Informacja w sprawie Pouczeń Alicji Lenczewskiej

Brat Poznanie informuje:
AlicjaDrodzy przyjaciele, którzy umieściliście tu rozmaite wpisy. Dopiero pierwszy raz od czerwca 2015 r. zajrzałem tutaj, gdyż z braku czasu i ogromu obowiązków zaniechałem aktywności na „fejsie”.
Chcę Was uspokoić. Prace związane z publikacją „Świadectwa” spisanego przez Alicję Lenczewską dobiegają końca i niebawem, po Świętach Zmartwychwstania naszego Pana pojawi się książka wydana przez wydawnictwo „Miłujcie Się” zaopatrzona w aprobatę jakiej udzielił biskup Diecezji Szczecińsko-Kamieńskiej ks. prof. Henryk Wejman. Przewiduje się, że „Słowo Pouczenia” ukaże się drukiem jeszcze jesienią 2016. Alicja odeszła do Pana 5 stycznia 4 lata temu, więc ukazanie się oficjalnie tego tekstu w tak rekordowo krótkim czasie świadczy o tym, że spoczywa na tym Łaska Pana Boga. Z naciskiem podkreślę, że we wszystkich działaniach związanych ze „Świadectwem” i „Słowem Pouczenia” były respektowane zalecenia arcybiskupa ks. Andrzeja Dzięgi w rozumieniu posłuszeństwa Kościołowi, co gwarantuje ich wiarygodność. Jednym z nich było dla uniknięcia jakichkolwiek manipulacji i przekłamań, że nie powinno się upubliczniać w internecie całego tekstu do momentu pojawienia się wersji wzorcowej, zaaprobowanej przez Kościół. Wobec wielu „oszołomskich” pseudo-objawień krążących w internecie ma to swoje uzasadnienie. Wersja tekstów, jaka pojawiła się w internecie była wprawdzie odbitką zgodną z oryginałem xera, jednak w myśl powyższego, umieszczający ją bez jakiejkolwiek konsultacji i zgody dopuścił się samowolki. Podjąłem próbę nawiązania kontaktu przez internet ze sprawcą tego zamieszania aby wyjaśnić popełnione nieścisłości ale niestety bez odzewu.

Dla rozwiania jakichkolwiek wątpliwości dodam, że podjęcie się wydania „Świadectwa” i „Słowa Pouczenia” przez wydawcę „Miłujcie Się”, którego misją jest ewangelizacja a nie kryterium zysku, zapewnia spełnienie wymogu „tekst natchniony nie może być wykorzystany dla celów komercyjnych”.
Aby to docenić warto sięgnąć do kilku ostatnich numerów „Miłujcie Się”, w których redakcja przybliża postać Alicji Lenczewskiej i spisane przez nią słowa.
Pojawienie się wersji książkowej o charakterze tekstu wzorcowego jest procedurą niezbędną dla zagwarantowania zgodności z oryginałem, choć wiąże się z koniecznością poniesienia kosztu przez osoby zainteresowane.
Nie wyklucza to jednak w przyszłości pojawienia się całych tekstów w wersji elektronicznej ale potrzeba czasu, pracy i cierpliwości.
Za darmo można w internecie zbyt często znaleźć niestety wiele kłamstw i wątpliwych tekstów sprowadzających na manowce.
Jeżeli ktoś autentycznie jest otwarty na to, co mówi Pan Bóg przez słowa spisane przez Alicję Lenczewską nie będzie szukał sensacji i prowokował zbędnych dyskusji.
Brat Poznanie.

Za: kliknij

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

38 odpowiedzi na „Informacja w sprawie Pouczeń Alicji Lenczewskiej

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Niechaj go Bóg pogromić raczy, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Niżej możemy wpisywać intencje, w których mamy się nawzajem omadlać 😉

  2. wobroniewiary pisze:

    ❤ Alicja "ŚWIADECTWO" cz. IV pt. 20.11.1987, godz. 10.30

    – Pali mnie moja grzeszność, a Światło Twojej Miłości, jakie mnie dotyka rozpala ten ból jeszcze bardziej. Przez moją duszę przechodzi granica Nieba i piekła. Po jednej stronie jest bunt, obelgi, rezygnacja – po drugiej słodycz miłosierdzia, skrucha, pokój. Konwulsje zła i łagodność Twojej dobroci. Biczowana jest moja dusza.

    † Zgodziłaś się na wiele i pragnęłaś wielkiego zjednoczenia ze Mną, i oto prowadzę cię drogą Moją.

    Dziecko Moje ukochane, przytul się do Mnie ubiczowanego i bądź w pokoju Moim. Od ciebie zależy bardzo wiele: zależy to, czy granica piekła przesunie się poza twoją duszę i czy Niebo ogarnie cię całą.
    Na tym świecie piekło zawsze będzie mieć dostęp do ciebie. Trwaj we Mnie, a Ja w tobie będę trwał i ochronię cię, osłonię i wypełnię Niebem Pokoju i Miłości. Ja jestem twoim ratunkiem i twoją ostoją.

    – Czy powtórnie powinnam pójść do spowiedzi?

    † Nie trzeba, Moje dziecko. Z Mojej woli dzieje się w twojej duszy to, co się dzieje. Jesteś ze Mną i już nastał pokój. Odpocznij we Mnie i wróć do Nieba, jakie w tobie jest.

    J 8, 11b Kobieta cudzołożna "Rzekł do niej Jezus: «I Ja cię nie potępiam. – Idź, a od tej chwili już nie grzesz!»".

    – Jak to jest, że Ty nie brzydzisz się człowieka?

    † Bo kocham.

    – Pan dał mi łaskę spotkania kogoś, komu wczoraj zrobiłam przykrość i przeproszenia go.

  3. wobroniewiary pisze:

    ❤ Alicja "POUCZENIA" Niedz. 4.07.1993, godz. 11.30

    † Trzeba przejść przez własną nicość i nicość świata, aby dojść do Mnie, który jestem Wszystkim. I aby tylko Mnie we wszystkim spostrzegać i miłować – we wszelkim stworzeniu i w sobie samej, i aby iść poprzez kolejne dni, jakiekolwiek będą. Iść w oddaniu Bogu swojemu w zachwycie i wdzięczności. Wtedy każde miejsce będzie święte, bo wszędzie będziesz obcować ze Mną w ciszy i radości twej duszy. Codzienność i świat nie są przeszkodą. Przeszkodą jest twoja dusza: jej pragnienia i pożądania, które oddzielają cię od miłosnego przebywania ze Mną pośród każdej sytuacji, jaką niesie dany ci czas.

    Syr 18, 8-14 Nicość człowieka

    "Kimże jest człowiek i jakież jest jego znaczenie?
    Cóż jest jego dobrem i cóż złem jego?
    Liczba dni człowieka –
    jeśli wiek jego jest długi – dosięga stu lat.
    Jak kropla wody zaczerpnięta z morza lub ziarnko piasku,
    tak jest [tych] trochę lat wobec dnia wieczności.
    Dlatego Pan cierpliwy jest dla ludzi
    i wylał na nich swoje miłosierdzie.
    Zobaczył On i wie, że koniec ich godny litości
    i dlatego pomnożył swoje przebaczenie.
    Miłosierdzie człowieka – nad jego bliźnim,
    a miłosierdzie Pana – nad całą ludzkością:
    On karci, wychowuje, poucza
    i zawraca jak pasterz swoją trzodę.
    Lituje się nad tymi, którzy przyjmują Jego pouczenie
    i którzy się spieszą do Jego przykazań".

  4. wobroniewiary pisze:

    ❤ Alicja "ŚWIADECTWO" cz. IV pt. 20.11.1987, godz. 14.10

    – Odpoczęłam w Tobie, Chryste, ale szatan, który się mną zajmuje nie odpoczywa. Nadal rozdrapuje moją duszę, by się do niej wedrzeć. Może bardziej potrzeba mi modlitwy egzorcyzmu niż rozsądnych rad spowiednika?

    † Potrzeba najbardziej twojej nieprzerwanej modlitwy oddania, która pozwoli ci przetrwać dotknięcia zła, jakie dopuszczam.

    – Czy przeznaczyłeś mnie na żywą pochodnię, którą parzy ogień zła i w której płonie Twoja Miłość?

    † Przeznaczyły cię na nią wszystkie twoje tak, jakie powiedziałaś Mi dotychczas.

    Czy wiesz, dlaczego umarłem na Krzyżu? Serce Moje pękło, bo spotkało się w nim całe zło świata i nieskończone Miłosierdzie Boga. A ponieważ zło jest skończone, Miłość zwyciężyła w Zmartwychwstaniu. I ogarnia świat Duchem Świętym.

    Niczym jest ogień grzechu wobec ognia Miłości – choć boli. Twoje życie jest nieustającą ofiarą z bólu, jaki Mi składasz, aby pomóc tym, którzy skazują siebie na ból wieczny.

    Nie użalaj się, Moje dziecko. Jesteś na górze zła i Miłości i przeżywasz cząstkę Mojego cierpienia, na które Ja zgodziłem się, aby was uratować. Czyż nie chcesz uczestniczyć?

    – Nie moja, ale Twoja wola niech się staje.

    † Moimi Słowami mówisz. Niech nie tylko Moje Słowa będą w tobie, ale też pragnienia.

    Nie jesteś sama, Moje dziecko. Wielu jest z tobą teraz. I Moja Matka czuwa przy tobie i Ja chronię cię przed nadmiarem cierpienia. Patrz we Mnie i w Moją Miłość się zanurzaj.

  5. Weronika pisze:

    Dziecko odbiorą rodzicom, gdy zapomni założyć czapki…

    Koniec z odbieraniem dzieci rodzinom wyłącznie z powodu ubóstwa – tym sukcesem chwali się rząd od 11 lutego, gdy w Sejmie przegłosowano ustawę o zmianie kodeksu rodzinnego. Niestety, okazuje się, że w nowych przepisach czai się inna pułapka. Paragrafy w obecnej formie potencjalnie umożliwiają zabieranie dzieci, nawet jeśli nie zostały wyczerpane wszelkie formy pomocy rodzicom, przewidziane w ustawie, a także wtedy, gdy „zagrożone jest zdrowie dziecka”, co w praktyce stwarza możliwość umieszczenia go w pieczy zastępczej również w przypadku, gdy rodzic zapomni założyć dziecku czapki – i narazi je na przeziębienie. 10 marca Senat, po długiej dyskusji, także poparł ustawę.

    W związku z poważnymi obawami co do nowych przepisów, po przegłosowaniu ustawy przez Sejm, Stowarzyszenie Wolne Społeczeństwo wystosowało petycję w sprawie wprowadzenia kilku istotnych zmian w nowym zapisie. Te wyeliminowałyby dowolną interpretację użytych określeń, zależną od widzimisię urzędników. Prawo powinno bowiem chronić rodziny przed takimi zagrożeniami.

    Petycja została umieszczona na portalu citizengo.org i już zebrała grubo ponad pięć tysięcy podpisów. Podczas prac senackiej komisji, zajmującej się petycjami, postulaty stowarzyszenia za zasadne uznał także przedstawiciel Insytutu na Rzecz Kultury Prawnej Ordo Iuris.

    Wysstarczyłoby dodać dwa słowa…

    http://www.fronda.pl/a/dziecko-odbiora-rodzicom-gdy-zapomni-zalozyc-czapki,67853.html

  6. Krystyna pisze:

    Bóg zapłać za umieszczenie Pouczeń.

  7. wobroniewiary pisze:

    Dziś o 21-30 w Radio Maryja audycja dla Małżonków i Rodziców: Podarujmy dziecku cudowny medalik
    o. Piotr Lenart – redaktor naczelny Rycerza Niepokalanej, Teresa Michałek – Prezes Fundacji Niepokalanej, Aleksandra i Karol Wojtyna, dr Jacek Pulikowski

  8. wobroniewiary pisze:

    Podano datę kanonizacji Matki Teresy

    Podczas dzisiejszego konsystorza w sprawach kanonizacyjnych papież Franciszek postanowił, że kanonizacja bł. Stanisława Papczyńskiego oraz Marii Elżbiety Hesselblad odbędzie się 5 czerwca, zaś bł. Matki Teresy z Kalkuty – 4 września – poinformowało Biuro Prasowe Stolicy Apostolskiej.
    Kanonizacja pozostałej dwójki błogosławionych: męczennika za wiarę z czasów powstania Cristeros w Meksyku, Józefa Sáncheza del Río (1913-1928) i argentyńskiego proboszcza, Józefa Gabriela del Rosario Brochero (1840-1916) odbędzie się 16 października.
    http://gosc.pl/doc/3029018.Podano-date-kanonizacji-Matki-Teresy

    • kasiaJa pisze:

      Podpisujmy, koniecznie…

    • Jola pisze:

      podpiszmy i w tej dobrej sprawie;

      W Somalii 98% dziewczynek poddawanych jest okaleczaniu narządów płciowych. To najwyższy odsetek na świecie. Somalijski rząd rozważa obecnie wprowadzenie zakazu tych praktyk, a nasze wsparcie może pomóc w przeprowadzeniu reformy prawa. Dołącz do apelu już dzisiaj:

      Kiedy Hibo Wardere miała sześć lat, usłyszała: „Jesteś dzielna, jesteś odważna, jutro zostaniesz kobietą”. Chwilę później zaprowadzono ją do rozpadającej się szopy w stołecznym mieście Mogadiszu, gdzie miejscowa znachorka usunęła jej zewnętrzne narządy płciowe za pomocą brzytwy.

      Hibo jest jedną z dwustu milionów kobiet i dziewcząt z trzydziestu krajów na całym świecie, które poddano zabiegowi okaleczenia żeńskich narządów płciowych (ang. female genital mutiliation, FGM). Jednakże w Somalii, gdzie odsetek okaleczanych dziewczynek sięga 98%, minister do spraw kobiet pracuje właśnie nad wprowadzeniem zakazu tego rytuału. Miejscowi eksperci są zgodni – światowy apel o zero tolerancji dla okaleczania w całym kraju może przyczynić się do zakazania tych okrutnych praktyk już w ciągu najbliższych tygodni!
      https://secure.avaaz.org/pl/fgm_somalia_ban_loc/?bgwUPib&v=73995&cl=9660623159

  9. Kasia pisze:

    Dziś w świebodzińskiej parafii dzień św. Charbela. Na wszystkich Mszach św. ks. Jarek mówił będzie o tym świętym, a po nich pobłogosławi uczestników olejem z Annaya, mdląc się o uzdrowienie za wstawiennictwem św. Charbela. O godz. 18 przejdzie procesja z relikwiami libańskiego świętego. Zostaną one uroczyście wniesione do kościoła. Będzie miał miejsce tzw. obrzęd instalacji relikwii, gdyż jako dar od ks. Jarosława dla tej wspólnoty, pozostaną w one w parafii św. Michała Archanioła. Jest to relikwia I kategorii – fragment kości świętego. Jak mówi proboszcz, chyba pierwsza relikwia św. Charbela w całej diecezji zielonogórsko-gorzowskiej. więcej na http://www.padrejarek.pl

  10. wobroniewiary pisze:

    Ojciec Święty wskazał, że jest to „historia naszego odkupienia, historia miłości Boga. Jeśli chcemy poznać Bożą miłość, patrzmy na Ukrzyżowanego – na człowieka torturowanego. Patrzmy na Boga, który «wyzbył się bóstwa», «zabrudził się» grzechem, ale wyniszczając samego siebie zniszczył na zawsze prawdziwe imię zła, które Apokalipsa św. Jana nazywa «wężem starodawnym»”.

    „Grzech jest dziełem szatana, a Jezus zwycięża szatana «stając się grzechem» i w ten sposób wywyższa nas wszystkich. Ukrzyżowany to nie jest ornament, to nie jest dzieło sztuki ozdobione drogocennymi kamieniami, jakie nieraz widzimy. Ukrzyżowany to Tajemnica «wyniszczenia» Boga z miłości. A ten wąż zapowiada proroczo na pustyni zbawienie: wywyższony, a ktokolwiek na niego patrzy, wyzdrowieje. Tego zaś nie sprawia czarodziejską różdżką jakiś bożek-cudotwórca. O, nie! To dokonało się przez cierpienie Syna człowieczego, przez cierpienie Jezusa Chrystusa!” – powiedział Franciszek.
    http://pl.radiovaticana.va/news/2016/03/15/papie%C5%BC_na_wtorkowej_mszy_b%C3%B3g_wyniszczy%C5%82_si%C4%99_by_nas_zbawi%C4%87/1215546

  11. Marakuja pisze:

    Z modlitwą +++ Dobrej nocki wszystkim 🙂

    Psalm 143, 1-11
    Modlitwa w ucisku
    Człowiek osiąga usprawiedliwienie nie przez wypełnianie prawa za pomocą uczynków, lecz jedynie przez wiarę w Jezusa Chrystusa (Ga 2, 16)

    Usłysz, Panie, modlitwę moją, †
    w swojej wierności przyjm moje błaganie, *
    wysłuchaj mnie w swej sprawiedliwości.
    Nie wzywaj na sąd swojego sługi, *
    bo nikt z żyjących nie jest sprawiedliwy przed Tobą.
    Albowiem prześladuje mnie nieprzyjaciel, †
    moje życie na ziemię powalił, *
    pogrążył mnie w ciemnościach, jak dawno umarłych.
    A we mnie duch mój omdlewa, *
    zamiera we mnie serce.
    Wspominam dni dawno minione, †
    rozmyślam o wszystkich Twych dziełach, *
    rozważam dzieło rąk Twoich.
    Wyciągam do Ciebie ręce, *
    jak zeschła ziemia pragnie Cię moja dusza.
    Wysłuchaj mnie prędko, Panie, *
    albowiem duch mój omdlewa.
    Nie ukrywaj przede mną swojego oblicza, *
    bym się nie stał podobny do tych, którzy schodzą do grobu.
    Daj mi już o świcie doznać łaski Twojej, *
    bo w Tobie pokładam nadzieję.
    Pokaż mi drogę, którą mam kroczyć, *
    bo wznoszę ku Tobie moją duszę.
    Wybaw mnie, Panie, od moich wrogów, *
    uciekam się do Ciebie.
    Naucz mnie spełniać Twoją wolę, *
    bo Ty jesteś moim Bogiem.
    Niech mnie Twój dobry duch prowadzi *
    po bezpiecznej równinie.
    Przez wzgląd na Twoje imię, Panie, zachowaj mnie przy życiu, *
    w swej sprawiedliwości wyprowadź mnie z niedoli.
    Chwała Ojcu i Synowi, *
    i Duchowi Świętemu.
    Jak była na początku, teraz i zawsze, *
    i na wieki wieków. Amen.

    Panie, nie ukrywaj przede mną swojego oblicza, / bo w Tobie pokładam nadzieję.

    Matko Odkupiciela, z niewiast najsławniejsza,
    Gwiazdo morska, do nieba ścieżko najprościejsza,
    Tyś jest przechodnią bramą do raju wiecznego,
    Tyś jedyną nadzieją człowieka grzesznego.
    Racz podźwignąć, prosimy, lud upadający,
    W grzechach swych uwikłany, powstać z nich pragnący.
    Tyś cudownie zrodziła światu Zbawiciela,
    Tyś sama wykarmiła Twego Stworzyciela.
    Panno przedtem i potem z świata podziwieniem,
    Uczczona Gabriela wdzięcznym pozdrowieniem;
    Racz się wstawić, o Panno, za nami grzesznymi,
    Ratuj nas, opiekuj się sługami Twoimi.

  12. wobroniewiary pisze:

    Nie jest ważne, co czynisz, lecz ile miłości w tym, co czynisz !!!

    ❤ Alicja "POUCZENIA" pon. 5.07.1993, godz. 8.05

    † Każda rzecz zbliża do Mnie, jeśli jest przeżywana razem ze Mną. Narodzić się na nowo, to znaczy wszystko dzielić ze Mną i wszystko przyjmować i czynić dla Mnie – dla Mojego zwycięstwa w duszach. Rzeczywistość, w jakiej wówczas uczestniczysz, jest ta sama, co wpierw, lecz jakże inna w swej istocie. Nie jest ważne, co czynisz, lecz ile miłości w tym, co czynisz. Miłości – to znaczy Boga. Każda sytuacja i każda chwila jest łaską Moją i twoją szansą zbliżenia się do Mnie.

  13. Czester pisze:

    +++ Eska i Lucyna.

  14. Jan Antoni pisze:

    Żeby nie zaszło jakieś nieporozumienie że publikowanie Orędzi bez aprobaty Kościoła jest grzechem to przytaczam Prawo Kanoniczne: “Ze względu na uchylenie kanonu 1399 i 2318 dawnego Kodeksu Prawa Kanonicznego przez Papieża Pawła VI w roku 1966 (AAS 58/16) nie ma już zakazu publikowania nowych objawień, wizji, proroctw, cudów itp. Nie obowiązuje już odtąd zakaz ich rozpowszechniania bez imprimatur Kościoła.”
    Ks. Michał Kaszowski: Zniesienie przez papieża Pawła VI w 1966 kanonów zakazujących publikacji różnego rodzaju objawień bez aprobaty kościelnej (AAS 58/16) stanowi zgodę Kościoła na ich łatwiejsze rozpowszechnianie, by nie tłumić dzieł Ducha Świętego pragnącego odnowić Kościół Chrystusa.

  15. On pisze:

    Bardzo czekam na tę książkę, szkoda że dopiero na jesieni będzie w sprzedaży. Nie dałoby się wcześniej?

  16. Pingback: Uzdrowienie za wstawiennictwem Alicji Lenczewskiej? | W obronie Wiary i Tradycji Katolickiej

Skomentuj

