Prośba o modlitwę za o. Macieja Bagdzińskiego

Kochani Czytelnicy,
o. Maciejpo dzisiejszej porannej rozmowie z o. Maciejem, chcę prosić Was o modlitwę za niego. W tych dniach będzie on poddany poważnemu zabiegowi operacyjnemu i prosimy o modlitewnego wsparcie, aby operacja się udała, żeby o. Maciej mógł nam służyć swoim duszpasterskim posługiwaniem nie tylko na  przyszłorocznych rekolekcjach ale przez długie lata.
Módlmy się o zdrowie dla o. Macieja przez wstawiennictwo św. Filomeny – Patronki m.in. Żywego Różańca, zakonników i dzieci Maryi – którymi przecież jesteśmy, niektórzy kilkanaście lat, niektórzy rok, a niektórzy – od wczoraj.
Czytajmy też Pouczenia Alicji, której spowiednikiem za jej życia był ojciec Maciej

❤ Alicja „POUCZENIA” pt. 9.03.1990, godz. 11.25 Droga Krzyżowa

I Spójrz, jak Ja przyjąłem niesprawiedliwość ludzką. Czyż Prawda Boża nie jest w tobie większa niż sąd ludzki? Czyż sąd Boga twojego nie jest dla ciebie ważniejszy, a Miłość Moja większa?

II Zaprzyj się siebie i weź krzyż twój codzienny. Jeśli go odrzucisz – odrzucisz Miłość Moją, która na ziemi jest Ukrzyżowana po to, by zajaśniała pełnią Chwały w duszy twojej.

III To nic, że upadniesz. Że zaznasz bólu i upokorzenia upadków. Z nich przecież świętość twoją zrodzę, jeśli zapragniesz, bym Ja cię podnosił i oczyszczał.

IV Popatrz: Matkę ci dałem, aby była podporą twego serca, i aby przez Jej Niepokalane Serce płynęła Miłość Czysta, jaką dla ciebie rodzę w duszy twojej.

V ludzi także przyślę, aby byli twymi pomocnikami w niesieniu trudu codzienności twojej. Zaznasz Mojej opieki i Mojej realnej pomocy przez ich obecność przy tobie. Zauważ to.

VI Nie tylko pomoc ich rąk otrzymasz, ale także w nich dostrzeżesz Miłosierną Miłość Moją, która pochyla się nad tobą, by otrzeć twoją twarz z potu, łez i brudu życia ziemskiego.

VII Zaufaj Mi także wtedy, gdy upadniesz powtórnie. Spojrzyj w Prawdzie na twoją nędzę i słabość, i przylgnij całym sercem do Mnie, by Miłość Moja cię podniosła i napełniła Mocą Ducha Świętego.

VIII Nie lękaj się. Idź i głoś prawdę o Mojej Miłości. Krzycz i wołaj, by zapragnęli zbawienia przez Krzyż Mój i Moje Zmartwychwstanie. By przyjęli Zmartwychwstanie Moje.

IX Dziecko Moje, nie zapominaj o swojej słabości. W pokorze proś o przebaczenie i w pokorze przebaczaj braciom twoim. Bądź dla nich Miłosierdziem, jak Ja dla ciebie jestem.

X Oddaj wszystko, co nie jest Miłością Bożą w tobie. Oddaj swoją ludzką nędzę i grzeszność, i te wszystkie szaty egoizmu, pychy i próżności, jakimi tą nędzę okrywasz. Stań naga przed Bogiem twoim, abym mógł przyodziać cię w Świętość Moją.

XI Przyjmuj z miłością ból, jaki zadają ci twoi bracia. To ból oczyszczenia twej duszy dokonywany rękami ludzkimi z woli Ojca. Pozwól ukrzyżować się, jak Ja, aby pełnia Miłości dla braci zajaśniała w tobie.

XII Pozwól, aby przebili twoje serce – aby zadali śmierć twojemu ciału. Cielesności twojej. Umrzyj dla siebie, aby dusza twoja wolna była w Bogu, i aby Bóg wolny był w duszy twojej. Pozwól, aby przez ranę twego serca płynęła Krew Moja – Krew zbawienia dla wielu.

XIII Nie jesteś sama. Nie pozostaniesz na krzyżu boleści. Zejdziesz z niego odrodzona i święta. W ramionach Matki znajdziesz Pokój Mój i Miłość Moją.

XIV Pragnij, bym oddzielił cię – uwolnił – od twej cielesności: przywiązań do świata i siebie samej. Czas zmartwychwstania nadchodzi. Wyjdź i ukaż światu Czystą Miłość. Ukaż światu Mnie zmartwychwstałego w tobie.

XV Oto jestem w tobie Czystą Miłością – idź i czyń bliźnim to, co Ja tobie uczyniłem. Bądź dla nich taka, jaki Ja jestem dla ciebie. Niech poznają w tobie wybaczającą Miłość Moją i Moje Miłosierdzie pochylone nad nimi w drodze krzyżowej ich życia na ziemi.
Amen!

Pomódlmy się za o. Macieja dziesiątką Różańca św.
oraz za wstawiennictwem św. Filomeny

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Modlitwa i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

49 odpowiedzi na „Prośba o modlitwę za o. Macieja Bagdzińskiego

  1. terenia224 pisze:

    uzdrowienie chorych módl się za nami. Matko Milosierdzia czuwają nad ks. Maciejem.

  2. Magda pisze:

    +++
    Kochani, tak przy okazji, św. Filomena jest też Patronką czasów ostatecznych dlatego ufnie wołajmy do Niej we wszystkich naszych prośbach.
    Ona pomaga też w sytuacjach finansowych, a wiemy jak wielka bieda dziś panuje wokół nas 😉

    „Św. Filomena jest m.in. patronką Żywego Różańca, drugą patronką Królestwa Neapolu, szczęśliwych narodzin dzieci, matek i dzieci, ludzi interesu i w potrzebach finansowych, zdających egzaminy, szkół i konwentów, zakonników, misji i nawróceń, spokojnej i szczęśliwej śmierci oraz katakumb”.

  3. Jerzy pisze:

    Uzdrowienie chorych-módl się za nami.
    Maryjo, Mateczko nasza miej w swojej opiece ojca Macieja.

  4. Paweł pisze:

    MODLITWA ZA CHOREGO
    zainspirowana przez Matkę Bożą w Medjugorju w czerwcu 1985 roku –
    „Gospa mówi, że jest to najpiękniejsza modlitwa, jaką można odmówić za chorego”:

    „Przed tą modlitwą (…) odmówcie trzy razy ‚Chwała Ojcu’.”

    O mój Boże,
    oto przed Tobą ten chory:
    przyszedł Cię prosić
    o to, czego pragnie
    i o to, co uważa za najważniejsze dla siebie.
    Ty, o mój Boże,
    wprowadź w jego serce te słowa:
    „Najważniejsze jest zdrowie duszy!”
    Panie, niech się w nim wypełni
    cała Twoja wola: jeśli chcesz by wyzdrowiał,
    by zostało mu dane zdrowie;
    jeśli jednak inna jest Twoja wola,
    niech dalej niesie swój krzyż.
    Proszę Cię także za nas,
    którzy się za nim wstawiamy;
    oczyść nasze serca,
    abyśmy byli godni przekazać
    Twoje święte miłosierdzie.
    Strzeż go i ulżyj mu w cierpieniu,
    niech się w nim wypełni Twoja święta wola,
    niech przez niego zostanie objawione Twoje święte imię;
    pomóż mu odważnie dźwigać krzyż.

    [Zacytowałem ze str. 271-272 książki „SŁOWA Z NIEBA – Wszystkie orędzia z Medjugoria”, wydanie Wydawnictwa Księży Marianów, Warszawa 1997.]

  5. Jestem całym sercem +++

  6. Pingback: Prośba o modlitwę za o. Macieja Bagdzińskiego | Serce Jezusa

  7. Maryjo Matko Milosierdzia uzdrow naszego Ukochanego Ojca Macieja, ktory modlil sie za nas Maryjo Mateczko miej w Swojej Opiece „Czuwaj nad Ksiedzem Maciejem”polecam w codziennej modlitwie”Uzdrowienie Chorych Modl sie za nami”

  8. Natalia pisze:

    będę pamiętać w modlitwie 🙂

  9. wobroniewiary pisze:

    Papież Franciszek zachęca do modlitwy, którą sam ułożył:
    „Panie, jestem grzesznikiem,
    doprawdy wszyscy nimi jesteśmy,
    ale proszę Ciebie o wsparcie,
    daj mi Swoją pomoc, abym z jednej strony nie udawał, że jestem chrześcijaninem,
    a z drugiej żył jak poganin, jak człowiek światowy”.

    http://niedziela.pl/artykul/19113/Franciszek-u-sw-Marty-przestrzega-przed

  10. wobroniewiary pisze:

    Papież Franciszek o dopuszczeniu do komunii innowierców
    Wyciągnijcie z tego wnioski. Ja nigdy nie odważyłbym się dać pozwolenia, bo nie należy to do moich kompetencji.
    http://niedziela.pl/artykul/19101/Papiez-o-dopuszczeniu-do-komunii

    • bernadetta pisze:

      Wypowiedz papieza czytalam kilkanascie razy…doprawdy nie rozumiem tej wypowiedzi,nie rozumie jej wiele osob,ktore doskonale zdaja sobie sprawe co wydarza sie podczas EUCHARYSTII. Jesli Glowa Kosciola Katolickiego odpowiada pytaniem na pytanie-to moi bracia i siostry w wierze,ktoz ma nami przewodzic? Ja naprawde jestem posluszna Kosciolowi,naprawde modle sie za papieza i nie pozwalam aby uchybiac Jego godnosci ale coraz czesciej moje serce drzy i jest zawiedzione…

      • Maggie pisze:

        Kochana, pytanie jest formą odpowiedzi – zwłaszcza w Kościele, mającą na celu odpowiedź samemu sobie, wewnętrzną weryfikację i szukanie rozwiązania zgodnie z Bożymi Prawdami/Przykazaniami, a nie tylko dyplomacją.

        Niektóre pytania i zdarzenia/działania, etc, mogą szokować, a Pan Bóg dał wolną wolę człowiekowi, więc odpowiedź pytaniem na takie, wydaje się logiczną praktyką. Wiary nie można nikomu narzucić – dlatego rogaty czyni wszystko aby ją podważać. Dlatego następne Dary Boże: Nadzieja i Miłość mogą wspomóc w odzyskaniu czy uzyskaniu Wiary .. trzeba tylko chcieć Wiary i prosić o pomoc serdeczną modlitwą (chcę ale jestem słaba/y, niewytrwała/y itd i ulegam temu co mnie osłabia etc).

        Może byś do swojej modlitwy dodała otwarcie serca, powierzając swe słabości i wątpliwości, rozpraszanie się i to co powoduje drżenie Twojego serca? – z sercem do Serca Jezusowego i Serca Maryji .. To jest trudna próba i wyzwanie, przy czym pamiętaj, że nawet święci przechodzili katusze i załamania, bo rogacz nikogo nie pomija – ludzie są tylko ludźmi, a czort miał czelność podejść i .. kusić (!) Syna Człowieczego, nie widząc w ciele Boskiej Natury ..

        Nasze życie jest nieustanną walką – czytamy w Ewangeli o krążącym wokół złym duchu, a marysieńka a zielonej wsypy z masońskimi mocodawcami wiele złego nasiona chwastu po świecie posiała: jak baldachimy dmuchawca/mlecza, które wiatr poroznosił i wyrasta żółty kwiatek rodzący następne dmuchawce..

        Bądź UWIELBIONY Boże, teraz, w każdej chwili i na wieki! Boże niech się dzieje Wola Twoja.

        • bernadetta pisze:

          Dziekuje za piekne wywody,troche zmartwila mnie ta marysienka -bo wystraszylam sie,ze kpisz z Matki Bozej,ale osoba duchowna mnie oswiecila i nieco inaczej podeszla do tematu z papiezem w tle. Pieknie nawiazal do milosierdzia…

        • Maggie pisze:

          @Bernadetta: O marysieńce jest mnóstwo w zakładce 0strzeżenia, bo to osoba, która prawem kaduka nazwała się boską i od miłosierdzia etc – ale wreszcie nastąpiła wielka wsypa, więc od tego czasu mówię, że jest z zielonej wsypy nie zaś z zielonej wyspy.

          Imiona święte mam w wielkim poszanowaniu, nie nadużywam ich i zdarzło się w krytycznym momencie, że kiedy wzywałam … to doszło do cudu ocalenia – np kogoś wyciągnięto bez draśnięcia spod kół tramwaju, albo ostatnio na autostradzie kawał metalu nie rąbnął w przednią szybę czy dach, tylko tablicę rejestracyjną … choć wg praw fizyki i geometrii jedyne miejsce to była przednia szyba auta, (a gdyby nagle przyśpieszyć to górna część auta =dach).

  11. Betula pisze:

    W średniowieczu żył we Francji wielki człowiek nazywany „niekoronowanym papieżem” pochodzący z rodu rycerskiego, był mnichem i pragnął spędzić swoje życie na modlitwach i postach ale ponieważ był wyjątkowo mądry i posiadał wielki autorytet musiał odrywać się od modlitwy bo cała europa szukała u niego pomocy w trudnych dziejowych momentach; pisząc do kogo trzeba, pełne mądrości Bożej – listy i dzisiaj gdyby żył w pokojowy sposób zadziałałby w swoim kraju i dalej pewnie też.

    To święty Bernard z Clairvaux – wiele mu zawdzięczam, jego wstawiennictwu, w Krakowie Mogile w opactwie OO.Cystersów, gdzie obok Cudownego Pana Jezusa na Krzyżu jest witraż przedstawiający św.Bernarda którego Pan Jezus obejmuje ręką oderwaną od krzyża…

    Pan Jezus powiedział mu kiedyś że najbardziej cierpiał od rany ramienia kiedy dzwigał Krzyż.

    Codziennie proszę mojego kochanego, drogiego świetego Bernarda „modlitwą do Świętego Ramienia Pana Jezusa” i do Matki Bożej „Pomnij o Najświętsza Panno Maryjo, że nigdy nie słyszano…” za Kościół a teraz i za jego ojczyznę.

    Może ktoś też zapragnie modlić sie do św.Bernarda?

    • Sylwia pisze:

      Betula , właśnie jestem w trakcie czytania książki o św. Bernardzie , i stwierdzam że to wspaniały święty jakiego jeszcze nie bardzo znałam . Tak to prawda , on swoją dobrocią potrafił zjednywać sobie ludzi , miał przykad od swych rodziców którzy tak sami kochali Boga .Więc też stwierdzam że modlitwa o wstawiennictwo tego Świętego jest nam ludziom potrzebna, szczególnie na te czasy , gdzie wiele zamieszania. Chętnie będę się modlić i polecam innym , by prosili również o jego wstawiennictwo u naszego Pana Jezusa. Co dziwne dostałam mnóstwo odpowiedzi a jestem jeszcze w połowie Książki. 🙂

      • Maggie pisze:

        Bernardka to żeńskie brzmienie imienia i związane ze czczią tego świętego oraz … łączące się z Lourdes
        Ave Maryja, Ave, Ave Maryja! Zdrowaś, zdrowaś, zdrowaś Maryjo.

  12. Betula pisze:

    Codziennie różaniec w j.włoskim z groty objawień Matki Bożej w Lourdes o godz.18.00

    Wystarczy wpisać na youtube.com

    Lourdes na żywo

Skomentuj

