Znaki z Nieba w USA po decyzji Sądu Najwyższego w sprawie legalizacji związków homoseksualnych

Sąd Najwyższy USA orzekł w piątek (26.06), że zakaz zawierania małżeństw przez osoby tej samej płci narusza zawartą w konstytucji zasadę równego dostępu obywateli do ochrony prawnej i zalegalizował w ten sposób gejowskie śluby we wszystkich 50 stanach.

Oto jakie znaki na Niebie towarzyszyły temu później (wielu ludzi mówiło, że jak żyją – takich burz, huku i wycia nie słyszeli, byli wyrywani z łóżek i nie mogli spać całą noc) a kataklizm siał spustoszenie po całym kraju:

Kliknij w zdjęcie i oglądaj:
lub: kliknij

znakiUSA

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

51 odpowiedzi na „Znaki z Nieba w USA po decyzji Sądu Najwyższego w sprawie legalizacji związków homoseksualnych

  1. wobroniewiary pisze:

    Polska feministka, aktywistka LGBT nie żyje
    Katarzyna Bienias, polska feministka, aktywistka równościowa LGBT, działaczka lewicowego ugrupowania Zieloni zginęła podczas nawałnicy w miejscowości Sława. ” Bienias podróżowała samochodem z dwiema innymi kobietami. Nagle zerwała się ogromna burza i na samochód spadło drzewo. Bienias zmarła w wyniku odniesionych obrażeń, jej koleżanki zostały ranne”.
    http://www.fronda.pl/a/polska-feministka-aktywistka-lgbt-nie-zyje,54365.html

    • karo pisze:

      Bóg nie pozwala z siebie szydzić, a jednak mam nadzieję, że w ostatnim momencie zwróciła się ku Bogu.

    • agnieszka pisze:

      Z twarzy taka sympatyczna..
      Może właśnie w ten sposób Bóg dał jej szansę na uratowanie duszy..potrzebne modlitwy za umierających tragicznie by dostapily Jego miłosierdzia …

    • Elizeusz pisze:

      Z „Dialogu o Bożej Opatrzności czyli Księgi Boskiej Nauki” św. Katarzyny ze Sieny, z rozdz. ‚Opatrzność Boża’, tak mówi Bóg Ojciec
      Jak nic nie spotyka człowieka, co by nie było zrządzeniem opatrzności Boskiej (Ps 64,10).
      …Opatrzność Ma zsyła też wszystko w szczególności: życie i śmierć, i towarzyszące im okoliczności, głód, pragnienie, utratę stanowiska w świecie, nagość, zimno, gorąco, obelgi, szyderstwa, zniewagi. Dopuszczam, aby wszystkie te rzeczy zdarzały się wśród ludzi, choć nie Ja jestem przyczyną przewrotności woli tego, który czyni zło i wyrządza zniewagi… Niekiedy dopuszczam, aby sprawiedliwy był celem nienawiści wszystkich i wreszcie poniósł śmierć, ku wielkiemu zdumieniu ludzi światowych. I wyda się im rzeczą niesłuszną, aby sprawiedliwy zginął śmiercią gwałtowną, bądź w wodzie, bądź w ogniu, bądź od kłów dzikich zwierząt lub pod gruzami swego domu. Jakże niezwykłe wydają się te wypadki oku pozbawionemu wewnętrznego światła najświętszej wiary! A jak proste wierzącym, którzy, przez miłość znaleźli i rozpoznali opatrzność Mą w tych wielkich wspaniałych zdarzeniach. Wierzący widzi i uznaje, że to Ja, przez opatrzność Mą, zrządzam wszystko i tylko w celu zbawienia człowieka. … Niekiedy, gdy ześlę na ciało stworzenia Mego grad lub burzę, lub p i o r u n, ludzie uważają to za okrucieństwo, sądząc, że nie dbałem o ich życie, podczas gdy Ja dopuściłem to nieszczęście, aby uchronić tę duszę od śmierci wiecznej. Ale oni twierdzą przeciwnie.
      Tak to ludzie świata starają się wszystkim zbrudzić dzieła Moje i sprowadzić je do miary swych niskich myśli.
      http://sienenka.blogspot.com/2011/10/opatrznosc-boza-cxxxvii.html

  2. Sylwia pisze:

    Bóg zaczyna dawać znać o Sobie . Zaczyna pokazywać że widzi i słyszy . Wierzę że to była interwencja Boża tylko ludzie którzy nie znają Boga i podważają prawo Boże uznają to zjawisko za tak zwaną anomalię pogodową. Niestety Jest inaczej, ileż ma milczeć Pan gdy widzi tyle zła , gdy widzi jak jego dzieci nie szukają ukojenia w prawie Bożym a w uciechach życia które podsuwa im szatan. Niestety takie są fakty i nic tego nie zmieni.

    • mariaP pisze:

      nalezy sie tylko dziwic , ze jest tak malo adoracji wynagradzajacych !

      • Sylwia pisze:

        Mario P Masz rację brakuje Adoracji Wynagradzających i to jest smutne i wiesz po pewnej sprawie o której nie mogę napisać na forum wiem że trzeba będę się starać o to aby taka Adoracja była .
        Właśnie pamiętam ten fragment z Dzienniczka o którym napisałaś i muszę powiedzieć że dobrze by było by ludzie podjęli takie środki jak siostra Faustyna ba chciałabym by tak było . Bo tak można uratować nasz kraj ale i cały świat .

    • mariaP pisze:

      ***
      Wieczorem, kiedy byłam w swojej celi, ujrzałam Anioła, wykonawcę gniewu Bożego.
      Był w szacie jasnej, z promiennym obliczem, obłok pod jego stopami, z obłoku wychodziły pioruny i błyskawice do rąk jego, a z ręki jego wychodziły i dopiero dotykały ziemi.
      Kiedy ujrzałam ten znak gniewu Bożego, który miał dotknąć ziemię, zaczęłam prosić Anioła, aby się wstrzymał chwil kilka, a świat będzie czynił pokutę.
      Jednak niczym prośba moja była wobec gniewu Bożego.
      W tej chwili ujrzałam Trójcę Przenajświętszą.
      Wielkość Majestatu Jej przeniknęła mnie do głębi i nie śmiałam powtórzyć błagania mojego.
      W tej samej chwili uczułam w duszy swojej moc łaski Jezusa, która mieszka w duszy mojej;
      kiedy przyszła mi świadomość tej łaski, w tej samej chwili zostałam porwana przed stolicę Bożą.
      O, jak wielki jest Pan i Bóg nasz i niepojęta jest świętość Jego.
      Nie będę się kusić opisywać tej wielkości, bo niedługo ujrzymy Go wszyscy, jakim jest. Zaczęłam błagać Boga za światem słowami wewnętrznie słyszanymi.

      Kiedy się tak modliłam, ujrzałam bezsilność Anioła, i nie mógł wypełnić sprawiedliwej kary, która się słusznie należała za grzechy.
      Z taką mocą wewnętrzną jeszcze się nigdy nie modliłam jako wtenczas.
      Słowa te, którymi błagałam Boga, są następujące:
      Ojcze Przedwieczny, ofiaruję Ci Ciało i Krew, Duszę i Bóstwo najmilszego Syna Twojego, a Pana naszego Jezusa Chrystusa, za grzechy nasze i świata całego;
      dla Jego bolesnej męki miej miłosierdzie dla nas.

      Na drugi dzień rano, kiedy weszłam do naszej kaplicy, usłyszałam te słowa wewnętrznie:

      Ile razy wejdziesz do kaplicy, odmów zaraz tę modlitwę, której cię nauczyłem wczoraj.
      Kiedy odmówiłam tę modlitwę, usłyszałam w duszy te słowa:

      Modlitwa ta jest na uśmierzenie gniewu mojego,
      odmawiać ją będziesz przez dziewięć dni na zwykłej cząstce różańca w sposób następujący: najpierw odmówisz jedno „Ojcze nasz” i „Zdrowaś Maryjo”, i „Wierzę w Boga”, następnie na paciorkach „Ojcze nasz” mówić będziesz następujące słowa:
      „Ojcze Przedwieczny, ofiaruję Ci Ciało i Krew, Duszę i Bóstwo najmilszego Syna Twojego, a Pana naszego Jezusa Chrystusa, na przebłaganie za grzechy nasze i świata całego”; na paciorkach „Zdrowaś Maryjo” będziesz odmawiać następujące słowa:
      „Dla Jego bolesnej męki miej miłosierdzie dla nas i świata całego”.
      Na zakończenie odmówisz trzykrotnie te słowa: Święty Boże, Święty Mocny, Święty Nieśmiertelny, zmiłuj się nad nami i nad całym światem”.
      dDzienniczek Siostry Faustyny(474 – 476)

    • mariaP pisze:

      ***
      „Pewnego dnia powiedział mi Jezus, że spuści karę na jedno miasto, które jest najpiękniejsze w Ojczyźnie naszej.
      Kara ta miała być – jaką Bóg ukarał Sodomę i Gomorę.
      Widziałam wielkie zagniewanie Boże i dreszcz napełnił, przeszył mi serce.
      Milczeniem modliłam się.
      Po chwili powiedział mi Jezus:
      Dziecię Moje, łącz się ściśle w czasie Ofiary ze Mną i ofiaruj Ojcu Niebieskiemu Krew i Rany Moje na przebłaganie za grzechy miasta tego.
      Powtarzaj to bez przestanku przez całą Mszę św. czyń to przez siedem dni.
      – Siódmego dnia ujrzałam Jezusa w obłoku jasnym i zaczęłam prosić, ażeby Jezus spojrzał na miasto i na kraj nasz cały.
      Jezus spojrzał się łaskawie.
      Kiedy spostrzegłam życzliwość Jezusa, zaczęłam Go błagać o błogosławieństwo .
      Wtem rzekł Jezus:
      Dla ciebie błogosławię krajowi całemu
      – i uczynił duży znak krzyża ręką nad Ojczyzna naszą.
      Radość wielka napełniła duszę moją, widząc dobroć Boga”.

      Dzienniczek / 39

      Srodki sa , trzeba tylko po nie siegnac , jak to zrobila Siostra Faustyna .
      Potrzeba mobilizacji .

  3. ula pisze:

    Nastapila zmiana definicji malzenstwa, a nie legalizacja. Co niesie za soba znacznie szersze konsekwencje niz sama legalizacja. W USA kazdy stan ma swoje lrawo wykonawcze, jednak musi dostosowac sie do konstytucji, a w wypadku tej zmiany defininicji ucieto mozliwosc odmowy homosiom wielu praw jednoczesnie odbierajac prawo o obywatelom na nie akceptowanie tych zwiazkow. Co do pogody, to u nas sensacji nie bylo, ekstremalne pogody sa tu co roku.

    • agnieszka pisze:

      Ekstremalne pogody są tu co roku – mi by dawało to do myślenia…

      Legalizacja i zmiana definicji małżeństwa- obie stoją w sprzeczności z naturalnym i Bożym prawem…jakby to nie ująć jest w moim poczuciu porazką ludzkości…biada tym przez których zgorszenie przychodzi….

      • Maggie pisze:

        W Kanadzie zaczelo sie wlasnie od zmiany … „definicji” – a małżeństwo to chyba cos wiecej niz …definicja. Ze Stanów przyjeżdzali do Kanady by .. zawierać homo związki .

    • Maggie pisze:

      Oczywiscie Ulu, zgadza sie, ze od lat tak jest – a jesli zimne powietrze (glownie z północy) nasuwa sie na to gorące to powstają trąby powietrzne i gwałtowne burze.

      W Kanadzie płoną lasy (BC, Sask, Alb), a te zajmuja ogromne polacie i … raczej geje nie zamieszkują knieje tj nie mieszkaja w lasach.

      W Polsce rowniez „kaprysy pogody” dają o sobie znać – ot chocby zeszłej niedzieli, a ktorych skutki są do obejrzenia na Internecie.

      Kataklizmy byly i są ostrzezeniem dla czlowieka, ktory nie tylko dobiera sie do „bawienia w Pana Boga” przy roznych „okazjach” – m.in. manipulacji genami czy prawem do zycia etc, czy „majsterkowania” pogoda … i kiedys sie przeliczy.
      Tak sie składa, ze nie ma wiadomosci aby w budynek Sadu Najwyższego rabnał piorun .. choc takie zdarzenie należałoby sie tego jednego dnia.

      • Elizeusz pisze:

        Dla przypomnienia! W dniu (poniedziałek 11.02.2012r.), w którym papież Benedykt XVI ogłosił swoją abdykację, w kopułę Bazylikę św. Piotra uderzył piorun!
        Gdy na konsystorzu kanonizacyjnym Benedykt XVI ogłosił, że ustąpi 28 lutego, dziekan Kolegium Kardynalskiego, kardynał Angelo Sodano, dając wyraz swemu zaskoczeniu powiedział, że wiadomość ta to „grom z jasnego nieba”. I na konsekwencje tych słów nie trzeba było długo czekać… Nad Watykanem rozpętała się potężna burza. Jeden z piorunów trafił w kopułę Bazyliki św. Piotra.
        Czy takie zdarzenie/ostrzeżenie należałoby się w tamtym dniu, Maggie?

      • Maggie pisze:

        Ezeliuszu, widze, ze nie zrozumiales ani mnie ani Uli.
        Jest coraz wiecej kataklizmow i ekstremalnej pogody na całym swiecie i coraz wiecej zła i zgorszenia .. stały sie jakby „chlebem powszednim”.
        Pan Bog kocha czlowieka i w Swym Milosierdziu daje szanse przejrzenia i poprawy.

        W CN Tower w Toronto, kazdej burzy walą gromy i to wielokrotnie – ale nikt, nawet jakis mistyk, nie odczytalby tego jako ostrzeżenie, jako ze to jedna z najwyższych budowli w swiecie.
        Jedynie (!?!) bardzo wysokie budynki maja tutaj piorunochrony – bylo to kiedys szokiem dla mnie, a teraz napawa tylko niepokojem w czasie burz (cale lata, od kiedy tu jestem, nie widziałam chocby jednej reklamy firmy, ktoraby zakładała piorunochrony). Jesli by rabneło w dom moich sąsiadów (gejów lub kobiety, ktora wywiesila wiatrowe dzwonki) to twierdzenie o karze czy ostrzezeniu byłoby co najmniej niewłaściwe.

        W Sadzie Najwyższym zapadają rozne (!) wyroki (nie tylko takie, ktore sie nam nie podobają, oburzając), ale kazdemu jednemu ludzkiemu wyrokowi, jak by sie nan patrzeć, to jest daleko do Bozej Sprawiedliwości.

      • Maria z Warszawy pisze:

        Maggie, kochanie ja akurat wierzę, że to Bóg odpowiada za wszystko, co się dzieje. To On rządzi tym światem w najdrobniejszych szczegółach. Bóg używa zła -zmuszając je do działania dla naszego dobra.
        „Oto zginie ten, co jest ducha nieprawego, a sprawiedliwy żyć będzie dzięki swej wierności” (Ha 2,4)

      • Maggie pisze:

        Nieporozumienie, bo nie mysle, ze ekstremalne pogody są normalne, mówiąc, ze są częstym (!) zjawiskiem – a są coraz częstszym i pociagajacym za soba coraz wiecej ofiar i strat. Jest ich tyle (!), ze słuchanie o nich spowszednialo, bo są jakby na porządku dziennym.
        To czlowiek jest odpowiedzialny za ściąganie nieszczęść, a nie Pan Bog.
        Pismo Swiete wyraznie mowi o znakach czasow. Problem w tym, ze mozna patrzeć a nie widziec, sluchac a nie słyszeć.

        Nie zawsze tez gromy biją tam … gdzie (!) w naszym, ludzkim pojeciu powinnismy to widziec, aby otworzyły sie wszystkie oczy i serca.

        W Kanadzie juz dawno, bo za rządów Jean Chrerien’a, zmieniono „deficje” małżeństwa, tak jak dopiero (!) w ostatnich dniach uczyniono to w USA i … odpowiedzialni za to dobrze sie maja – dzieki (niestety nie zauwazanemu przez nich) Bożemu Milosierdziu, dajacemu szanse poprawy i wycofania bledow.

        To, ze „cos” jest na porządku dziennym … NIE jest jednoznaczne , ze to normalne (!), np tak jak „małżeństwa” homo, są w Kanadzie chyba od 10 lat legalne i sie opatrzyly wielu, ale przeciez to nie jest normalne (choc na porządku dziennym).

        W CN Tower (533.33m) w Toronto, tj umilowanym przez genderowcow mieście, średnio ok 75-80 razy w roku grzmoca pioruny. Jednego dnia tj 24 sierpnia 2011, uderzyło az 15 razy – taka gwałtowna byla burza, ale to NIE bylo nawet w czasie bliskim ich parady „dumy”.
        Jako ciekawostke wyczytalam, ze zmierzono, iz taka blyskawica, uderzajaca we wieże CN, to 100 milionów volt i 10 tysiecy do 200 tysięcy amperow.

      • Maggie pisze:

        Poprawka przetypowania, powinno byc: Chretien’a

    • Elizeusz pisze:

      To błąd z gatunku ludzkiego myślenia, żeby widzieć ekstremalne zjawiska pogodowe jako tylko naturalne. Każde takie zjawisko ma podłoże duchowe i jest związane z grzesznym postępowaniem człowieka, okazującego nieposłuszeństwo Prawu Bożemu. Co rusz się słyszy w świecie, jako też i w naszym kraju o nietypowych bądź katastrofalnych zjawiskach pogodowych (cyklony, tornada, huragany, gwałtowne wichury, powodzie, tsunami itp.). To jest mowa Pana Boga, przejaw Jego gniewu/sprawiedliwości Bożej/upomnienia, o czym mówi jasno Pismo Święte, choćby w tych miejscach:
      1. „Są wichry (różnej gwałtowności i mocy – dop. mój), które stworzone zostały jako narzędzie pomsty, gniewem swym wzmocnił On ich smagania, w czasie zniszczenia wywierają swą siłę i uśmierzają gniew Tego, który je stworzył” (Syr 39,28).
      „Serce człowieka nie zastanawia się nad zrządzeniami Najwyższego (w przeciwieństwie, do ludzi pełnych bojaźni: Ps 64,10) i któż u/zważa na Jego drogi? Huragan, którego człowiek nie zobaczy i bardzo wiele Jego dziel pozostaje w ukryciu” (Syr 16,20n)
      Z przypisu do tego miejsca u dołu Biblii: cała natura drży przed Bogiem, a grzesznik zaślepiony tego nie rozumie, owszem, twierdzi: jak można uważać huragan za narzędzie kary Bożej, skoro on wiele innych dzieł Bożych jest nie do pojęcia.
      A tymczasem natchniony psalmista, tak powiada: Chwal Pana gwałtowny huraganie, co pełnisz Jego słowo/wykonawco Jego rozkazu” (Ps 148,7-8).
      2. „Niepodobna, Panie, ujść Twojej ręki. Bezbożni, którzy znać Ciebie nie chcieli (por. Hi 21,14-16), doznali chłosty od Twego mocnego ramienia, trapieni niezwykłymi deszczami, gradami, okrutnymi nawałnicami, i niszczeni ogniem. … Przyroda bowiem Tobie, Stwórco, poddana, sroży się jako kara przeciw niegodziwym, a jako dobroć łagodnieje dla tych, co Tobie zaufali” (Mdr 16,15n.24).
      „Biada wam ludzie bezbożni, że porzuciliście prawo Boga Najwyższego” (Syr 41,8);
      „Chcesz kroczyć drogą ciemności, dawnej drogi się trzymać, którą kroczyli występni?
      Ci poginęli przed czasem, powódź im ziemię przykryła. A Bogu mówili: ‚Idź precz!. Co zrobić nam może Wszechmocny!’ ” (Hi 22,15-17)
      3. A tak proroczo mówił Izajasz o Jerozolimie z powodu jest występków:
      … zostaniesz nawiedzone przez Pana Zastępów grzmotem, wstrząsami i wielkim hukiem,
      huraganem, burzą i płomieniami trawiącego ognia… (Iz 29,8).
      Niech to wystarczy. Mądremu dość, jak to nie raz jeden mówiła (też i do mnie) Adminka, Ewa, którą przy okazji pozdrawiam. cdn

      • Elizeusz pisze:

        Swego czasu czytałem Orędzia Pana dawane dla USA, poprzez już śp. Louise Starr Tomkiel. Pozwolę sobie przytoczyć niektóre ich fragmentów (zawsze aktualne w swej treści) kontekście owych ekstremalnych zjawisk pogodowych:
        1. „Pozwalam wielkim katastrofom dotykających ludzi zdarzać się (Am 3,6) na ziemi, w nadziei otwarcia waszych oczu (jak zostały otworzone oczy Szawła – dop. mój) i zmiany waszego postępowania, by ocalić was od zatracenia, od kontynuowania życia w grzechu, bo was kocham” (23.06.2003r.)
        2. „Poważaj znaki czasu, ponieważ one pochodzą z wielkiego Mojego Miłosierdzia, aby budzić dusze i aby oczyszczać zarówno ludzi, jak i ziemie z wszelkiego grzechu i brudu (por. Iz 24,1-6). Obecnie widzicie początek działania złej natury. Ja dopuszczam zniszczenie swego stworzenia dla jedynego celu: ostrzeżenia was, moich stworzeń i oczyszczenia całego stworzenia z bluźnierstwa, herezji, apostazji, z wszelkiego grzechu, który rządzi dzisiaj sercami ludzi” (28.07.2004r.)
        3. „Teraz nadszedł czas Jego gniewu dotykający ziemię i waszego życia, środowiska, w którym żyjecie. Ale kto z was zwraca się do Niego? Niebo słyszy jakże mało głosów podniesionych w modlitwie. Przeważnie to, co się słyszy jest lamentem wylanym ze strachu i poniesionych strat materialnych. Słyszymy w Niebie krzyki wypowiadane w gniewie, w emocjach i złorzeczeniu, słyszymy przekleństwa i wołanie: ‚Jakże dobry Bóg pozwala na tyle bólu, cierpienia, straty, zniszczenie, niesprawiedliwość?… (z przekazu Maryi, 13.08.2004r.).

      • Paweł pisze:

        Co do orędzi danych śp. Louise Starr Tomkiel, to ja osobiście też swego czasu w nie wierzyłem, ale zacząłem się wahać co do ich prawdziwości, kiedy orędzia te podały (w 2005 roku), że św. Jan Paweł II umarł 1 kwietnia 2005 (PIERWSZEGO kwietnia, a nie drugiego kwietnia). Poza tym budzi we mnie wątpliwość twierdzenie z tych orędzi, że św. Józef począł się bez grzechu pierworodnego. Śp. Louise Starr Tomkiel ponoć miała kierownika duchowego, ale ja pozostaję z wątpliwościami co do tych orędzi i uważam je raczej za niepewne.

      • Elizeusz pisze:

        Pawle! Jeśli miałbym się odnieść do treści Twojego wpisu nt. orędzi danych LST, to powiem tak, że o twierdzeniu w tych Orędziach, że św. Józef począł się bez grzechu pierworodnego (co byłoby oczywiście błędem) nie słyszałem i przy ich lekturze nie natknąłem się. Przy okazji dodam, że skoro mowa jest o św. Józefie, to jakiś czas temu w Radiu Maryja byli bibliści: ks. prof. Henryk Witczyk, z drugim kapłanem, z tytułem dr teologii (w tej chwili nie pamiętam jego nazwiska i imienia). Była mowa w tej audycji w ramach Rozmów niedokończ. o św. Jozefie. I ów drugi kapłan, przy aprobacie ks. H. Witczyka, powołując się na prace jakiegoś angielsk. teologa twierdził, że w oparciu o Mt 12,46 i 13,55 św. Józef miał potomstwo, co oczywiście jest kłamstwem. Kapłan Redemptorysta z RM też na to twierdzenie nie zareagował, może z respektu dla „wiedzy” owych biblistów (by zapobiec ewent. twierdzeniu Adminki, że są to pomówienia: to wszystko można znaleźć w radiowym archiwum).
        Zdarzyło się tez, że kilka dni dni chyba przedpołudniem, zadzwoniła jakaś słuchaczka wspominając o tym pomówieniu św. Józefa w tamtej audycji (wtedy o ile pamiętam, telefon od tej słuchaczki przyjął inny o. Redepmtorysta)
        LST nie ponoć miała, ale rzeczywiście miała opiekuna/kierownika duchowego z ramienia KK. W tym, co powyżej powiedziałem nie było moim zamiarem Pawle odwodzić Cię od Twoich wątpliwości i tego, co o nich uważasz. Masz do tego prawo. Ja mam ntt. inne zdanie.
        Widzę, że jesteś widocznie dla Adminki, Ewy autorytetem skoro, po Twojej wypowiedzi, uznała używając – liczby mnogiej (bo jesteście już we dwoje) – by już ich więcej nie przytaczać, czego nie zamierzam czynić. Przytocz. te fragmenty w kontekście tematu powodów pojawienia się ekstremaln. zjawisk pogodowych, by ich nie uważać tylko za coś naturalnego.
        i jeszcze na koniec dodam, nawiązując do św. Józefa i wypowiedzi Adminki, to w RM powinni być już zapraszani owi wymien. przeze ze mnie bibliści, bo przecież…
        A co powiedzieć, o wypowiedziach kapłanów na kazaniach, którzy przy milczącej aprobacie wiernych wygadują przeróżne rzeczy w oparciu o że się tak wyrażę „własną twórczość”.

      • Paweł pisze:

        Elizeuszu, tak się składa, że orędzia dane śp. Louise Starr Tomkiel są nadal łatwo dostępne w internecie i można w nich wyczytać – aż czterokrotnie – treści mówiące o tym, jakoby św. Jóżef był poczęty bez grzechu pierworodnego, a są to mianowicie następujące orędzia:
        pierwsze orędzie z dnia 27 czerwca 2003,
        orędzie z 2 lipca 2003,
        drugie orędzie z dnia 20 lipca 2003
        i orędzie z 8 grudnia 2003.
        Możesz je wszystkie znaleźć na stronie:
        http://kennethmheckdownloads.com/HEAVEN'S%20MESSAGES%20TO%20LOUISE%20STARR%20TOMKIEL.pdf

      • Elizeusz pisze:

        Dziękuje Pawle. Sprawdzę to pod wskazanym przez Ciebie interenet. adresie i porównam z posiadanymi dokładnymi (nie przez podręcznego internet. Tłumacza) tłumaczeniami w jęz. polskim. Zobaczę też wątek o dacie śmierci JPII. I napisze o tym do Ciebie. Pozdr.

  4. agnieszka pisze:

    http://www.fronda.pl/a/obama-mam-gdzies-ze-zakonnice-kaze-zabijac-to-maja-zabijac,54094.html

    Administracja prezydenta USA Baracka Obamy uznała, że katolickie zakonnice  ze zgromadzenia Małych Sióstr Ubogich… muszą, tak jak inni pracodawcy, płacić za mordowanie dzieci nienarodzonych swoich pracowników. 

  5. Pingback: Znaki z Nieba w USA po decyzji Sądu Najwyższego w sprawie legalizacji związków homoseksualnych | Biały, bardzo biały

  6. Janina2 pisze:

    Chce zlozyc swiadectwo o laskach,ktorymi Pan Jezus obdarzyl mnie w tygodniu Bozego Milosierdzia. Wczesnej myslalam, ze cud dla kogos innego, tylko nie dla mnie.Jezus wyciagnal pomocna dlon dla mnie,jestem uwolniona od leku, ktory trwal 20-23 lat…
    Chce opisac sen, ktory mialam w koncu grudnia,we snie widzialam pewnego Ksiedza, ktoremu opowiadalam o swoich problemach.Ojcec pytal mnie o nabozenstwach, ktore odprawiam.”Dobrze, ale modl sie teraz ze mna.”- powiedzial Ojcec.
    Gdy Ojcec razpoczal modlitwe, byl juz w ornacie.To byla piekna modlitwa na glos, Ksiedza juz nie widzialam,pojawilo sie niezwykle swiatlo, w ktorym bylam zatopiona. A dusze ogarneli spokoj i radosc, to bylo niesamowite uczucie. Z tym spokojem i obudzilam sie.
    Napisalam dla Ojca Adama, co znaczy ten sen.Odszymalam odpowiedz”Pros
    tego Ksiedza o rozmowe i modlitwe” Jak tylko odszymalam taka odpowiedz, po glowie caly czas chodzila mysl”Czego pojdziesz do tego Ksiedza,ty nie z jego parafii, jemu nie potrzebbne twoje bajki” Posluchalam i postanowilam, nic nie mowic dla Ksiedza,ale bede zamawiac tylko Msze Sw.
    Nigdy nie widzialam Ksiedza w tym samym ornacie, w ktorym byl we snie.Jako
    bylo moje zdziwienie,gdy zobaczylam Ksiedza na Mszy Sw. na drugi dzien Swiat Wielkonocnych w tym samym ornacie.Poplynely lzy,ktorych nie moglam powstrzymac. W nastepnym dniu bieglam do Kziedza prosic o rozmowe.Ustanowilismy termin.Gdy czekalam na Ksiedza, znowu ten glos”Czego czekasz? Ksiadz bedzie smiac sie z twojego opowiadania”
    Po raz pierwszy uczestniczylam w Tryduum. Kiedy przyszlam z Koscoila w Wielki Czwartek, maz pokazywal swoje niezadowolenie, byla bardzo zdziwiona,ze jestem spokojna, niema leku. A w Tygodniu Bozego Milozierdzia,gdy slyszalam krzyk meza,mnie bylo wesolo, bardzo wesolo i chcialam wykrzykiwac”Jezus zyje!” Cos podobnego bylo,gdy wracalam sie po spowiedzi generalnej.
    Bardzo dluga byla droga do uwolnienia od leku.Modlilam sie roznymi modlitwami, nowennami, a nie bylo oczekiwanego rezultatu. Zrozumialam, ze trzeba modlic sie z ufnoscia i wiara.Bardzo pomogly w umocnieniu wiary strona WOWIT, szkola Krzyza,kazania i wyklady Ksiezy,czesta spowiedz,4-5 Eucharystii co tydzien. Gdy zlozylam swiadectwo dla swojego Ksiedza ,napisalam takie slowa”Nie wiem od czego jescze, ale jestem uwolniona nie tylko od leku.Moj twarz zmienia sie, byl ponury,niezadowoliony.”Teraz wiem,od czego Pan Jezus mnie uwolnil…Od zla, od magii, ktora byla uprawiona na cmentarzu, Pan est cudowny! Czesty usmiech na twarzy, radosc i spokoj
    w sercu, odczuwam dotyk Milosci Jezusa i sama mam milosc do Jezusa.Spadly kajdanki, kamien , ktory byl klatce piersciowej tez.Odczuwam ochrone serca.Mam cierpienie z powodu odejscia dzieci od Koscoila,ale
    moje cierpienie jest slodkie, modle sie,powierzylam rodzine i dzieci Jezusowi.
    Wierze,ze w swoim czacie Pan Jezus zmieni cerca moich dzieci.
    Chwala Panu!
    Przepraszam za bledy,pisze juz po raz trzeci, wszystko znikalo

    • Sylwia pisze:

      Janino2 piękne Świadectwo ! widzisz czasami Pan Bóg używa różnych środków bo do nas dotrzeć i by nas uzdrowić z lęku , by pokazać nam że On potrafi przemienić każdego człowieka . Bóg Jest Wspaniały daje nam pokrzepienie i umocnienie ! sama powiem ci że Bóg wczoraj okazał mi łaskę piękne poruszył me serce , to była taka radość że śmiałam się ze łzami w oczach ❤ wiem że Duch Boży był przy mnie a przemówił przez innego człowieka wprost do mego serca , to było niesamowite , na samą myśl moje serce nadal się raduje ! i mogę śmiało powiedzieć że to co odczułam to cząstka Nieba , jeżeli tam jest taka radość to warto się starać ! Jezus Jest Panem !

    • Monika pisze:

      Św. Jan napisał w swoim liście: „W miłości nie ma lęku, lecz doskonała miłość usuwa lęk”.

      Lęki kończą się wtedy, kiedy zaczyna się wierzyć Bogu.
      Dobre słowo od Ojca Józefa:

      Jezus jest Panem!

  7. ola pisze:

    Bóg nie stworzył nikogo z pragnieniem, by stać się homoseksualistą. Biblia naucza, że człowiek staje się homoseksualistą, gdyż zgrzeszył (List św. Pawła do Rzymian 1:24-17), i dlatego, że sam podjął taką decyzję. Niektórzy ludzie mogli urodzić się z większą tendencją do homoseksualizmu, podobnie jak niektórzy rodzą się z większą tendencją do przemocy i innych grzechów. Nie stanowi to wytłumaczenia czy wymówki, gdy ktoś wybiera grzech i poddaje się grzesznym pożądaniom. Gdy ktoś rodzi się z większą podatnością do złości czy furii, czy usprawiedliwiamy jego złe uczynki? Oczywiście, że nie! Bóg nie brzydzi się człowiekiem ale GRZECHEM! Boże ulituj się nad Ameryką! Okaż im swoje miłosierdzie! Święty, Święty, Święty Pan Bóg Zastępów! Pełne są niebiosa i ziemia chwały Twojej! Hosanna na wysokości!

    • Maggie pisze:

      Olu, to NIE TYLKO Ameryka jest zawladnieta przez zlo homosexualizmu i pro-choice .. spójrz co dyktuje UE i co do Polski sie wprowadza „bez wiz i paszportów” (chocby np w symbolicznej teczy na pl.Zbawiciela czy, co gorzej … ostatnich Sejmowych ustaw,w błyskawicznym tempie narzucanym niby to demokratycznie … w kraju JPII !!!).

      Swiety Michale Archaniele bron nas, wspomagaj nas w walce ….

      • Elizeusz pisze:

        Maggie! Proszę zob. moją dzisiejszą odpowiedź z g. 10.09, na Twój też dzisiejszy wpis z g. 5.40 o piorunie.

      • Maggie pisze:

        Elizeuszu, jest tyle zła i profanacji, ze kiedy sie „ziemia trzęsie” nie powinno to dziwić.
        Ostrzezenie jest ostrzezeniem w szerszym znaczeniu, a nie tylko jednostkowym.
        Nie kazdy kataklizm jest ostrzezeniem od Pana Boga, bo moze byc tak, ze jest diabelskim pazurem siejacym zwatpienie czy bunt etc.

  8. wobroniewiary pisze:

    Weszłam dziś na frondę przeczytałam artykuł i szczęka mi opadła.
    Rozumie krytykę przez niektórych spoczynków w Duchu Świętym, krytykę Mszy św. o uzdrowienie ale czepiać się egzorcyzmowanej wody, soli i oleju?

    Cytuję:
    Zdarza się, że wiara członków wspólnot religijnych nie jest budowana przez Biblię, tradycję i nauczanie Kościoła, ale koncentruje się na symbolice i praktykach zaczerpniętych z religii afrykańskich: namaszczanie olejem, nałożenie rąk, palenie karteczek z intencjami, uwalnianie od złych duchów, nowe sakramentalia (woda, sól czy oleje egzorcyzmowane), które pomagają wiernym koncentrować się nie na wzrastaniu w wierze, ale na przepędzaniu złych duchów

    http://www.fronda.pl/a/sekty-i-demony-w-kosciolach-katolickich,54385.html

    • Sebro pisze:

      Niedługo dla nich polanie wodą podczas chrztu będzie zabobonem.
      Ostatnio w jednym z artykułów Frondy do jednego worka proputinowskich sługusów w Polsce wrzucili intronizatorów Chrystusa Króla. Fronda się robi jak Tygodnik Powszechny tylko od drugiej strony.

      • Sylwia pisze:

        Dokładnie w tej Frondzie jest poplątane z pomieszanym wszystko w jednym ,czasami trzeba bacznie sprawdzać źródła bo podają takie teksty że potem człowiek się zastanawia czy to prawda czy fałsz ..

    • karo pisze:

      fronda już dawno zeszła na psy, nie czytam bo mi się ciśnienie podnosi

  9. Maria Magdalena pisze:

    Kolejne nagranie. Planned Parenthood sprzedaje ciała zabitych dzieci za 100 dolarów

    Organizacja „Planned Parenthood” oficjalnie oświadczyła, że nie handluje częściami ciała zamordowanych dzieci nienarodzonych. „Takie zarzuty to nieprawda” – powiedziała szefowa aborcyjnego giganta.

    A jak ma się to do faktów? Nijak.

    Do sieci wyciekło drugie już nagranie ukazujące, jak wysoki rangą pracownik Planned Parenthood rozmawia z potencjalnym klientem o sprzedaży ciał zabitych dzieci. Tym razem jest to Mary Gatter, dyrektor Rady Dyrektorów Medycznych Ameryki, organizacji for-profit, należącej do Planned Parenthood. Gatter po prostu targuje się o cenę za części ciała dzieci. 75 dolarów to dla niej za mało. Popijając sok przez słomkę mówi, że 100 dolarów będzie wystarczające. Chyba, że chodzi o takie części ciała jak wątroba czy mózg, bardzo pożądane.

    „Nie robimy tego dla pieniędzy i nie chcemy znaleźć się na pozycji, w której będziemy oskarżani o sprzedawanie tkanki [sic!] i takie rzeczy” – mówiła Gatter. Tłumaczyła, że wszystkie pieniądze mają po prostu „pokryć koszty”, jakie ponosi Planned Parenthood pozyskując kawałki ciał zamordowanych w aborcjach dzieci.

    http://www.fronda.pl/a/kolejne-nagranie-planned-parenthood-sprzedaje-ciala-zabitych-dzieci-za-100-dolarow,54398.html

  10. kasiaJa pisze:

    NOWENNA do św. Charbela – dzień siódmy

    Święty Charbelu, miłowany przez wszystkich, pomocniku potrzebujących, pokładam nadzieję w twoim skutecznym wstawiennictwie u Boga. Uzyskaj dla mnie łaskę, której gorąco pragnę (wymienić łaskę, o którą prosimy).

    Święty Charbelu, gwiazdo, która prowadzisz błądzących, wstawiaj się za mną!

    Boże, moje liczne grzechy uniemożliwiają Twojej łasce dotarcie do mnie. Pomóż mi w prawdziwym żalu za grzechy i w czynieniu pokuty. Spójrz na mnie z łaskawością przez wstawiennictwo świętego Charbela. Wysłuchaj moją modlitwę i rozwiej smutek mojego serca.
    Oceanie wszelkich łask, Tobie chwała i cześć na wieki. Amen.

    + Ojcze nasz…, Zdrowaś Maryjo…, Chwała Ojcu…

    Medytacja:
    Bóg powołał świętego Charbela do życia z Nim w samotności, modlitwie, kontemplacji i milczeniu.

    • kasiaJa pisze:

      NOWENNA do św. Charbela – dzień ósmy (środa)

      Święty Charbelu, kiedy myślę o tobie, jak klęczysz, jak pościsz i umartwiasz się, lub trwasz w ekstazie przed Bogiem, moja nadzieja i moja wiara wzrastają. Proszę cię, pomóż mi otrzymać od Boga łaskę o którą błagam (wymienić łaskę, o którą prosimy).

      Święty Charbelu, przebywający w pełni radości nieba, wstawiaj się za mną!

      O dobry Jezu, który wyniosłeś Twojego umiłowanego świętego do ewangelicznej doskonałości, błagam Cię, udziel mi łaski życia zgodnie z Twoją wolą. Kocham Ciebie, mój Boże i mój Zbawicielu.
      Tobie chwała na wieki. Amen.

      + Ojcze nasz…, Zdrowaś Maryjo…, Chwała Ojcu…

      Medytacja:
      Święty Charbel odznaczał się przykładem wzorowego i prawego życia. Jako światło świata oświecał wszystkich blaskiem swojego postępowania i promieniowaniem swojej świętości.

  11. Maggie pisze:

    D.L. Hughley said he doesn’t think Caitlyn Jenner deserved to receive the Arthur Ashe Courage Award at the 2015 ESPYS earlier this week.

    The comedian didn’t stop there.

    He said Jenner’s qualification for the award was that she “put on a dress.” He suggested the honor was insulting to the award’s namesake.

    “I think that it’s named after Arthur Ashe,” the comic told a TMZ photographer Thrusday. “Arthur Ashe from Richmond, Virginia, a symbol of courage. He fought [a] segregated South, a very segregated profession, he fought AIDS with dignity and honor, and Caitlyn Jenner put on a dress. I don’t think it’s the same thing.”

    Arthur Ashe Courage Award przypadl w tym roku bylemu olimpijczykowi Bruce Jenner, ktory przerobil sie na kobiete o imieniu Caitlyn.
    Znany komik, aktor i komentator, D.L.Hughley wyrazil wyraznie i odwaznie swa dezaprobatre wskazujac, ze nagroda zostala przyznana za: wlozenie sukienki.
    Wszystko jest porozrzucane po Internecie, wiec nie moge kopiowac, majac ograniczony dostep do komputrera z mysza … Kiedy przegladalam wiesci na ten temat, byla mowa o ofiarach w sluzbie przeciw terrorystom: tj nie wyroznionym ta nagroda graczu football’u ktory stracil obie nogi kiedy sluzyl we wojsku, oraz zolnierzu, ktory stracil reke i noge, a wystepowal w programie „tancow z gwiazdami” i ktory biega jako maratonczyk…- nie im ale temu jak dosadnie powiedzianu : nie zadnemu bohaterskiemu sportowcowi, ktory stracil nogi … ale temu, ex-sportowcowi, ktory dodal sobie piersi .. przyznaje sie odznaczenie.
    Trafilam przy tym na texaskie miasteczko, w ktorym jest ulica Bruce Jenner i mieszkancy maja teraz „dylemat „… czy zmienic nazwe ulicy na Caitlyn Jenner.

    Przyszla mi na mysl nasza wspaniala biegaczka, p.Ewa Klobukowska, ktora urodzila sie dziewczynka, zawsze (!!!) byla kobietra i ktora .. przez polityke zniszczono i wyeliminowano … jako mezczyzne… Skasowano jej rekordy .. ale pozostawiono medale i … straszne ponizenie. Metoda na podstawie ktorej ja wyeliminowno, byla kwestionowana przez swiatowej slawy prof.Jerzego Smorawinskiego, ale nikt inny nie bronil p.Ewy, i choc po latach, nauka potwierdzila (!!!) blednosc tej metody to … pani Ewy nawet nie przeproszono!!!! Taki to Komitet Olimpijski …
    Uwazam, ze Ewa Klobukowska powinna byc nie tylko przeproszona ale i chocby taka nagroda wyrozniona, a jej rekordy powinny wrocic tam skad je wymazano. Strasznej krzywdy nie da sie tak naprawde naprawic, bo czas nie wraca, ale chocby honorowo sie powinno zrekompensowac. – zapomniana i skrzywdzona sprinterka mieszka w Warszawie..

    Arthur Ashe z pewnoscia w grobie sie przewraca ….

    • Maggie pisze:

      Przepraszam za literowki ale spieszylam sie pisząc na duzym komputerze. Nie tłumaczyłam kopiowanego tekstu, tylko dałam komentarz do niego.
      Caitlyn od kilku tygodni, tj kiedy „ja” nagrodzono, jest gwiazda i wystarczy wypisać pełne brzmienie imienia i nazwiska aby na Internecie sie „tej celebrytce”przyjrzeć.

  12. Sebro pisze:

    Komoruski podpisał ustawę o in vitro, „bo nie jest prezydentem sumień ale ludzi”.

    Zastanawiam sie czy da sie te wszystkie ustawy jakoś cofnąć po wyborach.

  13. Janina2 pisze:

    Sylvio, tak, to byl u Ciebie dotyk Milosci Jezusa.Radosc niesamowita! Ciesze sie razem z Toba.

  14. olo13jcb pisze:

    Na wiele ludzkich pytań: ” Panie Boże widzisz a nie grzmisz ?”
    Pan Bóg odpowiedział po Ojcowsku z MOCĄ i oby rządzący w innych państwach – również w naszej Ojczyźnie, nie próbowały wystawiać Go na ponowną próbę Bożej Cierpliwości i Miłosierdzia bo Mu się powoli kończy….
    Po tym przyjdzie już TYLKO BOŻA SPRAWIEDLIWOŚĆ i nie będzie zmiłuj…

    POZDRAWIAM SERDECZNIE 🙂 ze upalnego Beskidu Żywieckiego B-)

  15. Paweł pisze:

    Cała bogata Europa Zachodnia i USA – to jest współczesny Babilon, ich sytuacja duchowa jest rozpaczliwa, pomóc im może tylko wstawiennictwo Najświętszej Maryi Panny. Natomiast większe nadzieje można mieć w odniesieniu do krajów, które są nam bliższe (historycznie, geograficznie, językowo, cywilizacyjnie, a przede wszystkim duchowo):

    I. Maryjo Królowo Polski oraz święci Wojciechu, Stanisławie i Andrzeju Bobolo, Patronowie POLSKI, wraz z całą Wspólnotą Polską w niebie módlcie się o nawrócenie, ocalenie, przemienienie i uświęcenie Polski; a) św. Ottonie, Apostole Pomorza, módl się o jego nawrócenie i uświęcenie; b) św. Jadwigo, Patronko Śląska, módl się o jego nawrócenie i uświęcenie; c) błogosławione Juto z Chełmży i Doroto z Mątowów, Patronki Prus, módlcie się o nawrócenie i uświęcenie dawnych ziem pruskich w granicach dzisiejszej Polski (dawnych tzw. Prus Królewskich i Prus Książęcych, czyli Warmii i Mazur oraz Pomorza Gdańskiego).

    II. Matko Boża czczona jako Alma Mater narodów słowiańskich (łac.: Alma Mater Gentium Slavorum) oraz święci Cyrylu i Metody, Apostołowie Słowian, wraz ze wszystkimi Patronami i Opiekunami SŁOWIAN módlcie się o nawrócenie i uświęcenie całej Słowiańszczyzny i aby Maryja została jej Królową, jak tego pragnie; a) św. Michale Archaniele i św. Jozafacie, Patronowie Rusi, módlcie się o nawrócenie i uświęcenie Białorusi i Ukrainy; b) św. Józefie i św. Wacławie, Patronowie Czech, módlcie się o ich nawrócenie.

    III. Matko Boża Ostrobramska i św. Kazimierzu, Patronie LITWY, módlcie się o jej nawrócenie i uświęcenie.

    IV. Maryjo, Wielka Pani Węgrów (łac.: Magna Domina Hungarorum), oraz święci Michale Archaniele, Janie Chrzcicielu i Stefanie, Patronowie WĘGIER, módlcie się o nawrócenie i uświęcenie Węgier.

    V. Maryjo, Wielka Matko Austrii (łac.: Magna Mater Austriae), oraz święci Józefie, Michale Archaniele, Janie Chrzcicielu i Sewerynie, Patronowie AUSTRII, módlcie się o jej nawrócenie.

    VI. Maryjo, Matko Kościoła, módl się o nawrócenie całej Italii, która od dawien dawna i nieustannie była częścią Kościoła Piotrowego (jak nauczał św. Tomasz z Akwinu), a jej prymasem jest papież; a) św. Franciszku, Patronie WŁOCH zatwierdzony uroczyście przez ich parlament, módl się o ich nawrócenie; b) św. Marinusie, Patronie SAN MARINO, módl się o tej republiki nawrócenie; c) św. Dewoto, Patronko MONAKO, módl się o jego nawrócenie; d) święci Pawle Apostole i Janie Chrzcicielu, Patronowie MALTY, wraz z trojgiem jej mieszkańców wyniesionych na ołtarze przez św. Jana Pawła II, módlcie się o jej nawrócenie i uświęcenie; e) święci Apostołowie Piotrze i Pawle, Patronowie Rzymu, oraz święci Józefie i Michale Archaniele, dwaj Patronowie WATYKANU ustanowieni wspólnie przez papieża Franciszka i Benedykta XVI, módlcie się o nawrócenie i wszechstronne uświęcenie Watykanu – „na pożytek nasz i całego Kościoła świętego”. Amen.

  16. Jan Tarwid pisze:

    …Czystki…
    Mmuzulmanie czystki
    Chrzes’ciijan przeprowadzaja.
    Przeprowadzaja, tylko dlatego
    Bo chrzes’cijan rza,dziciele
    Bronia, wolnos’c’ genderowa,
    Skazuja,c na wymordowanie
    Chrzes’cijan’skie wyznanie.
    Autor Janwid.October.28/2014
    —-
    …Purge…
    Muslims carry out
    Cleansing of Christians.
    Carry out cleansing
    Because Christian
    Governments defend
    Gender freedom
    Pronouncing the murder
    Of the Christian faith.
    Author Janwid.October.28/2014
    —–
    …Gender…
    Czasy sie zmienily
    i nowego “Gender Czlowieka”
    utworzyly, by dac paliwo
    na III wojenne z’niwo.
    Autor Janwid. March 28 / 2014…
    ——
    …Gender…
    Times have changed
    and the new “Gender Human”
    was created to give fuel for
    the third war reaping.
    Author Janwid, March, 28 / 2014

Skomentuj

