16 XI – Matki Bożej Miłosierdzia: dziś oddajemy się w niewolę NMP. Maryjo Matko Kościoła – totus tutus, tota tua!

Dzisiaj 16 listopada, w ŚWIĘTO MATKI BOŻEJ MIŁOSIERDZIA oddajemy się w niewolę NMP

OBLUBIENICA TRÓJCY ŚWIĘTEJ

ikona3
Dzień 33:
Maryja Matka Kościoła
Oddanie Maryi całej naszej istoty.

W imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego.

WEZWANIE

O Miłości, o Duchu Święty, Ty jesteś niewypowiedzianym pocałunkiem w Trójcy Przenajświętszej, potężną więzią Ojca z Synem…. Jezu mój, pociągnij mnie do siebie tchnieniem Twego Ducha i wchłoń mnie w siebie. Pozwól mi przejść w Twoją Boską istotę, w wieczny pocałunek nieskończonego zjednoczenia i udziel mi łaski, bym mogła Cię widzieć i posiadać oraz radować się Tobą w wiecznej szczęśliwości. Moje serce trawi wielka za Tobą tęsknota, ogromne pragnienie…. Kiedyż, Umiłowany, będzie mi wreszcie wolno Tobą się radować?…. Przyjdź, wyrwij mnie z tego wygnania. Ukój płomień tęsknoty za poznaniem Ciebie w Tobie samym i za żarliwszym kochaniem….. Umiłowany mój, Ty znasz tęsknotę mego serca. O Miłości, nie zwlekaj, aby ja wypełnić. (św. Gertruda)

WIERZĘ w BOGA….
Dziesiątek różańca w intencjach Najświętszej Maryi Panny

PRZESŁANIE MATKI BOŻEJ W MEDJUGORJE z 25 lutego 1993

Dziś błogosławię was moim macierzyńskim błogosławieństwem i wzywam was wszystkich do nawrócenia. Pragnę, aby każdy z was zdecydował się na zmianę życia i aby każdy z was pracował więcej w Kościele nie poprzez słowa czy myśli, lecz poprzez przykład, tak aby wasze życie było radosnym świadectwem o Jezusie. Nie możecie mówić, że jesteście nawróceni, bowiem wasze życie musi stać się nieustannym nawracaniem się. Dzieci, Bóg da wam poznać, co macie konkretnie czynić i jak się zmieniać. Jestem z wami i biorę was wszystkich pod swój płaszcz.

ROZMYŚLANIE

Należy dobrze zrozumieć, że niebo stanowi doskonałość całej istoty, tak że Najświętsza Dziewica jest bardziej niż kiedykolwiek conferens omnia verba haec in corde suo (jest tą, która wszystkie te słowa zachowuje w swoim sercu, por. Łk 2, 19. 51), łączyć się z Jej sercem to odpowiadać na całą miłość. Co więcej, obecnie łączność z Sercem Maryi jednoczy nas ze wszystkimi Jej pragnieniami dotyczącymi wszystkich aktualnych potrzeb Kościoła. Nie do nas, maluczkich, należy je określać. Łączmy się z Sercem naszej Matki, tej Matki, która w sobie nosi wszystkie troski, a Ona wprowadzi nas w samo centrum chwały Bożej i aktualnych potrzeb Kościoła świętego. Zdajmy się więc na tę łączność, nie określając naszego uczestnictwa, lecz spuśćmy się we wszystkim na Jej działanie, które może nas pociągnąć ku tej tajemnicy lub pozwoli nam się modlić w tej intencji. Prawdę jednak mówiąc, ta łączność w nocy wiary, abstrahując od wszelkich naszych pojęć osobistych i wszelkich pragnień, obejmuje wszystko, co nam pozwoli zrealizować naszą misję miłości tak względem Boga, jak i względem naszych braci. Korzystajmy więc z kontaktu z tą wielką nędzą, aby łączyć się z niezmierzoną modlitwą Maryi w tych i wszystkich intencjach. Powinniśmy się oddać Maryi, aby sprawiać Jej macierzyńską radość tym, że czynimy dobro, uczestnicząc w tej miłości i w ten sposób dając się porwać miłości Jej Boskiego Syna oraz innych Jej dzieci, naszych braci. Serce Maryi jest ogniskiem miłości. Trzeba tylko, żebyśmy przez wiarę i ufność w nim trwali, a nią się rozpalimy. (o. Gabriel Jacquier)

Mówi on (Jasnogórski akt oddania – przyp. Red.) o niewoli. Znaczenie słowa „niewola” tak dotkliwie dla nas, Polaków, kryje w sobie podobny paradoks, jak słowa Ewangelii o własnym życiu, które trzeba stracić, ażeby je zyskać (por. Mt 10, 39). Wolność jest wielkim darem Bożym. Trzeba go dobrze używać. Miłość stanowi spełnienie wolności, a równocześnie do jej istoty należy przynależeć – czyli nie być wolnym albo raczej być wolnym w sposób dojrzały! Jednakże tego „nie-bycia-wolnym” w miłości nigdy nie odczuwa się jako niewoli, nie odczuwa jako niewoli matka, że jest uwiązana przy chorym dziecku, lecz jako afirmację swej wolności, jako jej spełnienie. (Jan Paweł II, Jasna Góra, 4 czerwca 1979)

MODLITWA POŚWIĘCENIA

Poświęcam się dzisiaj w Komunii Maryi Królowej Pokoju, Trójcy Przenajświętszej przez ręce Maryi mojej Matki. Oddaję się i całkowicie poświęcam Jej Niepokalanemu Sercu, aby prowadziła mnie prosto do ludzkiego i Boskiego Serca Jezusa. W duchu zadośćuczynienia i uwielbienia czynię siebie sługą pokornej Służebnicy Pana, aby być całkowicie oddanym Jezusowi przez Nią, z Nią i w Niej; która jest Matką Miłosierdzia. Dlatego decyduję się na czynienie tego, o co moja Królowa i moja Matka prosiła nas w swoich objawieniach: na zachowanie postu, odmawianie różańca, częste przyjmowanie sakramentów i czytanie Pisma Świętego, na małe ofiary i poświęcenie mojego życia, aby przyczynić się do zwycięstwa Niepokalanego Serca Maryi. Amen! (Brat Efraim)

PIEŚŃ POŚWIĘCENIA
O Maryjo, żyjąca w myśli Ojca, O Maryjo, żyjąca w Ciele Chrystusa,
O Maryjo, żyjąca we łzach Ducha,
O Matko wszystkich żyjących w Sercu Trójcy Przenajświętszej, poświęcam się Tobie.
O Maryjo, żyjąca w Łonie Ojca, O Maryjo, żyjąca w Sercu Syna,
O Maryjo żyjąca w wylaniu Ducha Świętego,
O Matko wszystkich żyjących w Sercu Trójcy Przenajświętszej, poświęcam się Tobie.
O Maryjo, ukoronowana czułością Ojca,
O Maryjo, ukoronowana przebitymi dłońmi Syna,
O Maryjo, ukoronowana ogniem Przenajświętszego Ducha.
O Matko wszystkich żyjących w Sercu Trójcy Przenajświętszej, poświęcam się Tobie.

ANTYFONA
Bądź pozdrowiona, Pani, Święta, Królowo Najświętsza,
Boża Rodzicielko, Maryjo, która jesteś Dziewicą, stałaś się Kościołem.
Wybrał Cię Ojciec Najświętszy z Nieba i uświęcił
z Najświętszym i umiłowanym Synem i Duchem Pocieszycielem.
W Tobie była i jest wszelka pełnia łaski, wszelkie dobro.
Bądź pozdrowiona, Pałacu Jego, Bądź pozdrowiona, Przybytku Jego,
Bądź pozdrowiona, Mieszkanie Jego. Bądź pozdrowiona, Szato Jego,
Bądź pozdrowiona, Służebnico Jego, Bądź pozdrowiona, Matko Jego.
I wy wszystkie święte cnoty, które Duch Święty Swą łaską
i oświeceniem wlewa w serca wiernych,
abyście z niewiernych uczyniły wiernych Bogu.
(św. Franciszek z Asyżu, Teksty o Matce Bożej, t. 5, s. 12)

PSALM 150
Chwalcie Boga w Jego świątyni, chwalcie na ogromnym Jego nieboskłonie.
Chwalcie Go za potężne Jego dzieła, chwalcie za niezmierzoną wielkość Jego.
Chwalcie Go dźwiękiem rogu, chwalcie na harfie i cytrze.
Chwalcie Go bębnem i tańcem, chwalcie na strunach i flecie.
Chwalcie Go na dźwięcznych cymbałach, chwalcie na cymbałach brzęczących.
Wszystko, co żyje, niech chwali Pana!

Dowolna modlitwa np. Litania, Pomnij….

Modlitwa św. Bernarda
Pomnij, o Najświętsza Panno Maryjo, że nigdy nie słyszano, abyś opuściła tego, kto się do Ciebie ucieka, Twej pomocy wzywa, Ciebie o przyczynę prosi. Tą ufnością ożywiony, do Ciebie, o Panno nad pannami i Matko, biegnę, do Ciebie przychodzę, przed Tobą jako grzesznik płaczący staję. O Matko Słowa, racz nie gardzić słowami moimi, ale usłysz je łaskawie i wysłuchaj. Amen.

WEZWANIE
MARYJO, KRÓLOWO POKOJU,
MÓDL SIĘ ZA NAMI I ZA CAŁYM ŚWIATEM (3 razy)

ikona2
MODLITWA ODDANIA SIĘ MARYI

Maryjo, jak Dzieciątko Jezus oddaję się Twoim ramionom i zdaję na ciepło Twego miłującego Serca, na bezpieczeństwo Twojego słodkiego spojrzenia Matki.
Wiem, że kochasz mnie miłością szczególną i nie zważając na me grzechy, udzielasz mi szczęścia spoczynku przy Twoim Niepokalanym Sercu.
Przyjmuję bez sprzeciwu życie w skrajnej nędzy ubóstwa i niedostatku, bo Ty otaczasz mnie najcieplejszą czułością.
O Maryjo, echo Boga, Twój głos mnie uspokaja, gdyż jest wylaniem Ducha Świętego, który okrył Cię Swym cieniem; na Twoich kolanach, tronie mądrości, składam wszystkie troski.
Matko moja, kochająca aż do przeszycia mieczem boleści, jak Jezus zdjęty z krzyża oddaję się Twoim ramionom i wśród nocy tego świata wiem, że moje szczęście jest owocem Twoich łez.
To takie proste stanowić z Tobą jedno i kosztować doskonałej jedności, która jednoczy Ciebie z Tym, o którym powiedziano: ”Umiłowany mój do mnie należy, a ja do Niego”.
Maryjo, Gołąbko ukryta w szczelinie boskiej Skały naszego zbawienia, która śpiewasz pieśń bólu i radości w ranie Serca Syna Twojego, oczarowałaś mnie słodyczą i upojeniem słodszym nad wino.
Dla jednego Twego spojrzenia wytrwam na krzyżu, wytrwam w zachwycie nad Tobą. Pogrążony we śnie, przywiązany do drzewa Raju przywróconego.
(Brat Efraim)

33 Dniowe Rekolekcje Maryjne do prywatnego odmawiania- str. 106 – 108:
OTO MATKA TWOJA – 33 dniowe Rekolekcje Maryjne

***

Kolejne dni rekolekcji zebrane pod zakładką „Modlitwy” na górze strony:
33 dniowe Rekolekcje Maryjne: OTO MATKA TWOJA

Ten wpis został opublikowany w kategorii Modlitwa, Pomoc duchowa, Rekolekcje, Wydarzenia i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

38 odpowiedzi na „16 XI – Matki Bożej Miłosierdzia: dziś oddajemy się w niewolę NMP. Maryjo Matko Kościoła – totus tutus, tota tua!

  1. wobroniewiary pisze:

    ❤ Alicja "ŚWIADECTWO" cz. IV wt. 9.06.1987, godz. 22.30

    – Co Ci się u mnie nie podoba, Panie?

    † Zarozumiałość.

    – Nie wiedziałam, że jestem zarozumiała.

    † Lubisz być lepsza od innych, mieć rację i być doceniana. Jeśli twoje życie ma być ofiarą za innych, to trzeba, abyś pragnęła, żeby oni byli lepsi od ciebie, żeby byli mądrzy, i abyś im odstępowała to, co najlepsze. Jeszcze nadal pragniesz być zauważana i często sądzisz, że należy ci się więcej niż innym. Ofiara polega na tym, że ty powinnaś się kurczyć, aby ktoś inny wzrastał. Powinnaś sobie odejmować, by dawać – nie to, co ci zbywa, ale to, co komuś jest potrzebne, nie licząc się ze swymi potrzebami. Nie powinnaś mieć potrzeb poza jedną: pomagać i służyć tam, gdzie jest potrzeba. Ja będę kierował, aby wszystko, co będziesz czynić, było użyteczne dla Mojej chwały, w Moich dzieciach. I nie ty będziesz wybierać, komu służyć. Ja będę przysyłał i wskazywał.

    – A co z moją intencją?

    † Ona pozostanie jako główna. Jest tak szeroka, że wielu się w niej zmieści.

  2. Ania pisze:

    „National Geographic” za najbardziej wpływową kobietę świata uznało… Maryję!

    Według amerykańskiego czasopisma „National Geographic”, najbardziej wpływową kobietą na świecie jest Matka Jezusa. Z tego powodu na grudniowej okładce tego najpopularniejszego na świcie czasopisma zajmującego się geografią, przyrodą i historią został umieszczony wizerunek Maryi.

    Jak podkreśla Maureen Orth, autorka tytułowego artykułu, „modlitwa za wstawiennictwem Maryi jest fenomenem globalnym”, który dotyczy tak starszych, jak młodych. Artykuł przypomina historię Maryi zawartą w Ewangeliach, a także późniejsze nauczanie Kościoła na jej temat, w tym decyzję Soboru w Efezie z 431 r. o tym, by ją nazywać Bogarodzicą. Amerykańskie czasopismo przypomina historię przedstawiania Maryi w sztuce oraz najważniejsze objawienia maryjne. „National Geographic” podaje, że spośród 2000 odnotowanych objawień Watykan uznał jedynie 16.

    Profesor Amy-Jill Levine z Uniwersytetu Vanderbilt, zajmująca się studiami nad judaizmem, twierdzi, że „tak, jak Jezus jest idealnym mężczyzną, tak Maryja jest ideałem kobiety”.

    Read more: http://www.pch24.pl/komentarze,39432,i.html#ixzz3rdcULxMo

  3. wobroniewiary pisze:

    Modlitwa o opiekę i wstawiennictwo Matki Miłosierdzia

    O Pani moja, Święta Maryjo!
    Twojej łasce, osobliwej straży i miłosierdziu Twojemu,
    dzisiaj i każdego dnia i w godzinę śmierci mojej,
    duszę i ciało moje polecam.
    Wszystkie nadzieje i pociechy moje,
    wszystkie uciski i dolegliwości,
    życie i koniec życia mojego Tobie poruczam,
    aby przez zasługi Twoje wszystkie uczynki moje były sprawowane
    i rządzone według Twojej i Syna Twojego woli. Amen.

  4. Sylwia pisze:

    A ja chciałam się podzielić kolejnym małym (dla mnie wielkim ) świadectwem. Moja córka dostała wysypki na ciele , martwiłam się bo nie wiedziałam co jest jej przyczyną ? czy leki które zażywa , czy zjadła coś nie odpowiedniego . Dlatego widząc że wysypka nie ustępuje posmarowałam miejsca wysypki olejem Św. Charbela , robiąc nim Znak Krzyża z modlitwą na ustach . Było to wieczorem . Pobłogosławiłam moje dziecko, odmówiłam Różaniec . Na drugi dzień córka wstała zdrowa bez śladu wysypki !
    Wierzę że Pan Bóg dał mi znak że wysłuchuje nasze prośby jakie by nie były . Bądź Uwielbiony Boże !

  5. Sylwia pisze:

    Czy dzisiejsze czytania i Psalm nie oddają tego co się dzieje w dzisiejszym świecie ? według mnie tak to stanowi odpowiedź na wszystko co się dzieje .. Bóg wie wszystko i ci co czytają Słowo i je rozumieją mogą pojąć że nic nie dzieje się bez przypadku ..
    (Ps 119,53.61.134.150.155.158)
    REFREN: Broń mego życia, abym strzegł praw Twoich

    Gniew mnie ogarnia z powodu grzeszników
    porzucających Twe prawo.
    Oplotły mnie więzy grzeszników,
    nie zapomniałem o Twoim prawie.

    Wyzwól mnie z ludzkiego ucisku,
    a będę strzegł Twych postanowień.
    Zbliżają się niegodziwi moi prześladowcy,
    dalecy są oni od Twojego prawa.

    Daleko od występnych jest zbawienie,
    bo nie dbają o Twoje ustawy.
    Na widok odstępców wstręt mnie ogarnia,
    bo słowa Twojego nie strzegą.

  6. wobroniewiary pisze:

    Jeszcze jeden ważny szczegół odnośnie wydarzeń paryskich:
    Gdy rozpoczął się atak muzułmanów grupa „Eagles Of Death Meta” grała właśnie kawałek „Kiss The Devil”…
    Akurat grali „Kiss The Devil” no to dostali pocałunek diabła!
    Modląc się za nich, pamiętajmy, że oni odrzucili Boga, nie śpiewali Godzinek, nie odmawiali Różańca, oni wybrali pocałunek diabła!

  7. Ola pisze:

    Kochani,dla tych,którzy jeżdżą na spotkania prowadzone przez Wspólnotę MIMJ z Ojcem Danielem:od grudnia do lutego jest zmiana miejsca-HALA ARENA. Częstochowa ul. Żużlowa 4.

    http://mimj.pl/

  8. Marek pisze:

    Tysiące zniczy, kondolencje, nawet żałobna Msza św. Duchowe wsparcie płynie do Francji z całego świata. Tylko czy nihilistyczna Francja, której przeszkadzają krzyże i papieskie pomniki, zdoła jeszcze sięgnąć po siłę, z której dobrowolnie zrezygnowała?
    Wyrywanie chrześcijańskich korzeni trwało przez pokolenia. Wolność, równość i braterstwo miały zastąpić „wstydliwą” chrześcijańską przeszłość. Nowoczesna Europa nie może sobie przecież pozwolić na zaściankowość. Miało być multikulturowo, tolerancyjnie, bezhamulcowo, bezkrytyczne i w efekcie bezmyślnie…

    Nowomowa opanowała umysły i dusze. Poprawność polityczna odebrała Francuzom zdrowy rozsądek, a prawo zmieniło się legalizację bezprawia. Francja wyparła się wiary w Chrystusa, przyjmując wiarę w ludzką nieograniczoność. Prawda stała się relatywną przypadłością, moralne kręgosłupy zostały przetrącone, tożsamość pękła, kościoły opustoszały.
    Cały tekst: http://wpolityce.pl/swiat/271962-czy-francja-ktora-burzy-koscioly-i-przerabia-swiatynie-na-dyskoteki-wie-gdzie-szukac-ratunku

  9. wobroniewiary pisze:

    Uroczystość w Pałacu Prezydenckim: rząd PiS i Beaty Szydło oficjalnie zaprzysiężony!

    Premier Beata Szydło i jej rząd zostali w sposób oficjalny zaprzysiężeni w Pałacu Prezydenckim. Prezydent Andrzej Duda wręczył każdemu ministrowi specjalny dokument, a nowej szefowej rządu także wieczne pióro. Uroczystość została poprzedzona minutą ciszy za ofiary zamachów w Paryżu.

    Zarówno nowa pani premier, jak i ministrowie złożyli specjalną rotę przysięgi, którą następnie podpisywali:

    Obejmując urząd Prezes Rady Ministrów, uroczyście przysięgam, że dochowam wierności postanowieniom konstytucji, a dobro ojczyzny i pomyślność obywateli będą dla mnie najwyższym nakazem. Tak mi dopomóż Bóg.
    Całość i zdjęcia: http://wpolityce.pl/polityka/271968-uroczystosc-w-palacu-prezydenckim-rzad-pis-i-beaty-szydlo-oficjalnie-zaprzysiezony

  10. Marek pisze:

    Homeopatia zakazana. Na razie w Anglii
    Produkty homeopatyczne mogą znaleźć się na czarnej liście służby zdrowia w Anglii. Taką informację podaje BBC, powołując się na źródła rządowe. Powód? Brak dowodów na jej skuteczność.
    Czarna lista oznacza, że danych produktów nie będą mogli przepisywać lekarze publicznej służby zdrowia. Dzieje się tak na przykład wtedy, gdy dany specyfik nie ma potwierdzonego działania leczniczego. A tak jest właśnie w przypadku produktów homeopatycznych.
    Lekarze mówią, że nie ma wiarygodnych badań, które potwierdzałyby, że substancja rozpuszczona w wodzie do niemal zerowych stężeń może leczyć jakiekolwiek choroby. Kilka miesięcy temu naukowcy australijskiego rządu stwierdzili, że produkty homeopatyczne mają działanie na równi ze zwykłym placebo. Brytyjskie konsultacje w sprawie homeopatii mają odbyć się w przyszłym roku.
    http://www.fronda.pl/a/homeopatia-zakazana-na-razie-w-anglii,60533.html

  11. wobroniewiary pisze:

    Br. Jan Hruszowiec na fb:
    Nie jestem Francuzem! Więc proszę mi nie wciskać tego, że „wszyscy jesteśmy Francuzami”. Europa się pyta: dlaczego terroryści są szybciej niż służby antyterrorystyczne? Dziwisz się, że są sprytniejsi? Ja się nie dziwię temu, dziwię się natomiast, że wielu z nas nie widzi logicznych konsekwencji. To jest również walka duchowa. Europa laicyzuje się, Boga wyrzuca się z życia. Więc nie dziw się, że wpuszczone na własne życzenie do Europy demony (żadna religia, która zabija nie pochodzi od Boga) czują się jak u siebie. Europa przestaje „pachnąć” Bogiem, „smród złego” za naszą zgodą zastępuje przestrzeń należną Bogu. Zło ma komfortowe warunki rozwojowe. Nasze hasło jest inne: wszyscy jesteśmy Maryjni! Więc bierzmy w dłonie różańce a wtedy wszystko wokoło będzie pachnieć Bogiem. Jeśli Europa nie opamięta się i nie zacznie na nowo oddychać Bogiem, to zginiemy wszyscy!

    • Sylwia pisze:

      Módlmy się o opamiętanie nie tylko dla Francji ale też całego świata ..To prawda Europa coraz mniej przypomina tę która stoi za Bogiem .. Przypomina tylko upadek i rozpatrz ale modlitwa i pokuta mogą zmienić bieg historii ..

  12. wobroniewiary pisze:

    Nadesłane od Ewy Jurasz (strona o Medziugorje)
    http://www.krolowa-pokoju.com.pl/

    Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

    Pierwsza data 24 maja – Zesłanie Ducha Świętego,
    druga – 6 sierpnia – Przemienienie Pańskie – Przysięga Prezydenta
    i dziś 16 listopada MB Miłosierdzia – Ostrobramskiej – Matki Opieki
    Kolejna data „Boża” w dziejach nowego co się dzieje w Polsce. – niech ten Rząd dziś zatwierdzony Maryja skryje pod swój płaszcz i broni Ich i Nas.
    Trzy dni przed dzisiejszym świętem w Ostrej Bramie obchodzą tzw Dni Opieki MB, trzy dni temu Prezydent asygnował nową premier, dziś zatwierdza Rząd. Amen.

    Pozdrawiam
    Z Panem Bogiem
    Ewa Jurasz

    • wobroniewiary pisze:

      są jeszcze dwa skojarzenia czyli:

      1 Pierwsza data 24 maja – Zesłanie Ducha Świętego,
      2 druga – 6 sierpnia – Przemienienie Pańskie – Przysięga Prezydenta
      3 25-X-2015 – pierwotne święto CHRYSTUSA KRÓLA – wygrane wybory – NOWY SEJM
      4 12 listopada – 1 posiedzenie sejmu, dzień powołania kar. Wyszyńskiego na Prymasa Polski

      • Maggie pisze:

        16-tego był dla Polaków dniem papieskim … od chwili wyboru JPII, a JPII to wierny syn Maryji, który Jej zawierzył mówiąc, tak jak kard. Wyszyński, Totus Tuus. Maryja uratowała go w pamiętną majową środę (13-tego). Dziś jest Uroczystość Matki Miłosierdzia splatająca się z dniem papieskim i z zaprzysiężeniem Rządu i bez względu na to, czy ktoś zeń się komuś w nim podoba, czy też nie: serdecznie życzymy Bożej Opieki i Błogosławieństwa i Nieustannej Pomocy Matki Najświętszej.

        Maryjo Polska oddajemy się Twoim: Miłosiernemu Sercu, Mądrości i Rękom,, mówiąc z osobna i razem Toutus Tuus i Totus Tua.

        Królowo Polski jestem przy Tobie, pamiętam o Tobie i czuwam.

      • Maria z Warszawy pisze:

        „zatrzymajcie się i uznajcie we Mnie BOGA”
        Myślę, że jest to również dzień aby podziękować:
        Ojcze Wszechmogący, Panie nieba i ziemi, Jezu, Maryjo dziękujemy za Waszego człowieka na stanowisku Prezydenta RP, za konstytucyjną większość Waszych ludzi w Sejmie i Senacie RP
        Dziś błagamy o Wasze błogosławieństwo dla nich i ich działań dla dobra Polski.Amen

  13. Monika pisze:

    Hymn do Najświętszej Maryi Panny Ostrobramskiej

    Królująca z wysoka nad murami naszymi
    Rzuć promienny blask oka, spojrzyj matko ku ziemi!
    Tu w błagalnym rozgwarze płynie modła w przestrzeni,
    Tu sieroty, nędzarze, tu na duszy strapieni;
    Ich nadzieja jedyna Twoja miłość matczyna.
    Znasz, co w myślach się mieści, i co w sercach nam pała;
    Znasz tajniki boleści, bo Tyś sama bolała!
    Wiesz kto ulgi udziela: niechże Syn Twój, Bóg-Człowiek,
    Choć promykiem wesela łzy osuszy nam z powiek;
    Niech się wstawi do Syna Twoja litość matczyna.

    (Władysław Syrokomla)

  14. Paweł pisze:

    KORONKA DO MATKI BOŻEJ MIŁOSIERDZIA
    (składa się z trzech dziesiątków)

    Na początku:
    Witaj, Królowo, Matko miłosierdzia, życie, słodyczy i nadziejo nasza, witaj. Do Ciebie wołamy, wygnańcy synowie Ewy. Do Ciebie wzdychamy, jęcząc i płacząc na tym łez padole. Przeto Orędowniczko nasza, Twoje miłosierne oczy na nas zwróć, a Jezusa, błogosławiony owoc żywota Twojego, po tym wygnaniu nam okaż. O łaskawa, o litościwa, o słodka Panno Maryjo.

    Na dużych paciorkach:
    Maryjo, Matko łaski i Matko Miłosierdzia, broń nas od nieprzyjaciół i przyjmij w godzinę śmierci (1 raz).

    Na małych paciorkach:
    Maryjo, Matko Miłosierdzia, uproś nam miłosierdzie u Syna swojego (10 razy).

    Na zakończenie:
    Otwierasz przed nami, najmiłosierniejsza Matko, szeroko swe ramiona i wyciągasz ręce pełne wszelkich łask i darów. Twoje serce matczyne pragnie nas obdarzyć wszystkim, czego potrzebujemy. Zachęcone tą dobrocią z ufnością zwracamy się do Ciebie. Uproś nam, Matko, wszystko to, co jest nam potrzebne, a przede wszystkim spraw swym możnym pośrednictwem, abyśmy strzegły czystości i niewinności, wiernie i wytrwale pielęgnowały dziecięcą miłość ku Tobie, a w sercu nosiły obraz serca Twojego Syna. Niech to Serce nas broni, kieruje nami i zaprowadzi nas do światłości wiecznej. Amen.

    ______________________________
    Jezu, ufam Tobie. Modlitewnik Zgromadzenia Sióstr Matki Bożej Miłosierdzia, Warszawa 1986, s. 75-76.

    http://www.faustyna.pl/zmbm/koronka-do-matki-bozej-milosierdzia/

    • mariaP pisze:

      „Rozmowy niedokończone” z udziałem ks. prof. Marka Chmielewskiego, ks. dziekan kan. Andrzej Kozakiewicz – kustosz Sanktuarium Miłosierdzia Bożego w Białymstoku oraz s. Gaudii Skass i s. Ignacji Bazan z klasztoru Zgromadzenia Sióstr Matki Bożej Miłosierdzia w Krakowie-Łagiewnikach. Ich tematem będzie rola św. Siostry Faustyny i bł. Michała Sopoćki w przeżywaniu Jubileuszowego Roku Miłosierdzia.
      „Rozmowy niedokończone” z udziałem ks. prof. Marka Chmielewskiego, ks. dziekan kan. Andrzej Kozakiewicz – kustosz Sanktuarium Miłosierdzia Bożego w Białymstoku oraz s. Gaudii Skass i s. Ignacji Bazan z klasztoru Zgromadzenia Sióstr Matki Bożej Miłosierdzia w Krakowie-Łagiewnikach. Ich tematem będzie rola św. Siostry Faustyny i bł. Michała Sopoćki w przeżywaniu Jubileuszowego Roku Miłosierdzia.

      „Rozmowy niedokończone” z udziałem ks. prof. Marka Chmielewskiego, ks. dziekan kan. Andrzej Kozakiewicz – kustosz Sanktuarium Miłosierdzia Bożego w Białymstoku oraz s. Gaudii Skass i s. Ignacji Bazan z klasztoru Zgromadzenia Sióstr Matki Bożej Miłosierdzia w Krakowie-Łagiewnikach. Ich tematem będzie rola św. Siostry Faustyny i bł. Michała Sopoćki w przeżywaniu Jubileuszowego Roku Miłosierdzia.
      http://www.radiomaryja.pl/live/

  15. Anna pisze:

    A ja dzisiaj dowiedziałam się o wyznaczeniu terminu sprawy rozwodowej, pozew złożył mąż, że niby niezgodność charakterów po 24 latach małżeństwa. Ta niezgodność ma 27 lat i na imię Aneta. Proszę Matkę Najswiętszą o miłosierdzie dla mnie i naszych trzech córek. Muszę obronić się przed oszczerstwami. Proszę o modlitewne wsparcie.

    • EwaT pisze:

      Niech Nasza Mamusia okryje Was plaszczem! Badz silna♡

    • Maggie pisze:

      +++
      Bądź silna i nie daj się sprowokować aby dać ponieść się emocjom w sądzie. Wiem, że to strasznie boli … pomyśl z politowaniem, że kiedy się pobieraliście miała 3 latka i gdyby wówczas na nią spojrzał, to by musiał odsiedzieć.
      Ot.. młodzieniaszek .. który … już niedługo łysiną zaświeci, a „wspólny język” i „zgodność charakteru” ujrzał … u ciut starszej niż jego własne dzieci …

      • Maggie pisze:

        Kochana, mój ojciec nie dostawał rozwodu, aż pojawiły się u nimfy dzieci – w dzień moich 18-tych urodzin dostał i tylko jedno z trójki było niepełnoletnie .. więc sąd zadecydował.
        Dopóki nie ma tam dzieci, to może się ten związek rozleci .. wszystko może się zdarzyć.
        +++

        • Maggie pisze:

          Zapomniałam Anno: może wydawać się to szalone .. ale módl się i daj za tą Anetę na Mszę św – np moja mama, modliła się i dała kiedyś za złodzieja roweru brata, „sprzątniętego” sprzed apteki – brat pojechał tylko po leki dla babci … i milicja pojmała, po paru tygodniach złodzieja i rower choć zniszczony wrócił. Modlitwa za wroga/krzywdziciela jest niezwykle trudna, ale im trudniejsza tym większa jej siła.

  16. BARBARA MARIA pisze:

    Anno odmów nowennę do MATKI BOŻEJ ROZWIĄZUJĄCEJ WĘZŁY. Mateńka i ten węzeł rozsupła.

  17. wobroniewiary pisze:

    Kolejne dni rekolekcji zebrane pod zakładką „Modlitwy” na górze strony:
    33 dniowe Rekolekcje Maryjne: OTO MATKA TWOJA

Skomentuj

