Orędzie Matki Bożej z Medziugorje

unnamed

„Drogie dzieci!
Ja, jako Matka, która miłuje swoje dzieci, widzę, jak trudny jest czas, w którym żyjecie. Widzę wasze cierpienie, ale powinniście wiedzieć, że nie jesteście sami. Mój Syn jest z wami. Jest wszędzie. Jest niewidoczny, ale możecie Go zobaczyć, jeśli Nim żyjecie. On jest światłem, które oświeca wasze dusze i daje pokój. On jest Kościołem, który powinniście miłować i zawsze się modlić za Niego i walczyć o Niego – ale nie tylko słowami, lecz dziełami miłości. Dzieci moje, sprawcie, aby wszyscy poznali mojego Syna, sprawcie, aby był kochany, bo prawda jest w moim Synu, zrodzonym z Boga – Synu Bożym. Nie traćcie czasu, rozmyślając zbyt wiele; oddalicie się od prawdy. Prostym sercem przyjmijcie Jego Słowo i żyjcie Nim. Jeśli żyjecie Jego Słowem, będziecie się modlić. Jeśli będziecie żyć Jego Słowem, będziecie kochać miłością miłosierną, będziecie się miłować wzajemnie. Im więcej będziecie miłować, tym dalej będziecie do śmierci. Dla tych, którzy będą żyć Słowem mojego Syna i którzy będą miłowali, śmierć będzie życiem. Dziękuję wam. Módlcie się, abyście mogli widzieć mojego Syna w waszych pasterzach. Módlcie się, abyście mogli Go objąć w nich”
Źródło: http://medziugorje.oredzia.net/

Ten wpis został opublikowany w kategorii Medziugorje, Orędzia i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

11 odpowiedzi na „Orędzie Matki Bożej z Medziugorje

  1. Bogusia pisze:

    Matenko Kochana ,dziekuje za dzisiejszy dzien.Dziekuje za Twoje Objawienie…,za to,ze JESTES…!!!

  2. Sylwia pisze:

    O jak bardzo przemówiło do mnie to orędzie ! szczególnie słowa na samym początku grubym drukiem , tak potrzeba nam dzieł Miłości czyli czynów które mogą poprowadzić do nawrócenia ludzkości , czasami trzeba zacząć u siebie w swym otoczeniu , czasami trzeba zacząć dzieło w swym rejonie powoli z cierpliwością , której dziś nam czasem brakuje . Ale dobry Bóg wie co robić !
    Maryja mówi żeby prostym sercem przyjąć Słowo , a ilu jest takich co nie chcą przyjąć tego słowa , szukają wszystkiego poza nim a wystarczy wziąć wszystko na wiarę ! a będą się działy sprawy i rzeczy które nas przybliżą mocniej do Boga . Jakże to prawdziwe jest to orędzie , Maryja wie z czym się borykamy i Jezus też . Mamy walczyć o naszą Wiarę jaką Jest Chrystus , nawet w drobnych sprawach ale też i tych wielkich , mamy powstawać i iść dalej, czasem na przekór wszystkiemu , by przybliżać się by Uwielbiać Boga , po przez małe czyny które mogą wydać dobre i duże owoce .. Jezus Jest Panem a Maryja moją Matką !

  3. Paweł pisze:

    Chciałbym tu zrobić ciekawe moim zdaniem spostrzeżenie, że nie tylko PAN JEZUS JEST KOŚCIOŁEM (jak mówi powyższe orędzie z Medjugorja), ale również w pewnym sensie MARYJA JEST KOŚCIOŁEM.
    Oto dwa cytaty, które o tym mówią: pierwszy to jest autentyczna modlitwa św. Fraciszka z Asyżu, a drugi to są słowa wielebnej Marii z Agredy oparte na jej objawieniach:

    1. „POZDROWIENIE BLOGOSŁAWIONEJ DZIEWICY MARYI” (jedna z autentycznych modlitw św. Franciszka z Asyżu):

    „Bądź pozdrowiona, Pani święta, Królowo najświętsza, Boża Rodzicielko, Maryjo, która jesteś Dziewicą, stałaś się Kościołem.
    Wybrał Cię Ojciec najświętszy z nieba i uświęcił z najświętszym i umiłowanym Synem i Duchem Pocieszycielem. W Tobie była i jest wszelka pełnia łaski, wszelkie dobro.
    Bądź pozdrowiona, Pałacu Jego, bądź pozdrowiona, Przybytku Jego, bądź pozdrowiona, Mieszkanie Jego. Bądź pozdrowiona, Szato Jego, bądź pozdrowiona, Służebnico Jego, bądź pozdrowiona, Matko Jego. I wy, wszystkie święte cnoty, które Duch Święty swą łaską i oświeceniem wlewa w serca wiernych, abyście z niewiernych uczyniły wiernych Bogu.”

    [Zacytowane ze str. 192 Modlitewnika Franciszkańskiego Zakonu Świeckich „Pokój i Dobro”, który opracował o. Tarsycjusz Waszecki OFM, a wydała Kuria Prowincjalna Franciszkanów w Katowicach-Panewnikach „z pozwoleniem Władzy Duchownej Nr VI-1730/92, Katowice, 24 lutego 1992 r., +Damian Zimoń, Biskup Katowicki”.]

    2. Z ROZDZIAŁU XXXIV książki „Mistyczne Miasto Boże”:

    „Pan Jezus w sercach wszystkich uczniów zaszczepił wielkie nabożeństwo i cześć dla swej Najświętszej Matki. Wszyscy uczniowie uwielbiali Maryję, której mądrość, świętość, czystość i wzniosły majestat szły w parze z łagodną i pokorną uprzejmością. Maryja mocą swej nieporównanej mądrości znała charakter i stan duszy każdego z apostołów, jak i przeznaczenie każdego z nich. Odpowiednio do tej wiedzy stosowała swoje modlitwy, łaski i nauki, czyniąc wszystko ku zadowoleniu swego Boskiego Syna.
    Pod względem łask szczególnie wyróżniała św. Piotra i św. Jana. Pierwszy miał być zastępcą Chrystusa i głową Kościoła wojującego. Dlatego Najświętsza Matka Zbawiciela otaczała go szczególnie czułą miłością i głębokim szacunkiem. Tak samo miłowała i czciła św. Jana, który w miejsce Jej Boskiego Syna miał się stać Jej towarzyszem i opiekunem na ziemi. Obu apostołom, których opiece i przewodnictwu miał być powierzony Kościół mistyczny – to jest Najświętsza Maryja Panna, jak i Kościół wojujący – czyli Zgromadzenie wiernych, wzniosła Królowa świata udzielała szczególnych łask.”

    [Zacytowane ze str. 205 książki Marii z Agredy „MISTYCZNE MIASTO BOŻE, czyli żywot Matki Boskiej” – wydanie II wydane w roku 1993 przez wydawnictwo Michalineum „za zgodą Kurii Metropolitalnej Warszawskiej z dnia 28 III 1985 r. Zam. nr 1751/K/85”.]

    • Sebro pisze:

      Na dobrą sprawę wszyscy jesteśmy Kościołem, stanowimy Kościół, którego założycielem jest Chrystus a Matką Maryja.
      Ona nawet teraz będąc w Chwale Nieba nie utraciła ze swej pokory i nadal wszelkie działania przekierowuje na swego Syna. Niema co zatem dopatrywać się podtekstów.
      „Rozmyślając zbyt wiele oddalacie się od Prawdy” 😉

      • Paweł pisze:

        Na poparcie moich sugestii zdaje się przemawiać jednak jeszcze orędzie Maryi w Medjugorju z 2 lipca 2014, gdzie powiedziała Ona, że JESTEŚMY JEJ CZĘŚCIĄ, co dla mnie brzmi tak, jakby Ona była niejako Kościołem (oczywiście TYM SAMYM Kościołem, którym jest Mistyczne Ciało Chrystusa). Oto całe to orędzie:

        „Drogie dzieci! Ja, Matka was tutaj zgromadzonych i Matka całego świata, błogosławię was matczynym błogosławieństwem i wzywam was, byście weszli na drogę pokory. Ta droga prowadzi do poznawania miłości mojego Syna. Mój Syn jest wszechmogący, On jest we wszystkim. Jeśli wy, dzieci moje, nie rozpoznajecie tego, wtedy w waszej duszy panuje ciemność – ślepota. Uzdrowić was może tylko pokora. Dzieci moje, zawsze żyłam pokornie, odważnie i w nadziei. Wiedziałam, rozpoznałam, że Bóg jest w nas, a my w Bogu. O to samo proszę was. Pragnę wszystkich was ze Mną w wieczności, ponieważ jesteście częścią Mnie. Na waszej drodze pomogę wam. Moja miłość okryje was jak płaszcz i uczyni z was apostołów mojego światła – Bożego światła. Z miłością, która pochodzi z pokory, będziecie nieść światło, gdzie panuje ciemność – ślepota. Będziecie nieść mojego Syna, który jest światłem świata. Jestem zawsze przy waszych pasterzach i modlę się, by zawsze byli dla was przykładem pokory. Dziękuję wam”.
        http://medziugorje.oredzia.net/pl/oredzia/z_drugiego-2014.html

      • Sylwia pisze:

        Sebro masz rację , wszyscy Jesteśmy Kościołem , dokładnie Maryja po przez swą Skromność i Pokorę prosi o modlitwę za Jej Syna za Jezusa , czyż nie jest to piękne, każda Matka modli się za swe dziecko tak i Maryja prosi o modlitwę za Jezusa ! I dokładnie rozmyślać nie ma co Sama Maryja o tym mówi wyraźnie .

      • Sebro pisze:

        Sylwio, tu jest rozbieżność w tłumaczeniuu. Jezus nie potrzebuje modlitw za siebie, zatem i Maryja nie prosi o modlitwę za Jezusa. Niestety tym razem tłumacz się nie popisał.
        Wg tego co wstawiła niżej Rena wynika trochę inny kontekst: „He is the Church which you need to love and to always pray and fight for…” – On jest Kościołem, który winniście kochać, modlić się zawsze DO Niego i za Niego walczyć…
        To ma większy sens i porządek teologiczny wg mnie. Być może popełniam błąd w tłumaczeniu ale wydaje mi sie, że tak to powinno wyglądać.

      • Sylwia pisze:

        Sebro masz za pewnie racje , ja za bardzo nie znam Angielskiego co mogło by być dziwne za tych czasów , nie mniej jednak też coś mi się tak zdawało że to zbieżność, ale myślałam że być może faktycznie Maryja tak powiedziała 🙂 ale jeżeli powiedziała inaczej , że mamy Modlić się do Niego to przecież tak czynimy czyż nie ? I walczyć też powinniśmy tak jak wcześniej wspomniałam dzieło przerodzić w czyn 🙂 pozdrawiam serdecznie .

  4. Rena pisze:

    „Im więcej będziecie miłować, tym dalej będziecie do śmierci.”
    Niezupełnie to poprawnie przetłumaczono….

    a dla porównania;

    August 02, 2015 Apparition to Mirjana 

    „Dear children, I, as a mother who loves her children, see how difficult the time in which you live is. I see your suffering, but you need to know that you are not alone. My Son is with you. He is everywhere. He is invisible, but you can see Him if you live Him. He is the light which illuminates your soul and gives you peace. He is the Church which you need to love and to always pray and fight for – but not only with words, instead with acts of love. My children, bring it about for everyone to come to know my Son, bring it about that He may be loved, because the truth is in my Son born of God – the Son of God. Do not waste time deliberating too much; you will distance yourselves from the truth. With a simple heart accept His word and live it. If you live His word, you will pray. If you live His word, you will love with a merciful love; you will love each other. The more that you will love, the farther away you will be from death. For those who will live the word of my Son and who will love, death will be life. Thank you. Pray to be able to see my Son in your shepherds. Pray to be able to embrace Him in them.”

    http://www.medjugorje.org/

  5. Kasia pisze:

    A mnie zastanawia różnica w tłumaczeniu orędzia dla Mirjany
    Tu jest:
    Módlcie się, abyście mogli widzieć mojego Syna w waszych pasterzach.Módlcie się, abyście mogli Go objąć w nich.”
    za stroną http://medziugorje.oredzia.net/

    A na innych stronach kończy się na:
    „Dla tych, którzy będą żyć słowem mojego Syna, śmierć będzie życiem. Dziękuję wam!” bez słów o pasterzach
    http://medziugorje.blogspot.com/2015/08/oredzie-matki-bozej-dla-widzacej.html

Skomentuj

