Pomóż mi św. Michale Archaniele – zbieram intencje na mszę św. o uzdrowienie ciała i duszy i o uwolnienie

„Pomóż mi św. Michale” – taki napis widnieje na dole figury św. Michała Archanioła. Stąd pomysł na wpis i na takie westchnienie modlitewne każdego Czytelnika.
W dniu dzisiejszym, jutro oraz pojutrze podczas nawiedzenia figury św. Michała Archanioła z Gargano w moim mieście na Mszach św. oraz podczas nabożeństw będę polecać Bogu Najwyższemu w Trójcy Świętej  Jedynemu przez wstawiennictwo św. Michała Archanioła Was wszystkich i Wasze intencje.

św. Michal 2
Jutro mamy uroczystość Narodzenia św. Jana Chrzciciela oraz 34 rocznicę objawień NMP na wzgórzu Podbrdo w Medziugorje.
U nas będą   odmawiane  Godzinki ku czci św. Michała Archanioła a także Różaniec święty i Koronka do Bożego Miłosierdzia połączona z Adoracją Najświętszego Sakramentu, będą sprawowane Msze św. – oddzielna
za osoby chore, oddzielna o uzdrowienie i uwolnienie, postanowiłam zabrać Was i Wasze intencje na te msze św. oraz na Różaniec św. i Koronkę również – chcę modlić się za moich bliskich, krewnych, przyjaciół oraz za rodzinę „wowitową”.

św. Michał wezwaniaKto chce – może wpisać intencje, ale może też mieć je w sercu. Warto pomodlić się Koronką Uwielbienia Boga ze Świętym Michałem Archaniołem i Chórami Aniołów.

POŚWIĘCENIE SIĘ ŚW. MICHAŁOWI ARCHANIOŁOWI

O wielki Książę Niebieski, najwierniejszy Stróżu Kościoła, święty Michale Archaniele, oto ja, chociaż bardzo niegodny Twego oblicza, jednak ufny w Twą dobroć, powodowany potężnym wpływem Twoich modlitw i licznymi Twymi dobrodziejstwami, staję przed Tobą w towarzystwie mego Anioła Stróża i w obecności wszystkich Aniołów Niebieskich, których biorę za świadków mego nabożeństwa ku Tobie.

Ciebie dziś obieram za swego szczególnego obrońcę i orędownika. Postanawiam sobie mocno czcić Cię zawsze i usilnie szerzyć Twoją cześć. Bądź moją mocą przez całe życie, abym nigdy nie obraził Pana Boga myślą, słowem lub uczynkiem. Broń mnie przeciw wszelkim pokusom szatańskim, głównie przeciw tym, które atakują wiarę i czystość, a w godzinę śmierci uproś pokój mej duszy i zaprowadź do ojczyzny wiecznej. Amen

Kilka fotografii – m.in. moja ikona św. Michała oparta o figurę z Gargano

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Pomoc duchowa i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

208 odpowiedzi na „Pomóż mi św. Michale Archaniele – zbieram intencje na mszę św. o uzdrowienie ciała i duszy i o uwolnienie

  1. Halina pisze:

    ßw Michale prosze ´ o laske ochrony przed wszelkim zlem dla moich dzieci oraz Marcina i Marty,prowadzenie i rade we wszystch sprawach oraz uzdrowienie oczu

  2. Marian pisze:

    Święty Michale Archaniele, chroń i wspomagaj moich najbliższych, tych których mam w sercu oraz kochanego ksiedza Janusza Netczuka..

  3. m pisze:

    Swiety Michale Archaniele zawierzam Ci siebie i moją rodzinę. proszę dopomóż nam

  4. DANUTA pisze:

    SWIETY MICHALE ARCHANIELE WYPROS U PANA BOGA LASKE DLA MATEUSZA I KAROLINY UWOLNIENIA OD WSZELKICH ZLYCH DUCHOW KLATW ;MAGI ;CZAROW: PIERSCIENIA ATLANTOW: BIOENERGOTERAPI ; LANIA WOSKU I WROZB ; HOMEOPATI ; SPRAW BY ZA TWOIM WSTAWIENNICTWEM ZLE DUCHY OPUSCILY MOJE DZIECI I NASZ DOM–SPRAW BYSMY ZOSTALI UZDROWIENI I CHRON NAS ZAWSZE OD ZLEGO DUCHA I DZIALAN SZATANA.

  5. megi pisze:

    Sw. Michale Archaniele Twej opiece powierzam moją rodzinę i wszystkie nasze sprawy.

  6. Janina pisze:

    Święty Michale Archaniele Twojemu wstawiennictwu polecam moją rodzinę.Proszę o uzdrowienie duchowe i fizyczne mojej rodziny.

  7. Rafał pisze:

    Św Michale Archaniele, proszę o uzdrowienie i uwolnienie dla mojego synka Filipka oraz dla mojego brata Mirosława.

  8. ira pisze:

    Swiety Michale Archaniele wypros u Pana Boga laske zdrowia dla mnie

  9. ola pisze:

    Michale Archaniele przyjacielu mój kochany! Proszę Cię zwalcz zło, które rozbiło nasze sakramentalne małżeństwo! Strzeż i ochraniaj nasze dusze, serca, mysli, uczucia byśmy nie wpadli w szpony złego! Polecam Ci siebie, mojego męża i moje dzieci!

  10. Rena pisze:

    Sw Michale Archaniele prosze wstaw sie o łaske nawrócenia mojej siostry J. i jej rodziny, ochraniaj ich i przyprowadż spowrotem do Pana Boga; a mnie prowadż bezpecznie aż do tronu Boga! Dziękuje ci bardzo za twoją wielką dotychczasową pomoc!

  11. wobroniewiary pisze:

    POTRZEBNA modlitwa! W kościele w Iłży doszło do profanacji!
    Potrzebna modlitwa! W Iłży (koło Radomia) doszło do profanacji Kościoła! Sprawcy namalowali odwrócone krzyże na ścianach, na obrazach w dwóch ołtarzach, a obraz z trzeciego ołtarza zrzucili i podarli.

    Kościół MB Śnieżnej w Iłży koło Radomia znajduje się na starym miejscowym cmentarzu. Choć użytkowany jest dwa razy w roku, to według informacji ks. proboszcza Stanisława Stysia, jest odwiedzany każdego tygodnia.

    Podczas dzisiejszej wizyty, proboszcz odkrył ślady włamania, a we wnętrzu zobaczył namalowane na ścianach czarne odwrócone krzyże, pentagramy i zdemolowane wnętrze. Sprawcy namalowali symbole satanistyczne na ścianach, a także na obrazach w dwóch ołtarzach, a obraz z trzeciego ołtarza zrzucili i podarli. W czasie demolowania wnętrza posługiwali się łopatą i widłami, które pozostawili we wnętrzu, oparte przy wejściu do bocznej kaplicy.

    Policja prowadziła czynności operacyjne przez kilka godzin.

    Wydaje się, że symbolika satanistyczna może sugerować sprawców. Być może była to dewastacja z użyciem takich znaków. Natomiast zdumiewają świece, których użyto. Jak mówi kościelny, były znacznie mniej wypalone niż to widać obecnie. Pytania budzi także figura Matki Bożej ustawiona przez sprawców na głównym ołtarzu i postawiony obok przenośny konfesjonał.

    – Rozmawiałem z bp. Henrykiem Tomasikiem i ustaliliśmy, że w najbliższą niedzielę w kościołach dekanatu będą śpiewane przebłagalne suplikacje. Natomiast w sobotę 4 lipca o 20.00 zostanie odprawiona w kościele MB Śnieżnej Msza św., będziemy śpiewać suplikacje, a na koniec odbędzie się Apel Jasnogórski – informuje proboszcz.
    Źródło: http://www.fronda.pl/a/potrzebna-modlitwa-w-kosciele-w-ilzy-doszlo-do-profanacji,53178.html

  12. Maria pisze:

    Sw.Michale Archaniele polecam Twojemu wsawiennnictwu u Boga uzdrowienie duchowe i fizyczne dla mnie,Patryka,Kamila i calej rodziny.Chron nas od zlego.

  13. ola pisze:

    Michale Archaniele! Proszę Cię o pomoc w ratowaniu małżeństwa w glebokim kryzysie: Ani i jej męża!

  14. Agnieszka pisze:

    Święty Michale Archaniele Obrońco Wiary i Kościoła, proszę Cię o uzdrowienie umysłów, serc i dusz wszystkich członków mojej rodziny, abyśmy się zjednoczyli w Miłości Chrystusowej. Nadto oddaję Ci wszystkie rany mojego serca i proszę o łaskę uzdrowienia, abym z odwagą wypełniała Św. Wolę Ojca Niebieskiego. Chroń nas o złego i zaprowadź do Żywota Wiecznego. Amen.

  15. ola pisze:

    Michale Archaniele! Twojej opiece polecam Jole H. z którą mój mąż cudzolozy i opuścił mnie i nasze dzieci. Strzeż jej duszy, ciała, myśli, uczuć. Uzdrow ją aby mogła uwolnić się od ciężkiego grzechu i odstąpić Milisierdzia Bożego i Zbawienia!

  16. ola pisze:

    ŚWIĘTY MICHALE ARCHANIELE! Twojej opiece polecam Jole H.L. Uzdrow jej duszę i ciało aby mogła uwolnić się od ciężkiego grzechu! Proszę wstawiaj się u Boga aby mogła dostąpić Miłosierdzia i Zbawienia!

  17. Dorota pisze:

    Sw.Michale Archaniele prosze ratuj moja rodzine mojego meza corke syna ratuj nas wszystkich

  18. Elżbieta Maria pisze:

    Swięty Michale Archaniele wstaw się o łaskę uzdrowienia duchowego i cielesnego dla całej mojej rodziny, o łaskę poznania Miłości Bożej, o łaskę przebaczenia i pogłębiania wiary, oraz abyśmy na czas zdążyli wrócić do ojczyzny. Proszę też o łaskę odważnego dawania świadectwa o obecności Boga w życiu moim i moich bliskich o tak wielu otrzymanych już łaskach i abym mogła wypełniać Wolę Bożą.
    Swięty Michale Archaniele wraz ze Swiętymi Archaniołami Gabrielem i Rafałem oraz ze Wszystkimi Świętymi Aniołami wspomagaj nas!

  19. Lucyna pisze:

    Święty Michale Archaniele, Tobie oddaję pod opiekę moją córkę i jej rodzinę. Strzeż ich wiary i wzajemnej miłości.

  20. Anna pisze:

    Swiety Michale Archaniele prosze o laske wiary dla mnie i meza,o uzdrowienie duszy i ciala, o jednosc w rodzinie

  21. andrzej pisze:

    Święty Michale Archaniele Twojej opiece polecam naszego syna Michała.Prosze nie opuszczaj mojej całej rodziny

  22. Ewa pisze:

    Swiety Michale Archaniele ,polecam Twej opiece cala moja rodzine.Proszevo uwolnienia z nalogow,zniewolen w mojem rodzinie.
    KTOZ JAK BOG!♥

  23. Marta pisze:

    Święty Michale Archaniele proszę Cię o uwolnienie Macieja, Mariusza i Kazimierza z nałogu alkoholizmu oraz o uzdrowienie duszy i ciała dla mojej rodziny.

  24. Kasia pisze:

    Święty Michale Archaniele oddaję pod Twoją opiekę męża,dzieci,nasze rodziny i wszystkich,których spotykamy oraz, za których się modlimy,-chroń nas i strzeż nas,a szczególnie proszę o twoją pomoc i ochronę dla Magdy i jej rodziny.Dziękuję Ci Św.Michale Archaniele.

  25. Karolina pisze:

    Šw.Michale Archaniele Twojej opiece polecam cala moja rodzine,znajomych.Proszę o uzdrowienie duszy I ciała wszystkich moich bliskich ,mojego.Chroń od wszelkiego złego,szatana I innych złych duchów.Błagam oczyšć moje myšli I proszę o zdrowie dla mojej mamy, a takze łaskę przebaczania I umocnienia naszej wiary Któż jak Bóg!

  26. Flora pisze:

    Swiety Michale Archaniele,chron nasze rodziny,cudowny nasz Opiekunie.Polecam Twojemu wstawiennictwu wszystkich drogich memu sercu,szczegolnie moich synow.Prosze o uzdrowienie I uwonienie od wszelkiego zlego ich dusze I ciala.

  27. Anna Solecka pisze:

    ,Święty Michale Archaniele,pod twoją opiekę oddaję ci syna Adama,prosząc o wstawiennictwo zerwania z grzechem,uzdrowienie ciała i duszy,oraz łaskę nawrócenia,a także

    o zerwanie toksycznej znajomości,dziękuję ci ,że mnie wysłuchujesz oraz za dotychczasową pomoc.KTÓŻ JAK BÓG! AMEN

    • AnnaMaria pisze:

      Śwęty MICHALE Archaniele,twojej opiece zawierzam całą moją rodzinę,broń nas i chroń nas.Któż jak Bóg.Amen

  28. Krystyna P pisze:

    Święty Michale Archaniele powierzm opiece Twojej siebie moją rodzinę parafię i miejscowość w której mieszkam strzeż nas przed złem wspomagaj w chwilach słabości wyjednaj dla nas łaskę nawrócenia i wzrostu wiary uzdrów tych którzy potrzebują uzdrowienia duszy serca i umysłu
    skrusz serca zatwardziałe ożyw miłością Ducha Swiętego moją rodzinę i parafię prowadź nas bezpiecznie do tronu Boga.KTÓŻ JAK BÓG.

  29. tomciol31 pisze:

    Swiety Michale Archaniele polecam Ci cala moja najblizsza rodzine.Wypraszaj łaski dla nich potrzebne w trwaniu przy Bogu. Przegon wszelkie zlo ktore krazy i przeszkadza w czynieniu im dobra.Polecam rowniez siebie samego.Aby Bog umocnil moja wiare w tego co Okazal nam milosierdzie!!!. Chwała Panu.

  30. Aneta pisze:

    Święty Michale Archaniele, proszę o łaskę pracy i w tych wszystkich intencjach znanych Panu Bogu. Amen

  31. Swiety MIchale Archaniele, moj Patronie, prosze Cie o nawrocenie moich dzieci i o to o co prosze w moich modlitwach.

  32. Sw Michale Archaniele wyproś mi u Pana Jezua nawrócenie moich dzieci i uratowanie małżeństwa Edyty i Grzegorza.

  33. Joanna pisze:

    Święty Michale polecam CI wszystkie intencje moje i osób drogich mojemu sercu.

  34. Emi pisze:

    Jesli ktos ma chec podpisac sie pod petycja w sprawie apelu Papieza o ekologi swiata

    http://www.thecallofpopefrancis.org/fr

  35. Sylwia Kasprzak pisze:

    Św. Michale Archaniele wyproś u Pana Jezusa Chrystusa łaskę nawrócenia i uzdrowienia z choroby alkoholowej mojego męża, a dla mnie siły i mądrości do małżeństwa. Twojej opiece oddaję siebie, męża, synka i całą moją rodzinę.

  36. Ewa pisze:

    Święty Michale Archaniele, broń w walce mojego męża, strzeż go od wszelkich pokus duchowych i cielesnych, uzdrawiaj nasze małżeństwo i wyproś dla niego dar potomstwa.
    Ewa

    • Brygida pisze:

      Święty Michale Archaniele proszę o Twoje wstawiennictwo mojej rodziny,proszę o uzdrowienie duchowe i fizyczne mojej rodziny i opiękę przed wszelkim złem.

  37. Brygida pisze:

    Święty Michale proszę Cie o uzdrowienie Katarzyny z guza tarczycy i łaskę nawrócenia dla Wojciecha ,Jana,

  38. Danuta PECEK pisze:

    SWIETY MICHALE ARCHANIELE PROSZE O OPIEKE NAD MOIM MEZEM I CALA RODZINA ORAZ UZDROWIENIE I UWOLNIENIE DLA NAS I TYCH KTORYCH NOSZE W SERCU

  39. hapio pisze:

    Święty Michale Archaniele Twojej opiece polecam moją mamę , mojego męża i dzieci

  40. Katarzyna pisze:

    Bardzo proszę o modlitwę w intencji nawrócenia mojego męża, pojednania naszego małżeństwa i pogody ducha dla mnie.

  41. piotr pisze:

    Święty Michale Archaniele zabierz każde zniewolenie chroń nas i pokazuj świat Boga a to co nas odłącza od niego zabierz to

  42. Paweł pisze:

    Chciałbym prosić jeszcze św. Michała Archanioła o jasne rozwikłanie w Kościele kwestii autentyczności przesłania książki B. Meyera „Ostrzeżenie z zaświatów”, która powstała w oparciu o wypowiedzi demonów w czasie egzorcyzmów. Widziałem, że książka ta znajduje się w Kompendium książek Pani Adminki. W Polsce wydało ją Wydawnictwo „Arka” z Wrocławia http://www.ppharka.hg.pl , a znana jest też wersja angielska tej książki opublikowana na stronie:
    http://www.tldm.org/News4/WarningsFromBeyond.1of3.htm
    Książka „Ostrzeżenie z zaświatów” otrzymała nawet IMPRIMATUR, jakkolwiek nie od władz Kościoła katolickiego, tylko od arcybiskupa Stanleya Monaghana, który podlega patriarsze Athenasiusowi mającemu sukcesję w rosyjskiej linii prawosławnej:
    https://gloria.tv/?media=550686
    Tenże arcybiskup Stanley Monaghan posłał list poparcia dla objawień „Świętej Miłości” otrzymywanych przez mistyczkę Maureen Sweeney-Kyle, jak można przeczytać na stronie:
    http://www.holylove.org/endorsements.php
    Moim zdaniem przemawia to na korzyść tego arcybiskupa (mimo że nie jest on katolikiem) i czyni jego IMPRIMATUR dla „Ostrzeżenia z zaświatów” bardziej miarodajnym, ponieważ wyżej wymienione objawienia „Świętej Miłości” wydają się prawdziwymi objawieniami (zauważyłem już dwie przepowiednie w nich zawarte, które się sprawdziły w postaci realnych wydarzeń), a list z poparciem dla tych objawień wysłał też – jak widać w powyższym linku – śp. biskup Roman Danylak, Administrator Apostolski Eparchii dla katolików wschodnich w Toronto, którego znamy z jego świadectwa na temat objawień w Naju w Korei Południowej opublikowanego w trzecim tomie orędzi z Naju wydanym przez Wydawnictwo „Vox Domini” http://www.voxdomini.com.pl
    To wszystko przemawia na korzyść książki „Ostrzeżenie z zaświatów”.
    Jest jednak pewne „ale”. A mianowicie książka „Ostrzeżenie z zaświatów” podważa prawdziwość objawień Pani Wszystkich Narodów w Amsterdamie, które zostały oficjalnie uznane przez Kościół lokalny, a ponadto istnieje szereg objawień, które potwierdzają lub zdają się potwierdzać prawdziwość orędzi Pani Wszystkich Narodów z Amsterdamu, jak np. objawienia w Akita (uznane przez Kościół), orędzia dane Chrisowi Courtisowi (o których wczoraj pisałem w komentarzu powyżej na tej stronie), a w Polsce orędzia przekazane przez Bożenę Pióro wydane w książce „Tobie Panie zaufałam” przez Wydawnictwo i Poligrafię Pijarów pod redakcją księdza J. S. N. (notabene: czy to nie jest przypadkiem ks. Adam Skwarczyński, który używał pseudonimu „ks. Jerzy Nemo”?).
    To wszystko sprawia, że tak na 100% to nie wiadomo do końca, co myśleć o książce „Otrzeżenie z zaświatów”, a ponieważ to są treści wzięte z egzorcyzmów, więc zwracam się z prośbą o modlitwę do św. Michała Archanioła, aby uprosił zupełną jasność w tym temacie dla wszystkich zainteresowanych (takich jak ja), a nawet dla całego Kościoła.

  43. Maggie pisze:

    Swiety Michale Archaniele prosze Ciebie o wstawiennictwo za ks.Jana Króla, aby wrócił do zdrowia i sił i mogl dalej w dziełach Radia Maryja i TVTrwam prowadzic Ewangelizacje. Miej tez w szczególnej opiece wszystkich ojców Redemptorystów, RM, TVTrwam, Wyższa Szkole Kultury Medialnej i wszystkie ich zamierzenia prowadzone dla dobra Kosciola i Polski.

  44. Wojtek pisze:

    Proszę weź też moją intencję.

  45. Sylwia pisze:

    Święty Michale uzdrów ciało i duszę moje, męża i rodziny- ciało od nękających chorób a dusze od lęków, zwątpień i zasadzek złego, buduj w nas jedność, miłość i uwielbienia Boga, proszę o zdrowie dla żony Wojtka, którego Bóg nie bez powodu postawił na mej drodze.

  46. Halina P. pisze:

    Boże Najwyższy w Trójcy Świętej Jedyny przez wstawiennictwo św. Michała Archanioła proszę Cię o uzdrowienie mnie i mojego brata od nieuleczalnych chorób od lęków, zwątpień i zasadzek złego…

  47. Marta pisze:

    Święty Michale Archaniele proszę Cię o wstawiennictwo do Boga w intencji uwolnienia i uzdrowienia uczuć i emocji Bartka, o uwolnienie od wszelkich złych duchów nieczystości, zwątpienia, rozgoryczenia, nadgorliwego perfekcjonizmu, proszę Cię o ochronę dla niego, proszę, strzeż go w walce a przeciw niegodziwościom złych duchów bądź mu zawsze obroną, niech je Bóg pogromić raczy, pokornie o to proszę, a Ty, Książę Wojska Niebieskiego, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz naszych krążą wokół nas Mocą Bożą strąć do piekła
    AMEN
    Święty Michale Archaniele módl się za nami

  48. Marcin pisze:

    Św. Michale Archaniele proszę Cię o wstawiennictwo za mną i za moją rodziną zwłaszcza za matką ,ojcem. Proszę wyproś man łaskę uzdrowienia emocjonalnego, duchowego i fizycznego. Proszę Cię o opiekę i ochronę.

  49. Marta pisze:

    Święty Michale Archaniele wyproś, proszę Cię łaskie trzeźwości dla naszego Narodu i strzeż nasz Kraj od duchów wszelkich nałogów, proszę Cię też za Michała, którego zawierzam Ci, wyprowadź go mocą Bożą z narkotyków i nieczystości
    Amen

  50. michał pisze:

    Święty Michale Archaniele proszę Cię za moją żonę i siebie, za naszych rodziców i za nasze rodzeństwo o uwolnienienie nas od wszelkich dolegliwości duchowych i zniewoleń. Proszę o Twoją potężną ochronę przed złymi duchami. Amen

  51. Edyta pisze:

    Święty Michale Archaniele. Strzeż mnie i moją rodzinę od złego. Postaw na drodze odpowiedniego księdza który mną pokieruje w walce.

  52. Monika0603 pisze:

    Uwolnij mnie Sw Michale Archaniele od lęku i depresji.Ty wiesz jaką walkę prowadzę każdego dnia i jak się męczę.Pomôż mi.

  53. Adminka pisze:

    Wróciłam, dziś poczytam komentarze, a w najbliższą sobotę a później czwartek, sobotę i niedzielę zawiozę wszystkie Wasze intencje w 4 różne miejsca na msze św. z modlitwami o zdrowie duszy i ciała ❤

    Jedna z ks. egzorcystą, druga z polskim charyzmatykiem o Pacyfikiem Iwaszko z grupy o. J. Witko a dwie ostatnie z o. Johnem Bashoborą

  54. marroz pisze:

    Miłosierny Boże, proszę Cię przez wstawiennictwo Św. Michała Archanioła o łaskę silnej wiary w godzinach próby dla mojej rodziny. Aby nasze dzieci zawsze stawiały Ciebie na pierwszym miejscu, a zły duch nie miał do nich dostępu. Polecam ci także R.- uwolnij go od agresji.

  55. Kasia pisze:

    Proszę o nawrocenie meza

  56. fornal53 pisze:

    By była twoja wola Ojcze niebieski w moim życiu.

  57. Czester pisze:

    Swiety Michale Archaniele Twojej opiece polecam moich sasiadow.

  58. Maggie pisze:

    Swiety Michale Archaniele BRON Sanctuarium gdzie przed wiekami przelano Krew Chrystusa, w Poznaniu przy ul. Żydowskiej, przed tymi, ktorzy chca je zniszczyć i plota bajki. BRON Kosciol i tego miejsca pierwszego Cudu Eucharystycznego w Polsce.

  59. Anna pisze:

    Święty Michale proszę pomóż mi uratować duszę mego męża, niech nasze małżeństwo odnowi się i trwa aż do śmierci. Zlituj się nad nami grzesznymi i ratuj, błagam nie zostawiaj nas bez swojej opieki. Strąć wszelkie zło tam gdzie jego miejsce i błogosław nam.

  60. Danuta pisze:

    Święty Michale Archaniele polecam Twojej opiece moją rodzinę,wszystkich chorych, proszę pomóż moim dzieciom pokonać wszelkie zniewolenia , szczególnie otocz swoją opieką Michała w tym trudnym dla niego okresie i niech decyzja sądu będzie zgodna z wolą Bożą .Módl się za nami Swięty Michale i strzeź nas od wszelkiego zła.

  61. Blofeld pisze:

    Św Michale wyproś mi proszę ratunek oraz pełnienie Bożej Woli przeze mnie do końca mego życia

  62. julia pisze:

    może to głupia prośba… ale..
    św. Michale Archaniele wyproś mi łaskę pracy w szkole….

  63. robert pisze:

    mój brat Darek jest narkomanem.Uzależniony od leków.Co z nim zrobisz??? Zostawisz go samemu sobie???

    • wobroniewiary pisze:

      Wczoraj dużo było mowy o uzależnieniu narkotykowym i podczas modlitwy padły m.in. słowa z prośbą do Jezusa o uwolnienie za wstawiennictwem św. Michała Archanioła osób uwikłanych w narkotyki…

  64. Barbar3 pisze:

    Św.Michale Archaniele wstawiaj się za naszą rodziną ,uproś łaskę uzdrowienia i uwolnienia dla syna Pawła ,wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości i zasadzką złego ducha bądz naszą obroną.

  65. Łukasz pisze:

    Święty Michale Archaniele chroń nasze rodziny od złego. KTÓŻ JAK BÓG!

  66. grazyna pisze:

    a ja wielbie Cie i wychwalam Panie Moj i Boze za zniewolenie moich dzieci,za ich nalogi,trudne zycie,bo wierze,ze z tego zla dobro wyplynie …i zawierzam Ci nas teraz i na wieki….,a dla siebie blagam o umiejetnosc rozumienia i przezywania Rozanca Sw. by podczas odmawiania tysiac mysli nie klebilo mi sie w glowie…. Swiety Michale Archaniele dopomoz,chron nas,nie pozwol,by ktorekolwiek z nas potrafilo zyc bez Boga

  67. ANita pisze:

    Archaniele Michale dziękuję Ci za opiekę i wsparcie, Proszę Cię wskaż mi drogę, wybacz niecierpliwość i trwogę, Pomóż mi naprawić tą sytuację, którą popsułam, kłaniam się Tobie i Bogu prosząc z całego serca o wybaczenie. Cokolwiek się wydarzy akceptuję to i dziękuję i powierzam siebie i moją rodzinę Twojej opiece. Amen

  68. Mariola pisze:

    Święty Michale Archaniele mniej w opiece naszą rodzinę.

  69. Krystyna pisze:

    Święty Michale Archaniele, proszę o uwolnienie i uzdrowienie mojego męża z nałogu uzależnienia od kobiety. Miej w opiece nasze małżeństwo.

  70. Sylwia pisze:

    Święty Michale Archaniele, proszę cię o uwolnienie mojego Taty z nałogu alkoholowego, o uwolnienie mojej rodziny z niezrozumienia, gniewu nie przebaczenia. O zażegnanie konfliktu między pewnymi osobami w rodzinie. Miej mnie samą w opiece, wskaż mi drogę bym nie błądziła.

  71. agata pisze:

    swiety Michale Archaniele wyrwij ze szponow zla moje dzieci meza i mnie .pomoz mi wyspowiadac sie dobrze i osobiscie strzezmnie przy spowiedzi . wypedz wszystkie zle duchy z mojego zycia i mojego domu i mojej rodziny. strzez mnie i moich bliskich kazdej chwili naszego zycia. Uwolnij Ade

  72. agata pisze:

    swiety Michale Archaniele uwolnij mnie i cala moja rodzine od zlych duchow obysmy mogli godnie czcic Pana Naszego Jezusa Chrystusa. Chron nasze dusze

  73. Z pisze:

    Św Michale Archaniele chroń i strzeż mojego męża , synów i synową.

  74. Anonimowy pisze:

    Święty Michale Archaniele proszę Cię o uzdrowienie z nowotworu Kamila oraz o przywrócenie mu wiary w Boga błagam nie zabierają mi go .

    • Maggie pisze:

      Święty Michale Archaniele, którego imię znaczy „Któż jak Bóg”, proszę Ciebie, wstaw się i zanieś przed Boże Oblicze prośbę o zdrowie duszy i Wiarę dla Kamila.

      Święty Rafale Archaniele, którego imię znaczy „Bóg uzdrawia”. proszę Ciebie, wstaw się i zanieś przed Boże Oblicze prośbę o zdrowie ciała i Wiarę dla Kamila.

      Święty Gabrielu Archaniele, którego imię znaczy „Bóg jest Mocą”, proszę Ciebie wstaw się i zanieś przed Boże Oblicze pośbę o umiejętność ufnego i pokornego oddania się Bogu oraz o zdrowie tak duszy jak i ciała dla Kamila.

      Maryjo, Matko, Królowo Aniołów, podaj rękę Kamilowi i prowadź do Jezusa i westchnij za nim do Syna Twego, a Pana naszego Jezusa Chrystusa. Niech Kamil, trzymając się Ciebie o Pani Nasza, Orędowniczko nasza, Pośredniczko i Pocieszycielko nasza … z ufnością małego dziecka, pokocha Pana Boga tak mocno, jak tylko to jest możliwe dla człowieka i jeśli taka Wola Boża: niech doświadczy uzdrowienia tak duszy jak i ciała, by z miłością świadczyć swoim życiem o Bożym Miłosierdziu, a w wieczności być godnym dostąpienia Obietnic Pana Chrystusowych. Amen.

  75. ewae pisze:

    modlitwa za krystynę, o miłość w jej życiu

  76. ewa pisze:

    modlitwa o uwolnienie grześka od złych duchów

  77. Urszula pisze:

    Sw Michale uwolnij mnie od wybuchuów gniewu i złosci emocji z którymi nie potrafie sama sobie poradzić potrzebuję szczególnej łaski cierpliwosci i pokoju Św Michale pomóz mi prosze twoja czcicielka.

  78. Teresa pisze:

    Weź nas na Chwałę Boża pod swą opiekę Amen Amen!!!
    Bóg zapłać wszystkim modlącym się!!!
    Dziękuję bardzo z Bogiem
    Teresa.💝

  79. Teresa pisze:

    Pomóż mi Św.Michale Archaniele proszę uwolnij mnie i moją rodzinę od wszelkiego zła a daj wszystko co dobre!!! Amen!!!
    Dziękuję bardzo za modlitwę za nas.
    Z Bogiem 💝 Teresa

Skomentuj

