OTO MATKA TWOJA: 33 dniowe Rekolekcje Maryjne. Dzień 7

Akt oddania się w niewolę NMP lub dla wielu z nas – odnowienie aktu przypadnie w dniu 16 listopada, w ŚWIĘTO MATKI BOŻEJ MIŁOSIERDZIA

OTO MATKA TWOJA – 33 dniowe Rekolekcje Maryjne
Dzień 7: Moc Krzyża i śmierć z miłości.
Poświęcenie serca za świat

W imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego!

WEZWANIE
Przybądź, Duchu Święty, ześlij z nieba wzięty Światła Twego strumień.
Przyjdź, Ojcze ubogich, Przyjdź dawco łask drogich, Przyjdź Światłości sumień.
O najmilszy z gości, Słodka serc radości, Słodkie orzeźwienie.
W pracy Tyś ochłodą, W skwarze żywą wodą, w płaczu utulenie.
Światłości najświętsza, Serc wierzących wnętrza poddaj Twej potędze.
Bez Twojego tchnienia, cóż jest wśród stworzenia? Jeno cierń i nędze.
Obmyj, co nie święte, oschłym wlej zachętę, ulecz serca ranę.
Nagnij, co jest harde, rozgrzej serca twarde, prowadź zabłąkane.
Daj Twoim wierzącym, w Tobie ufającym, siedmiorakie dary.
Daj zasługę męstwa, daj wieniec zwycięstwa, daj szczęście bez miary.
(Veni, Sancte Spiritus)

WIERZĘ w BOGA….
Dziesiątek różańca w intencjach Najświętszej Maryi Panny

PRZESŁANIE MATKI BOŻEJ W MEDJUGORJE Z 25 MARCA 1991

I dziś wzywam was, żebyście żyli męką Chrystusa w modlitwie i w jedności z Nim. Postanówcie darować więcej czasu Bogu, który dał wam te dni łaski. Dlatego, drogie dzieci, módlcie się i w szczególny sposób odnówcie miłość do Jezusa w swoich sercach.
Jestem z wami i towarzyszę wam swoim błogosławieństwem i modlitwami

ROZMYŚLANIE

Czyż ciało Niepokalanej nie wydało się poniekąd na męczeństwo: krwawe na skutek zewnętrznego działania nieprzyjaciół Boga oraz na męczeństwo miłości, jako nowy rodzaj śmierci z miłości – już nie w słodyczy i spokoju kontemplacji, ale w gwałtowności buchającego żaru zbyt silnego dla ciała, tak że rozrywał serce?
(o. Thomas Philippe OP)

To błogosławieństwo osiąga pełnię swego znaczenia wówczas, kiedy Maryja staje pod Krzyżem swego Syna (por. J 19,25). Sobór stwierdza, że stało się to „nie bez postanowienia Bożego”: „najgłębiej ze swym Jednorodzonym współcierpiała i z ofiarą Jego złączyła się matczynym duchem, z miłością godząc się [na to], aby doznała ofiarniczego wyniszczenia żertwa z Niej narodzona”. W ten sposób Maryja „utrzymała wiernie swe zjednoczenie z Synem aż do Krzyża”: zjednoczenie przez wiarę. Przez tę samą wiarę, przez którą przyjęła objawienie anioła w momencie zwiastowania. […]
Przez tę wiarę Maryja jest doskonale zjednoczona z Chrystusem w Jego wyniszczeniu.
(Jan Paweł II, Redemptoris Mater, n. 18)

MODLITWA POŚWIĘCENIA

Maryjo, Matko Chrystusa, cierpiącego Mesjasza! On swoją śmiercią pokonał śmierć; módl się za mną teraz I w godzinę śmierci mojej, aby była śmiercią z miłości, całkowitym wypaleniem się mojego życia, w którym dzień po dniu umierać będę z miłości, dla ratowania świata, odrzucającego życie w miłości.
Maryjo, Ty konałaś z bólu, nie mogąc umrzeć wraz z Twym Synem, przeszyta mieczem boleści! Poświęcam Ci moje ciało I moje serce, bym w ciele Chrystusa stał się nieustannie umierającym I nieustannie żyjącym sercem, które choć rozdarte, lecz miłością odwzajemniające nienawiść, słodyczą – gorycz, błogosławieństwem – przekleństwo

ANTYFONA
O Święta Matko, racz wyryć głęboko w moim sercu rany Ukrzyżowanego. Twój Syn był jedną raną, On, który raczył cierpieć za mnie; daj mi udział w Jego cierpieniach. Być z Tobą u stóp krzyża I stanowić z Tobą jedność, oto pragnienie mojego serca przepełnionego boleścią. (z sekwencji na święto Matki Bożej Bolesnej)

PSALM 116
Alleluja!
Miłuję Pana, albowiem usłyszał głos mego błagania.
Bo skłonił ku mnie swe ucho w dniu, w którym wołałem.
Oplotły mnie więzy śmierci, dosięgły mnie pęta Otchłani, ogarnął mnie strach i udręka.
Ale wezwałem imienia Pana: „Panie, ratuj moje życie!”
Pan jest łaskawy I sprawiedliwy, Bóg nasz jest miłosierny.
Pan strzeże ludzi prostego serca: byłem w niedoli, a On mnie wybawił.
Wróć, duszo moja, do swego spokoju, bo Pan dobro ci wyświadczył.
Uchronił, bowiem moją duszę od śmierci, oczy od łez, nogi od upadku.
Będę chodził w obecności Pana w krainie żyjących.
Ufność miałem nawet wtedy, gdy mówiłem: „Jestem w wielkim ucisku”,
I zalękniony wołałem: „Każdy człowiek jest kłamcą!”
Czym się Panu odpłacę za wszystko, co mi wyświadczył?
Podniosę kielich zbawienia I wezwę imienia Pana.
Wypełnię me śluby dla Pana przed całym Jego ludem.
Cenna jest w oczach Pana śmierć Jego wyznawców.
O Panie, jestem Twoim sługą, Twym sługą, synem Twojej służebnicy.
Tyś rozerwał moje kajdany, Tobie złożę ofiarę pochwalną I wezwę imienia Pana.
Wypełnię me śluby dla Pana przed całym Jego ludem.
W dziedzińcach Pańskiego domu, pośrodku ciebie, Jeruzalem.

Dowolna modlitwa np. Litania, Pomnij….

Modlitwa św. Bernarda
Pomnij, o Najświętsza Panno Maryjo, że nigdy nie słyszano, abyś opuściła tego, kto się do Ciebie ucieka, Twej pomocy wzywa, Ciebie o przyczynę prosi. Tą ufnością ożywiony, do Ciebie, o Panno nad pannami i Matko, biegnę, do Ciebie przychodzę, przed Tobą jako grzesznik płaczący staję. O Matko Słowa, racz nie gardzić słowami moimi, ale usłysz je łaskawie i wysłuchaj. Amen.

WEZWANIE
MARYJO, KRÓLOWO POKOJU,
MÓDL SIĘ ZA NAMI I ZA CAŁYM ŚWIATEM (3 razy)

33 Dniowe Rekolekcje Maryjne do prywatnego odmawiania- str. 20- 22: https://wobroniewiaryitradycji.files.wordpress.com/2015/10/oto-matka-twoja-33-dniowe-rekolekcje-maryjne.pdf

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Pomoc duchowa i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

9 odpowiedzi na „OTO MATKA TWOJA: 33 dniowe Rekolekcje Maryjne. Dzień 7

  1. wobroniewiary pisze:

    Pilny sms od księdza:
    Szczęść Bożę! Mój brat Norbert miał wypadek. Leży w szpitalu. Jego stan jest krytyczny. Proszę o modlitwę i o przekazanie mojej prośby dalej. Ks. Hubert

  2. Ewa pisze:

    Bardzo mi się podoba postawa ks. Piotra, jak On broni Imienia godności i czci Maryi.
    Jak zachęca do klękania a nie do stania.
    Bogu niech będą dzięki za takich księży. Słucham dziś cz. 6 i 7 i czuję taką radość z powodu tego kapłana i taką miłość do NMP ❤

  3. elwit pisze:

    GDZIE MOŻNA POBRAĆ TEN PLIK

Skomentuj

