Zatwierdzony przez Kościół przekazany przez Matkę Bożą Strażniczkę Wiary medalion wiary na czasy ostateczne

MEDALION PRZEKAZANY PRZEZ MATKĘ BOŻĄ STRAŻNICZKĘ WIARY Patrycji Talbot z Ekwadoru

            Za pozwoleniem biskupa, ukazało się światu coś bardzo ważnego – medalik, który był wyproszony przez Pana, bardzo dawno temu, ale Bóg ma swój czas na wszystko. Dziewicy podoba się to, aby zawsze było wszystko wydawane za zezwoleniem Kościoła. Było bardzo mało razy i mało przypadków, aby świat otrzymał takie prośby. Tak jak np. cudowny medalik, jak święty szkaplerz, czy też święty różaniec, które przyniosły tyle błogosławieństw światu. To jest medalik wiary w czasie bitwy.

MEDALION MB Strażniczki Wiary

         Na zewnętrznej stronie ma wizerunek Strażniczki Wiary, wokół wizerunku naszej Matki jest cały Różaniec. Każdy koralik tego Różańca ma różyczkę, ponieważ Dziewica mówi, że kiedy modlimy się sercem ofiarujemy jej właśnie różyczkę.

         Z drugiej strony jest Najświętsza Trójca, ponieważ Dziewica zabiera nas do Boga. Ona nigdy nie zatrzymuje się na sobie. Prowadzi nas na drogę Boga. Jest „M” Maryi połączone z Ojcem, Synem i Duchem Świętym. Maryja jest córką Ojca, jest Matką Syna i żoną Ducha Świętego.

         Wokół jest 12 gwiazd, które symbolizują Kościół, ponieważ Maryja jest Matką Kościoła. Na dole jest Serce Jezusa i Serce Maryi, którym musimy oddać, poświęcić nasze życie. Na górze jest korona cierniowa, która przypomina nam o Męce Jezusa i o tym, abyśmy połączyli nasze cierpienia z cierpieniem Jezusa.

         Chciałabym opowiedzieć Państwu, że na tym medaliku również są obietnice. Tą, którą pozwolono mi się podzielić jest jedna. Matka mówi, że 15 dni przed naszą śmiercią daje nam specjalną łaskę, którą możemy się do niej dostać. Możemy się wyspowiadać i umrzeć w łasce Bożej. To nie jest dzieło szczęścia, to jest sakramentalium, to jest coś więcej niż obietnica. Więc nie mogę myśleć, że będę żył tak jak teraz a potem będę zbawiony. Muszę uhonorować tą obietnicę. Muszę żyć tak jak Bóg tego chce. Muszę się nawrócić. Muszę uhonorować imię Jezusa i Maryi.

         Kochani Bracia z Polski, ukochany kraj Jezusa i Matki. Tutaj wyjdzie światło na ziemię tak jak wyszło w przypadku Jana Pawła II jak z Faustyną i teraz jak wyjdzie z wojskiem maryjnym.

         Pamiętajcie o waszych duszach i byście byli świadkami Bożymi, żeby Matka Strażniczka Wiary wam błogosławiła. Dziękuję bardzo za przybycie.

(tekst przepisany z konferencji wygłoszonej przez Patrycję Talbot w Świebodzinie 2015 roku, tłumaczony z języka hiszpańskiego) opracowanie ks. Maciej Bagdziński)

*****
Ks. Dominik Chmielewski zaprasza:

Fragment orędzia Maryi Strażniczki Wiary dla świata:

Nie lękaj się! Jestem twoją Niebieską Matką, Módl się żarliwie o pokój na świecie, który jest zagrożony. Bardzo Cię kocham moje dziecko. Módl się za kapłanów i zakonników, gdyż szatan chce ich zwieść, to jest jego celem. Noście szkaplerz, który was ochroni. Odprawiajcie pokutę i poście. Jeśli ludzkość się nie nawróci, nadejdą dni ciemności zapowiedziane w Apokalipsie. Ziemia zostanie wyrzucona z orbity na trzy dni Przez waszą modlitwę, pokutę, umartwienia i posty, może być zbawionych wiele dusz na świecie.”

plakat od ks. Dominika

Korzystajmy ze środków duchowych  i sakramentaliów, zatwierdzonych przez Kościół, pamiętając, że młyny Boże mielą powoli ale skutecznie, nie nabywajmy „medalików MBM” gdzie Matce Bożej wciska się koronę cierniową na głowę, „pieczęcie Boga żywego” rozprowadza się pod toaletami na Jasnej Górze (czarno-białe świtki papieru z pseudomodlitwą opatruje się czerwoną masońską pieczęcią” i podaje ludziom jako „modlitwę Boga Ojca”
Modlitwy s. Eugenii Ravasio do Boga Ojca czekały ponad 50 lat na oficjalne zezwolenie, bo Bogu podoba się doświadczać nas w posłuszeństwie (za sensacjami goni zły duch, on wprowadza zamęt i  swoimi działaniami ośmiesza te prawdziwe objawienia i sakramentalia, zatwierdzone przez Kościół)

Ponieważ wiele osób pyta o to, czy orędzia i medalik mają zgodę Kościoła, zamieszczam skan listu od abpa, ponieważ Patrycja zawsze jak podróżuje to z listem z Kurii od księdza arcybiskupa

This slideshow requires JavaScript.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

82 odpowiedzi na „Zatwierdzony przez Kościół przekazany przez Matkę Bożą Strażniczkę Wiary medalion wiary na czasy ostateczne

  1. mer pisze:

    Piękny. Kojarzy mi się z tym krzyżem u Księdza Adama w kaplicy

  2. wobroniewiary pisze:

    Mail od jednej z Czytelniczek:

    Witaj Ewo
    Wczoraj byłam na dniu skupienia Apostolatu Maryjnego (dawniej Stowarzyszenie Cudownego Medalika) w Pogórzu. Jest tam przepiękny kościół pod wezwaniem NMP Królowej Polski, a ołtarza zdobi obraz Matki Boskiej Częstochowskiej, analogiczny, jak na Jasnej Górze. Jest on zasunięty i odsuwany tylko na czas mszy, przy dźwięku fanfar na trąbach i werblach (puszczanych z nagrania). Tworzy to podniosły nastrój i przypomina fanfary na cześć króla czy królowej. No bo też na cześć Króla i Królowej tutaj one są. 🙂
    Wnętrze kościoła to po prostu cudo! Wysmakowana prostota, tabernakulum w centrum, na podeście przed ołtarzem co prawda nie ma balasek, ale jest pas wytapicerowany na użytek klękania do komunii. Ołtarze boczne, konfesjonały, ściany zawierają tyle piękna i symboliki, że aż dech zapiera! W tym to właśnie kościele, zawierzałam wczoraj was Adminów, ks. Adama oraz całą naszą wspólnotę i wszystkie intencje, pamiętając o was (nas) także w chwili, gdy Apostolat zawierzał rodziny Niepokalanemu Sercu Maryi modlitwą, którą znajdziesz na dole tej strony: http://www.misjonarze-zakopane.pl/index.php/cudowny-medalik
    Łączyłam się przy tym z Jasną Górą i wysłałam tam mojego Anioła Stróża, a zarazem zapraszałam do Pogórza wszystkich Aniołów Stróżów rodziny WOWITowej oraz osób noszących Cudowny Medalik.
    Przesyłam Ci kilka zdjęć kościoła, choć z racji słabej jakości (robione komórką) nie oddają całego piękna i klimatu.

    Przy okazji nadmieniam, że jak by były potrzebne Cudowne Medaliki, to służę pomocą.

    Dzięki za Twoją pracę na rzecz Boga i Jego owczarni, czyli nas. 🙂
    Błogosławionej niedzieli

    *********
    Nie przypadek, że dziś Ela Maria przywiozła mi na Jasną Górę cudowne medaliki, w tym czasie nasza Czytelniczka (pragnie zachować anonimowość) zawierzała nas wszystkich w Apostolacie Cudownego Medalika

  3. Ania pisze:

    Gdzie można kupić ten medalik wiary na czasy ostateczne? Bardzo chciałbym go mieć!

    • wobroniewiary pisze:

      Do nabycia podczas spotkań, ale zapytam ks. Dominika i o. Macieja jeszcze o to (jutro rano)
      Ja mam tę łaskę, że dostanę dwa dla mnie i Ani

      • Jan Antoni pisze:

        dlaczego na medaliku jest …..(edycja)

        • eska pisze:

          Przepraszam, a na Cudownym Medaliku gwiazdy też są masońskie lub satanistyczne? Przecież są pięcioramienne.
          Tego rodzaju zastrzeżenia mają osoby, którym kościół zarzuca nieposłuszeństwo, jak choćby suspendowany ks. Natanek, za którego sugestią pewna pani zmieniła ten szczegół na Cudownym Medaliku. Zmieniła także inne szczegóły, produkując FAŁSZYWE medaliki – poprawiając tym samym Matką Bożą.
          Odsyłam do informacji o fałszywych medalikach wybitych na ŚDM: http://www.apostolatmaryjny.radom.pl/index.php/481-w-obronie-prawdy-o-darze-niepokalanej-przekazanym-siostrze-k-laboure

        • Kate pisze:

          To jest tzw. „dobry” pentagram, inaczej gwiazda pitagorejska.
          Gwiazda satanistyczna jest odwrócona czubem do dołu, dzięki temu można wpisać w nią głowę kozła. W tę gwiadę nie można.
          Gwiazda mająca czubek na górze w niektórych kulturach to symbol sacrum i ochrony przed złem. W ikonografii chrześcijańskiej symbolizowała albo 5 Ran Pana Jezusa, albo po prostu ciało niebieskie.
          Kiedyś popularna była broszurka na ten temat. Jest gdzieś i na tej stronie, ale ja korzystałam z
          http://www.pawel.lublin.pl/zycie-duchowe-posluga-uwalniania-zagrozenia-duchowe-1-niebezpieczne-znaki/

        • wobroniewiary pisze:

          jaki dobry pentagram?
          Bronisz ale używasz nazwy, która z nóg ścina, nie pisz nigdy „dobry pentagram”!!!

        • Kate pisze:

          W takim razie przepraszam za sianie zgorszenia.
          W matematyce i w niektórych językach to słowo oznacza po prostu gwiazdę pięcioramienną. Ale w polskim faktycznie źle się kojarzy.

        • wobroniewiary pisze:

          to ja też przepraszam, nie wiedziałam, ale proszę u ns nie pisać dobry pentagram, bo każdy pentagram to od złego

      • wierny KrK pisze:

        Bardzo proszę o zmieszczenie poniższego linku jutro na waszej stronie głównej z wstępem z linkowanego artykułu i linkiem do niego, pod tytułem 13 maja – święto Matki Boskiej Fatimskiej.

        http://www.opoka.org.pl/aktualnosci/news.php?s=opoka&id=37486

        Pozdrawiam w Bogu!
        Tylko Jezus jest Panem!

        • wobroniewiary pisze:

          Dodamy fragment artykułu do głównego wpisu, jesteśmy tego samego zdania!
          Nie mniej jednak o tytule wpisu – pozwól, my zdecydujemy 🙂

          Zadałem siostrze Łucji jeszcze trzy pytania:

          «Czy to prawda, że rozmawiając z ks. Luigim Bianchim i ks. Jose dos Santosem Yalinho wyraziła siostra wątpliwości co do słuszności interpretacji trzeciej części ´tajemnicy´?”

          Siostra Łucja: «To nieprawda. W pełni potwierdzam interpretację daną w Roku Jubileuszowym”.

          «Jakie jest zdanie siostry na temat upartych twierdzeń o. Grunera, który prowadzi akcję zbierania podpisów, aby Papież dokonał wreszcie poświęcenia Rosji Niepokalanemu Sercu, do którego rzekomo nigdy nie doszło?”

          Siostra Łucja: „Wspólnota karmelitańska nie przyjęła formularzy służących do zbierania tychże podpisów. Mówiłam już, że poświęcenie, którego pragnęła Nasza Pani, zostało dokonane w 1984 r. i zostało zaakceptowane w Niebie».

          «Czy to prawda, siostro Łucjo, że siostra jest bardzo zaniepokojona ostatnimi wydarzeniami i nie śpi, ale modli się dniem i nocą?»

          Siostra Łucja: «To nieprawda. Jak mogłabym się modlić w ciągu dnia, gdybym nie odpoczywała w nocy? Ileż to słów ludzie wkładają mi w usta, ileż rzeczy mi przypisują! Niech czytają moją książkę; są tam rady i wezwania będące wyrazem pragnień Naszej Pani. Modlitwa i pokuta w połączeniu z wielką wiarą w moc Bożą zbawią świat».

          Klasztor w Coimbrze, 17 listopada 2001 r.
          Abp Tarcisio Bertone SDB
          Siostra Maria Łucja od Jezusa i od Niepokalanego Serca

    • Ania pisze:

      Oglądnęłam filmik o objawieniach Patricii i trochę się rozczarowałam, ta pani wyraźnie jest smutna i przygnębiona, brak w niej radości, chęci życia i zapału do głoszenia swoich objawień. I poza tym te prywatne, które teraz są tylko między nią a Maryją, ojej już bardziej przemawia do mnie Catalina Rivas! Chciałam medalik , a teraz mam wątpliwości…

      • wobroniewiary pisze:

        Ależ nikt nie każe, nie zmusza ani nawet nie namawia.
        Mamy szkaplerz, różaniec św., cudowny medalik 😉

      • Jan Antoni pisze:

        jest słodka i wrazliwa z filmu w Warszawie, poza tym dusze wybrane podejmują różne cierpienia i w ich obliczu cierpienie miesza się z radością

  4. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Niechaj go Bóg pogromić raczy, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Niżej możemy wpisywać intencje, w których mamy się nawzajem omadlać 😉

  5. rysik pisze:

    Jaka wspaniała wiadomość 🙂 Dopiero teraz się dowiaduję o tym medalionie a już mam pragnienie w sercu, żeby go z wiarą założyć i być pod opieką Matki Bożej Strażniczki Wiary… Bogu niech będą dzięki!

  6. kasiaJa pisze:

    Strona „W obronie wiary …” i Matka Boża Strażniczka Wiary 😀 no i oczywiście wszystko za aprobatą Kościoła.

    • wobroniewiary pisze:

      U Boga nie ma przypadków, ten przypadek ma na Imię „Duch Święty” a że ktoś będzie z tego powodu rzucać żółcią, ale to nie nasz problem.
      Róbmy swoje co nam nasza Mamusia dyktuje z jednym tylko warunkiem – w duchu posłuszeństwa Kościołowi 🙂

  7. Teresa pisze:

    Wszelkie nowości na tej stronie

  8. kasiaJa pisze:

    „Fragment orędzia Maryi Strażniczki Wiary dla świata:

    Nie lękaj się! Jestem twoją Niebieską Matką, Módl się żarliwie o pokój na świecie, który jest zagrożony. Bardzo Cię kocham moje dziecko. Módl się za kapłanów i zakonników, gdyż szatan chce ich zwieść, to jest jego celem. Noście szkaplerz, który was ochroni. Odprawiajcie pokutę i poście. Jeśli ludzkość się nie nawróci, nadejdą dni ciemności zapowiedziane w Apokalipsie. Ziemia zostanie wyrzucona z orbity na trzy dni Przez waszą modlitwę, pokutę, umartwienia i posty, może być zbawionych wiele dusz na świecie.”

  9. wobroniewiary pisze:

    Przypominamy:
    O. Maciej Bagdziński poleca: świadectwo Patricii Talbot

    CUENCA (Ekwador) od 1988 r.
    Objawiając się siedemnastoletniej Patricii Talbot „Maryja Panna stała boso na obłoku. Miała na sobie białą suknię, a na niej błękitny płaszcz sięgający do kostek. W prawej ręce trzymała różaniec, w lewej zaś krzyżyk różańca”… W dniu 24 i 25 marca (Wielki Piątek i Wielka Sobota) Maryja oznajmiła: „Pośćcie przynajmniej raz w tygodniu o chlebie i wodzie. Odmawiajcie każdego dnia modlitwę różańcową. Modlitwą i postem możecie odwrócić grożące wam katastrofy”

    26 grudnia 1988 r. Maryja powiedziała do Patricii Talbot: „Jeśli ludzkość się nie nawróci, nadejdą dni ciemności zapowiedziane w Apokalipsie i przez wielu wizjonerów”. Ale Matka Boża od razu dodała pewien szczegół: „Ziemia zostanie wyrzucona z orbity na trzy dni”. Mówi też o jakichś chemikaliach w atmosferze służących jako katalizator przy wybuchu ognia.

    https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/2015/05/28/o-maciej-bagdzinski-poleca-swiadectwo-p-talbot/

  10. grazyna pisze:

    czy jest jaka kolwiek mozliwosc nabycia medalikow -niestety mieszkam z rodzina w Stanach

  11. Joan pisze:

    Gdzie moge dostac ten medalik on line? Mieszkam w USA.

  12. Teresa pisze:

    To było wiele lat temu koleżance Matka Boża sie śniła dwukrotnie i mówiła „pamiętaj mówić wszystkim aby odmawiali różaniec „

  13. Lucyna pisze:

    proszę napisać gdzie jest spotkanie 22.05.2016r. z Particją Talbot

  14. Jan Antoni pisze:

    a czy orędzia jakie dostała Patrycja Talbot mają nihil obstat i impriatur?

  15. Bogumiła pisze:

    Myślę, że więcej nas chciałoby nabyć ten medalion. Mam nadzieję, że będzie on dostępny już wkrótce.

  16. wobroniewiary pisze:

    ❤ Alicja "ŚWIADECTWO" cz. IV Niedz. 7.02.1988, godz. 22.15

    – Czego dotykały ręce… Dotykają każdego dnia i jest w nich dotknięcie Twoich Ran, Chrystusie.
    † Przyjmuj to z miłością i ciszą w sercu, choć Mój ogień w tobie płonie.
    – Była dziś pokusa poddania się niechęci przeradzającej się w złość wobec ludzi. A zaczęło się od wątpliwości co do czyjejś intencji. Dzięki Ci, Jezu, że zabrałeś to natychmiast, gdy Ci oddałam.

    † Oddawać trzeba wszystko bez przerwy, aby uchronić się od pokus szatańskich. Noś w sercu Moje spojrzenie pełne Miłości i bólu – ono będzie przemieniać cię we Mnie. Noś je tak, jak nosisz dotyk Moich dłoni. Nie ma w tobie nic twojego – wszystko jest Moje. Żyj świadomością tego, rozkoszuj się tym.

    – Tyle słodyczy wylewasz na mnie…

    † Chcę rozpalić twoje serce wielkim ogniem. Chcę żebyś była żywą pochodnią Mojej Miłości.

    – I tyle subtelności jest w tym wszystkim, Jezu cichy i pokornego serca, uczyń, żeby moje serce też było takie.

    † Będzie jedno serce, choć są dwa, i wszystko nim ogarniesz, i wszystko w nim się zmieści.

    – Bardzo bym chciała, aby to, co mówisz było także dla kogoś, z kim mnie związałeś Twoją Miłością.

    † Przecież jest tak cały czas, czyż tego nie zauważasz? Tymi samymi Słowami dotykam serc waszych – każde w jemu tylko właściwy sposób.

    Słowa, którymi mówię są tylko zewnętrznym znakiem tego, co wlewam w serce, co czynię w duszy.
    Wieloma znakami się posługuję, by mówić – bogata jest Moja Mowa do Moich dzieci. W każdym Moim Słowie, w każdym znaku jest cała głębia Mojej Miłości, którą pragnę dać, napełnić, nasycić.

    Wszystko, co czynię, mówi o Mojej ogromnej, nieskończonej Miłości, która wszystko przetrzyma, wybaczy, przygarnie. We Mnie jest wszystko, czego pragnie ludzkie serce i co na nie czeka.

    • Sylwia pisze:

      Kochani w dalszym ciągu potrzebuje waszej modlitwy jutro mam wizytę u chirurga , potrzebuje mega modlitwy , Niech się dzieje Wola Boża .

      • Kasia pisze:

        +++ Sylwia,coś się tych chorób namnożyło ostatnio,ja też od tygodnia chodziłam ledwie przytomna,ale to na szczęście tylko zaburzenia błędnika.Codziennie staram się być na Mszy Św.i Adoracji Najśw.Sakramentu.Będę pamiętać o tobie ❤

        • wobroniewiary pisze:

          zaburzenie błędnika- I-sza choroba ks. Adama…

        • Kasia pisze:

          Tak słyszałam,że Ks.Adam też ma zaburzenia błędnika,musi bardzo cierpieć,bo objawy są okropne,a przecież jest już starszą osobą.U mnie jest to powiązane z chorobą lokomocyjną,tak że podróże to koszmar,bez leków nie ma szans.

        • Sylwia pisze:

          Kasiu wiesz ci do błędnika też miałem z tym problem i do końca nie wiem czy to była wina błędnika bo jeden z lekarzy wykluczył u mnie u powiedział że ti może być inna przyczyna nawet od woreczka żółciowego pomoc ta też może się u mnie robić ale to było tylko raz choć wiem że to raczej była inna przyczyna .. Cóż tych chorób jest dużo ale mamy wspaniałego lekarza Jezusa , choć po ludzku mam mętlik w głowie to wiem że on mnie poprowadzi. Dziś przeczytałam na FB jeden cytat z Pisma Świętego : „widziałem twój ból i twoje łzy , uzdrowię cie” choc po ludzku nie łatwo ale te słowa dały mi nadzieję :)Kasiu damy radę 🙂

        • Sylwia pisze:

          Kasiu wiesz ci do błędnika też miałem z tym problem i do końca nie wiem czy to była wina błędnika bo jeden z lekarzy wykluczył u mnie u powiedział że ti może być inna przyczyna nawet od woreczka żółciowego pomoc ta też może się u mnie robić ale to było tylko raz choć wiem że to raczej była inna przyczyna .. Cóż tych chorób jest dużo ale mamy wspaniałego lekarza Jezusa , choć po ludzku mam mętlik w głowie to wiem że on mnie poprowadzi. Dziś przeczytałam na FB jeden cytat z Pisma Świętego : „widziałem twój ból i twoje łzy , uzdrowię cie” choc po ludzku nie łatwo ale te słowa dały mi nadzieję :)Kasiu damy radę 🙂 dziękuje ❤

        • Sylwia pisze:

          Nie dość że skopiowało mi dwa razy to jeszcze z błędami :/ przepraszam to przez telefon , bo muszę na mi pisać gdyż komputer w naprawie .. A telefonem jest mi źle .:]

        • Kasia pisze:

          Sylwia u mnie objawy są tak wyrażne i dokładne,że właściwie nie mam wątpliwości,do tego ten szum w uszach i czasem ból w uchu.Dziś dostałam leki,będzie lepiej,a woreczek żółciowy miałam usunięty jakieś 13 lat temu,ataki bólu były ogromne,a okazało się,że wywoływało je 8 małych kamyczków.Po operacji laparoskopem wszystko przeszło,a ja mogłam już jeść wszystko co chciałam bez żadnych konsekwencji.Jeśli ty masz kamienie w woreczku to usg to wykaże,a usunięcie woreczka usunie też problem.Do tego trzymając się blisko Jezusa i Maryi wszystkie te przeżycia łatwiej znieść,a jeśli ofiarujemy je w jakiejś intencji,to już w ogóle wszystko wygląda inaczej.Masz rację,napewno damy radę 🙂 ❤

        • Sylwia pisze:

          Tak Kasiu mam kamienie na woreczku mam złogi ile ich tam jest nie wiem ale boleści mam.. Pisałam o tym we wcześniejszych wpisach . U mnie też występują szumy uszne i to często zawroty głowy (podobno migrenowe to ..) , ale mam problemy z uszami to wiem jak potrafią dokuczyć ..mam niedosłuch ale na co dzień żyje normalnie i dziękuje Bogu że jestem taka jaka jestem 🙂

      • Marian pisze:

        +++

        • Kasia pisze:

          Sylwia to może zdecyduj się na zabieg laparoskopowy,znajdż tylko dobry szpital,bo samo nie przejdzie-bóle będą się nasilać i będą częstsze,ja tak miałam-dopiero jak najadłam się strachu będąc z młodszą córką w ciąży,skręcając się z bólu na podłodze szybko podjęłam decyzję i jakiś czas po porodzie metodą laparoskopową woreczek usunięto,a ja wreszcie odżyłam.Jeśli chodzi o uszy to już trudniejsza sprawa,ale zawsze pozostaje modlitwa.

      • kasiaJa pisze:

        +++

    • Sylwia2 pisze:

      Nie wiem Ewo jak to sie dzieje..na każdym etapie trafiasz w10 🙂 dziękuję:-) Sylwio…+++

  17. wobroniewiary pisze:

    Nowenna przed Uroczystością Zesłania Ducha Świętego – dzień V

    Modlitwa wstępna (odmawiana w każdym dniu nowenny)
    Duchu Święty, Boże, który w dniu narodzin Kościoła raczyłeś zstąpić widomie na apostołów, aby oświecić ich rozum, zapalić serca, utwierdzić w wierze i życie ich uświęcić, błagamy Cię najgoręcej w czasie tej nowenny, abyś również nam raczył udzielić tych samych darów dla naszego uświęcenia i wzrostu chwały Bożej. Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen.

    W piątym dniu:
    Pismo święte poucza: „Duch przychodzi z pomocą naszej słabości. Gdy bowiem nie umiemy się modlić tak, jak trzeba, sam Duch przyczynia się za nami w błaganiach, których nie można wyrazić słowami. Ten zaś, który przenika serca, zna zamiar Ducha, wie, że przyczynia się za świętymi zgodnie z wolą Bożą” (Rz 8,26-27).

    Módlmy się: Panie Jezu Chryste, dzięki mieszkającemu w nas Duchowi Świętemu, modlitwa nasza zdolna jest ujarzmić szatana i pokusy świata, a także zdolna jest wielbić Ciebie wraz z Ojcem i Duchem Świętym. Amen.

    Modlitwy końcowe (odmawiane w każdym dniu nowenny)
    Ojcze nasz…

    Módlmy się: Boże, Ty otworzyłeś nam bramy życia wiecznego wywyższając Chrystusa i zsyłając nam Ducha Świętego, spraw, aby tak wielkie dary umocniły nasze oddanie się Tobie i pomnożyły naszą wiarę. Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen.

    Litania do Ducha Świętego (do prywatnego odmawiania)
    http://sanctus.pl/index.php?grupa=44&podgrupa=262&doc=198

  18. mariaP pisze:

    Wielu zakłada medalik , posługuje sie sakramentaliami i myśli , wszystko ok. Tymczasem , kiedy przychodzi do dania świadectwa, tchorza !
    Wokół pustka!
    Przedziwne , jak potężną bronią jest lęk , ktorym posługuje sie nasz wróg!
    Dęby powala !!
    Cnota męstwa , to jeden z darów Ducha Świętego . Oby jej nam nie zabrakło. Niech medalik , znak wierności Maryi , Strażniczki naszej wiary umocni nas w chwilach próby . I przyjmijmy te łaskę , na Boga !

    • mariaP pisze:

      Pisze o tym , bo jestem przerażonym tego świadkiem !

    • wobroniewiary pisze:

      I brońmy wiary nie tylko w necie ale i w realu, świadczmy o przynależności do Chrystusa, dawajmy świadectwo 🙂

      • mariaP pisze:

        tak trzymac , Ewa !

        ………………………………………..

        Swiadek wiary /
        W telegraficznym skrocie , w drodze na Swieto 16 – go maja !
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

        «
        — o ile tylko mógł, długie godziny przed Najśw. Sakramentem spedzal “
        — Pojął on więc gorąco i w życie wprowadził :
        ” Tego tylko pragnijmy,
        który
        Sam Jeden
        pragnienia zaspokaja” ( sw. Bernard )
        — Zapytany, czy jest łacińskim księdzem, odparł Andrzej: “jestem katolickim kapłanem; w tej wierze się urodziłem i w niej też chcę umrzeć.
        Wiara moja jest prawdziwa i do zbawienia prowadzi: wy powinniście żałować i pokutę czynić, bo bez tego w waszych błędach zbawienia nie dostąpicie.
        Przyjmując moją wiarę, poznacie prawdziwego Boga i wybawicie dusze wasze”
        Te słowa nie tylko nie pobudziły zbrodniarzy do litości, ale wprawiły ich w taką wściekłość, że z niesłychanym okrucieństwem zaczęli stosować do żołnierza Chrystusowego najsroższe męki .
        ………………………………………………………………………
        Jak niezwyciężony Męczennik w purpurze krwi własnej z wielkim triumfem przyjęty został w Niebie, tak i na ziemi podany został przez Kościół do czci i naśladowania wszystkim wiernym,
        tak dla osobistego blasku jego świętości,
        jak dla zadziwiających znaków, którym Bóg tę świętość zaświadczał i stwierdzał.
        «
        http://www.opoka.org.pl/biblioteka/W/WP/pius_xii/encykliki/invictus_athleta_16051957.html

        — Jest to chyba jedyny Swiety , ktoremu poswiecono Encyklike !
        Pius XII / Invictus Athleta Christi /
        Duzo tam o Polskim Narodzie i jego niezwyklym powolaniu posrod innych Narodow .
        Wskazowki Piusa XII dla kazdego z nas !
        Rowniez jedna ze swoich ksiazek « Mocarz « poswiecil mu Jan Dobraczynski ( polecam) .
        *
        Poruszajacy program z cyklu „Widzialne i Niewidzialne” poświęcony
        św. Andrzejowi Boboli. (!)

        *
        I na zakonczenie z homilii abp. Józefa Michalika, 26 kwietnia 2010 r.
        “ Francuski filozof Tibon, bardzo ciekawy człowiek, wielki mędrzec, mówił:
        „Naród francuski, jak i inny naród, poradzi sobie bez wybitnych naukowców, bez ministrów, prezydentów, ale nie poradzi sobie bez świętych.
        Musi być ten zaczyn”.
        I dalej
        « To, czego uczy nas św. Andrzej Bobola, to nie jest radykalizm, to jest wierność prawdzie !!
        U Pana Boga nie ma być „niby tak”,
        Pan Jezus mówi: „Niech wasze słowa będą: tak, tak, nie, nie” (por. Mt 5, 37) «
        *
        Wiec prosmy
        Boże, Panie mój, racz to łaskawie sprawić,
        abyśmy za przykładem świętego Męczennika Twego, Andrzeja Boboli,
        zawsze niezłomni zostali w tej wierze, dla której święty Andrzej Bobola wśród rozlicznych mąk koronę męczeńską zdobył.
        Abyśmy znosili raczej wszystkie przeciwności aniżeli szkodę duszy własnej.
        A tym samym Zbawienia Wiecznego dostąpili.
        Przez Pana naszego Jezusa Chrystusa, który króluje w Niebie i na ziemi, po wszystkie wieki wieków.
        Amen.

        *
        A poniewaz “ do Jezusa nie inaczej jak przez Maryje “ —- Maryo , Strazniczko naszej wiary , strzez nas w tej wiernosci !

        • Bogumiła pisze:

          Św. Andrzej Bobola to patron mojej parafii. Właśnie się szykujemy do Uroczystości Odpustowych. Modlimy się też codziennie po Nabożeństwie Majowym do Matki Bożej za ojczyznę przez wstawiennictwo naszego patrona. 🙂

  19. mariaP pisze:

    obowiazki wzywaja !
    Dobrego Dnia ! poki go mamy !

  20. Klara pisze:

    Pod linkiem rok temu pisze się,że koscioł ma negatywną ocenę Patricji Talbot, chyba „Paweł” tak pisze. Ja osobiscie nie oceniam i nie wypowiadam się.
    Tylko po prostu wnosi to straszliwe zamieszanie; dlatego jest potrzeba i to duża klaryfikacji; jakie jest stanowisko KK tak na prawdę w stosunku do niej.
    Czy ks Bagdziński może to jakoś wyjaśnić?

    • wobroniewiary pisze:

      Paweł nie znał zmiany stanowiska Kościoła, wtedy właśnie na ten komentarz o. Maciej przysłał mi listy ks. abpa dla Patricii.

      Gloria Polo też miała u nas negatywne opinie, dopiero potem nastąpiła zmiana stanowiska
      Dlatego postanowiłam opublikować te listy, które dostałam od O. Macieja

    • ja pisze:

      Skoro ks. Chmielewski sprawuje nad tym opiekę i nie jest to spotkanie pod wc na Jasnej Górze z pieczęciami MBM czy w jakiejś jaskini pełnej nagromadzonych koców wody i świec pod patronatem jakiegoś prowadzącego prywatny blog, tylko w Kościele Katolickim i to z księdzem po Mszy św. to chyba wszystko jasne.
      Na plakacie też pisze „objawienia uznane przez Kościół”

  21. ja pisze:

    „Dziewicy podoba się to, aby zawsze było wszystko wydawane za zezwoleniem Kościoła”
    Szkoda, że tak niewielu o tym pamięta 😦

  22. Agnieszka pisze:

    Gdzie można zakupić medalik?

  23. Agnieszka pisze:

    Napisałam ale nic mi nie odpisal

  24. IZA pisze:

    Witam proszę o pomoc ponieważ szukam medalika Maryi współodkupicielki i pośredniczki wszystkich łask lub inaczej zwanego medalionem zbawienia, wszędzie szukałam i nigdzie nie mogę znaleźć. Będę wdzięczna za pomoc.

  25. Agnieszka pisze:

    Ja też szukam

  26. Malgosia pisze:

    Przeszukalam caly internet i nie znalazlam takiego medalika. Gdzie mozna go nabyc? Mieszkam w USA i nie ma tu nigdzie…ani sladu po medaliku Matki Bozej Strazniczki Wiary. Prosze o jakas podpowiedz.

    • MariaPietrzak pisze:

      Nie pomoge Ci , ale poniewaz mieszkasz za Oceanem , polecam Ci objawienia Matki Bozej Ameryki , ktora rowniez ofiaruje nam medalik .
      Kiedys szukalam i znalazlam sporo literatury na temat tych objawien , w jezyku angielskim . … ( nieznanym mi)
      Tam mozesz doczytac i ewentualnie nas tez ubogacic ♥️
      Ponizej reszta . Radosnego Swietowania !

      http://www.michaeljournal.org/matkabozaameryki.htm

      ( z książki „Our Lady of America”, wydanej przez: Our Lady of America Center, P.O. Box 445, Fostoria OH 44830, USA., http://www.ourladyofamerica.com. )
 
      Medalik, który Matka Boża dnia 26 września 1956 r. poleciła wykonać, ma być ich puklerzem (kształt tarczy) przeciw złu, obraz lub figura Matki Bożej – ochroną dla domów, pomnik w Sanktuarium w Waszyngtonie – specjalną ochroną naszego kraju. Dookoła wizerunku Matki Bożej, tak jak się ukazała, mają być wygrawerowane słowa: „Przez Twoje Święte i Niepokalane Poczęcie, O Maryjo, wybaw nas od złego.” Ten, kto nosi ten medalik z wielką wiarą i żarliwym oddaniem Matce Bożej, otrzyma łaskę wielkiej czystości serca i szczególną miłość Najświętszej Dziewicy i Jej Boskiego Syna. Grzesznicy otrzymają łaskę skruchy i duchowej siły do tego, aby żyć jak prawdziwe dzieci Maryi. Tak w czasie życia jak i w momencie śmierci, ten święty medalik będzie jak puklerz dla ochrony przed złymi duchami, a sam św. Michał Archanioł stać będzie u boku noszącego medalik, aby uśmierzyć jego lęk w ostatniej godzinie…

  27. Lukasz pisze:

    Gdzie i jak można dostać ten medalik?

  28. Lukasz pisze:

    Gdzie dostać medalik?

Skomentuj

