Bóg nie umarł!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Film, Pomoc duchowa. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

23 odpowiedzi na „Bóg nie umarł!

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Niechaj go Bóg pogromić raczy, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Niżej możemy wpisywać intencje, w których mamy się nawzajem omadlać 😉

    • wobroniewiary pisze:

      Proszę o modlitwę za mnie, jadę w sprawie pracy dla biura tłumaczeń, aby mieć zlecenia…

      • Bogumiła pisze:

        Będzie dobrze i podpiszesz umowę!

        • wobroniewiary pisze:

          Bogusia napiszę tyle, pewna osoba poprosiła mnie, czy mogłabym jej poświęcić wodę, sól, olej, świece i wysłała je w sporej paczce, chciała je wysłać do Kanady.

          Paczkę odebrałam, nawet jej nie otwierałam, poświęciłam wszystko co tam było (za swoje jechałam prawie 50 km w jedną stronę czyli razem 100 km) i co?

          Wczoraj i dziś od tej osoby z Kanady (dla której są te świece, sól i olej) otrzymuję stek pomówień, że wyłudzam….paczki, otrzymuję jałmużnę a śpię na pieniądzach, bo jeżdżę i tłumaczę po całej Polsce.

          Tak to tylko szatan umie działać 😦

          Ale już znikam….

        • Maggie pisze:

          Przesyłka do Kanady jest kosztowna. Wiem ile moja siostra płaciła przysyłając książki (do tego czas dochodzi) – wspomniałam o tym i ktoś z czytelników napisał, źe nie taki jak podałam koszt, ale wszystko zależy od wagi i czy się ciut przekroczy widełki opłat i czy priorytetem nadane aby nie szło miesiącami. Jak się okazuje koszt wysłanej przez Ciebie paczki, jest niewymiernie wyższy od podanego przeze mnie i uiszczonej opaty ……

          Wysyłka przez uprejmość, w dobrej wierze czegoś i to z zaufaniem, źe to coś tam naprawdę się znajduje (jak kota w worku), jest ryzykowna w dzisiejszych czasach.
          Doznałaś Ewuniu, kolejnej niesprawiedliwości, a niegodziwość połączona z chamstwem jest wiadomego źródła.
          Ty z secem i z chlebem, a w zamian w Ciebie z nienawiścią i kamieniem. Osoba, która Ciebie zaatakowała, zachowuje się jakby … to jej … posypano sól egzorcyzmowaną na ogon.

          Dzisiaj środa, a więc dzień naszej Nowenny do Matki Bożej Nieustającej Pomocy.

          Jezus jest Panem! Króluj nam Chryste!

      • Bogumiła pisze:

        Ewunia, ale Bóg przecież wszystko wie.
        A za nasze przewinienia 😦 i niewierność takie przykrości to i tak niewiele. Żyj radością Nieba. 🙂

        Dla Ciebie piosenka, przepiękna:

      • fornal53 pisze:

        I co udało się?

  2. wobroniewiary pisze:

    Dla Agnieszki i innych:

    • Kasia pisze:

      Mateczko Najświętsza prowadż wszystkich naszych kapłanów,tak jak ks.Dominika,by z kolei oni tak samo prowadzili swoich wiernych. Przepiękna modlitwa ❤ ❤ ❤
      Niech będzie chwała i cześć i dziękczynienie,chwała i cześć Jezusowi!

  3. Anna pisze:

    Córka byłej Premier Polski Ewy Kopacz, Katarzyna Kopacz rozpoczęła właśnie specjalizację lekarską w trybie rezydentury, mimo że zdała egzamin z … 11. wynikiem. Wszystko dzięki temu, że napisała odwołanie do Ministerstwa Zdrowia, którym kierowała wtedy… jej mama!

    W 2010 roku Katarzyna Kopacz przystąpiła do egzaminu lekarskiego, od którego zależało czy dostanie się na tzw. rezydenturę i będzie mogła robić specjalizację z położnictwa i ginekologii. – Tryb rezydencki jest najbardziej pożądany przez młodych lekarzy. Tylko on zapewnia zatrudnienie i pensję w wysokości ponad 3,2 tys. zł. Płaci za to budżet państwa. Poza tym szpital, który zatrudnia w ten sposób młodego lekarza, musi mu umożliwić wyjazdy na kursy zawodowe. Osoby robiące specjalizację w trybie pozarezydenckim nie mogą liczyć na takie przywileje – wyjaśnia portal TVP.Info.

    Jednak – jak informuje TVP.info – córka Ewy Kopacz zajęła dopiero 11. miejsce na 19 zdających. „Jednak mimo niezbyt dobrego wyniku i limitu pięciu miejsc, Katarzyna Kopacz dostała się na rezydenturę w Uniwersyteckim Centrum Klinicznym w Gdańsku na specjalizacji położnictwo i ginekologia. Jakim cudem?”. Trzeba przypomnieć, że województwu pomorskiemu przyznanu tylko 5 miejsc rezydenckich, czyli tylko 5 pierwszych osób kwalifikowało się do dalszej kariery lekarskiej. Co się więc stało, że Katarzyna Kopacz dostała się z 11 miejsca? Córka Ewy Kopacz napisała odwołanie do Ministerstwa Zdrowia, który kierowała wówczas… Ewa Kopacz. Interwencja poskutkowała, a Katarzyna Kopacz rozpoczęła specjalizację.

    Co na to wszystko Ewa Kopacz? Mówi, że nie ma żadnego problemu: – Nie ona jedna się dostała z odwołania […] Nie wiem, jaki był wynik. Nie interweniowałam w tej sprawie. Proszę mi wierzyć, że wszystko było robione z najlepszą starannością. „.

  4. maria pisze:

    Pomagamy nie dla zapłaty a dla uwielbienia Jezusa.
    Nie warto przejmować się oszczerstwami ,bo one służą szatanowi i wprowadzają zamęt w duszy.
    wiem,że czasem po ludzku jest bardzo ciężko pozostaje nam wiara i ufność Bogu.
    Kiedyś ciekawie powiedział kapłan w czasie Uwielbienia – Wszystkie swoje troski i kłopoty zanieś Jezusowi nie znajomemu czy komuś z rodziny .Jezus wysłucha i nie wychlapie.

    Bądź Uwielbiony Panie za każdą drogę jaką nas prowadzisz!

  5. Teresa pisze:

    To też i przeze mnie Ewa dostała bata od czarnego. Bo to ja z wielką prośbą wysłałam paczkę Ewie, bo nie mam możliwości uczestniczenia we Mszy o uzdrowienie i poswiecenia sakrament.
    Ewa przepraszam i wybacz mi. ŻADNYCH PRZYSŁUG JUZ NIKOMU NIE ROBIĘ !!!!!!! NIKOMU !!
    Sądziłam że osoba z Kanady jest wierząca i ma Boga w sercu . …ależ sie nabrałam
    Wstyd mi

Skomentuj

