Wczoraj a dziś – jest różnica!

dziś i wczoraj

In vitro podpisane…

Komorowski podpisał ustawę „o leczeniu niepłodności”.
Co tu więcej pisać…..?
Módlmy się, bo Bóg nie dozwoli z Siebie szydzić, wynagradzajmy i przepraszajmy i módlmy się o nawrócenie w narodzie, gdyż Ręka Pańska jest sprawiedliwa!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

61 odpowiedzi na „Wczoraj a dziś – jest różnica!

  1. Maria Magdalena pisze:

    Kosztem urodzin jednej osoby ludzkiej niszczone są inne nienarodzone dzieci, dlatego katolicy nie mogą stosować in vitro – czytamy w komunikacie Prezydium Episkopatu wydanym po ogłoszeniu decyzji Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej o podpisaniu ustawy dotyczącej procedury in vitro.

    Biskupi proszą katolików oraz wszystkich ludzi dobrej woli, aby chronili każde życie ludzkie od chwili poczęcia, otaczając opieką również osoby narodzone przy zastosowaniu metody in vitro.

    Małżonkowie pragnący potomstwa zachęcani są do podjęcia metod leczenia niepłodności, które są godziwe z punktu widzenia moralnego, lub do adopcji.

    „Jeżeli chodzi o leczenie bezpłodności, nowe techniki medyczne powinny uszanować trzy podstawowe dobra:

    a) prawo do życia i do integralności fizycznej każdej istoty ludzkiej od poczęcia aż do naturalnej śmierci;
    b) jedność małżeństwa, pociągającą za sobą wzajemne poszanowanie prawa małżonków do stania się ojcem i matką wyłącznie dzięki sobie;
    c) specyficznie ludzkie wartości płciowości, które «wymagają, by przekazanie życia osobie ludzkiej nastąpiło jako owoc właściwego aktu małżeńskiego, aktu miłości między małżonkami». Techniki przedstawiane jako pomoc do przekazywania życia «nie dlatego są do odrzucenia, że są sztuczne. Jako takie świadczą o możliwościach sztuki medycznej, jednak powinno się je oceniać pod kątem moralnym w odniesieniu do godności osoby ludzkiej, wezwanej do realizacji powołania Bożego, w darze miłości i w darze z życia» – zauważają biskupi.

    http://gosc.pl/doc/2599918.Biskupi-Katolicy-nie-moga-stosowac-in-vitro

  2. Sebro pisze:

    Czekam teraz na kumulację tajfunów nad Polską. Ale czy to otworzyłoby komukolwiek oczy, oprócz „moherowych zacofańców”?
    Ja mam osobiście dość. Żyję w kraju, który właśnie zatwierdził zbrodniczy proceder z moich podatków, gdzie refundowane będzie zabijanie dzieci a jednocześnie nie refunduje podstawowego zdawałoby się leczenia onkologicznego. Kraju, który piszczy z biedy, a jednocześnie pożycza setki milionów Ukrainie, pryzmują rannych i leczą, podczas gdy my stoimy w kolejkach miesiącami. Kraj, który zgadza się na przyjęcie 2 tys. potencjalnych terrorystów z zapewnieniem im dachu nad głową, pracy i socjalu o jakim polska rodzina może tylko pomarzyć, a tymczasem nie ma pracy dla Polaków.
    Nie podoba mi się to, nie zgadzam się na to i podnosi się we mnie bunt, i rozpaczliwy krzyk ku Bogu: „ile jeszcze będziesz nas doświadczał?”. Nie mam pomysłu, nie mam siły…

    • Sylwia pisze:

      Dokładnie mi ręce opadły ale wznoszę oczy do Pana ile jeszcze ? .. Pan Bóg nierychliwy ale Sprawiedliwy !
      O jaka różnica jest w tym obrazku i to smutna kolosalnie smutna . Dawniej jak Kapłan szedł do chorego z Ciałem Chrystusa ludzie przyklękali czy też Przeżegnali się ,a teraz nic z tego sobie nie robią .Tęczowa Tęcza , gwar piwko .. cóż brak słów . Witamy w Polsce ,gdzie gwałci się podstawowe prawo moralności społecznej , gdzie rodzice nie mają co do gara włożyć , gdzie emeryci i renciści (ci zwyczajni ) nie mają pieniędzy na leki , gdzie Leczenie wymaga chodzenia i łożenia kasy prywatnie bo NFZ nie domaga , gdzie zasiłki dla dzieci są śmieszne i gdzie zaczyna się szerzyć ustrój innych Państw czyli : gender ,Homoseksualizm, IN vitro jako dobro dla małżeństw ( a ja się pytam gdzie ucieczka do Pana Boga ? gdzie modlitwa i prośby i metody naturalne ?) . Wiedziałam że Komorowski podpisze te ustawię by na odchodne przypodobać się innym, nie oszukujmy się taka jest prawda. Smutna Prawda . Gdzie Polska Katolicka za czasów Św. Jana Pawła II ? Smutno mi Panie !
      Ale w głębi serca jest mała iskierka” radości”, bo wiem że są ludzie którzy myślą podobnie jak ja choć być może rozsiani po Kraju i modlą się o godną o dobrą Polskę ! Zanoszą prośby do Boga i do Maryi Która Jest Królową Polski ! i do Jezusa Który dla mnie Już jest Królem Polski .
      Modlę się za ojczyznę i wzdycham ile się da , nie na darmo o. Bashobora modlił się na Stadionie i miał poznanie o In vitro ..
      Nie na dramo miałam dziś sen okropny uderzający .
      Jezus Jest Panem Amen!

      • Elizeusz pisze:

        Pisałaś Sylwio: …ja się pytam gdzie ucieczka do Pana Boga” … Gdzie Polska Katolicka za czasów Św. Jana Pawła II?…
        Z Orędzia nr 349 {na Wielki Piątek z 17.04.1987r.} Matki Bożej do Jej umiłowanych synów, Kapłanów:
        …Na Kalwarii obecnego wieku opuszczają ponownie Jezusa ci, którzy buntują się przeciw Bogu i powtarzają pełne złośliwości słowa odrzucenia: «Nie chcemy, aby On nad nami panował!» (Łk 19,27). Jakże ogromna jest dziś fala zapierania się Boga! Niezliczony tłum chce żyć, obywając się bez Niego!…

      • Sylwia pisze:

        Elizeuszu masz rację coraz więcej ludzi odstępuję od Boga a z tego orędzia właśnie wynika to co teraz się dzieje . Myślę że nie trzeba nic więcej dodawać.

      • Marta pisze:

        …że się prezydentowi długopis nie złamał… 😦
        ale na pocieszenie, choć nie wielkie być może z naszej perspektywy, warto obejrzeć ostatnią część ze spotkania z Jezusem na stadionie w tym roku, tam gdzie Pan Jezus szedł, tam po kolei ludzie klękali
        My chcemy Boga, ale zły stara się nam go przysłonić światem, więc módlmy się, żeby te zasłony z polskich oczu spadały coraz szybciej, częściej i więcej, bo młodzi ludzie jednak się budzą, tylko „kawy” nie piją, więc niech dobry Bóg poczęstuje ich swoją kawą 🙂
        zło jest głośne, więc większe zamieszanie jakie przynosi bardzie zwraca uwagę, dobro jest ciche, spokojnie, więc w natłoku harmidru przechadza się wokół nas pod postacią ludzi, których świat na pierwszy rzut oka nie zauważa, ale ono procentuje
        z Jezusem wszystko procentuje 🙂

    • eska pisze:

      Kiedy Żydzi przeprowadzili się z ogarniętego głodem Kanaanu do Egiptu (kraju okultystycznego), było im całkiem nieźle i zapomnieli o tym, że potrzebują Boga. Zatem Pan Bóg dopuścił na nich niewolnictwo i ucisk, aby sobie o nim znowu przypomnieli. Ci z Żydów, którzy zostali Bogu wierni, modlili się o wyzwolenie przez długie lata sądząc, że bez efektów – gdyż ich nie widzieli. Ale Bóg przecież umieścił tam już Mojżesza. Bóg już działał.
      Zanim nastanie ostateczne wyzwolenie, następuje zwiększenie siły zła.

      To wyrywki (moimi słowami) z wartego posłuchania kazania o Witko, które już tu linkowałam: https://www.youtube.com/watch?v=7hb-0bX5P9I

      To, o czym mówi o. Witko, jak ulał pasuje do obecnej sytuacji. Pytasz Sebro, ile jeszcze? Sądząc po eskalacji zła – już niewiele.

      • Sylwia pisze:

        Eska zgadza się zło się powiększa na świecie i Kraju tylko pytanie czy faktycznie nie wiele ? czy będzie tego więcej nie wiemy , jednakże pokładajmy ufność w Bogu , om mimo wszystko czuwa choć wydaje się milczący .

      • eska pisze:

        Ja nie myślę, że on milczy. Niedawno miała miejsce tragedia w życiu dziennikarza, który w mediach wypowiedział się, że nie ma ochoty uznawać władzy boskiej. Ostatnio było wiele nawałnic, dużo szkód materialnych, zginęła JEDNA osoba – działaczka LGBT oraz Zielonych. Została przygnieciona przez drzewo – ona, działająca na rzecz zakazu usuwania spróchniałych drzew i karania za to ludzi.
        Bóg będzie mógł wyprowadzić nas z domu niewoli, gdy dostatecznie dużo osób dojrzeje do tego, że ma go już dość. Ale przecież zobaczmy na falę nawróceń wśród osób, które – jak połowa nas tutaj – uwikłały się w jakieś zagrożenia duchowe i wpadły w duchowe bagno. Te liczne nawrócenia też mają siłę oddziaływania! To się dzieje.
        Obecnie mamy prezydenta elekta, który uratował Jezusa w Hostii.
        To wszystko są przecież znaki. Jezus już dał nam „Mojżesza”, tylko my go jeszcze nie widzimy. Bóg na razie rozstawia pionki na szachownicy. Albo jak kto woli – kompletuje puzzle. Na razie może nie widzimy jeszcze obrazka, ale on już się tworzy.

        A On im rzekł: «Czemu bojaźliwi jesteście, małej wiary?» Potem wstał, rozkazał wichrom i jezioru, i nastała głęboka cisza. (Mt 8,26)

      • eska pisze:

        Przepraszam: w pierwszym zdaniu „On” z dużej litery!

      • Sylwia pisze:

        Esko mi nie o takie milczenie chodzi , mi raczej chodziło o to że ludziom się zdaje że On milczy a prawda jest inna gdyż widać na własne oczy że działa ale ludzie nie chcą czasem zauważyć tego. Tak słyszałam o tym dziennikarzu smutna historia ale ma też i ona odpowiedź na nie uznanie władzy Bożej . Masz rację Bóg przygotowuje nas do czegoś wielkiego , nie po to są liczne nawrócenia i uzdrowienia . Można powiedzieć że kompletuje On swoje stado 🙂 . Tak zgadza się wszystko układa się powoli w całość . Potrzeba tylko czasu i cierpliwości jednak jak człowiek widzi co się wyrabia na świecie to ręce opadają , nie mniej jednak ufam że Bóg działa.

        „Któż jak Bóg „

    • Paweł pisze:

      Dla mnie szczególnym pocieszeniem zawsze są orędzia dane Vassuli Ryden opublikowane zwłaszcza w ostatnim (czternastym) ich tomie, wydanym przez Wydawnictwo „Vox Domini” w 2003 roku (są to Zeszyty 102-110 dostępne również na stronie internetowej tego Wydawnictwa). Polecam je mocno każdemu, kto ich nie czytał, aby je przyjął z otwartością serca. A oto szczególnie wymowne i obiecujące ich fragmenty:

      „Wielu z was pyta: „Jak On przyjdzie?” Odpowiadam na to: Czy nie wiecie, że odkąd czas się zaczął, a człowiek został umieszczony na ziemi, tryumf złego był zawsze krótki? Tryumf złego teraz już prawie się skończył, gdyż pochłonie go Mój tryumf. Będzie dokładnie tak jak z laską Aarona: przemieniłem ją w węża, który połknął węże Faraona.2 Tak samo Mój tryumf uderzy i pochłonie tryumf niegodziwca, abyście w tym Tryumfie wychwalali Moje Święte Imię!”
      http://www.voxdomini.com.pl/tlig/oredzia.php?z=102

      „O, pokolenie, gdybyś tylko uznało łaskę waszego czasu, łaskę Mojego Miłosierdzia! Łaskę, która przekracza poznanie ludzkie! I chociaż Ja znam wasze tak złe zamiary i pogardę, jakiej doznaję ze strony tych, których kocham Miłością bez granic, będę nadal realizował Moje zamierzenia. Wy jednak potraktujecie Mnie jak zbrodniarza i osądzicie Mnie jak niekochanego żebraka. Mistrzowie wiarołomstwa, liczycie na wasze ziemskie bogactwa, a nie na Mój Boski Skarb, który może was doprowadzić do zbawienia. (…) Ponieważ Moje świątynie leżą teraz w niełasce, Ja, w Moim Nieskończonym Miłosierdziu, będę nadal wylewał na to złe pokolenie Mojego Ducha, aby je ożywić. Wtedy jałowość rozraduje się i stanie się urodzajem; miłość połączy się z nieskazitelnością i przeszły świat przeminie… Chociaż przewidziałem, że wielu z was, pijanych ze złości, odrzuci Moje cuda, na koniec Ja i tak zatryumfuję nad tym złym pokoleniem. (…) Moje dzieło i Mój plan – blask waszych tak niegodziwych czasów – polegają na przyciągnięciu wszystkich dusz do Mego Najświętszego Serca. W tym Sercu cała Moja Chwała zostanie im ujawniona i ujrzy Ją cała ludzkość. Tak, zaprawdę, zamierzam pociągnąć was śladem Mojej Chwały. Od tej chwili Ja będę waszym działem, wasząrozkoszą, waszym Małżonkiem w szacie Mojej Chwały.”
      http://www.voxdomini.com.pl/tlig/oredzia.php?z=102

      „Boskość jest przed tobą, pokolenie. Wiosna pochyla się całkiem, aby cię dosięgnąć w twym smutku. Nie jęcz już i nie płacz. Zachęcam cię do ukrycia się we Mnie, pokolenie. Pójdź więc! Udzieliłem w twej ciemności światła objawienia, aby ożywić nie tylko twą nadzieję, lecz także twoją wiarę i miłość. Mam zamiar cię ocalić i nikt nie może Mnie powstrzymać. Wasze czasy są czasami Miłosierdzia. Oto dlaczego zsyłam Moje słowo ziemi, światło objawienia, aby dać wzrok ślepym.”
      http://www.voxdomini.com.pl/tlig/oredzia.php?z=102

      „Mówię wam najbardziej uroczyście: Ktokolwiek się śpieszy ze skruchą i usiłuje się zwrócić do Mnie, tego Ja ochrzczę Duchem Świętym, aby się stał bez skazy i według Mojego upodobania.”
      http://www.voxdomini.com.pl/tlig/oredzia.php?z=104

      „Nie zważając na to, czym i kim jesteście, chcę waszego dobrobytu. Oto dlaczego daję Moje słowa prostym, którzy– sprawując ustanowioną w nich przeze Mnie posługę – pójdą do waszych stóp, aby ten szlachetny skarb złożyć wam u nóg.”
      http://www.voxdomini.com.pl/tlig/oredzia.php?z=104

      „Ja zawsze sprawiałem, że Moi ulubieni przyjaciele podróżowali drogami wyboistymi. Czasem –aby korzystali tylko z Mojego towarzystwa i z Mego współczucia – pozwalam na to, by się znaleźli całkiem ogołoceni i sami, bez nikogo, kto by im towarzyszył…Moi ulubieni przyjaciele cieszą się Moją łaską. Są arcydziełami Mojego stworzenia, gdyż ich barwa promienieje jak szafir, upiększając blaskiem Mój Kościół i wszechświat. Moi ulubieni przyjaciele są dla Mnie tak drogocenni, że ach!… Tak wielka jest Moja łaskawość względem nich, że nie mogę ich pozbawić udręk lub uderzenia rzuconym w nich kamieniem. Być może pomyślisz, że jestem niewrażliwy, zakryty obłokami bardzo gęstymi, zbyt gęstymi, by błagania i prośby mogły Mnie dosięgnąć. [Nie,] lecz gdybym im ułatwił drogę, byłoby to całkowitym szaleństwem z Mojej strony!”
      http://www.voxdomini.com.pl/tlig/oredzia.php?z=105

      „Mój Kościół zawsze będzie wzrastał dzięki Duchowi Świętemu i nigdy się nie pomniejszy. Zawsze będzie odnawiany, pomimo wszystkich kierowanych w niego zatrutych strzał. (…) Dziś, pokolenie, zalewam was cudami i dźwiękiem Mojego Głosu. Aby was odciągnąć od waszego długu i od błota grzechu, wyśpiewałem wam Niebieski Kantyk, ukazałem wam tajemnice Weselnej Komnaty Mojego Serca. Stale jestem przy was obecny, aby was uwolnić od wszelkiego zła. (…) Jestem stale pochylony nad wami z Moich Niebieskich Dziedzińców, pokolenie, aby was wyciągnąć z waszego błota. Wysyłałem wam Moich, przygotowanych przez aniołów posłańców, pachnących mieszaniną kadzideł, aby na swych skrzydłach zanieśli Moje Boskie Pieśni. Ci, którzy skosztowali Moich Słów, weszli na dobrą drogę. Jakże byli wspaniali po zakosztowaniu Moich Słów, które były słodkie jak miód w ich ustach! Przygotowałem i ukazałem przez te wszystkie lata cudowną ucztę z duchowych potraw. Dla sprawy Prawdy podniosłem cię, pokolenie, Moim Berłem.”
      http://www.voxdomini.com.pl/tlig/oredzia.php?z=106

      „Dziś, w tym czasie Miłosierdzia, ofiarowuję ci łaskę jako dar i jako cenną drogę, która prowadzi do Mnie. ––– Ofiarowuję ci noszenie cię na Moich Ramionach podczas twojej rekonwalescencji;––– Ofiarowuję ci pokój i odpoczynek, gdyż ze Mną nie będziesz już musiał pracować ani się trudzić.––– Ofiarowuję ci Moich Aniołów, którzy opatrzą twoje rany z niewypowiedzianą czułością – rany zadane twej duszy przez namiętności tego świata. Oni będą towarzyszyć ci w powrocie do zdrowia, prowadząc cię ku życiu, odnawiając twą kaleką duszę do nowego życia we Mnie.––– Ofiarowuję ci miejsce w Moim Sercu, w którym zakwitniesz głębią pouczeń Mądrości. Hojnie cię obdarzę nieocenionymi darami – jak oblubieniec, który obdarowuje swą oblubienicę, aby zdobyć jej serce.”
      http://www.voxdomini.com.pl/tlig/oredzia.php?z=107

      „– Stworzenie, nie płacz, nie trwaj w żałobie, lecz rozraduj się i ciesz się! Nie wznoś już pieśni pogrzebowych, kiedy ci śpiewa Stwórca! Ale otwórz raczej swe serce, aby Moja Chwała przyodziała cię po królewsku. Nie zamykaj już też swoich uszu na twojego Króla, który przynosi ci to bogactwo z Nieba. Ten, którego uznałeś za niedostępnego, niewidzialnego lub za Istotę ukrytą, służy teraz tobie! Raduj się w tych czasach Miłosierdzia i wesel! O, Plemię tak umiłowane!”
      http://www.voxdomini.com.pl/tlig/oredzia.php?z=108

      [W numerze 1 (132) 2013 pisma ewangelizacyjnego „Vox Domini” na stronie 20 podano, że nowe wydanie pism Vassuli opatrzone jest kościelną zgodą na druk:
      NIHIL OBSTAT:
      Biskup Felix Toppo, S.J., DD,
      Bishop of Jamshedpur, India,
      censor librorum
      28 listopada 2005
      IMPRIMATUR:
      Arcybiskup Ramon C. Arguelles, D.D., STL,
      Archbishop of Lipa, Philippines
      28 listopada 2005]

  3. wobroniewiary pisze:

    Komunikat biskupów na podpisanie ustawy in vitro przez Komorowskiego: Wyrażamy najgłębsze rozczarowanie i głęboki ból

    Warszawa, 22 lipca 2015 r.
    Po podpisaniu ustawy dotyczącej procedury „in vitro” wyrażamy nasze najgłębsze rozczarowanie i głęboki ból. W tych okolicznościach pragniemy raz jeszcze przypomnieć nauczanie Kościoła:

    „Jeżeli chodzi o leczenie bezpłodności, nowe techniki medyczne powinny uszanować trzy podstawowe dobra:

    a) prawo do życia i do integralności fizycznej każdej istoty ludzkiej od poczęcia aż do naturalnej śmierci;
    b) jedność małżeństwa, pociągającą za sobą wzajemne poszanowanie prawa małżonków do stania się ojcem i matką wyłącznie dzięki sobie;
    c) specyficznie ludzkie wartości płciowości, które «wymagają, by przekazanie życia osobie ludzkiej nastąpiło jako owoc właściwego aktu małżeńskiego, aktu miłości między małżonkami». Techniki przedstawiane jako pomoc do przekazywania życia «nie dlatego są do odrzucenia, że są sztuczne. Jako takie świadczą o możliwościach sztuki medycznej, jednak powinno się je oceniać pod kątem moralnym w odniesieniu do godności osoby ludzkiej, wezwanej do realizacji powołania Bożego, w darze miłości i w darze z życia».
    http://www.fronda.pl/a/komunikat-kep-wyrazamy-najglebsze-rozczarowanie-i-gleboki-bol,54416.html

    • Jerzy pisze:

      Skoro Prezydium Episkopatu Polski po ogłoszeniu wyników głosowania w Senacie ws. ustawy „o leczeniu niepłodności” pisze w swoim komunikacie słowa:„To wiedza medyczna, a nie światopogląd religijny każe chronić każde życie ludzkie od chwili poczęcia”. to ja się nie dziwię, że Pan Prezydent opierając się na „wiedzy medycznej” odnośnie leczenia niepłodności podpisał ustawę „o in vitro”. Skoro prasa katolicka i portale zwane katolickimi pozostawiły to zdane (prawda, że wyrwane z kontekstu) przez 12 dni bez żadnego komentarza, to ja się tym bardziej nie dziwię Panu Prezydentowi, że podpisał i skierował do Trybunału Stanu pozostawiając wybór moralny każdemu obywatelowi.
      czytaj więcej: http://gosc.pl/doc/2599438.Komorowski-podpisal-ustawe-o-in-vitro
      Sodoma i Gomora to małe piwo … Dla ludobójców karę śmierci zgotuje sam Bóg… nie będzie musiał jej uchwalać przyszły sejm… Lepiej gdyby się taki nie narodził.

    • Sebro pisze:

      I wraca temat ekskomuniki. Dobrze, że biskupi potępiają decyzję rządu ale ten język do nich nie przemawia. Z kolei fakt ekskomuniki zapewne zatrząsł by nimi.

      • Sylwia pisze:

        Ekskomunika była by dobrym rozwiązaniem nie tylko dla nich ale też dla wszystkich Katolików którzy ten fakt popierają i myślą że jest to ok !

      • Elizeusz pisze:

        Witaj Sebro! Na własne oczy widzisz, jak i nad naszych krajem rozciągają się i gęstnieją coraz bardziej ciemności odstępstwa, o którym niedawno rozmawialiśmy na tym blogu
        (tak przy okazji, nie odpowiedziałeś na moją złożoną Ci propozycję w moim wpisie z 21.07.15, g. 21.14, w Gł. Wpisie zatyt. „Jezus przychodzi do gangstera…). Zapowiedziała to Matka Boża w Orędziu nr 449 {z 13.05.1991} do Jej umiłowanych synów, Kapłanów:
        http://www.voxdomini.com.pl/gobbi/91.htm
        …Kiedy Papież (JP II) wypełni zadanie powierzone mu przez Jezusa i kiedy Ja zstąpię z Nieba, aby przyjąć jego ofiarę, wszystkich was ogarnie gęsta ciemność odstępstwa, które stanie się wtedy powszechne. Wierna pozostanie jedynie mała reszta, która w tych latach przyjmowała Moje matczyne zaproszenie, pozwoliła się zamknąć w niezawodnym schronieniu Mojego Niepokalanego Serca. Ta mała wierna reszta – przygotowana i uformowana przeze Mnie – będzie miała za zadanie przyjąć powracającego do was w chwale Chrystusa, który da początek nowej, czekającej was epoce.
        Ja myślę, że w tych wypowiedziach naszego Episkopatu za mało jest (choćby w Listach) odwoływania się do Pisma Św., a konkretnie do Apokalipsy św. Jana Apostoła, która szczególnie odnosi się właśnie do naszych czasów. Już to pisałem, że tworzący ustawę o in vitro, głosujący za nim w naszym Sejmie, Senacie, a teraz zatwierdzoną przez Prezydenta p. B. Komorowskiego, na których spoczywa Boże biada (Iz 10,1, bo 5,20) są głosem pierwszej Bestii apokalipt., której swej mocy, władzy udziela wielki Smok, Wąż starodawny, zwany diabłem i szatanem, zwodzący cała zamieszkała ziemię” (Ap 13,11n). Zob. Orędzie Maryi do Kapłanów nr 405 z 3.06.1989r. (http://www.voxdomini.com.pl/gobbi/89.htm).
        Z tego, co widzimy w naszym kraju widzimy, że wielu Polaków/Polek, też i tych deklarujących się jako katolicy/katoliczki idzie bezwiednie za głosem tej Bestii. A co czeka tą Bestię, to napisane jest w końcowej części Apokalipsy (20,10).
        I trzeba za tych naszych braci i sióstr modli się, jak już to było powiedziane na tym blogu., by się im otworzyły oczy na prawdę, by odwrócili się od ciemności do światła, od władzy szatana do Boga (Dz 26,18). Pozdr. w Panu

      • Sebro pisze:

        Widzę, mało tego – obserwuję tę degradację od jakiegoś czasu. Postępuje ona u nas co raz gwałtowniej a to z tej przyczyny, że jesteśmy chyba ostatnim bastionem prawdziwego katolicyzmu w Polsce. Niestety osobiście uważam, że to jiż nie cała Polska a jedynie niektóre jej rejony są takimi małymi twierdzami wiary. Brakuje mi takich ostrych, wręcz radykalnych posunięć biskupów w tych kwestiach. Ale z drugiej strony kto woe co im Duch Świety podpowiada. Idę natomiast w zakład, że wielu wiernych biskupów przeżywaw takich chwilach swoiste rozdarcie duszy i nie zazdroszczę im tego. Dlatego trzeba się modlić za naszych pasterzy.
        Wielu ludzi dało się oszukać pozorem wolności idąc tak naprawdę w niewole diabła. A widząc co sie dzieje czasem po prostu uchodzi ze mnie powietrze i dalsza chęć do walki.
        Co do Twojej propozycji mogę sie zgodzić, przy czym nie zawsze będe mógł odpowiedzieć „od ręki”.

      • Maggie pisze:

        Zgadza sie, Polska, ktora pokochala Maryja, byla kiedys przedmurzem broniącym przed zalewem poganstwa .. a teraz jest ostatnim bastionem, na ktorym spoczywa wielkie zadanie – stad mowa wizjonerow: wieszczow i charyzmatykow o misji jaka maja Polacy. Misja to nie pycha, a zadanie trudne gdy szeregi obrońców niezbyt liczne.

  4. Irena pisze:

    „Zakwitnij tam gdzie Bóg przygotował ci glebę” – taką mi dał Jezus odpowiedź na pewną prośbę skierowaną do Niego.
    W takiej sytuacji jaką gotuje nam nasze państwo też mamy zakwitnąć.

    • Sylwia pisze:

      Właśnie otoczmy Biskupów i Księży modlitwą ,sądzę że Oni jej potrzebują bo teraz mają ciężkie zadanie by przekazać ludziom swoje kwestie na In vitro . To Prawda Ireno , Bóg przygotował nam glebę i mamy kwitnąć mimo wszystko że jest to trudna gleba , dużo decyzji musimy podjąć by walczyć o wiarę i oto by ludzie zaczęli rozmieć czym naprawdę jest wiara , bo wielu jest „letnich ” .
      Maggie , dokładnie ale wiem że Maryja czuwa i jest z nami . Potrzeba nam Charyzmatyków by mówili o Miłości Bożej bo to porusza serca wielu i być może scali kraj , choć na razie widać podział w śród ludzi co widać po krzywdzącym artykule frondy . Miejmy nadzieję że ludzie obudzą się kiedyś ze snu i dadzą pociągnąć Miłości Bożej .

  5. Anna EM pisze:

    To nie jest żadne „leczenie” niepłodności, tylko sztuczne naginanie rzeczywistości.

  6. krystynksa pisze:

    Ważne,aby teraz biskupi byli konsekwentni i nie udzielali Komunii św. ani prezydentowi,ani nikomu kto głosował za tą ustawą!!! Nawet nie powinni siedzieć w pierwszych ławkach,bo to profanacja świątyni!

  7. karo pisze:

    Czekam na ekskomunikę nałożoną na Komorowskiego. Mam nadzieję, że nikt więcej nie poda mu Komunii o ile nie odwoła swojego stanowiska.

  8. karo pisze:

    Taka jeszcze moja dygresja do sytuacji Polski, znamiennym jest to, że zło rozhulało się w kraju od razu po śmierci św. Jana Pawła II, to wtedy zaczął się skomasowany atak na KK i wartości już bez jakiejś przykrywki, otwarcie, w świetle dnia.

  9. ola pisze:

    Dla Jego bolesnej męki, miej milosierdzie dla nas i całego świata! Ojcze Przedwieczy ofiaruję Ci CIAŁO I KREW, DUSZĘ I BOSTWO NAJMILSZEGO SYNA TWOJEGO A PANA NASZEGO JEZUSA CHRYSTUSA NA PRZEBLAGANIE ZA GRZECHY NASZE I CAŁEGO ŚWIATA!

  10. wobroniewiary pisze:

    Mocne słowa abp. Hosera ws. ustawy o in vitro: „To, co się stało jest bardzo czarną kartą polskiego parlamentaryzmu!”

    To jest zła ustawa, która będzie miała bardzo negatywne skutki społeczne i biologiczne, rzutujące na stan zdrowia Polaków w przyszłości. Gdy tylko będzie to możliwe, będzie wymagała poprawy i dostosowania do elementarnych praw człowieka
    — powiedział KAI abp Henryk Hoser, przewodniczący Zespołu Ekspertów KEP ds. Bioetycznych komentując podpisanie przez prezydenta Bronisława Komorowskiego ustawy „o leczeniu niepłodności”.
    W rozmowie z KAI abp Henryk Hoser ocenił podpisaną przez prezydenta ustawę „skrajnie negatywnie”.
    Jest to ogromny zawód w stosunku do osób, które nie szermowały ideologią, tylko bardzo poważnymi argumentami natury biologicznej, medycznej, prawnej i psychologicznej oraz szeroko pojętej natury etycznej
    — stwierdził
    „Ta ustawa niczego nie reguluje, niczego nie ogranicza”, natomiast „otwiera wszystkie furtki do wszystkich możliwych nadużyć w tej dziedzinie życia ludzkiego” – podkreślił abp Hoser.
    Te wszystkie zastrzeżenia, które były wyrażane w debacie sejmowej i w Senacie, zostały zlekceważone
    — dodał przewodniczący Zespołu Ekspertów KEP ds. Bioetycznych.
    Jak stwierdził, ustawa jest nie tylko skrajnie liberalna, ale i permisywna.
    Będzie miała bardzo negatywne skutki społeczne i biologiczne, rzutujące na stan zdrowia Polaków w przyszłości
    — zaznaczył abp Hoser.
    Jego zdaniem, „nie ulega wątpliwości, że jest to zła ustawa i będzie wymagała – gdy tylko będzie to możliwe – poprawy i dostosowania do elementarnych praw człowieka”.
    Pierwszym z nich, niepodważalnym, jest prawo do życia
    == przypomniał abp Hoser.
    To, co się stało jest bardzo czarną kartą polskiego parlamentaryzmu
    — powtórzył hierarcha, odnosząc się do niedawnego przyjęcia rządowego projektu przez Sejm i Senat.
    Mówiąc, że nie jest prezydentem ludzkich sumień – dodał abp Hoser – prezydent jednocześnie odseparował się w ogóle od funkcji sumienia w tych sprawach, w których powinno mieć ono obiektywne podstawy, a nie powinno się odnosić do subiektywnych zapatrywań poszczególnych osób.
    Nie ma takiego rozwiązania, by jakakolwiek ustawa usatysfakcjonowała wszystkie subiektywne sumienia. Właśnie odejście od obiektywnych kryteriów tej ustawy jest jej największym błędem i nieszczęściem
    — podkreślił arcybiskup. W opinii abp. Hosera, prezydent Komorowski skierował do Trybunału Konstytucyjnego marginalne zagadnienie.
    Myślę, że różne ukonstytuowane ciała społeczne lub zawodowe (medyczne) odwołają się do Trybunału z całą gamą wątpliwości, a nie tylko z czymś szczątkowym, dotyczącym aspektu dawstwa gamet.
    http://wpolityce.pl/kosciol/260045-mocne-slowa-abp-hosera-ws-ustawy-o-in-vitro-to-co-sie-stalo-jest-bardzo-czarna-karta-polskiego-parlamentaryzmu

  11. mkm80 pisze:

    Bez komentarza…
    Fragment z:
    Jasnogórskie Śluby Narodu, napisane przez uwięzionego prymasa Stefana Wyszyńskiego 16 maja 1956 w Komańczy, zostały uroczyście złożone przez Episkopat Polski wraz z milionową rzeszą wiernych na Jasnej Górze 26 sierpnia 1956.
    „Święta Boża Rodzicielko i Matko Dobrej Rady! Przyrzekamy Ci, z oczyma utkwionymi w żłóbek betlejemski, że odtąd wszyscy staniemy na straży budzącego się życia.
    Walczyć będziemy w obronie każdego dziecięcia i każdej kołyski równie mężnie, jak Ojcowie nasi walczyli o byt i wolność Narodu, płacąc krwią własną. Gotowi jesteśmy raczej śmierć ponieść, aniżeli śmierć zadać bezbronnym
    Dar życia uważać będziemy za największą Łaskę Ojca wszelkiego Życia i za najcenniejszy skarb Narodu.

    Lud mówi: Królowo Polski, przyrzekamy!”
    (…)
    W wykonaniu tych przyrzeczeń widzimy żywe Wotum Narodu, milsze Ci od granitów i brązów. Niech nas zobowiązują do godnego przygotowania serc naszych na Tysiąclecie Chrześcijaństwa Polski.
    W przededniu Tysiąclecia Chrztu Narodu naszego chcemy pamiętać o tym, że Ty pierwsza wyśpiewałaś narodom hymn wyzwolenia z niewoli i grzechu; że Ty pierwsza stanęłaś w obronie maluczkich i łaknących i okazałaś światu Słońce Sprawiedliwości, Chrystusa, Boga naszego.
    Chcemy pamiętać o tym, że Ty jesteś Matką naszej Drogi, Prawdy i Życia, że w Twoim Obliczu-Macierzyńskim najpewniej rozpoznajemy Syna Twojego, ku któremu nas wiedziesz niezawodną dłonią.
    Przyjm nasze przyrzeczenia, umocnij je w sercach naszych i złóż przed Oblicze Boga w Trójcy Świętej Jedynego. W Twoje dłonie składamy naszą przeszłość i przyszłość, całe nasze życie narodowe i społeczne, Kościół Syna Twego i wszystko, co miłujemy w Bogu.
    Prowadź nas poprzez poddaną Ci ziemię polską do Bram Ojczyzny Niebieskiej. A na progu nowego życia sama okaż nam Jezusa, błogosławiony Owoc żywota Twojego. Amen.

    STEFAN KARDYNAŁ WYSZYŃSKI

    Czasami się zastanawiam czy rządzą nami Polacy?
    ZDRADA!ZDRADA! Po trzykroć ZDRADA! Biada nam!
    Boże, błagam Cię, przebacz. Boże! We wszystkim jesteś Sprawiedliwy, błagam Cię, spójrz na nas przez pryzmat Miłosierdzia Swego, błagam Cię Panie!

  12. kasiaJa pisze:

    😦 Jakie to straszne….
    Nie potrafię opisać swojego rozgoryczenia – jestem zbulwersowana tym, czego „dokonał” prezydent Komorowski! Niestety sprawdziły się moje „przeczucia”.

  13. Wiesław pisze:

    Dzięki Ci abp. Henryku Hoser za słowa potępienia tej nieszczęśliwej podszytej piekłem ustawy i tego który ją podpisał, któremu się wydaje że ma władzę i na siłę idącego we wrota piekła.
    Szczęść Boże.

  14. kasiaJa pisze:

    NOWENNA do św. Charbela – dzień ósmy (środa)

    Święty Charbelu, kiedy myślę o tobie jak klęczysz, jak pościsz i umartwiasz się, lub trwasz w ekstazie przed Bogiem, moja nadzieja i moja wiara wzrastają. Proszę cię, pomóż mi otrzymać od Boga łaskę, o którą błagam (wymienić łaskę, o którą prosimy).

    Święty Charbelu, przebywający w pełni radości Nieba, wstawiaj się za mną!

    O dobry Jezu, który wyniosłeś Twojego umiłowanego świętego do ewangelicznej doskonałości, błagam Cię, udziel mi łaski życia zgodnie z Twoją wolą. Kocham Ciebie, mój Boże i mój Zbawicielu.
    Tobie chwała na wieki. Amen.

    + Ojcze nasz …, Zdrowaś Maryjo …, Chwała Ojcu …

    Medytacja:
    Święty Charbel odznaczał się przykładem wzorowego i prawego życia. Jako światło świata oświecał wszystkich blaskiem swojego postępowania i promieniowaniem swojej świętości.

    • kasiaJa pisze:

      Nowennę do św. Charbela można rozpocząć w dowolnej chwili i w jakiejkolwiek potrzebie. Uroczyście odprawiana jest w klasztorze w Annaya jako przygotowanie do trzeciej niedzieli lipca, głównej uroczystości poświęconej świętemu Charbelowi, będącej wspomnieniem jego święceń kapłańskkich, które przyjął 23 lipca 1859 roku.

  15. wobroniewiary pisze:

    Ks. Adam Kaczor

    Według oficjalnej nauki Kościoła Katolickiego Bronisław Komorowski po podpisaniu 22 lipca 2015 r. zbrodniczej ustawy o in vitro nie ma możliwości godnego przyjmowania Komunii świętej.

    • mariaP pisze:

      ” Jeszcze prezydent Komorowski ” zachowuje sie jak obrotny zarzadca dobr cudzych !
      Pan pochwalil wprawdzie obrotnego zarzadce , ale czy pochwali obrotnego prezydenta , ktory karmi sie Cialem Panskim !
      Bo jak mowi Pismo
      ” Kto bowiem spożywa i pije nie zważając na Ciało Pańskie, wyrok sobie spożywa i pije.
      Dlatego to właśnie wielu wśród was
      słabych
      i chorych ,
      i wielu też umarło. ” z 1 Listu św. Pawła Apostoła do Koryntian ( 11 ).
      – czego jestesmy niewatpliwie swiadkami !!!

  16. wobroniewiary pisze:

    Katolicki tygodnik szokuje: in vitro to dar Boży

    „Tygodnik Powszechny”, w dniu w którym prezydent zapowiedział decyzję w sprawie in vitro (i ją rano podjął), publikuje rozmowę, która pewnie ostatecznie miała przekonać Bronisława Komorowskiego do takiej, a nie innej decyzji. W końcu prezydent jak ulał wpasowuje się w wizję Kościoła otwartego tak bardzo promowaną przez to niegdyś katolickie pismo. A ta otwartość to promocja transseksualizmu, święcenia kobiet i w końcu in vitro.
    http://www.fronda.pl/a/terlikowska-katolicki-tygodnik-szokuje-in-vitro-to-dar-bozy,54429.html

    • Sebro pisze:

      Tak samo jak nie godzę się na nazywanie in vitro leczeniem bezpłodności, tak samo nie zgadzam się na nazywanie Tygodnika Powszwchnego katolickim. To jest ten sam rodzaj fałszywego nazewnictwa.

    • karo pisze:

      Tygodnik Powszechny to ubecja niestety, nie czytam, nie kupuję, nie popieram

    • Elizeusz pisze:

      Ten nowy, otwarty Kościół (w osobach duchownych i świeckich) rodzący się w Europie Zachodniej jest zapowiadanym przez Apokalipsę nowym bożkiem, fałszywym Kościołem, fałszywym Chrystusem (zob. Orędzie nr 406 {z 13.06.1989r.} Matki Bożej do Jej umiłowanych synów, Kapłanów). Ten schizmatycki Kościół pogrążony i pogrążający się w grzechu odstępstwa zwany jest Wielką Nierządnicą (Ap 17), będzie charakteryzował się w swoim szczytowym okresie całkowitym odejściem od Ewangelii i prawdziwej wiary, następstwem przyjęcia „nowej, obowiązującej” fałszywej doktryny.

  17. wobroniewiary pisze:

    Biskupi Szwajcarii: Nie ma jednej religii, która ma rację

    Biskupi Szwajcarii, jak się zdaje, odrzucili już świętą wiarę katolicką i przyjęli oficjalnie za swoje wyznanie synkretyczny liberalny relatywizm religijny. W swoim oświadczeniu o chrześcijańskich korzeniach Szwajcarii emerytowany Józef Roduit, reprezentujący tutaj cały episkopat, przekonuje, że… nie ma jednej religii, która ma rację. Jeżeli to prawda, to biskupi Szwajcarii wprost stawiają Prawdę, którą objawił nam Bóg w Piśmie Świętym, na równi z rozmaitym fałszem wyznawanym przez pogan na całym świecie. Nie ma wątpliwości, że nie jest to katolicyzm, ale po prostu ogromny krok w kierunku apostazji. Mamy nadzieję, że wypowiedź opata to po prostu jakaś pomyłka i tak naprawdę emerytowany kierownik opactwa św. Maurycego miał na myśli co innego. Czy nadzieja ta jest uzasadniona?

    http://www.fronda.pl/a/biskupi-szwajcarii-nie-ma-jednej-religii-ktora-ma-racje,54436.html

    • Elizeusz pisze:

      O tych tendencjach w KK tak mówiła i zapowiadała, najlepiej poinformowana Matka Kościoła/Matka Boża w tych, oto Orędziach do Jej umiłowanych synów, Kapłanów:
      1. …Kościół jest prawdą, gdyż to jedynie jemu Jezus powierzył strzeżenie całego nienaruszalnego depozytu wiary. Powierzył to Kościołowi hierarchicznemu, czyli Papieżowi i zjednoczonym z nim Biskupom. Masoneria kościelna usiłuje zniszczyć tę rzeczywistość przez fałszywy ekumenizm, skłaniający od przyjęcia wszystkich Kościołów chrześcijańskich jako posiadających część prawdy. Masoneria kościelna opracowuje plan założenia jednego powszechnego Kościoła ekumenicznego, utworzonego przez zmieszanie wszystkich wyznań chrześcijańskich – w tym i Kościoła katolickiego…
      406p, 13.06.1989)
      2. …Próba zgromadzenia wszystkich religii – nawet tych, które adorują fałszywych i nieprawdziwych bogów – z nadzieją utworzenia światowej unii religijnej, dla obrony ludzkich wartości, jest usiłowaniem próżnym, niebezpiecznym i niezgodnym z pragnieniem Mego Niepokalanego Serca. Może to nawet doprowadzić do wzrostu zamętu i do obojętności religijnej oraz jeszcze bardziej utrudnić osiągnięcie prawdziwego pokoju…
      (337e, 27.10.1986)
      3. …Prawdziwe, ponowne zjednoczenie chrześcijan jest możliwe tylko w doskonałej prawdzie. Prawda zaś zachowywana jest w całości jedynie w Kościele katolickim, który powinien ją przechowywać, bronić jej i głosić bez lęku wszystkim ludziom. To właśnie Światło Prawdy przyciągnie z powrotem wiele Moich dzieci na łono jedynego Kościoła, ustanowionego przez Jezusa. Prawdziwe ponowne zjednoczenie chrześcijan może się dokonać tylko w doskonałej miłości… Zjednoczenie wszystkich chrześcijan w Kościele katolickim zbiegnie się z tryumfem Mego Niepokalanego Serca na świecie. Ten zjednoczony Kościół, w blasku nowej Pięćdziesiątnicy, będzie miał siłę do odnowienia wszystkich narodów ziem… (213fgl, 27.10.1980)
      …Ile z Moich dzieci żyje jeszcze w ciemnościach pogaństwa! Ile wyznaje różne religie i potrzebuje doprowadzenia do pełni Prawdy, która znajduje się tylko w Kościele katolickim, ustanowionym przez Jezusa dla niesienia Ewangelii zbawienia wszystkim narodom…
      (214c, Kalkuta/Indie, 3.11.1980)
      4. …Moce piekielne nie zwyciężą, choć szatan rozszalał się, siejąc podziały i schizmy, głębokie rozdarcia, które rozrywają na kawałki jedność Kościoła, Mistycznego Ciała Mojego Syna Jezusa. Wszystkie zróżnicowane wyznania chrześcijańskie, które przez wieki oddzieliły się od Kościoła katolickiego, stanowią zwycięstwo Przeciwnika nad jednością Kościoła – tak upragnioną przez Chrystusa. O nią żarliwie błagał On Ojca (J 17,20n).
      Teraz usiłuje się naprawić wszystkie te błędy, krocząc po drodze pojednania i ekumenizmu. Jednak ponowne zespolenie wszystkich wyznań chrześcijańskich z Kościołem katolickim przyjdzie przez tryumf Mojego Niepokalanego Serca w świecie…
      (565e, 22.02.1996).

      • Sylwia pisze:

        Elizeuszu , te orędzia pokazują że właśnie to się dzieje , o jak prawdziwe są te słowa :

        …Ile z Moich dzieci żyje jeszcze w ciemnościach pogaństwa! Ile wyznaje różne religie i potrzebuje doprowadzenia do pełni Prawdy, która znajduje się tylko w Kościele katolickim, ustanowionym przez Jezusa dla niesienia Ewangelii zbawienia wszystkim narodom…

        Tak się teraz dzieje jak widać niektóre osoby są pogubione, idąc drogą inną niż tą o której Mówi Matka Boża .Szukają prawdy tam gdzie jej nie ma w innych religiach. To widać jak na dłoni że i nawet w Kościele Katolickim działają sekty które wypaczają tę naukę , nie wspomnę o tych co szukają poza Kościołem Katolickim . Szukają tam gdzie nie trzeba a potem wpadają w sidła złego . Niestety żyjemy w tych czasach gdzie wszystko jest poplątane ,gdzie Prawdziwa Ewangelia jest nie wygodna dla wielu bo uraża czyjeś uczucia .. To wszystko prowadzi ludzi do Jednej religii, gdzie będą wyznawać niby Jednego „boga ” tylko że to nie ten sam o „Bóg ” o którym mówi Pismo . Jednak ludzie zaślepieni ideologiami np.New Age ,będą tak postępować przypomina mi się film „życie Pi ” gdzie człowiek poszukuje Boga we wszystkich religiach i widząc że ten film stworzyli ci co wyznają New Age i masoni bo według mnie jedno i to samo grubymi nićmi szyte , pod przykrywką czegoś innego . Niestety masoni działają wszędzie i w Kościele powodując rozłam , by doprowadzić do jednej religii ,ale nie tej która wyznaje Boga tylko do tej która wyznaje szatana . Ekumenizm jest ważny jednak trzeba umieć rozdzielić pewne wartości . Prawdziwy Kościół jest ten gdzie nie widać podziału a stanowi jedność w Trójcy Przenajświętszej i w Matce Bożej .

  18. Paweł pisze:

    Dzisiaj, 23 lipca, przypada święto św. Brygidy, Patronki Europy. (Jest to święto II klasy, ponieważ jesteśmy w Europie, a lokalne święta patronalne z reguły mają „podwyższoną” klasę). Miałem przez lata zwyczaj modlić się do sześciu Patronów Europy, ustanowionych ostatecznie przez bł. Pawła VI i św. Jana Pawła II, ale nie za całą Europę (jako że stan Europy Zachodniej wydaje się tak ciężki, że „nadaje się” jedynie dla Najświętszej Maryi Panny), tylko za fragment kontynentu nam bliższy, czyli za szeroko rozumianą Europę środkowo-wschodnią, po wschodzniej stronie Alp, od Finlandii aż po Grecję i Włochy:

    1. Matko Boża Fatimska, święta Katarzyno ze Sieny, współpatronko Europy, oraz święty Franciszku, Patronie Włoch i Patronie imienia obecnego papieża, wstawiajcie się u Boga w intencji NAWRÓCENIA GRZESZNIKÓW w krajach historycznie związanych z Italią, której prymasem jest papież, tzn. we Włoszech, Watykanie, San Marino, Monako i na Malcie. (W tej intencji odmawiałem zwykle Zdrowaś Maryjo z dodatkami pochodzącymi z objawień w Garabandal i z objawień Płomienia Miłości Niepokalanego Serca Maryi danych węgierskiej mistyczce Erzsebet Kindelmann, a mianowicie w następujący sposób: „Zdrowaś Maryjo, łaski pełna, Pan z Tobą. Błogosławionaś Ty między niewiastami i błogosławion Owoc żywota Twojego Jezus. Święta Maryjo, Matko Boża i MATKO NASZA, módl się za nami grzesznymi, ROZLEJ NA CAŁĄ LUDZKOŚĆ DZIAŁANIE ŁASKI TWOJEGO PŁOMIENIA MIŁOŚCI teraz i w godzinę śmierci naszej. Amen.”).

    2. Matko Boża Fatimska, święci Cyrylu i Metody, współpatronowie Europy, oraz bł. Karolu z rodu Habsburgów, ostatni cesarzu Austro-Węgier, wstawiajcie się u Boga w intencji NAWRÓCENIA GRZESZNIKÓW u południowych (bliższych i dalszych) sąsiadów Polski, leżących głównie na obszarze dawnych Austro-Węgier, tzn. w Republice Czeskiej, na Słowacji, na Węgrzech, w Rumunii, Mołdawii, Austrii, Liechtensteinie, Słowenii, Chorwacji oraz Bośni i Hercegowinie. (W tej intencji: Zdrowaś Maryjo – tak jak powyżej).

    3. Matko Boża, Królowo Korony Polskiej, święta Tereso Benedykto od Krzyża (Edyto Stein), współpatronko Europy, oraz cała Wspólnoto Polska w niebie, wstawiajcie się u Boga w intencji NAWRÓCENIA GRZESZNIKÓW w krajach historycznie związanych z kręgiem państwowości polskiej, tzn. w Polsce oraz na Litwie, Białorusi i Ukrainie. (W tej intencji: Zdrowaś Maryjo – tak jak powyżej).

    4. Matko Boża Fatimska, święta Brygido Szwedzka, współpatronko Europy, oraz święty Oskarze, Patronie Skandynawii, wstawiajcie się u Boga w intencji NAWRÓCENIA GRZESZNIKÓW w krajach (luterańskich) historycznie związanych z kręgiem państwowości szwedzkiej, tzn. w Szwecji, Finlandii, Estonii i na Łotwie. (W tej intencji: Zdrowaś Maryjo – tak jak powyżej).

    5. Matko Boża Fatimska, święty Benedykcie, główny Patronie Europy, oraz wszyscy wymienieni wyżej współpatronowie Europy, wstawiajcie się u Boga w intencji NAWRÓCENIA GRZESZNIKÓW w tej części Europy, która en bloc nie jest jeszcze duchowo stracona w wyniku wielopokoleniowych grzechów i wielowiekowej historii, tzn. w Europie środkowo-wschodniej, po wschodniej stronie Alp, od Finlandii aż po Grecję i Włochy. (W tej intencji: Zdrowaś Maryjo – tak jak powyżej).

  19. wobroniewiary pisze:

    Ks. Dariusz Kowalczyk:

    • Sebro pisze:

      Też uważam, że to kpina i zobaczycie, że sprzedajni księża udzielą Komunii Prezydentowi.
      A dziś możemy przeczytać, że sejm przegłosował ustawę o uzgodnieniu płci. Teraz nie trzeba operacji, wystarczą dwa orzeczenia lekarskie, by wklepać delikwentowi w dowód inną płeć niż faktyczna wynikająca z DNA.

      • Sylwia pisze:

        Nie rozumiem tego … to kpina Sebro ma rację , to tak wygląda jak by uważano że za jego Kadencji nic się nie stało , bo przecież ustawa in vitro to dobrodziejstwo .. brak słów .

      • Maggie pisze:

        Bedzie to Msza Św dziekczynna, ze ZAKOŃCZYŁ (!) swe panowanie – tak to impretujmy (!), czytając jakby miedzy wierszami, bo zly chce doprowadzic nas do szewskiej pasji i rozpaczy rowniez i takim skandalem (nie moze dobrać sie kosmaty do pewnej grupy ludzi, to próbuje z tej strony).

        Przypomnialam sobie cos z czasow komuny… zmienię tylko troche.

        W szkole pani mowi do Jasia: Kiedy budujemy zdania, w jezyku polskim mamy trzy czasy terazniejszy, przyszły i przeszły. Powiedz Jasiu jaki to czas: Przezydent Komorowski zakończył kadencje.
        Jasiu szybko odpowiada: czas NAJWYŻSZY.

      • Maggie pisze:

        Prosze o poprawke „przetypowanego” przez IPad slowa bylo i ma byc = interpretujmy

  20. Rena pisze:

    Mówią że nie należy osądzać bo nie wiemy przecież wszystkiego…. Ale z kolei wszyscy widzimy jaki to był prezydent i jakie ustawy podpisywał itd…. A ja się zastanawiam czy to jest buta i arogancja czy to obłęd lub czy jest może coś czego my nie wiemy a jednak powinniśmy wiedzieć…. bo to co zrobił prezydent dotyczy nas i nasze rodziny!?
    Nie osądzam ale pozostawiam prezydenta i jego dokonania Panu Jezusowi!!!

    Panie Jezu prosze ty się tym zajmij!!!

    Ja żyje według innych wartosci niż te które wprowadził prezydent i dziękuje Panu że daje mi ochrone i mam jeszcze wolność wyboru (że nikt nie zmusza mnie jeszcze urzędowo do wyznawania i stosowania zasady ” wartosci odwróconego wektora” )!!!
    To wielka łaska !!!!
    Ale również nie dam się wepchnąć w spiralę nienawisci i osądzania…. bo jak się to wszystko czyta…. to człowiek dochodzi do granicy swojej ludzkiej wytrzymałosci… a tam zaraz czeka ten
    z kopytami…. aby wepchnąć cie na droge nienawiści!!!!
    Ten prezydent nie był moim prezydentem, nie głosowałam na niego!
    Ani też nie dałam się nabrać na jego lansowany image „ojca narodu” ani też nigdy nie popierałam
    jego partii!

    • Sebro pisze:

      Masz wolność wyboru? Przecież to z naszych podatków będzie finansowane wiec gdzie ta wolność? To jest sytuacja adekwatna do tej z USA i ich programem Obama Care. Nie liczy się nasze zdanie. Masz płacić i już.

  21. Rena pisze:

    To nie ja zdecydowałam o aborcji przez boczne drzwi ani in-vitro itd, ani na co idą podatki.
    Ale ja w moich decyzjach osobistych mam jeszcze wolność wyboru.

  22. robert pisze:

    czyli teraz jeden z dwóch gejów wg zaistniałej ustawy ogłasza że czuje się kobietą i w tym momencie ma prawo do ślubu i adopcji dziecka.Gdzie my żyjemy???? to jest jeszcze POLSKA??

    • Maggie pisze:

      W Kanadzie nie bawią sie w takie ceregiele przy adopcji dzieci. Kazdy z partnerów mowi o sobie maz, a partnerki tytułuja sie zona – nie muszą przeciez zmieniać płci skoro są uznani za związek małżeński…
      Moze dlatego w Europie (chyba i w Polsce rowniez nie obce) pojawiło sie, jak forpoczta, w ankietach określenie rodzic nr 1 i rodzic nr 2 ?

      Jaki to niewielki % trzęsie całym światem i sieje po wszystkich szerokosciach geograficznych ta ideologię, narzucajac dewiacje i wykrzywiony obraz rodziny?

      Jezu, Ty sie tym zajmij!

Skomentuj

