Alan Ames: każdego dnia modlę się Maryi Królowej Krzyża o nawrócenie wszystkich muzułmanów – proszę wszystkich: dołączcie do mnie!

Każdego dnia modlę się do Maryi Królowej Krzyża (3x Ojcze Nasz, 3x Zdrowaś Maryjo, 3x Chwała Ojcu), proszę Ją o nawrócenie wszystkich muzułmanów na wiarę katolicką
i aby przyprowadziła ich wszystkich do miłości, uwielbienia, adoracji i prawdziwej wiary, że Jej Syn i nasz Pan, Jezus Chrystus, jest prawdziwym Synem Bożym, jedynym Synem Boga, że jest boskim Panem ponad innymi panami.
Jest Bogiem, który przyszedł na ziemię jako człowiek i który w Trójcy Świętej stanowi jedno z Ojcem i Duchem Świętym.
Potem kończę (modlitwą) Witaj, Królowo.

Witaj, Królowo, Matko miłosierdzia,
życia, słodyczy i nadziejo nasza, witaj!
Do Ciebie wołamy wygnańcy, synowie Ewy;
do Ciebie wzdychamy jęcząc i płacząc na
tym łez padole. Przeto, Orędowniczko nasza,
one miłosierne oczy Twoje na nas zwróć,
a Jezusa, błogosławiony owoc żywota Twojego,
po tym wygnaniu nam okaż. O łaskawa,
o litościwa, o słodka Panno Maryjo!

Proszę wszystkich, by dołączyli do mnie w tej sprawie.
Niech Bóg Was błogosławi,
Alan.

Tłumaczyła: Agna

*****
Przyjdź na spotkanie z Alanem Amesem w Polsce:

ames_oczami_jezusa_plakat2

Nowenna na
Wtorek Wielkanocny
Dzień piąty: Dusze heretyków i odszczepieńców

Dziś sprowadź mi dusze heretyków i odszczepieńców, i zanurz ich w morzu miłosierdzia Mojego; w gorzkiej męce rozdzierali mi ciało i serce, to jest Kościół mój. Kiedy wracają do jedności z Kościołem, goją się rany Moje i tym sposobem ulżą mi męki.

Jezu najmiłosierniejszy, który jesteś dobrocią samą, Ty nie odmawiasz światła proszącym Ciebie, przyjm do mieszkania najlitościwszego Serca swego dusze heretyków i dusze odszczepieńców, i pociągnij ich swym światłem do jedności z Kościołem, i nie wypuszczaj ich z mieszkania najlitościwszego Serca swego, ale spraw, aby i oni uwielbili hojność miłosierdzia Twego.

I dla tych co podarli szatę Twej jedności,
Płynie z serca Twego zdrój litości.
Wszechmoc miłosierdzia Twego, o Boże,
I te dusze z błędu wyprowadzić może.

Ojcze Przedwieczny, spójrz okiem miłosierdzia na dusze heretyków i odszczepieńców, którzy roztrwonili dobra Twoje i nadużyli łask Twoich , trwając uporczywie w swych błędach. Nie patrz na ich błędy, ale na miłość Syna swego i na gorzką mękę Jego, którą podjął dla nich, gdyż i oni są zamknięci w najlitościwszym Sercu Jezusa. Spraw, niech i oni wysławiają wielkie miłosierdzie Twoje na wieki wieczne. Amen. (1218-1219)

Koronka do Miłosierdzia Bożego
Nowenna na pozostałe dni: Nowenna przed Świętem Miłosierdzia Bożego

Ten wpis został opublikowany w kategorii Wydarzenia i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

34 odpowiedzi na „Alan Ames: każdego dnia modlę się Maryi Królowej Krzyża o nawrócenie wszystkich muzułmanów – proszę wszystkich: dołączcie do mnie!

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Niechaj go Bóg pogromić raczy, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Niżej możemy wpisywać intencje, w których mamy się nawzajem omadlać 😉

  2. wobroniewiary pisze:

    Z książeczki Alana Amesa „Różaniec Eucharystyczny”

    Maryja, Królowa Krzyża
    Na podstawie wizji Alana Amesa pewna artystka namalowała łaskami słynący obraz przedstawiający Maryję jako Królową krzyża. Zdobył on szeroką popularność, a relacje o zanoszonych przed nim i wysłuchanych modlitwach oraz uzdrowieniach dowodzą, jak wielkiej pomocy może udzielić Maryja jako Królowa krzyża.
    Kontemplując obraz, być może zauważycie, że fałdy szaty Maryjnej układają się w kształt gołębia. Nieco później w prawej ręce Maryi dostrzeżecie twarz ukrzyżowanego Jezusa. W namalowanych chmurach również widać czasem nowe obrazy. Za pośrednictwem tego cudownego obrazu i przedstawionej na nim Maryi pragnie do nas mówić sam Bóg.
    Poniżej znajdziecie odnoszące się do obrazu przesłania….

    Z książeczki:

    http://www.esprit.com.pl/343/Rozaniec-Eucharystyczny.html

  3. Reportaż. Syria prześladowana, część II

  4. Weronika pisze:

    Anglia wyrzuca słowo „Easter” nawet z czekoladowych jajeczek! Bo to obraza dla muzułmanów!

    W Anglii słowo “Easter” (Wielkanoc) zostało wyrzucone z milionów brytyjskich jajek czekoladowych sprzedawanych w okresie Wielkanocnym z uwagi, że może to obrażać wyznawców innych religii – donosi Daily Star. Kilka dni temu, po zamachach w Brukseli przypominałem, że Belgia w 2013 roku zakazała używania słowa „Wielkanoc” w szkołach, stwierdziłem wówczas, że Belgowie sami są sobie winni, że pozwolili się zaszczuć polityczną poprawnością do tego stopnia, że muzułmanie robią co chcą w ich kraju i wprowadzają własne zasady. Ta sama fala chorej politycznej poprawności od dawna sieje spustoszenie w Wielkiej Brytanii. Jak informuje portal brytol.com: „Produkty firmy Cadbury sprzedawane są jako “Egg Hunt Pack” natomiast Nestle reklamują czekolady Aero jako “czekoladowe jajka z bąbelkowymi batonami”. Sainsbury’s także przyłączył do politycznej poprawności, donosi Daily Star, sprzedając swoje produkty, w którym najważniejsze święto Chrześcijańskie jest określone jako zwykły “festiwal czekolady i piękna”.” Nie da się ukryć, czekoladowe jajko z napisem „Wielkanoc” może obrazić uczucia religijne najeźdźców, trzeba zrezygnować z trwającej przez setki pokoleń tradycji obchodzenia Wielkanocy i zastąpić ją może świętem ku czci tolerancji? czy może dniem jedności arabskiej?

    Czytaj więcej na: http://prawicowyinternet.pl/anglia-wyrzuca-slowo-easter-nawet-z-czekoladowych-jajeczek-bo-to-obraza-dla-muzulmanow/

      • Maggie pisze:

        Potrzeba tamy na ulicy Królewskie Tamy. Skandal, bo „toto” i architektonicznie nie pasuje do polskich budowli, ani nie odpowiada kulturowo, a nawoływania z minaretu są narzucaniem obcej kultury chrześijanskiemu krajowi o wybitnych tradycjach chrzescijanskich. Zamiast Ewangelizacji .. hiszpańska, programowa islamizacja?!?

        Władze miasta chyba POstradały poczucie rzeczywistości zezwalając na budowlę gniazda szerszeni, które zachęci teraz do zasiedlania się muzułmańskich ekstermistów w Polsce. Czy to „przedsięwzięcie” powstaje na gruncie, na ktorym ma nastąpić ziemi tąpnięcie?

    • Maggie pisze:

      Kiedyś Nestle zaczęło przysyłać mi kupony na łakocie, ale odesłałam im i odcięłam się od ich website (usubscribe). Napisałam im, że skoro obawiają się w ofertach i reklamach słów Christmas i Easter, a używają słów season lub holiday, to niech nie liczą, abym z okazji tych Świąt kupowała ich produkty, które właśnie z powodu tych, a nie innych Świąt miałabym kupować, bo to nielogiczne z ich strony. Chyba ciut pomogło, bo było więcej takich jak ja osób – ważne aby się zorganizować.

      Rodzaj bojkotu: niech się sami zapchają tymi łakociami, bo dzieciom można np coś upiec (z polewą kakaową/kawową) albo razem z nimi zrobić domowe karmelki,ciasteczka, albo zaoferować owoce (choćby mrożone) z lodami czy bitą śmietaną/galaretką jello jako desery – które są zdrowsze, bo mniej „przemysłowej chemii”.

      Firmy robiące wybiegi i manipulujące, kiedy dostaną po kieszeni, z braku popytu, to ich polityka pod egidą „poprawności” się zmieni – bo tam zysk określa ich świadomoś wg zasady: gdy zysk bierze w pysk, tam świadomości przebłysk.

  5. wobroniewiary pisze:

    O mój Boże 😦 😦 😦

    • Flora pisze:

      O moj Boze!wstrzasajace….biedactwo

      • wobroniewiary pisze:

        A można inaczej!!

        Zmartwychwstanie: opowieść o Samuelu
        Kasia i Sławek Łukasiuk

        Krótkie życie Samuela nauczyło nas, że każde życie jest cenne w oczach Boga. Jego śmierć, uświadomiła nam, że powinniśmy tęsknić za niebem i za spotkaniem z Bogiem, jak teraz tęsknimy za naszym synkiem

        (…) Samuel urodził się o 9:04. Dzięki uprzejmości doktor Ludmiły Janeczko mogłem zobaczyć mojego synka tuż po urodzeniu. Był śliczny. Chwilę później, gdy polewałem jego główkę wodą święconą wypowiadając formułę chrztu, odpowiedział krótkim kwileniem. Potem położne zaniosły go do mamy, tak, aby oboje mogli nacieszyć się swoją bliskością. Po kilku minutach Samuela przewieziono w inkubatorze na przyległy oddział intensywnej terapii noworodków. Doktor Ludmiła również mnie tam poprosiła. Podłączony monitor pulsu zaczął pokazywać jakieś błędy, więc doktor osobiście osłuchała Samuela i szybko zawołała drugiego lekarza, aby zweryfikować diagnozę: serduszko naszego synka przestawało już bić… Poprosiłem, aby dano mi go na ręce. Usiadłem z nim na fotelu i tuliłem do siebie jego delikatne malutkie ciało, a łzy płynęły mi po policzkach.

        Była 9:35 – wtedy Samuel odszedł do Pana Boga… Przypomniały mi się słowa: ”Przybył Pan i stanąwszy, zawołał jak poprzednim razem: Samuelu, Samuelu! Samuel odpowiedział: Mów, bo sługa Twój słucha.” (1 Sm 3:10)

        Kilka godzin po porodzie i odejściu Samuela był już u mnie ojciec Filip z lubelskiego hospicjum. Dotarł po całym dniu pracy i nawet przyniósł mi sok. Wysłuchał cierpliwie wszystkich szczegółów z ostatnich 10 godzin, spokojnie patrzył na moje łzy, podawał chustki. Właśnie wtedy poprosił o spisanie naszej historii, bo jak mówił, wielu osobom może dodać otuchy i pokazać, że „można inaczej” – inaczej niż proponuje dzisiejszy świat, nastawiony tylko na zdrowie, piękno, sukces i zero strat.

        http://lublin.gosc.pl/doc/3054748.Opowiesc-o-Samuelu

    • mer pisze:

      O, mój Boże! Rozumiem, że jeszcze je uratowali…. Ma rączki i nóżki? Nie mogę dojrzeć…

      • AnnaSawa pisze:

        Duszę rozrywa to na STRZĘPY. Boże, bez Ciebie zginiemy, zlituj się Cierpliwy Boże ze względu na Ciało i Duszę Twojego Syna, które były w strzępach podczas Męki. Amen.

  6. Marakuja pisze:

    Ratunek w Piśmie Świętym, które warto czytać i w modlitwie.
    Dla zakochanych w Piśmie Świętym:
    http://tiny.pl/

  7. Magda pisze:

    Ja podejmuję się tej modlitwy, krótka a może przynieść piękne owoce
    Oby przyszedł Pan Jezus i oby wszyscy poznali Drogę, Prawdę i Życie!

    • wobroniewiary pisze:

      Niech każdy tylko raz odmówi te modlitwę a może wówczas spełni isę cud

      Poczytajcie:
      Prof. Kieżun przestrzega: Jesteśmy w przededniu, dosłownie w przededniu strasznej klęski!

      Profesor Witold Kieżun w rozmowie z Krzysztofem Skowrońskim w Radiu Wnet przestrzega Europę przed wielką wojną. Mówi: Jesteśmy w bardzo niebezpiecznej sytuacji, w przededniu jakiejś potwornej tragedii (… ) To wszystko było widoczne od dawna, było otwarcie zapowiadane przez islamistów, a dzisiaj wchodzi w fazę ostateczną. Wystarczy przeczytać to, co mówią niektórzy przedstawiciele środowisk islamskich, którzy dawno temu sformułowali plan opanowania Europy przez olbrzymią masę bojowników islamskich, ukrytych w jeszcze większej masie przybyszów. Ci bojownicy mieli być gotowi podpalić Europę jako samobójcy dokonujący zamachów. I to w tej chwili obserwujemy”.

      I dalej: „Jesteśmy w przededniu, dosłownie w przededniu strasznej klęski. Za rok, za dwa będzie już za późno by się temu przeciwstawić. Nieświadomość tej sytuacji, niedostrzeganie jej w Europie, jest dla mnie czymś bardzo smutnym. Na naszych oczach Europa odchodzi do przeszłości, upada tak, jak kiedyś Rzym. I jak Rzym tego nie widzi…Mam rodzinę we Francji. Biali Francuzi wyprowadzają się z Paryża, na ulicach zaczyna dominować kultura islamska, już jest więcej meczetów niż kościołów, a za 20 lat będzie tam więcej muzułmanów niż rdzennych Francuzów”.

  8. Magda pisze:

    Karczewski tłumaczy, dlaczego PiS ma inne zdanie ws. uchodźców, niż papież

    „Ojciec Święty jest nieomylny w sprawach wiary. Natomiast w innych sprawach może mieć swoją opinię, a ja, choć jestem człowiekiem Kościoła, nie muszę się ze wszystkimi opiniami Ojca Świętego zgadzać” – powiedział na antenie Radia ZET marszałek Senatu, Stanisław Karczewski z PiS.

    Monika Olejnik zarzuciła mu, że o ile nie zgadza się ze wszystkimi ocenami Franciszka, to już ze wszystkimi ocenami Jarosława Kaczyńskiego zgadza się od razu. „A oczywiście, że się zgadzam! Ale pamiętam decyzje pana premiera, z którymi później się nie zgadzałem. Marcinkiewicz nie był dobrym premierem” – protestował Karczewski, przyznając zarazem, że było to „później”.

    Karczewski rozwinął też swoją myśl odnośnie papieża, mówiąc: „Mamy się ze wszystkimi zgadzać? Mogę się z jakimś stwierdzeniem i opinią nie zgodzić. W tym, co mamy w dogmacie naszej wiary, się zgadzam. Taka jest moja wiara i takie są moje poglądy. Jeśli chodzi o inne wypowiedzi, to mogę się zgadzać lub nie zgadzać”.

    Powiedział na koniec, że Polska nie jest obecne gotowa na przyjęcie uchodźców, a „dla polskiego rządu najważniejsze jest bezpieczeństwo Polaków i Polek. O to dba pani premier Beata Szydło”.

    • Sylwia pisze:

      Ja modlę się również i nawrócenie muzułmanów i mam piękny dowód że modlitwa jest skuteczna.
      Kolega który jest księdzem ,napisał wspaniałe świadectwo nawrócenia muzułmanki . Która w Święta przyjęła Pana Jezusa do swego serca po przez Chrzest Święty , Chwała Panu ! Za tak wspaniale dzieła !

  9. Pingback: Każdego dnia modlę się do Maryi Królowej Krzyża | Serce Jezusa

Skomentuj

