Ks. Maciej Bagdziński: świadectwo o Alicji Lenczewskiej, mistyczce i autorce Pouczeń: „Santo subito”

❤ Alicja Lenczewska – świadectwo POUCZENIA wt. 20.08.1991, godz. 23.55

† W bólach rodzi się świętość człowieka i w bólach rodzi się dusza dla Nieba. Dlatego walka odbywa się w sercu – ostatnia zasadnicza walka o twoje życie w Bogu.
Dziecko Moje, rodzić swoją duszę dla Nieba musisz sama. Nikt tego za ciebie nie uczyni.
To ogromny przywilej dający ci prawo synostwa i dziedzictwa Bożego. Żadne inne stworzenia poza człowiekiem tego nie otrzymały ani w Niebie, ani na ziemi.
Każda dusza ma swoją tajemnicę obcowania ze Mną niedostępną innym tak na ziemi jak i w Niebie.

oraz program z TVP Szczecin z ks. Maciejem o Alicji:
http://szczecin.tvp.pl/22454492/11115

ks. Maciej

Ten wpis został opublikowany w kategorii Wydarzenia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „Ks. Maciej Bagdziński: świadectwo o Alicji Lenczewskiej, mistyczce i autorce Pouczeń: „Santo subito”

  1. wobroniewiary pisze:

    ❤ Modlitwa do Boga ❤
    O Boże mój, miłuję Cię nade wszystko dla Twej nieskończonej dobroci i żałuję z całego serca, że Ciebie, moje Dobro Najwyższe, tak wiele razy obraziłem. Udziel mi swej łaski, abym wytrwał w dobrym i nie powracał już do dawnych moich grzechów. Zmiłuj się nade mną, a także nad duszami cierpiącymi
    w czyśćcu, które miłują Cię z całego serca i ze wszystkich swoich sił. Wysłuchaj błagania, jakie zanoszę za nimi i udziel mi łaski, o którą proszę przez ich wstawiennictwo. Miej litość nade mną i nad biednymi duszami w czyśćcu. O Maryjo, Matko dusz w czyśćcu cierpiących, uproś im jak najszybsze uwolnienie z czyśćca i wieczny odpoczynek w niebie. Amen

  2. wobroniewiary pisze:

    Jak co miesiąc, modlimy się w dwóch papieskich intencjach, ogólnej i ewangelizacyjnej.

    W pierwszej z nich, „abyśmy potrafili otworzyć się na osobiste spotkanie i dialog ze wszystkimi, również z tymi, którzy mają inne niż my przekonania”.

    Ojciec Święty poleca nam też intencję ewangelizacyjną na każdy miesiąc. W listopadzie mamy się modlić, „aby Pasterze Kościoła, głęboko miłując swoje owce, mogli towarzyszyć im w drodze i podtrzymywać ich nadzieję”.

    http://pl.radiovaticana.va/news/2015/11/01/papieskie_intencje_na_listopad_2015_r/1183641

  3. Marakuja pisze:

    Zgodnie z zapowiedzią św. Pawła w Liście do Rzymian (Rz 11) obecnie wchodzi do Kościoła cała pełnia pogan: http://gosc.pl/doc/2588933.Muzulmanom-sni-sie-Jezu

  4. Ewcia pisze:

    Bardzo dziękuję za te filmy, a Panu Bogu za Alicję!

  5. wobroniewiary pisze:

    ❤ Alicja "POUCZENIA" Niedz. 26.11.1989, godz. 15.20
    "W sobie szukaj przyczyny tego, co spotyka cię w życiu"

    † Skrucha i pokora jest podstawą twojej świętości. Jeśli spotyka cię zło: niesprawiedliwość, cierpienie – to pierwszym twym odruchem niech będzie pokorny rachunek sumienia z twych czynów serca, myśli, ust i dłoni. Stań przed Moją Sprawiedliwością i Miłosierdziem w prochu twej nicości i w poczuciu zła, jakie w tobie jest. W sobie szukaj przyczyny tego, co spotyka cię w życiu. I pragnij zadośćuczynić Mej Sprawiedliwości. Proś o światło poznania prawdy i o Miłosierdzie nad twoją nędzą. Nie unoś się gniewem, nie pragnij dochodzić swego, nie dopatruj się zła u innych i niesprawiedliwości u Boga i ludzi. Nie oskarżaj i nie użalaj się, że krzywda cię spotkała.

    Spotkała cię łaska Moja i Moje Miłosierdzie, bo pragnę przywołać cię na powrót na drogę Moją z twoich ślepych zaułków. Dziękuj Bogu swojemu za łaskę przywołania, za łaskę skruchy, za łaskę zadośćuczynienia pokutnego, jaką ci daję. Czyń porządek w duszy swojej i proś bym usunął z niej wszystko, co nie jest czystą Miłością Boga i bliźniego.

    Walcz z egoizmem twoim, z grzechem i brudem twej duszy, a nie z ludźmi, którymi się posłużyłem, by cię przywołać. Oni nie są twymi wrogami. Twój wróg czai się u progu twej duszy i z nim walczę Ja: Miłość Nieskalana, poprzez to wszystko, co spotyka cię w życiu. I nawołuję cię, i pragnę twego oczyszczenia, twej świętości. Pragnę byś zrozumiała i współdziałała ze Mną w uwalnianiu cię od więzów twojej grzeszności ku wolności we Mnie coraz doskonalszej.

    Flm 18-19 "Jeśli zaś wyrządził ci jaką szkodę lub winien cokolwiek, policz to na mój rachunek!… Ja uiszczę odszkodowanie – by już nie mówić o tym, że ty w większym stopniu winien mi jesteś samego siebie".

Skomentuj

