OTO MATKA TWOJA: 33 dniowe Rekolekcje Maryjne. Ks. Piotr Glas recytuje Pouczenia Alicji Lenczewskiej

Posłuchaj Pouczeń Alicji Lenczewskiej w wykonaniu ks. Piotra Glasa

❤ Alicja „ŚWIADECTWO” cz. IV pon. 18.05.1987, godz. 8.30

† Żaden dobry czyn nie idzie na marne, choć pozory czasem na to wskazują. Człowiek nie musi znać Mojego działania – musi natomiast ufać Mi, jeśli jest Moim wyznawcą. Cóż ty nazywasz modlitwą? Czy tylko deklaracje słowne? Każdy dobry czyn z określoną intencją w sercu jest bardziej modlitwą niż potoki słów wyrażających prośbę. Modlitwą w czyjejś intencji jest myśl, pragnienie dla dobra tej osoby. Jeśli do tego pragnienia potrafisz dołączyć jakieś własne dobro, którym się dzielisz – siła takiej modlitwy jest tym większa.

Ja obdarzam cię różnymi dobrami właśnie po to, abyś przekazywała je innym, by umacniać ich w drodze do Mnie. Modlitwa i czyn powinny być nierozdzielne – wtedy są skuteczne w pełni.

Czyn bez intencji jest marnowaniem energii. Modlitwa słowna bez czynu jest fikcją. Jedno i drugie, jeśli nie występują łącznie, mogą przynosić więcej zła niż dobra.

Największym złem jest pycha: gdy zaczyna ci się wydawać, że masz jakiekolwiek zasługi, gdy oczekujesz wdzięczności i uznania. Powiedziałem wam, że dobrze jest, gdy lewa ręka nie wie, co czyni prawa. Nie przywiązuj się zatem w swym sercu do myślenia o sobie, nie czyń żadnej samooceny, nie upajaj się własną dobrocią. Cokolwiek czynisz dobrego, nie jest twoim czynem ani twoją zasługą. Twoją sprawą jest tylko zgodzić się na Moje działanie w tobie i przez ciebie na rzecz innych. Tylko to zależy od ciebie – to znaczy: ofiarowanie Mi siebie do dyspozycji i wykonywanie Moich poleceń. Oczywiście, twoja intencja ofiarowania się jest istotna i biorę ją pod uwagę. Nie wolno ci jednak wymuszać tego na Mnie. Mogę przyjąć twoją intencję, jeśli uznam jej wartość. Robię to tylko w tych granicach, jakie uznam za potrzebne. Żadnej ofiary swojej nie powinnaś zatem zamykać w granicach określonej intencji. Ofiarę oddajesz do Mojej dyspozycji, a intencja jest tylko prośbą. Mądrzej i lepiej jest pozostawić wszystko Mojej Mądrości i Mojej Miłości i ufać, że to, co uczynię, będzie najlepsze także dla osoby, za którą się wstawiasz.

Hi 27, 11-12
«Pouczam was o Bożej mocy,
niczego nie taję o Wszechmocnym.
Wy już to wszystko wiecie,
więc po cóż jałowe spory?»

Nauka, rozważania, modlitwy, nagranie z ks. Dominikiem Chmielewskim – później, po godz. 18-00

Ponieważ dużo osób zagląda na profil o. Macieja Bagdzińskiego (o. Jana Pawła) na fb w związku z Alicją – przypominam jego wypowiedź o MBM i stronach ją promujących!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „OTO MATKA TWOJA: 33 dniowe Rekolekcje Maryjne. Ks. Piotr Glas recytuje Pouczenia Alicji Lenczewskiej

  1. Gosia pisze:

    Właśnie widziałam, że strona nazwijmy to delikatnie wyzywająca Wowit od sekciarzy i heretyków a promująca MBM, bierze wpisy o Alicji, o Izoldzie, wiedząc, że o. Jan Paweł kocha Papieża Franciszka i jednocześnie na górze zamieszczają wpis gdzie dają takie coś o papieżu jako wypowiedź jakiegoś księdza:

    „„Nie przekonuje mnie do końca. Spędził całe życie w Argentynie, w kraju który znam. Po moim wyjeździe z domu, moja matka urodziła jeszcze jednego syna, któremu również nadała imię Józef, tak jak poprzednio zmarłemu. Józef przeniósł się do Argentyny, a ja go tam odwiedzałem. W tym kraju prawie zawsze rządziła masoneria, a bogiem masonerii jest Lucyfer.”

    Dlatego dałam wam znać, bo mnie aż nosi od ich hipokryzji 😦

    • wobroniewiary pisze:

      Może by tak pojechali na rekolekcje z o. Maciejem, a on potrafił jedną dziewczynę egzorcyzmować po kilkanaście godzin, to i im dałby radę 🙂

    • Magda pisze:

      Hipokryci!
      Naprawdę, brak mi słów.
      Ale trzeba modlić się za nich

      • wobroniewiary pisze:

        Klika dni temu Tomasz rwał sobie włosy z głowy że wowici to … (nie chcę babrać się w bagnie…) sens tego, że jedyne co potrafimy, to robić przeklejki z frondy i fb albo powtarzać nędzne rekolekcje
        A tymczasem jak widać kto robi przeklejki i czy nędzne…. ale niech Bóg ich osądzi!
        A Bóg jest sprawiedliwy!

  2. Pingback: Ks. Dominik Chmielewski i ks. Piotr Glas: z Maryją nigdy nie przegrasz życia. Część 3W „Aktualności” | Obraz Mojego Serca2

Skomentuj

