Alicja „ŚWIADECTWO” – tyle lat zmarnowanych było w moim życiu, a wiele mogłam zrobić dobrego…

❤ Alicja „ŚWIADECTWO” cz. IV Niedz. 24.05.1987, godz. 11.50

– Tyle lat zmarnowanych było w moim życiu, a wiele mogłam zrobić dobrego…
† To nie są zmarnowane lata. Czyniłaś, co mogłaś. Byłem z tobą i przygotowywałem cię i chroniłem cały czas, aby wypełniło się to, do czego jesteś przeznaczona. Powołałem cię, zanim przyszłaś na świat.

– Chciałabym wypełnić wszystko…

† Wypełniasz, Moje dziecko. Dobrze jest Mi w twojej duszy. Cały czas było Mi dobrze, bo znałem twoje wszystkie dni do końca. Radością dla Mnie było to, co jest teraz, co będzie w dalszej twej drodze do spotkania u Mnie. Nie rób sobie wyrzutów. Wszystko miało swój sens i swoją wartość.

– Ból zadawany innym też?

† Też, bo był z Mojej woli dla ich dobra.

Dziwne rzeczy mi mówisz, Panie.

Zrozumiesz je kiedyś. Nie zwracaj się do Mnie tak oficjalnie. Nie lubię, gdy ludzie stwarzają dystans wobec Mnie, nawet jeśli jest on pełen szacunku i nawet, gdy czują się winni wobec Mojej Miłości.

Lubię prostotę i bezpośredniość. Nie powinna cię oddzielać ode Mnie Moja wielkość i potęga. Ja cię kocham, a Miłość likwiduje wszelkie bariery i oczyszcza z wszelkiego brudu grzechowego. Raduj się, Moje dziecko, naprawdę masz wiele powodów do radości.

Panie...otwórz

Ten wpis został opublikowany w kategorii Pomoc duchowa i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „Alicja „ŚWIADECTWO” – tyle lat zmarnowanych było w moim życiu, a wiele mogłam zrobić dobrego…

  1. Bogumiła pisze:

    Dziękuję! Te słowa są odpowiedzią na poranne pytania. Chwała Panu za WOWIT!

  2. Ola pisze:

    Dziękuję za te piękne słowa dotykające duszy 🙂

  3. wobroniewiary pisze:

    Pomódlmy się za tę biedną kobietę
    Kluzik-Rostkowska: jestem gotowa zginąć w obronie gimnazjów

    Pomysł likwidacji gimnazjów jest tak absurdalny, że jestem gotowa zginąć żeby tych gimnazjów bronić – tak minister edukacji Joanna Kluzik-Rostkowska skomentowała zapowiedzi PiS dotyczące zniesienia gimnazjów. Po wynegocjowaniu drożdżówek w szkole szefowa MEN idzie dalej…

    http://gosc.pl/doc/2792199.KluzikRostkowska-jestem-gotowa-zginac-w-obronie-gimnazjow

  4. eska pisze:

    Dziękuję za te słowa. 🙂
    .
    .
    .
    Dziękuję Ci, TATO – za to, że mogłam usiąść Ci na kolanach. ❤ 🙂

  5. Agnieszka pisze:

    Jezu, bądź wola Twoja zawsze, wszędzie i we wszystkim. Dziękuję za wszystko Miłości Niepojęta!

  6. A pisze:

    Otwieram Swiadectwo Alicji i slysze co potrzebuje.

Skomentuj

