O. John Bashobora – modlitwa uzdrowienia i uwielbienia z Krasnobrodu

Z dedykacją dla wszystkich Czytelników „W obronie wiary i tradycji” – Wasze intencje i Wy sami zostaliście dziś przedstawieni Panu Jezusowi podczas modlitwy, gdy o. John Bashobora prosił o wymienianie imion osób, za które się modlimy….
Z całego serca omadlałam Was i proszę o krótką modlitwę za mnie, mały „wypadek” i uraz mechaniczny oka,  a to oznacza przedłużony powrót do domu…. nie mogę kierować, muszę odczekać aż oko będzie sprawne, a krwiak się wchłonie i nie będzie dokuczać…
Najpierw pieśń „Nic, nie musisz mówić nic….”

A teraz  modlitwa uzdrowienia – kilka minut video, reszta sam dźwięk, bo przy spoczynku w Duchu Św. nie da się trzymać aparatu do video, ale można zawsze zarejestrować dźwięk.
Włączcie się do modlitwy,  ja śpiewam i modlę się tutaj dla Was i za Was a teraz jeszcze będę mogła razem z Wami.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Wydarzenia i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

11 odpowiedzi na „O. John Bashobora – modlitwa uzdrowienia i uwielbienia z Krasnobrodu

    • Lukasz pisze:

      Szczęść Boże, tez uczestniczyłem wczoraj w Mszy Św W Krasnobrodzie. Wielka modlitwa o uzdrowienie, powiew Ducha Świętego, przemiana serc, pomodle się i za Was

  1. piotr pisze:

    dostałem Sofoniasza 2,1-3 i plotłem herezje wcześniej ale doczytałem nie można mówić ” co by mnie spotkało to będzie wszystko łaska ” ale chociaż może kara będzie mała

  2. Anna pisze:

    Dzisiaj idę do szpitala, jutro operacja, bardzo proszę rodzinę wowit o modlitewne wsparcie. Bóg zapłać!

  3. Czester pisze:

    +++

  4. E. pisze:

    Przyszła mi taka myśl, odnośnie tego, że obecni na tej Mszy będą się za siebie modlić. Może pójdźmy za przykładem i co dzień postarajmy się odmówić, choćby jakąś krótką modlitwę w intencjach czytelników WOWIT?

    • Lukasz pisze:

      Modlitwa za cztery osoby a one modlą się za mnie i dzięki Bogu, to bardzo cenne co wyniosłem z tego spotkania, i oczywiście nie tylko to

  5. Anna pisze:

    Z całego serca gorąco dziękuję wszystkim, którzy modlili się aby moja operacja udała się. Wszystko przebiegło dobrze i bez komplikacji. Bóg zapłać! Jezu, zajmij się moim życiem, zawierzam Ci wszystko co mam i czego doświadczam.

Skomentuj

