Nowenna do Dzieciątka Jezus – dzień pierwszy: Przyjdź, Panie Jezu

Przyjdź, Panie Jezu

Panie Jezu Chryste, oto przychodzisz na ziemię jako Pan i Król całego stworzenia. Szczęśliwi ci, którzy są gotowi wyjść na Twoje spotkanie. Przygotowując się na Twe przyjście, ofiarujemy Tobie nasze pełne miłości oczekiwanie i naszą modlitwę. Pośród cierpień i niepewności naszych czasów przyzywamy Twojej obecności. Ożywieni nadzieją nowego nieba i nowej ziemi, kierujemy nasz wzrok ku temu, co wieczne, nieprzemijające i święte. Prosimy, abyś nawiedził nas swoją łaską i ubogacił swą obecnością. Prosimy za wszystkich ludzi, którzy z nadzieją oczekują Twojej pomocy, łaski i miłosierdzia. Niech wszyscy na całym okręgu ziemi zaznają radości Twojego przyjścia. Prosimy także za tych, którzy jeszcze Ciebie nie znają i nie wierzą; wylej na nich strumienie ożywczej łaski, udziel im darów pokoju i poznania Twojej nieskończonej miłości. Zechciej przyjąć nasze modlitwy. Panie, przyjdź, aby uwolnić nas z ziemi wygnania i połącz nas kiedyś w Twoim chwalebnym królestwie, gdzie z Ojcem i Duchem Świętym żyjesz i królujesz na wieki wieków.
Ojcze nasz… Zdrowaś Maryjo… Chwała Ojcu…

Modlitwy wspólne każdego dnia nowenny:
Boże, Ty co roku uweselasz nas oczekiwaniem naszego odkupienia; dozwól, abyśmy przyjmując radośnie Twojego Jednorodzonego Syna jako Dziecię i Zbawiciela, mogli Go bez trwogi oglądać, gdy przyjdzie jako Sędzia, Pan nasz, Jezus Chrystus, który z Tobą i z Duchem Świętym żyje i króluje na wieki wieków. Amen.

BOŻE NARODZENIE1Dzieciątko Boże, prawdziwy Synu Boga żywego, zmiłuj się nad nami.
Dzieciątko Boże, najmilszy Synu Maryi Panny
Dzieciątko Boże, najpiękniejszy spośród synów ludzkich
Dzieciątko Boże, największy miłośniku ludzi
Dzieciątko Boże, niepokalany Baranku za grzechy świata
Dzieciątko Boże, nauczycielu świętości
Dzieciątko Boże, oczekiwanie wszystkich narodów
Dzieciątko Boże, przyjacielu ubogich i maluczkich
Dzieciątko Boże, dawco wszelkiego błogosławieństwa

Aby wszystkie narody Ciebie poznały i w Ciebie uwierzyły, spraw to, o Jezu, Dzieciątko Boże.
Aby Twój pokój z nieba cały świat napełnił
Abyśmy we wszystkim Twej chwały gorliwie szukali
Abyśmy z dziecięcą prostotą Tobie we wszystkim ufali
Abyśmy Ciebie wiernie naśladowali w pokorze i cichości
Abyśmy służyli Tobie w czystości serca
Abyśmy szli za Tobą z radością w doskonałym ubóstwie
Abyśmy przełożonych naszych z wiarą i ochotnie słuchali
Abyśmy Ciebie z całego serca miłowali teraz i na wieki

P. A Słowo stało się ciałem
W. I zamieszkało między nami.

Módlmy się: Wszechmogący, wieczny Boże, który się objawiasz maluczkim, spraw, prosimy, abyśmy uwielbiając z należną czcią tajemnice Dzieciątka Jezus i wiernie wstępując w Jego ślady, mogli dojść do królestwa niebieskiego, obiecanego maluczkim. Przez tegoż Chrystusa, Pana naszego. Amen.
Pozostałe dni Nowenny: Nowenna do Dzieciątka Jezus

Ten wpis został opublikowany w kategorii Modlitwa, Nowenna i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

34 odpowiedzi na „Nowenna do Dzieciątka Jezus – dzień pierwszy: Przyjdź, Panie Jezu

  1. wobroniewiary pisze:

    Litania do Dzieciątka Jezus

    Kyrie eleison, Chryste eleison, Kyrie eleison.
    Dzieciątko Jezus, usłysz nas.
    Dzieciątko Jezus, wysłuchaj nas.
    Ojcze z nieba, Boże, zmiłuj się nad nami.
    Synu Odkupicielu świata, Boże, zmiłuj się nad nami.
    Duchu Święty, Boże, zmiłuj się nad nami.
    Święta Trójco, jedyny Boże, zmiłuj się nad nami.

    Boskie Dzieciątko, prawdziwy Synu Boga, zmiłuj się nad nami.
    Boskie Dzieciątko, Synu Maryi Panny, zmiłuj się nad nami.
    Boskie Dzieciątko, Słowo, które stało się ciałem, zmiłuj się nad nami.
    Boskie Dzieciątko, mądrości Ojca przedwiecznego, zmiłuj się nad nami.
    Boskie Dzieciątko, przedmiocie upodobania Ojca, zmiłuj się nad nami.
    Boskie Dzieciątko, oczekiwanie sprawiedliwych, zmiłuj się nad nami.
    Boskie Dzieciątko, upragnione od wszystkich, zmiłuj się nad nami.
    Boskie Dzieciątko, Królu Aniołów, zmiłuj się nad nami.
    Boskie Dzieciątko, Zbawicielu nasz, zmiłuj się nad nami.
    Boskie Dzieciątko, któreś sobie obrało za mieszkanie ubożuchną stajenkę, żłóbek za kolebkę, prostych pastuszków za swych wielbicieli, zmiłuj się nad nami.
    Boskie Dzieciątko, które królowie uznali światłością i zbawieniem wszystkich narodów, zmiłuj się nad nami.
    Boskie Dzieciątko, skarbniku łask Boskich, zmiłuj się nad nami.
    Boskie Dzieciątko, źródło świętej miłości, zmiłuj się nad nami.
    Bądź nam miłościw, przepuść nam, Boskie Dzieciątko.
    Bądź nam miłościw, wysłuchaj nas, Boskie Dzieciątko.
    Bądź nam miłościw, wybaw nas, Boskie Dzieciątko.

    Od niewoli grzechowej, wybaw nas, Boskie Dzieciątko,
    Od złości światowej, wybaw nas, Boskie Dzieciątko,
    Od pożądliwości ciała, wybaw nas, Boskie Dzieciątko,
    Od pychy żywota, wybaw nas, Boskie Dzieciątko,
    Przez pokorne narodzenie Twoje, wybaw nas, Boskie Dzieciątko,
    Przez chwalebne objawienie się Twoje, wybaw nas, Boskie Dzieciątko,
    Przez ofiarowanie się Twoje, wybaw nas, Boskie Dzieciątko,
    Przez niewinność Twoją, wybaw nas, Boskie Dzieciątko,
    Przez prostotę Twoją, wybaw nas, Boskie Dzieciątko,
    Przez posłuszeństwo Twoje, wybaw nas, Boskie Dzieciątko,
    Przez łagodność Twoją, wybaw nas, Boskie Dzieciątko,
    Przez pokorę Twoją, wybaw nas, Boskie Dzieciątko,
    Przez miłość Twoją, wybaw nas, Boskie Dzieciątko,

    Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, przepuść nam, Dzieciątko Jezus!
    Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, wysłuchaj nas, Dzieciątko Jezus!
    Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, zmiłuj się nad nami, Dzieciątko Jezus!

    K. Będę się radował w Panu.
    W. Będę się weselił w Bogu, Jezusie moim.

    Módlmy się:
    Panie Jezu, który z miłości ku nam przybrałeś postać Dzieciątka, ubożuchnego i upokorzonego w żłóbku, uwielbiamy Cię i wraz z mędrcami ofiarujemy Ci złoto gorącej miłości oraz kadzidło żywej modlitwy; uświęć nasze serca, jak niegdyś uświęciłeś serca ubogich pasterzy, abyśmy Ci zawsze wiernie służyli i nigdy nie przestawali wielbić.
    W. Amen

    • Ola pisze:

      Coś pozytywnego w tym całym szaleństwie zamachu na niewinne maleństwa:

      http://www.pch24.pl/trybunal-w-strasburgu–mozna-porownywac-aborcje-do-holocaustu–,39988,i.html

    • Bogusia pisze:

      W „Cudach i Łaskach Bożych” przed świętami Bożego Narodzenia była polecana koronka do Dzieciątka Jezus. Nie mogę tego odnaleźć. Czy ktoś może ma to wydanie?
      Odmawiało się na paciorkach Różańca. To takie przepiękne wołania do Jezusa Malusieńkiego. Może macie w domu?

      • wobroniewiary pisze:

        KORONKA DO DZIECIĄTKA JEZUS

        Na krzyżyku:
        Wierzę w Boga… l x Ojcze nasz… l x Zdrowaś Maryjo… l x Chwała Ojcu…

        Na małych paciorkach (10 x):
        Boskie Serce Jezuska narodzone z Najświętszej Dziewicy Maryi Panny w stajence Betlejemskiej – Pobłogosław całą ludzkość, odnów ich serca, opromień rodziny Twoją Miłością, naucz nas kochać Boga.

        Na dużych paciorkach i na zakończenie:
        l x Ojcze nasz… l x Zdrowaś… l x Chwała Ojcu…

        Słowa polskiej mistyczki Zofii Nosko.
        Zofia Nosko (1920-1996) pracowała w zawodzie lekarza mając na względzie pokorną służbę każdemu człowiekowi. Wyróżniała się darem obfitości wewnętrznie odbieranych słów i wizji, które przyjęły postać Apelu Najświętszego Serca Pana Jezusa i Niepokalanego Serca Najświętszej Maryi Panny, jako apelu na ostatnie czasy przed światowym kataklizmem.

        „W czasie odmawiania Koronki do Dzieciątka Jezus oczami ducha ujrzałam pięknego Pana Jezusa, lat około czterech, w długiej niebieskiej szacie, z długimi sięgającymi ramion lokami. Dziecię Jezus uklękło w powietrzu, złożyło rączki do modlitwy i razem ze mną odmawiało Koronkę. Na słowa: – „Naucz mnie kochać Boga” – wskazywało paluszkiem do góry i wówczas widziałam jak otwierało się Niebo a liczni Święci modlili się klęcząc. Na słowa te wszyscy kłaniali się do samej ziemi w stronę ognistego Tronu, gdzie blask był wielki i piękny.

        Gdy skończyłam Koronkę Dziecię Jezus tak powiedziało: „O cokolwiek będziesz prosiła, dam ci, otrzymasz. Ta Koronka jest Moją Miłością, Niebo cale ją odmawia. To sobie zapamiętaj. Nie odkładaj jej na potem, nie odmawiaj z niechęcią. Odmawiaj w rannych godzinach z sercem pełnym miłości. Ja tak chcę. Amen”.

  2. Marakuja pisze:

    https://www.faustyna.pl/zmbm/

    Na tej stronie codziennie można uczestniczyć o godzinie 19.00 w Nowennie do Dzieciątka Jezus online za pomocą radia 🙂

  3. Sylwia pisze:

    161073, pytasz mnie bym coś opowiedziała o sobie . Myślę że najlepszym opisem jest moje świadectwo , nie podam ci linka bo nie umiem przez telefon , a kompa jeszcze nie mam .. Ale znajdziesz na stronie . Oj było dużo brzydkich spraw po drodze jednak PAN Bóg dał mi swą Rękę 🙂 . to tak w skrucie wiele się zmieniło , niby wszystko po staremu a jednak inaczej , bo Miłośc Boga mnie dotknęła i dotyka nadal. Ja nie pracuje , zajmuję się domem. Myślę że to wystarczy. Jeżeli chcesz to przeczytaj moje wypociny w świadectwie 😉 . Mam prośbę mógł byś się inaczej podpisać imieniem? będzie nam raźniej lub jakimś pseudonimem , jakoś te cyferki dziwnie odbieram. Pozdrawiam.

    • 161073 pisze:

      Ok.Mam na imię Andrzej ale nie wiem jak się to zmienia tu na stronie.Widzę że wielka jest Twoja wiara,mało jest dzisiaj takich ludzi.Nie myśl żle o mnie wbrew temu co pisze Adminka.Myślę że nie ocenia się ludzi po tym na jakim portalu mają swój adres i jaki mają pseudonim.Mogę podać mój adres mailowy,nie boję się niczego poza Panem Bogiem.pogodnyand@wp.pl.Pozdrawiam🙂

      • wobroniewiary pisze:

        Andrzeju, dla mnie używanie portalu wybiórczej ma znaczenie!

        Bez względu na to, ile żalu będziesz mieć do mnie o to, ale wiesz doskonale, komu i czemu służy gazeta wyborcza.
        No sorry, ale nasza mowa ma być „tak-tak, nie- nie”

        • 161073 pisze:

          Ja wyborczej nie czytam i nigdy nie czytalem,,wiem co to za gazeta:-(,,maila założył mi znajomy ale obecnie mam ju pocztę na wirtualnej

      • Sylwia pisze:

        Witam cię Andrzeju , zmienić możesz w nazwie jak wpisujesz komentarz 🙂 dzięki za adres , nie boisz się go podawać tak publicznie ? Ja na razie wolę tu się dzielić rozmową 🙂 czy mam wielką wiarę ?nie wiem .. Ciągle się ucze czegoś nowego ..;) A teraz napisz mi coś o sobie jeszcze 🙂

        • 161073 pisze:

          Już jestem Sylwia.Przed Świętami w szkole jest wiele spraw,jade rano a wracam wieczorem,wywiadówki,jutro mamy Radę Pedagogiczną.Poza tym przygotowuję apel świąteczny z 2 klasami,więc próby itp.Kocham swoją pracę i cieszę się że mogę innym przybliżać Pana Boga.A teraz Ty:-)

        • Sylwia pisze:

          A cóż byś chciał więcej wiedzieć ? 😉 ja kocham Mówić o Bogu , tylko nie zawsze mam okazję to pokazywać ludziom, i ciągle uczę a raczej proszę Ducha Świętego o odwagę , bym umiała mówić o Bogu ale też ostrzegać przed zagrożeniami ,bo niestety wiele jest zagrożeń ale ne każdy to widzi.. Jak to się stało że zostałes katechetą ?

        • 161073 pisze:

          Napisz coś o sobie,czuję w Tobie bratnią duszę:-)

    • 161073 pisze:

      Przepraszam,pewnie żle napisalem

  4. Radek pisze:

    Ania napisała wpis niżej, że w Belgii kosciół zamienili na hotel
    Myślę, że i nam to grozi. Smutne ale prawdziwe:(

  5. Bogusia pisze:

    Radku a ja myślę, że nie i piszę z serca. Widzę wiele nawróceń i chwała Panu za to! 🙂

    • Sylwia pisze:

      Ja myślę tak samo, że wielu wróciło na drogę Kościoła i wydaje mi się że Katolicy nie pozwolili by Świątyni Pana została by tak potraktowana . Widzę dużo powrotów ludzi choćby po świadectwach jakie składają. Belgia nie jest w większości krajem katolickim tylko laickim , jak już nie muzułmańskim . Tam Katolików jest bardzo mało. Do nas jeszcze to nie dotarło tak jak do innych krajów . Ale potrzeba wiele modlitw by takie, czasy nie nastąpiły . Myślę że w Polsce nie miało by to prawa przejść , a może się mylę?? Jeżeli PiS będzie rządził możemy być spokojni , bo Po na pewno by na takie coś pozwoliło, skoro dali pozwolenie na budowę meczetu to dali by pozwolenie na zrujnowanie Kościoła albo na przerobienie go w ośrodeki spa.. Wiele modlitw potrzeba by Polska broniła wiary , i nie dawała się tym co chcą ją zniszczyć.

      • 161073 pisze:

        Studiowałem dla siebie aby pogłębić wiarę,nie myślałemonauce religii.Znajoma wyjechała za granicę więc była okazja popracować w katechezie.Tak już zostałem,uczę już 8 rok,a raczej głoszę Jezusa bo jestem Jego Apostolem tak jak i Ty

      • Sylwia pisze:

        Mówisz że czujesz bratnią dusze po czym to stwierdzasz ? 😉 sama się zastanawiam co ci napisać o mnie .. Bo mic i jakoś do głowy nie przychodzi . Mam rodzinę opiekuje się domem i tak leci dzień za dniem , ale w tej codzienności odkrywa też Boga .

        • 161073 pisze:

          Tak,pisałem w sensie wiary,bratnia dusza:-)Przepraszam że zapytam,piszesz że masz rodzinę,a co mąż na to że masz tak silną wiarę?Super jeśli i On jest tak wierzący jak Ty,wtedy to można powiedzieć że ,,chwyciliście Pana Boga na nogi,,:-)

        • Sylwia pisze:

          Właśnie tu w tym kontekście jest ciężko .. Mąż wie że moje podejście się zmieniło ,ale ma inne patrzenie na świat i na wiarę ..Wielu spraw nie pojmuje tak jak ja pojmuje
          . czasami go prowadzę jak dziecko. Choć wiem że mężczyźni inaczej patrzą ma to niż kobiety( może nie wszyscy).. ale do niczego nie zmuszam lecz delikatnie mu podsuwam coś ciekawego, co może obudzić ten płomień.. Ale wiem że On musi sam zrozumieć . Ale wierzę że Bóg ma dla Niego plan . A ty masz rodzinę ? cieszę się że czujesz we mnie bratnią duszę -my tu wszyscy jesteśmy braćmi i siostrami
          . Ale wiesz zadziwiło mnie to że po moich dwuch wpisach tak stwierdziłeś ..chyba że czytasz nas od dawna .

          .

        • Sylwia pisze:

          Ja nie wiem czy mam silną wiarę to muszą stwierdzić inni .. Ja uważam że się ciągle ucze , gdybym się cofła parę lat temu , nie wierzyła bym że miłosc Boga może zmienić człowieka . Bo byłam na dnie …teraz jestem innym człowiekiem teraz poznałam smak życia . Teraz naprawdę potrafię się uśmiechać. (Choci bywaja cIezke i smutne dni, chba jak u kazdego) .I nie ma takiego prezentu na ziemi jaki dał mi Bóg czyli wiarę w to że On jest w moim sercu i że mogę zawsze do Niego przyjść, po przez Adorację. Wierzę że PAN Bóg nie raz mnie samą zaskoczy. 🙂

        • 161073 pisze:

          Nie czytam ale potrafię wyczuwać ludzi.Dobrze robisz,nic na siłę.Pan pociągnie męża do siebie,On ma swój plan względem Niego,wszystko w swoim czasie.Ja mam od 3 lat Zonę,która też była daleko,była opętana przez złego ale już jest ok,pomału zbliża się coraz bardziej ku Światłości:-)

        • Sylwia pisze:

          To cieszę się że twoja Żona wraca do Boga . wierzę że miała w Tobie wsparcie. Ja z mężem jestem prawie osiem lat 😉 Ale czasami mi smutno tak zwyczajnie że nie czuje tego co ja . . ale wiem też że muszę być cierpliwa i modlić się o jego głębokie nawrócenie. Wiem że nic na siłę . Muszę iść już późno , jutro pobudka ranna 🙂 życzę dobrej nocy.

  6. wobroniewiary pisze:

    Bogusiu, może ta Koronka?

    KORONKA DO DZIECIĄTKA JEZUS

    W Imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Amen.

    Trójco Przenajświętsza,
    ofiaruję Ci wszelkie uwielbienia Serca Dzieciątka Jezus.

    Ojcze nasz…
    A Słowo Ciałem się stało i zamieszkało miedzy nami.

    Trójco Przenajświętsza,
    ofiaruję Ci cuda zdziałane w Sercu Najświętszej Dziewicy, które uczyniły Ją Matką Boga i Kościoła.

    Ojcze nasz… A Słowo…

    Trójco Przenajświętsza,
    dziękuję Ci za łaski, jakimi został obdarzony św. Józef, ze względu na Jezusa i Maryję.

    Ojcze nasz… A Słowo…

    1. Zwiastowanie NMP

    „Duch Święty zstąpi na Ciebie i moc Najwyższego osłoni Cię” Łk 1, 35.
    Uwielbiam Cię, Ojcze za dar Wcielenia i Twą błogosławioną córkę Maryję,
    proszę, daj mi Jej otwartość na Twoje dzieło zbawienia.
    Zdrowaś Maryjo… A Słowo…

    2. Nawiedzenie św. Elżbiety

    „Wielbi dusza moja Pana, i raduje się duch mój w Bogu, moim Zbawcy” Łk 1, 46.
    Synu Boży, uniżyłeś się przede mną, aby prosić o moją miłość,
    wylej swego Ducha na moje zranione serce.

    3. Oczekiwanie narodzenia

    „Józefie nie bój się wziąć do siebie Maryi, twej Małżonki; albowiem z Ducha Świętego jest to, co się w Niej poczęło” Mt 1, 20.
    Przedwieczne Słowo Ojca, uwielbiam Cię, że zechciałeś ukryć się w łonie Niepokalanej, pragnę z całego serca wierzyć w Twoją zbawczą moc.

    4. Narodzenie Dzieciątka Jezus

    „Maryja porodziła swego Pierworodnego Syna, owinęła Go w pieluszki i położyła w żłobie” Łk 2, 7.
    Dziękuję Ci, Boskie Dzieciątko za Twój pierwszy dziecięcy płacz,
    pragnę łączyć wszystkie moje łzy z Twoimi.

    5. Nadanie Najświętszego Imienia Jezus

    „I nie ma w żadnym innym zbawienia, gdyż nie dano ludziom pod niebem żadnego innego imienia, w którym moglibyśmy być zbawieni” Dz 4, 12
    Ukochane Dzieciątko, uwielbiam Cię w twoim Imieniu, bo dzięki niemu wiem,
    że Bóg zbawia od grzesznych myśli, słów i czynów.

    6. Pokłon trzech Mędrców

    „Przyjdą wszystkie narody i padną na twarz przed Tobą” Ap 15, 4
    Królu mej duszy, pragnę z szacunkiem oddawać Tobie każdy mój pokłon,
    ufać bez zastrzeżeń i żyć radością Ewangelii.

    7. Ofiarowanie Dzieciątka

    „Każdy pierworodny syn będzie poświęcony Panu.” Łk 2, 23
    Uwielbiam Cię, Dzieciątko Jezus ofiarowane w Jerozolimskiej Świątyni i ofiarujące się za mnie codziennie. Ty stajesz się Sługą dla mnie podczas każdej Mszy Świętej.

    8. Nocna ucieczka do Egiptu

    „Herod będzie szukał Dziecięcia, aby Je zgładzić” Mt 2, 13
    Panie, błagam, odnów mojego ducha, nie chcę stać się Herodem, widzieć w Tobie zagrożenie, strach i alienację. Jezu, Ty jesteś samą Miłością!

    9. Pobyt św. Rodziny w Egipcie

    „Pozostań tam, aż ci powiem” Mt 2, 13
    Ukochane Dzieciątko, dziękuję, że jednoczysz się z trudnościami wszystkich,
    którzy muszą żyć w cudzej ziemi.

    10. Powrót do Nazaretu

    „Józef wziął Dziecię i Jego Matkę, i wrócił do ziemi Izraela” Mt 2, 21
    Dziękuję Boskie Dziecię za przykład świętego Józefa i jego wierność Bożym natchnieniom. Przez jego wstawiennictwo wyprowadź mnie z mojego ukrycia, własnej niewoli i prowadź ku pełni wolności.

    11. Ukryte życie w Nazarecie

    „Maryja zachowywała wszystkie te sprawy i rozważała je w swoim sercu” Łk 2, 19.
    Dziękuję Ci, Jezu za „tak” Niepokalanej, za jej pokorne zwycięstwo nad Złym, proszę oczyść mój umysł, serce i oczy, aby Jej spojrzeniem widzieć w Tobie mojego Pana.

    12. Odnalezienie w świątyni

    „Wiemy, że Syn Boży przyszedł i obdarzył nas zdolnością rozumu, abyśmy poznawali Prawdziwego” 1 J 5,20
    Boże, uwielbiam Cię, bo pozwalasz się znaleźć, pragnę każdego dnia bardziej Ciebie poznać i więcej pokochać. Amen.

    • Bogusia pisze:

      Nie, niestety. 😦
      Dziś przeszukam wszystko i muszę znaleźć!

      • Bogusia pisze:

        Znalazłam! 🙂 🙂


        KORONKA DO DZIECIĄTKA JEZUS (odmawiana na Różańcu)
        Na początku: „Ojcze nasz…”, „Zdrowaś Maryjo…”, „Wierzę w Boga…”

        Na dużych paciorkach (1x):
        Celebrans: Dzieciątko Jezus, narodzone z Maryi Dziewicy za sprawą Ducha Świętego, uwielbiamy Cię i wyznajemy z wiarą:
        Wierni: Ty jesteś Bogiem i Zbawicielem naszym.

        Na małych paciorkach (10x)
        Celebrans: Panie Jezu, który zstąpiłeś z nieba i zamieszkałeś między nami.
        Wierni: Rozpal nasze serca miłością swoją.

        Zakończenie po pięciu dziesiątkach (3x):
        Boskie Dzieciątko Jezus, błogosław nam!

        Przepisałam wiernie z „Cuda i Łaski Boże”. Polecam Wam tę Koronkę. Rozpala serce!

Skomentuj

