Ks. Adam Skwarczyński zaprasza do łączności duchowej – niech Światło Betlejem rozproszy mroki czyśćca!

W książce, którą tłumaczyłem z j. francuskiego na j. polski: „Rękopis z czyśćca” na str. 42 możemy znaleźć wzmiankę o tym, że „nie w Zaduszki jednak unosi się największa ilość dusz do nieba, lecz w Noc Bożego Narodzenia”.
(pobierz książkę: kliknij)

1458699_550044065088729_959186946_nKierując się tą właśnie „informacją z zaświatów”, co roku celebruję Mszę świętą w Wigilię Bożego Narodzenia o 8.00 rano oraz w samo Boże Narodzenie o 10.00 w intencji wszystkich dusz czyśćcowych, którym Najświętsza Ofiara może wtedy przynieść ulgę w męce lub wybawienie z czyśćca.
Ta Święta Noc jest długa, z godziny na godzinę przesuwa się przez poszczególne kraje i regiony przez 24 godziny, mamy więc możność pomagać cierpiącym w sposób szczególny. Możemy zawsze los naszych bliskich zmarłych postawić na pierwszym planie, zachęcam więc wszystkich do duchowej łączności ze mną przy ołtarzu w tych dniach i w tych godzinach.

Przy okazji nadmieniam, że zwykle za najcięższe grzechy uważamy różnie zbrodnie, może oszustwa na wielką skalę, tymczasem Simma w najcięższym ze wszystkich – do końca świata mogącym trwać czyśćcu – widzi kobietę, której głównym grzechem był brak wyciągnięcia ręki na zgodę do sąsiadki, która ją z tym zamiarem odwiedziła przed śmiercią.
Pisze też Simma: „Grzechy przeciwko miłości, oszczerstwo, zniesławienie, brak pojednania się, kłótnie z powodu chciwości i zazdrości – są (nawet w wieczności) bardzo karane. Strzeżmy się przed potępianiem takich ludzi czy przed wyśmiewaniem się z kogokolwiek, bo szkodzi to naszej duszy. […] Jak często grzeszy się bezlitosnymi wypowiedziami i płochymi sądami o drugich! Natomiast nawet małe dowody miłości bliźniego spotyka wysoka zapłata w Niebie”.

Chrystus

Do życzeń Świątecznych, które teraz między sobą wymieniamy, dołączam i to: obyśmy swój czyściec mogli przejść na ziemi (choć nie jest to łatwe, lecz możliwe dla tych, którzy tego pragną), a po śmierci wznieść się prosto do Bramy Nieba!
ks. Adam Skwarczyński

Ten wpis został opublikowany w kategorii Modlitwa, Wydarzenia i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

13 odpowiedzi na „Ks. Adam Skwarczyński zaprasza do łączności duchowej – niech Światło Betlejem rozproszy mroki czyśćca!

  1. Paweł pisze:

    Wyżej wymieniona wspomożycielka dusz czyśćcowych (nieżyjąca już) Maria Simma pisała w swojej książeczce „Moje przeżycia z Duszami Czyśćcowymi” (na str. 38, wydanie ojca St. Skudrzyka T.J.), że te dusze „najczęściej zjawiają się w pierwszą sobotę miesiąca, w święto Matki Boskiej i w poście. Szczególnie dużo ich przyjść może w Wielki Tydzień, w listopadzie i w Adwencie.”

    Zgodnie zaś z innymi słowami Marii Simmy, Najświętsza Maryja Panna uwalnia najwięcej dusz z czyśćca cztery razy do roku: na Boże Narodzenie, w Wielki Piątek, w uroczystość Wniebowstąpienia Pańskiego oraz w uroczystość Jej Wniebowzięcia. (Źródło tej informacji: broszurka „Przedziwne sekrety dusz czyśćcowych. Siostra Emmanuel rozmawia w Marią Simmą” – wydana w roku 1997 w ramach serii broszurek o Medjugoriu opublikowanych przez Wydawnictwo Księży Marianów w Warszawie).

  2. olo13jcb pisze:

    Książkę gorąco polecam – przeczytałem jednym tchem…

  3. Homilia Papieża Franciszka wygłoszona podczas Mszy św. Wigilii Narodzenia Pańskiego

  4. aspat pisze:

    Przypadek?:) W wigilię Bożego Narodzenia byłam przed Mszą św, o godz. 8.00 u spowiedzi. Wcześniej prosiłam dusze czyśćcowe o pomoc, abym nie zaspała na Mszę św. i zdążyła pojednać się z Panem przed Narodzeniem Jezusa. Komunię św. tego dnia ofiarowałam za dusze czyśćcowe, a przed chwilą przeczytałam powyższy wpis. Dodam, że dowiedziałam się o tym po raz pierwszy.

  5. Anna pisze:

    Otrzymałam na pocztę od Ewy Jurasz:

    Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

    Kochani,
    dzisiaj w dzień Bożego Narodzenia, (a nie jak się logicznie nasuwa, że w dzień Wszystkich Świętych), najwięcej dusz jest uwalnianych z czyśćca do Nieba, BO TO DZISIAJ ZBAWIENIE PRZYSZŁO NA ZIEMIĘ, NARODZIŁO SIĘ. Dlatego nie zaniedbajmy DZISIAJ modlitwy za zmarłych, nie żałujmy aktów strzelistych między kolędami i radością Dnia. ewa

  6. Magda pisze:

    Orędzie Bożonarodzeniowe Papieża Franciszka

  7. Magda pisze:

    Maryja do ks. Gobbiego 24.12.1992, Święta Noc:

    484 Gwiazda poranna

    a Najmilsi synowie, wejdźcie ze Mną w głęboką tajemnicę tej Świętej Nocy. Przeżyjcie ją blisko waszej Niebieskiej Mamy i Mojego najczystszego małżonka Józefa. Przeżyjcie ją w ciszy, na modlitwie, w pokorze, w czystości i miłości.

    b Otwieram wam bramy Mojego Niepokalanego Serca. Wejdźcie do Niego i odczujcie Jego bicie w tych ostatnich chwilach poprzedzających narodzenie Mojego Niebieskiego Dzieciątka. Każde uderzenie Mojego matczynego Serca w tę Świętą Noc staje się westchnieniem oczekiwania i pragnienia, iskrą miłości, modlitwą szczęścia, rozmową z Ojcem, uniesieniem przez Ducha Świętego, wprowadzającego Mnie w głęboką ekstazę życia w Raju, który widzę cały zamknięty w tej biednej Grocie.

    c Podczas gdy noc ogarnia wszystko i głęboka ciemność ogarnęła świat, waszą Niebieską Mamę przenika potężne światło. Mój duch dostosowuje się do blasku odwiecznej Mądrości. Moje Serce otwiera się na bardzo żywą jasność Miłości. Moją duszę przenika promień pełni łaski i świętości. Moje nienaruszone Ciało otwiera się w dziewiczy sposób na dar z Mojego Boskiego Syna. Z Moich matczynych ramion kładę w zimnym żłobie Moje Niebieskie Dzieciątko, zrodzone w tę noc głębokiej ciemności. Na Niebie błyszczą jednak gwiazdy i rozbrzmiewa śpiew niebiańskich melodii Aniołów. Pasterze przynoszą do groty hołd prostych, ubogich, czystych sercem. I tak miłość doznana ze strony małych pociesza Dzieciątko Jezus, powszechnie odrzucone przez wielkich.

    d W głębokiej nocy ogarniającej świat wschodzi gwiazda poranna, aby dać mu światło.

    e Moje Boskie Dzieciątko jest gwiazdą poranną, świecącą blaskiem Ojca. Przynosi życie na pustynię świata i historii. Rozpoczyna nową epokę dla odkupionej i zbawionej ludzkości.

    «Była światłość prawdziwa, która oświeca każdego człowieka, gdy na świat przychodzi. Na świecie było Słowo, a świat stał się przez Nie, lecz świat Go nie poznał. Przyszło do swojej własności, a swoi Go nie przyjęli. Wszystkim tym jednak, którzy Je przyjęli, dało moc, aby się stali dziećmi Bożymi, tym, którzy wierzą w imię Jego – którzy ani z krwi, ani z żądzy ciała, ani z woli męża, ale z Boga się narodzili. A Słowo stało się ciałem i zamieszkało wśród nas. I oglądaliśmy Jego chwałę, chwałę, jaką Jednorodzony otrzymuje od Ojca, pełen łaski i prawdy».

    f Najmilsi synowie, pozwólcie się przeniknąć w tę Świętą Noc Jego Boskim blaskiem, a staniecie się świadkami i apostołami Jego światłości.

    g W miarę zbliżania się chwili powrotu Jezusa w chwale ciemność staje się coraz gęstsza i coraz głębsza.

    h To rozprzestrzeniona wszędzie ciemność braku wiary i odstępstwa.

    i To jest mrok zła i grzechu, zaciemniający serca i dusze.

    j To ciemność niewiary i bezbożności, egoizmu i pychy, zatwardziałości serc i nieczystości.

    k W tej wielkiej nocy dokona się drugie przyjście Jezusa w chwale, aby zajaśniał – jak gwiazda poranna – świt nowych niebios i nowej ziemi.

    l Zapraszam was dziś do walki i do odniesienia ze Mną zwycięstwa w wielkiej bitwie tych ostatnich czasów, byście na zawsze mogli pozostać wierni Jezusowi.

    m «Nie kładź pieczęci na słowa proroctwa tej księgi, bo chwila jest bliska. Kto krzywdzi, niech jeszcze krzywdę wyrządzi, i plugawy niech się jeszcze splugawi, a sprawiedliwy niech jeszcze wypełni sprawiedliwość, a święty niechaj się jeszcze uświęci. Oto przyjdę niebawem, a moja zapłata jest ze Mną, by tak każdemu odpłacić, jaka jest jego praca».

    «A zwycięzcy i temu, co czynów mych strzeże do końca, dam władzę nad poganami, a rózgą żelazną będzie ich pasł: jak naczynie gliniane będą rozbici – jak i Ja to wziąłem od mojego Ojca – i dam mu gwiazdę poranną».

    «Ja, Jezus, posłałem mojego anioła, by wam zaświadczyć o tym, co dotyczy Kościołów. Jam jest Odrośl i Potomstwo Dawida, Gwiazda świecąca, poranna. A Duch i Oblubienica mówią: Przyjdź! A kto słyszy, niech powie: Przyjdź!»
    http://www.voxdomini.com.pl/gobbi/92.htm

  8. Ania pisze:

    Fragmenty objawień św. Brygidy Szwedzkiej o nocy, w której przyszedł na świat Zbawiciel

    Kiedy byłam przy żłóbku w Betlejem, zobaczyłam Dziewicę w stanie błogosławionym, nadzwyczaj piękną, ubraną w biały płaszcz i delikatną suknię

    (…). Przy niej był pewien szlachetny starzec; mieli ze sobą jednego woła i osiołka. Gdy znaleźli się w grocie, starzec ów, przywiązawszy do żłobu woła i osiołka, wyszedł na zewnątrz i przyniósł Dziewicy zapaloną świecę, umieściwszy ją na ścianie, opuścił grotę, by nie być świadkiem porodu. Wtedy Dziewica zdjęła obuwie ze swoich stóp, odłożyła biały płaszcz, którym była okryta, podobnie uczyniła z welonem składając go na ziemi. Pozostała w samej tylko sukni, a wspaniałe włosy, jakby ze złota, opadły Jej na ramiona.

    (…) Dziewica uklękła z wielkim uszanowaniem, złożyła ręce do modlitwy; była odwrócona plecami do żłóbka, natomiast głowę podniosła ku niebu w kierunku wschodnim. Podniósłszy zatem ręce i oczy ku niebu, stała nieruchoma w ekstazie, napełniona Bożą słodyczą. Gdy tak trwała na modlitwie, wtedy zobaczyłam Dziecię poruszające się w Jej łonie; i nagle, w mgnieniu oka porodziła Syna, który jaśniał tak niewypowiedzianym blaskiem, że słońce byłoby niczym ze swoim światłem. Również owa świeca, którą umieścił starzec, przestała świecić, ponieważ ów Boski blask przyćmił całkowicie materialny blask świecy. Tak nagle zaś i niespodziewanie odbył się poród, że nie byłam w stanie śledzić jego przebiegu. Tylko naraz zobaczyłam czcigodne Dziecię leżące na ziemi i jaśniejące niewypowiedzianym blaskiem. Jego urocze ciało było wolne od wszelkiej skazy(…)

    Równocześnie słyszałam śpiew aniołów cudownie słodki i pełen rozkoszy(…)

    Kiedy więc Dziewica poczuła, że już porodziła, skłoniwszy głowę i złożywszy ręce z wielkim namaszczeniem i uszanowaniem uczciła Dziecię i powiedziała Mu: „Bądź uwielbiony, Boże mój, Panie mój i Synu mój!”. Wówczas Dziecię, płacząc, drżąc z powodu zimna i szorstkości płyty kamiennej, na której leżało, poruszyło się nieco i wyciągnęło rączęta, by znaleźć ciepło i uścisk Matki. Matka wzięła Je w ramiona, przycisnęła do siebie i zaczęła Je ogrzewać pocałunkami i własnym ciałem z wielką radością i macierzyńską czułością.

    Św. Brygida Szwedzka, Objawienia i inne dzieła, Kraków 2004, s. 326 – 327.

  9. Jozef pisze:

    Boże Narodzenie, 25.12.90

    – „Będę głosił imię Twoje swym braciom i chwalić Cię będę pośród zgromadzenia,” czy to im się podoba, czy nie.
    – Córko, choć wielu z was nie zna drogi Pokoju i drogi Jedności, nie rozpaczaj. Miej ufność we Mnie. Wkrótce przyjdę cię wzmocnić. Moje dziecko, wszyscy w Niebie usłyszeli twoje błagania. Przyjdę was zjednoczyć. Moje Słowo zostało dane, a Moja Wola wypełni się. Ty wzywaj tymczasem naród, którego nigdy nie znałaś, i dawaj im wskazania, które Ja dałem tobie. A jeśli od czasu do czasu „mądry” będzie cię oskarżał, że nazywasz Mnie „Ojcem”, przypomnij mu, że Dziecię się narodziło i nazwano Je imieniem: „Przedziwny Doradca, Bóg mocny, Odwieczny Ojciec, Książę Pokoju.” Módl się za tych, którzy uważają się za doktorów Prawa, aby ich umysły stały się pokorne i ubogie. Módl się, aby wszystkie kraje doszły do Mego Światła i aby zemsta, dręcząca ich serca, została z nich usunięta, abym mógł ogarnąć ich serca Moim Pokojem. Módl się, aby wschód zawarł pokój z zachodem, a północ z południem. Módl się, by ta nadmierna zarozumiałość i miłość własna, które owładnęły niektórych Moich pasterzy, zastąpiła pokora. Módl się, by pojęli, co rozumiem przez słowa:
    „Kto by między wami chciał stać się wielkim, niech będzie waszym sługą. A kto by chciał być pierwszym między wami, niech będzie niewolnikiem waszym, na wzór Syna Człowieczego, który nie przyszedł, aby Mu służono, lecz aby służyć i dać swoje życie na okup za wielu.” Naśladujcie Mnie, waszego Pana, a będziecie żyli…
    ,….powyzszy fragment pochodzi z „Prawdziwe Zycia w Bogu” -Vox Domini

    • duszyczka pisze:

      Dziękuję ks.Adamowi za to przypomnienie.Odmówiłam wczoraj w intencji duszyczek „Różaniec Drogi Krzyżowej”.

  10. Pingback: Światło Betlejem rozproszy mroki czyśćca! | Serce Jezusa

Skomentuj

