Polska wybranym krajem Maryi – jesteśmy jedynym krajem, w którym od 2001 roku nie było zamachu terrorystycznego

To nie Polacy wybrali Maryję na swoją Królową, lecz Maryja pierwsza wybrała Polskę na Swoje królestwo. Polacy przedtem czcili Maryję, ale nie nazywali Jej królową Polski. Tytuł ten nie jest wymysłem Polaków z czasów potopu szwedzkiego, ale został oznajmiony królowi Zygmuntowi III Wazie przez Włocha, Sługę Bożego Juliusza Mancinellego, który w 1610 roku przybył do Polski. 8 maja 1610 roku w Krakowie, na Wawelu objawiła się Maryja Słudze Bożemu Juliuszowi Mancinellemu i powiedziała m.in.: JA JESTEM KRÓLOWĄ POLSKI [EGO SUM REGINA POLONIAE].

Na podstawie tego objawienia, zatwierdzonego przez papieża Aleksandra VII, król Jan Kazimierz ogłosił Maryję Królową Polski we Lwowie 1 kwietnia 1656 roku.

Radujmy się i dziękujmy Bogu – jest za co 🙂

Mapa zamachów terrorystycznych

Ten wpis został opublikowany w kategorii Wydarzenia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

31 odpowiedzi na „Polska wybranym krajem Maryi – jesteśmy jedynym krajem, w którym od 2001 roku nie było zamachu terrorystycznego

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Niechaj go Bóg pogromić raczy, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Niżej możemy wpisywać intencje, w których mamy się nawzajem omadlać 😉

    • beat pisze:

      BOG kOCHA WSZYSTKIE NARODY A SZCZEGOLNIE TE KTORE GO CHWALA
      WIELKA LASKA JEST TO ZE MAMY RZADY PRAWICOWE I BEDZIE INTRONIZACJA CHRYSTUSA KROLA
      OREDZIE VASSULI KTORE JEST PRZESTROGA WAZNE
      3luty 2012

      Najłaskawszy Panie, doprowadź nas do nawrócenia, bo inaczej nasz duch umrze1.

      Pokój tobie, Moje dziecko. Moje Oczy, Vassulo, wnikają w ciemność każdej duszy. Cierpię z pragnienia dusz.

      Vassulo, dzisiejszy świat będzie starał się odebrać wam wolność. Dzisiaj świat gardzi wszystkim, co święte, niektórzy2 sądzą, że posiedli absolutną znajomość Mojej Świętości, ale sprawy, które ich pociągają, są niczym innym jak zapieraniem się Mnie. Ja wzywałem, lecz oni zaprzeczali i wciąż zaprzeczają temu, że Ja wzywam. Przywódcy twojego kraju zabijają i kradną chleb z ust dzieci. Nakładają ciężary na twój naród i grabią go, jak im się podoba. Z każdej strony ograbią cię z owoców twej pracy. (pozwól mi mówić) …ludzie w twoim kraju obrali złą ścieżkę.

      Jesteś ziemią, którą pobłogosławiłem, lecz zaniedbałaś uwielbiania Mnie i wysławiania Mnie. Twoi pasterze, którzy nic nie rozumieją, zwrócili się na własne drogi, każdy szuka swego zysku zaniedbując Moje stado i uciszając Mój Głos3. Podążają drogą tego świata. Pochłonięci namiętnościami tego świata pozbawionego nadziei i pozbawionego Mnie, waszego Boga.

      Moje Słowo jest czymś żywym i skutecznym. Rozcina jak obosieczny miecz, lecz bardziej precyzyjnie4. A jednak oni w swej nocy nie uwierzyli, że Ja pobłogosławiłem cię łaskami duchowymi. Wzywałem każdą duszę do odnowienia umysłu przez duchową rewolucję, tak by żyli we Mnie, a Ja w nich, lecz oni nie posłuchali Mnie. Wzywałem ich do porzucenia ich dawnego sposobu życia, lecz oni oddali swe serca pieniądzom, mówiąc: „z tym jestem samowystarczalny”, i usuwali Mnie ze swego umysłu dzień po dniu.

      Mam w sobie zarówno Miłosierdzie jak i Gniew. Spójrzcie więc na przeszłe pokolenia i zobaczcie: one Mnie wysławiały i uczciły Mnie. Te były przykładem oddania i łagodności, które Mnie uwielbiły.

      Czy nie czytaliście: „Biada sercu zniechęconemu: ponieważ nie ma ufności, nie dozna opieki. Biada wam, którzy straciliście cierpliwość: cóż uczynicie, kiedy Pan nawiedzi?”5.

      W tych dniach zamierzam oczyścić ziemie z ich odstępstwa, ich namiętności i ich grzechów, które teraz leżą jak rozpalone węgle nad ich głowami dźwigającymi ciężar ich grzechów. A teraz mówię wam: Moje Słowo spełni się jak przedtem, gdy ostrzegałem was o waszych narodach, które dopuściły się odstępstwa, że wieże runą, a fale mórz doprowadzą do zniszczenia wytrącając ziemię z jej osi6. To miały być Znaki dla was wszystkich, abyście, gdy się wydarzą, wiedzieli, że Ja, Bóg, przemówiłem.

      Podczas tego Końca Czasów Mój Duch zostanie wylany na całą ludzkość, nawet na tych, którzy gardzili Moimi Słowami zawartymi w tym Orędziu, wyśmiewając się z Mojej Obietnicy.

      Jak już powiedziałem: Moje Słowo jest żywe i Moim Słowem, tym samym Słowem, ukształtowałem ziemię, i powiadam wam: oczyszczę tę ziemię przez ogień i boleść. Kiedy aniołowie zgrzeszyli, nie oszczędziłem ich. Mój Dzień przyjdzie na was w nieoczekiwanej chwili. Ja uciszę głupców. Wtedy od tej chwili będziecie żyli w Mojej Woli. Narody ujrzą Mnie innymi oczami. Miłość i sprawiedliwość zakrólują raz jeszcze, a nie będzie się słyszeć więcej o przemocy.

      Dziś karmię Moje baranki w ten sposób, a Mój Duch przynosi duchowe pożywienie ubogim, aby przewiązać serca złamane i przypomnieć im raz jeszcze, że – Serce Pana jest całe przebaczeniem, całe miłością i czułością. – Sercem, które może przyozdobić was swą chwałą, Sercem, w którym możecie znaleźć pociechę. Ja daję zbawienie, każdemu otwartemu sercu. A jeśli dziś uczyniłem wam wyrzuty, to z powodu ogromu Miłości, którą mam dla was. Moje Serce krwawi ze smutku na widok tej godziny ciemności nad wami, rzuconymi w błoto waszych grzechów. Ocalę was, tylko jeśli okażecie skruchę i powrócicie do Mnie. ic

  2. agnieszka pisze:

    Ja wiem że jeszcze nie udowodniono…i że to nie w granicach Polski ….
    Ale czy zamachem nie można nazwać katastrofę nad smokenskiem gdzie ginie nasz Prezydent i elity ?
    Jeśli wyjdzie teraz że to był zamach to mapa będzie nieaktualna? 😉
    Pozdrawiam.

    • Aneri pisze:

      Agnieszko,Smolensk nie lezy w Polsce! Mapa nadal bedzie aktualna.

      • eska pisze:

        Czy „aneri” to „irena”?
        Mówienie wspak, jak każde inne robienie wszystkiego na opak, podoba się wiadomo komu. Może to tylko moje czepialstwo, ale przyznam, że źle mi się kojarzą takie pseudonimy 😦
        Niemniej serdecznie pozdrawiam.

      • miranda pisze:

        Czyli ta mapa pokazuje że nie było zamachu na terytorium Polski ale nie na Polskę.

    • Sylwia pisze:

      Ta Smoleńsk nie leży w Polsce , jednak zginęli tam Polacy . Ale mamy faktycznie za co Bogu dziękować , nie było zamachów u nas w Kraju , Maryja naprawdę się nami Opiekuje , bo Jest naszą Królową – Polską Królową . Więc trwajmy przy jej płaszczu Matczynym ❤ .

  3. Paweł pisze:

    Każdy z „trójcy” naszych wieszczów narodowych epoki romantyzmu prorokował o przyszłości narodu polskiego:

    JULIUSZ SŁOWACKI:

    Pośród niesnasków Pan Bóg uderza
    W ogromny dzwon.
    Dla Słowiańskiego oto Papieża
    Otwarty tron.
    Ten przed mieczami tak nie uciecze
    Jako ten Włoch,
    On śmiało, jak Bóg, pójdzie na miecze,
    Świat mu – to proch!

    Twarz jego, słońcem rozpromieniona,
    Lampą dla sług,
    Za nim rosnące pójdą plemiona
    W światło – gdzie Bóg.
    Na jego pacierz i rozkazanie
    Nie tylko lud –
    Jeśli rozkaże, to słońce stanie,
    Bo moc – to cud.

    On się już zbliża – rozdawca nowy
    Globowych sił;
    Cofnie się w żyłach pod jego słowy
    Krew naszych żył;
    W sercach się zacznie światłości Bożej
    Strumienny ruch,
    Co myśl pomyśli przezeń, to stworzy,
    Bo moc – to duch.

    A trzebaż mocy, byśmy ten Pański
    Dźwignęli świat:
    Więc oto idzie Papież Słowiański
    Ludowy brat; –
    Oto już leje balsamy świata
    Do naszych łon,
    Hufiec aniołów kwiatem umiata
    Dla niego tron.
    On rozda miłość, jak dziś mocarze
    Rozdają broń,
    Sakramentalną moc on pokaże,
    Świat wziąwszy w dłoń.

    Gołąb mu słowa usty wyleci,
    Poniesie wieść,
    Nowinę słodką, że Duch już świeci
    I ma swa cześć.
    Niebo się nad nim piękne otworzy
    Z obojgu stron,
    Bo on na tronie stanął i tworzy
    I świat – i tron.

    On przez narody uczyni bratnie
    Wydawszy głos,
    Że duchy pójdą w cele ostatnie
    Przez ofiar stos.
    Moc mu pomoże sakramentalna
    Narodów stu,
    Że praca duchów będzie widzialna
    Przed trumną tu.

    Wszelką z ran świata wyrzuci zgniłość,
    Robactwo, gad,
    Zdrowie przyniesie, rozpali miłość
    I zbawi świat;
    Wnętrza kościołów on powymiata,
    Oczyści sień,
    Boga pokaże w twórczości świata,
    Jasno jak dzień.

    http://www.juliuszslowacki.grupaphp.com/posrodniesnaskow.php

    ADAM MICKIEWICZ (III część „Dziadów”):

    Patrz! – ha! – to dziecię uszło – rośnie – to obrońca!
    Wskrzesiciel narodu,
    Z matki obcej; krew jego dawne bohatery,
    A imię jego będzie czterdzieści i cztery.
    Panie! czy przyjścia jego nie raczysz przyśpieszyć?
    Lud mój pocieszyć? – (…)
    Ktoż ten mąż? – To namiestnik na ziemskim padole.
    Znałem go, – był dzieckiem – znałem,
    Jak urósł duszą i ciałem!
    On ślepy, lecz go wiedzie anioł pacholę.
    Mąż straszny – ma trzy oblicza,
    On ma trzy czoła.
    Jak baldakim rozpięta księga tajemnicza
    Nad jego głową, osłania lice.
    Podnożem jego są trzy stolice.
    Trzy końce świata drzą, gdy on woła;
    I słyszę z nieba głosy jak gromy:
    To namiestnik wolności na ziemi widomy!
    On to na sławie zbuduje ogromy
    Swego kościoła!
    Nad ludy i nad króle podniesiony;
    Na trzech stoi koronach, a sam bez korony;
    A życie jego – trud trudów,
    A tytuł jego – lud ludów;
    Z matki obcej, krew jego dawne bohatery,
    A imię jego czterdzieści i cztery.
    Sława! sława! sława!

    https://pl.wikisource.org/wiki/Dziady/Poema/Cz%C4%99%C5%9B%C4%87_III/Scena_V

    ZYGMUNT KRASIŃSKI („Psalmy przyszłości”):

    Polsko moja! Polsko święta!
    Nad zwycięstwa stoisz progiem;
    Kres to męki twój ostatni!
    Niechaj tylko uwydatni,
    Żeś wszechzłego wiecznym wrogiem!
    Potem prysną śmierci pęta
    I ty będziesz wniebowzięta,
    Bo aż w śmierci byłaś z Bogiem!

    http://literat.ug.edu.pl/~literat/psalmy/0003.htm

  4. Magda pisze:

    Archidiecezja krakowska: Dekret w sprawie Komunii świętej pod obiema postaciami

    Kard. Stanisław Dziwisz wydał dekret zezwalający na udzielanie Komunii świętej pod obiema postaciami w czasie Mszy św. siedmiu dni w roku.
    Mając na uwadze coraz głębsze przeżywanie misterium Eucharystii metropolita krakowski wydał dekret zezwalający na udzielanie Komunii świętej pod obiema postaciami w czasie Mszy św. siedmiu dni w roku. Chodzi o Mszę Wieczerzy Pańskiej w Wielki Czwartek, o Mszę Wigilii Paschalnej oraz jedną z Eucharystii celebrowanych w Niedzielę Miłosierdzia Bożego, uroczystość Zesłania Ducha Świętego, uroczystość Najświętszego Ciała i Krwi Pańskiej, uroczystość Narodzenia Pańskiego a także w dzień odpustu w kościele parafialnym lub rektoralnym.

    „Przeżywanie Nadzwyczajnego Jubileuszu Miłosierdzia powinno na nowo ukazać wszystkim prawdę, że ten „największy dar”, jakim jest Eucharystia, znajduje się w centrum życia poszczególnych osób i wspólnot. Ku liturgii, a szczególnie ku Eucharystii zmierza cała działalność Kościoła i z niej wypływa cała jego moc” – napisał kard. Dziwisz odwołując się do soborowej Konstytucji o Liturgii.

    Jak zaznacza hierarcha, dekret stanowi jedynie o możliwości udzielania Komunii świętej pod obiema postaciami. O skorzystaniu z tego przywileju ma decydować proboszcz lub rektor kościoła.

    W dekrecie podkreślono także, że decyzję o udzieleniu Komunii świętej pod obiema postaciami można podjąć wówczas, gdy są spełnione warunki przewidziane przez Ogólne Wprowadzenie do Mszału Rzymskiego. Chodzi m.in. o konieczność pouczenia wiernych, że w Komunii świętej pod jedną postacią przyjmuje się całego Chrystusa i prawdziwy Sakrament, jednak „ze względu na wymowę znaku Komunia święta nabiera pełniejszego wyrazu, gdy jest przyjmowana pod obiema postaciami”.

    W dokumencie zwrócono także uwagę na możliwości organizacyjne udzielenia Komunii świętej pod obiema postaciami, do którego w licznym zgromadzeniu wiernych, potrzeba odpowiedniej liczby szafarzy (zwyczajnych i nadzwyczajnych) oraz naczyń liturgicznych. „Należy wykluczyć niebezpieczeństwo znieważenia Najświętszego Sakramentu, np. przez rozlanie Krwi Pańskiej, zwłaszcza tam, gdzie duża liczba osób i szczupłość miejsca nie pozwalałaby na bezpieczne i godne podawanie Ciała i Krwi Pańskiej” – czytamy w dekrecie datowanym na 8 marca.

    http://www.niedziela.pl/artykul/21181/Archidiecezja-krakowska-Dekret-w-sprawie

  5. wobroniewiary pisze:

    Nowenna do Świętego Józefa
    Dzień II – OPIEKUN BEZDOMNYCH

    ROZWAŻANIE

    Św. Józef bardzo bolał, nie mogąc w Betlejem znaleźć godnego miejsca na narodzenie się oczekiwanego Zbawiciela. Ból ten jednak zniósł w milczeniu, poddając się z pokorą woli Bożej i ufając bezgranicznie Opatrzności Boga.

    Bez szemrania znosił wszelkie niedogodności oraz trudy, na jakie napotykał w życiu. Polećmy Bogu i opiece św. Józefa rodziny bezdomne, poszukujące mieszkania i cierpiące z powodu ciasnoty mieszkaniowej.

    MODLITWA NOWENNY

    Św. Józefie, Ty znasz bóle i cierpienia rodzące się z troski o dach nad głową. Sam doświadczyłeś tego zarówno w Betlejem jak i na wygnaniu w Egipcie. Weź w opiekę rodziny nie mające mieszkania, szczególnie zaś matki z małymi dziećmi oraz wszystkich zmuszonych żyć poza granicami swojej ojczyzny. Otocz opieką matki w błogosławionym stanie i wszystkie rodziny czekające na narodzenie się dziecka. Naucz je w cichości i spokoju znosić niepewność jutra oraz wszelkie trudy życia z poddaniem się ufnie Opatrzności Bożej.
    Amen.

    Litania do św. Józefa
    Ojcze nasz…
    Zdrowaś Maryjo…
    Św. Józefie, opiekunie bezdomnych, módl się za nami.
    http://www.swietyjozef.kalisz.pl/Modlitwy/20.html

  6. Monika pisze:

    Jezus jest Panem!

    • Kasia pisze:

      Moniko jak możesz wklejać film z profilu GóWyborczego który z tej pięknej informacji normalnie kpi sobie 😦
      Obejrzałaś ten film do końca, że tego się kpi i wyśmiewa, czy takie coś promuje katoliczka?
      Zmień media, które oglądasz

      • Monika pisze:

        Nie dałam komentarza i może to był mój błąd ale sądziłam, że każdy zrozumie. Nie ulega wątpliwości, że oni kpią ze szczytnej idei. To jasne, że oburza mnie takie podejście do sprawy jako Katoliczki, bo każdy Katolik bezsprzecznie wie, że sprawa jest szczytna, zwłaszcza teraz w Roku Miłosierdzia, zakończonym Intronizacją.
        Wkleiłam z facebooka i gdybym tam nie weszła, to nie dowiedziałabym się o tej wiadomości. Dodam, że nie oglądam gazety.pl – właśnie dlatego, że jestem Katoliczką.
        Komentarze dobitnie ukazują jaką mentalność i poglądy mają ludzie z PO, mimo, że mienią się Katolikami. To nie jest dobrze, jak oni odnoszą się do tak wspaniałej wiadomości, mimo, że uważają się za wierzących. Chyba każdy z nas to rozumie i uważałam, że film nie wymaga komentarza, bo jest aż nazbyt wyrazisty. Niestety nie napawa optymizmem jak chodzi o stan wiary wśród osób popierających PO – i ukazuje jasno jak z tym jest naprawdę.
        Do takiego wojska sama chciałabym należeć.
        Jezus jest Panem!

        • Maggie pisze:

          Widziałam filmik (nagrany chyba z Internetu) „Kolumbia jakiej nieznamy”, a tam prezydent i wojsko z różańcem w ręku zwalczają mafię i wszelkie zło. Równocześnie wskazano objawienia i nawrócenia.

        • Maggie pisze:

          … jakiej nie znamy

        • Monika pisze:

          Maggie, czy nie chodziło Ci raczej o film: „Kolumbia. Świadectwo dla świata” Dominika Tarczyńskiego? Bo mnie od razu to z tym filmem się skojarzyło.

        • Maggie pisze:

          @Monika: myślę, że masz rację i taki jest właściwy tytuł , ale oglądałam na jakiejś powielonej kopii i tak zapamiętałam.

  7. miranda pisze:

    No jak to a zamach smoleński? Nie widzę też zamachów na Litwie i Słowacji.

  8. margarita pisze:

    Dokładnie – na Słowacji również „czysto”, a piszecie, że jesteśmy jedynym krajem wolnym od zamachów…

  9. mkm80 pisze:

    Urzędy pracy w niewielkim stopniu przyczyniają się do aktywizacji osób bezrobotnych.
    O sprawie pisze poniedziałkowy „Nasz Dziennik”. Jak czytamy, w Polsce nie pracuje około 6 milionów 800 tysięcy osób, co stanowi około 34 procent ludności w wieku produkcyjnym.
    Według dziennika, w tej liczbie jest: 1,6 miliona zarejestrowanych bezrobotnych, 2,5 miliona pracujących za granicą i potężne nierejestrowane ukryte bezrobocie. Wiceminister rodziny, pracy i polityki społecznej Stanisław Szwed przyznaje, że do rozwiązania nadal są dwa poważne problemy – niskie płace oraz trudności w znalezieniu pracy.
    Od siebie dodam, że słusznie wlicza się hektabombe emigracji – ci ludzie są i byliby w Polsce bezrobotni.
    Gorsze kraje od nas : Zimbabwe,Nauru, Turkmenistan, Mozambik, Tadżykistan, Wyspy Kokosowe, Dżibuti, Guam, Namibia, Senegal, Nepal, Suazi, Kosowo, Kiribati, Strefa Gazy, Afganistan, Jemen – cała reszta świata jest lepsza np. takie potęgi jak: Mauretania, Mali, Nigeria, Gabon, Timor Wschodni, Botswana…

Skomentuj

