregach.

        • wobroniewiary pisze:

          myli ci się i to bardzo -zdjęcie klęczącego Komorowskiego było ironią i przykre to co ty wypisujesz
          Temat zamykam -sam go jątrzysz niepotrzebnie. Teraz stawiamy priorytet ewangelizacji wiec sam przestań anty- politykować. My już po wyborach

      • Maggie pisze:

        Panie Staszewski to nie: „o tym Dudzie” … tylko prezydencie Dudzie. Troszke szacunku: bo to Pana „tym” jest co najmniej niegrzeczne. Procz tego ton jakim Pan operuje jest bardzo opryskliwy, a od opryskliwosci jest blisko do wrzasku, zas od wrzasku jest blisko do nienawisci … a temu, jak mam nadzieje, nie chce Pan ulec.

        Zycze troszke optymizmu i moze wsparcia poczynan nowego prezydenta, bo jeszcze zanim otworzyl biuro, juz mu sie klody rzuca pod nogi. Jesli nie czynnie to modlitwa mu pomagac mozna. Zapraszam do modlitwy, bo Polska ma wielka szanse … zwlaszcza jesli jesienne wybory, przybiora podobny obrot jak te minione.

        Jezus jest Panem!

  23. Tomasz Staszewski pisze:

    Wojtek Będę się czepiał bo coraz bardziej uciekasz od odpowiedzi i merytorycznych argumentów. Nie jestem arogancki ale jestem już zmęczony tym społecznym przyzwoleniem na socjalizm.
    Mam pytanie do jakiej broni nie dałbyś ludziom swobodnego dostępu, zakładam że masz na myśli broń palną zauważ że repliki rozdzielnego ładowania (broń palna) można kupić bez zezwolenia, po drugie myśliwi i policjanci też mają broń, żołnierze również, a i niektórzy politycy także. Czy uważasz że taki policjant jest nadczłowiekiem i że nigdy mu nie odbije jest tak samo takim samym człowiekiem jak ja i też mu może odbić. A dlaczego zabraniać dostępu tylko do broni palnej czemu nie zabronić jakiejkolwiek broni. Nie potrafisz się odnieść merytorycznie do moich argumentów, w ogóle piszesz tak jakby ich nie było.
    Stwierdzenie nie dam kowalskiemu broni bo mu odbije i co wtedy będzie jest śmieszne i niepoważne. Jak kowalskiemu odbije to cię zatłucze siekierą na ulicy. W moim odczuciu nie ma logicznego argumentu za tym aby zabraniać ludziom poprzez aparat społeczny i represyjne prawa do podejmowania działań w swojej obronie. Myślisz że co ludzie to są jacyś idioci że nagle dostaną broń to będą tak jak w westernach z okien się strzelać a trup będzie ścielił się gęsto🙂

    Napisałeś też że się nie boisz widocznie się boisz skoro tak się troszczysz o to aby innym czasem nie odbiło a aby czasem nie mieli przy sobie broni – czego się boisz, że cię zastrzelą :)? a czemu się nie boisz tego że ktoś cię zatłucze nożem lub siekierą lub kijem bejsbolowym w drodze do szkoły lub do pracy. No sam widzisz twoje rozumowanie jest wewnętrznie sprzeczne i wynika tylko z bliżej nieokreślonego i niesprecyzowanego strachu przed bronią palną to jest strach nieracjonalny u podłoża którego leży przekonanie że ludzie to mordercy którym jak się da dostęp do broni palnej to będą gwałcić rabować i plądrować i wszystkim nagle odbije.

    A co do nadstawiania drugiego policzka to też bym nie był taki do przodku to śliski temat i wcale nie jest taki łatwy jak się wydaje – tak mi się wydaje.

    Poruszę tutaj jeszcze jeden wątek już nie z tobą związany, też tutaj ktoś przy innej mojej wypowiedzi napisał, że nie pójście na wybory to jest grzech. To też jest temat nie taki oczywisty bo grzechem jest świadome złamanie przykazania Bożego czyli tego prawa które ustanowił Bóg bezpośrednio. Państwo również ustanawia prawa ale nie jest Bogiem więc złamanie prawa państwowego nie zawsze oznacza grzech chyba że sprawy się pokrywają jeżeli się nie pokrywają to nie byłbym taki do przodu w określaniu tego czy coś jest czy nie jest grzechem bo państwo to nie Bóg. W komunizmie tak było że państwo chciało zastąpić Boga więc małpowało takie coś jak np. ślub wprowadzając ślub urzędowy. Niektórym ta mentalność jeszcze została że Państwo i ustawy przez nie wydawane są święte.
    Jezus wyraźnie powiedział oddajcie Bogu co Boskie a cesarzowi to co cesarskie podkreślając tym samym że cesarz nie jest Bogiem. Niektórym się to myli i wydaje im się że jak złamią nakaz cesarza (państwa) to tak jakby łamali nakaz samego Boga, ale to już takie moje przemyślenia.

    • Wojtek pisze:

      No cóż nie miej do mnie pretensji, jestem młoda krew.
      Boję się nie o siebie ale o społeczeństwo, o swoich braci, o ich dusze a nie o to czy mnie ktoś zastrzeli. Boję bo wiedząc jaka odpowiedzialność ciąży na naszym narodzie (nie wiem czy wierzysz w Tajemnice Fatimskie, ja wierzę), a nasze społeczeństwo jest amerykanizowane co bardzo mi się nie podoba gdyż ja absolutnie nie uważam polityki USA ,,demokratycznej” za takową. To jest tylko ułuda demokracji, która w rzeczywistości wyzyskuje i wyniszcza psychicznie swoich obywateli czyniąc z nich głupie worki mięsa, które mają żreć w fastfoodzie i ,,łoglądać superbołla” , a poza tym ma łykać wszystko co im się wmówi i żywić władzę. To już nie społeczeństwo tylko hodowla.
      Tego nie chcę w Polsce a to się dzieje już w telewizji i przez osiem lat we władzy, robią z nas niewolników i liczę że to się zmieni.
      Powiesz, że co to ma wspólnego z Braunem, nie wiem poza tym, że mówił o broni i karze śmierci co mi się kojarzyło z Ameryką w połączeniu z tym co jest w TV to mamy amerykański punkt widzenia. Programu Brauna nie znałem a nawet mnie nie interesował ale te dwa punkty już skreślały go całkowicie z mojej listy.

      Nie wiem czy odpowiedziałem na twój komentarz bo go nie całkiem przeczytałem.
      Dla mnie Duda to zmiana, a przynajmniej wierzę w to.

      A po któreś tam nie wiem po co poruszasz temat wyborów skoro prawie nikt już o nich tu nie pisał od kilku dni. Mamy inne sprawy, zamiast ględzić przyłącz się do Nowenny za Ojczyznę.

      • Tomasz Staszewski pisze:

        No z tym co napisałeś zgadzam się w 95% punkty niezgody masz już przeze mnie wyartykułowane nie będę się powtarzał. Mam dopiero 35 lat ale już jestem zmęczony tym ciągłym pisem lub PO kiedyś byłem bardzo pisowcem teraz już nie, peowcem ani eseldowcem tym bardziej nie jestem🙂 nie mówiąc już o jakiejś palikociarni. Mi podobnie jak tobie zależy na dobru tej ojczyzny ale jak widać naród jest skłócony widać to po naszej rozmowie choćby, chcemy dobra a jakoś na pewnych poziomach nie potrafimy się dogadać. Myślę że rządzące elity dobrze to wszystko rozplanowały – naród skłócony to naród słaby. A Duda jak już został tym prezydentem to pomimo tego że zachwycony nie jestem to i tak włączę go do swoich modlitw może Bóg sprawi cud i coś ruszy w dobrą stronę. Dla mnie niestety Braun pozostanie tym lepszym kandydatem tą szansą którą przegraliśmy no ale to tyle w temacie. Zachęcam się do zapoznania się z twórczością Brauna jako reżysera. Pozdrawiam serdecznie i z Panem Bogiem

        http://www.ahaaa.pl/pl/

      • Maggie pisze:

        @Wojtek: dobrze myslisz.
        Jesli chodzi o p.Brauna, to bylo pewne, ze nie wygra, a odciagnie tylko glosy, a o jego przegranej w I turze to nie WOWIT zadecydowal. Pan Braun wygral jednak: kiedy poparl p.Dude, bo choc roznil sie w detalach, to jednak o to samo mu chodzilo i chodzi. Tylko w zgodzie i mozna czynic dobro.
        W podobny sposob wygral p.Kukiz kiedy nie dal sie oglupic mas mediami. Oby jesienne wybory przyniosly rowniez taka zmiane, ktora pozwoli na dzialanie prezydentowi Dudzie.

        Jezus jest Panem!

    • Maggie pisze:

      @Tomasz Staszewski:
      Nie ktos ale sam biskup mowil o grzechu zaniedbania obowiazku i lenistwie etc.
      Drogi bracie, jesli ktos nie szedl na wybory.. to oddawal walkowerem przewage tym: ktorzy, podazajac za zdemoralizowana „Europa”, zachlystuja sie pycha, przez stawianie ludzkich widzimisie ponad Boze Prawa etc.

      Kto przyzwala na zlo, to rowniez grzeszy i tu wlasnie jest to sedno sprawy. Zwroc uwage bracie na skutek, ze ktos nie idac na wybory …dawal szanse, a wiec m.in. przyzwolenie na prowadzenie Polski np w kierunku genderologii i genderomanii, opanowujacej swiat, a wymierzonej przeciw Stworcy i Czlowiekowi etc.

      Tak sie dziwnie sklada, ze od lat ugrupowania „nowoczesne” nie musza sie specjalnie nawolywac, bo przy kazdej okazji, zlatuja sie jak muchy do „miodu” i … szturmem biora swiat, ktory w imie tolerancji (!) … doznaje pozniej nietolerancji, opartej na bazie tolerancji tych, ktorych wykorzystawszy, sie spycha nie tylko na margines ale i przesladuje.

      Nie mozna byc znudzonym-zmeczonym, ale nawet ostatnim tchnieniem zycia odepchnac trzeba zlo. Nie mozna sie wymigiwac, bo tak ma znaczyc tak, a nie ma znaczyc nie.

      • Maggie pisze:

        @Tomasz Staszewski: 35 lat to mlodosc i piekny wiek – czy dzialanie zostawia Pan swojemu dziadkowi lub ojcu?.

        Radze przerzucic sie na TVTrwam , Radio Maryja, Nasz Dziennik itp. Nie sluchac klamcow z GW, TVN itp, ktorzy odbieraja entuzjazm i jak wampiry drenuja witalne sily, a do tego piorac mozgi zamieniaja je w sieczke.

        Nadzieja trzeba zyc.

  24. Tomasz Staszewski pisze:

    Maggie: Czy twoje stwierdzenie jako bym był zwolennikiem TVN cz GW nie jest czasem przesadzone! Powiem szczerze wkurzyło mnie to – chciałaś mi dopiec? Nie oglądam prawie wcale telewizji od wielu już lat a Radio Maryja i TVTrwam zawsze jakimś datkiem wspieram staram się regularnie a ty? Chyba nie sądzisz, że ktoś kto jest zwolennikiem Grzegorza Brauna jest również zwolennikiem GW iTVN to chyba się ze sobą kłóci – nie wierzę że tego nie zauważyłaś. A ogłupieni przez TV są ci którzy od lat w kółko głosują na dwie te same reżimowe partie PO i PIS scena polityczna zabetonowana. Boli mnie też to że w debatach Duda nie zadał Komorowskiemu naprawdę kłopotliwych pytań związanych choćby z jego powiązaniami z WSI. Radzę posłuchać sobie co o komorowskim ma do powiedzenia Wojciech Sumliński – komor to naprawdę groźny i niebezpieczny człowiek delikatnie mówiąc.

    • wobroniewiary pisze:

      Kochani Tomasz aktywnie działa w ruchu pro-life i stopaborcji.
      Więcej przemyślunku wszystkim🙂

    • Maggie pisze:

      @Tomasz Staszewski:
      NIE!, to nie bylo aby Panu dopiec, ale zwrocic uwage, ze mimo zaangazowania, jest jakas chmura pesymizmu. Jak 35-letnia osoba,tj w pelni wieku (tj mloda ale nie mlokos), moze mowic o swoim zmeczeniu (!) „pisem i PO”? (porownanie = jak wsadzenie do tej samej klatki kota i kanarka)”
      Propaganda PO, ktora szerzona jest przez mas media, dociera wszedzie i zazwyczaj jej wplyw przejawia sie jako niechec do opozycyjnej PiS, w opiniach osob, ktore nawet nie sluchaja tych srodkow przekazu. Nie musza one osobiscie ich sluchac, ale inni, wokol sluchaja, a wiec posrednio i podswiadomie slyszy sie taki jazgot i ulega sie zmeczeniu.

      Nie jestem skaptowana przez zadna partie, ale w czasie wyborow, nauczylam sie wybierac ziarno sposrod plew. Wsrod ziarna, zas, te ktore maja szanse aby przebic sie przez chwasty. Chwasty niestety moga byc wsrod najprzedniejszego ziarna i dlatego wyrywa sie kakol, kiedy wzrosnie.

      Nie napisalam nic takiego, aby mial sie Pan obrazac, ale zwrocilam uwage na cos, co kloci ze soba w Pana wypowiedziach … zwlaszcza, ze nastapilo zakwestionowanie „tumiwisizmu wyborczego” jako grzechu,w czasie, kiedy rozgrywa sie batalia o to: czy bedzie kontynuowana polityka unicestwiania katolickich wartosci, czy nie.

      Zadna partia nie jest i nie moze byc Bogiem, to pewne (!), ale wybiera sie dajaca wieksza nadzieje na zmiany i majaca sile przebicia i silniejsze zaplecze. Swoj ciagnie do swego, wiec w obliczu starcia sie glownych sil , jak to mialo miejsce ostatnio, zamiast doslownego wycofania sie, nastapilo m.in. poparcie p.Brauna dla p.Dudy, choc byly roznice w detalach, ale ten sam cel. Kandydaci, ktorzy odpadli, maja nadal szanse by dzialac, chocby jako niezalezni poslowie i o takie stanowiska moga sie ubiegac jesienia.

      Waznym jest aby w nastepnych, jesiennych wyborach wiecej osob wzielo udzial i glosowalo: nie na tych, ktorzy dosc naszkodzili. Dlatego trzeba nadal mobilizacji- obrazowo: jesli cialo schorowane, a tylko glowa zdrowa, to trudno liczyc, ze to cialo zacznie byc zwinne jak u akrobaty. Nie ma tez wytlumaczenia na tumiwisizm.

      Rozumiem Pana rozgoryczenie, ale zauwazam, ze mimo rzekomego marazmu, ktory m.in. nazywa Pan „zmeczenie”, jest sporo emocji zblizonych do gniewu, ktory wyraza sie pisaniem nazw i nazwisk osob nieaprobowanych … z malej litery itp.

      Oby nadzieja na lepsze sie zmaterializowala, stajac sie polska rzeczywistoscia.
      +++

      Jezus jest Panem!

      • Maggie pisze:

        Jesli chodzi o pewne pytania to nie o wszystko mozna wprost pytac, w kraju gdzie 5 lat nie wystarczylo na oddanie czarnych skrzynek. Niektore pytania moga zaowocowac leperowskim efektem – „nie chcial jesc grzybkow”. Dyplomacja polega na mowieniu bez otwierania ust – a to nie oznacza przytakiwania.

      • Maggie pisze:

        Skoro w nieladny sposb jestem zapytana o wsparcie dla TVTrwam i RM, to tylko odpowiem pytaniem: Czyz nie sa znane cele i dzialania powstalych za granica licznych Rodzin Radia Maryja?
        Adrealina znow u Pana poszla w gore, choc nie jestem Pana wrogiem, ani czasowo wrogo nastawiona. Kocham ludzi i teskne za Polska, ktorej zycze: aby byla polska i katolicka i oplywala w dostakach, dostepnych dla swoich dzieci.
        Pozdrawiam i zycze pogodniejszego nastroju, bez dopatrywania sie nieprzyjaciela w przyjacielu.

        Jezus jest Panem!

  25. Tomasz Staszewski pisze:

    Dziękuję wszystkim za komentarze i polemikę ze mną. Trudno często mi powstrzymać emocje ale ogólnie jak by to wszystko zebrać do kupy to się ze sobą zgadzamy, różnice oczywiście są w każdym z nas i każdy ma swoje priorytety i sprawy mniej ważne – myślę jednak że da się to jakoś przeskoczyć. Szkoda że reszta narodu jest tak strasznie zmanipulowana i nie może lub nie chce przejrzeć na oczy. Moim zdaniem nawet przy najlepszych intencjach niewiele zdziałamy ja się tylko denerwuję bo chciałbym aby było dobrze🙂 inni to samo i zamiast skupić się na wspólnym dobru i skierować oczy w stronę Boga prosząc Go o pomoc to wykłócamy się o detale (mam na myśli głównie siebie). Myślę że cały naród jest strasznie skłócony i zmanipulowany na każdej płaszczyźnie i bez Bożej pomocy to lepiej nie będzie i nawet nie ma co o tym marzyć. Czasami po prostu mi nerwy puszczają🙂 to są dla mnie zbyt ważne sprawy i dlatego zbyt emocjonalnie do tego podchodzę. Życzę Panu Dudzie jak najlepiej oby dzięki niemu Polacy przejrzeli na oczy i oby on nie bał się mówić prawdy i stać po stronie prawdy – naprawdę mu tego życzę. Wiele osób w tym kraju stając po stronie prawdy w tej czy innej niewygodnej sprawie przypłacało to niestety życiem.

Skomentuj

