Ks. G. Amorth: podczas egzorcyzmu Szatan wyznał: „Każde Zdrowaś Maryjo jest dla mnie jak uderzenie pałką w głowę

G. Amorth o różańcu
Tłumaczenie z włoskiego:
Podczas egzorcyzmu Szatan mi powiedział: „Każde Zdrowaś Maryjo jest dla mnie jak uderzenie pałką w głowę: jeśli chrześcijanie znaliby moc różańca, to dla mnie byłby to koniec”. ks. Gabriele Amorth SSP
Tłumaczył: ks. Krzysztof Zdanowicz

Różaniec„Zawsze odmawiajcie różaniec, róbcie to tak często, jak tylko jest możliwe. Szatan zawsze próbuje zniweczyć tę modlitwę, lecz nigdy tego nie osiągnie. To jest modlitwa Tego, który jest Panem wszystkiego i wszystkich. A Matka Boża nauczyła nas tej modlitwy, jak kiedyś Pan Jezus nauczył nas „Ojcze nasz” (św.o.Pio).

„Odmawiajcie pilnie różaniec. Przez tę modlitwę zagrodzicie drogę duchowi zniszczenia. On chce was unicestwić ! Odmawiajcie różaniec. Tego muru nie pokona żaden zły duch” (MB do Justyny Klotz).

Różaniec jest potężną bronią, by zwyciężyć szatana, pokonać pokusy, zdobyć Serce Pana Boga, otrzymać łaski od Matki Bożej” (św.o.Pio).

„Różaniec jest przedłużeniem Zdrowaś Maryjo, którym można uderzyć, zwyciężyć i zniszczyć wszystkie piekielne moce” (św.Jan Bosko).

O. Pio i różaniec„Ledwie się obudzisz, nie pozostawiaj ani sekundy szatanowi, zaczynaj odmawiać Różaniec – nawet wtedy gdy pracujesz: myjesz naczynia czy cokolwiek innego robisz – bo wtedy nie dajesz miejsca szatanowi, żeby pracował w twoich myślach. A poza tym kroczysz w wolności i zawsze jesteś spokojny” (św.o.Pio).

*****
Maryja zawsze prosi swoje dzieci: „Odmawiajcie Różaniec”

Nasza strona powstała dnia 9 stycznia 2012 – tego dnia minęła 150 rocznica narodzin dla nieba sługi Bożej Pauliny Jaricot (1799-1862), założycielki Papieskiego Dzieła Rozkrzewiania Wiary i Żywego Różańca.

Zapraszamy do naszej róży różańcowej: 
https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/roza-rozancowa/

i do codziennej lektury Pisma Świętego:
Biblia w rok – 7 stycznia: kliknij
: Biblia na 7 stycznia

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Pomoc duchowa i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

70 odpowiedzi na „Ks. G. Amorth: podczas egzorcyzmu Szatan wyznał: „Każde Zdrowaś Maryjo jest dla mnie jak uderzenie pałką w głowę

  1. Magda pisze:

    Odnaleźliśmy niedawno bardzo rzadkie nagranie św. ojca Pio. Kamera uchwyciła jego codzienne zajęcia, spowiedź, a nawet żarty czy moment odprawiania Mszy świętej. To naprawdę niezwykły film, który musisz zobaczyć.

  2. wobroniewiary pisze:

    Odmówmy dziesiątek wynagradzający za bluźnierstwa „Charlie Hedbo” i za biskupów francuskich!

    1) Milczenie czy tchórzostwo? Francja przekracza normy. Nie tylko publikacją „Charlie Hedbo”, ale tym, że nie ma nawet odwagi odpowiedzieć, że Bóg nie jest mordercą.
    Trudno przejść nad tym do porządku dziennego. Trudno mi pojąć, że osoby wierzące, że chrześcijanie w jakimś miejscu świata mogą wykazać się aż taką obojętnością. Że nie mają odwagi stanąć w obronie swojego Boga!

    Fakt, że Charlie Hebdo przekroczył granice humoru i smaku, że złamał normy społeczne, nie jest nowością. Fakt, że na okładce umieścił Boga chrześcijan, splamionego krwią i z kałasznikowem na plecach i podpisał: „Rok później, morderca wciąż na wolności” jest w stylu tego szmatławca. Tak – to nie gazeta, a szmatławiec. Bo obraża i Boga i ludzi. Depcze ich.

    Charlie dopuścił się ewidentnego bluźnierstwa. To mnie osobiście boli i nie mogę milczeć. Ale chyba jeszcze bardziej boli, czy też nie mieści się w granicach przynajmniej mojej wrażliwości, że Francja ma to – mówiąc wprost – w… nosie.

    Biskupi francuscy reagują na Twitterze (na Twitterze!!!) lakonicznym: nie będziemy polemizować z taką retoryką, bo czy to byłaby polemika, której Francja obecnie potrzebuje?

    Tak, takiej polemiki, drodzy francuscy biskupi, właśnie potrzebuje dzisiejsza Francja! Potrzebuje przykładu i reakcji zdecydowanej. Nie słów wzywających do przemocy – to jest jasne. Ale słów wyrazistych, mowy obrony Boga.

    Tak, Bóg ma krew na rękach. Pod gwoździami. To jest krew Miłości. Przelana za nas, także za Francuzów, także za „satyryków” z Charlie Hedbo. Oni może tego nie wiedzą i nie rozumieją. Może trzeba im to powiedzieć. No ale biskupi milczą.

    „Osservatore Romano” wiedział, jak się zachować. I zagrzmiał: „Bóg nie jest mordercą! Użycie Go do uzasadnienia nienawiści to absolutne bestialstwo!”.

    http://gosc.pl/doc/2907420.Milczenie-czy-tchorzostwo

    2) Osservatore Romano odpowiada Charlie Hebdo
    „Bóg nie jest mordercą! Użycie Go do uzasadnienia nienawiści to bestialstwo”
    Dawno watykański dziennik nie używał tak ostrych słów. Nic dziwnego, prowokacja „Charlie Hebdo” nie tylko przekroczyła granice humoru i smaku – zresztą jak zwykle – ale wszelkie normy społeczne. Przypomnijmy, że satyryczny tygodnik francuski w rocznicę zamachu na jego redakcję, na okładce (ukazuje się w kioskach dzisiaj) umieścił Boga chrześcijan, splamionego krwią i z kałasznikowem na plecach. Okładkę podpisano: „Rok później, morderca wciąż na wolności”.

    Na publikację zareagował wczoraj Episkopat Francji. Miałko i bez ikry. Biskupi francuscy napisali jedynie – i to na Twitterze (!) – że nie będą polemizować z taką retoryką. „Czy to byłaby polemika, której Francja obecnie potrzebuje?”.

    Nie wytrzymał za to „Osservatore Romano”. I zagrzmiał: „Bóg nie jest mordercą! Użycie Go do uzasadnienia nienawiści to absolutne bestialstwo!”.
    http://gosc.pl/doc/2907402.Osservatore-Romano-odpowiada-Charlie-Hebdo

    • Maggie pisze:

      Satanizm ….
      Tu trzeba GROMIĆ, bo ze złym się nie dyskutuje … ALE nie można gromić: uciekając do kąta i nabierając wody w usta – nie takie milczenie jest złotem.

      No, cóż .. sami ściągają bicz na siebie … a kalając Pana Boga i chrześcijaństwo … NIE ułagodzą muzułmanów, którzy wkrótce zawładną krajami tych, którzy udzielili im gościny.

  3. Sylwia pisze:

    Wczoraj na jednym z programów ogłądałam jakiś dokument przez chwilę który niby opowiadał o cudach .Wszystko byłoby ok bo pokazali cud za wstawiennictwem Papieża Jana Pawła II , pokazali cud za wstawiennictwem Matki Bożej Częstochowskiej . Ale to co pokazali dalej to szkoda słów -jakiegoś indiańskiego szamana ,który wyrzuca złe duchy i dzieją się cuda bo on je wyrzuca. I była u niego dziewczyna która jest chrześcijanką i on jej pomógł.. Nie mam słów… Potem jakąś sektę cytujacą słowa Pisma Świętego w której ludzie wpadają w trans i trzymają węże na swych rękach. Ten co stworzył ten dokument nieźle sobie wymyślił by pomieszać dobro ze złem . I ktoś nie świadomy zagrożenia sobie takie coś oglądanie i powie że jest to ok .. Bo skoro szaman pomógł to po co księża, a przecierz to prowadzi do zguby . Tylko ksiądz Egzorcysta może egozrcyzmować a nie jakiś świecki i szaman . Ręce mi opadły jak można już manipulować ludźmi .. Czarny kombinuje jak może.
    Więc Różaniec jest wspaniałą bronią na coś takiego .

    • Maggie pisze:

      Sylwio, jeśli sobie przypominasz, to JPII oficjalnie ustanowił Różaniec egzorcyzmem. Jak daleko sięgam pamięcią, to widzę JPII przechadzającego się z Rożańcem w ręku.

  4. Marakuja pisze:

    Nie na temat, ale może ktoś coś mi doradzi. Usunęłam historię przeglądania i nie potrafię się w gmailu zalogować na te konta, których haseł nie miałam zapamiętanych przez gmaila. Nie da się wykonać opcji: dodaj konto. Klikam na dodaj konto i wracamy do początku, czyli na to jedno konto z zapamiętanym hasłem. Odfajkowanie zapamiętania hasła też nie działa. Musiałam wejść na chrome, żeby zalogować się na te konta, a ze zwykłego googla nie da się. Co robię nie tak?

    • Krzysztof pisze:

      @Marakuja Wydaje mi się, ze musisz się najpierw z tego konta wylogować. Jak się wylogujesz, to pojawi się opcja dodaj konto.

      • Marakuja pisze:

        Nie da się wylogować, w tym problem. Wylogowuję się się i pojawia się na nowo tylko to jedno konto z zapamiętanym hasłem. Krzysztof dzięki za radę, ale już się poddałam. Odpalam po prostu chrome gdy chcę wejść na pozostałe konta. Może pojawił się jakiś błąd, który kiedyś zniknie.

    • mkm80 pisze:

      Podaj w jakiej przeglądarce wyczyściłaś historię przeglądania (firefox, opera, IE) oraz czy usunełaś tylko historię czy jeszcze cookies i inne. Czy czyściłaś z poziomu przeglądarki czy jakimś zewnętrznym programem np. ccleaner?

      • Marakuja pisze:

        Wyczyściłam w operze z poziomu przeglądarki historię przeglądania i pobierania, ciasteczka, obrazy i pliki pamięci podręcznej.

        • mkm80 pisze:

          Ok. Zaczniemy od najprostszego:
          Wejdź w operze na ustawienia – prywatność i bezpieczeństwo – ciasteczka – wszystkie ciasteczka i dane witryn – usuń wszystkie. Wyłącz i włącz operę.
          Generalnie możliwości jest tysiąc 😦 i nie gwarantuję która zadziała.
          Gmail nie wspiera opery i nie zaleca jej używania 😦

    • wobroniewiary pisze:

      A opcja odzyskiwania hasła na gmailu? podałaś przy zakładaniu konta jakiś inny pomocniczy adres e-mail aby zresetować hasło?
      Jeszcze jedno, nie wiem jaki masz system na komputerze ale popatrz w panelu sterowania tam powinien być taki fajny myk jak menadżer poświadczeń który zapamiętuje wpisywane hasła.

      • Marakuja pisze:

        Ewa nie chodzi o hasło, po prostu gdy klikam „dodaj konto” otwiera się ponownie tylko to jedno z zapamiętanym kontem. Mam win7

        • Marakuja pisze:

          A jak klikam „wyloguj” to po ponownym otwarciu jestem i tak zalogowana na to jedno konto.

        • wobroniewiary pisze:

          To nie ja ci odpisywałam, tylko Kazimierz, ja w tych sprawach zielona jestem

          No i uważaj, bo zaraz oberwiesz, że nie na temat się wypowiadasz 😀
          A ja nie na temat odpowiadam 😀 😀

    • Marakuja pisze:

      mkm80 zrobiłam to wszystko i nie zadziałało. Będzie pewnie tak jak piszesz, że gmail nie „lubi” opery. To jedno jedyne konto, które mi się otwiera w operze, ma zapamiętane hasło, a kliknęłam kiedyś to hasło przypadkowo i nie da się już „odkliknąć”. Może powinnam po prostu zmienić przeglądarkę na mozillę, dziękuję Ci za pomoc 🙂

  5. kasiaJa pisze:

    ORĘDZIE NA KAŻDY DZIEŃ
    Drogie dzieci! Dzisiaj wzywam was do odnowy modlitwy w waszych rodzinach. Drogie dzieci, nakłońcie najmłodszych do modlitwy i niechaj dzieci chodzą na Mszę św. Dziękuję, że odpowiedzieliście na moje wezwanie (7 marca 1985).

  6. wobroniewiary pisze:

    List od Ewy Jurasz z Medziugorje
    Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

    Kochani,
    wczoraj wrócilismy z Medziu. Po drodze mielismy spotkanie z o.Jozo. Do napisania tego co nam powiedział zmobilizowały mnie te maile, które przychodzą odnośnie Tuska etc. do podpisywania petycji.
    o. Jozo powiedział wprost do Polaków – nie tylko do nas – dając przykład Medziugorja, jak milicja zabroniła wchodzić na wzgórza, że postem mozna wszystko rozwiązać.
    Powiedział, że jak NIE POMOŻEMY RZĄDOWI, JAK NIE ZACZNIEMY POŚCIĆ, ABY SZATANA ODPEDZIĆ OD NASZYCH GRANIC TO STANIEMY SIĘ TAK JAK WŁOCHY, FRANCJA, CZY INNE KRAJE EUROPY, które zatraciły wszystko. Dlatego trzeba zmienic kierunek petecji i nie do ludzi, tylko do Boga w poście i modlitwie za Ojczyznę się zwrócic.
    Dlatego do odpowiedzialnych za rózne wspólnoty apelujemy, aby w swoich grupach podjąć nowenny i post, aby w kazdym dniu ktoś pościł. Nie patrzmy juz na piątek i środę, że ludzie Medziugorja wtedy poszczą, ale jak bedzie trzeba, aby np. cały miesiąc był obstawiony, to pościmy my np w czwartek lub w niedziele, a we srode czy piatek coś przekąśmy, aby nie paść z głodu.
    Z nowen proponujemy naszą Nowenne do Bozego Miłosierdzia jest rok Miłosierdzia przecież, i kolejna inicjatywa, która juz funkcjonuje na lubelszczyźnie, aby objąć nowennami modlityw i postu poszczególnych posłów (niekoniecznie z prawej strony tylko) i zamawiać Msze św. w intencji za Ojczyznę.
    Dla osób, które są pojedyncze, nie należą do wspólnot a chciałyby się w to właczyć – proszę pisac do mnie będziemy tworzyć takie grupy modlityw i postu za Ojczyznę. Prosze powyższy apel rozgłosić na waszych www i blogach. Do modlitwy mozemy zaprosic również cały POLSKI NIEBIAŃSKI FRONT POMOCY czyli naszych ŚWIĘTYCH i BŁOGOSŁAWIONYCH.
    Ewa
    nie ma na co czekać.

    *************

    Drogie dziecko!

    Czy wyobrażasz sobie Mnie jako swojego dziadka?
    Mam wiele lat, więc ludzie myślą, że wyglądam jak stary człowiek.
    A Ja nie jestem stary. Posłałem mojego Syna, Jezusa, aby pokazał ci, jaki jestem naprawdę.

    Jezus był odważny i silny. Ciężko pracował jako cieśla, nauczał, pokonywał demony, ucieszył burzę i powywracał stoły bankierów w świątyni.

    Pomyśl o Mnie jako o Ojcu Jezusa. Stworzyłem cały świat. Pokonałem całe armie jednym ruchem ręki.
    Jeśli myślisz, że jestem słaby albo głuchy, to myślisz o niewłaściwym Bogu, moje dziecko.
    Słucham cię i czekam, aby ci pomóc.
    Zawołaj Mnie! Nie jestem twoim dziadkiem ani pradziadkiem. Jestem twoim Ojcem, władcą wszechświata. I mam wielką moc.

    Twój Silny Ojciec,
    Bóg
    —————
    *Iz 59, 1*:
    Nie! Ręka Pana nie jest tak krótka,
    żeby nie mogła ocalić,
    ani słuch Jego tak przytępiony,
    by nie mógł usłyszeć.

    • Bogusia pisze:

      Ja wczoraj na spowiedzi św. dostałam pokutę: „Koronka do Bożego Miłosierdzia za Ojczyznę”. Możecie sobie wyobrazić jak się ucieszyłam. 🙂

      • wobroniewiary pisze:

        Ks. Adam bardzo popiera tę inicjatywę i na wieczór- jutro rano przyszykuje wpis na ten temat

        • Bogusia pisze:

          Dużo osób ma problemy z postem. Od jakiegoś czasu obserwuję, że coraz mniej osób pości, choćby tylko w piątki powstrzymując się od pokarmów mięsnych. Dla mnie to najłatwiejszy post. O chlebie i wodzie to już w ogóle heroizm.
          Opowiem może o moim sposobie postu, może komuś w ten sposób pomogę?
          Ja zaczęłam pościć od jakiegoś czasu od godziny 13:00 do następnego dnia do 06:00 rano. Może to nic wielkiego, ale ofiaruję te godziny (tylko woda do picia lub herbata niesłodzona) Panu Jezusowi za Ojczyznę. Widzę też zbawienne działanie takiej metody na mój organizm. I też łatwo nie jest czasami, ale z Bożą pomocą wszystko się udaje.
          Jak do tego dołożymy post ścisły (chleb i woda) w środę i piątek to wyprosimy łaski, o które się modlimy.
          Polecam ten sposób szczególnie matkom zatroskanym o los swoich dzieci, uwikłanych w trudne czy zatracające duszę rzeczy. Oczywiście nie zapinając o Różańcu!
          Taki sposób modlitwy to wielka moc na złego. Polecam.

        • Ola pisze:

          Bogusiu,dziękuję 🙂
          Można też pościć podobnie jak w Wielki Piątek-3 posiłki bezmięsne,w tym tylko jeden do syta.
          Można też pościć od słodyczy,telewizji,internetu.
          Może to być choćby jedno umartwienie-odmówienie sobie czegoś w ciągu dnia.
          Nie każdy potrafi,jest powołany,do wielkich umartwień.Są dusze małe,słabe,najmniejsze,jak dzieci,od których Bóg nie wymaga wielkich heroicznych postów,ale przyjmuje małe,drobne umartwienia i pochyla się nad nimi jak nad niezdarnymi laurkami małych dzieci niepotrafiących jeszcze pięknie pisac czy rysować.Przyjmuje te małe bazgrołki jak arcydzieła wielkich artystów,jeśli są tworzone z miłości 🙂
          Warto próbować 🙂

  7. wobroniewiary pisze:

    Ks. A. Posacki na fb:

    DZIŚ – BOŻE NARODZENIE W KOŚCIOŁACH WSCHODNIEGO CHRZEŚCIJAŃSTWA!
    Popatrzmy więc na Wschód! Uczmy sie od Wschodu antropologii serca i modlitwy serca! Jest to ważne dla nas!

    „Modlitwa Jezusowa” stanowi jeden z najważniejszych nurtów w duchowości wschodniej, szczególnie tzw. hesychazmu, ale niektórzy znaczący teologowie widzą w niej „istotny typ mistyki prawosławnej” (S. Bułgakow), a nawet „serce prawosławia”. Modlitwa ta polega na nieustannym wzywaniu imienia Jezus, stąd jej nazwa: „Modlitwa Jezusowa”. Czerpie ona swą siłę z mocy Bożego Imienia: imienia Jahwe w Starym Testamencie, imienia Jezus w Nowym Testamencie, zwłaszcza z księgi Dziejów Apostolskich: „Każdy, kto będzie wzywać imienia Pańskiego, będzie zbawiony” (Dz 2, 21).

    Imię utożsamia się z osobą. Modlitwa Jezusowa, podobnie więc jak Różaniec jest modlitwą w pełni personalistyczną, w przeciwieństwie do azjatyckiej mantry, z którą nieopatrznie ją porównywano (podobnie jak Różaniec). Modlitwa Jezusowa bardzo przypomina Różaniec, gdyż podobnie jak on wzywa Święte Imiona, które otrzymaliśmy w Ewangelii.

    Modlitwa Jezusowa jest zarazem Modlitwą serca, gdyż ściśle wiąże się z antropologią serca, o czym przypomina św. Paisjusz Wieliczkowski. Jej celem jest bowiem, „ciągle nosić w sercu najsłodszego Jezusa i płonąć niewymowną miłością do Niego przez nieustanne wspominanie jego umiłowanego Imienia”. Jak pisał mnich Kościoła Wschodniego o. Lev Gillet, „wzywanie imienia Jezusa jest dostępne dla najskromniejszych czcicieli, ale również ich wprowadza w najgłębsze tajemnice” . Podobnie jest z Różańcem, który jest dla „małych” i „wielkich” w jednakowym stopniu praktyką „mądrości serca”.

    Oto ta modlitwa:

    • mkm80 pisze:

      Ja to praktykuję od 6m-cy i polecam wszystkim. Nie wiedziałem, że bracia na wschodzie to praktykują. Zaczęło mi się od „Jezu, ufam Tobie” po każdej koronce kilkanaście? (nie określę bo tego się nie liczy) razy, a potem zacząłem moje ulubione poranne wezwanie po kilkanaście? razy… Nie codziennie ale potrzebuję tego co jakiś czas. Jak teraz, bo dziś zasiliłem szeregi bezrobotnych w tym kraju:).

      • Sylwia pisze:

        mkm80 , a wiesz też czasem idę do tej modlitwy . „Modlitwa Jezusowa” mi się przyśniła i dociekałam co to za modlitwa bo nie znałam jej – usłyszałam wyraźnie bym się nią modliła . I gdy ją poznałam i podpytałam kapłana to ją też czasem praktykuję .. Jest wspaniała ..

  8. wobroniewiary pisze:

    Psalm na dziś ❤

    PSALM 7
    Modlitwa oczernionego

    1 Skarga Dawida, którą wyśpiewał do Pan z powodu Kusza Beniaminity.
    2 Panie, Boże mój, do Ciebie się uciekam;
    wybaw mnie i uwolnij od wszystkich prześladowców,
    3 by kto – jak lew – mnie nie porwał
    i nie rozszarpał, gdy zabraknie wybawcy.

    4 Boże mój, Panie, jeżeli ja to popełniłem,
    jeśli nieprawość plami moje ręce,
    5 jeśli wyrządziłem zło swemu dobroczyńcy
    i swego wroga złupiłem doszczętnie,
    6 to niech nieprzyjaciel ściga mnie i schwyci,
    i wdepcze w ziemię me życie,
    a godność moją niechaj w proch obali.

    7 Powstań, o Panie, w Twym gniewie,
    podnieś się przeciw zaciekłości mych ciemięzców,
    wystąp w sądzie, jaki zapowiedziałeś.
    8 Gromada narodów niechaj Cię otoczy,
    a Ty zasiądź ponad nią wysoko.
    9 Pan jest Sędzią narodów:
    Panie, przyznaj mi słuszność, według mej sprawiedliwości
    i według niewinności, jaka jest we mnie.

    10 Niechaj ustanie nieprawość występnych,
    a sprawiedliwego umocnij,
    Boże sprawiedliwy,
    Ty, co przenikasz serca i nerki.
    11 Tarczą jest dla mnie Bóg,
    co zbawia prawych sercem.

    12 Bóg – Sędzia sprawiedliwy,
    Bóg codziennie pałający gniewem.
    13 Jeśli się [kto] nie nawróci,
    miecz swój On wyostrzy;
    14 przygotuje na niego pociski śmiertelne,
    sporządzi swe ogniste strzały.

    15 Oto [tamten] począł nieprawość, brzemienny jest udręką
    i rodzi podstęp.
    16 Wykopał dół i pogłębił go,
    lecz wpadł do jamy, którą przygotował.
    17 Jego złość obróci się na jego głowę,
    a jego gwałt spadnie mu na ciemię.
    18 Ja zaś uwielbiam Pana za Jego sprawiedliwość,
    psalm śpiewam imieniu Pana Najwyższego.

  9. Magda pisze:

    Super artykuł 😉

    To jak – wychodzimy?
    Rozpiszmy referendum w sprawie dalszego członkostwa lub wyjścia z Unii. Daję głowę, że ci, którzy teraz straszą nas „nadzorem” lub pozbawieniem prawa głosu w UE, rozkręcą kampanię pod hasłem: zostańcie z nami.

    Im bliżej referendum w Wielkiej Brytanii, tym większa panika w głowach brukselskich urzędników i stolicach największych państw. Okazuje się bowiem, że liczba zwolenników wyjścia z UE systematycznie na Wyspach wzrasta i nie jest wykluczone, że w przyszłym roku Brytyjczycy powiedzą Unii „goodbye”.
    http://gosc.pl/doc/2906176.To-jak-wychodzimy

  10. Małgosia pisze:

    Niech mi ktoś to wyjaśni
    ustawa medialna nie podpisana w dalszym ciągu
    Pan prezydent na akcję wośp przekazuje swoje narty
    Czy ktoś to rozumie???

  11. Sebro pisze:

    Biskup Mering dał czadu 😀

    „Z wielkim zdumieniem i oburzeniem przeczytałem Pańską opinię o “zamachu stanu” w Polsce. Naprawdę znam mój Kraj lepiej niż Pan: żyję w mojej Ojczyźnie już 70 lat; zapewniam Pana, że wybory Pana Prezydenta i nowego Rządu w Polsce nie są dowodem braku demokracji. Wybory ukazały, że większość zwykłych obywateli mojego kraju chce zmiany. Problem w tym, że ci, którzy mieli dotąd władzę, na tej decyzji tracą; nie chcą się zatem poddać werdyktowi wyborów i wykorzystują dla swoich interesów także Parlament Europejski”

    A dalej jest jeszcze lepiej:
    „Nie ma dziś w Brukseli polityków wysokiej klasy, czyli ludzi poszukujących dobra wspólnego społeczeństw tworzących Unię Europejską. Poprawność polityczna idąca w parze z małostkowością nie sprzyja mądrości. Szkoda, że – jak to kiedyś mówił pan Chirac – także “Pan stracił okazję, by siedzieć cicho”.

    Wiem, że nie zmieni Pan swego stanowiska i Polaków nie przeprosi. Trzeba wielkości, by uznać swój błąd.”

    Głos pasterza Patrioty, oby więcej takich.

    http://wpolityce.pl/kosciol/277360-mocny-list-bp-mering-pisze-do-martina-schulza-naprawde-znam-moj-kraj-lepiej-niz-pan-stracil-pan-okazje-by-byc-cicho-czytaj-calosc

  12. Małgosia pisze:

    I kolejne:
    A co tu powiecie?
    Rząd Beaty Szydło zaakceptował decyzje Unii Europejskiej zmuszającą Polskę do przyjęcia muzułmańskich imigrantów. Po całej serii wypowiedzi, które sugerowały odrzucenie tego dyktatu, rząd skapitulował, nie próbując nawet, jak Słowacja zaskarżyć tej decyzji do sądu unijnego

    http://www.fronda.pl/a/marian-pilka-import-islamu-do-polski-to-zdrada-cywilizacji-chrzescijanskiej,63543.html

    • Sebro pisze:

      Weź zacznij śledzić normalne media, bo Fronda to sama nie wie po której stronie stoi.

      poniżej link do wypowiedzi pani premier Szydło:
      http://wpolityce.pl/polityka/277331-premier-szydlo-bedziemy-odklamywac-to-co-jest-efektem-histerii-wywolanej-przez-politykow-opozycji-ktorzy-chca-zbic-na-tym-kapital-polityczny

      A w nim: „Wypełniamy zobowiązania poprzedniego rządu. Gotowość dotyczy 100 osób. Chcemy mieć możliwość decyzji o tym, że będziemy zapraszać osoby, jakie chcemy. (…) Polska postawi swoje warunki. Pozostałe kwestie związane z imigrantami są rozstrzygane. My również uczestniczymy w dyskusji, która toczy się w UE”

      Jest chyba delikatna różnica w interpretacji? Zgodzili się na razie na 100 osób i dążą do tego, żeby to była setka wybranych przez nas a nie nam narzuconych. A ta setka to mogą być chociażby syryjscy chrześcijanie.

    • Marakuja pisze:

      Małgosia tu na Niezależnej trochę inaczej to wygląda. Poza tym pamiętam wypowiedź pani Premier, ze rząd chce być wiarygodny i wywiązać się z niestety czasem beznadziejnych decyzji poprzedników. Z Frondą trzeba trochę uważać, lubi podsycać sensacje. Nie wiem jak Wy, ale ja mam jakoś zaufanie do pani Szydło i do rządu. Wiedza co robią i kiedy to mają zrobić. Bardzo dużo zrobili w krótkim czasie i byli świetnie przygotowani. Jednak co do tych „małoletnich” to mam mieszane uczucia- w Szwecji ci małoletni to dorosłe roszczeniowe chłopy. Mam nadzieje, że u nas sie z teho faktu wnioski jakieś wyciągnie.
      http://niezalezna.pl/74661-uchodzcy-w-polsce-najpierw-kobiety-dzieci-i-chrzescijanie

  13. wobroniewiary pisze:

    Zachodnie media ujawniają bulwersujące przecieki z policyjnego raportu, dotyczącego seksualnych i rabunkowych napaści, jakich mieli dopuścić się w Niemczech, podczas sylwestrowej nocy, rozwydrzeni imigranci.
    Jak podaje brytyjska gazeta „The Telegraph”, powołując się na niemiecką prasę, jeden z zamieszanych w ekscesy mężczyzn, bezczelnie powiedział policjantom z Kolonii:

    Jestem Syryjczykiem. Musicie traktować mnie życzliwie. Pani Merkel mnie zaprosiła.

    Inny podarł na oczach policjantów swoje pozwolenie na pobyt w Niemczech.

    Nie możecie mi nic zrobić. Jutro dostanę nowe

    — rzucił.
    Według lokalnej niemieckiej prasy, jak podkreśla „The Telegraph”, bezpośrednio po sylwestrowych zajściach w Kolonii policja zatrzymała 15 mężczyzn, ale zostali oni zwolnieni.
    14 było z Syrii, a jeden pochodził z Afganistanu. To bolesne, ale taka jest prawda
    — relacjonował jeden z policjantów
    Dodał, że kilka zatrzymanych osób przebywało w Niemczech dopiero od kilku tygodni.
    Miejmy nadzieję, że następnym razem kanclerz Angela Merkel sto razy zastanowi się, zanim zaprosi do Europy tak zuchwałych gości.
    Za: http://wpolityce.pl/swiat/277393-co-za-zuchwalosc-sprawca-napasci-w-kolonii-do-policjantow-jestem-syryjczykiem-musicie-traktowac-mnie-zyczliwie-pani-merkel-mnie-zaprosila

  14. Sylwia pisze:

    Przytuli mnie ktoś .. bo mi smutno .. 😦 😦 😦

    • wobroniewiary pisze:

      Chyba nie tak jak mi… 😦

      • Sylwia pisze:

        Nie wiem jak Tobie jest smutno mogę się tylko domyślać .. ale mi jest smutno jak nigdy dotąd .. bo nie mogę czegoś zrozumieć .. staram się jakoś ten smutek zwalczać ale nie umiem jak na razie ..

        • Bogusia pisze:

          Smutek trzeba przemodlić!
          A może nosicie pustynię w sercach jak św. Paweł. To dobre, to przestrzeń gdzie Bóg działa.
          Jezu ufamy Tobie!

        • Bogusia pisze:

          Już nie jestem w życiu sam, nad mym życiem czuwa Pan…
          Dziękuję Olu. 🙂
          Uśmiech sam się ciśnie na twarz patrząc na te dzieci. 🙂

      • Sylwia pisze:

        Ewuniu patrz jakie piękne słowa dostałam od znajomej na fr – prawdopodobnie chyba to Sarah Young ..
        ZAUFAJ MI TU I TERAZ. Przechodzisz intensywne szkolenie na torze przeszkód zaprojektowanym specjalnie dla ciebie. Nie ty wybrales ten szlak ,to Ja wyznaczam ci drogę. Nie wszystko ,co robię ,jest dla ciebie zrozumiałe ,dlatego mówię raz jeszcze :” Zaufaj Mi „. Las jest gęsty i nie zawsze jasno widzisz to ,co jest przed tobą ,za tobą czy wokół ciebie. Złap Mnie za rękę i nie puszczaj ,gdy brniesz ścieżką pośród mrocznych cieni. Choć Mnie nie widzisz ,Moja obecność jest rzeczywista i pewna niczym skała. Znajdź we Mnie nadzieję ,najukochansze dziecko, bo otaczam cię opieką. Skup się na radości ,jaka płynie ze Mnie i ze wszystkiego ,czym dla ciebie jestem- nawet jeśli okoliczności domagają się twojej uwagi. Nie daj się opetac swoim problemom i szukaniu dla nich najwlasciwszych rozwiązań. Zawierz Mi czekaj w Mojej obecności pełen nadziei na to,co dla ciebie uczynie .

        Kto między wami boi się Pana, niech słucha głosu Jego Sługi! Kto chodzi w ciemnościach i bez przebłysku światła, niechaj imieniu Pana zaufa i niech na swoim Bogu się oprze !
        Iz 50,10
        Czemu jesteś zgnębiona ,moja duszo ,i czemu jeczysz we mnie? Ufaj Bogu ,bo jeszcze Go będę wyslawiać : Zbawienie mego oblicza […].
        Ps 42,6
        Ale ja wypatrywac będę Pana, wyczekiwac na Boga zbawienia mojego Bóg mój mnie wysłucha .
        Mi 7,7

        Choć nadal mi smutno to te słowa jakoś są dla mnie ukojeniem .. myślę że i do Ciebie trafią ❤

        ps.
        na Fb robią czystki u tych co mają prawicowe poglądy , mojemu znajomemu już drugi raz konto zablokowali .. za to że miał poglądy prawicowe i bronił wiary – powodu nie podali ale takie przypuszczenia można wyciągnąć ..

    • Marian pisze:

      Pomódl się , Pan Jesus Cię przytuli …

  15. Paweł pisze:

    Kto pobożnie odmawiać będzie co dzień, rano i wieczór trzy „Zdrowaś Maryjo” i wzywać pomocy N. P. Maryi, aby go zachowała od grzechu śmiertelnego, ten nieprędko upadnie, a choćby i upadł długo w grzechu nie pozostanie i albo nawróci się, albo zaniecha tej modlitwy.

    Bardzo wielu Świętych znało ten sposób czczenia N. P. Maryi i go gorliwie szerzyło.

    Św. Mechtylda, Zakonu św. O. Benedykta (1241 – 1299) w książce pt. „Księga o Łasce szczególnej”, w rozdz. 47 wspomina o nabożeństwie trzech „Zdrowaś Maryjo”.

    „Podczas gdy Mechtylda modliła się do N. P. Maryi, aby była obecną przy jej śmierci, odpowiedziała jej N. P. Maryja: «Uczynię to z pewnością, ale chcę, abyś co dzień trzy „Zdrowaś Maryjo” odmawiała.

    Pierwsze odmawiać będziesz na uczczenie tej mocy, jakiej mnie udzielił Wszechmocny Bóg Ojciec na niebie i na ziemi – za to ja będę obecną przy twej śmierci, wzmocnię cię i oddalę od ciebie ataki nieprzyjaciół.

    Drugie odmawiać będziesz na uczczenie wiedzy i rozumu, jakim obdarzył mnie mój Syn w nieskończonej Swej Mądrości, tak że w poznawaniu Trójcy Św. przechodzę wszystkich Świętych i jaśnieję jako słońce – za to ja będę obecną przy twej śmierci, napełnię światłem wiary i mądrości duszę twą i ciemności cię nie zwyciężą.

    Trzecie odmawiać będziesz na uczczenie miłosierdzia; Duch Święty napełnił mię taką miłością i uczynił mię tak kochającą i tak kochaną, że po Bogu ja jestem najbardziej miłosierną – za to ja będę obecną przy twej śmierci i napełnię twą duszę miłością i słodyczą, że wszelka gorycz śmierci dla ciebie w rozkosz się przemieni»”.

    Św. Bonawentura jako Generał Zakonu św. Franciszka, polecił w r. 1262 aby co dzień po Komplecie na głos dzwonka bracia zakonni odmawiali trzy „Zdrowaś Maryjo” ku czci N. P. Maryi, bo według tradycji była to godzina zwiastowania anielskiego.

    Św. Koleta (1381 – 1447) swym siostrom Klaryskom poleciła odmawianie trzech Pozdrowień anielskich jako skuteczny środek przeciwko trzem namiętnościom świata.

    Bł. Maria Willana Z. św. Ojca Dominika miała szczególne nabożeństwo dla tej praktyki pobożnej. Jej to w uroczystość Wniebowzięcia powiedziała N. P. Maryja: „Tym nabożeństwem nie tylko uzyskasz wszystko o cokolwiek prosić będziesz, lecz także przyrzekam ci, że szczególną cię otoczę opieką w życiu i przy śmierci, a także tych, co cię naśladować będą. Uwolnię ich od niebezpieczeństw wewnętrznych i zewnętrznych i doznają mej opieki w każdej chwili”.

    Święty Leonard, Franciszkanin, sławny Misjonarz, (1676 – 1751) przez 50 lat swojego apostolstwa, w całych Włoszech głosił to nabożeństwo.

    Św. Alfons Liguori, doktor Kościoła św. († 1787) gorliwym był apostołem nabożeństwa trzech „Zdrowaś Maryjo”. W licznych pismach swych 20 razy o nim wspomina, podnosi jego praktyczność, skuteczność i wielkość.

    „Nie przestańmy nigdy w nawoływaniu wszystkich pobożnych czy też grzeszników do odmawiania rano i wieczór trzech «Zdrowaś Maryjo» ku czci N. Panny, aby Ona zachowała nas od grzechu śmiertelnego”.

    [Według: „Za Przyczyną Maryi. Przykłady opieki Królowej Różańca św.”, Przedruk z roczników Róży Duchownej (1898 – 1925), redagował O. Teodor Jakób Naleśniak św. Teologii Lektor Zakonu Kaznodziejskiego. Tom I. (Przykłady na maj). Lwów. Wydawnictwo OO. Dominikanów. 1926, ss. 9-12.]

    Znalezione na stronie: http://www.ultramontes.pl/rosarium_i_i_2.htm

      • Paweł pisze:

        Dzięki za podanie linku. Z tą książeczką (oryginalną, przedwojenną), którą pod tym linkiem cytujecie, zetknąłem się osobiście po raz pierwszy ponad 20 lat temu. Mogłem ją sobie wtedy tylko wypożyczyć od znajomego, należącego do Franciszkańskiego Zakonu Świeckich. Skserowałem sobie wtedy z niej poniższą Nowennę, którą od tamtego czasu wielokrotnie przez lata odprawiałem, dopóki zdrowie mi na to pozwalało (czyli do 2006 roku). Książeczka ta, tak jak podajecie, to była przedwojenna pozycja: Siostry Wizytki „Nabożeństwo Trzech Zdrowaś Maryja”, Kraków 1939 r.

        Po latach, ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu, książeczka ta została wznowiona w roku 2006 przez Wydawnictwo „Maria Vincit” z Wrocławia i posiada IMPRIMATUR +Adama Stefana Sapiehy, Księcia-Metropolity Krakowskiego, z dnia 7 listopada 1927 r.
        Dzięki temu wznowieniu mogłem ją sobie kupić na własność w jednej z księgarni w Szczecinie.
        (Kupiłem też kiedyś inną książeczkę o tej tematyce: „Nabożeństwo Trzech Pozdrowień Anielskich” Alfonsa Alojzego Kaczyńskiego, wydaną w roku 1993 przez Michalineum „za zgodą Kurii Diecezjalnej Warszawsko-Praskiej z dnia 28 I 1993 r.”).

        Z nabożeństwa „Trzech Zdrowaś Maryjo” wywodzi się taka oto modlitwa:

        NOWENNA DO MATKI BOŻEJ OD TRZECH ZDROWAŚ MARYJO, zwana „NOWENNĄ SKUTECZNĄ”:

        Modlitwa pierwsza [o Potędze Matki Bożej pochodzącej od Ojca Przedwiecznego] : „O Maryjo, Panno można, dla której nie ma nic niepodobnego, przez ową władzę, jaką Cię obdarzył Ojciec Wszechmocny, błagam Cię, przybądź mi na pomoc w potrzebie, w jakiej się znajduję, a że możesz mi dopomóc, nie opuszczaj mnie i posłuchaj. Jeżeli więc to, o co błagam, zgodne jest z najmilszą i najświętszą wolą Bożą, proszę Cię, o Wszechmocy błagająca, wstaw się za mną do Twojego Syna, który Ci niczego odmówić nie może. Błagam Cię o tę łaskę w imię tej Potęgi bez granic, jakiej Ci Ojciec Niebieski udzielił, i dla której uczczenia wraz ze świętą Mechtyldą, której objawiłaś tę zbawienną praktykę Trzech Zdrowaś Maryjo, wołam do Ciebie: Zdrowaś Maryjo i t. d.”

        Modlitwa druga [o Mądrości Matki Bożej pochodzącej od Syna Bożego]: „Dziewico Maryjo, któraś jest nazwana Stolicą Mądrości, gdyż Mądrość niestworzona, Słowo Boże mieszkało w Tobie… Ty, której Syn Twój czcigodny udzielił tyle ze swej wiedzy Boskiej, ile tylko stworzenie najdoskonalsze otrzymać może – Ty znasz mą wielką nędzę i wiesz, jak bardzo potrzebuję Twej pomocy… Ufny w Twą Mądrość, od Boga Ci daną, powierzam Ci się zupełnie prosząc, byś wszystko urządziła z mocą i słodyczą ku jak największej chwale Bożej i jak największemu dobru mej duszy. Racz mi dopomóc w sposób, jaki uważasz za najlepszy do osiągnięcia tego celu. O Maryjo, Matko Mądrości Bożej, racz proszę uzyskać dla mnie tę cenną łaskę, której się dopraszam; błagam Cię o nią w imię owej niezrównanej Mądrości, jaką Cię Słowo Przedwieczne, Syn Twój oświecił, a ku której uczczeniu wraz ze św. Antonim Padewskim i ze św. Leonardem de Portomaurizio, którzy tak gorliwie Trzy Zdrowaś Maryjo rozpowszechniali, wołam do Ciebie: Zdrowaś Maryjo i t. d.”

        Modlitwa trzecia [o Miłosierdziu Matki Bożej pochodzącym od Ducha Świętego]: „O dobra i litościwa Matko Miłosierdzia, któraś sama nazwała się ‚Matką Najmiłosierniejszą’ [objawiając się Esteli Faguette w Pellevoisin] – błagam Cię, byś mi okazała Twą dobroć pełną współczucia. Im większa jest moja nędza, tym bardziej pobudzi Cię do litości. Wiem, że bynajmniej nie zasługuję na tę łaskę, którą otrzymać pragnę, gdyż tak często Cię zasmucałem, obrażając Twego Boskiego Syna. Ale choć ciężko zawiniłem, żałuję szczerze, żem obraził Serce Jezusa i Twoje. Przeto przebacz mi moją dotychczasową niewdzięczność, a bacząc jedynie na Twoją dobroć, pełną miłosierdzia, i na chwałę, jaka stąd wyniknie dla Boga i dla Ciebie, uproś mi u Miłosierdzia Bożego łaskę, o którą błagam przez Twoje wstawiennictwo. O Ty, której nikt nigdy nie wzywał na próżno, ‚o łaskawa, o litościwa, o słodka Panno Maryjo’, racz mi dopomóc! Proszę Cię przez ową miłosierną dobroć, jaką Cię Duch Święty dla nas napełnił i ku której uczczeniu wraz ze św. Alfonsem Liguorim, Apostołem Twego Miłosierdzia i Nauczycielem Trzech Zdrowaś Maryjo, wołam do Ciebie: Zdrowaś Maryjo i t. d.”

  16. m-gosia pisze:

    Kochane Panie Ewa i Sylwia oddajcie swój smutek Matce Przenajświętszej i Jej Synowi (zresztą Wam tego nie trzeba nawet mówić). Tak bardziej przyziemnie czy bierzecie w tych jesiennych i zimowych miesiącach witaminę D3 najlepiej z witaminą K2.Pozdrawiam Was.Będę pamiętać w modlitwie.

  17. Anna pisze:

    Joanno, +++

  18. m-gosia pisze:

    O modlitwie(nabożeństwie) 3 Zdrowaś Maryjo dowiedziałam się oczywiście z WoWiTu,a modlić się należy rano i wieczorem w następujący sposób:
    Dziękujemy Trójco Przenajświętsza za potęgę udzieloną Najświętszej Maryji Pannie- Zdrowaś Maryjo…
    Dziękujemy Trójco Przenajświętsza za mądrośc udzieloną Najświętszej Maryji Pannie- Zdrowaś Maryjo…
    Dziękujemy Trójco Przenajświętsza za słodycz i miłosierdzie udzielone Najświętszej Maryji Pannie- Zdrowaś Maryjo…

    • Lucyna pisze:

      I jeszcze na końcu dodaje się: Moja droga Matko Panno Maryjo ,zachowaj mnie dziś od grzechu śmiertelnego i udziel mi bezcennej łaski wytrwania w dobrym.

      Choruję na depresję, kiedy mam kłopoty z zebraniem się do pójścia na mszę to modlę się tą modlitwą, pomaga.

  19. wobroniewiary pisze:

    Prefekt Kongregacji Nauki Wiary: papież nie jest heretykiem

    Prefekt Kongregacji Nauki Wiary kard. Gerhard Müller odrzucił sugestie, jakoby papież Franciszek był heretykiem. W wywiadzie dla niemieckiego tygodnika „Die Zeit” szef dykasterii odpowiedzialnej za dbanie o doktrynę katolicką wyznał, że wielką radość sprawia mu papieskie zaangażowanie w obronę ubogich.
    Całość: http://niedziela.pl/artykul/20010/Prefekt-Kongregacji-Nauki-Wiary-papiez

  20. kasiaJa pisze:

    Po co jest człowiekowi dane ŻYCIE… słowa Pana Jezusa dane Marii Valtorcie

  21. Betula pisze:

    Szukałam Koronki do Imienia Jezus ale nie znalazłam, zamarzyła mi się taka żeby w czasie jej odmawiania całe piekło padało na kolana, dlatego proponuję taką ułożoną z cytatów z Pisma Świętego:

    KORONKA O NAJSŁODSZYM IMIENIU JEZUS

    Na początku:
    Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Wierzę w Boga.

    Na różańcu:

    1 raz (zamiast Ojcze nasz):

    A. Wszystko cokolwiek działamy słowem lub czynem.
    B.Wszystko czyńmy w Imię Pana Jezusa, dziękując Bogu Ojcu za Niego.(Kol.3,17)

    10 razy (zamiast Zdrowaś Maryjo):

    A.O Najsłodsze Imię Jezus – nie ma w żadnym innym zbawienia.
    B.Gdyż nie dano ludziom pod niebem żadnego innego imienia, w którym moglibyśmy być zbawieni.(Dz.4,12)

    Na końcu:

    Uniżył samego siebie, stawszy się posłusznym aż do śmierci – i to śmierci krzyżowej. Dlatego też Bóg Go nad wszystko wywyższył i darował Mu imię, ponad wszelkie imię,
    aby na Imię Jezus zgięło się każde kolano istot niebieskich, ziemskich i podziemnych.(Flp1,8-10)

    Amen.

    • Paweł pisze:

      W miejsce „nie istniejącej” Koronki do Imienia Jezus można odmawiać tak zwaną „Modlitwę Jezusową”, czyli Różaniec prawosławny, tak jak to czynią grupy modlitewne „Prawdziwego Życia w Bogu” Vassuli Ryden:
      http://www.voxdomini.com.pl/vass/grupy.html
      Cytuję z tej strony:

      Propozycja przebiegu czuwania modlitewnego w grupie „Dwóch Serc”

      1. Chwila ciszy i skupienia.
      Może jej towarzyszyć muzyka. Przygotowujemy się do modlitwy, w czasie której polecimy Panu nasze intencje i oddamy troski, aby stanąć przed Nim w gotowości serca.

      2. Modlitwa wprowadzająca: Jezus powiedział Vassuli: «Idź do wszystkich narodów i naucz ich tej modlitwy do Ojca» (15.05.90): Ojcze Najmiłosierniejszy, spraw, by ci, którzy pomimo słuchania nigdy nie zrozumieli, usłyszeli tym razem Twój Głos i zrozumieli, że to Ty, Święty Świętych. Otwórz oczy tych, którzy pomimo patrzenia nigdy nie dostrzegają. Niech tym razem zobaczą na własne oczy Twoje Święte Oblicze i Twoją Chwałę. Dotknij Swym Palcem ich serc, niech się otworzą i zrozumieją Twoją Wierność. Modlę się, prosząc Cię o wszystkie te rzeczy, Ojcze Sprawiedliwy; aby wszystkie narody nawróciły się i zostały uzdrowione przez Rany Twojego Umiłowanego Syna, Jezusa Chrystusa. Amen.

      3. Różaniec prawosławny (Modlitwa Jezusa): «Jezu Chryste, Synu Boga i Zbawicielu, zmiłuj się nade mną, grzesznym.»
      Pewnego dnia wieczorem Vassula powtarzała tę modlitwę przez jakiś czas i nawet wtedy, gdy już szła spać. Akurat w chwili, gdy zasypiała, usłyszała silny Głos wewnętrzny, który jej powiedział: «ZMIŁUJĘ SIĘ NAD TOBĄ!»
      (…)

      Więcej linków na temat „Modlitwy Jezusowej” podałem w komentarzu:
      https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/2016/01/03/czytelnicy-wowit-zawierzeni-niepokalanemu-sercu-maryi-na-jasnej-gorze-w-i-sobote-2016-roku/#comment-127668

  22. Pingback: Szatan wyznał: „Każde Zdrowaś Maryjo jest dla mnie jak uderzenie pałką w głowę | Serce Jezusa

Skomentuj

