Pastor: „Jeśli idzie o moją duchowość, to byłoby wspaniale pójść do łóżka z Jezusem”

Wkrótce po legalizacji przez amerykański Sąd Najwyższy „małżeństw” homoseksualnych „The Huffington Post” opublikował artykuł zatytułowany: „Czy Jezus był gejem?”. Jego treść jest przerażająca…

Tekst wyszedł spod pióra Julesa Suzdaltseva, który przedstawia się jako Żyd. „Mnie, heteroseksualnego Żyda, homofobia wśród wyznawców Jezusa zawsze mnie zaskakiwała” – napisał”. „Kult u stóp skatowanego wiszącego człowieka wygląda przynajmniej trochę na homoerotyczny” – dodaje.

Autor zamieścił także w swoim tekście wywiad z protestanckim pastorem Bobem Shoe-Gossem, pytając go, czy jego zdaniem Chrystus był gejem…

„Mam nadzieję, że tak. Wyobrażałbym sobie, że tak” – odparł „duchowny”. „Jeśli idzie o moją duchowość, to byłoby wspaniale pójść do łóżka z Jezusem” – dodał mężczyzna.

Suzdaltsev przedstawia następnie „biblijne dowody” na to, że Jezus był homoseksualistą. Tekst, przedrukowany przez „THP”, pierwotnie ukazał się na łamach portalu „Vice”
Za: http://www.fronda.pl

*******

Już mieli wszystko: mężczyzn, dwie, trzy kobiety, dzieci, zwierzęta: psy, konie kozy, zabawki erotyczne, dmuchane lalki, na koniec….dobierają się do samego Boga!!!

Powtórzę: gdyby Bóg popierał homoseksualizm – nie byłoby zniszczenia Sodomy i Gomory!!!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

20 odpowiedzi na „Pastor: „Jeśli idzie o moją duchowość, to byłoby wspaniale pójść do łóżka z Jezusem”

  1. wobroniewiary pisze:

    Informacja-sprostowanie w sprawie przedrukowanego od nas artykułu o Potędze Różańca przed Najśw. Sakramentem, artykułu przedrukowanego bez podania źródła i zamieszczenia ważnego sprostowania na portalu „dzieckonmp”

    Artykuł otrzymałam od kapłana z Ruchu Maryjnego i mam całość korespondencji w związku z nim. Najważniejsze jest sprostowanie czyli wyjaśnienie co do nazwy parafii, w której cud różańcowy miał miejsce.
    Tego autorzyna wpisu już nie podał, i tak to jest, jak się komuś zarzuca prowadzenie nieuczciwego dziennikarstwa i nazywania nas gadzinówką urbanowską, a samemu dokładnie tak się zachowuje:


    SPROSTOWANIE:

    W związku z zamieszaniem, które powstało wokół mojej informacji na ten temat umieszczonej w internecie, oświadczam co następuje:

    Na wieczerniku kapłańskiego Ruchu Maryjnego na Jasnej Górze w 1979r. Biskup Zbigniew Kraszewski, sufragan warszawski, do zgromadzonych ok. 150 księży z całej Polski opowiedział o tym cudzie: że jest jedna parafia w Polsce, z której w czasie wojny nikt nie zginął. Ks. Biskup wyjaśnił, że ten „cud” parafia zawdzięcza codziennej modlitwie różańcowej (jedna cząstka Różańca św.) od 1.IX.1939r. Do końca wojny, przed wystawionym w monstrancji Najświętszym Sakramencie w kościele parafialnym.

    Niestety, po blisko 30 latach ani Ja ani nikt z księży biorących udział w tym spotkaniu modlitewnym, nie pamiętał nazwy tej parafii, którą bp. Z. Kraszewski wymienił. Przed kilku laty moją parafię w Austrii odwiedziła grupa pielgrzymów z Polski i jedna z osób uczestniczących w niej, mgr Zofia Sz., powiedziała mi, że chodzi tu o parafię Garnek w diecezji warszawskiej. Za zamieszanie w związku z tą sprawą przepraszam!
    13.XII.2014r. ks. Krzysztof Jakubiak.

    P.S. Bp. Z.Kraszewski już nie żyje i nie miałem możliwości upewnić się o nazwę tej Parafii.

    Link do źródła:
    https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/2012/01/10/potega-rozanca-przed-wystawionym-najsw-sakramentem/

  2. Sylwia pisze:

    Dokładnie a teraz zanosi się na Sodomę i Gomorę naszych czasów bo jak to określić inaczej .. bardzo ciekawą duchowość ma ten pastor skoro ma , ciekawe od kogo to „pochodzi ” , niedobrze się człowiekowi robi jak takie coś czyta . Nie wiem co mam na to już powiedzieć .. dziś zabrakło mi słów .

    „Nie łudźcie się! Ani rozpustnicy, ani bałwochwalcy, ani cudzołożnicy, ani rozwiąźli, ani mężczyźni współżyjący ze sobą, ani złodzieje, ani chciwi, ani pijacy, ani oszczercy, ani zdziercy nie odziedziczą królestwa Bożego” (1 Kor 6,9; por. Rz 1,26-27; 1 Tym 1,9-11).

    „Ktokolwiek obcuje cieleśnie z mężczyzną, tak jak się obcuje z kobietą, popełnia obrzydliwość. Obaj będą ukarani śmiercią, sami tę śmierć na siebie ściągnęli” (20,13 por. 18,22).

    „Podobnie też i mężczyźni, porzuciwszy normalne współżycie z kobietą, zapałali nawzajem żądzą ku sobie, mężczyźni z mężczyznami uprawiając bezwstyd i na samych sobie ponosząc zapłatę należną za zboczenie … ci, którzy się takich czynów dopuszczają, winni są śmierci” – grzmi św. Paweł (List do Rzymian 1,26-27 i 32).

    • Sylwia pisze:

      a jednak mam coś do dodania , Bóg sam wyraził swoje zdanie na ten temat w Słowie Bożym więc nie sądzę że ta chora propozycja pastora była by do przyjęcia przez Pana Jezusa . Co więcej domyślam się jak by Jezus zareagował .
      Smutno mi Panie na to co się dzieje .. Pan jest blisko !!

    • Maggie pisze:

      Jest to ostrzeniem ujawniajacym, ze homoseksualizm to zbrodnia przeciwko Bogu i samemu czlowiekowi. Ukazuje sie tu ponownie lucyferyczna ideologia sięgająca bezczelna pycha po Boga – a bluzniercza pycha juz zaprowadziła i zaprowadzi tylko do piekła..

      W zaslepieniu z nienawisci, rogata bestia sama sie demaskuje wskazując, ze łamanie I & II Przykazania jest definitywnie (!) zgubnym: gdy następuje to w połączeniu z homosexualizmem.

      Swój początek i koniec wiaze szatan grzechem bluznierczej pychy … bolesne, ze czlowiek daje sie wciagac i szerzy (!) diabelstwo.

    • Elizeusz pisze:

      Jeszcze raz przytaczam stosowny fragment z „Dialogu o Bożej Opatrzności czyli Księgi Boskiej Nauki” św. Katarzyny ze Sieny (XIV w.), co nt. homoseksualizmu mowi(ł) Bóg Ojciec:
      …ci nieszczęśni nie tylko nie powściągają tej skłonności, lecz czynią jeszcze gorzej, popełniając przeklęty grzech przeciw naturze. Są jak ślepcy i szaleńcy! Światło ich intelektu gaśnie i nie widzą już zgnilizny i nędzy, w której są pogrążeni. Grzech ten jest tak obrzydliwy dla Mnie, który jestem najwyższą i wieczną czystością, że przez ten jeden grzech zniszczyłem pięć miast z wyroku Mej Boskiej sprawiedliwości (por. Mdr 10,6; Rdz 19,24n; Iz 13,19; Rz 9,29), która nie mogła go ścierpieć. Tak wstrętny był Mi ten grzech. I nie tylko Mnie, lecz i samym diabłom (których ci nieszczęśni obrali sobie za swych panów). Nie aby czuli odrazę do złego: nie lubią oni dobra, lecz z powodu swej natury, która była naturą anielską, odpycha ich widok tego potwornego grzechu, popełnianego obecnie. Wprawdzie rzucają oni zatrutą strzałę pożądliwości, lecz, gdy dochodzi do samego grzechu, uciekają z powodu, który ci podałem.
      Przed morem (r. 1374), jeśli pamiętasz, ukazałem ci, jak bardzo jest Mi wstrętny ten grzech i do jakiego stopnia świat jest nim zarażony. Wzniósłszy cię wtedy ponad ciebie, przez święte pragnienie i wzlot twego ducha, przesunąłem przed twymi oczami cały świat z wszystkimi narodami, które go tworzą, i mogłaś widzieć ten obrzydliwy grzech i diabłów, którzy uciekają na ten widok, jako ci rzekłem…
      Dalej: sienenka.blogspot.com/2011/02/mistyczne-ciao-swietego-koscioa-cxxiv.html

  3. Maria Magdalena pisze:

    O NIECZYSTOŚCI (Św. Jan Maria Vianney)

    Jeżeli każdy grzech śmiertelny może nas wtrącić do piekła, to co dopiero mówić o haniebnym grzechu nieczystości. Czy już sama nazwa tego występku nie powinna przerazić każdego człowieka, a tym bardziej chrześcijanina? Ach, gdybym mógł przedstawić wam dokładnie, jak czarnym i wstrętnym występkiem jest ten grzech,to może staranniej byście go unikali i większy czulibyście do niego wstręt!

    Mój Boże! Jak chrześcijanin może oddawać się namiętności, która tak strasznie go poniża, która hańbi go i upadla jak bezrozumne zwierzę!

    Jak może oddawać się tej — mówiąc po prostu — zbrodni, która szerzy w duszy ludzkiej tak straszne zniszczenie?

    A przecież on, chrześcijanin, jest świątynią Boga i żywym członkiem tego Mistycznego Ciała, którego Głową jest Jezus Chrystus!

    I czemu człowiek tarza się w błocie bezwstydnej rozwiązłości, która skraca mu życie, pozbawia go dobrego imienia i naraża na nieszczęśliwą wieczność?
    Trudno mi zrozumieć, jak może chrześcijanin oddawać się temu obrzydlistwu. Już sama myśl o tym powinna człowieka śmiertelnie przerazić. Duch Święty mówi, że nędznik, który oddaje się rozwiązłości, zasługuje na to, żeby duch piekielny deptał po nim tak, jak stopy ludzkie depczą po śmieciach. „Każda niewiasta,która jest nierządna, jako gnój na drodze podeptana będzie.”

  4. eska pisze:

    Błogosławieni, którzy się smucą, albowiem oni będą pocieszeni.
    Mt 5, 4

    Smutek o którym tu mowa, ma charakter duchowy, to smutek z powodu jakiegoś zła duchowego, znieważenia Boga, zaniedbania dobra, panoszenia się zła. Aż do czasów eschatologicznych zło będzie w ten sposób aktywne, stąd sprawiedliwi pozostają wciąż w smutku.
    Nieco inna interpretacja wiąże smutek błogosławionych z nieobecności Chrystusa i Boga w tym świecie.
    Obietnica tego błogosławieństwa sugeruje, że pocieszenia udziela sam Bóg. Jest to specyficzna radość – płynąca z przyjścia Jezusa, z uczestnictwa w przyszłym królestwie Boga.

    ks. Piotr Wieczorek

    Jak to jest? Czy jako chrześcijanie mamy się radować (patrz Ga 5,22, Flp 4,4, 1 Tes 5,16) czy powinniśmy się smucić jak sugeruje błogosławieństwo z kazania na górze?

    Wszystko zależy od rodzaju radości i rodzaju smutku. Jest smutek Boży, który prowadzi nas ku zbawieniu, jest też smutek z tego świata prowadzący nas ku zagładzie.

    Smutku zgodnego z Bożą wolą nie trzeba żałować, bo prowadzi on przez nawrócenie do zbawienia. Smutek świata sprowadza śmierć, natomiast ten smutek, który był zgodny z wolą Bożą, pobudził Was do niezwykłej gorliwości, obrony, oburzenia, bojaźni, tęsknoty, troski, wymierzenia kary.
    2 Kor 7, 10-11

    Zgodne z wolą Bożą jest to, by zasmucały nas nasze złe czyny, grzechy, a smutek ten powinien nas skłaniać ku nawróceniu i poprawie, byśmy na końcu czasu mogli osiągnąć pełną radość z uczestnictwa w Królestwie Bożym. Jednak jednocześnie jesteśmy powołani do radości, która jest darem Ducha Świętego. Powinniśmy starać się odnajdywać w sobie tę radość jak najczęściej, a nawet zgodnie ze słowami św. Pawła „zawsze”:

    Radujcie się zawsze w Panu; jeszcze raz powtarzam: radujcie się!
    Flp 4,4

    Często nie jest to łatwe. Kluczowe jest tu sformułowanie „w Panu”. Gdy w szczerości serca oddamy wszystkie nasze zmartwienia, troski i smutki Bogu, On zamieni je w pokój i radość.

    Propozycje ćwiczeń na 2 tydzień:

    – św. Paweł potrafił odczuwać radość nawet w trudnej sytuacji:
    Pomimo wszelkiego utrapienia napełniony jestem pocieszeniem i obfituję w radość.
    2 Kor 7, 4b
    Panie, proszę Cie, bym i ja w trudnych momentach potrafiła odnaleźć pokój, radość i pocieszenie.
    – postaram się każdego dnia odnaleźć choćby małą chwilę radości w codzienności i z wdzięcznością podziękować za nią Bogu. Jeśli będzie mi trudno odnaleźć te radosne chwile, poproszę Boga, by mi je pokazał.
    – co mnie obecnie najbardziej smuci? Oddam mój smutek Bogu: Panie, oddaję Ci wszystkie moje smutki i zmartwienia. Ty wiesz, jak bardzo obciążają one moje serce i tylko Ty możesz sprawić, by wynikło z nich dobro i by zamiast ku zagładzie poprowadziły mnie ku zbawieniu.
    – jeśli zasmucają mnie jakieś moje grzechy, oddam je Bogu w sakramencie pokuty.
    – pomodlę się w intencji osób chorych na depresję, które nie potrafią sobie poradzić ze swoim smutkiem
    – ofiaruję jakąś moją trudność, cierpienie jako zadośćuczynienie za zło, które panoszy się na świecie nieustannie raniąc i zasmucając naszego Ojca

    ps. Do naszego projektu cały czas można dołączyć. Jeśli masz ochotę, zaproś znajome kobiety. Wystarczy, że prześlą swojego maila na adres projekt8blogoslawienstw@gmail.com. Jeśli coś Cię szczególnie poruszyło, albo masz na temat błogosławieństw jakieś refleksje, którymi chciałabyś się podzielić – napisz w odpowiedzi na tego maila.
    J.D.

  5. kasiaJa pisze:

    „Trzeba rozpalić Ducha, którego otrzymaliśmy”
    Z Ojcem Jamesem Manjackalem MSFS rozmawia Adam Barnaba
    http://miesiecznikegzorcysta.pl/rozmowa-miesiaca/item/1102-trzeba-rozpalic-ducha-ktorego-otrzymalismy

  6. Anna EM pisze:

    Totalne zboczenie, choroba umysłu.

  7. Maria Magdalena pisze:

    Dla rozwiedzionych komunia pragnienia, ale nie sakramentalna
    Kolejny wysoki przedstawiciel Kurii Rzymskiej opowiedział się przeciwko zmianie dyscypliny sakramentalnej odnośnie do rozwodników żyjących w nowym związku. Prefekt Kongregacji ds. Biskupów opublikował na łamach dziennika Avvenire dwa artykuły w tej sprawie.

    W pierwszym kard. Marc Ouellet wyjaśnia, czym jest komunia duchowa. Kanadyjski purpurat, który wcześniej był profesorem teologii dogmatycznej, obszernie odwołuje się do tradycji Kościoła, by pokazać, że taka forma komunii pragnienia ma jak najbardziej zastosowanie do osób w nieuregulowanej sytuacji małżeńskiej. Żałuje przy tym, że po Soborze zatracono świadomość tego, czym jest komunia sakramentalna. Bardzo często stała się ona formą aktywnego udziału w liturgii, a nie znakiem zjednoczenia z Chrystusem i bycia w stanie łaski.

    Natomiast w drugim artykule kard. Ouellet szczegółowo przedstawia racje, dla których Kościół nadal musi zalecać rozwodnikom żyjącym w nowym związku, by powstrzymywali się od przystępowania do komunii eucharystycznej. Nawet prawdziwe nawrócenie i szczery żal nie mogą zmienić sytuacji, jeśli istnieje obiektywna przeszkoda w postaci związku cudzołożnego – podkreśla szef watykańskiej dykasterii.

    http://pl.radiovaticana.va/news/2015/07/15/dla_rozwiedzionych_komunia_pragnienia,_ale_nie_sakramentalna/1158686

  8. Anka pisze:

    NIE dla wyznawców islamu – to nasze prawo!
    „Wystarczą setki tysięcy niezasymilowanych, żeby roznosić po krajach Europy zachodniej zarazę terroryzmu. Jak przyjmiemy osoby wyznania muzułmańskiego, to ataki nastąpią też w Polsce”.

    Jarosław Gowin (Polska Razem, Zjednoczona Prawica) na antenie „Radia Kraków” przekonywał, że Polska nie powinna przyjmować wszystkich uchodźców, jak leci. Prawda jest jego zdaniem brutalna: możemy przyjmować chrześcijan, ale nie muzułmanów, bo ci – roznoszą zarazę terroryzmu.

    „Ja mam w tej sprawie jasne stanowisko. Powinniśmy przyjąć uchodźców i nie powinni być to wyznawcy islamu. Oni się nie asymilują” – powiedział Gowin.

    Na stwierdzenie dziennikarki, że w Wielkiej Brytanii” miliony wyznawców islamu są zasymilowane” odparł: „Miliony być może tak, ale wystarczą setki tysięcy niezasymilowanych, żeby roznosić po krajach Europy zachodniej zarazę terroryzmu. Jak przyjmiemy osoby wyznania muzułmańskiego, to ataki nastąpią też w Polsce. Terroryści z zagranicy będą tu mieli partnerów” – wskazał.

    Gowin dodał, że selekcja uchodźców, choć brutalna, jest konieczna.
    http://www.fronda.pl/a/nie-dla-wyznawcow-islamu-to-nasze-prawo,54052.html

  9. Ewa pisze:

    Chrześcijan też nie warto przyjmować. Nikt nie sprawdzi czy są faktycznie chrześcijanami. Ci ludzie się nie asymilują, nie uczą języka polskiego, często nie pracują, spotykają się wyłącznie we własnym gronie, żyją w osobnych gettach. Polska nie jest krajem dla nich z wielu względów. Są przecież bogate kraje arabskie, np. Arabia Saudyjska czy Zjednoczone Emiraty Arabskie, które mogłyby uchodźcom zagwarantować spokój i przyszłość.Czemu więc do Polski, gdzie nawet klimat nie sprzyja?

    • Sylwia pisze:

      Masz rację tego nikt nie sprawdzi ,ale gdzie pomoc bliźniemu w potrzebie ? jeżeli oni naprawdę tej pomocy potrzebują . Nie sądzę żeby Arabia Saudyjska organizowała coś takiego bo jeżeli to faktycznie Chrześcijanie to wiadomo że Arabia to kraj Muzułmański . Więc odpowiedź , jest prosta . Sama pomyśl jak ty byś poczuła się na zesłaniu nie wyjazd po pracę tylko na zesłaniu , gdzie ciężko się nauczyć czyjś język , gdzie człowiek nie wie gdzie się ruszyć , gdzie czuje się jak odmieniec . To nie jest dla nich proste choć byli by kimkolwiek . Wiem że są przypadki gdzie osoby te nie chcą pracować czyli żyć na koszt państwa , lecz miejmy serce i nie wkładajmy wszystkich do jednego worka . Przykazanie miłości jest dziś czymś nadal aktualne według mnie.

      • Sylwia pisze:

        A może oni nie mieli wyjścia z sytuacji i zostali zmuszeni niejako uciekać nawet do Polski a że kraj otworzył dla nich granice to skorzystali z tego . Pomyśl ile ludzi musiało podczas wojny uciekać do innych państw ? ilu mamy naszych rodaków np. w Stanach którzy zostali po wojnie .. a zmusiła ich do tego ucieczka a potem już tam zostali bo przywiązali się do tego miejsca .

      • …Potrzebą chwili staje się w Polsce przyjęcie uchodźców z krajów północnej Afryki i Bliskiego Wschodu (m.in. Syrii, Iraku, Sudanu, Erytrei). Według nauki Kościoła ujętej w dokumencie Papieskiej Rady ds. Spraw Duszpasterstwa Migrantów i Podróżujących oraz Papieskiej Rady Cor Unum z 2013 r. Przyjęcie Chrystusa w uchodźcach i przymusowo przesiedlonych mamy powinność przypominać społeczeństwu o chrześcijańskim obowiązku pomocy uchodźcom ratującym swoje życie z krajów objętych działaniami wojennymi lub prześladowaniami religijnymi, jak się okazuje w zdecydowanej większości dotykającymi najbardziej chrześcijan. Uważamy, że:

        Pomoc ta powinna być organizowana wobec wszystkich uchodźców bez względu na religię i wyznanie.

        Kościół w Polsce pozytywnie odpowiada na apel o pomoc materialną i polityczną hierarchów kościołów chrześcijańskich Bliskiego Wschodu na terenach poddanych czystkom etnicznym i religijnym, które maja na celu całkowite usunięcie z tamtego regionu wyznawców Chrystusa. Z uznaniem i wdzięcznością należy wspomnieć i nadal popierać obecną od początku konfliktu wojennego w Syrii i Iraku pomoc niesioną przez Caritas Polska i Stowarzyszenie Papieskie Pomoc Kościołowi w Potrzebie (Kirche in Not – sekcja Polska) na miejscu w tamtych krajach. Najbardziej oczekiwana przez nich pomoc jest organizowana w tamtejszych obozach dla uchodźców, szpitalach polowych, tymczasowych szkołach, przychodniach, programach żywieniowych.
        Więcej: http://episkopat.pl/dokumenty/pozostale/6703.1,Komunikat_Rady_Konferencji_Episkopatu_Polski_ds_Migracji_Turystyki_i_Pielgrzymek.html

    • 31 Gdy Syn Człowieczy przyjdzie w swej chwale i wszyscy aniołowie z Nim, wtedy zasiądzie na swoim tronie pełnym chwały. 32 I zgromadzą się przed Nim wszystkie narody, a On oddzieli jednych [ludzi] od drugich, jak pasterz oddziela owce od kozłów. 33 Owce postawi po prawej, a kozły po swojej lewej stronie. 34 Wtedy odezwie się Król do tych po prawej stronie: „Pójdźcie, błogosławieni Ojca mojego, weźcie w posiadanie królestwo, przygotowane wam od założenia świata!
      35 Bo byłem głodny, a daliście Mi jeść;
      byłem spragniony, a daliście Mi pić;
      byłem przybyszem, a przyjęliście Mnie;
      36 byłem nagi, a przyodzialiście Mnie;
      byłem chory, a odwiedziliście Mnie;
      byłem w więzieniu, a przyszliście do Mnie”.
      37 Wówczas zapytają sprawiedliwi: „Panie, kiedy widzieliśmy Cię głodnym i nakarmiliśmy Ciebie? spragnionym i daliśmy Ci pić? 38 Kiedy widzieliśmy Cię przybyszem i przyjęliśmy Cię? lub nagim i przyodzialiśmy Cię? 39 Kiedy widzieliśmy Cię chorym lub w więzieniu i przyszliśmy do Ciebie?” 40 A Król im odpowie: „Zaprawdę, powiadam wam: Wszystko, co uczyniliście jednemu z tych braci moich najmniejszych, Mnieście uczynili”.
      41 Wtedy odezwie się i do tych po lewej stronie: „Idźcie precz ode Mnie, przeklęci, w ogień wieczny, przygotowany diabłu i jego aniołom!
      42 Bo byłem głodny, a nie daliście Mi jeść;
      byłem spragniony, a nie daliście Mi pić;
      43 byłem przybyszem, a nie przyjęliście Mnie;
      byłem nagi, a nie przyodzialiście Mnie;
      byłem chory i w więzieniu, a nie odwiedziliście Mnie.”
      44 Wówczas zapytają i ci: „Panie, kiedy widzieliśmy Cię głodnym albo spragnionym, albo przybyszem, albo nagim, kiedy chorym albo w więzieniu, a nie usłużyliśmy Tobie?” 45 Wtedy odpowie im: „Zaprawdę, powiadam wam: Wszystko, czego nie uczyniliście jednemu z tych najmniejszych, tegoście i Mnie nie uczynili”. 46 I pójdą ci na mękę wieczną, sprawiedliwi zaś do życia wiecznego”.
      http://www.nonpossumus.pl/ps/Mt/25.php

      ______________________________

      „Módlmy się za tak licznych braci i siostry, którzy szukają schronienia daleko od swej ziemi, którzy szukają domu, aby mogli w nim żyć bez lęku, aby zawsze szanowano ich godność. Zachęcam do pracy tych, którzy niosą im pomoc, i proszę, aby wspólnota międzynarodowa działała w sposób zgodny i skuteczny na rzecz wyeliminowania przyczyn przymusowej migracji. A was wszystkich zachęcam, byście przeprosili za osoby i instytucje, które zamykają drzwi przed tymi ludźmi szukającymi rodziny i schronienia”.
      – Papież Franciszek przed dniem uchodźcy, czerwiec 2015.
      http://franciszkanska3.pl/Papiez-o-swojej-nowej-encyklice-i-uchodzcach,a,28390

      ________________________________

      Chrześcijański obowiązek pomocy uchodźcom
      Pilna staje się modlitwa za naszych Rodaków na obczyźnie i wysiłek budowania z nimi silniejszych więzi. Na rozwiązanie czeka sprawa repatriacji Polaków i obywateli polskiego pochodzenia ze Wschodu. Potrzebą chwili staje się w Polsce przyjęcie uchodźców z krajów północnej Afryki i Bliskiego Wschodu, m.in. Syrii, Iraku, Sudanu, Erytrei – podkreśla bp Krzysztof Zadarko, przewodniczący Rady Konferencji Episkopatu Polski ds. Migracji, Turystyki i Pielgrzymek, delegat KEP ds. Imigracji.

      Światowy Dzień Uchodźcy jest okazją do zwrócenia uwagi na los ludzi, którzy zostali zmuszeni do ucieczki lub wyjazdu z kraju swojego pochodzenia z powodu wojny, dla ratowania życia, uniknięcia prześladowania lub złych warunków ekonomicznych. Jest on obchodzony corocznie 20 czerwca.

      „Wobec niechęci do obcokrajowców, m.in. niekiedy wobec Polaków na emigracji i na tle wyjątkowo bolesnych obrazów z uchodźcami z Afryki proszących o pomoc u granic Europy – wyraźniej słychać i rozumie się słowa Chrystusa o błogosławionych, bo „byłem przybyszem a przyjęliście Mnie”. Ale i jakże realnie, pełne grozy brzmią następne: „Idźcie precz ode Mnie, przeklęci (…), bo byłem przybyszem, a nie przyjęliście Mnie” (Mt 25)” – podkreśla bp Krzysztof Zadarko w komunikacie wydanym po spotkaniu Rady ds. Migracji, Turystyki i Pielgrzymek.

      Biskup Zadarko zachęca do modlitwy za naszych Rodaków na obczyźnie. Pisze o potrzebie rozwiązania kwestii repatriacji Polaków i obywateli polskiego pochodzenia ze Wschodu. Przypomina też o „chrześcijańskim obowiązku pomocy uchodźcom ratującym swoje życie z krajów objętych działaniami wojennymi lub prześladowaniami religijnymi”.

      Światowe organizacje zajmujące się organizowaniem pomocą migrantom szacują, że na świecie jest obecnie ponad 50 mln nie z własnej woli szukających ratunku poza domem. „Wobec gigantycznej fali migracyjnej na świecie należy powtórzyć ostatnie apele Stolicy Apostolskiej do rządów państw o taką politykę ekonomiczną i gospodarczą, która będzie zapobiegać mechanizmom powstawania przymusu migracji, jak i o sprawiedliwe rozmieszczanie migrantów w Europie i innych częściach świata, mając jednak na względzie bezpieczeństwo i potrzeby społeczne. Pojawia się konieczność uruchomienia legalnych kanałów migracyjnych. W podejściu do wyzwania migracji należy unikać populistycznej retoryki i dostrzegać pozytywny wkład migrantów” – czytamy.
      http://episkopat.pl/informacje_kep/6705.1,Chrzescijanski_obowiazek_pomocy_uchodzcom.html

    • beat pisze:

      Ewo kazdy jest godzien pomocy a szczegolnie ci ktorzy kochaja Jezusa powinni kochac blizniego jak siebie samego Chrzescjanie sa przesladowani za wiare za twoja nasza wiare dla Jezusa To ludobojstwo 21wieku i nic Chrzescjanie na swiecie nie robia nawet w pierwszej kolejnosci przyjmuja Muzumanow ktorzy maja przewage liczebna organizacja Open Doors pomaga jak potrafi sa tam wszczasajace relacje straszne
      https://www.opendoors.pl/przesladowania/

  10. julia pisze:

    ja też uważam, ze tym którzy sa chrzescijanami i uciekaja by ratowac zycie nie tylko powinnismy jako naród pomóc ale musimy im pomóc.. natomiast muzułmanie niech sobie zyją u siebie w swojej kulturze , chocby byli najłagodniejsi na swiecie , w swietle ostatnich wydarzeń lepiej by kazdy kraj mocno się zastanowił czy powinien ich przyjmować?

Skomentuj

