O. Józef Witko – Modlitwa uwolnieniowa naszych rodzin. Jarosław, 6 czerwca 2015

Najpierw pieśń uwielbienia Hallelujah, a później pojawi się nagranie modlitwy uwolnieniowej nas i naszych rodzin:

1) Jarosław, 6 czerwca 2015 – nocne czuwanie w I sobotę miesiąca z o. Józefem Witko OFM, klasztor oo. Franciszkanów

 2) Modlitwa przebłagalna

3)  Modlitwa uwolnienia

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

65 odpowiedzi na „O. Józef Witko – Modlitwa uwolnieniowa naszych rodzin. Jarosław, 6 czerwca 2015

  1. Paweł pisze:

    totalnie abstrachując od tematu tej wiadomości … co myślicie o tym filmie i zachowaniu tego księdza na ołtarzu? https://www.facebook.com/aurelio.gentile/videos/10204189573207586/

    • Wojtek pisze:

      @ Paweł
      Kto to w ogóle jest?
      Zauważyłem odrobinę niezręczność w oczach nawet pary młodej.
      Przepraszam za sformułowanie ale ,,wyglądało to jak wycinek z amerykańskiego tok show” .

      Ja nie krytykuję księży i rozumiem, że na pewno ten duszpasterz chciał dobrze ale wyszło trochę zbyt komicznie i moi zdaniem, forma przerosła treść. Nowoczesność wzięła górę, albo zwyczajnie jest to po prostu bardzo wesoły człowiek, nie wiem tego nie znam go ale jeśli chodzi o moje osobiste odczucie to po wyjściu z takiej mszy czułbym się odrobinę zgorszony.

      Nie wiem niech wypowie się ktoś inny bo ja się nie znam więc mogłem napisać źle.

      • qwerty pisze:

        Ojj mnie zatkało. Nie wiem co powiedzieć, ale ślub jest wesołą ceremonią, więc może nie trzeba tak się przejmować postawą księdza.

      • Paweł pisze:

        rozumiałem, a wręcz wyrażałem aprobatę, kiedy ksiądz bądź też pastor, śpiewał parze młodej „Allelujah” – miało to swój smak i było to zrobione w bardzo estetyczny sposób, ale tutaj? … nie chcę nikogo oceniać, nie mam do tego prawa, bo zrobi kiedyś to Ktoś inny, ale ołtarz to raczej nie miejsce na taki nieestetyczny nieład jakiego dopuścił się ten ksiądz … do tego ta szufelka i opakowanie z bliżej nieznaną zawartością :/ … pierwsze co mi przyszło na myśl to olbrzymi kontrast pomiędzy tym w jaki sposób sprawował wszelkie nabożeństwa Ojciec Pio a tym co zaprezentował ten kapłan … P.S. dodam tylko, że jestem naprawdę wesołym, młodym, zakręconym, uśmiechniętym i mającym ogromny dystans do wielu rzeczy człowiekiem, ale gdyby coś takiego wydarzyło się na moim ślubie, to czułbym niesmak i poniekąd wstyd z tej całej „szopki” … jeśli się mylę to „oświećcie” mnie moi Kochani 😉

      • qwerty pisze:

        No Paweł ja nie wiem, bo ja jestem niewierzący. Ale to jednak przesada, muszę przyznać.

    • Małgosia pisze:

      „totalnie abstrachując od tematu tej wiadomości..”
      Wiesz, że obecnie trwa zapowiedziany przez Niebo kryzys Kościoła. Trzeba dużo modlitwy za księży, którzy tak traktują posługę kapłańską. Ale wpis dotyczy modlitw zerwania przekleństw i udzielenia błogosławieństw przez Bożego kapłana.
      I przez grzeczność wypadałoby napisać krótkie „dziękuję” za te nagrania, bo wszyscy byliśmy tam omodleni
      Po prostu pierwszy komentarz pod tym wpisem wygląda na zwykłą dywersję internetową i duchową 😦

      I teraz to naprawdę czarny zaciera ręce. Bo 3/4 wpisów będzie dotyczyć krytyki innego księdza.
      Zamiast skupienia się na tym, co ważne, na zerwaniu z duchową przeszłością, z błogosławieństwem, z nową drogą życia duchowego i z tym, co nas duchowo ubogaca

      • Paweł pisze:

        Droga Małgosiu,

        nie chciałem, by mój komentarz w jakikolwiek sposób został odebrany jako odwrócenie uwagi od „rzeczy ważniejszych” … najzwyczajniej w świecie chciałem się podzielić z Wami i posłuchać opinii na temat tego co się wydarzyło na tym ślubie, ale nie wiedziałem gdzie umieścić link do tego filmu … jak powszechnie wiadomo, najnowsze wiadomości są najczęściej wyświetlane toteż idąc dalej – jakikolwiek news byłby na pierwszej stronie to pod nim zrobiłbym to samo … P.S. wedle Twojego życzenia, by już nikogo nie urazić, wielkie „Bóg zapłać” za materiały z Ojcem Witko! Tak jak już wspomniałaś, z pewnością ich treść i wydźwięk są bardzo ważne w obecnym trudnym czasie dla Kościoła i nie powinny być tłem dla zła, które dzieje się dookoła Nas, przeciwnie – powinny być na pierwszym planie 🙂

        Szczęść Boże! 🙂

      • Sebro pisze:

        Przesadzasz. Nie jest nigdzie powiedziane, że pierwszy komentarz ma dotyczyć akurat danego posta. Chłopak ma wątpliwość i chciał się niąpodzielić. Ty z kolei domagasz się wdzięczności za omodlanie intencji, tak jak by po to został utworzony ten wpis – to nie jest bezinteresowność, a chyba to powinno cechować wszelkie działanie tego typu. Jak tak dalej pójdzie to nikt nie będzie chciał robić problematycznych wrzutek, by przypadkiem kogoś nie „urazić”.

    • Maggie pisze:

      Video Unavaliable – taki mam napis, a wiec ktos zablokowal abym mego nosa nie wsadzila i nie wyweszyla „co w trawie piszczy”.
      Mozliwe, ze to byla jedna z wielu prowokacji.

  2. Anka pisze:

    Dziękuję!
    Przyjdź Duchu Święty i bądź moją miłością w mojej nienawiści
    Przyjdź Duchu Święty i bądź przebaczeniem w moim nieprzebaczeniu
    Przyjdź Duchu Święty i bądź moją świętością w mojej grzeszności
    Przyjdź Duchu Święty i bądź moją mocą i siłą w moich słabościach,
    Przyjdź Duchu Święty i bądź moja odwagą w moich lękach
    Przyjdź Duchu Święty i bądź moją radością i moim pokojem w moim smutku i niepokoju
    Przyjdź Duchu Święty i bądź moim uzdrowieniem i uwolnieniem w moich chorobach i zniewoleniach
    Przyjdź Duchu Święty i bądź moją modlitwą w moim braku modlitwy
    Przyjdź Duchu Święty i bądź obecnością w mojej nieobecności!

  3. Wojtek pisze:

    Jako, że poniekąd skrytykowałem duchownego w tym linku przez Pawła podanym a poza tym także nie podziękowałem za modlitwy od Ojca Witko tak więc +++ za samego ojca i za wszystkich księży. Kiedyś krytykowałem proboszcza naszej parafii za to, że oszukują wiernych na pieniądze, ale jako że już na prawdę dużo usłyszałem o tym jak Jezus cierpi gdy źle mówi się o jego kapłanach to choć nie rozumiem tego dlaczego nie powinienem o tym mówić to jednak moje sumienie każe mi się nie odzywać i akceptować a zamiast krytyki to współczuć i modlić się za tych kapłanów bo oni nam dają Chrystusa.

    Dlatego przepraszam za krytykę i modlę się za kapłanów. Myślę, że wasze zdanie będzie podobne i nie będziecie się odnosić do podanego przez Pawła linku. Nie potępiam też Pawła był ciekawy zdania innych.

    +++

    • qwerty pisze:

      Każdy zasługuję na przebaczenie. Jak dla mnie kapłani powinny dawać przykład. I czasami widzę zjawisko, jak robią „wykroczenie”. Ja nie umiem tak ślepo we wszystko im wierzyć, bo są kapłanami. Szacunek zdobywa się pracą, a nie statusem. Coś o tym wiem.

      • Wojtek pisze:

        Ja wierzę Bogu nie kapłanom. Jezus Chrystus przez wielu Świętych mówił aby nie krytykować kapłanów tylko się za nich modlić i tak się staram robić.

  4. Janina2 pisze:

    Wojtku, masz racje.

  5. alutka pisze:

    Bóg zapłać Księdzu Adamowi i Ojcu Józefowi za modlitwy w naszych intencjach. Obiecujemy swoje modlitwy za Was.

  6. Bogusia pisze:

    Ewo-DZIEKI -za nagranie modlitwy z ojcem Witko.
    Pomoglas…!!!
    szczesc Boze!

  7. zadowolona pisze:

    Bardzo dziękuję za umieszczenie nagrań ze spotkania. Poczułam się jakbym tam była..
    Jeszcze raz serdeczne Bóg Zapłać wszystkim organizatorom akcji, a także ks. Adamowi za odprawienie mszy św. w naszych intencjach 🙂

  8. Rena pisze:

    Ja wracam do tego video z księdzem. Myśle że to jest fałszywy ksiądz tj aktor i cała reszta.
    A zrobione po to aby odebrać godność i powagę naszego koscioła i naszej wiary i chyba sie udaje bo oglądalność ma ponad 150tys.

    • Sylwia pisze:

      Rena nie zgadzam się to wspaniały Boży kapłan , aktorzy to są w filmach .. skoro ma tak dużo odsłonięć to o czymś to świadczy ludzie potrzebują takich modlitw , tak mówi osoba która chyba nigdy nie była na takiej Mszy Świętej !

      • Małgosia pisze:

        „ludzie potrzebują takich modlitw”
        Z szufelką i mąką i magnetofonem na ołtarzu?
        O mamma mia, jak sam śpiewa!
        No chyba, że Ty myślisz o o. Witko a Rene o tym z pierwszego komentarza.
        Mówiłam, że ten komentarz namiesza i odbierze godność o. Józefowi 😦

      • Sylwia pisze:

        a.. Jeżeli że Rene myśli nie o o. Witko to przepraszam pomyliłam się myślałam że chodzi mu właśnie o Niego Rene przepraszam ale tak zrozumiałam .. a wiesz chciałam go obronić bo o, Witko to Boży Kapłan ! pozdrawiam

  9. wobroniewiary pisze:

    W dwóch wpisach czytelniczka Edyta pisze dziś (uznaję to za ważne, więc przypominam 3 raz, na nagraniach słychać słabo, ale kto był w Jarosławiu, słyszał jak długo i przeraźliwie przez całe modlitwy wył zły duch, przy mnie była matka z dwoma nastolatkami, było widzieć ich miny, oni od tej pory jak w pewnej osobie ujawnił się szatan na cały klasztor i pół okolicy) przykładnie klęczeli a matka trzymała dużych chłopów za ręce)
    Nie wszystko nagrywałam, ale kto był ten wie o czym mówię i jak było słychać i jakie „popisy” wydawał zły duch i jak męczył tę udręczoną dziewczynę

    Edyta:
    Ja na temat objawień z Irlandii. po ich przeczytaniu stałam się wielokrotnie atakiem złego ducha, nie mogłam spać, jeść, byłam w trwodze, bałam się, że Bóg mi nie przebaczy. Bardzo długo sie modliłam koronką do Miłosierdzia Bożego, Litanią do Krwi Chrystusa zanim objawy trwogi i depresji ustąpiły…Nie mi oceniać czy są prawdziwe ale Słowo Boże zawsze wywoływało u mnie spokój, błogość i poczucie, że jestem Dzieckiem Bożym i Bóg mnie kocha. Spokój odczułam dopiero po długich modlitwach oraz modlitwach i mszach zamawianych przez internet. Po lekturze Pisma świętego, modlitwach, Różańcu, litaniach odczuwam spokój, błogość i miłość Bożą. Natomiast te ostrzeżenia wywołały u mnie głęboka trwogę, depresję i ataki paniki, nie mogłam nic jeść, spać. Bóg jest miłością, przebacza zawsze jeśli grzesznik przychodzi skruszony, żałuje za grzechy i myślę, że jego działanie objawia się w miłości, Bóg pragnie naszego zbawienia a nie śmiertelnej trwogi, braku wiary w przebaczenie Boże. Te ataki złego ducha, który wmawiał mi, że nigdy nie otrzymam przebaczenia powracają co jakiś czas, co kilka miesięcy ale wtedy biorę różaniec i odmawiam koronkę do Miłosierdzia Bożego, litanię do Najdroższej Krwi Chrystusa, a przed snem różaniec i proszę Boga o uzdrowienie. Bóg mnie uzdrawia gdy proszę o to w modlitwie.Pomaga też zamawianie modlitw przez internet- koronka na faustyna.pl, gdy sobie sama już nie radzę z atakami złego ducha. Jestem po dwukrotnej aborcji, spowiadałam się 3 lata temu. Po spowiedzi odzyskałam spokój, przebaczyłam sobie, byłam szczęśliwa, że Bóg mnie kocha i mi wybaczył. Od tamtej pory żyję w łasce uświęcającej, nie opuszczam mszy św, żyję w całkowitej czystości. Niestety po przeczytaniu tych orędzi, zły duch co jakis czas powraca i mnie atakuje. Te ataki zaczęły sie zaraz po przeczytaniu orędzi, po spowiedzi byłam jak nowo narodzona, przeszczęśliwa, że Bóg mnie nie przekreślił i dał mi szansę na poprawę życia i całkowite nawrócenie.Proszę o modlitwę za mnie. W piątek mam zamiar pójść na mszę o uzdrowienie, prosić Boga by uleczył mnie z powracających co jakiś czas (średnio co 3 mce) ataków złego ducha.

  10. wobroniewiary pisze:

    List prezydenta elekta Andrzeja Dudy do uczestników Pielgrzymki Stanowej Mężczyzn do Piekar Śląskich
    http://www.radiomaryja.pl/informacje/list-prezydenta-elekta-andrzeja-dudy-do-uczestnikow-pielgrzymki-stanowej-mezczyzn-do-piekar-slaskich/

    Takich rządzących nam trzeba i modlitwy za nich – i to niech będą nasze tematy do rozważań i modlitw oraz ostrzeganie przed złem, a wygłupy choćby nawet kapłanów -zostawiajmy samemu Panu w modlitwach i składajmy ich na ołtarzu

  11. Małgosia pisze:

    Parlament Europejski opowiedział się za promocją prawa do aborcji, in vitro i gender. Skandaliczny unijny raport przyjęty
    http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/255483-parlament-europejski-opowiedzial-sie-za-promocja-aborcji-in-vitro-i-gender-skandaliczny-unijny-raport-przyjety

    • eska pisze:

      No cóż – nie powiem, że się nie spodziewałam. A ciekawe, czy pamiętacie / znacie oficjalny plakat Unii Europejskiej z roku 2012? http://demotywatory.pl/3949495 (Znalazłam go też na innych stronach, ale już wolałam zalinkować z demotywatorów)

      • Wojtek pisze:

        O jest też i Krzyż. Tylko pytanie, dlaczego żydom, hindusom, komunistom i muzułmanom pozwala się swobodnie funkcjonować a dlaczego chrześcijanie są napiętnowani.
        Polityka łuńji ełropejkij pozwala na wolność religijną wszystkim tylko nie chrześcijanom.

        Brawo Unia, moja mama powiedziała kiedyś, że jeśli Unia będzie się pozbywała Boga to ta ,,wspólnota” się rozpadnie. Moim zdaniem tak się dzieje. Prawda uniwersalna, bez Boga żadna wspólnota nie ma prawa bytu.

      • eska pisze:

        krzyż katolicki – (x3)
        krzyz prawosławny- (x0)
        gwiazda dawida – (x4)
        półksiężyc – (x4)
        komunizm – (x5)
        gwiazda pięcioramienna – (x3)

        oraz 24 symbole religii Dalekiego Wschodu
        buddyzm – koło drahmy – (x4)
        dźinizmu (po braminiźmie) – dłoń xxx (x3)
        hinduizm – symbol om – (x5)
        hinduizm – trójząb – (x3)
        symbol sintoizmu (w Europie??) – (x3)
        taoizm – (x6) !!!!!!

      • Wojtek pisze:

        Można by to nazwać wolnością wybiórczą.
        Tzn. wybiera się wszystko poza chrześcijaństwem.

        WOLNOŚĆ WSZYSTKIM a małym druczkiem chrześcijan nie dotyczy.

        Wcale bym się nie zdziwił, gdyby przy nowym logo dodali odwróconą gwiazdę Dawida.
        Właściwie to podpisując się pod prawem do aborcji, in vitro i gender właściwie podpisali cyrograf. Może przesadzam ale moim zdaniem to wyrok na Unię. Nie wiem co Polska robi jeszcze w ,,szambie moralnym” .

        Niepokojące jest to wszystko, trzeba się modlić nic więcej nie pozostaje.

      • Maggie pisze:

        @eska: nie znalam tego. Mnie uderzyla ta „roznorodnosc” i „demokracja” …. a w centrum „yin yang” … zaszyfrowany okultyzm w kazdym detalu … wole nie zaglebiac sie w znaczenie detali i ich uklad/relacje.

        Widac, kto sie za tym kryje, bawiac sie w „inskrypcje” z rodzaju zagadek odczytywanych przez Indiana Jones… Wyglada to jak tryb maszyny wprowadzonej w ruch, zaprogramowanej wg pewnego systemu.

        @Wojtek: Modlitwa jest potega – sw.o.Pio wiedzial jak smagac Rozancem, a wiec rozaniec na szaniec…

  12. kasiaJa pisze:

    ZGROZA !!! Czego się dzisiaj dowiedziałam!!! Dzieciaki z naszej szkoły w klasach wywołują demona Charliego – pobierają „instrukcję” jedne od drugich, jak to się robi! Przestrzegajmy -To nie jest zabawa!!! KAŻDE wywoływanie kończy się opętaniem albo dręczeniem.

  13. kasiaJa pisze:

    Dziękuję Ci Adminko za to, że nasze intencje modlitewne zawiozłaś do o. Witko i za cenne nagrania z modlitw w Jarosławiu. ❤

    • wobroniewiary pisze:

      Nie chcę podziękowań, chcę, aby nagrania służyły każdemu, kto najpierw napisał intencję, potem złożył ją w swym sercu, połączył się duchowo i aby wyniósł z tych nagrań modlitewnych wielkie owoce.
      Po rozmowie z kierownikiem duchowym powiem, że pojechanie tam i zawiezienie tych intencji było realizacją planu Bożego. I na pewno co raz co jakiś czas takie „akcje” będę organizować – teraz może Wąwolnica?

      A 13-tego na pewno zaniosę te modlitwy na ołtarz jak będziemy mieć uroczystość Św. Antoniego, Niepokalanego Serca Maryi i pożegnanie Krzyża z San Damiano – uroczysta mszę św. z udziałem ks. bpa naszego ks. Adama

      Co do 1-ego komentarza: takie zjawiska będą się nasilać. Omadlajmy takich kapłanów a każda informacja o tym niech będzie poprzedzona troską i modlitwą za nich.
      Niektórzy wyrywają się przed szereg. Niedawno parę chwil temu czytałam wpis na jednym z portali, że papież odrzucił Medziugorje. Papież jeszcze się nie wypowiedział, ale inni już wiedzą…
      Ja czekam na oficjalne stanowisko!

      • Maggie pisze:

        Bog zaplac za przedstawienie intencji
        +++

      • Maggie pisze:

        Papiez sie jeszcze nie wypowiedzial, a byly przeciez jaskolki, ze sie przychyla i byly pozytywne opinie, o ile sie nie myle Kongregacji ds Wiary.

        Procz tego, o ile sobie przypominam (cos chodzi mi po glowie), ktos zapowiadal, ze najpierw te objawienia beda odrzucone, a potem uznane – niestety nie pamietam szczegolow.

        Nawolywanie do modlitwy czy pokuty etc, jakie tam sie slyszy, nie kloci sie z nauka Kosciola … Pozyjemy, zobaczymy i … zachowamy spokoj i pokore. Matka Boza jest Matka Boza.

  14. Bożena pisze:

    Dziękuję Wam za zawiezienie intencji oraz o. Witko za modlitwy o złamanie przekleństw. Nagranie będę musiała jeszcze raz posłuchać gdyż jest cicho nagrane.

  15. Wojtek pisze:

    To co wreszcie sądzić o medjugorje?
    Ja zacząłem dzisiaj czytać te wszystkie orędzia i nie wiem czy są prawdziwe.

    A co do nagrań dziękuję za nie, dopiero po odsłuchaniu na prawdę uwierzyłem, że to już się wszystko stało 🙂

    A i ,,współczuję” tym demonom, biedactwa jak one się tam znalazły? Chyba zapomniały zostawić w spokoju tą dziewczynę zanim dojechała na mszę, albo myślały, że nie będzie tak źle.
    A w ogóle to co z nią, wiadomo czy została uwolniona?

  16. Wojtek pisze:

    Do spowiedzi jutro idę, Eucharystię też przyjmę, Pismo Święte czytam na ,,Ewangeliadlanas” a co do postu to tak się składa, że akurat postanowiłem sobie na dzisiaj post o chlebie i wodzie za uratowanie jakiegoś dziecka przed aborcją.
    A i różaniec też odmawiam, staram się coraz częściej i więcej tych tajemnic dodawać.
    Czuję tyko jeden głód, bo mam opory z publicznym przyznawaniem się do wiary, tzn. nie do tego że chodzę do kościoła ale np. odmawiam różaniec czy, co wieczór na Trwam modlę się przy Apelu Jasnogórskim.

    Jak by to określić, moja wiara nie ma uczynków czyli staje się pusta. Chyba powinienem być cierpliwy, ale szczerze brak mi tej cierpliwości wobec siebie a w szczególności brak mi pełnego zawierzenia Bogu. Tak więc te pięć kamieni choć ma znaczenie to wydaje mi się tylko kamieniami a nie chlebem.

    Z resztą idę na 19:00 po mszy na spotkanie studentów z księdzem, to może coś trochę porozmawiam, bo szczerze nie wiem co robić.

    • Wojtek pisze:

      Dobranoc.

      • Maggie pisze:

        @Wojtek:
        Nie martw sie zbytnio, bo nie trzeba sie teatralnie (!) obnosic (co innego swiadczyc, a co innego obnosic) z rozancem.
        Masz w zanadrzu te kamienie i czynisz z nich uzytek. Jestes jakby w armii, wiec nie musisz pokazywac jaka, razaca bron (m.in.Rozaniec) masz w arsenale – wazne aby z niej robic uzytek i nie dac sie rozbroic, czy pojsc „do rezerwy”. Dajesz swiadectwo swym zyciem, a „rekrutowac” mozesz: kiedy zaprosisz kogos do wspolnej modlitwy – jesli bedzie taka, sposobna okazja.
        Mysle, ze to spotkanie, na ktore sie szykujesz, moze byc pomocnym.

        Dobranoc – ale u Ciebie w tej chwili to raczej Dzien dobry.

      • Sylwia pisze:

        Wojtku moja odpowiedź brzmi tak :
        „Ty zaś, gdy chcesz się modlić, wejdź do swej izdebki, zamknij drzwi i módl się do Ojca twego, który jest w ukryciu. A Ojciec twój, który widzi w ukryciu, odda tobie.” (Mt 6:6)
        więc to co ci się zdaje kamieniami może po jakimś czasie wytrwałości stać się chlebem , nie przejmuj się tym że czegoś ci brak , potrzeba ci wytrwałości Proś Jezusa o wytrwałość a zobaczysz On cię nakieruje na odpowiednie tory . Dobre uczynki same przyjdą z czasem zobaczysz ! wszystko ma swój czas , nie rób nic na siłę i tylko dlatego że ty tego nie czujesz , musisz uzbroić się w cierpliwość . Piszesz że jest ci jej brak , Każdemu z nas jej czasem brakuje , ale musimy się ćwiczyć .. jeżeli upadniesz powstań i zacznij od nowa ..
        Co do zawierzenia się Panu Bogu ty już się zawierzyłeś bo się nie dajesz złemu a starasz się iść drogą Boga ! a na pełne zawierzenie potrzeba czasu .
        Dobrze że masz pasterza z którym możesz porozmawiać to bardzo pomocne , możesz rozwiać swoje wątpliwości .

  17. karo pisze:

    Uwaga, ostrzeżenie dla rodziców, nauczycieli, ludzi, którzy mają wpływ na dzieci wieku szkolnego: wczoraj przeraziłam się, przychodzi mi uczennica10 lat na lekcję instrumentu i mówi, że jutro (tj. dziś) jadą na zieloną szkołę i opowiada, że kilku chłopaków chce wziąć świeczki (10 lat!) i o północy wywoływać 3 razy krwawą mery ! Powiedziałam, że ma to jutro zgłosić wszystkim opiekunom wycieczki, obiecała, że to zrobi. Włosy stają dęba, przestrzegłam ją też żeby pod żadnym pozorem nie uczestniczyła w takich rzeczach. Rodzice uprzedzajcie dzieci, wychowawcy pilnujcie uczniów!

  18. wobroniewiary pisze:

    W tym wpisie ale argument dla spamowców (którzy nas za promowanie „heretyków charyzmatyków”) w piekle usadawiają!

    Czy Andrzej Duda miał prawo podnieść Hostię?
    Oczywiście, że tak! I mówię to z perspektywy przeciwnika przyjmowania Komunii na rękę oraz posługi nadzwyczajnych szafarzy Komunii Św. w polskich realiach. Gdyby nie szybka reakcja Andrzeja Dudy Ciało Pańskie mogłoby zostać sprofanowane, a od tego trzeba Go bronić wszelkimi sposobami: dłońmi świeckich (nawet nie-katolików) oraz – w wyjątkowych sytuacjach, na przykład w czasie wojny – spożywaniem Go przez osoby będące w stanie grzechu ciężkiego. A jeśli ktoś mimo wszystko ma co do tego wątpliwości, zostawiam cytat ze św. Tomasza z Akwinu:

    Uszanowanie dla sakramentu Eucharystii wymaga, by dotykały się go tylko przedmioty konsekrowane. Toteż konsekruje się korporał i kielich a także ręce kapłana, ujmujące ten sakrament. Dlatego bez koniecznej potrzeby nie godzi się dotykać tego sakramentu innym osobom, chyba że domaga się tego podniesienie upuszczonej hostii lub jakaś inna konieczność.
    STh III, Q. 82. Art. 3

    http://mateuszochman.com/czy-andrzej-duda-mial-prawo-podniesc-hostie/

  19. julia pisze:

    czytam te akta sprawy, poza rzeczami, które są juz wiadome od dawna… znajduję się tam zeznanie dziennikarza, który wyraznie mówi, gdzie szukac materiałów w sledztwie w sprawie rzekomego
    samobójstwa Leppera. Leppera zamordowano bo za duzo wiedział i zamierzał to ujawnić. Do tej pory to były tylko teorie spiskowe teraz to juz fakt.
    Straszne w jakim panstwie zyjemy… oby Bóg nas wyzwolił spod władzy tych oprawców..

  20. Sebro pisze:

    Papież nie odrzuca Medjugorie. Jedynie Kongregacja przypomina, że do momentu podjęcia decyzji nadal obowiązuje postanowienie biskupa Mostaru zakazujące pielgrzymowania itp. Zbyt konserwowe portale już pieją z zachwytu a tak właściwie robią to samo co mainstream – manipulują faktami.

    A co do akt z podsłuchów -dobrze, że wyciekły ale nic to nie zmieni. Beton jest nie do ruszenia. Bez polskiego majdanu się nie obejdzie.

    • eska pisze:

      „Bez polskiego majdanu się nie obejdzie.”
      Ja jednak mam nadzieję, że tak. Na Węgrzech się obeszło. I mimo, że jest to tak mały kraj, udało im się nawet odciąć zbyt duże wpływy Unii Europejskiej i odzyskać kraj dla własnego narodu.
      Wiele znaków wskazuje na to, że nowy prezydent Duda ma wsparcie Nieba. Modlimy się także o to, żeby władza w Polsce na wszystkich szczeblach znalazła się w rękach osób, którymi pokieruje Duch Święty. I oby tak się stało. Jeśli Bóg z nami, któż przeciw nam? A niektórzy już się chyba tego nawet boją… http://demotywatory.pl/4511583/On-nie-ma-depresji-dlatego-ze-przegral-on-ma-depresje-bo-wie-ze-Duda-opublikuje-aneks

      • Maggie pisze:

        @ Sebro:
        Taki majdan to tylko prowokacja by wybic dobrych ludzi – najstraszniejsza z wojen jest wojna domowa, bo jak kainowa, kiedy brat zabija brata. Na dodatek wielu cierpi i ginie, gdy ktos sie na tym bogaci, zalatwiajac businesowe uklady. Wojna taka przynosi tylko zniszczenie i rozpacz … a jesli zdarzy sie zwyciestwo, to jest ono pyrusowe..(niesamowite/niepowetowane straty).

        Modlic sie trzeba nie tylko za bliskich ale i za wrogow.

        Kiedys czytalam czyjes rozwazanie, ze modlitwa za wrogow jest niezwykle trudna, ale jedoczesnie swiadczy o dojrzalej milosci Boga i blizniego, majac przy tym niezwykla moc.
        Sw.JPII gloszac Chrystusa, wielokrotnie podreslal, by zlo zwyciezac Dobrem.

  21. julia pisze:

    pytanie , czy Bóg chce byśmy protestowali w taki sposob jak na Ukrainie? wydaje mi się, że nie
    mamy dobrego prezydenta, pospolite ruszenie, jakaś manifestacja przeciwko tak, ale uzycie siły już nie .

    • Maggie pisze:

      Modlitwa, modlitwa i jeszcze raz modlitwa, jako pospolite ruszenie = 5 kamieni, o ktorych jest wyzej, a mocniejszych niz caly arsenal broni atomowej. Prezydent na oczach swiata podniosl taki „kamien”.

      • Sylwia pisze:

        Dokładnie Maggie zgadzam się z tym co do centa ! modlitwa jest ogromną bronią która może zwalczyć wszystko nie trzeba używać siły tylko modlić się wytrwale a skutki same się pojawią 🙂

  22. pielgrzym Mariusz pisze:

    Szczęść Boże!
    Pamiętałem w modlitwie o wszystkich naszych użytkownikach strony – było super jak zwykle ….

    ps. smutno mi tylko, że są osoby jadące na spotkanie z panem Jezusem, szukają ukojenia nie przy ołtarzu ale ….korzystają z błogosławieństw świeckiej osoby, która udziela rad, namaszcza jakimś olejem, i nakłada ręce na głowę po cichu pod murem, po kątach, i jest w dodatku jednym z organizatorów wyjazdów do Ojca Witko od wielu lat… smutno mi bardzo !!

  23. PAulina pisze:

    Ja z całego mojego serca wierzę w objawienia w Medjugorie… Ksiądz Glas i Ksiądz Chmielewski wyznając swoje świadectwa wiary jeszcze mocniej mnie w tym utwierdzili.

  24. Marcin pisze:

    Szczęść Boże , witam wszystkich. Odwiedzam tą stronę już od jakiegoś czasu i dzięki niej udało mi się pogłębić moją wiarę i wiedzę. Teraz mam jednak pytanie : Czy słuchając nagrań jak te z o.Witko gdzie jest modlitwa o uwolnienie i uzdrowienie można zostać uzdrowionym,uwolnionym , czy trzeba być obecny na takiej mszy ? (wiem że komuś może wydzać się moje pytanie śmieszne no ale cóż…._pytam)

Skomentuj

