Pielgrzym Mariusz zbiera nasze intencje do Medziugorje

Nasz „wowitowy” pielgrzym Mariusz pisze:

Medziu1
Szczęść Boże! Witam wszystkich!
Jeżeli taka będzie wola Pana Boga to odwiedzę jako pielgrzym w lipcu Medjugorie. Zawiozę chętnie wasze wszystkie dziękczynienia, intencje, prośby. Jak zwykle, proponuję składać intencje tylko na maile wymienione niżej:
ojciec.pio.2013@gmail.com
ojciec.pio.2014@gmail.com
Intencje przesyłajcie do 6 lipca do godz. 21-00.
Wzorem lat ubiegłych wszystkie intencje zbiorę w plik, wydrukuję i złożę kopie we wszystkich odwiedzanych miejscach. Żadnych kosztów dostarczenia intencji oczywiście nie ma. Z Bożą pomocą zawiozę je do naszej Matki Maryi. Po powrocie i spotkaniu z Panem Jezusem na stadionie narodowym, napiszę relację.
Pielgrzymuję z Sercanami
Pozdrawiam Wszystkich; Jezus jest Panem! Marana Tha!

Liban

Liban

Mariusz (fotka wyżej Gospa w Libanie)
http://profeto.pl/blog,102.html

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

56 odpowiedzi na „Pielgrzym Mariusz zbiera nasze intencje do Medziugorje

  1. wobroniewiary pisze:

    Ja pierwsza
    Mam dużo: o zdrowie i pracę dla mnie, o pomoc (materialną i duchową) podczas dźwigania mego krzyża, którego nie mogę wymienić z powodu posłuszeństwa kierownikowi i opiekunowi duchowemu, proszę o nawrócenie …. osoby Bogu wiadomej, potem o szczęśliwe donoszenie ciąży i urodzenie zdrowego dzidziusia przez chrześnicę, o uzdrowienie z raka w mojej najbliższej rodzinie, o zgodę, pokój i przebaczenie tam gdzie ich brak, o opamiętanie dla pewnej osoby złej woli i o zakończenie wszelkich spraw sądowych, o nawrócenie w rodzinie i o łaski dla Łukasza, Andżeliki i wnuczka Fabianka (aby ich pomysł na życie się zrealizował, by nie musieli cierpieć rozłąki emigracji i mogli tu na miejscu jeść chleb z pracy rąk swoich), ja też chcę mieć pracę i na chleb…. no i o potrzebne łaski dla pozostałych dzieci i abym miała gdzie i za co mieszkać

  2. Sebro pisze:

    Intencje prześlę na pewno. A tym czasem podzielę się z wami czymś co zakrawa na być może „mały” cud, choć tak naprawdę może się okazać wielkim.
    Byliśmy dziś na kolejnej wizycie. Onkolog prowadzący przekazał Kasię w ręce chirurga. Ten obejrzał dotychczasowe wyniki i stwierdził, że nie będą jej ciąć! Najpierw zrobią biopsję gruboigłową aby zbadać dokładny charakter nowotworu i zaczną od chemii. Zatem pojawiła się nadzieja na uratowanie – przynajmniej częściowe – piersi. Oczywiście jeśli chemia zadziała, ale Bóg może wszystko. Jakoś jestem ku temu przekonany, a to dlatego, że od momentu tej wiadomości „ktoś” zaczął wzbudzać we mnie negatywne myśli pod kierunkiem lekarzy, że niepotrzebnie przeciągają, że narażają na rozprzestrzenianie się choroby itd.
    Ale w drodze powrotnej odwiedziliśmy pewne sanktuarium, w którym przyszło na mnie takie oczyszczenie myśli, które ukoiło nerwy i dało jaśniejsze spojrzenie na sprawę. No bo skoro zawierza się sprawę Bogu, to i trza się dać prowadzić.

  3. Sylwia pisze:

    Proszę o modlitwę w intencji zdrowia mojego męża i córeczki a także mnie samej . I bym poznała wolę Bożą .

  4. wobroniewiary pisze:

    ❤ Alicja "ŚWIADECTWO" cz. III śr. 11.03.1987, godz. 9.45 III dzień rekolekcji

    – Wyzbyć się pychy na rzecz pokory.
    † Pragnij odejść od swych upodobań i wartości przypisywanych sobie. Proś gorąco o poznanie prawdy o sobie. Tylko pokorni mogą ujrzeć własne słabości i zrozumieć to, że naprawdę są niczym. Twój jest tylko grzech i słabość – wszystko, co dobre w tobie jest Moim darem. Jeśli dostrzegasz wartości w sobie, dziękuj Mi, bo Ja je w tobie umieściłem. I w uniżeniu służ nimi, bo po to je masz dane do dyspozycji. Dzisiejsze twoje złe samopoczucie ma służyć temu, abyś poznała swoją kruchość, niemoc i bezsilność nawet wobec własnego organizmu i zrozumiała zupełną zależność ode Mnie.

    Przylgnij do Mnie, nie lękaj się natręctwa złych myśli, oddawaj Mi je, gdy przychodzą. Schroń się w Moich ramionach i ufaj Miłości Mojej. Pragnę cię umocnić i oczyścić. Twoje słabości obnażam po to, byś się ich wyrzekła, i abym mógł uwolnić cię od nich.

    Najbardziej groźną słabością każdego jest pycha i miłość własna, dlatego tak boli, gdy ich dotykam i wyjmuję z twojej duszy. Uleczę twój ból. Otwórz z miłością swą duszę przede Mną i pragnij oddać wszystko, co w niej jest. Moje dotknięcia staną się wtedy pokojem i radością, a twoja czysta dusza zjednoczy się ze Mną.

    Łk 10, 41-42 "A Pan jej odpowiedział: «Marto, Marto, troszczysz się i niepokoisz o wiele, a potrzeba tylko jednego. Maria obrała najlepszą cząstkę, której nie będzie pozbawiona»".

    • AnnaSawa pisze:

      Panie Jezu dziękuję Ci za to co u mnie umieściłeś i za te wszystkie słowa. Panie Jezu kocham Cię. Przez ostatnie dwa dni zaczęłam to dostrzegać….właśnie w tej sytuacji….poprzez tych ludzi. Panie Jezu prowadź mnie bo nadal się boję, niby wiem ale cały czas mam te natręctwa złych myśli w sercu. Tak po ziemsku…….co dalej teraz???….sąd………..Panie pomóż. Wyzwól ich i mnie. Niech będzie wola Twoja. Amen.

  5. ZBYSZEK pisze:

    PANIE JEZU DZIĘKUJĘ CI ZA WSZYSTKO CO DOKONUJESZ WE MNIE I MOJEJ RODZINIE I BEZ CIEBIE JEZU NIC DOBREGO UCZYNIĆ NIE MOGĘ I PROSZĘ CIĘ NIECH TWÓJ ŚWIĘTY DUCH PROWADZI MNIE I POZWOLI POZNAĆ WOLĘ OJCA NIEBIESKIEGO KTÓREGO KOCHAM.AMEN.

  6. robert pisze:

    Proszę o nawrócenie i uzdrowienie mojego brata Darka.

  7. Paweł pisze:

    1. Aby sytuacja w Kościele powszechnym, w Polsce – Ojczyźnie naszej oraz w mojej najbliższej i dalszej rodzinie się normowała i jak najszybciej się unormowała.
    2. Abym dokładnie wiedział na każdy dzień, jak mam wypełniać w pełni wszystkie przykazania Boże i kościelne.
    3. O jak najobfitsze przymnożenie wiary, nadziei i miłości, a także głównych cnót Najświętszej Maryi Panny, czyli głębokiej pokory, niepokalanej czystości i gorejącej miłości (tak zostały one określone na str. 153 książki s. Marii Natalii Kovacsics „Maryja – Zwycięska Królowa Świata” wydanej w roku 2007 przez Wydawnictwo „Maria Vincit” http://www.ppharka.hg.pl ) – dla mnie i dla wszystkich, którzy tym cnotom świadomie i rozmyślnie się nie sprzeciwiają.
    4. Aby Maryja z Medjugorja, Królowa Pokoju, uprosiła nam powszechny i prawdziwy pokój oraz nawrócenie grzeszników, którzy swoimi grzechami ściągają na nas kłopoty, nieszczęścia i pchają świat do ostatecznej globalnej katastrofy.

  8. Lucyna pisze:

    Dziękując Bogu i Matce Najświętszej za dotychczasową opiekę i otrzymane łaski proszę o dalszą opiekę nad małżeństwem Doroty i Marcina,o uzdrowienie wzajemnych relacji w rodzinie, o powrót do Boga Agaty, zachowanie wiary dla całej rodziny.Maryjo Tobie oddaję przyszłość moich wnuczek Pauliny, Agaty i Ani. Proszę Maryjo o pomoc w znalezieniu lepszej pracy dla Doroty oraz o powrót do zdrowia dla Reginy.Dziękuję Ci Maryjo za wszystko i proszę pamiętaj również o mnie. Lucyna.

  9. Barbara pisze:

    Dziękuję za opiekę Bożą w mojej rodzinie oraz proszę o pomoc w pewnej sprawie Bogu wiadomej! Chwała Ci Jezu i Mateńko

  10. Basia pisze:

    Nieustannie błagam o wyzwolenie mojego męża zniewolonego przez alkohol.Błagam o naprawę relacji w rodzinie, ratunek dla mojego małżeństwa.Oddaję Ci Matko moją wnusię Agatkę,prowadż ją bezpiecznie przez życie .Amen. Basia

  11. DANUTA pisze:

    INTENCJI MAM KILKA 1- BARDZO PROSZE O MODLITWE ZA SYNA MATEUSZA I CORKE KAROLINE O ICH UWOLNIENIE OD WSZELKICH ZLYCH DUCHOW MAGI CZAROW KLATW I ICH UZDROWIENIE I NAWROCENIE : 2-PROSZE O MODLIWE ZA ZDROWIE MOJEJ SIOSTRY MARI CHOREJ NA RAKA ZLOSLIWEGO PIERSI ZE ZMIANAMI JUZ W KOSCI ; 3- PROSZE TEZ O MODLITWE ZA MNIE BO IDZIE ZA MNA OGROMNE ODRZUCENIE I WIELE CIERPIENIA ; NIEWYTLUMACZALNA CZASEM NIENAWISC DO MNIE I ODRAZA JAK DO TREDOWATEJ:—–BOG ZAPLAC:

    • Asia pisze:

      Kochana Mateczko prosze wstawiaj sie przed tronem Bozym o dar zdrowia dla Damiana, Grzegorza, Krzysztofa,Teresy,prosze Cie tez za Ania ktora cierpi na plasawice Hankinktona.
      O uzdrowienie z guza dla Grazyny i o laske spowiedzi dla Edwarda,Marka Piotra, o uwolnienie z alkoholizmu Stanislawa,Slawomira,Krystyny,Aliny
      Dziekuje za otrzymany dar macierzynstwa i prosze opieke nad matka i dzieckiem

  12. Marta pisze:

    proszę o łaskę wiary dla Tomka Bogu wiadomego, proszę o jego nawrócenie i uwolnienie od potężnych nałogów, którę niszczą mu życie, wiesz Matko, że leży obecnie w szpitalu w ciężkim stanie, proszę Cię o wstawiennictwo za nim…

  13. Anna pisze:

    Mateczko błagam wyjednaj dla mnie i naszych córek wszelkie potrzebne łaski i daj mi siłę przetrwać upokorzenia i całe zło jakiego doswiadczam od mojego męża. Strąć demony które nim zawładnęły do piekieł, niech więcej nie niszczą tego co jest mi drogie.

  14. Izabela pisze:

    Proszę o uzdrowienie duchowe mojego syna Tymka, o pełnosprawność ręki mojej mamy, o ustanie silnych bólów głowy dla tesciowej, uzdrowienie z alkoholizmu dla siostrzeńca i nawrócenie mojej siostry i szwagra, o znalezienie dobrej pracy dla drugiej siostry i uleczenie jej z licznych schorzen. Dla siebie proszę o siły do niesienia codziennego krzyża.

  15. Monika0603 pisze:

    Mateńko proszę Cię o zdrowie.Abym we wszystkim umiała dostrzec Wolę Boga.Abym mogła normalnie bez lęku pracować.Aby mòj mąż znalazł pracę.Aby moje dzieci były Święte aby Zły nie miał do nich dostępu.Proszę Cię o zdrowie dla moich sióstr.Amen.

  16. Lucyna pisze:

    Matko Boża ulecz mojego syna z depresji i nerwicy.Dodaj mu sił do życia.

  17. Teresa.A pisze:

    Matko Boża uwolnij mnie i córkę od wszelkiego zła . Czuwaj nad nami . I dopomóż nam abyśmy mogły odwiedzić Cię w tak wyjątkowym miejscu jak Medziugoria.

  18. Kasia pisze:

    Proszę o zdrowie dla rodziców i brata, o pracę dla mnie i dla brata, o rozwianie wątpliwości w pewnej sprawie, o zdrowie dla Andrzeja

  19. Marta pisze:

    Maryjo Królowo Pokoju proszę Cię o łaskę nawrócenia dla wszystkich oddalonych od Boga w mojej rodzinie, o uwolnienie i uzdrowienie duchowe dla Macieja, Mariusza, Kazimierza, Krzysztofa, Kazimierza, o zdrowie dla mojej mamy.

  20. ewak. pisze:

    Matko Niepokalana,Królowo Pokoju-Maryjo-proszę o łaski potrzebne do nawrócenia mojej rodziny,o wiarę i uzdrowienie , uwolnienie ,potrzebne łaski Ducha św.dla męża,synów,wnuków,brata,o zdrowie ciała i łaskę zdrowego snu dla mamy .Dziękuję za wszystko to co już otrzymałam.

  21. Maggie pisze:

    Matko Najswietsza, Ty wiesz co sie dzieje wokol mnie i mi bliskich i w jakikolwiek związanych ze mna osob. Ty wiesz co jest najwazniejsze i najpotrzebniejsze nam. Tobie wszystkich, siebie i wszystko polecam. Ty sie tym zajmij, prowadz i ochraniaj kierując. Dziekuje, przepraszam i osmielam sie prosic: spraw abysmy żyli w Bogu, z Bogiem i dla Boga. Z Synem Twoim nas pojednaj, Synowi Twojemu nas polecaj, Twojemu Synowi nas oddawaj.

    Chron Kosciol, Rodzine, Polskę i wszystkich Polaków i Króluj nam.

  22. pielgrzym Mariusz pisze:

    Szczęść Boże
    Wszystkie wyżej wpisane intencje dopisane jadą ze mną we wtorek

  23. Czester pisze:

    Matko Najswietsza, prosze opiekuj sie moja rodzna.

  24. Czester pisze:

    Mateczko Boza, dziekuje za wszystkie otrzymane laski.

  25. Marian pisze:

    Matko Najświętsza, proszę Cię o wiarę, nadzieję , miłość ,o zdrowie dla moich najbliższych , dla wszystkich proszących Cię i dla mnie, miej w opiece ciężko chorego księdza Janusza Netczuka, naszego kochanego proboszcza, proszę dla niego o cud uzdrowienia i powrót do nas. Mamusiu dziękuję za otrzymane już łaski..

  26. Monika0603 pisze:

    Kochani prosze o modlitwę za mnie.Odczuwam straszliwe lęki przed wszystkim.Jak idę ulicą, jestem w markecie, nawet we śnie.Staram się zyc tak aby zgadzac sie z wola Pana.On w swej dobroci wysłał mnie do pracy.Wiem jak jest ciężko z pracą.Ludzie marzą aby mieć taką pracę jaką mi się udało dostać.Myslałam ze dam radę ale to jest bardzo trudne. Jestem tak zestresowana ze spie po trzy godziny na dobe.W pracy nie moge sie skupic i sie ciagle myle.koszmar.W weekend w kazdej sekundzie drecza mnie mysli o pracy ze jestem nieudacznikiem ze sie nie nadaje.Mam straszne worki pod oczami.Mam dwoje malych dzieci ktorymi musze po pracy sie zajac.Prosze wspomozcie mnie modlitwa.Monika.

  27. Asia pisze:

    Dziękuję za wszystkie łaski jakie Bóg zsyła na mnie i moją rodzinę , niech pełni się Twoja wola Panie, proszę o cierpliwość i pokorę dla mnie, o uzdrowienie wewnętrzne dla Jarka.
    Królowo Pokoju błogosław naszej ojczyźnie i prezydentowi elektowi, wpraszaj u Syna Swego światło Ducha Sw. dla nowego rządu.

  28. Ewa Malik pisze:

    MATKO NAJŚWIĘTSZA TY ZNASZ MOJĄ RODZINĘ ZNASZ NASZE RADOŚCI I TROSKI WEŻ NAS MATKO WSZYSTKICH POD SWÓJ PŁASZCZ OPIEKI I PROWADŻ DO SWEGO SYNA

  29. Maggie pisze:

    Mateczko Najswietsza otocz Swoja przemozna Opieka Ks.Jana Króla – Redemptoryste z RM, niech wróci do zdrowia i Tobie oraz Twemu ludowi niech długie lata posługuje, razem ze wszystkimi współbracmi prowadzącymi RM, TV Trwam i dziela przy nich powstałe.
    Mateczko wez w Swe Opiekuncze Ramiona, wszystkich ksiezy,i osoby duchowne, obdarz charyzmą i bezpieczeństwem.
    Chron chrześcijan i Misjonarzy oraz Misjonarki.

  30. Czester pisze:

    Kochana Mateczko, prosze :
    – o uzdrowienie z dolegliwosci zoladkowych mojego meza Czeslawa,
    -o zdrowie dla mnie i dla mojej rodziny,
    – o pomoc w pracy dla corki Edyty, syna Pawla oraz w zyciu codziennym.

  31. marysia1 pisze:

    Dziękuję Ci Mateczko za wszystkie łaski.Proszę o nawrócenie dla moich braci,o łaskę przebaczenia,wiary,nadziei i miłości,o uwolnienie i uzdrowienie ciał.O zdrowie i błogosławieństwo dla rodziców.Proszę o uzdrowienie serduszka mojej córci,o potrzebne łaski dla niej.O uwolnienie od choroby dziedzicznej dla mojego męża ,dzieci i całej rodziny,o potrzebne łaski.O uzdrowienie Piotrka z cukrzycy,nadciśnienia,zaburzeń krążenia.Ale przede wszystkim proszę o łaski duchowe dla całej rodziny i bliskich wiarę,nadzieję i miłość,doprowadź nas Matko do Jezusa.

  32. BARBARA MARIA pisze:

    MATKO BOGA I MATKO NASZA TY ZAWSZE OPIEKUJESZ SIĘ SWOIMI DZIEĆMI.DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE ŁASKI I PROSZĘ O POMOC W ROZWIĄZANIU MOICH PROBLEMÓW.
    TWOJA CZCICIELKA BARBARA

  33. DANUTA pisze:

    PROSZE DLA MOICH DZIECI I RODZINY O UWOLNIENIE OD OBCIAZEN MIEDZYPOKOLENIOWYCH I MAGI: OKULTYZMU ;WROZB –UZDEOWIENIE NAS I NAWROCENIE- O DOBRA PRACE DLA MATEUSZA I KAROLINY- PANI NIEBA I ZIEMI RATUJ NAS:

  34. Czester pisze:

    Kochana Mamo Nieustajacej Pomocy, pomoz wszystkim dzieciom zabieranym rodzicom.

  35. AnnaSawa pisze:

    Niech będzie pochwalona Maryja Dziewica – Królowa Polski, Niepokalane Poczęcie.
    Matko Boża dziękuję Tobie za wszystko. Proszę o łaskę uzdrowienia duchowego Andrzeja, Bogdana, proszę przyprowadź ich do siebie i do Jezusa, proszę ratuj ich. Proszę o łaskę zdrowia fizycznego i duchowego dla całej mojej rodziny, proszę o stalą opiekę nad moją siostrą i jej dziećmi.
    Proszę o uwolnienie ze zła moich sąsiadów i o pokój między nami, pobłogosław wszystko i wszystkie sytuacje pod tym dachem.
    Proszę z serca o zdrowie, uzdrowienie fizyczne dla wszystkich czytelników WOWIT, którzy teraz najbardziej tego potrzebują jak i pomocy duchowej w sprawach trudnych, również w znalezieniu pracy i środków materialnych.
    Amen.
    Matko błogosław Ojczyźnie naszej i Twojemu Królestwu, ochraniaj nas ode złego.
    Amen.

Skomentuj

