O. Maciej Bagdziński: Spotkanie z Izoldą z Niemiec, która otrzymuje słowa od Pana Jezusa.

Słowa proroctwa o Polsce:
Izolda sprzedała dom w Niemczech i wróciła do Polski, bo tu będzie lżej. Co prawda, Polska też będzie cierpieć, gdyż jest aborcja, Komunia na rękę, ale ucierpi mniej niż Niemcy, gdyż ręce Maryi chronią Polskę.
Izolda i jeszcze jedna pani – Polka, tylko one we dwie na cały Kościół, posłuszne słowom Pana Jezusa, przyjmowały Komunię św. do ust i na klęcząco.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Wydarzenia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

18 odpowiedzi na „O. Maciej Bagdziński: Spotkanie z Izoldą z Niemiec, która otrzymuje słowa od Pana Jezusa.

  1. wobroniewiary pisze:

    Niemcy: Imigranci atakują kościoły! Proboszcz stawia płot wokół katedry w Kolonii
    TRUDNO ZROZUMIEĆ, DLACZEGO KAŻDEGO DNIA „NIEZLICZENI” LUDZIE TRAKTUJĄ MURY I WROTA KATEDRY JAKO TOALETĘ

    Każdego dnia wandale brudzą wrota i mury katedry w Kolonii. Władze archidiecezji postanowiły, że ogrodzą świątynię – choćby częściowo – płotem. Aktów wandalizmu dopuszczają się zarówno imigranci, jak Niemcy.

    Ksiądz Gerd Bachner – proboszcz katedry – tłumaczył w kolońskim radio katedralnym konieczność ochrony katedry przed profanacją. Mówił o tym, że trudno zrozumieć, dlaczego każdego dnia „niezliczeni” ludzie traktują mury i wrota katedry jako toaletę.

    – To rzeczy, o których właściwie nie mam odwagi mówić w radiu katedralnym. Jednak skoro były tego rodzaju szkody, to zostałem zmuszony do budowy płotu, by chronić godność Domu Bożego, a także by chronić kamień, wrota drewniane i odnowione wrota brązowe – powiedział Ksiądz Proboszcz.

    Kapłan dodał, że ogrodzenie ma również chronić wnętrze świątyni, bo zdarzało się w ostatnim czasie, że śmieci i nieczystości i tam się dostawały.

    • Kate pisze:

      Kiedy byłam w Kolonii na konferencji, lubiłam chodzić tam na Mszę świętą. Piękne, wspaniałe miejsce, górujące nad całym miastem. Msze święte były odprawiane „staranniej” niż w wielu parafiach w Warszawie. Przed wejściem do kaplicy stała straż katedralna, Komunię świętą przyjmowano głównie na kolanach, zawsze przychodziło bardzo dużo wiernych. Sporo turystów, ale też i wielu miejscowych, którzy wydawali się naprawdę dumni z katedry (jest to zresztą główny symbol miasta), tak ładnie klękali w kościele i tacy kulturalni mi się wydawali.
      Nie zauważyłam, żeby ją „podlewano”, ale gdybym pobyła tam dłużej, to kto wie… Dobrze, że postawiono płot. Niestety, znajduje się ona zaraz przy dworcu kolejowym, więc zawsze będą się tam kręcić różni dziwni ludzie. Inna sprawa, że zjawisko pewnie nasilło się w ostatnich miesiącach przez imigrantów.

    • Marakuja pisze:

      W tłumaczeniu rozmowy z Panią Izoldą jest błąd- jest tam mowa o tym, że „w Polsce ludzie też przeklinają” a powinno być „w Polsce też klonuje się ludzi”

  2. wobroniewiary pisze:

    Islamscy imigranci w Polsce będą przyjmowani do lekarzy poza kolejnością: To wydłuży kolejki dla Polaków

    Ewa Kopacz jedną ze swoich ostatnich decyzji przed wyborami zaprosiła do Polski islamskich imigrantów. Teraz to Polacy poniosą konsekwencje tej decyzji. Choćby takie, że jeszcze bardziej wydłużą się kolejki do lekarzy, bo imigranci będą obsługiwani poza kolejnością.
    http://wgospodarce.pl/informacje/21516-islamscy-imigranci-w-polsce-beda-przyjmowani-do-lekarzy-poza-kolejnoscia-to-wydluzy-kolejki-dla-polakow

    • Maggie pisze:

      Wczoraj jadąc jako pasażerka, słyszałam w radio o napaści i morderstwie nauczycielki i dzieci w szwedzkiej szkole. Tylko wówczas usłyszałam określenia, że zbrodni dokonał z nieznanych powodów „mosque man” – okrelnia tego więcej nikt nie użył ani nie używa…
      Dla wyjaśnienia masque – meczet, man czlowiek … nawet w tej jedynej wiadomości obawiali się nazwać po imieniu wyznawcę.
      Uwaga: kto nawiedza meczety,
      może „modlić się”, używając maczety.

    • Maggie pisze:

      Skoro na wyspie Lesbos były przypadki … cholery ! i jeśli ktoś pamięta opis czeskiej lekarki pracującej w Niemczech, mówiącej o chorobach, które nie wiadomo jak leczyć, plus o pobiciu lekarzy (wymagającym interwencji chirurgicznej!) etc .. to czy polscy lekarze są przygotowani do leczenia chorób tropikalnych i aktów przemocy ?
      Pani Kopacz sama może się leczyć jeśli nie zapomniała o profesji, zajmując się polityką … ale co z resztą Polaków, którzy i tak mając dotychczasowe trudności z wizytami i lekami .. a na domiar złego dostaną jako bonus .. dodatkowy czas wyczekiwania w poczekalniach z chorymi na tropikalne i wstydliwe choroby? Skoro Niemcy mający o wiele lepiej uzbrojony personel medyczny (i to jeszcze dodatkowo w innym znaczeniu uzbrojony, bo w asyscie policji strzegącej bezpieczeństwa tegoż personelu) niż Polacy .. to chyba wystarczy by: 1/ paść na kolana i 2/ zmienić ekipę rządzącą.

    • Sylwia pisze:

      No to nieźle a Polacy będą czekać miesiącami tak jak czekają teraz to już miesiące .. sama wiem co mówię , dostać się na rezonans trzeba czekać parę miesięcy , dla mnie to paranoja .. i jestem ciekawa jak to będzie wyglądać gdy jeszcze imigranci zaczną chodzić do lekarzy bez kolejki ..

  3. lucyna pisze:

    Przyjdzie Pan Jezus ale tylko w chmurach tak mówi pani Izolda.Czy to bedzie ostrzezenie? Czy mogę mieć nadzieję ,że wiarołomni mężowie wrócą do żon,gdy uświadomią sobie swój grzech,cudzołóstwo.Wiem,że powinnam myśleć o swoich grzechach ale czy mogę mieć nadzieję,że mąż wróci do mnie?

    • J pisze:

      Tak, zawsze powinnas miec Nadzieje bo Bog jest Miloscia i Dobrocia ponad wszystko. Wykorzystaj ten czas bez niego na modlitwe za niego i za blizsza relacje z Jezusem Chrystusem. Szczesc Boze. 🙂

        • Betula pisze:

          Mam nadzieję że Pan Jezus ulży Twojemu cierpieniu jak będziesz Mu je ofiarować za grzeszników i będziesz coraz bliżej Pana Jezusa i coraz bardziej z Nim złączona i coraz bardziej szczęśliwa i życie dla Niego przysłoni ból porzucenia.

        • wobroniewiary pisze:

          Pan może uleczyć ranę odrzucenia i porzucenia ale ona i tak zawsze będzie dawać się we znaki.
          Dlaczego?
          Bo ludzie są okrutni i to oni potrafią wsadzić szpilę typu „a co ty się znasz na życiu jak cię mąż zostawił…” i tym podobne
          Dlatego potrzebne jest ciągłe trwanie przy Chrystusie i unikanie takich potworów w ludzkich ciałach

  4. ARGON023 pisze:

    Witam,
    mnie też się przydarzyło przejazdem wstąpiłem pospiesznie do kościoła ( parafia okolice Środa Wlkp. ) na mój kolejny bezterminowy 1-szy piątek miesiąca wynagradzający. I co podchodzę ostatni do komunii … klękam jak ZAWSZE … a Ks. proboszcz co? mówi tak: proszę WSTAĆ! … zalega cisz klęczę i patrzę przygotowany, że odejdę bez komunii w kościele cisza ludzie obserwują … po chwili gdzieś 5 sekund … my to mamy za mały kościół aby przyjmować na klęcząc … cisza … jeszcze klęczę … otrzymuję CIAŁA PANA JEZUSA.
    Pozdrawiam – Szczęść Boże.

  5. Anna pisze:

    @Lucyno, rozumiem twój ból, bo też doswiadczam tego co Ty. Chciałabym podzielić się pewnym doswiadczeniem. Rozmawiałam z koleżanką o naszych meżach, ona też doswiadczyła zdrady i upokorzenia. Zdziwiła się, że ciągle noszę obrączkę, jednak jest to mój świadomy wybór, bo nigdy nic przeciw tej obrączce nie uczyniłam.Koleżanka powiedziała, że swoją obrączkę zostawiła przed ołtarzem św Tadeusza Judy.Czekam na rozprawę, bo mąż wniósł pozew o rozwód. W tym samym dniu kiedy miała miejsce rozmowa byłam umówiona z prawniczką, ktora miala napisać odpowiedź na pozew. Ponieważ przyjechałam za wcześnie, postanowiłam iść do kościoła, który znajduje się nieopodal kancelarii. Zawsze modlę się w ostatniej ławce ale wtedy poszlam na sam początek. Moją uwagę zwrócił ołtarz boczny z licznymi wotami. Oddałam całą sprawę w ręceBoga, bo po ludzku już nie ma nadziei. Wychodzac z kościoła zainteresowalam się gablotą informacyjną, myśląc że cos dowiem się na temat tego kościoła. Podszedł do mnie wtedy starszy mezczyzna pytając, czy może mi w czymś pomóc. Ja zgodnie z prawdą powiedziałam czego szukam, mężczyzna poinformował mnie, że oltarz przed którym modlilam się jest poświęcony sw Tadeuszowi Judzie. Tak więc będąc w Krakowie, gdzie jest kilkaset kościołów zostałam zaprowadzona przed oltarz o którym rozmawialam rano z koleżanką, nie wiedząc gdzie on się znajduje. Myślę, że nie był to przypadek i ja i nasze córki nie zostaniemy już bardziej skrzywdzone i ,, puszczone w skarpetkach,, jak odgraża się mój mąż. Lucyno, oddaj sprawę Bogu i zawierz ze wszystkich sił, ja tak robię, chociaż często jest ciężko.

    • lucyna pisze:

      Aniu,tak bardzo chciałabym,żeby Twój mąż wrócił do Ciebie i Waszych dzieci.
      Ja już czekam tylko na oswiecenie sumień. Mogę oddać moje cierpienie Panu Bogu i może wtedy bedzie miało sens. Gdy sobie przypomnę jak mój mąż błagał mnie,żebym za niego wyszłą.Zgodziłąm się teraz żałuję.Nie przechodziłabym tego piekła.

  6. Anna pisze:

    Lucyno, mój mąż też prosił, obiecal, że zrobi wszystko abyśmy byli szczęśliwi. Teraz mówi, że nie chciał ślubu koscielnego, oszukał mnie, powiedział , że zgodził się, ,, bo by nie było”. Przed ślubem ani się nie zająknął, chodził na nauki przedmałżeńskie, był u spowiedzi. Gdy mój tata pytał go o to czy chodzi do kościoła, powiedział, że tak. Gdy teraz pytam go dlaczego okłamał, odpowiedział, że tata nie zapytał go z jaką częstotliwością. Wszystkie sprawy związane z kościołem uważa za zabobon i tylko tradycję. Dlatego czuję gorycz oszustwa, o którym dopiero w ubiegłym roku po 23 latach małżeństwa zostałam poinformowana. Trudno mi w to wszystko czego doswiadczm uwierzyć, że człowiek moze tak okrutnie kłamać i udawać. Gdybym przed slubem wiedziała o takich poglądach, nie zdecydowalabym się założyć z takim człowiekiem rodziny. Teraz jest już za późno ale wierzę, że nasze córki nie zostaną oszukane jak ja, chociaż teraz bardzo cierpią, widząc tatę uganiającego się za panną , które jest 4 lata starsza od najstarszej. Modlę się aby godnie przetrwać to upokorzenie i udowodnić prawdę. Życzę mimo wszystko dużo dobrego, bo nato zaslugujemy.

Skomentuj

