Nie obchodzi mnie, co mówi świat…. ja nie wstydzę się i nie zaprę się Jezusa!

Łk 12,8-9:,,Kto się przyzna do Mnie wobec ludzi, przyzna się i Syn Człowieczy do niego wobec aniołów Bożych; a kto się Mnie wyprze wobec ludzi, tego wyprę się i Ja wobec aniołów Bożych”.

Jezus - nie zaprę się Go

Ten wpis został opublikowany w kategorii Wydarzenia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

10 odpowiedzi na „Nie obchodzi mnie, co mówi świat…. ja nie wstydzę się i nie zaprę się Jezusa!

  1. wobroniewiary pisze:

    Bp Libera mądrze: Muzułmanie, jak niegdyś Krzyżacy, mogą zagrażać Polsce
    Wiemy, jaką biedę zgotowali sobie nasi sąsiedzi z Francji, Niemiec, Austrii – choć ich domy są znacznie większe, bogatsze – wpuszczając w swoje granice miliony muzułmanów! – mówił bp Piotr Libera podczas mszy świętej w Zakroczymiu z okazji 950. rocznicy założenia miasta.

    Podczas homilii biskup nawiązał do czasów wojny z Zakonem Krzyżackim

    W 1414 roku Władysław Jagiełło poszedł raz jeszcze na posiadłości zakonu krzyżackiego, gdy po bitwie pod Grunwaldem „Krzyżacy – cytuję – nie przestali niszczyć Mazowsza i wielu szlachty polskiej z domu porywali” – przypomniał bp Libera. – To też nauka na dzień dzisiejszy dla nas… Zakroczymska nauka… Chrześcijaństwo zawsze uczyło gościnności, uczyło szacunku dla obcego, dla przybysza… Także dzisiaj papież Franciszek prosi każdą wspólnotę chrześcijańską o przyjęcie do siebie jednej rodziny uchodźców. Ale choć jeszcze nic się nie zaczęło, choć jeszcze nie dotarła tu ani jedna rodzina, choć jeszcze nie daliśmy rady sprowadzić swoich, Polaków, z Kazachstanu, z Syberii, a już słyszymy głosy z Zachodu, a nawet zza oceanu, jacy to jesteśmy ksenofobiczni, ciemni, niecywilizowani. (…) Nie, my nie jesteśmy ksenofobiczni i niegościnni, ale mądrzy i nauczeni… Nauka, jaką zaczerpnęliśmy z tamtych zmagań Polski, Mazowsza z krzyżakami, pozostała w nas na zawsze: jak raz wpuścisz do domu obcego – wpuścisz do domu dopiero budowanego, do domu małego, domu słabego, to możesz zgotować sobie wielką biedę… Już wiemy, jaką biedę zgotowali sobie nasi sąsiedzi z Francji, Niemiec, Austrii – choć ich domy są znacznie większe, bogatsze – wpuszczając w swoje granice miliony muzułmanów! Multikulti poniosło porażkę. A czynili to wszystko w imię kolejnej chorej, współczesnej ideologii – ideologii pluralizmu, dla której wszystkie kultury, wszystkie religie i wiary są dobre. Wszystkie – z wyjątkiem jednej, własnej: chrześcijańskiej. Tej jednej, własnej się wstydzą, z tą jedną, własną, z której czerpią korzenie, walczą!
    http://www.fronda.pl/a/bp-libera-madrze-muzulmanie-jak-niegdys-krzyzacy-moga-zagrazac-polsce,57319.html

  2. Ania pisze:

    Muzułmanin: To jest Hidżra! Zajmowanie terenu wroga przez zasiedlenie
    Na Facebooku pojawił się wpis europejskiego wyznawcy islamu, który bez ogródek stwierdza z czym mamy obecnie do czynienia

    „Moi mili, ja jestem muzułmaninem i mnie nikt kitu ani ciemnoty nie wciśnie. To co się dzieje to jest regularna inwazja, nazywana w islamie Hijra (Hidżra), czyli zdobycie terenu wroga poprzez zasiedlenie, najczęściej pokojowe, bez walki” – pisze Michael Waldorf Kappersteen.

    „Ja się tego boję bardziej niż większość z was bo wiem jak to się prawdopodobnie skończy. Nikt mi nie powie że setki tysięcy młodych mężczyzn w wieku poborowym jadą tutaj ze strachu przed wojną. Nikt mi nie powie, że ludzie wychowani na bliskim wschodzie i w Azji dostosują się do naszych, tak, naszych europejskich wartości. Jestem europejskim muzułmaninem , religia jest moją prywatną drogą czczenia Boga, a nie stylem życia czy doktryną polityczną. Na pierwszym miejscu jestem europejczykiem, a wszystkie izmy zostawiam w domu. Boje się ich, ponieważ oni narzucą nam w przeciągu kilku lat swój średniowieczny, feudalny i antydemokratyczny porządek, a ci którzy się nie dostosują będą prześladowani. Matematyka nie kłamie: każdy z samotnych ma pozostawioną gdzieś rodzinę, która korzystając z prawa UE ściągnie tutaj prędzej czy później, więc liczbę imigrantów należy już teraz pomnożyć razy 3 lub 4, dzietność muzułmańskich rodzin z tamtego obszaru to 3 dzieci w górę, więc jeśli teraz mamy milion muzułmańskich małżeństw w Europie to za 20 lat będzie ich 3 razy więcej, optymistycznie licząc” – pisze Kappersteen.

    „Jeszcze jedna rzecz która mi się rzuca w oczy: ci uchodźcy twierdza ze za przejazd o europy muszą płacić po kilka tysięcy dolarów – skąd takie rzesze rzekomo biednych ludzi którzy wszystko stracili, maja takie pieniądze? Ja nie mam złudzeń ze jest to zaplanowana, gigantyczna akcja kolonizacji Europy” – podsumowuje autor wpisu.

    • Elżbieta pisze:

      Ja też się boję.Pana Jezusa nigdy się nie wyrzeknę,On jest moim Królem i Zbawcą.Jezu,miłości moja kocham Cię-zmiłuj się nade mną

    • Maggie pisze:

      Każdy z nich może mieć … 4 żony i jeśli wjeżdża w taki sposób żonaty, to nie łamie prawa kraju do którego się udał, gdyż nie zawiera w danym kraju ślubu, jako, że post faktum bo już taki ślub miał miejsce i był zgodny z prawem jego ojczyzny. Nie mówi się zaś o nałożnicach, które czasami występują jako niby krewne.

  3. Szymon pisze:

    Ja też się nie zaprę!

  4. Jola pisze:

    Panie daj siłę i wiarę, abym się w trudnych chwilach prób Ciebie nie wyparła.
    Amen.

  5. Pingback: …. ja nie wstydzę się i nie zaprę się Jezusa! | Obraz Mojego Serca2

Skomentuj

