Modlitwa odpustowa do św. Rity – zabieram na mszę św. odpustową wszystkie Wasze intencje

Tak się składa, że wybieram się na opust ku czci św. Rity (kilkadziesiąt km ode mnie i zabieram wszystkie wasze intencje na odpust, a Was proszę – odmówcie modlitwę odpustową i jedno Zdrowaś Maryjo w mojej intencji. Na stronie tej parafii, dokąd się wybieram, można przeczytać:

Zapraszamy na Mszę św. do św. Rity
Każdego 22 dnia miesiąca zapraszamy wszystkich na godz. 18.00 na nabożeństwo i mszę św. do św. Rity – patronki spraw trudnych i beznadziejnych. Przed mszą św. istnieje możliwość wypisania na kartkach podziękowań i próśb do św. Rity, a także można kupić róże, które zostaną poświęcone podczas nabożeństwa. Relikwie św. Rity znajdujące się w naszej parafii, otrzymaliśmy z Sanktuarium św. Rity w Cascia (Włochy) w 2015 roku.
W dniu dzisiejszym przeżywamy Uroczystość Najświętszej Trójcy. Natomiast w naszej parafii przeżywamy dodatkowo uroczystości ku czci św. Rity. Przed każdą mszą św. jest błogosławieństwo róż a następnie czytane są prośby i dziękczynienia do św. Rity, patronki spraw trudnych i beznadziejnych.

Modlitwa odpustowa do św. Rity odmawiana w Sanktuarium w Cascii

Św. Rita

W imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Amen.
Bądź pochwalona, o święta Rito z Cascii, za Twoją wierność obietnicom chrztu świętego. Wstawiaj się za nami, abyśmy z radością i wiernie realizowali nasze powołanie do świętości, zwyciężając zło dobrem.

Chwała Ojcu…

Bądź pochwalona, o chwalebna święta Rito, za Twoje umiłowanie modlitwy. Pomagaj nam, byśmy byli zjednoczeni z Jezusem, ponieważ bez Niego nic uczynić nie możemy i tylko w Jego imieniu i naśladując Go możemy być zbawieni.

Chwała Ojcu…

Bądź pochwalona, o Święta przebaczenia, za Twoją stałość i odwagę, którą ukazałaś w najtragiczniejszych momentach Twego życia oraz za wspaniałość przebaczenia. Wstawiaj się za nami do Boga, abyśmy przezwyciężali uprzedzenia i lęki oraz wierzyli w zwycięstwo miłości nawet w beznadziejnych sytuacjach.

Chwała Ojcu…

Bądź pochwalona, święta Rito, za cnoty, których przykład nam zostawiłaś jako córka, żona, matka, wdowa i siostra zakonna. Pomóż nam, abyśmy doceniali dary otrzymywane od Boga, siejąc ziarna nadziei pokoju poprzez wierne wypełnianie naszych codziennych obowiązków.

Chwała Ojcu…

Owocem Ducha Świętego jest miłość.
– Ty, Rito, nią żyłaś – uproś ją nam u Boga.
Owocem Ducha Świętego jest pokój.
– Twoje serce było nim wypełnione. Uproś go nam u Boga.
Owocem Ducha Świętego jest radość.
– Ty, Rito, jej doświadczyłaś. Uproś ją nam u Boga.
Owocem Ducha Świętego jest cierpliwość.
– Ty, Rito, ją posiadałaś. Uproś ją nam u Boga.
Owocem Ducha Świętego jest przebaczenie.
– Ty, Rito, nim żyłaś. Uproś je nam u Boga.
Owocem Ducha Świętego jest wierność.
– Ty, Rito, nią jaśniałaś. Uproś ją nam u Boga.
Owocem Ducha Świętego jest panowanie nad sobą.
– Ty, Rito, je posiadałaś. Uproś je nam u Boga.
Owocem Ducha Świętego jest nadzieja.
– Ty, Rito, nią żyłaś. Uproś ją nam u Boga.

Ojcze nasz…

Panie Jezu, przez wstawiennictwo świętej Rity przedstawiamy Ci nasze prośby i gorące pragnienie dobra dla naszych rodzin i wspólnot. Ześlij nam Ducha Świętego, aby nasze słowa i czyny, tak jak świętej Rity, były inspirowane Twoją Ewangelią i kierowane łaską. Tobie chwała i dziękczynienie przez wszystkie wieki wieków. Amen.

Przez wstawiennictwo świętej Rity niech nas błogosławi Bóg wszechmogący, Ojciec i Syn, i Duch Święty. Amen.
Za: Ks. Z. Sobolewski, Święta Rito – módl się za nami. Modlitewnik, Siedlce 2009, s. 72.

Zdjęcia z kościoła pw Matki Bożej Pocieszenia

This slideshow requires JavaScript.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Wydarzenia i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

41 odpowiedzi na „Modlitwa odpustowa do św. Rity – zabieram na mszę św. odpustową wszystkie Wasze intencje

  1. wobroniewiary pisze:

    1) Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Niechaj go Bóg pogromić raczy, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Niżej możemy wpisywać intencje, w których mamy się nawzajem omadlać 😉

    2)

    Codzienna modlitwa zawierzenia do św. Rity

    O, najszlachetniejsza święta Rito, słyszę wokół, jak wszyscy wzywają twe piękne imię. Wszyscy się do ciebie uciekają. Pragnę i ja zaliczać się do liczby twoich czcicieli. Od tego dnia obieram sobie ciebie na mą szczególną opiekunkę i pośredniczkę. Tobie przedstawiać będę moje potrzeby duchowe i doczesne, a ty, jak czuła matka, troskliwie wysłuchiwać będziesz moje modlitwy. Niech łaska Boża pomoże mi pokochać Jezusa Ukrzyżowanego tak jak ty. Wstawiaj się za mną, bym naśladował wszystkie twoje cnoty w oderwaniu od świata, jego złudnych dóbr i zwodniczych przyjemności, a w miłości Boga i bliźniego.

    Wybłagaj mi posłuszeństwo, czystość, pokorę, ducha cierpliwości i poddania się woli Bożej. Miej na sercu również moje doczesne potrzeby. Niech Bóg raczy obdarzyć mnie wszystkim, co konieczne, abym osiągnął mój ostateczny cel. A jeśli to jest zgodne z wolą Najwyższego, wyproś mi wszystkie te dobra doczesne, które mogą mi być do tego przydatne i niezbędne. Amen.

    3) Poproszę o jedno Zdrowaś Maryjo za mnie, czarny mocno się wściekł, że jadę i będę modlić się w swoich i waszych intencjach i zaatakował dość brutalnie ….

    • Paweł pisze:

      Chciałbym prosić o modlitwę za następujące osoby:

      1. za moją dawną bliską znajomą, która 20 lat temu pożyczyła mi do czytania książeczkę o św. Ricie (było to moje pierwsze zetknięcie się ze św. Ritą);

      2. za moją byłą koleżankę z pracy, której – po latach – to ja z kolei kupiłem i podarowałem tę samą książeczkę o św. Ricie i spotkała się ona z zainteresowaniem i życzliwym przyjęciem;

      3. za wszystkich, którzy przez lata otrzymali jakiekolwiek materiały o św. Ricie (książeczki o niej lub między innymi o niej), a odbyło się to z jakimś moim udziałem, np. finansowym.

    • marko5 pisze:

      Ewuniu , zawierzam tej wielkiej Świętej Ciebie, Twoje pociechy i moja rodzinę tzn. siebie samego , moją zonę Jolantę i synow Rafala i Łukasza.Z Bogiem

    • an m pisze:

      Szczęść Boże, bardzo proszę o modlitwę za mnie i rodzinę ,ciężkie dni , zwątpienie chwilami:(. Bóg zapłać

    • Szymon pisze:

      W intencji mojego synka aby urodził się cały i zdrowy

    • Bogusia pisze:

      +++
      Bardzo dziekuje…, ja rozwniez wychodze za chwile na Msze sw. Postaram sie jednoczyc w modlitwie. Zabierz prosze intencje, ktore w sercu nosze….!
      DZIEKUJE…!!!
      Szczesc Boze…!!!

  2. Teresa pisze:

    Odmówiłam Zdrowaśkę abyście wróciły szczęśliwie

    • wobroniewiary pisze:

      A intencje swoje dajesz ? 🙂

      Ja już wychodzę, chcecie to wpisujcie a chcecie to miejcie je w sercu, ja wpisze w intencjach czytelników „W obronie wiary”

  3. magda pisze:

    O łaskę nawrócenia dla męża i dzieci, łaskę stałej ,dobrej pracy dla mnie, postępy w nauce dla syna a dla drugiego uwolnienie z wszelkich uzależnień. By córka była kochającą matką dla swoich dziewczynek, by nie powtarzała błędów swojego ojca. O uzdrowienie drzewa genealogicznego mojej rodziny i moich przodków.

  4. Teresa pisze:

    Św.Rito proszę o wstawiennictwo przed Panem w wiadomej Ci sprawie

  5. Lucyna pisze:

    Św.Rito proszę zaopiekuj się Piotrem i Joanną.Wstaw się za Joanną i wyproś jej uzdrowienie.Wyproś łaskę dla Piotra by był dobrym kierowcą.

  6. Anna pisze:

    Święta Rito, proszę o wstawiennictwo Twoje przed Bogiem w sprawiemojej rorodziny. Dopomóż nam przetrwać wszystkie zranienia, samotność opuszczonej żony i dzieci. Wyjednaj nam wszelkie potrzebne łaski, uproś dary Ducha Świętego dla mego męża, jego matki, sióstr z rodzinami i dla kobiety która swoje szczęście buduje na naszym nieszczęściu. Spraw abyśmy mogli odczytać i wypełnić wolę Bożą. Proszę nie pozwól skrzywdzić moich córek a dla mnie proszę o to abym pomimo wielu zranień mogła dobrze wypełniać wszystkie swoje obowiązki rodzinne i zawodowe. Dziękuję za wszystkie łaski, których doswiadczylam za Twoją przyczyną.

  7. Marzena pisze:

    Święta Rito, proszę o wstawiennictwo o nawrócenie moich dzieci

  8. Kasia pisze:

    +++ ❤

  9. Czester pisze:

    Wszystkie intencje jakie nosze w sercu, oraz Zdrowas Maryjo… w intencji Ewy

  10. Marakuja pisze:

    Święta Rito ❤ wstawiaj się za nami 🙂 Jesteś już w Niebie, w Bożym świetle widzisz nas, nasze dusze. Niech one zbawione będą w Wieczności… Amen.

    Byłam na Mszy Św. w katedrze w intencji św. pamięci rotmistrza Pileckiego i Żołnierzy Niezłomnych. Ksiądz piękną homilię powiedział. O tym, czym jest patriotyzm i nawiązał do ostatniej książki Św. JPII- "Pamięć i Tożsamość" 🙂

  11. Arsenal4Ever pisze:

    Święta Rito proszę Cię o wstawiennictwo za moją rodzinę, bliskie mi osoby. Proszę o zdrowie, zwłaszcza dla cioci Bożeny, spełnienie zawodowe i uczuciowe. Amen

  12. jadwiga pisze:

    Swieta Rito dopomoz,aby w mojej rodzinie nawrocili sie Ci ,ktorzy zyja w ciemnosci.Niech za Twoim wstawiennictwem Pan Bog wskaze nam wlasciwa droge,aby oczyszczone zostalo to co przeszkadza aby zyc w Bogu,prawdzie,czystosci.Niech Pan Bog za Twoim wstawiennictwem udzieli nam wszelkich lask.

  13. Aneta pisze:

    św. Rito, pomóż proszę

  14. mobi pisze:

    Święta Rito, proszę o szczęśliwy poród dla żony i zdrowe dziecko, zdrowie dla taty i mamy, znalezienie pracy i możliwość nauki, oraz nawrócenie osób w rodzinie. Dziękuję Administratorce.

  15. Agnieszka pisze:

    Święta Rito, Patronko spraw trudnych i beznadziejnych, Oblubienico Chrystusa Pana naznaczona cierniem z korony Ukrzyżowanego, z głębi serca błagam módl się za nami, o uległość św. woli Bożej we wszystkich przeciwnościach naszego życia. Przybądź nam z pomocą, o św. Rito i spraw abyśmy doznali skutków Twej opieki- proszę o łaskę prawdziwego nawrócenia dla całej mojej rodziny, abyśmy umiłowali Boga w Trójcy Jedynego Prawdziwego ponad wszystko, z całego serca, duszy i umysłu. Proszę o łaskę wzmocnienia Wiary, Nadziei i Miłości oraz dziecięcego nabożeństwa do Maryi o łaskę błogosławionej śmierci.
    Spraw, aby modlitwy moje i innych doszły do Tronu Bożego. Amen.

  16. Papież Franciszek wzywa do modlitwy
    Światowy Szczyt Humanitarny odbędzie się w Stambule w dniach 23-24 maja. Swój udział zapowiedzieli reprezentanci 80 rządów, 45 światowych przywódców, a ponadto 6 tys. osób, w tym 250 wiodących przedstawicieli sektora prywatnego, grup humanitarnych i organizacji obywatelskich.
    Do modlitwy w intencji Światowego Szczytu Humanitarnego w Stambule wezwał Franciszek podczas dzisiejszej modlitwy Anioł Pański w Watykanie.

    „Jutro rozpocznie się w Stambule w Turcji, Pierwszy Światowy Szczyt Humanitarny, którego celem jest zastanowienie się nad środkami, jakie należy podjąć, aby wyjść naprzeciw dramatycznym sytuacjom humanitarnym spowodowanych przez konflikty zbrojne, problemy środowiskowe i skrajne ubóstwo. Towarzyszymy modlitwą uczestnikom tego spotkania, aby zaangażowali się w pełni w realizację głównego celu humanitarnego: ratowania życia każdego istnienia ludzkiego, nie wykluczając nikogo, szczególnie niewinnych i bezbronnych” – powiedział papież.

    Światowy Szczyt Humanitarny odbędzie się w Stambule w dniach 23-24 maja. Swój udział zapowiedzieli reprezentanci 80 rządów, 45 światowych przywódców, a ponadto 6 tys. osób, w tym 250 wiodących przedstawicieli sektora prywatnego, grup humanitarnych i organizacji obywatelskich.
    W spotkaniu weźmie też udział delegacja z Watykanu z sekretarzem stanu Stolicy Apostolskiej, kard. Pietro Parolinem na czele. Dwaj inni jej członkowie, to arcybiskupi: Bernardito Auza, stały obserwator Stolicy Apostolskiej przy Narodach Zjednoczonych w Nowym Jorku oraz były stały obserwator przy biurze ONZ w Genewie, Silvano Tomasi.
    http://gosc.pl/doc/3174766.Franciszek-wzywa-do-modlitwy

  17. Watykan: trzecia tajemnica fatimska jest kompletna
    Twierdzenia przypisywane przez media profesorowi Ingo Dollingerowi, jakoby kard. Ratzinger miał po opublikowaniu w roku 2000 trzeciej tajemnicy fatimskiej stwierdzić, że nie wszystko zostało podane do wiadomości publicznej są czczym wymysłem – podało Biuro Prasowe Stolicy Apostolskiej.
    W watykańskim komunikacie powołano się na zdanie papieża-seniora, Benedykta XVI, który wyraźnie stwierdził, że nigdy nie rozmawiał z prof. Ingo Dollingerem na temat objawień w Fatimie, a przypisywane jemu słowa są czczym wymysłem, całkowicie nieprawdziwe. Papież-senior stanowczo stwierdza, że publikacja trzeciej tajemnicy fatimskiej, która miała miejsce w roku 2000 jest kompletna.
    http://www.niedziela.pl/artykul/22452/Watykan-trzecia-tajemnica-fatimska-jest

  18. Ufająca Bogu pisze:

    Święta Rito i Królowo Różańca Świętego, proszę o wstawiennictwo – tym razem dla mnie, abym została w pracy, którą kocham, która jest wreszcie spełnieniem moich marzeń. Proszę o wstawiennictwo dla wszystkich potrzebujących. Łączę się w modlitwie. Amen

  19. Adminka pisze:

    Wróciłam, opiszę Wam co i jak, najpierw podziękuję, Wasze modlitwy mi pomogły…uniknąć mandatu i większego stresu 😉

    Całą drogę wszystko OK, Msza św. cudowna, jeszcze się i na pielgrzymkę do Łagiewnik zapisałam stamtąd ale wróciłam do swego miasta, pojechałam odwiedzić siostrę, dałam jej w prezencie książkę z pieśniami i modlitwami do św. Rity i chwilkę pogadałyśmy sobie, włączyłam sobie…światła postojowe. Jest po 22-00 ruszam do domu nie zmieniając świateł a policja za mną cały czas.
    Pozwolili mi podjechać pod blok. ja do wysiadania a panowie do mnie, kontrola dokumentów, pani jeździ bez świateł, ja zdziwiona jak to (jechałam, ale na postojowych….), w bramie stał średni syn, chyba się nawet ciut przejął, ale ja wyciągając z torebki dokumenty najpierw wyciągnęłam św. Ritę (dziś ją sobie kupiłam), położyłam ją obok, dopiero dokumenty 🙂
    I powiedziałam, przepraszam, to moja wina, jestem gotowa zapłacić, za własną głupotę i niedopilnowanie. Trzeba to trzeba.

    Summa summarum skończyło się ….. tylko na pouczeniu 😉
    Czarny mógł tylko tyle…postraszyć mundurowymi, skoro cierpiałam tyle lat i dziś modliłam się za mundurowego.
    Ale Bóg postawił mi dziś na drodze dobrych policjantów 😉

    Ps. Ksiądz pięknie odczytał intencje, było głośno powiedziane że w intencjach trudnych spraw i czytelników strony „w obronie wiary”, zakupiłam różę, 2 płatki sobie zasuszę, a róże jutro postawię NMP u mnie w kościele, była Litania do św. Rity, inne modlitwy, potem ucałowanie relikwii.
    Za chwilę do głównego wpisu dodam kilka zdjęć.
    Kupiłam sobie pieśni i modlitwy do św. Rity na mp3 to może coś się wgra na you tube i Koronkę do odmawiania do św. Rity wraz z koronką różańcową, zawierającą relikwie św. Rity

    • Bogusia pisze:

      Dzieki Ewo…!!!
      Modlilam sie za Ciebie i Wszystkich na stronie,wdzieczna za to ,ze zabralas nasze intencje, laczylam sie podczas Mszy sw. z relikwiami w reku, proszac sw. Rite o jej dotyk.Wlasnie dzisiaj szczegolnie potrzebuje Jej pomocy. Otrzymalam znak= wszystkie roze w moim ogrodzie zakwitly,ale tak obficie,ze az przechodnie sie zatrzymuja ( w ubieglym roku mialam dokladnie tak samo).Przyjmuje to, jako znak.
      Sw.Rito miej Ewe w opiece oraz Admina Kazimierza i Cala Rodzine WOWiT.
      Szczesc Boze…!!!

    • rzymski katolik pisze:

      Bóg zapłać za każde prawdziwe dobro, Ewo.

  20. wobroniewiary pisze:

    Najważniejszym biografem świętej Rity jest ojciec Augustyn Cavallucci. Ten augustianin żył w klasztorze w Foligno, a więc niedaleko od Cascii, i miał możliwość zwiedzać i przeglądać archiwum klasztoru, w którym żyła Święta. Do swojej biografii, wydanej w 1610 roku, z pewnością wykorzystał tradycyjne przekazy ustne zachowane przez mniszki i ludności Cascii. Mógł też mieć dostęp do dokumentów zawartych w archiwum. Niewykluczone, że udało mu się zebrać więcej danych na temat świętej Rity niż późniejszym sędziom procesowym, którzy zaczęli pracę w 1626 roku.

    Z biografii Cavallucciego, odtworzonej w pierwszym tomie Dokumentacji, czerpiemy więc informacje związane z cudami świętej Rity, które – jak widzieliśmy – zaczęły się zaraz po jej śmierci od uzdrowienia ręki jej krewnej oraz uleczenia zesztywniałych rąk mistrza Cicca Barbara.

    Zauważywszy najpierw, „jak bardzo ten słodki i kochający Jezus miłuje swoje sługi, dając im władzę dokonywania cudów, i że prosta kobieta, rozpalona Bożą i świętą miłością, wykonuje to, czego nigdy nie byli w stanie zdziałać możni książęta i panowie”, Cavallucci stwierdza, iż od tamtej pory na sarkofagu Rity widzi się „liczne wizerunki ze srebra, wosku, figury malowane na deskach, na płótnie, kajdany, łańcuchy niewolników, złamane lufy strzelb” wszystko „wiernie odnotowane przez notariuszy” w obecności świadków.

    Przy świętym ciele Rity – pisze dalej biograf – „widzi się wielu chorych i rannych, którzy doznali uzdrowienia z bardzo poważnych chorób, wielu ślepców, którzy odzyskali wzrok, wielu niemych od urodzenia, którzy otrzymali dar mowy, kulawych i sparaliżowanych, którzy odzyskali zdrowie”. Ponadto opętani przez złego ducha byli uwalniani i nie brakowało tych, którzy twierdzili, że uniknęli pewnej śmierci dzięki wstawiennictwu siostry Rity.

    • wobroniewiary pisze:

      W swej biografii Cavallucci przywołuje czterdzieści sześć cudów, z czego pierwszych jedenaście sięga roku 1457. Można stąd wnioskować, że były one zapisane przez notariusza z Cascii, Domenica Ange-liego. Oto one:

      1) 25 maja 1457 roku Battista D’Angelo z Colgiacone, będąc pozbawionym wzroku, zanosił pobożne prośby do Pana Boga przed
      ciałem błogosławionej Rity i przez nieskończone miłosierdzie został wysłuchany, tak iż odzyskał zdolność widzenia jak dawniej.

      2) 25 maja tego samego roku Lucretia di Ser Paulo z Colforcello,
      całkowicie chora z powodu podeszłego wieku i cierpiąca na puchlinę wodną, została przyniesiona przed ciało błogosławionej Rity i zanosiła tam pobożne modlitwy, po czym wróciła do wcześniejszego zdrowia.

      3) Również w tym samym miesiącu pewna kobieta, Cecca d’Antonio, głucha na jedno ucho od pięciu lat, wzywając głównie Wszechmocnego Boga i błogosławionej Rity, została uwolniona z bardzo jasnymi znakami w obecności wielu ludzi.

      4) 29 maja tego samego roku Salimene d’Antonio z Poggio, który miał jeden palec ręki zupełnie pozbawiony czucia przez długi czas, podszedlszv do ciała Błogosławionej z wielka czcią i pokora, pobożnością i wiarą został uwolniony z kalectwa w obecności wielu ludzi.

      5) Ostatniego dnia maja l457 roku Giacomuccia di Leonardo z Ocone, nękana przez wiele lat bardzo ciężkimi bólami w nogach i opuchlizną na cile (z powodu tak ogromnego cierpienia bardzo niewiele jadła od dwóch lat) została przyniesiona na rękach przed ciało Błogosławionej i tam, zawierzywszy się Panu i Jej, zatrzymała się w kościele przez osiem dni, po czym doznała uwolnienia i ku swemu ogromnemu zadowoleniu podziękowała głównie Bogu i błogosławionej Ricie.

      6) W szóstym dniu tego samego miesiąca Cecca di Gio z Biselli
      di Norcia, która straciła mowę, jak poświadczają krewni i inni, którzy przyszli z nią, aby nawiedzić ciało Rity, zanosiła do niej pobożne modlitwy i zaczęła mowić Ave Maria oraz inne słowa ku ogromnemu zdumieniu krewnych i całego ludu.

      7) 2 czerwca 1457 roku Matteo del Re d’Ocone, który miał syna
      Bernarda, cierpiącego ogromnie z powodu kamienia w pęcherzu, widząc niebezpieczeństwo jego śmierci, powierzył go błogosławionej Ricie, przez której zasługi Bernard został dzięki Bożej łasce uratowany.

      8) 3 czerwca Śpirito d’Angelo z Cascii, który od czterech lat bardzo cierpiał na rwę kulszowa, uciekłszy się do błogosławionej Rity, został uwolniony.

      9) 7 czerwca Martia di Cancro z Rocca Indulsi di Norcia, która urodziła się niema, została zaprowadzona przez swoich krewnych przed ciało Rity; wszyscy obecni zanosili modlitwy i otrzymała ona od Boga łaskę swobodnego mówienia, wzbudzając zdumienie wszystkich ludzi, którzy ją słyszeli mówiącą; zostały z tego powodu urządzone procesje przez wszystkich kapłanów, a Wielebny Ojciec Giovanni Pauletti z Cascii wygłosił kazanie.

      10) W tym samym dniu Cecco d’Antonio z San Cipriano dalla Matrice, niemy od urodzenia, zaprowadzony przez swego ojca przed ciało błogosławionej Rity, zatrzymał się tam dwa dni, zanosząc żarliwe modlitwy i otrzymał łaskę mowy ku ogromnemu zdumieniu
      całego ludu.

      11)8 czerwca 1457 roku Lucia di Santi z Castel di Santa Marcia di Norcia, całkowicie ślepa na jedno oko przez okres 15 lat, mająca drugie oko zaćmione, tak że ledwie widziała odrobinę świała, została zaprowadzona za rękę przed ciało błogosławionej Rity, gdzie przebywając przez piętnaście dni i zanosząc modlitwy, w końcu doznała uzdrowienia na jednym i drugim oku, po czym ze łzami i wzdychaniem złożyła podziękowanie Bożemu Majestatowi. Jak można zauważyć, cudowne uzdrowienia dotyczą najróżniejszych chorób, również ślepoty i niemoty od urodzenia.

  21. Maria pisze:

    Proszę o pomoc i wstawiennictwo u Boga Ojca ,Syna Bożego ,Ducha Świętego, Św .Rito zamieszkaniu mojej córki Elżbiety z rodziną w moim domu rodzinnym na osiedlu Fligi we Mszana G.iuczeszczanie córki do tej szkoły .Proszę o spokój dla nich i dla mnie i dzieci od uciążliwych sąsiadów.

Skomentuj

