Ks. inf. Jan Pęzioł – modlić się za żywych i umarłych, modlić się sercem a nie klepać modlitwy..

Cudowna homilia na temat modlitwy za żywych i zmarłych, modlitwy sercem a nie klepania „modlitewek”
Piękne świadectwa, jakie modlitwa sercem potrafi działać cuda – dziewczyna uciekła do sekty, zostawiła męża, troje dzieci… nic nie pomagało, żadne rozmowy z mężem, rodzicami, przyjaciółką. Uklękli u stóp MB Kębelskiej w Wąwolnicy, zaczęli się modlić – ona w tym czasie „coś” zwymiotowała, otworzyły jej się oczy, gdzie jest i co robi… wróciła do domu 😉

Modlić się sercem to nie klepać „krucjatki” na kolanach cały dzień…
Modlić się sercem to ofiarować każdy swój czyn, krok Panu Bogu!
Pracujesz, jedziesz dokądś? – zrób znak krzyża i powiedz, to na Twoją chwałę Panie – i to już jest modlitwa. A wieczorem uklęknij i zmów pacierz, Różaniec, Koronkę do Miłosierdzia Bożego
Zresztą posłuchajcie ks. Jana – on to wspaniale tłumaczy.

Módlmy się za siebie nawzajem – modlić się za żywych i umarłych.
Pod każdym wpisem umieszczam modlitwę do św. Michała Archanioła – potężnego Obrońcy Kościoła Katolickiego.
Wpisujemy tam swoje intencje i omadlajmy się nawzajem!

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Wydarzenia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

59 odpowiedzi na „Ks. inf. Jan Pęzioł – modlić się za żywych i umarłych, modlić się sercem a nie klepać modlitwy..

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Niechaj go Bóg pogromić raczy, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Niżej możemy wpisywać intencje, w których mamy się nawzajem omadlać 😉

    • wobroniewiary pisze:

      – w intencji Admina Kazimierza w dniu Jego urodzin o wszelkie potrzebne mu łaski, zwłaszcza zdrowia
      – o siły i zdrowie do wykonywania przeze mnie zleconej mi pracy
      – w intencji moich dzieci i wnuczka, mamy, taty i rodziców chrzestnych, zwłaszcza o zdrowie dla mojej matki chrzestnej

      • Paweł pisze:

        Pan Jezus powiedział do francuskiej duszy mistycznej Gabrieli Bossis w dniu jej urodzin:

        „Nazywaj Mnie ‚Ojcem’ przez cały ten dzień twych urodzin, bo to Ja ciebie stworzyłem. Dziękuj Mi. Kochaj Mnie za to, że cię powołałem z nicości. Dziękuj i kochaj za swoją pojętność, za pamięć, za wolę. Dałem ci to wszystko, zanim ty Mi cokolwiek dałaś. Ukochałem cię od wieków. Ty istniejesz w czasie, a czas jest krótki! Miej przynajmniej intencję kochania Mnie bezustannie, jako odwzajemnienie mojej, tak wielkiej miłości. Ja – Bóg, ty – mała nicość w czasie i przestrzeni. Nazywaj Mnie twoją Matką, bo dzień urodzin jest świętem matki… Jakaż matka jest bardziej Matką niż Ja! Spójrz na moją czułość i na to, co ona dla ciebie uczyniła! Jaka matka uchroniła swoje dziecko tak, jak Ja ciebie uchroniłem?… Powinszuj Mi więc w moje święto, moje drogie dziecko! (…) Maleństwa, które chcą wejść pod górę, czepiają się szat mamy. Weź moje zasługi. Weź moje ramiona. Weź moje serce.”

        (Jest to cytat z drugiego tomu książki Gabrieli Bossis „On i ja” – strona 101 – wydanej w roku 2008 przez Michalineum za pozwoleniem Kurii Metropolitalnej Warszawskiej z dnia 10 X 1986).

      • Marakuja pisze:

        +++ W intencji admina Kazimierza. O Boże błogosławieństwo dla Ciebie adminie 🙂 Działaj dalej na tej stronie i niech Cię pan Bóg prowadzi ❤

      • pycia143 pisze:

        Proszę o modlitwę za grzeszników i niewierzących w szczególności tych najbardziej zatwardziałych; o pokój w naszych sercach, domach, rodzinach i na całym świecie; za mojego tatę Krzysztofa o światło Ducha Świętego w jego sercu aby go prowadziło, aby stał się dla nas wzorem człowieka wierzącego. Ciebie Prosimy-wysłuchaj nas Panie ❤ :* Bóg zapłać :*

    • Iwona pisze:

      może za Pana Rzeplińskiego i in., o opamiętanie…

    • Ulcia pisze:

      Proszę o modlitwę za Krystiana i Mateusza i nawrócenie i dobre żony dla nich. Bog Zapłać.

  2. Dorota pisze:

    W intencji złożenia życia w ręce opatrzności Bożej. Szukam Boże nadal Twojej woli w moim życiu. Dziękuję za łaskę zdrowia i umocnienia oraz za siły i rozwiązania, które stawiasz na mojej wyboistej drodze do twojego Domu Ojcze, Boże. Uwielbiam Ciebie w Twoim Synu Jezusie Chrystusie, Matce Bożej , Świętych i Aniołach Bożych wspomożycielach moich.

  3. Beata pisze:

    Prosze o modlitwe w intencji mojej corki Hani o dobre napisanie testu z matematyki,o zdrowie dla mamy Haliny,mojego meza,i o realizacje planow zwiazanych z praca .Wielkie Bog zaplac.

  4. wobroniewiary pisze:

    Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

    Moje dziecko!

    >Jeśli zrobisz wszystko, co jest możliwe, Ja zrobię to, co niemożliwe.
    Czy czytałeś w Biblii o Jonatanie – żołnierzu, który poszedł śladami wielkiej nieprzyjacielskiej armii i pokonał ją tylko z pomocą swojego służącego?
    Dwoje ludzi pobiło całą armię!

    Czy Jonatan był supermenem podobnym do Rambo? Nie. Co prawda był całkiem dobrym żołnierzem, ale tylko człowiekiem.
    Zrobił to, co uważał za słuszne. Walczył z wrogiem. Ja zrobiłem resztę.

    Jeśli podejmiesz pierwszy krok i zrobisz to, co powinieneś zrobić, Ja dokończę dzieło, które ty rozpoczniesz w moim imieniu.
    Czy w twoim mieście są głodni ludzie?
    Zacznij karmić kilku, a Ja pomogę ci nakarmić resztę.
    Każę ci zrobić to, co niemożliwe, ale nie bój się. Jeśli zaczniesz, Ja to dokończę.

    Twój Dowódca,
    >Bóg
    —————–
    *Ps 18, 30*

    • Sylwia pisze:

      To w pewnym sensie dla mnie też jakaś odpowiedź , Dzięki ;*

    • beat pisze:

      Polecam najnowsze oredzie Vassuli ostrzezenie wazne na nasze zle czasy z modlitwa!!!
      http://www.duchprawdy.com/vassula_ryden_nowe_oredzie_13_luty_2016.htm

      • Weronika pisze:

        Nadszedł czas, aby wykonać Moją Sprawiedliwość, albowiem kara dla tego niewiernego pokolenia jest u waszych drzwi. Wypełnię Moje zarządzenia co do joty. Kiedy usłyszycie grzmot, Mój Głos się rozlegnie, hucząc w waszych uszach, rozbrzmiewając po same krańce ziemi. Wtedy wiedzcie, że świat i wszyscy, którzy go zamieszkują, usłyszą Głos Sprawiedliwości

        Oto jak powinniście się modlić:

        „Jahwe, mój Boże, niech dotrze do Ciebie moja modlitwa,
        usłysz nasze wołanie o miłosierdzie i o pomoc,
        przebacz tym, którzy nie pokładają wiary w Ciebie, mój Boże,
        ani ufności w Twoją moc, by nas ocalić.

        Nie uderzaj nas w naszych dniach,
        wypalając w jednej chwili ziemię.
        Ale w Twoim Ojcowskim Współczuciu
        pożałuj nas i przebacz nam.
        Nie pozwól, by zły jak wodę rozlał naszą krew.
        Przebacz naszą winę, powściągnij swój gniew,
        pamiętając o naszej słabości.

        Powstrzymaj Twych aniołów zniszczenia,
        dając nam jeszcze jedną szansę okazania się
        wartymi Twojej Dobroci.
        Pokładam mą ufność w Tobie. Amen”

        https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/2016/03/01/oredzie-dla-vassuli-z-13-lutego-2016-nadszedl-czas-aby-wykonac-moja-sprawiedliwosc/

  5. wobroniewiary pisze:

    10 marzec. Motto na dziś.
    Nie wystarczy zdobywać mądrości, trzeba jeszcze z niej korzystać.
    Błogosławionego dnia życzę Tobie.
    Jezus mówi do Ciebie.

    BĘDZIESZ MÓJ PO KRES CZASU – i jeszcze dłużej, po wieczność. Żadna siła nie
    może pozbawić cię twojego dziedzictwa w niebie. Chcę, żebyś zdał sobie
    sprawę, że jesteś w pełni bezpieczny! Nawet jeśli się zachwiejesz, idąc
    przez życie, nigdy nie puszczę twojej ręki. Świadomość, że twoja przyszłość
    jest zapewniona, może cię wyzwolić do życia w obfitości. Przygotowałem dla
    ciebie ten dzień z najczulszą troską i dbałością o szczegóły. Zamiast
    traktować go jako białą kartkę, którą musisz zapisać, badź otwarty i
    czujny: staraj się dostrzec wszystko, co robię w twoim życiu. To może się
    wydawać łatwe, ale wymaga głębokiego zaufania opartego na wiedzy, że Moja
    droga jest nieskalana.
    PS 37,23-24; PS 18,31

  6. Małgosia pisze:

    Przyznajcie się, kto z was działa na glorii bo ja akurat nie, ale dobrze, że ktoś tam otwiera oczy
    Cytat dnia na temat nas wszystkich:

    „Wowici psują dobra stronę – Gloria.tv, rozsiewając bezczelne kłamstwo i paskwili na Orzedzia MBM”.

    • wobroniewiary pisze:

      No ja tam nie działam, ale dziękuję tym, którzy to czynią, tzn. ostrzegają przed kłamstwami i paszkwilami MBM na temat papieża i świętego KRK 🙂

    • Kasia pisze:

      To są słowa ludzi złej woli, oni niżej piszą broniąc MBM takie okrutne słowa o Admince 😦

      „Opętana przez demona adminka Wowit wszędzie swoimi kłamstwami zaślepia tych czytelników jej strony, którzy i bez tego posiadają zbyt mało Swiatla Bożego. Ale Bóg pozwala działać szatanowi, żeby do czasu razem rośli kąkol i przenica”

      • wobroniewiary pisze:

        Te słowa ranią i zadają ból….

        • Sylwia pisze:

          Za to oni posiadają inne światło , światło które jest nikłe i wyblakłe – Nie wiem jak ludzie po tylu nawoływaniach że orędzia MbM są złe i że to właśnie one powodują problemy z duchowością . Oni uznają wilka w owczej skórze , który pożera . Nie widzą swoich własnych wad , nie widzą tego że są zwodzeni . To w nich czarny działa i sieje zamęt w ich głowach .
          Światło które nam przyświeca to światło Jezusa , jest ono prawdziwe.
          To smutne że szkaluje się Osobę która tyle zrobiła . Ich oczy są zamknięte ..
          ” Krew za wielu będzie wydana , nie za wszystkich ” – Adminko , pamiętasz sama to mi przypomniałaś, teraz i ja Tobie przypominam . My nic nie zrobimy że tacy się trafiają . Wiem że cię boli to jak cię określili – ale nie martw się masz nas ! Jesteśmy wielką rodziną i nie zostaniesz z tym sama .

          A teraz do tych co twierdzą że Adminka jest „opętana ” – spójrzcie w swoje wnętrze i się zastanówcie czy postępujecie po Katolicku , raniąc drugiego człowieka takimi słowami . Oby wam kiedyś łuski z oczu spadły . .

        • Maria pisze:

          11. Błogosławieni jesteście, gdy [ludzie] wam urągają i prześladują was, i gdy z mego powodu mówią kłamliwie wszystko złe na was. 12 Cieszcie się i radujcie, albowiem wasza nagroda wielka jest w niebie. Tak bowiem prześladowali proroków4, którzy byli przed wami. Mat.5
          Zdrowaś Maryjo….

        • Maggie pisze:

          Ewuniu, nasz bohater narodowyStefan Czarniecki mawiał: jam nie z soli ani z roli, jeno z tego co mnie boli … i walczył …
          To zranienie oddaj Panu Bogu. Wiesz, że nie jest ono pierwszym….

          Kiedyś już zacytowałam tu fraszkę (chyba Lecha Konopińskiego):
          Ku potomności
          Kamieni rzuconych we mnie nie zliczę,
          lecz byłby z tego niemały pomniczek.

          Maryja więcej cierpiała i nadal cierpi.
          +++
          Króluj nam Chryste!

        • magda pisze:

          Ale my Cię kochamy Ewuś !!! 🙂

        • Anna EM pisze:

          Więcej dystansu. To kłamstwa które mają sprawić przykrość, szkoda tylko że ktoś może w to uwierzyć.

      • Anna pisze:

        Myśl Św. Ojca Pio na dzisiaj:

        DOBREGO DNIA!
        Pan daje ci czasem odczuć ciężar krzyża. Wydaje ci się, że ten ciężar jest nie do uniesienia, ale nieś go, ponieważ Pan w swojej miłości i w swym miłosierdziu poda ci rękę i obdarzy mocą.

      • Biedni ludzie, świata poza MBM nie widzą, oczernianie i kłamstwa to ich chleb powszedni, smutne to i tragiczne.
        POzawieszali te czerwone pieczątki i myślą biedni że to ich zbawi, kawałek papieru z czerwonym kleksem ma kogoś zbawić, pieczęcią Boga Żywego to nazwali i muszą to nosić cały czas przy sobie, SZKAPLERZ noś a nie kawałek papieru! PISMO ŚWIĘTE czytaj a nie jakąś „księgę prawdy” tylko czyja to i jaka to prawda? rozumni to wiedzą ale to tych biedaków nie docierają słowa prawdy i jakiejkolwiek krytyki, totalne zaślepienie jak ten koń z klapkami na oczach, gdzie MBM pociągnie za wędzidło tam skręca bezmyślnie i bezrefleksyjnie aby tylko kolejne pseudo orędzie przeczytać, robią wszystko co im MBM rozkaże, to jest tragedia uzależnienia jeśli nie zniewolenie pseudo orędziami Marii z Irlandii.
        Kilka lat wyjaśniania i tłumaczenia czym rzeczywiście są orędzia MBM zaowocowało tym że już się nie ukazują nowe, przynajmniej oficjalnie ich nie widać.
        Mam taką nadzieję że co raz mniej osób to czyta a ci co czytali idą z tym do konfesjonału, oby jak najszybciej świat o tych herezjach zapomniał a ostatnia pieczątka wylądowała w piecu.
        Przez ten czas i jeszcze ciągle wiele nam a zwłaszcza Ewie się za to oberwało ale kiedy zaczynaliśmy nikt nie mówił że będzie łatwo, na blogu który rzec by można zawodowo zajmuje się rozpowszechnianiem orędzi MBM działać rzecz jasna nie można było aby ludzi przed tym ostrzegać, z pomocą Bożą, ks. Adama i wielu osób robimy to tutaj, jednak tylko Ewa jest z taką wściekłością atakowana, Boże daj jej siłę aby to wszystko znosić.

        • Sylwia pisze:

          ewangeliadlanas , Masz rację atakują Ewę ale też i ks. Adama za zwyczaj nie czytam ich komentarzy bo nie wchodzę za bardzo na glorię , ale to co przeczytałam jest też okropne , obrażają Kapłana -człowieka który służy całym sobą Bogu . Ciężko to znieść .
          To prawda że najwięcej Ewa jest tu poszkodowana , ale wieżę że Bóg da jej siłę . Ona nie jedno przeszła ale Bóg był i jest przy niej . I ja też będę przy niej , nie mogę fizycznie bo dzieli nas odległość – Przytuliłabym Cię Ewuniu z całego serca ❤ ale ofiaruję Modlitwę ++.
          Kochana nie dawaj się tym co mają złe intencje .
          Pamiętaj :
          "WSZYSTKO MOGĘ W TYM, KTÓRY MNIE UMACNIA "

        • Maggie pisze:

          Z tego tworzy się historia,
          bo, komuż to na Glorii .. gloria ?
          … kiedy z księgi „prawdy” i pieczęci,
          czort tam okultystyczny biczyk kręci …

          W zwojach kłamstwa sieci,
          jakiż duch na Glorii świeci?
          – Patrząc z boku, mądry przyzna,
          że to Glorii (!) .. trzeba egzorcyzma.

          Toć na Glorii Mbm gloryfikacja,
          jawi się omanem i jak dewiacja …
          – zaś heretyckie tam wywody,
          pachną jak piekielne smrody.

      • Małgosia pisze:

        Odpowiedzialność i tak spoczywa na adminie strony dzieckonmp, w końcu pozwala na takie nienawistne komentarze
        Nie zdziwię się jak te wysyłane w słowach demony opętania wrócą do nich samych, tak naucza o. Daniel

        • Sylwia pisze:

          Małgosiu myślę właśnie że to na Gloriito właśnie sprawka tych samych osób ..brak słów , tylko możemy się modlić.

        • Sylwia pisze:

          Maggie super rym 😉 trafiłaś w samo sedno .

      • Maggie pisze:

        @Kasia: ich pobożność, miłość bliżniego i wiedza nie zachwyca … podobnie jak ich przenica … zamiast pszenica

  7. Teresa pisze:

    Psalmy są piękne . Szybko sie zapamiętuje , umiem klika na pamieć i często śpiewam

  8. Teresa pisze:

    Ja poszczę drugi dzień o wodzie ,chcę dłużej .Namówię kogoś ?

    • wobroniewiary pisze:

      Mnie nie, mam teraz przed sobą ciężkie dni, muszę mieć dużo siły i jestem na warzywach i sokach + pomidory, mozarella, zupa z cukinii, pesto – impresje włoskie dużo witamin, post Daniela trochę zmodyfikowany

      szukam gdzie kupić gotowy sok ze świeżej kapusty, może ktoś coś podpowie…. 🙂

      • Bogumiła pisze:

        Zrobić samemu nawet blenderem a potem wycisnąć.

      • Teresa pisze:

        tylko samemu zrobić .W lidlu bywają sokowirówki najtaniej ,są dobre, Mam z lidla

      • Marakuja pisze:

        Tu masz sok z kapusty 🙂 https://www.spolem.bielsko.pl/dictionary/12,marka/word_id/34719,agromil-milowka

        Zamów przez internet. Ja sama go robię od kilku miesięcy, Wymaga trochę czasu w kuchni 🙂 Niewielka inwestycja- główka twardej kapusty, malaxer lub maszynka do mielenia. Wysterylizowane w piekarniku słoiki i zaparzone wieczka, zagotowana woda w czajniku i ostudzona do temperatury pokojowej. Potem czekamy tydzień, sok się kisi i dajemy to do lodówki. Pije się szklankę raz lub dwa razy dziennie. Wszystkie bakcyle od tego giną. Naturalne źródło witaminy K2, nie mylić z K1, odpowiedzialną za krzepliwość krwi. K2 odpowiada za transport D3 we właściwe miejsce.

  9. Weronika pisze:

    Wielu odmawia 30dniowe nabożeństwo do św. Józefa ale od dziś jest też zwykła Nowenna do Świętego
    Dziś rozpoczynamy NOWENNĘ DO ŚW JÓZEFA

    Porządek nowenny do Świętego Józefa
    1. Na rozpoczęcie każdego nabożeństwa nowenny można zaśpiewać pieśń ku czci Św. Józefa.
    2. Módlmy się:

    O chwalebny Święty Józefie, przybrany ojcze Pana Naszego Jezusa Chrystusa i przeczysty Oblubieńcze Niepokalanej Dziewicy Maryi, oto ja, niegodny Twój czciciel, oddaję się Tobie w opiekę i obieram sobie Ciebie za mego szczególnego patrona, opiekuna, wspomożyciela i orędownika u Boga. Wyjednaj mi łaskę dobrego życia i szczęśliwej śmierci wraz z dobrodziejstwem, o które dzisiaj proszę Cię w tej nowennie w sposób szczególny…

    3. Następuje przedstawianie próśb w ciszy lub też głośno wyliczając prośby i dziękczynienia, jak to ma miejsce w nabożeństwach nowennowych.

    4. Modlitwa na poszczególne dni nowenny
    Dzień pierwszy (10 marca)
    Potężny Patriarcho, jak w Starym Testamencie Józef, syn Jakuba, z woli Bożej został rządcą w Egipcie dla ratowania ludzi od śmierci, tak w Nowym Testamencie Ty zostałeś panem i zarządcą tych skarbów, które nam są potrzebne do życia nadprzyrodzonego. Z wielką przeto czcią i ufnością pragniemy zwracać się do Ciebie we wszytkich naszych potrzebach tak doczesnych, jak i duchowych, pewni że Twój Syn, który zawsze był Ci posłuszny na ziemi, wysłucha Cię także w niebie.

    5. Modlitwa do Świętego Józefa

    Do Ciebie, Święty Józefie, uciekamy się w naszej niedoli. Wezwawszy pomocy Twej Najświętszej Oblubienicy, z ufnością również błagamy o Twoją opiekę. Przez miłość, która Cię łączyła z Niepokalaną Dziewicą, Bogarodzicą, i przez ojcowską Twą troskliwość, którą otaczałeś Dziecię Jezus, pokornie błagamy: wejrzyj łaskawie na dziedzictwo, które Jezus Chrystus nabył krwią swoją, i swoim potężnym wstawiennictwem dopomóż nam w naszych potrzebach.

    Opatrznościowy stróżu Bożej Rodziny, czuwaj nad wybranym potomstwem Jezusa Chrystusa. Oddal od nas, ukochany ojcze, wszelką zarazę błędów i zepsucia. Potężny nasz wybawco, przybądź nam łaskawie z niebiańską pomocą w tej walce z mocami ciemności, a jak niegdyś uratowałeś Dziecię Jezus z niebezpieczeństwa, które zagrażało Jego życiu, tak teraz broń Świętego Kościoła Bożego od wrogich zasadzek i od wszelkiej przeciwności.

    Otaczaj każdego z nas nieustanną opieką, abyśmy za Twoim przykładem i Twoją pomocą wsparci mogli żyć świątobliwie, umrzeć pobożnie i osiągnąć wieczną szczęśliwość w niebie. Amen.

    6. Litania do Świętego Józefa

    7. Na zakończenie można odprawić krótkie nabożeństwo eucharystyczne: wystawienie Najświętszego Sakramentu, chwila adoracji i błogosławieństwo.

    8. Pieśń do Świętego Józefa

    http://mtrojnar.rzeszow.opoka.org.pl/nowenna_do_sw_jozefa/porzadek.htm

    • wobroniewiary pisze:

      Inna Nowenna

      Nowenna do Świętego Józefa

      Dzień I – PATRON I WZÓR NARZECZONYCH

      ROZWAŻANIE

      Świętemu Józefowi Bóg objawił przez anioła tajemnicę przyjścia Syna Bożego na świat. Posłuszny natchnieniu Bożemu św. Józef przyjął pod swój dach Maryję, będącą w stanie błogosławionym. Przez to dał schronienie samemu Jezusowi — Odkupicielowi świata, którego Maryja pod swym sercem wniosła do jego domu.

      Polećmy Bogu i opiece św. Józefa wszystkich narzeczonych oraz tych, którzy mają zamiar założyć rodzinę.

      MODLITWA NOWENNY
      Prosimy Cię, Boże, przez zasługi św. Józefa, Oblubieńca Najświętszej Bożej Rodzicielki i Opiekuna Świętej Rodziny, pobłogosław narzeczonym, którzy pragną założyć ognisko rodzinne. Napełnij ich serca duchem miłości, ofiary oraz pobożności. Podejmując się tego zadania, niech to uczynią według wzoru św. Józefa, składając z ufnością przyszłość powstającej rodziny w miłujące ręce Boga. Św. Józefie, zamieszkaj w ich domu wraz z Jezusem i Maryją.
      Amen.

      Litania do św. Józefa
      Ojcze nasz…
      Zdrowaś Maryjo…
      Św. Józefie, Patronie narzeczonych, módl się za nami.

      Dzień II – OPIEKUN BEZDOMNYCH itd.
      http://www.swietyjozef.kalisz.pl/Modlitwy/20.html

  10. Aneta pisze:

    o łaskę godnej, spokojnej pracy

  11. czasy ostateczne pisze:

    Zobaczcie to zdjęcie
    Polska jest jedynym krajem, w którym od 2001 roku nie było zamachu terrorystycznego

  12. EwaT pisze:

    O laske pokoju w rodzinie♡

  13. marta pisze:

    A ja takze dziekuje za modlitwe coreczka moja Dominika urodzila sie cala I zdrowa, moj trzeci cud na ziemi od Pana Boga I 4 Aniolkow w Niebie ,

  14. zuzia pisze:

    O zdrowie, potrzebne łaski, Boże błogosławieństwo oraz opiekę Matki Najświętszej dla mojej kochanej mamy,z okazji jej 66 urodzin.
    O Boże błogosławieństwo miłość, wierność pokój w moim małżeństwie i rodzinie
    Za córkę w intencji Panu Bogu wiadomej.Za Pawła…
    Za naszą Rodzinę Wowitową.
    Za naszą Ojczyznę oraz rządzących.
    O nawrócenie zatwardziałych grzeszników.
    Jezus jest Panem!

  15. magda pisze:

    Proszę o modlitwę i za mnie. By minął mi stres a było opanowanie 19 marca mam ….egzamin , nie muszę mówić jaki 🙂

  16. Teresa pisze:

    Dziś mi sie przyśnił napis J e z u s

  17. Dominik pisze:

    Potrzebna modlitwa za pana Andrzeja Niemczyka. Po przeczytaniu tego wywiadu naprawdę smutno się robi ( ze względu na niektóre wypowiedzi)

    http://www.przegladsportowy.pl/siatkowka,andrzej-niemczyk-nie-bede-roslinka-najwyzej-wezme-tabletki-i-zegnajcie-,artykul,653142,1,282.html

  18. Czester pisze:

    Magdo +++.

  19. krystyna pisze:

    Proszę o modlitwę o dzieciątko dla pewnego młodego małżeństwa

  20. Ela pisze:

    Proszę o modlitwę za mojego zmarłego ojca aby mi przebaczył

Skomentuj

