Ks. Dominik Chmielewski – rekolekcje dla tych, którzy już zwątpili o mocy Boga w swoim życiu

Część 3 – Zwyciężanie w Mocy Królestwa

*****
Biblia w rok – czytania na 26 lutego

Ten wpis został opublikowany w kategorii Pomoc duchowa, Rekolekcje i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

19 odpowiedzi na „Ks. Dominik Chmielewski – rekolekcje dla tych, którzy już zwątpili o mocy Boga w swoim życiu

  1. Adminka pisze:

    Kochani, mam niesamowitą łaskę rozmawiać z o. Vadakkalem, właśnie pokazał mi po godzinnej adoracji Najśw. Sakramentu – filmik jak u niego w Dortmundzie widać Twarz Jezusa na Hostii, więcej napiszę jak wrócę
    zamieszczę też kilka zdjęć, teraz dam filmik, do którego link podał mi o. Joseph
    Omadlamy was wszystkich, pozdrawiam i modlę się za was.
    Msza św. prywatna dziś niesamowita, tylko 3 osoby i o. Joseph i godzinna Adoracja po Mszy św. (z leżeniem krzyżem) a teraz przy wspólnym śniadaniu ojciec pokazał mi ten filmik i pani tłumacz jest kochana, więcej napisze po powrocie
    Pojechałam gdzie indziej a wylądowałam gdzie indziej

    • Monika pisze:

      Dziękujemy za modlitwy Ewa. Łączymy się duchowo. +++
      Jezus jest Panem!

    • Aneta pisze:

      ja byłam na tych rekolekcjach w Warszawie. Szkoda, że się nie spotkałyśmy

      • wobroniewiary pisze:

        Ja nie byłam w W-wie na rekolekcjach. Do W-wy pojechałam na 1 dzień do koleżanki i do bł. ks. Jerzego Popiełuszko.
        O. Vadakkel przed rekolekcjami nocował w Ośrodku Ewangelizacyjnym i rano odprawił prywatną Mszę św. właśnie w Jedlni a były na tej mszy św. 3 niewiasty: właścicielka ośrodka Jadzia, AnnaSawa (czytelniczka Wowit) i ja. A potem po Mszy św. o. Vadakkel zawsze całą godzinę adoruje Pana Jezusa, i ja mu towarzyszyłam w tej adoracji do końca (leżałam krzyżem przed Panem Jezusem)

  2. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Niechaj go Bóg pogromić raczy, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Niżej możemy wpisywać intencje, w których mamy się nawzajem omadlać 😉

    • Lucyna pisze:

      Bardzo proszę o łaskę otrzymania renty i zdania przez Piotra egzaminu na prawo jazdy.Dziękuję za wszystkie otrzymane łaski,zwłaszcza za łaskę macierzyństwa.

    • wobroniewiary pisze:

      Ewa wszystkie Wasze intencje zanosi dziś na rekolekcjach.

    • zuzia pisze:

      Proszę o łaskę wiary oraz potrzebne łaski , zdrowie duszy i ciała, pokój serca dla moich najbliższych i dla mnie.Za mojego męża o jego uświęcenie.
      O pokój, miłość wierność w moim małżeństwie i rodzinie.
      O laskę dobrej spowiedzi wielkopostnej oraz generalnej spowiedzi dla mnie.
      Za moje dziecko w intencji Panu Bogu wiadomej.
      W intencjach, które noszę w sercu. Amen. Jezu Ufam Tobie.

  3. Monika pisze:

    Licznik odwiedzin przekroczył 13 milionów odwiedzin.
    Strona istnieje 4 lata i 2 miesiące.
    Gratulacje Admini i Bogu niech będą dzięki!
    Matka Boża niech nadal prowadzi tę stronę i Adminów a nie zbłądzimy.
    Jezus jest Panem!

  4. Rdz 37,3-4.12-13a.17b-28....Ps 105,16-21....J 3,16....Mt 21,33-43.45-46 pisze:

    Św. M. Teresa, z zakonu MB z Góry Karmel:
    Aby prześladowania i krzywdy wydały w duszy owoc i przyniosły jej pożytek, dobrze jest pamiętać na to, że pierwej wyrządzone są one Bogu niż mnie. Bo, gdy cios ten we mnie ugodzi, już przedtem ugodzony został Boski Majestat przez grzech, jaki takie postępowanie w sobie zawiera.

    Prawdziwy miłośnik powinien mieć niezmienną, raz na zawsze z Oblubieńcem swoim umowę, że cały należy do (s.274) Niego, że w niczym już nie będzie szukał siebie. Jeśli więc Pan to znosi, czemuż my nie mielibyśmy znosić? W krzywdzie nam wyrządzonej powinna nas boleć jedynie obraza Majestatu Bożego. Nie dotyka ona bowiem naszej duszy, jeno ziemi tego ciała, któremu tak sprawiedliwie należy się cierpienie.

    Umrzeć i cierpieć — w tym powinny się zamykać nasze pragnienia.

    Nikt nie jest kuszony nad to, co wytrzymać może. Nic się nie dzieje bez woli Bożej. Ojcze mój, wozie Izraela i woźnico jego, wolał za Eliaszem Elizeusz.

  5. Marakuja pisze:

    Wszystko jasne!
    Konferencja ta jest bardzo ciekawa, odnosi się do tego, co dziś mamy.

  6. Monika pisze:

    Dzisiaj mamy wspomnienie Św. Aleksandra, biskupa, który zasłynął jako żarliwy obrońca czystości wiary.
    https://ewangeliadlanas.wordpress.com/

    • Elizeusz pisze:

      W ikonografii przedstawiany jest z rylcem w dłoni.
      Z Księgi psalmów: „Z mego serca tryska piękne słowo: utwór mój głoszę dla króla; mój język jest jak r y l e c biegłego pisarza” (Ps 45,2; por. Hi 19,23n).
      O św. Aleksandrze można by powiedzieć za Syrachem:
      „9Wielu chwalić będzie jego rozum i na wieki nie będzie zapomniany, nie zatrze się pamięć o nim, a imię jego żyć będzie z pokolenia w pokolenie. 11Za życia zostawi imię [większe] niż tysiąc [innych], które po śmierci jeszcze wzrośnie” (Syr 39,9.11)

    • Ola pisze:

      Dziękuję Ci mój św. Patronie za opiekę w całym życiu,proszę o błogosławieństwo,
      wstawiaj się za mną by się we mnie wypełniała Wola Boża.

  7. Monika pisze:

    Króciutkie filmiki – warto odsłuchać (obejrzeć)
    Dar Języków wprowadzenie ks.Rafał Jarosiewicz film 1

    Pozostałe części:
    2. https://www.youtube.com/watch?v=c25uQvIajys – Jak przychodzi dar języków
    3. https://www.youtube.com/watch?v=ZVWffktXEQU – Abyście wszyscy mówili językami…
    4. https://www.youtube.com/watch?v=cA-IoGKTU5s – a gu gu…dar Języków
    5. https://www.youtube.com/watch?v=EIg_pNpLhBA – Bóg przychodzi z darem języków
    6. https://www.youtube.com/watch?v=eK1Tw01FsCY – Otwarcie na inne charyzmaty przez dar języków

  8. EwaT pisze:

    Prosze o pokoj, milosc i wiare w rodzinach♡

Skomentuj

