Andrzej Duda: Nie zabraniajcie mi się modlić!

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Wydarzenia i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

12 odpowiedzi na „Andrzej Duda: Nie zabraniajcie mi się modlić!

  1. wobroniewiary pisze:

    Spróbuj się nie śmiać 😀 😀 😀

    • qwerty pisze:

      Przecież zawsze tak mówią, że niby ma być lepiej, a później jest gorzej 😀 Ale sam fakt że dzieci się śmieją, bo więcej rozumieją, niż taki Tusk, wiele mówi o inteligencji Tuska 😀 A później dają się nagrywać, i jakimś niespotykanym zbiegiem okoliczności, nagranie trafia do sieci, co powoduje reakcję łańcuchową, i całe PO się rozsypuje 😀 Dzięki takim ludziom jak ci kelnerzy, albo Duda jest jakaś przyszłość, bo ci ludzie mają zasady, sumienie. Niezależnie ze różnią się od moich, to jest nieważne, bo ważne jest że jest szansa poprawienie ludziom życia. 🙂

      • qwerty pisze:

        Jak zmasakrować kolędę? Tusk potrafi nawet to 😀 https://www.youtube.com/watch?v=k7g3YKurDxw

      • Wojtek pisze:

        Nie dałem rady obejrzeć do końca.

      • eska pisze:

        Eeee no, z tą kolędą nie jest tak źle. Głos ma niewyćwiczony, ale mniej-więcej trzyma się dźwięków, tych co trzeba (z wyjątkiem tego początku, kiedy szukał tonacji). Znam gorsze wykonania ;). Poza tym tu już wchodzimy w kwestie talentów, którymi jesteśmy obdarzeni różnie i to nie jest zależne od nas samych.
        Bardziej wolę się pośmiać z tego nagrania politycznego wyżej. 🙂

      • qwerty pisze:

        @eska znasz gorsze? No to nie słyszałaś mnie 😀 Dopiero byś wiedziała co to znaczy kiepskie wykonanie wokalne. 🙂 Ale z Tuska to i tak chce mi się śmiać, i płakać jednocześnie. Z jednej strony mnie śmieszy, ale z drugiej mnie smuci, i jest mi go szkoda, a takie sprzeczne emocje są niebezpieczne. Zdarzyło ci się płakać, i śmiać jednocześnie? Mi się zdarza jak widzę Tuska 🙂

      • eska pisze:

        Nagraj się na dyktafon i zamieść, to sprawdzimy ;).
        A w czym to mieszane uczucia są niebezpieczne? – za duży skrót myślowy zastosowałeś jak dla mojego rozumku.

  2. Bogdan pisze:

    Tak z innej beczki. Niedziela mineła a strona z tekstami pani Alicji dalej aktywna : http://swiadectwoipouczenia.manifo.com/. p.s postanowiłem ze teraz bede z innego maila pisac

Skomentuj

