Orędzie dla Vassuli z 13 lutego 2016: Nadszedł czas, aby wykonać Moją Sprawiedliwość…

Nadszedł czas, aby wykonać Moją Sprawiedliwość, albowiem kara dla tego niewiernego pokolenia jest u waszych drzwi. Wypełnię Moje zarządzenia co do joty. Kiedy usłyszycie grzmot, Mój Głos się rozlegnie, hucząc w waszych uszach, rozbrzmiewając po same krańce ziemi. Wtedy wiedzcie, że świat i wszyscy, którzy go zamieszkują, usłyszą Głos Sprawiedliwości

Obraz13 lutego 2016
-Daję ci Mój pokój. Czy zapiszesz Moje Słowa?
-Tak, Panie…
-To pokolenie trudno jest ugiąć. Wyniszczeni przez własne grzechy pokładają swą ufność w Szatanie, budując swą nadzieję na nim. Chociaż staję przed wszystkimi, by Mnie ujrzeli, tylko niewielu zwróciło uwagę. Ich przywódcy stali się okrutni i wiele narodów z ich ręki czeka śmierć. Jak bardzo płakałem nad tobą, stworzenie! Nad tobą, którego życie teraz będzie spływało ku śmierci. Wtedy, gdy płomienie niczym języki lizać będą twoich mieszkańców, wybuchając w powietrzu, Ja zapytam to pokolenie: gdzie znajdziesz wytchnienie? I w kim? W Szatanie? W sobie i we własnym ego?
Nadszedł czas, aby wykonać Moją Sprawiedliwość, albowiem kara dla tego niewiernego pokolenia jest u waszych drzwi. Wypełnię Moje zarządzenia co do joty. Kiedy usłyszycie grzmot, Mój Głos się rozlegnie, hucząc w waszych uszach, rozbrzmiewając po same krańce ziemi. Wtedy wiedzcie, że świat i wszyscy, którzy go zamieszkują, usłyszą Głos Sprawiedliwości: zło przyniesie śmierć wielu narodom… zniszczenie ogarnie każde miasto.
Czy słyszałeś, że „Anioł Jahwe okrąży miasta i narody” wzywając wszystkich do pokuty? To właśnie będzie się działo w dniach, które mają nadejść.
Dlatego wy, którzy weszliście na Moje Dziedzińce i uwierzyliście w prawdziwość Moich mów, módlcie się i nie lękajcie się ani się nie bójcie, lecz wy, którzy przez niekończące się lata szydziliście z Moich mów, uderzając swoim językiem Moich proroków, strzeżcie się! Albowiem posługiwaliście się kłamstwami, by usprawiedliwić wasze kłamstwa, prawdziwie zakopaliście Moje Słowa w waszym własnym grobie. Tak, istotnie, przekręcaliście Moje Słowa. Lecz wasze grzechy wykopały przepaść między wami a Mną. A teraz Sprawiedliwość nie będzie wstrzymywana. Mówię wam, gorzkie będą dni, które na was przyjdą, kiedy Ja stanę naprzeciw was… Módlcie się i nie pozwólcie waszym powiekom zamknąć się popadając w sen!

Oto jak powinniście się modlić:

„Jahwe, mój Boże, niech dotrze do Ciebie moja modlitwa,
usłysz nasze wołanie o miłosierdzie i o pomoc,
przebacz tym, którzy nie pokładają wiary w Ciebie, mój Boże,
ani ufności w Twoją moc, by nas ocalić.

Nie uderzaj nas w naszych dniach,
wypalając w jednej chwili ziemię.
Ale w Twoim Ojcowskim Współczuciu
pożałuj nas i przebacz nam.
Nie pozwól, by zły jak wodę rozlał naszą krew.
Przebacz naszą winę, powściągnij swój gniew,
pamiętając o naszej słabości.

Powstrzymaj Twych aniołów zniszczenia,
dając nam jeszcze jedną szansę okazania się
wartymi Twojej Dobroci.
Pokładam mą ufność w Tobie. Amen”

Z jakimż zadowoleniem przyjmę wówczas tę modlitwę. Tę modlitwę, która sprawi, że złagodnieję! Córko, pobłogosławię tych wszystkich, którzy będą się szczerze modlić tą modlitwą. Niech to proroctwo zostanie usłyszane. „Dzień i godzina należą do Mnie, waszego Boga” – tak powiesz tym, którzy będą cię pytać o czas i godzinę Mojej Sprawiedliwości! Miłość cię kocha.
Źródło: Prawdziwe Życie w Bogu

*****
Biblia w rok – czytania na 1 marca

*****

Dziś 1 dzień miesiąca. Przypominamy wszystkim wojownikom Maryi o  Różańcu Św. z kard. Burke w ramach akcji „Szturm Nieba”

Ten wpis został opublikowany w kategorii Orędzia i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

71 odpowiedzi na „Orędzie dla Vassuli z 13 lutego 2016: Nadszedł czas, aby wykonać Moją Sprawiedliwość…

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Niechaj go Bóg pogromić raczy, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Niżej możemy wpisywać intencje, w których mamy się nawzajem omadlać 😉

  2. Magda pisze:

    „Jest nowoczesnym teologiem ten, którego teologia jest liberalna […], który czuje sympatię do ludzi, którzy chcą rozmiękczyć nasze doktryny […],którzy reklamują konkurencyjne religie Wschodu, byśmy chłonęli cnoty buddyzmu czy islamu…”
    (GK. Chesterton)

    • szymon pisze:

      a co to za bełkot który prawi owy Kowalczyk Dariusz he??

      • wobroniewiary pisze:

        Bełkot?

        Przecież to sama prawda
        „Jest nowoczesnym teologiem ten, którego teologia jest liberalna […], który czuje sympatię do ludzi, którzy chcą rozmiękczyć nasze doktryny…”

        • szymon pisze:

          No właśnie !!! Ja nie chcę takich teologów.Ja chcę zdrowej nauki nie skażonej buddyzmem czy islamem.

        • wobroniewiary pisze:

          Szymon, nie zrozumiałeś o co chodzi z o. Kowalczykiem

          „Jest nowoczesnym teologiem ten, którego teologia jest liberalna […], który czuje sympatię do ludzi, którzy chcą rozmiękczyć nasze doktryny…”

          Jest nowoczesnym teologiem nie znaczy, że ks. Kowalczyk jest tym teologiem, on to zacytował.
          To nie jest o o. Kowalczyku.

          Skoro o o. Dariuszu Kowalczyku, warto przypomnieć:
          https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/2015/12/12/dariusz-kowalczyk-sj-krytykowanie-papieza/?trashed=1&ids=125463

        • mc2 pisze:

          A o jakiego to nowoczesnego teologa chodzi ?
          Szczerze stwierdzam : Po wykropkowaniu kim jest ten teolog wychodzi bełkot .

        • wobroniewiary pisze:

          Boże kochany, to jest ogólna krytyka współczesnych liberalnych teologów!

        • Maggie pisze:

          @Szymon i @mc2 … To jest przykład, jak pośpiesznie słuchanie, sprowadza opaczne skojarzenia.
          Przecież (!) to zdanie, to nic innego jak: określenie tych, którym Ks.Kowalczyk się przeciwstawia tj z którymi się nie zgadza.

        • Sebro pisze:

          Wy tak na serio? A gdzie czytanie ze zrozumieniem?
          „Jest nowoczesnym teologiem TEN, którego teologia jest liberalna…itd”
          Ks. Kowalczyk posłużył się cytatem z Chestertona, by opisać nowoczesnego teologa, czyli KAŻDEGO, kto dla przypodobania się ludziom rozmiękcza doktrynę Kościoła Katolickiego.

  3. wobroniewiary pisze:

    Dziś 1 dzień miesiąca
    Przypominamy wojownikom Maryi o Różańcu Św. z kard. Burke w ramach akcji Szturm Nieba

    Tłumaczenie (jako takie) części maila:
    Droga Ewa,
    Jego Eminencja Kardynał Raymond Burke będzie celebrować Mszę świętą, a potem odmówi Różaniec w akcji Szturm Nieba podczas jutrzejszej porannej modlitwy, 1 marca, o godzinie 11:00 w Rzymie, we własnych intencjach oraz w intencji Operacji Szturm Nieba.

    Piszę, aby przypomnieć Ci, mój towarzyszący Różańcowy Wojowniku, że jutro możemy razem wspólnie z czterech narożników ziemi, wznieść nasze głosy do nieba. Dziesiątki tysięcy Różańcowych Wojowników będzie odmawiać Różaniec i szturmować Niebo modlitwą w jedności duchowej z Mszą Świętej celebrowaną w Rzymie przez kardynała Burke.

    Nie trzeba modlić się dokładnie w tym samym czasie, ale proszę módlcie się swoim różańcem w pewnym momencie w dniu 1 marca (czasu lokalnego).
    Mamy zapewnienie od masy osób, które pragną modlić się dokładnie w tym samym czasie, gdy kardynał Burke odprawia i modli się na różańcu w Rzymie

  4. Małgorzata pisze:

    Proszę o modlitwę w intencji mojej córki Aleksandry ,która cierpi na depresję.

    • Bogumiła pisze:

      Jako matka masz moc potężniejszą niż choroba! Zwłaszcza tej zadanej od złego. Odmawiaj codziennie egzorcyzmy i uwalniaj mocą Rodzicielstwa danego od Boga.
      Odwagi, wygrasz.
      +++

      • Małgorzata pisze:

        Odmawiam teraz w jej intencji Nowennę Pompejańską , ale jest coraz gorzej. Zostało mi do końca 2 tygodnie . Codziennie chodzę na Mszę ŚW. Staram się jak mogę , ale moja córka cierpi … Wczoraj chciała zażyć tabletki …ale w domu ich nie było. Czuje się ona samotna i pusta . Mam wrażenie jakby coś nas dzieliło. Nie wiem co mam robić?
        Za modlitwy bardzo dziękuję Wam wszystkim. Wzruszyło to mnie.

    • Marian pisze:

      +++

  5. Jozef pisze:

    ks. dr Dariusz Kowalczyk SJ

    Dariusz Kowalczyk SJJezuita, wykładowca teologii dogmatycznej i fundamentalnej, dziekan wydziału teologii Papieskiego Uniwersytetu Gregoriańskiego w Rzymie, publicysta. Autor wielu książek, m.in. Bóg w piekle, Między dogmatem a herezją, Różne oblicza Ducha.

  6. Jozef pisze:

    Londyn, 1.03.91 (Dzis uplywa 25 lat)

    W przeddzień spotkania modlitewnego na Wyspach Brytyjskich.
    – O, Jahwe, Ty jesteś moim Bogiem. Niech będzie błogosławione Twe Imię. Postępowałeś zgodnie z Twoim Planem, aby doprowadzić mnie tutaj, do tego kraju, abym w nim świadczyła i Tobie wyśpiewała Chwałę. Otwieraj moje usta w zgromadzeniu jedynie po to, abym Cię uwielbiała.
    – To właśnie uczynię. Ja, Pan, błogosławię cię. Posłuchaj Mnie: prorokuj211 w ich obecności. Ufaj Mojej potężnej Sile. Każde dokonanie pochodzi ode Mnie, a nie od ciebie. Przed każdą duszą kładę ogień i wodę i stawiam ją wobec wyboru.212 Nigdy nie pogwałcę wolności człowieka, nigdy… Pozwalam każdemu człowiekowi wybierać i chcę, aby wiedział, jak bardzo cieszę się, gdy wybiera to, co sprawiedliwe. Jednak zawsze będę ścigał grzesznika, aby porzucił grzech. Będę zawsze podążał we wszystkich kierunkach, aby go zdobyć. Za każdym razem, gdy upadnie, będę tam, aby go podnieść. Ani go nie odrzucę, ani go nie potępię. Jego wrogowie mogliby się cieszyć, ale Ja będę miał jedynie łzy w Oczach i poproszę go, aby rzucił się w Moje Ramiona. Jeśli to uczyni, zapytam go, czy pozwoliłby Mi zamieszkać w sobie. Jeśli się zgodzi, uczynię z jego duszy Moją Własność i na tym miejscu, w nim, postawię Mój Namiot. Stamtąd otoczę Moją Własność Moją Miłością, aby się upewnić, że żaden intruz nie będzie miał przystępu do tego, co właśnie na zawsze uczyniłem Moim. Szczęśliwy człowiek, który ze Mną prowadzi swój dom: osiągnie Wiedzę i wejdzie do Życia wiecznego.
    Fragment „Prawdziwe Zycie w Bogu”

  7. Kali pisze:

    Szczęść Boże wszystkim, o ile mi wiadomo nasz święty kościół katolicki, negatywnie odnosi się do objawień Pani Vassuli, dlatego dziwię się że treści tych objawień są ukazywane na tak fajnej stronie chrześcijańskiej, prosze o więcej roztropności w segregowaniu ukazywanych materiałów, mogą one przynieść wiele złego.

    • wobroniewiary pisze:

      O ile mi wiadomo to:
      1) Święty Kościół Katolicki piszemy z wielkiej litery
      2) Masz nieaktualne dane!!!

      • Jowita pisze:

        Niezrozumiale dla mnie jest to puktowanie bledow Kali. A te wykrzykniki to wykrzyczenie wrecz bledow I taka odpowiedz staje sie atakiem. Troche to nieladnie tak odpowiadac na grzeczny post Kali w ktorym jest poprostu troska o dobro innych. Trzeba nam miec do siebie nawzajem wiecej cierpliwosci i milosci.. a Ja czesto widze te wykrzykniki jesli ktos tylko odwazy sie miec inne zdanie.. to jest smutne , bo tak jak napisal/a Kali to jest fajna stronka.

        • wobroniewiary pisze:

          Przepraszam, od dziś zawieszam prowadzenie tej „fajnej stronki” co najmniej na tydzień

          Tyle razy już pisano, tyle razy tłumaczono a dalej się robi ze mnie imbecyla. I ciągle mnie się strofuje i poucza o Vassuli i o Medziugorje.

          przepraszam, potrzebuje odpocząć od tego jazgotu (spam pęka w szwach a ja jestem tylko człowiekiem )

          Droga Jowito, dziękuję za inspirację do dłuższego odpoczynku w prowadzeniu strony.
          Będziesz miała dość czasu na lekturę starych wpisów + tylko jeden nowy „10 rad św. O. Pio na Wielki Post”

          Miłego tygodnia

        • mc2 pisze:

          Być może ten tydzień jest wszystkim potrzebny do nowego perspektywicznego spojrzenia.

        • Maggie pisze:

          @Jowita: te wykrzykniki to NIE wrzask (!) … ale sposób podkreślenia, że coś się zmieniło, albo przeoczyło.
          Wypunktowanie zaś jest, jako forma, swego rodzaju przejrzystym udokumentowaniem tego: co się mówi, a nie potępieniem.

          Na pisownię nie zawsze zwracamy uwagę, bo w literaturze i na ekranach TV/kinowych potrafią się pojawiać nie tylko nazwy, ale nawet (!) nazwiska i imiona, pisane z małej litery … a tego nie powinniśmy naśladować, gdyż wygląda to, jak znamiona braku szacunku – tak jest w naszym języku (nawet gdy piszący o tym nie myślał). Całe życie się uczymy. Tu nikt nie pisze w celu upokorzenia drugiej osoby – nie patrz tak na to, kochana.

          Na proroctwa osób prywatnych patrzę z dystansem – a to nie jest grzechem ani błędem.
          Zgadza się i cytuję: „że to fajna stronka”.

        • Maggie pisze:

          @Kazimierz:
          Strona naprawdę bardzo aktywna i jestem pełna podziwu i wdzięczna za nią Wam obojga – tj Adminom.

          Teraz, we Wielkim Poście, tyle się na niej dzieje, że muszę zaniedbywać czytanie, aby nie było ono kosztem czego innego.
          Cytowanie tego, co jest zgodne z nauką KK, nie jest błędem, bo jeśli KK nie odrzuca to ono tym bardziej godne uwagi i zastanowienia, które otwiera oczy – a o to dba się na tej stronie.

          Pękający w szwach SPAM, zwłaszcza w tym okresie, jest dowodem: jak złemu ta strona niewygodna i że czyni on wszystko, aby ją obrzydzić głównie prowadzącym.

          Nie krytykowałam umieszczenia we wpisie słów Vasuli (bo zbyt mało ją znam aby się fascynować lub ganić – stąd wspomniany dystans), a jestem poniekąd zafascynowana Mjedjugore, z którego tylko DOBRO wyszło (m.in. Mistrz walk został kapłanem, a ex-zdemoralizowana modelka .. niezmordowaną czcicielką i dzieckiem Maryji).

          Jeśli ktoś Tobie ubliża jako Człowiekowi czy Administratorowi, to masz do ofiarowania niezwykły dar pokutny (Dobro wyrosłe na cierpieniu) na czas Wielkiego Postu, w którym wyciszenie jest jednym z elementów.
          Wchodzący/czytający WOWIT nie zdają sobie sprawy z kalibru (!) jakim się Ciebie i Adminkę razi i że samo czytanie SPAM’u jest ciężką próbą dla wytrzymałości, ze wszech stron.
          Obejmuję modlitwą, mając nadzieję, że to nie ja sprawiłam ból i że osiągniesz potrzebną Ci pogodę ducha – może (?) czasem opcja zamknięcia komentarzy jest lepszym rozwiązaniem niż rezygnacja przez zawieszenie wpisów (co np z codziennym czytaniem kaźdego dnia Pisma Świętego?).

          Króluj nam Chryste!

        • Bogumiła pisze:

          Ewunia Ty wiesz, że jesteśmy z Tobą (i wykrzyknik)!!! ❤

        • Bogumiła pisze:

          Kazimierzu i z Tobą. Już za kilka dni św. Kazimierza. 🙂

        • Sylwia pisze:

          Miałam nie pisać z wiadomych względów bo nie za bardzo czuję się na siłach .. Ale muszę stanąć w obronie „tej fajnej stronki ” – dla mnie ona nie jest tylko „fajna”, bo fajnie się czyta . Dla mnie jest ona szansą dla wszystkich co są pogubieni . Jest wyznacznikiem i drogą którą my ludzie mamy obrać . Ta strona jako jedyna pokazuje Prawdę i słucha się Kościoła Świętego . Doceniam to ile pracy wkładają w nią Admini, ile czasu muszą śledzić te wszystkie spamy ..
          I naprawdę nie rozumiem wywodu Jowity , skoro Admini piszą wykrzyknikami mają widać wyraźny powód by tak czynić . Czasami nie można wszystkiego głaskać i pisać że jest ok , skoro nie jest .
          Ileż to jest stron fajnych a tak naprawdę te fajne strony śmierdzą od spodu a tu tak nie jest (!!) , tu wszystko jest jasne i klarowne . I sama wiem po sobie że to Pan Bóg mnie tu przyprowadził . Wiem też że ta strona służy by pomagać wzrastać w wierze .
          Kochani Admini jestem z wami ❤ całą sobą .

        • Maggie pisze:

          Myślałam, że to Kazimierz, bo przez parę dni sam borykał się ze spamem etc.
          Ewa musi być czasem szorstka, a naprawdę ma powody do zmęczenia, również obrony przed podstępem tych co kochają zastawiać sidła – stąd czasem może okazać niecierpliwość, gdy wpis wygląda jak docinki czy prowokacja, choć takim nie jest etc.

          +++ za Adminów i WOWIT’ów

      • Kali pisze:

        Przepraszam wyobroniewiary nie chciałem podważyć twojej wiedzy ani twoich umiejętności w prowadzeniu strony, dziękuje za odpowiedź, z Panem Bogiem.
        (Uwierzyłem w Marię od Miłosierdzie Bożego stąd moja obawa)

        • Jowita pisze:

          Sylwia mozesz byc spokojna, mam podobne zdanie o tej stronce jak Ty. Choc widze, ze nie mozna napisac o swoich odczuciach .. moze zle zinterpretowalam slowo pisane.. coz nikt nie jest doskonaly. A Admince tez nalezy sie czas odpoczynku jak kazdemu z nas wiec moge sie tylko cieszyc , ze moj komentarz stal sie do tego inspiracja 🙂 Wobroniewiary Tobie rowniez zycze milego tygodnia 🙂 I wszystkim zycze przede wszystkim duzo wyrozumialosci I cierpliwosci do siebie nawzajem.

      • Bogusia pisze:

        Musze sie wtracic…,-BARDZO lubie wykrzykniki,to one wyreczaja mnie z wielu zdan-prawie zawsze dla podkreslenia czegos dobrego( mimo ,iz powinno byc odwrotnie).
        Od pewnego czasu ,ustalilam „swoj jezyk”=wylewam swoje serce w tesc…!!!
        W mojej opinii, nie musimy sie podporzadkowywac zasadom ,jezeli nasze serce ma „swoja mowe”, a tym samym ma pozytywny wplyw na innych – z pewnosia ,nie z gramatyki i zasad pisowni zozliczy nas Pan…!!!
        Piszmy Kochani ,tak ,by DOBRZE nam bylo ze soba…!!!
        Szczesc Boze…!!!
        Ewo,Kochanie nasze,NIE moze Cie tutaj brakowac…!!!
        Tydzien ,to zbyt dlugo,by czekac na Ciebie…!!!
        Pozdrawiam…!!!

        • Sylwia pisze:

          Jowito cieszę się że myślisz podobnie . Możesz pisać o swych odczuciach ale wiesz myślę że faktycznie źle to zinterpretowałaś ale ludzka rzecz się mylić 😉 Tobie życzę też wszystkiego dobrego .

    • mc2 pisze:

      Szczerze , to ja mam podobne zdanie że tej pani Vassuli nie można ufać . Ile razy to już wieszczono koniec czasów doczesnych. W końcu ile tych lat mamy czekać jeszcze 5 czy 50 ?

      • Elizeusz pisze:

        Z Drugiego listu św. Piotra Apostoła:
        „3 To przede wszystkim wiecie, że przyjdą w ostatnich dniach szydercy pełni szyderstwa, którzy będą postępowali według własnych żądz 4 i będą mówili: «Gdzie jest obietnica Jego przyjścia? Odkąd bowiem ojcowie zasnęli, wszystko jednakowo trwa od początku świata». 5 Nie wiedzą bowiem ci, którzy tego pragną, że niebo było od dawna i ziemia, która z wody i przez wodę zaistniała na słowo Boże, 6 i przez nią ówczesny świat zaginął wodą zatopiony. 7 A to samo słowo zabezpieczyło obecnie niebo i ziemię jako zachowane dla ognia na dzień sądu i zguby bezbożnych ludzi. 8 Niech zaś dla was, umiłowani, nie będzie tajne to jedno, że jeden dzień u Pana jest jak tysiąc lat, a tysiąc lat jak jeden dzień4. 9 Nie zwleka Pan z wypełnieniem obietnicy – bo niektórzy są przekonani, że Pan zwleka – ale On jest cierpliwy w stosunku do was. Nie chce bowiem niektórych zgubić, ale wszystkich doprowadzić do nawrócenia. 10 Jak złodziej zaś przyjdzie dzień Pański, w którym niebo ze świstem przeminie, gwiazdy się w ogniu rozsypią, a ziemia i dzieła na niej zostaną znalezione: (2P 3,3-10).

        • mc2 pisze:

          Ale ja się nie pytam o dni przyjścia Jezusa które mają nastąpić wg, proroków w jakiś czas po trzech dniach ciemności . Ja się pytam o czas tych trzech dni ciemności.
          Mi nie chodzi o czas obietnicy Jego przyjścia. Lecz o czas przed tym np. wybuch trzeciej wojny , czas ucisku , itp.

        • Maggie pisze:

          @mc2 – też z pewną rezerwą odnoszę się do Vasuli, lecz nie biorę udziału w dyskusji na jej temat. To, że żyjemy na krawędzi przepaści i w czasach ostatecznych, których finalizacja jest znana w czasie i przestrzeni: tylko Bogu, to chyba wszyscy rozumiemy.

          Ci co krzyczą, że anomalia pogodowe wynikają przez wywołane działalnością człowieka GLOBAL WARMING (ocieplenie) powinni zrozumieć, że owszem to człowiek wywołuje … ale GLOBAL WARNING (ostrzeżenie).
          Przenośne można powiedzieć, że ludzie otwierają wrota piekielne .. skąd żar zionie. Ciemność zaś … opanowała już świat: ciemność w sercach i umysłach … Nie należy jednak tracić nadziei, którą odnajdziemy modląc się i dobrem zwalczając zło.

        • AnnaSawa pisze:

          Maggie…dokładnie też tak czuję.

      • Maria z Warszawy pisze:

        @mc2, pamiętaj, ze wielu proroctwom/przepowiedniom (nawet tym Bożym) nie ufano, nie wierzono. Skutki tego przećwiczyliśmy na własnej skórze :), to powinno nam dać do myślenia- prawda?. Co do ilości lat to proszę nie zaglądaj Panu Bogu w rękawy bo nie wiesz, co może być jutro bądź za tydzień

      • Jan Antoni pisze:

        ja się nawróciłem dzięki orędziom Jezusa danym Vassuli i znam kilkadziesiąt takich osób osobiście a Jezus powiedział że po owocach poznacie, a nie ma większego cudu niż nawrócenie, orędzia Vassuli są zgodne z Biblią i nauką Kościoła Rzymsko-Katolickiego

    • AKSORZ pisze:

      Te argumenty ze strony voxdomini są bardzo naciągane NAPRAWDĘ. Na siłę forsuje się tezę że Vassula jest niekatolicką mistyczką którą akceptują katoliccy duchowni w tym sam Benedykt XVI. Akurat argument z Benedyktem XVI jest najsłabszy bo dotyczy praktycznie jednej wypowiedzi i zdjęcia z Vassulą. Tak samo tłumaczą się Rotarianie że papież ich akceptuje ponieważ raz byli na audiencji i zrobili sobie zdjęcie z papieżem , które jest dla nich powodem do okłamywania ludzi. Naprawdę to już św.Faustyna nie wystarczy ? Po co w ogóle zaczytywać się takimi objawieniami spoza Kościoła skoro mamy całą masę tych potwierdzonych.

  8. Monika pisze:

    Nie przeszkadzac Bogu (cały film)

  9. Elizeusz pisze:

    W przytoczonym słowie do V. Ryden Pan m.in. powiedział: … Lecz wasze grzechy wykopały przepaść między wami a Mną…
    Podobnie – bo sytuacja się powtarza, albowiem jak mówi Kohelet: „To, co było, jest tym, co będzie, a to, co się stało, jest tym, co znowu się stanie: więc zgoła nic nowego pod słońcem. Jeśli jest coś, o czym by się rzekło: ‚Patrz, to coś nowego’ – to już było w czasach, które były przed nami” (1,9n) –
    możemy przeczytać w Księdze proroka Izajasza: „Lecz wasze winy wykopały przepaść
    między wami a waszym Bogiem; wasze grzechy zasłoniły Mu oblicze przed wami tak, iż was nie słucha. … Bo rozmnożyły się występki nasze przed Tobą i grzechy nasze przeciwko nam świadczą” (Iz 59,2.12a).
    Więc możemy też posłużyć jako modlitwą tymi (nieco zmienionymi) słowami z Księgi proroka Izajasza:
    „Jahwe, prosimy nie skrywaj Swego oblicza przed nami i nie oddawaj nas w moc naszej winy.
    7 Pamiętaj jednak, Jahwe, że Tyś naszym Ojcem.Myśmy gliną, a Ty naszym twórcą. Dziełem rąk Twoich jesteśmy my wszyscy. 8 Panie, nie gniewaj się tak bezgranicznie i nie chowaj w pamięci ciągle naszej winy! Oto wejrzyj, prosimy: My wszyscy jesteśmy Twym ludem” (64,6-8). Ty, Panie, jesteś dobry i pełen przebaczenia, pełen łaskawości dla wszystkich, którzy Cię wzywają. Wysłuchaj wie naszą modlitwę i zważ na głos naszej błagalnej prośby. Przyjdą wszystkie ludy, które stworzyłeś i tobie, panie, pokłon oddadzą i będą sławiły Twe imię, Boś Ty jest wielki, tylko Ty jesteś bogiem. Amen (Ps 86,5n.9n)

    • mc2 pisze:

      No dobra . Po proszę o przetłumaczenie wywodu z języka teologicznego na polski potoczny.

    • mc2 pisze:

      Aha . Elizeuszu zakładając że przed przyjściem Pana czeka nas wiele trzęsień ziemi i warunków podwyższonego ciśnienia jaką stal polecałbyś na bunkier oprócz zbrojeniówki, na płaszcz zwykłą konstrukcyjną s235jr , 355 czy też cortena zwykłej wytrzymałości ?

      • Maggie pisze:

        @mc2: bez kpin i sarkazmu.
        Bomba atomowa była zrzucona na Japonię, a przetrwał oazą … kościół, w którym trwała modlitwa różańcowa .. nie zaś jakiś bunkier.
        Polecam Różaniec, serdecznie odmawiany: z Wiarą, Nadzieją i Miłością … jako, że to najlepszy materiał dla każdego śmiertelnika.

        • Monika pisze:

          Papież Franciszek też zachęca wszystkich do częstego korzystania z duchowego leku jakim jest „Misericordina” – ale czy wszyscy chcemy Go słuchać i stosować się do Jego zaleceń? On nas prowadzi a więc nie ociągajmy się!

    • mc2 pisze:

      I jeszcze jedno Elizeuszu co sadzisz o szybkim zespawaniu pachwiną z góry na dół od wewnętrznej strony i małą fazą od zewnątrz , oczywiście migiem przy 20 atm, w war. zew. bo tigiem to byłby śmiech …choć najpewniej to elektrodą bez ryzyka porowania na wietrze .

    • mc2 pisze:

      No napisałem to ( o tych stalach ) żeby Elizeusz zrozumiał że zwykli ludzie są zbyt wielkimi laikami żeby zrozumieć teksty psalmów w ujęciu do przekazów proroków , takie misz masz dla laika jak ja. 🙂

      • AnnaSawa pisze:

        mc2 proś Ducha Świętego …Pan odpowie po modlitwie w pokorze:). I nie będzie potrzebna ani stal ani bunkier….ani przygotowywanie weków (jak dla niektórych) :-D.

    • AnnaSawa pisze:

      „…Przyjdą wszystkie ludy, które stworzyłeś i Tobie, Panie, pokłon oddadzą i będą sławiły Twe imię, Boś Ty jest wielki, tylko Ty jesteś bogiem. Amen (Ps 86,5n.9n)…”

      Dlatego też Panie zabliźnij swoim Miłosierdziem tą przepaść wykopaną już dawno przez przeszłe i przyszłe grzechy nasze, mając na uwadze nasze słabości. Grzechy te same, przepaść ta sama, powołaj więc Panie w nas Gedeonów z pochodniami z modlitwą na ustach zawierzenia tylko Tobie. Klękam przed Tobą Panie z pochodnią ….a Ty Boże Przywołaj braci. Amen.

  10. Czester pisze:

    +++

  11. Malgorzata Maria pisze:

    z miloscia podchodzimy do blizniego, tak jak uczy nas nasza Matka z Medjugorje, cierpliwosc, milosc, pokoj. Nasza kochana Matka tyle razy i z taka cierpliwoscia powtarza modlcie sie, modlcie sie, Prosi nas aby patrzec na krzyz i z tego przyjdze pokoj w sercach, milosc do blizniego i zrozumienie drugiego czlowieka i wtedy juz nic nie bedzie w stanie wyprowadzic nas z rownowagi, bedziemy wszystko przyjmowali z Boza miloscia, bez osadzania, zdenerwowania, …..Modlmy sie aby wszyscy otrzymali taki dar od Boga…

  12. Elizeusz pisze:

    Może jeszcze do tego fragmentu przywołanego słowa Pana do V. Ryden, w którym zapowiada formę fizyczną przejawu zapowiadanej Sprawiedliwości Bożej, albowiem Kielich- jak o tym możemy przeczytać w wielu miejscach „Prawdziwego Życia w Bogu” – jest już wypełniony po brzegi, przelewa się (por. Ps 75,9): … Wtedy, gdy płomienie niczym języki lizać będą twoich mieszkańców, wybuchając w powietrzu, Ja zapytam to pokolenie: gdzie znajdziesz wytchnienie?…
    Rzecz jest jak najbardziej poważna. Pan Jezus nie rzuca słów na wiatr, bo widzi to, co nieodwołalnie nadejdzie, tak jak widział to, co stało się/miało się stać z Jerozolimą (Łk 19,41-14).
    Owa zapowiedź wylania się Sprawiedliwości Bożej na to pokolenie Końca Czasów, jest echem tego, co już Pan Jezus parę razy wcześniej, nie jeden raz zapowiadał, co jest nawiązaniem w do przywołanego przeze mnie już fragmentu 2P 3,3-10:
    http://www.voxdomini.com.pl/tlig/oredzia.php?z=15
    1. – Vassulo, dam ci wizję wznosząc cię do Mnie: pokażę ci, jak pojawi się Niebo.
    Zostało mi ukazane Niebo podobne do tego, jakie widzimy w jakąkolwiek gwiaździstą noc, a potem zmieniło się. Było podobne do plam farby, jak paleta malarska, ale jeden kolor dominował, przeważając nad innymi. Była to czerwień, gęsta i pęczniejąca jak drożdże wylewające się na nas z wysoka.
    – Vassulo, Ja otworzę Niebiosa i ukażę ci coś, czego nigdy żadne oko nie widziało. Napisz: Ja, od początku czasów, ukochałem Moje Stworzenie. Powołałem je jednak też do istnienia, aby i ono Mnie kochało i Mnie uznało za swego Boga. Od początku czasów uświęciłem wszystko, co stworzyły Moje Ręce. Jestem Bogiem Miłości… Za każdym razem – kiedy Moje stworzenie buntowało się przeciw Mnie i Mojemu Prawu – Moje Serce stawało się twarde, Moje Serce zasmucało się z powodu ich nieprawości. … Mój Kielich Sprawiedliwości jest pełny, Stworzenie! Moja Sprawiedliwość ciąży bardzo nad wami! … Moje wołania odbijają się i wstrząsają Niebiosami, wprawiając Moich aniołów w drżenie przed tym, co nadejdzie. Jestem Bogiem Sprawiedliwości i Moje Oczy są zmęczone patrzeniem na obłudę, ateizm, niemoralność. Moje stworzenie stało się – w swym upadku – powtórzeniem tego, czym była Sodoma. Wstrząsnę was Moją Sprawiedliwością, jak wstrząsnąłem mieszkańcami Sodomy. Nawróćcie się, stworzenia, zanim przyjdę… (1.09.1987)
    2. Ze słów Matki Bożej: … – Córko, jeszcze ci coś powiem. Bóg rozciągnął Swą Sprawiedliwość nad ludźmi. Jego Kielich jest teraz pełny. Posłuchaj Mnie uważnie, za tymi słowami wiele się kryje. (…).
    – Vassulo, pozwól, że odpowiem na pytanie znajdujące się w twoim sercu. Jeśli ciągle nie będą wierzyć, gniew Boży wzrośnie, powiększając Jego Kielich Sprawiedliwości: będzie to jak w wizji, którą dał ci Bóg. Módl się i wynagradzaj, bo koniec Czasów jest bliski… (7.09.1987) cdn

    • Elizeusz pisze:

      3. … Nagle Jezus przypomniał mi sen, jaki miałam poprzedniej nocy. Zapomniałam o nim. To była wizja, jaką miałam ostatnio, ale we śnie było to gorsze.
      – Posłuchaj, pozwoliłem ci oglądać tę wizję w twoim śnie (Hi 33,15n), abyś odczuła to wydarzenie. Nie: nie ma wyjścia!
      Przypominam sobie, jak widziałam tę czerwoną rzecz, która spadała z Nieba na nas jak ogromna fala. Próbowałam biec i schować się, wiedząc dobrze, że było to niemożliwe.
      – Ale dlaczego to robisz, skoro Ty nas kochasz? Dlaczego?
      – Jestem znany jako Bóg Miłości, ale też – jako Bóg Sprawiedliwości.
      – Co możemy zrobić, aby to powstrzymać?
      – Jesteście wszyscy wezwani do podjęcia ogromnych aktów wynagrodzenia…(10.09.1987)
      http://www.voxdomini.com.pl/tlig/oredzia.php?z=16
      4. … Bóg wiele razy nas ostrzegł, że jeśli się nie zmienimy, nadejdzie kara: ta, którą widziałam w mojej wizji. Dzisiejsza Sodoma na nowo runie. (2.10.1987)
      http://www.voxdomini.com.pl/tlig/oredzia.php?z=17
      5. … – Myślę o wizji, której mi udzieliłeś, o karze, która mnie przeraziła.
      – Pokażę ci ją ponownie, aby to pozostawiło na tobie ślad.490
      – Ponownie! Panie, pomóż nam jej uniknąć. Wiem, że nie znajdujesz przyjemności w karaniu nas. Powiedz mi, co robić!
      – To prawda, Vassulo, nie sprawia Mi przyjemności karanie was. Pragnę, by Moje stworzenie powróciło do Miłości. Wielkie zadośćuczynienie powinno się dokonać. Wynagradzajcie za innych wy, którzy możecie wynagrodzić.. (13.10.1987)

    • Elizeusz pisze:

      http://www.voxdomini.com.pl/tlig/oredzia.php?z=24
      6. … Kocham was w najwyższym stopniu, kochałem was zawsze pomimo waszej niegodziwości i złych czynów. Stworzenia, dlaczego rzucacie się tak chętnie do stóp szatana? Stworzenia, powróćcie do Mnie, gdy wieje jeszcze wiosenny wiatr i kiedy jest jeszcze czas na wasze nawrócenie! Ach, Vassulo, czas prawie że się skończył! To, co ma nadejść, jest tak bliskie was!
      Kiedy Jezus wypowiadał te słowa, zobaczyłam w wewnętrznej wizji mocny wiatr, ciepły i trujący, który wiał na nas i na przyrodę, pozostawiając po swym przejściu jedynie śmierć. Wszystko, czego dotknął, pozostawało bez życia… (4.05.1988)
      http://www.voxdomini.com.pl/tlig/oredzia.php?z=25
      7. … Mój Kościół ożyje, ale przed tą odnową, będzie jeszcze bardziej cierpieć.908 Znajduje się na początku Swych Utrapień.909 Spójrz, zobacz Mój kielich Sprawiedliwości.
      Zobaczyłam wspaniały złoty kielich, przyozdobiony drogocennymi kamieniami. Był wypełniony po brzegi. Gdyby go lekko poruszyć, z pewnością by się przelał.
      – Zobacz, jak jest wypełniony! Prawie się przelewa. Uważajcie! Bowiem gdy wyleje się Moja Sprawiedliwość, spadnie ona na was, stworzenie, ukazując od dawna przepowiadaną klątwę (Za 5,1n). Zostaniecie pogrążeni w ciemnościach. Przyjdę do was nieoczekiwanie, jak złodziej (2P 3,10). Dałem wam ostrzeżenia, dałem wam znaki, abyście czuwali, lecz wy je odrzucacie. Nie chcecie rozpoznać Końca Czasów i cokolwiek robię, próbując was uprzedzić, wasza niewiara we Mnie jest zupełna. Moje ostrzeżenie będzie jak Oczyszczenie, aby was nawrócić. Dokona się w porywie wielkiej litości. Przyjdźcie, przyjdźcie do Mnie, powróćcie do Mnie, waszego Ojca. Przyjmę was i potraktuję z tysiąc razy większym uczuciem niż ojciec syna marnotrawnego. Powróćcie do Mnie, zanim wyleje się Mój Kielich. Powróćcie, nim Moja Sprawiedliwość powieje nad wami, wywołując niezliczone obrzmienia i wysuszając was oraz wszystko, co żyje wokół was. Będziecie chcieli oddychać, ale wdychać będziecie tylko wysuszający wiatr, który będzie was palił wewnętrznie, zamieniając was w żywe pochodnie!
      Stworzenia, zrozumcie, jak ta Godzina stała się bliska. Dziś widzicie jeszcze drzewa w kwiatach, lecz jutro nie pozostanie z nich ani jedno. Zostaniecie okryci oparami szatana, śmiertelnym całunem. O, zrozumcie więc, że te nieszczęścia i klęski ściągacie na siebie przez wasze złe czyny, odstępstwo i bunt przeciwko Mnie! Nawróćcie się teraz, gdy jest jeszcze czas, nawróćcie się teraz! Jestem gotowy wam wybaczyć… (3.07.1988)
      http://www.voxdomini.com.pl/tlig/oredzia.php?z=54

    • Elizeusz pisze:

      http://www.voxdomini.com.pl/tlig/oredzia.php?z=54
      8. … Popatrz jeszcze, córko… co widzisz teraz, Vassulo?
      – Widzę coś podobnego do delikatnego, czerwonego obłoku wypełniającego niebo, unoszącego się ponad nami i przesuwającego się teraz jak mgła i napełniającego coraz bardziej i bardziej niebo. Obłok przesuwa się powoli i stopniowo.
      – Napisz: „Jak zorza poranna rozciąga się po górach lud wielki a mocny, któremu równego nie było od początku i nie będzie po nim nigdy aż do lat przyszłych pokoleń”
      (Jl 2,2). Tak, to jest bliskie… a teraz, co widzisz, Vassulo?
      – Ludzkie żywe pochodnie… (23.09.1991)
      http://www.voxdomini.com.pl/tlig/oredzia.php?z=95
      9. … Powiedziałem, że Moja Ręka jest nadal uniesiona, aby uderzyć, i że Moja Sprawiedliwość tchnie na was, wywołując niezliczone poparzenia, paląc wasze pokolenie i wszystko, co żyje wokół niego. Wtedy wielu będzie chciało oddychać, lecz będą wdychać tylko wysuszający wiatr, który wypali ich od wewnątrz, czyniąc z nich jakby żyjące pochodnie (por. Iz 50,11).
      Czyś nie wiedziało, zwyrodniałe pokolenie, żeś w tych dniach ciemności, w których żyjesz, wchłonęło płonące odstępstwo? (por. 2Tes 2,3; 1Tm 4,1n). Odstępstwo palące cię we wnętrzu i na zewnątrz, wywołujące niezliczone pęcherze na twym wewnętrznym bycie? Niektórzy zapytają: „Dlaczego Bóg nam to uczynił?” (por. Jr 16,9-11). Czy nie czytaliście: „Gniew Boży ujawnia się w waszym czasie z wysokości nieba wobec wszelkiej bezbożności i nieprawości ludzi, którzy nakładają prawdzie pęta swej niegodziwości” (por. Rz 1,18).
      Lecz nie ma ani jednego, kto by pojął Moje słowa… (5.11.1995)

  13. kasiaJa pisze:

    ❤ Alicja "ŚWIADECTWO" cz. IV sob. 31.10.1987, godz. 10.15
    – Broń mnie, Chryste, przed oziębłością, przed formalizmem, przed niewiernością. Jestem niemowlęciem, które się ciągle przewraca i chwieje, i którego uwagę byle co rozprasza.
    † Ja nie karzę, każdego pragnę obdarzać dobrem. Kto nie jest Mi wierny, sam zamyka się przed Moimi darami Miłości. Ja nikogo nie skazuję na zło, oddalenie, potępienie. Każdy czyni to sam wobec siebie, jeśli wybiera drogę swego życia beze Mnie. Im bardziej pragniesz przylgnąć do Mnie i dochować wierności, tym bardziej Moje łaski cię napełniają. I jeśli wkładasz w to swój wysiłek – taki, na jaki cię stać – Ja mnożę twoje siły i Moja moc cię wspiera.
    Ja zawszę cię kocham taką samą Miłością: ogromną, płomienną, delikatną, czułą, współczującą. I zawsze chcę napełniać cię Moimi łaskami. Ale ty swoim brakiem wierności jakże często Mi nie pozwalasz, ograniczasz, pomniejszasz. I przykro Mi, bo nie mogę, choć pragnę.
    Dziecko Moje, tak bardzo ważna jest wierność w każdym czynie, w każdej myśli. I to ciągłe pytanie serca: czy podobam się Mu w tej chwili? Czy ze względu na Niego czynię to, co w tej chwili czynię, czy ze względu na siebie lub kogoś innego?
    Dziecko Moje ukochane, nie rań Mnie drobiazgami, niedbalstwem w obcowaniu ze Mną, chociażby najmniejszym. Tak wiele od tego zależy. Tak bardzo wiele.
    – Dotknąłeś mnie podczas Mszy św. Twoim spojrzeniem Miłości Miłosiernej i kruszy się we mnie wszystko i łka. I pali mnie moja niewierność i głupota. Jakim piekłem jest poznanie w pełni Twojej Miłości, którą się odrzuciło, gdy już nic nie można naprawić…
    † Tak bardzo żal Mi tych chorych Moich dzieci, tak bardzo im współczuję, tak bardzo krwawi Moje Serce. A przecież wszystko wiem i znam każdy ból, każdej duszy ludzkiej. Muszę przerwać ten pęd Moich dzieci do piekła. Muszę to zahamować, zatrzymać. Muszę to uczynić. Módlcie się Moje dzieci Miłości Czystej i Moje dzieci Miłości Ofiarnej za tych, którzy giną, którzy biegną w kierunku ciemności: którzy utracili wzrok duszy. Módlcie się i ofiarujcie. Bądźcie hojni w swych ofiarach, żarliwi w miłości i miłosierdziu.
    Ja jestem w was, a wy we Mnie. Moja Moc i Moja Miłość nie ma nic i będzie was wypełniać, i iść przed wami, jak słup ognia, jak obłok Światła, by wskazywać i torować wam drogę wśród ciemności świata.
    Nie lękajcie się, gdy nadejdą dni ciemności. Moje Światło jest w was, będzie was prowadzić i wskazywać drogę innym. Wy jesteście Moim światłem tego świata. Wy jesteście posłani przez Mojego Ojca, bo Ja was wybrałem i namaściłem Moim błogosławieństwem i Moją mocą.
    Nie gubcie Moich darów swym rozproszeniem i niewiernością w drobiazgach. Wasza wierność ocali wielu, do których chcę pójść w was. W was chcę być znakiem Prawdy i Miłości, wsparciem i ocaleniem. Was uzbroiłem Moimi łaskami. Dałem wam charyzmaty. Tulę was do Mojego Serca i karmię Moją Miłością. Nasycajcie się i idźcie, by rozdawać, by karmić tłumy Moją Miłością i Moją Prawdą.
    Ja żyję w was i chodzę po tej ziemi w was, i wyciągam ręce do Moich chorych i zagubionych dzieci. Bądźcie skupieni, uważni, gorliwi. Tak bardzo skrócony jest czas i tak niewiele go pozostało do chwili oczyszczania świata. Nie traćcie go na rzeczy błahe, niemające znaczenia w budowaniu Mojego Królestwa Miłości. Budujcie to Królestwo każdym waszym czynem, każdą myślą, każdym poruszeniem serca wszędzie tam, gdzie jesteście i w każdej chwili.
    Kocham was, błogosławię wam!

  14. Pingback: Nadszedł czas, aby wykonać Moją Sprawiedliwość… | Serce Jezusa

Skomentuj

