Orędzie Matki Bożej z Medziugorja przekazane przez Mirjanę z 2 grudnia 2015

Drogie dzieci, ja zawsze jestem z wami, gdyż powierzył mi was mój Syn. Wy natomiast, moje dzieci, wy mnie potrzebujecie, szukajcie mnie, przybywajcie i rozweselajcie moje macierzyńskie serce. Ja mam i zawsze będę mieć miłość ku wam, wam, którzy cierpicie i którzy swoje troski i cierpienia powierzacie mojemu Synowi i Mnie. Moja miłość szuka miłości wszystkich moich dzieci, a moje dzieci szukają mojej miłości. Przez miłość Jezus szuka pojednania między Niebem i Ziemią, między Ojcem Niebieskim i wami, moje dzieci, swoim Kościołem. Dlatego powinniśmy się dużo modlić i kochać kościół do którego należycie. Teraz Kościół cierpi, więc potrzebni są apostołowie, moi apostołowie miłości, którzy miłując jedność, dając świadectwo, wskazują Boże drogi; potrzeba apostołów, którzy przeżywając Eucharystię sercem, czynią wielkie dzieła. Moje dzieci, Kościół od samego początku był prześladowany i zdradzany, ale wzrastał z dnia na dzień. Jest niezniszczalny, gdyż mój Syn dał mu serce – Eucharystię, a światło Jego Zmartwychwstania jaśnieje i jaśnieć będzie nad nim. Dlatego więc nie lękajcie się. Módlcie się za swoich pasterzy, aby mieli siłę i miłość by być mostami zbawienia. Dziękuję wam.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Medziugorje, Orędzia i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

43 odpowiedzi na „Orędzie Matki Bożej z Medziugorja przekazane przez Mirjanę z 2 grudnia 2015

  1. wobroniewiary pisze:

    „Teraz Kościół cierpi, więc potrzebni są apostołowie, moi apostołowie miłości, którzy miłując jedność, dając świadectwo, wskazują Boże drogi; potrzeba apostołów, którzy przeżywając Eucharystię sercem, czynią wielkie dzieła”
    – CZYLI NON POSSUMUS DLA PODZIAŁÓW W KOŚCIELE I NAGONKI NA PAPIEŻA – JASNE???
    mam dość tych którzy ciągle plują na Papieża, szydzą z Niego nazywają pogardliwie „Bergolio” nawet w nazwisku robią błąd bo prawidłowe: Bergoglio

  2. wobroniewiary pisze:

    Nowenna przed uroczystością Niepokalanego Poczęcia Najświętszej Maryi Panny

    O Maryjo bez grzechu poczęta, módl się za nami, którzy się do Ciebie uciekamy, i za wszystkimi, którzy się do Ciebie nie uciekają, a zwłaszcza za nieprzyjaciółmi Kościoła świętego i poleconymi Tobie.

  3. Maggie pisze:

    Czyź końcowe słowa tego Orędzia nie wyjaśniają dlaczego w Polsce, w której przeżywamy szczególny Adwent, bo będący oczekiwaniem/przygotowywaniem na Intronizację Chrystusa, dlaczego w Polsce, w której mają szansę wypełnić się krucjalne dla świata przepowiednie, dlaczego w tej naszej kochanej Polsce w ostatnim czasie nasiliły się profanacje i to przeraźliwe gdyź wymierzone w SERCE KOŚCIOŁA tj EUCHARYSTIĘ?

    Polska ma znaczącą pozycję, którą nazwijmy strategiczną. To nie tylko w Polsce ale i na całym świecie dochodzi do ataków właśnie na Eucharystię i … serce Jezusa krwawi. Badania w Sokółce, najnowszymi metodami medycznymi, stosowanymi w kryminalistycznymi, były jednoznaczne, że chodzi o Serce Syna Człowieczego.
    To nie tylko wykradanie Hostii, Tabernakulów, „hamburgery”, „dzieła sztuki”, przyjmowanie na ręce, czy świętokradczo przez polityków i szaraczków etc … ale nawet ataki pazurów i kopyt na ostatni Synod.

    Znów refleksja, że powinniśmy wrócić do dawnych, pełnych czci i prawd wiary, próśb, dziękczynienia etc pieśni kościelnych.
    „Weź w Swą Opiekę Kościół nasz Święty, Panno Najświętsza Niepokalana, niechaj miłością każdy przejęty, czci w nim Jezusa, naszego Pana, i kraj nasz …. i lud … „.

    • Maggie pisze:

      Ach ten IPad .. było w kryminalistyce, ale znów poprawił.
      Z pieśnią na ustach rażniej w marszu.
      Pieśń w niezwykły sposób dociera do ludzi cierpiących na demencję i na .. Alzheimera – wiedzą o tym naukowcy i personel hospicjów …

    • wobroniewiary pisze:

      A ja nie mogłam przejść obojętnie obok tego zdjęcia, nie daj nam Panie Boże takiej kultury w Polsce….
      Wystarczy nam walki z naszymi „macho” od pięści i rak w kieszeni jak trzeba pomóc kobietom

      • Paul pisze:

        Ewa jak któryś się potknie z łapami w kieszeni to poleci na dziób 😀
        Wiec zauważmy potencjalnie dobre strony. 🙂
        Tak się u nich kobiety traktuje.Ale mam nadzieje że któryś się potknął 😉

        • Maggie pisze:

          Jedzie Arab na wielblądzie, a za nim jak nakazuje tradycja i prawo, żony dźwigające cały bagaż. W pewnym momencie napotyka innego, który puścił żony przed sobą i sam idzie prowadząc objuczonego wielbłąda. Ten jadący na wielbładzie wydziera się z oburzeniem:
          – Słońce ci mózg przyprażyło?! Łamiesz nasze prawa! Plujesz na naszą świętą tradycję!?!
          – Na to ten z żonami przed sobą: spokojnie, poczekaj aż trafimy na pole minowe.

      • Maggie pisze:

        Zastanawiam się nad proporcją grupy, niezbyt zgodną z wyznaniowymi założeniami. Jedna kobieta z trójką dzieci i siedmiu mężczyzn …?
        Co za dziwna rodzina … czy jest możliwe, że zamordowali jej męża, a ją wzięli jako „przepustkę” – że oni są refuge?..

      • Maria z Warszawy pisze:

        Moi drodzy, od przybytku głowa nie boli, jak widzę zapomnieliście przypowieści o kobiecie i jej 7 mężach……może to o to chodzi.
        Maggie, kochanie przecież sama dałaś odpowiedź w swoim dowcipie. 😀

        • Maggie pisze:

          Mario, to nie mój dowcip ale niedawno zasłyszany.. a jeśli chodzi o Ewangelie o 7 zmarłych braciach, którzy kolejno poślubiali wdowę … to chyba byłoby trudno ich sfotografować.

        • Maria z Warszawy pisze:

          Maggie, to ty go tu przytoczyłaś, dlatego powiedziałam” w swoim”, ale głównie chodziło mi o jego końcówkę.

      • Jaga pisze:

        i wygląda na bosą

      • Bogumiła pisze:

        Ta Syryjka jest boso!

  4. wobroniewiary pisze:

    Bardzo bardzo potrzebuję w tych najbliższych dniach waszych modlitw – choćby najmniejszej ale potrzebuję…
    Moja droga krzyżowa zbliża się do końca, ale bez modlitwy nie dam rady
    Waszej modlitwy….
    E.

  5. Paweł pisze:

    Zgodnie z powyższym orędziem z Medjugoria, Kościół teraz cierpi, jednak są też dobre wieści dla Kościoła (a ściślej dla sprawy jedności Kościoła), a znajdują się one w najnowszym orędziu danym Vassuli Ryden (z dnia 2 czerwca 2015), zapowiedzianym z radością w ostatnim liście Vassuli, którego polskie tłumaczenie znajduje się na str. 35 pisma „Vox Domini” nr 2 (141) 2015.

    Polskie tłumaczenie całego orędzia z 2 czerwca 2015 ukaże się najprawdopodobniej w najnowszym numerze pisma „Vox Domini” (w okolicach świąt Bożego Narodzenia lub Nowego Roku), a tymczasem w internecie dostępny jest angielski oryginał tego orędzia:
    http://www.tlig.org/en/messages/1141/

    W orędziu tym pada takie zdanie:
    „your division has become a steep rock, unbending iron rods, with human laws and decrees, but the result now of your so many prayers, God’s favour will be shown soon”

    Można to przetłumaczyć:
    „Wasz podział stał się stromą skałą i [jak] nieugięte żelazne pręty, opatrzony ludzkimi prawami i dekretami, jednakże teraz – w wyniku tak wielu waszych modlitw – Boża łaskawość zostanie wkrótce okazana.”

  6. Wiesław pisze:

    +++

  7. wobroniewiary pisze:

    Wszystkim Wam dziękuję za modlitwy, mam siłę stanąć naprzeciwko Goliata

  8. Monika pisze:

    Właśnie dziś wróciłam ze szpitala po operacji i również przyłączam się do modlitwy za Ewę, bo wiem jak bardzo jej potrzebuje.

    Przypominam też o dwóch, jak co miesiąc, intencjach papieskich, ogólnej i ewangelizacyjnej, na miesiąc grudzień.
    Intencje, które Papież poleca naszym modlitwom w tym miesiącu.
    Ogólna: „Abyśmy wszyscy mogli doświadczać miłosierdzia Boga, który wciąż niestrudzenie nam przebacza”.
    Ewangelizacyjna: „Aby rodziny, w szczególny sposób te, które cierpią, znajdowały w narodzinach Jezusa znak niezawodnej nadziei”.
    http://pl.radiovaticana.va/news/2015/11/30/papieskie_intencje_na_grudzie%C5%84_2015_r/1190914
    Jezus jest Panem!

  9. wobroniewiary pisze:

    Prosimy kto może o łączność duchową, jutro będzie Msza Święta w intencji Ewy – Adminki.

  10. Pingback: Orędzia z Mediugorie z dnia 2.12.2015 | Obraz Mojego Serca2

Skomentuj

