Serce, nogi i zbawienie – ks. Marek Bałwas.

„Jako młody chłopak był królem dyskoteki. Dziś wie, że nogi nie są potrzebne do tańca ani konieczne do zbawienia. Wszystko, co ma, to ręce i serce. Nie po to, by brać, lecz aby dawać” – tak tygodnik „Idziemy” scharakteryzował ks. Marka Bałwasa. Nieszczęśliwy wypadek i wózek inwalidzki nie zakończyły jego posługi kapłańskiej, ale sprowadziły na nowe tory… Posłuchaj jego świadectwa, w którym opowiada o swoim życiu i o roli czystości w życiu człowieka.
Rejestracja: ks. Sławomir Kostrzewa

**********

Ps. Ksiądz Marek wypowiadał się u nas – np. krytycznie o fałszywej prorokini MBM (przez orędzia której  wiele osób jest egzorcyzmowanych i wypędzane są z nich ze duchy) – czytaj: kliknij

Ks. Marek Bałwas – Czuwajcie i módlcie się, nie dajcie zwieść i nabrać na puste słowa fałszywych objawień z Irlandii

Różaniec w dłoń, częsta, z wiarą przeżywana Ofiara Mszy świętej, czyste serce, stan łaski uświęcającej, komunia święta jak najczęściej, to najpewniejsza droga do zbawienia.
Czuwajcie i módlcie się, nie dajcie zwieść i nabrać na puste słowa fałszywych objawień z Irlandii. Na początku było to darmowe forum a dzisiaj jest profesjonalna strona, widać, ktoś w to inwestuje i wcale się nie dziwię, że mówi się o tej pani bizneswomen… diabeł potrafi inwestować, by w konsekwencji  zniszczyć.

Witam wszystkich, jestem księdzem katolickim z diecezji włocławskiej, można mnie znaleźć w Internecie. Przyznaję, że przez krótki czas czytałem owe ”objawienia”  te z Irlandii, na początku to było kilka lat wstecz. Po krótkim czasie przestałem czytać stwierdzając ich niezgodność z nauką Kościoła rzymsko-katolickiego.
Nie wchodzę tam już od długiego czasu, jednak widzę, że treści te są coraz bardziej upowszechniane. Wiemy, że w czasach ostatecznych powstanie wielu fałszywych proroków, te czasy już się zaczęły więc i fałszywi prorocy się pojawili. Nie biegnijcie za nimi nie słuchajcie ich, bowiem zakażone słowa zniszczą waszą wiarę.
Trwajcie w nauce Pisma Świętego, trwajcie ze świętymi na te czasy ostateczne, trwajcie ze świętą Faustyną, trwajcie z nauczaniu Papieża Benedykta XVI. Czasy panowania i pojawienia się Antychrysta są bliskie, znaki czasu na to wskazują, jednym z nich jest duża ilość fałszywych “objawień”, między innymi do takich zaliczam objawienia tej pani z Irlandii….
Różaniec w dłoń, częsta, z wiarą przeżywana Ofiara Mszy świętej, czyste serce, stan łaski uświęcającej, komunia święta jak najczęściej, to najpewniejsza droga do zbawienia.
Czuwajcie i módlcie się, nie dajcie zwieść i nabrać na puste słowa fałszywych objawień z Irlandii. Na początku było to darmowe forum a dzisiaj jest profesjonalna strona, widać, ktoś w to inwestuje i wcale się nie dziwię, że mówi się o tej pani bizneswomen… diabeł potrafi inwestować, by w konsekwencji  zniszczyć. Nie pozwólmy zniszczyć naszej wiary fałszywymi “objawieniami” z Irlandii!
„Bądźcie trzeźwi! Czuwajcie! Przeciwnik wasz, diabeł, jak lew ryczący krąży szukając kogo pożreć”. (1P 5,8)
Pozdrawiam administratorów i obrońców wiary i tradycji z serca błogosławię+

Więcej postów związanych z ks. Markiem: https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/?s=Ba%C5%82was

Ten wpis został opublikowany w kategorii Wydarzenia i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

11 odpowiedzi na „Serce, nogi i zbawienie – ks. Marek Bałwas.

  1. Sylwia pisze:

    I takich kapłanów nam trzeba , takich którzy jasno mówią o MBM . Pamiętam jak dawno temu trafiłam na jej stronę i mimo tego że czułam fascynację to czułam też lęk szukałam potwierdzenia że te orędzia są prawdziwe , dopiero tutaj zrozumiałam że to fałszywka , na szczęście nie wdrażałam się w cały proces tych orędzi , bo Bóg mi pokazał że to nie jest dzieło Boże a biznes i przyciąganie i zwodzenie owieczek ( oczywiście zwodził szatan ) . Choć powiem że czułam nie odpartą pokusę by te orędzia wydrukować szczególnie tę pieczęć , ona jak by wracała do mych myśli to przyciągało i kusiło , nawet przyszła mi myśl : „wydrukuj i rozdaj wszystkim tę pieczęć , a zostaniesz ochroniona” , tak takie myśli mi przychodziły( ale nie zrobiłam tego bo coś mnie trzymało jeszcze przy zdrowych zmysłach , wielu ludziom pogubionym łatwo wtłoczyć nie prawdę ) ,do puki nie weszłam na tę stronę która pokazała mi że to wszystko to fałsz i zakłamanie . Bóg tak sprawił że otwierając kompa od razu wasza strona mi się wyświetlała 🙂 . i Bogu dzięki za to , że mnie uchronił przed tym . Bogu dzięki że od wizyty na waszej stronie wiele się zmieniło w moim życiu . Dlatego będę przestrzegać, każdego kto uważa że te orędzia są dobre. Będę przestrzegać , widzę jak ludzie są ślepi przecież nawet Episkopat Polski wydał oświadczenie w tej sprawie , i był czytany list w Kościołach , lecz wielu nie pamięta tego . Więc tym bardziej trzeba mieć oczy szeroko otwarte . Dodam że zetknęłam się z orędziami w takim czasie gdzie naprawdę byłam daleko od Kościoła i szukałam Boga nie tam gdzie trzeba. To takie moje małe świadectwo.

    • Małgorzata pisze:

      Sylwia zgadzam się z Tobą całkowicie. Mnie Pan Bóg uchronił od tej www, najpierw trafiłam na wowit, a potem zerknęlam tam parę razy przez ciekawość, a mam pewne doświadczenie że stroną egzotyczną, gdyż kiedyś poszukując Boga, przed nawróceniem, szukałam Go nie tam, gdzie trzeba. Lecz to On mnie Sam odnalazł i do Kościoła z powrotem sprowadził. Lecz jeszcze za wcześnie na świadectwo. Chcę jednak napisać o tej stronce z nagonką na Ojca Swiętego i diabelskimi objawieniami- otóż zauważyłam tam w komentarzach reklamujące się katolickie wydawnictwo i zasmuciło mnie to, bo jakby uwierzytelniający katolicki „podpis” dla diabelskiej stronki.

  2. Kasia pisze:

    Czytam tutaj na WOWiT te ostrzeżenia przed MBM i zastanawiam się czy te fałszywe orędzia trafiły tylko do Polski,bo mieszkam w Irlandii od czterech lat i nigdy o nich nie słyszałam-na moje szczęście 🙂 .Natomiast moje prawdziwe poszukiwania Boga zaczęły się dzięki wspólnocie MiMJ i poprzez nich od razu trafiłam na tę stronę i otrzymałam potrzebną mi wtedy pomoc.Od tamtej pory jestem stałą,wierną czytelniczką 🙂 .Gdzieś po drodze przewinęła mi się też str.dzieckonmp ,ale jakoś nie przypadła mi do gustu.Pan Bóg zawsze jest przy nas,chroni nas i prowadzi ,gdy tylko Go o to z wiarą poprosimy,a na podejrzane strony najlepiej w ogóle nie wchodzić i nie tracić na nie cennego czasu,który np.można przeznaczyć na modlitwę lub czytanie Pisma Św.-jest tez przecież wiele wartościowych,religinych książek.

  3. Kasia pisze:

    Piękne świadectwo ks.Marka i jaka wiara..

  4. Pingback: Serce, nogi i zbawienie – ks. Marek Bałwas. | Serce Jezusa

  5. Kasia pisze:

    Maggie-masz rację,też spotykam takich ludzi głoszących różne herezje,a nawet ludzi wierzących,twierdzących,że np.piekło nie istnieje,bo ono jest już tutaj na ziemi,dlatego rzeczywiście potrzebna jest rzetelna informacja z wiarygodnych żródeł,jakim jest np.WOWiT,bo może znowu nast.ktoś potrzebujący pomocy przez „przypadek” trafi na tę stronę 🙂

  6. karo pisze:

    Ooo, widzę się na widowni 🙂

Skomentuj

