80-ta rocznica objawienia Koronki do Bożego Miłosierdzia

Koronka do Bożego Miłosierdzia, to jedyna – oprócz Ojcze nasz – modlitwa, której słowa podyktował sam Jezus!
Stało się to 13 września, w piątek, w 1935 roku w Wilnie.

476. PAN JEZUS DYKTUJE ŚW. FAUSTYNIE KORONKĘ DO MIŁOSIERDZIA BOŻEGO

Na drugi dzień rano, kiedy weszłam do naszej kaplicy, usłyszałam te słowa wewnętrznie: – Ile razy wejdziesz do kaplicy, odmów zaraz te modlitwę, której cię nauczyłem wczoraj. Kiedy odmawiałam te modlitwę, usłyszałam w duszy te słowa: Modlitwa ta jest na uśmierzenie gniewu Mojego, odmawiać ja będziesz przez dziewięć dni na zwykłej cząstce różańca w sposób następujący: najpierw odmówisz jedno Ojcze nasz i Zdrowaś Maryjo i Wierzę w Boga, następnie na paciorkach Ojcze nasz mówić będziesz następujące słowa: Ojcze Przedwieczny, ofiaruje ci Ciało i Krew, Duszę i Bóstwo Najmilszego Syna Twojego, a Pana naszego Jezusa Chrystusa na przebłaganie za grzechy nasze i świata całego; na paciorkach Zdrowaś Maryjo, będziesz odmawiać następujące słowa: dla Jego bolesnej Męki miej miłosierdzie dla nas i świata całego. Na zakończenie odmówisz trzykrotnie te słowa: Święty Boże, Święty Mocny, Święty Nieśmiertelny, zmiłuj się nad nami i nad całym światem. (Dz 476)

687. PAN JEZUS WZYWA SW. FAUSTYNĘ DO NIEUSTANNIE ODMAWIANIA KORONKI DO BOŻEGO MIŁOSIERDZIA

W pewnej chwili, kiedy przechodziłam korytarzem do kuchni, usłyszałam w duszy te słowa: odmawiaj nieustannie tę koronkę. której cię nauczyłem. Ktokolwiek będzie ją odmawiał, dostąpi wielkiego miłosierdzia w godzinę śmierci. Kapłani będą podawać grzesznikom, jako ostatnią deskę ratunku; chociażby był grzesznik najzatwardzialszy, jeżeli raz tylko zmówi tę koronkę, dostąpi łaski z nieskończonego miłosierdzia Mojego. Pragnę, aby poznał świat cały miłosierdzie Moje; niepojętych łask Pragnę udzielać duszom, które ufają Mojemu miłosierdziu. (Dz 687)

847-848. PAN JEZUS PRZYPOMINA SWOJE OBIETNICE ZŁOŻONE TYM, KTÓRZY ODMAWIAĆ BĘDĄ KORONKĘ

Na drugi dzień Świąt, był u nas Ojciec Andrasz ze Mszą św., podczas której także widziałam małego Jezusa. Po południu byłam u spowiedzi, na pewne pytania nie dał mi Ojciec odpowiedzi, które dotyczyły dzieła tego, powiedział: jak będziesz zdrowa, to wtenczas konkretnie pomówimy, a teraz staraj się wykorzystać te łaski, których ci Bóg udziela i staraj się wrócić do zupełnego zdrowia – a resztę ty wiesz, jak się masz kierować i czego się trzymać w tych rzeczach. Za pokutę zadał mi Ojciec abym odmówiła tę koronkę, której mnie nauczył Jezus. Wtem usłyszałam głos podczas odmawiania tej koronki: O, jak wielkich łask udzielę duszom, które odmawiać będą tę koronkę, wnętrzności miłosierdzia Mego poruszone są dla odmawiających tę koronkę. Zapisz te słowa, córko Moja, mów światu o Moim miłosierdziu, niech pozna cała ludzkość niezgłębione miłosierdzie Moje. Jest to znak na czasy ostateczne, po nim nadejdzie dzień sprawiedliwy. Póki czas niech uciekają się do źródła miłosierdzia Mojego, niech korzystają z Krwi i Wody, która dla nich wytrysła. – O dusze ludzkie, gdzie się schronicie w dzień gniewu Bożego? Uciekajcie teraz do źródła miłosierdzia B03ego, O, jak wielką widzę liczbę dusz widzę – uwielbiły miłosierdzie Boże i śpiewać będą pieśń chwały na wieki.(Dz 847-848)

1128. ŚW. FAUSTYNA KORONKĄ WYPROSIŁA DESZCZ

22. V.193 7. Dziś jest tak wielki upał, że trudno do wytrzymania, praśniemy deszczu, a jednak nie pada. Od kilku dni niebo się pochmurza; a deszcz nie może padać. Kiedy spojrzałam na te, rośliny spragnione deszczu, litość mnie ogarnęła i postanowiłam sobie odmawiać tę koroneczkę tak długo, aż Bóg spuści deszcz. Po podwieczorku niebo się okryło chmurami i spadł rzęsisty deszcz na ziemię; modlitwę tę odmawiałam bez przerwy trzy godziny. I dał mi Pan poznać, że przez tę modlitwę wszystko uprosić można.(Dz 1128)

1541. KORONKĄ DO BOŻEGO MIŁOSIERDZIA MOŻNA WYPROSIĆ WSZYSTKIE ŁASKI

Córko Moja. zachęcaj dusze do odmawiania tej koronki, którą ci podałem. Przez odmawianie tej koronki podoba Mi się dać wszystko o co mnie prosić będą. Zatwardziali grzesznicy, gdy ją odmawiać będą, napełnię dusze ich spokojem., a godzina śmierci ich będzie szczęśliwa. Napisz to dla dusz strapionych; gdy dusza ujrzy i pozna ciężkość swych grzechów, gdy się odsłoni przed jej oczyma duszy cała przepaść nędzy w jakiej się pogrążyła, niech nie rozpacza ale z ufnością niech się rzuci w ramiona Mojego miłosierdzia, jak dziecko w objęcia ukochanej matki. Dusze te mają pierwszeństwo do Mojego litościwego Serca, one mają pierwszeństwo do Mojego miłosierdzia. Powiedz, że żadna dusza, która wzywała miłosierdzia Mojego nie zawiodła się, ani nie doznała zawstydzenia. Mam szczególne upodobanie w duszy, która zaufała dobroci Mojej. Napisz, gdy tę koronkę przy konających odmawiać będą, stanę pomiędzy Ojcem, a duszą konającą nie jako Sędzia sprawiedliwy, ale jako Zbawiciel miłosierny.(Dz 1541)

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Modlitwa i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

9 odpowiedzi na „80-ta rocznica objawienia Koronki do Bożego Miłosierdzia

  1. Paweł pisze:

    Koronka do Miłosierdzia Bożego to nie tylko modlitwa podyktowana przez samego Pana Jezusa, ale też przez Niego obdarzona odpustem (niezależnie od odpustów nadanych potem przez Kościół), a świadczą o tym – moim zdaniem – następujące Jego słowa z Dzienniczka (Dz 811):

    „Każdą duszę bronię w godzinie śmierci jako swej chwały, która odmawiać będzie tę koronkę albo przy konającym inni odmówią – jednak odpustu tego samego dostępują.”

  2. Ania pisze:

    Z Dzienniczka św. Faustyny: Wizja piekła i męka człowieka!
    Wizja piekła św. Faustyny (Dz.741)

    Dziś byłam w przepaściach piekła, wprowadzona przez Anioła. Jest to miejsce wielkiej kaźni, jakiż jest obszar jego strasznie wielki.

    Rodzaje mąk, które widziałam:

    – pierwszą męką, która stanowi piekło, jest utrata Boga;

    – drugie – ustawiczny wyrzut sumienia;

    – trzecie – nigdy się już ten los nie zmieni;

    – czwarta męka – jest ogień, który będzie przenikał duszę, ale nie zniszczy jej, jest to straszna męka, jest to ogień czysto duchowy, zapalony gniewem Bożym;

    – piąta męka – jest ustawiczna ciemność, straszny zapach duszący, a chociaż jest ciemność, widzą się wzajemnie szatani i potępione dusze, i widzą wszystko zło innych i swoje;

    – szósta męka jest ustawiczne towarzystwo szatana;

    – siódma męka – jest straszna rozpacz, nienawiść Boga, złorzeczenia, przekleństwa, bluźnierstwa.

    Są to męki, które wszyscy potępieni cierpią razem, ale to jest nie koniec mąk, są męki dla dusz poszczególne, które są męki zmysłów, każda dusza czym grzeszyła, tym jest dręczona w straszny i nie do opisania sposób. Są straszne lochy, otchłanie kaźni, gdzie jedna męka odróżnia się od drugiej; umarłabym na ten widok tych strasznych mąk, gdyby mnie nie utrzymywała wszechmoc Boża. Niech grzesznik wie, jakim zmysłem grzeszy, takim dręczony będzie przez wieczność całą; piszę o tym z rozkazu Bożego, aby żadna dusza nie wymawiała się, że nie ma piekła, albo tym, że nikt tam nie był i nie wie jako tam jest.

    Ja, Siostra Faustyna, z rozkazu Bożego byłam w przepaściach piekła na to, aby mówić duszom i świadczyć, że piekło jest. O tym teraz mówić nie mogę, mam rozkaz od Boga, abym to zostawiła na piśmie. Szatani mieli do mnie wielką nienawiść, ale z rozkazu Bożego, musieli mi być posłuszni. To com napisała, jest słabym cieniem rzeczy, które widziałam. Jedno zauważyłam, że tam jest najwięcej dusz, które nie dowierzały, że jest piekło. Kiedy przyszłam do siebie, nie mogłam ochłonąć z przerażenia, jak strasznie tam cierpią dusze, toteż jeszcze się goręcej modlę o nawrócenie grzeszników, ustawicznie wzywam miłosierdzia Bożego dla nich.

    O mój Jezu, wolę do końca świata konać w największych katuszach, aniżeli bym miała Cię obrazić najmniejszym grzechem.

  3. Magda pisze:

    13 września 2015 19:11

    Uznano cud księdza Popiełuszki

    Jak donosi fakt.pl, francuska komisja kościelna, badająca cudowne uzdrowienie z białaczki szpikowej Francoisa Audelana uznała cud księdza Popiełuszki. O sprawdzenie tego przypadku wnioskował polski Kościół.

    Francuz został cudownie uzdrowiony, w momencie, kiedy był o krok od śmierci. Do zdarzenia doszło 14 września 2012 roku.

    Jak poinformował biskup francuskiej diecezji Creteil Michel Santier doszło w tym przypadku do „niewytłumaczalnego i zadziwiającego uzdrowienia”.

    Gdy Francois Audela był bliski śmierci, przy jego łóżku w szpitalu przebywał ks. Bernard Brien, który prosił w modlitwie ks. Popiełuszkę o uzdrowienie Francuza. Było to zaraz po tym, jak ks. Brien wrócił z Polski, z pielgrzymki śladami Popiełuszki.

    „Wszyscy obecni przy tym zdarzeniu zaświadczyli, że wcześniej nie poruszający się samodzielnie chory nagle wstał z łóżka całkowicie uzdrowiony” – relacjonuje tabloid.

    http://telewizjarepublika.pl/uznano-cud-ksiedza-popieluszki,23687.html

  4. Ania pisze:

    25 lat temu zginął śmiercią męczeńską ponieważ odmówił opłacenia czarownika, który miał „zdjąć urok” z wioski nawiedzanej przez silne burze. Swą decyzję motywował tym, że czary są niezgodne z wiarą w Chrystusa, a burze zjawiskiem naturalnym. Wywołało to wściekłość mieszkańców, którzy zasztyletowali go, wrzucając następnie jego ciało do gotującej się wody.

    http://pl.radiovaticana.va/news/2015/09/12/rpa_pierwszy_rodzimy_katolik_na_ołtarzach/1171482

  5. wobroniewiary pisze:

    Był martwy przez 45 minut! Oto co powiedział o Jezusie na forum ONZ

  6. Ania pisze:

    „ZAPOMNIANA PRZEPOWIEDNIA Św. Bernadetty Soubirous ”

    Ks. Antoine Le Grande, przeglądając teczki sprawy objawień w Lourdes w archiwum watykańskim, trafił na list do papieża Leona XIII napisany przez Św. Bernadettę Soubirous tuż przed jej śmiercią w 1879 r.

    Przepowiednie dotyczą XX wieku, przekazane jej przez świętą Dziewicę. Papież nie uznał za stosowne opublikować ich, przeleżały więc w archiwum zapomniane.

    Biorąc pod uwagę ich treść trudno się dziwić Leonowi XIII.

    Objawienia prywatne nie potwierdzone przez urząd nauczycielski Kościoła nie są wiążące, co nie oznacza, że muszą być nieprawdziwe.

    Cztery z nich już się spełniły.

    Warto zapoznać się szczegółowo z piątą.

    Spełnione cztery dotyczą:

    Rozwoju Lourdes jako miasta sanktuarium,

    Serii ważnych odkryć naukowych,
    Przejęcia władzy w Niemczech w latach 30-tych przez bestialski system
    Wylądowanie Amerykanów na księżycu.

    A oto treść piątego objawienia:

    „Wasza Świątobliwość, Święta Dziewica powiedziała mi, że przy końcu XX w. nadejdzie koniec nauk. Nowy okres wiary rozpocznie się na całym świecie.

    Uzyskany zostanie dowód, że to Bóg stworzył świat i człowieka. Będzie to początek końca nauk, w które ludzie przestaną wierzyć. Miliony ludzi ponownie zwróci się ku Chrystusowi, a moc Kościoła większa będzie niż kiedykolwiek.

    Dla wielu ludzi powodem, dla którego odwrócą się od uczonych, będzie arogancka postawa doktorów pracujących nad zrealizowaniem istoty powstałej ze skrzyżowania człowieka ze zwierzęciem.

    Ludzie poczują w głębi swoich serc, że jest to coś, czego nie sposób usprawiedliwić. Przez jakiś czas nie będzie jak powstrzymać tworzenia tych monstrów! Ale uczeni zostaną ostatecznie przepędzeni ,Jak przepędza się stado wilków”.

    U progu roku 2000 będzie się obserwować starcie następców Mahometa i narodów chrześcijańskich, nastanie wielka bitwa, w której 5 650 451 żołnierzy straci życie, a bardzo destruktywna bomba zostanie rzucona na miasto w Persji.
    Ale na końcu znak Krzyża zwycięży, a wszyscy muzułmanie nawrócą się na chrześcijaństwo.
    Nastąpi wiek pokoju i szczęścia, ponieważ wszystkie państwa złożą swoje arsenały. Nastąpi wielkie bogactwo, podczas gdy nasz Pan obłoży swoim błogosławieństwem wiernych.

    Na całej ziemi nie pozostanie ani jedna rodzina żyjąca w biedzie i cierpiąca głód. Jeden na dziesięciu otrzyma moc leczenia schorzeń u tych, którzy go poproszą o pomoc.

    Po tych cudach słychać będzie głos radości od wielkiej liczby ludzi. Wiek XXI nazwany będzie „Drugim złotym okresem ludzkości”

    („Opoka” , wrzesień 1999, pod redakcją prof. Macieja Giertycha, ul. Parkowa 19/8, 62-035 Kórnik ) Na podst.: malirycerze.koszalin.opoka.org.pl/- 08 października 2010

  7. Pingback: 80-ta rocznica objawienia Koronki do Bożego Miłosierdzia | Serce Jezusa

Skomentuj

