Brat Elia, włoski współczesny stygmatyk pierwszy raz w Polsce

0Widziałam z bliska stygmaty Fra Elia.
Z odległości kilku centymetrów. Żadne słowa tego nie opiszą – żywe stygmaty na rękach…..
Świadectwo Fra Elia to sam balsam na serce, o braku miłości, o problemach i rozpadach rodzin…. o potrzebie modlitwy za dzieci!
Komunia św. podczas Mszy św. na prośbę oo. Franciszkanów na klęcząco

Brat Elia z kapłanem – opiekunem duchowym, wyznaczonym przez biskupa miejsca. Będą zdjęcia, filmy, dziś kilka fotek, ale one nie oddadzą tego co czuję.

Nigdy nie zapomnę widoku Ran Chrystusowych na dłoni Fra Elia!!!
Te dłonie mnie pobłogosławiły, poświęciły moje obrazki i różaniec…. i mnie, i tych których przynieśliśmy w sercu. Jedna prośba- codziennie 10 min modlitwy, zwłaszcza za dzieci, chore dzieci, za osoby samotne, zostawione, poranione… codziennie

Z kolei obecna i tłumacząca Ewa Jurasz polecała każdemu nabyć książeczkę „Twarzą w twarz z demonem” Powiedziała, że nie zdajemy sobie sprawy, jaką przed Bogiem zdamy odpowiedzialność za wszystko, w tym za swój nieszczęsny ubiór do kościoła…ta książeczka wiele nam uprzytomni

ewa ksiązka wywiad z demonem

Tu możesz zamówić: http://krolowa-pokoju.com.pl/twarza-w-twarz-z-demonem.html

Ps. Niebawem pojawią się (za kilka dni) nagrania, w tym świadectwo Fra Elia.
Ps. 2 Proszę o modlitwę, jutro z rana mam spotkanie w sprawach zawodowych…

 

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

Brat Elia, Wieliczka 16 czerwca 2016 cz. 1
Msza święta i świadectwo opiekuna duchowego brata Elia

Ten wpis został opublikowany w kategorii Wydarzenia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

88 odpowiedzi na „Brat Elia, włoski współczesny stygmatyk pierwszy raz w Polsce

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Niechaj go Bóg pogromić raczy, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Niżej możemy wpisywać intencje, w których mamy się nawzajem omadlać 😉

    • Małgorzata Zalewska pisze:

      Proszę o modlitwę w mojej intencji
      o uzdrowienie mojego kregosłupa i ręki
      Gosia Z

    • Adam pisze:

      http://radioprofeto.pl/archiwum,1471.html
      proszę posłuchać co mówi ks Olszewski 2.Konferencja II,od 29:20
      uwaga Maria Vadia jest szamanką.
      Dużo ludzi poranionych duchowo,ja też byłem,także
      Armia Dzieci która przy Niej posługuje, Manjackala od jakiegoś czasu nie prowadzi Duch Boży, tak samo Włodzimierza Cyrana,Cadeddu,TGD,Robert DeGrandis,książka Moc Uwielbienia,pycha wzięła górę,a to jest pierwszy najgorszy grzech,najlepiej się wyspowiadać na kogo rekolekcjach był i jak bardzo angażował się, i kto kładł na głowę ręce,jakie gesty wykonywał, czy nie przywoływał nawet nieświadomie złych duchów,przeprosić Boga Ojca w konfesjonale za całe uczynione zło którego się dopuściłem,

      • wobroniewiary pisze:

        Chwała Panu!
        Że ktoś to napisał i nagłośnił, wiedziałam o tym od innego egzorcysty ale musiałam zachować milczenie… o jak mi ciężko z tym było…..

        Boże, bądź uwielbiony!

        • agnieszka pisze:

          Kochani czy możecie coś więcej o tej książce ? Bo dostałam ją …wiem że nie jest katolicka a protestancka a coś więcej jest nie tak ?

        • wobroniewiary pisze:

          Jak odsłuchamy, bo na razie to nie słyszę tego wszystkiego, co Adam pisze.
          O. Witko ją zaleca.
          O. Antonello – ks. Michał mówi o nim z szacunkiem i uznaniem, a Adam pisze co innego – stąd nowy wpis!
          I proponuję wpierw odsłuchać wszystkie konferencje a dopiero potem dyskutować.

        • agnieszka pisze:

          Dziękuję …z tego co do tej pory przeczytałam w niej jest zachęta do uwielbienia Boga we wszystkim co nam się przydarza …takie prawie typowe dla nauki modlitwy uwielbienia jak w Odnowie…ale nie przeczytałam całej …a książkę dostałam po modlitwach do św Józefa i to konkretną odpowiedzią było na moją intencję ….

          A druga sprawa czy żeby napisać cokolwiek do Was to przez kontakt ten podany na stronie ? Może zainteresuje Was pewien tekst. Można ? Szczegóły w mailu

        • wobroniewiary pisze:

          Tak, na jutrzenka2012@gmail.com

          Ale ja jutro „odpoczywam” inaczej, odbiorę maile w niedzielę

        • agnieszka pisze:

          Jeszcze raz dziękuję
          O napisanie maila zajmie mi trochę a week to próbuje zyskać czas wytchnienia dla siebie przy mojej gromadce
          Polecam się Twoim modlitom i Ciebie polecam Miłosierdziu i Aniołom Stróżom
          Ef 3, 14: Dlatego zginam kolana moje przed Ojcem, Ef 3, 15: od którego bierze nazwę wszelki ród na niebie i na ziemi, Ef 3, 16: aby według bogactwa swej chwały sprawił w was przez Ducha swego wzmocnienie siły wewnętrznego człowieka. Ef 3, 17: Niech Chrystus zamieszka przez wiarę w waszych sercach; abyście w miłości wkorzenieni i ugruntowani, Ef 3, 18: wraz ze wszystkimi świętymi zdołali ogarnąć duchem, czym jest Szerokość, Długość, Wysokość i Głębokość, Ef 3, 19: i poznać miłość Chrystusa, przewyższającą wszelką wiedzę, abyście zostali napełnieni całą Pełnią Bożą.
          Spokojnej nocy i owocnego odpoczynku

      • Adam
        w której minucie ks Olszewski wymienia te nazwiska?

  2. wobroniewiary pisze:

    Podeszła do mnie pani i zapytała „przepraszam, ale czy pani to Ewa z Wowit. Jak wyczuła wśród tysięcy osób? To była nasza Jola z Krakowa ze strony.
    Potem spotkaliśmy się ze Sławkiem, który kręci spotkania z ks. Dominikiem. Dziś przyjechał z W-wy kręcił filmy z fra Elia.

    Ps. Uciekam na modlitwę i na jutrzejsze rozmowy.

  3. mer pisze:

    Piękne… Wtedy przychodzi do glowy – każdy moj grzech to gwoźdź raniący Jezusa i gwoźdź wbijany w ciało cierpiącego w widoczny sposób – też za mnie – stygmatyka

  4. Teresa pisze:

    czekam na nagrania

  5. Tomasz Staszewski pisze:

    wowitowcy gdzieście tam byli:) niespodziewałem się. Ja też tam jestem na waszej fotce. Cieszę się że tam byłem. Byliście jak widać niedaleko mnie. He he ale wypas 🙂 Może mnie też widzieliście. W czerwonej koszulce. Kilka razy kręciłem tam filmiki obracając się z telefonem do okoła

  6. Lucja Ociepka pisze:

    Prosze o modlitwe za mojego syna Tomasza cud uzdrowienia z schzofreni,

  7. Anna pisze:

    Proszę o modlitwę za mego męża aby opanował się i bardziej nie krzywdził swojej rodziny i aby bezpodstawne klamstwa, których się dopuszcza zostały wycofane. Aby nasza rodzina od dwóch lat żyjąca w ciągłym stresie mogła godnie przetrwać traumę. Duchu Święty prowadź i natchnij nas Swoją mądrością i ocal od złego oraz pomóż zakończyć ten stres dla mnie i córek.

  8. agnieszka pisze:

    Za moją rodzinę, za mnie za małżeństwo za dzieci…zwłaszcza o uzdrowienie córki Adrianny …zanieście nas Bogu
    Niech nasi Aniołowie Strozowie będą przy każdym kto za nas się pomodli by uwielbiac Boga wraz z Waszymi Aniołami

  9. magda pisze:

    A jak cudownie widzieć klęczących ludzi do Komunii Świętej. Mi smutno, bo zawsze (a wczoraj szczególnie)odczuwam tak jakby niechęć mojego księdza proboszcza jak musi się schylić, by podać mi Pana Jezusa. Wchodzi wyżej i musi się bardzo mocno schylić. Od dwóch lat Eucharystii udziela na stojąco. Jest tylko 7 osób co klęczą, tylko 7 😦
    Ale i radosna wiadomość. Pokazałam pewnej Pani słowa z orędzi Anny Argasińskiej na temat przyjmowania Pana Jezusa i przychodzę do kościoła a ta Pani klęczy ! Boże jaka radość w sercu 🙂 ❤

    • Aga pisze:

      U nas niestety tylko na stojąco. ;/ Wszyscy bez wyjątku. Niedawno pewna dziewczyna klękła koło stojącej Pani do Komunii, to ksiądz ją pouczył, że ma tu podejść i stanąć, to otrzyma Komunię św.
      Chociaż mi głupio, że też powinnam klęczeć,(u nas wszyscy stoją, nawet te osoby bardzo pobożne) a nie słuchać księdza, to jednak boję się jego reakcji i przyjmuję na stojąco 😦

      • magda pisze:

        ,,Wiedeń, maj 2014r.
        Orędzie Matki Bożej przekazane przez Annę Argasińską.
        Adiustacja teologiczna ks. dr Adam Skwarczyński.

        (Bóg daje nam MATKĘ, prawdziwą Matkę z krwi i kości. Jeżeli nie chcemy słuchać Matki, to mamy piekło, podobnie jak to się dzieje w naszych rodzinach)

        Maryja: Dlaczego Moje dzieci przyjmują Najświętsze Ciało i Najdroższą Krew Mojego Syna do swoich serc stojąc? Przyjdzie taki czas, że kiedy staną przed Bogiem, będą się bardzo tego wstydzić i żałować.

        ja: Maryjo, ale o tym decydują księża proboszczowie w parafiach…

        Maryja: Każdy z was będzie odpowiadał przed Bogiem za swoje lenistwo duchowe i fizyczne. Nikt z was nie może narzucać drugiemu tego, na co u tamtego reaguje sumienie i serce. Najważniejsza jest miłość. I to ona niech będzie wam drogowskazem prawdy. Czynicie tak jak wy chcecie i nie dlatego, że kapłani tak nakazują, ale dlatego, że za mało kochacie Mojego Syna. To Mój Syn oddał za was życie, z miłości do was.
        Niech znikną dyskusje i podziały, które bardzo ranią Mojego Syna. Świadczcie o miłości do Jezusa waszą postawą.
        Wasza Matka – Matka Kościoła – Maryja.”

        I moja kochana Ago, po przeczytaniu tych słów klęczę, zawsze klęczę choć i ….zawsze klęczałam .Od I Komunii Świętej. I bez wyjątku,choć wszyscy stoją. Najpierw było kołatanie serca i … co ludzie powiedzą. I w niektórych wypadkach jest tak do dziś, szczególnie na cmentarzu, we Wszystkich Świętych, gdy pogoda nie zawsze dopisuje ale Pan daje mi siłę i odwagę 🙂
        Zawsze przed Komunią Świętą przepraszam Pana za wszystkie świadome i nieświadome przewinienia i ofiaruję Bogu Ciało i Krew Jego Syna. Tak przeczytałam gdzieś, nie pamiętam już teraz gdzie, ale sam Pan Jezus polecił te modlitwy, by godnie móc przyjąć Eucharystię, godnie tzn. klęcząc. I tak czynię i dopóki mi Bozia da zdrowe kolana będę tak czynić. Tak mi dopomóż Bóg ❤
        Jeszcze nie przytrafiło mi się,by ksiądz nie udzielił mi Komunii Świętej. Są księża i …księża. Jeden może i niechętnie, drugi natomiast z uśmiechem i pełnym namaszczeniem poda Pana 😀

        • magda pisze:

          Byłabym Ago skłamała, przypomniałam sobie,przyjęłam Ciało naszego Pana stojąc chyba ze dwa razy, dokładnie nie pamiętam. Ale to było bardzo dawno temu (przed moim nawróceniem), gdy stary ksiądz Proboszcz wprowadził Komunię na stojąco ale na na szczęście nie trwało to długo, nie przyjęło się. A poza tym nie miałam takich relacji z Jezusem jak dziś ❤

        • Aga pisze:

          Podziwiam Magdo za upór i trwanie w tej pięknej postawie. Ja jedynie wytchnienie mam u franciszkanów, u których jest na klęcząco, niestety nieczęsto tam jestem w związku z dużą odległością od domu.
          Mam nadzieję, że jakoś przyjdzie odwaga do klęczenia, bo jak na razie się boję wyłamać.

      • agnieszka pisze:

        Aga…
        Powiem aż jedno
        Strach nie pochodzi od Boga tylko od…
        Klękanie przed Ciałem przy przyjmowaniu Komunii jest powinnością a nie możliwością.
        Ofiaruj to Jezusowi w jakiejś intencji to może łatwiej będzie o świadomą decyzję …np ja ofiarowałam takie klekanie za nawrócenia ludzi w mojej parafii jako świadectwo również za księży…też miałam lęk bo kolejka bo to czy siamto …a jak tylko w sercu to ofiarowałam i ukleklam to poczułam przytrzymanie mnie w tej pozycji jakby ktoś delikatnie mnie ręką przytrzymał dodając duchowej odwagi…nawet myślałam że ktoś z tyłu mnie dotknął ale nie ….tak jak ktoś tu napisał Duch Święty i nasi Aniołowie umożliwią Ci to… Odwagi i wiary !

      • mariaP pisze:

        Jeszcze o klekaniu … i wolnosci !

        W lutym pojawil sie za kolanem wielki zylak , ktory sprawial mi jeszcze wiekszy bol . Bolalo szczegolnie przy stawianiu krokow , klekanie do pacierza wielce utrudnione .
        Do komunii klekalam wiec na jedno kolano . W marcu nieoczekiwanie znalazlam sie na modlitwie – rowniez o uzdrowienie , co mialo miejsce w Parafii francuskiej , terytorialnej , po Mszy Swietej .
        Niejedno mi dokucza …
        Ale z tego spotkania wyszlam krokiem swobodnym, bez zylaka !
        I pomyslalam , jak wazne musi byc dla nas « upadnij na kolana ludu czcia przejety « , skoro taka Panska Laska dla mnie !!
        Modlmy sie zatem za Kaplanow , aby Pan oczyscil ich oczy Swoja Eucharystyczna Obecnoscia i nieco pochylil karki przy podawaniu Komunii Swietej , ktorej oczekujemy w unizeniu ! ( ostatnio musialam wyciagac szyje jak zyrafa )
        &
        Ciasno mi, Panie, na kolumnie
        Pychy samotnej, gdzie choć stoję,
        Trwam sztywny, jakbym leżał w trumnie,
        I są spętane ruchy moje.
        Wolności pragnę ponad wszystko!
        Daj mi szerokie pole kołem,
        Bym mógł przed Tobą klękać nisko
        I jeszcze niżej hołd bić czołem. Leopold Staff / Wolnosc
        &
        Amen!
        Postcriptum / Ciekawostka !
        W Kosciele sw Magdaleny jest jeden Kaplan , ktory kleka przed toba z Komunia , kiedy ty klekasz ! Nie wiem , czy spowodowane jest to choroba i niemozliwoscia sklonu , czy czyms innym , faktem jest , ze nie ma sytuacji bez wyjscia !!

    • ania pisze:

      Madziu ja też miałam wcześniej podobne obawy i byłam w sytuacjach kiedy ksiądz stał stopień wyżej podając mi Komunię św. nie ukrywam strasznie mnie to wtedy denerwowało i sama dawałam mu odczuć, że mnie tą postawą nie złamie. Odwagę przyjmowania na klęcząco jak i leżenia krzyżem w Kościele trzeba w sobie wypracować, jeśli ma się lęki i strach czy ksiądz poda Komunię na klęcząco najlepiej zanurzyć to wcześniej przed samym przyjęciem w Duchu Św. On potem wszystko ,,załatwi jak trzeba”. Tak zrobiłam wczoraj będąc na spotkaniu Ojca Vitko kilka tysięcy ludzi, tłok i ogromny ścisk ale mówię Duchu Św. ratuj bo ja muszę uklęknąć! I nagle kiedy ksiądz podchodził do mnie niespodziewanie zrobiło się dużo miejsca wokół, więc swobodnie uklęknęłam i przyjęłam Pana Jezusa 🙂 Ale potem spotkał mnie kolejny cud prosiłam Ducha Św. aby to właśnie ks. Vitko podszedł w naszą stronę i położył swoje ręce, bo wiem, że nie każdy kapłan robi to z wiarą i przekonaniem nawet jak Ojciec tłumaczy. I tak się stało ksiądz przecisnął się przez środek tłumu na sam koniec Kościoła, gdzie staliśmy razem z rodziną. Chwała Panu!

      • magda pisze:

        A ja pamiętam Aneczko jak byłam na rekolekcjach z Jamesem Manjackalem w ubiegłym roku. Setki, setki ludzi, kapłan mówi,że Komunia udzielana w rzędach i na stojąco. A ja jak zwykle niepokorna w tej kwestii klękam a za mną ….cały rządek 🙂 Trochę popsuliśmy księżom szyki (absolutnie niezłośliwie 🙂 ale…co się nie robi dla Pana 😀

        • magda pisze:

          Dostałam dziś film Tajemnica Nowenny Pompejańskiej w przepięknym, cudownym wydaniu – książce 🙂 z kroniką ważnych wydarzeń dla Sanktuarium i innymi treściami dotyczącymi Nowenny Pompejańskiej. Wszystko na pięknym kredowym papierze a na końcu…film 🙂 Już nie mogę się doczekać kiedy go odtworzę, bo idę zaraz na Mszę Świętą i czerwcowe. 🙂

      • Teresa pisze:

        ania tak fajnie nam opisałaś

  10. maria pisze:

    Jak długo trwało to spotkanie?

  11. kasiaJa pisze:

    Rekolekcje w Pogórzu koło Skoczowa
    Informujemy że dodaliśmy nowy termin rekolekcji w Pogórzu koło Skoczowa 15-17.07.2016

    Temat: ,,Spotkania z Bogiem uzdrowieniem życia”
    Prowadzący: O.Teodor Knapczyk i O.Jakub Mentel

    Opis: Biblia to Księga opisująca spotkania człowieka z Bogiem. Spotyka Boga Abraham, Mojżesz, Prorocy, Maryja, Szaweł i wielu innych. Inicjatorem tych spotkań jest Bóg. Mówi On do człowieka, człowiek zaś przyjmuje Jego propozycje. W wyniku tych spotkań, życie ludzkie ulega przemianie, można powiedzieć – uzdrowieniu. Staje się życiem dla innych, życiem miłości, a miłość to uzdrowienie. Bóg nieustannie wychodzi do nas, bo chce się z nami spotkać. Cel jest zawsze ten sam: przemienić nasze życie, uzdrowić i nadać sens. Ważne, by chcieć przyjąć Bożą propozycję życia w miłości.
    http://www.sekretariatewangelizacji.pl

  12. marysia1 pisze:

    Proszę o modlitwę za moją rodzinę,o cud nawrócenia,uzdrowienia.Za mojego męża o łaskę zdrowia,odważne pragnienie Boga w swoim życiu,o łaski potrzebne moim dzieciom i siłę dla mnie w trudnym doświadczeniu.Ewo dziękuję, ja również pamiętam w modlitwie.

  13. Kamuc73 pisze:

    Prosze o modlitwe za moje dzieci Darie i Niki o laske nawrocenia i uwolnienia od zla…dla mnie o dobre przezycie rekolekcji za tydzien w Szczecinie…
    Bog zaplac!

  14. mama adopcyjna pisze:

    +++ we wszystkich intencjach zloznych na wowit

  15. Iwona pisze:

    +++ we wszystkich zamieszczonych tu intencjach

  16. Aga pisze:

    Gdzie można nabyć tę książeczkę? Byłabym chętna ją zakupić.

  17. Pingback: Brat Elia, włoski współczesny stygmatyk pierwszy raz w Polsce | Serce Jezusa

  18. Aga pisze:

    Znalazłam książeczkę w internecie więc mój w/w komentarz juz nieaktualny. W związku z tym mam pytanie. W treści jest wymienione zagrożenie czyhające latem na plaży, a więc skąpe stroje. Lubię pływać tak więc na kąpieliskach i basenach bywam. Więc jaki ten strój ma być by był skromny i nie wzbudzający pożądania? Jak na razie noszę 2 częściowy strój z tym, że dół to są takie spodenki, nie majtki. Nie wiem czy może on być, czy lepiej byłoby gdyby to był strój jednoczęściowy.

  19. Teresa pisze:

    A mozecie mi napisać o jaką ksiazeczkę chodzi?

  20. Teresa pisze:

    Dziękuję . Jest na allegro , rehema ma sprzedaż .Dałam do koszyka ….mocna ? da sie czytać?

  21. ewak. pisze:

    Proszę o modlitwę za syna Dominika i całą rodzinę która potrzebuje nawrócenia.Proszę o pomoc .Bardzo potrzebujemy modlitwy.Jest ciężko.Dziekuję.ewa

  22. tkup pisze:

    Proszę o modlitwę aby sąd zezwolił na pobyt Natalki u nas tzn dziadków w te wakacje, aby PAN przemienił serce jej ojca Marka.Jezu Ty się tym zajmij! Proszę. Babcia Teresa

  23. DANUTA pisze:

    Bardzo prosze o modlitwe za mojego syna Mateusza i corke Karoline o ich uwolnienie od wszelkiego zlego ducha a syna tez od dreczen demonicznych i uzdrowienie obojga i nawrocenie na wiare. Z calego serca dziekuje za modlitwe. . Niech Pan Bog Wam blogoslawi.

  24. Marakuja pisze:

    + we wszystkich intencjach

  25. Marakuja pisze:

    Proszę o modlitwę w intencji Waldemara o nawrócenie serca i w intencji mojej rodziny o nawrócenie dla nas.

  26. Sylwia pisze:

    We wszystkich intencjach +++
    Dziękuję wam Admini że podzieliliście się z nami tym wspaniałymi przeżyciami , dzięki wam czuję się jak i ja bym tam była. Chwała Panu! za to że was tak Pan prowadzi 🙂 , Chwała Panu za spotkania które miały miejsce, Wierzę że kiedyś i my się spotkamy 🙂

  27. duszyczka pisze:

    Jeśli ktoś chce poczytać w/w książeczkę już w ten weekend, to podaję link do pdfu.
    Ja już zaczęłam, to tylko 13 stron..
    „Twarzą w twarz z demonem”
    http://kprm.grzegorzki.vbiz.pl/demony.pdf

  28. Teresa pisze:

    duszyczko dziękuje

  29. magda pisze:

    Ewa widzę Cię 😀

  30. Anna pisze:

    Boże, dziękuję Ci za wszystko, za każdego człowieka, za znaki które utwierdzają nas w wierze. Zachowaj nas od wszelkiego złego i blogosław na każdy dzień życia. Nie pozwól proszę stracić nadziei, zachowaj wiarę i miłość. Dziękuję za osoby które pomagają przetrwać, proszę miej w swej łasce też tych, którzy są daleko od Ciebie aby uwierzyli, że jesteś miłością. Dziękuję za dobry dzień.

  31. Adam pisze:

    Ewo nie wiem czy ktoś sprawdzał ale Nowenna Pompejańska jest od złego ducha, tak mówi OJCIEC PIO. To jest nie do pomyślenia,nie wiem jak Pan Bóg to załatwi ale módlmy się w tej intencji i odmawiajmy różaniec zwyczajnie. Jeśli nie wierzysz to ktoś kogo znasz a ma rozeznanie niech się pomodli i w mojej przy okazji bo mam duże ataki od zlego i potrzebuje modlitwy, nikt nie jest idealny każdy błądzi nawet kapłan może się pomylić jesteśmy prochem ziemi

    • wobroniewiary pisze:

      Szok!
      Każdy błądzi…nawet nie kapłan, ale zwykły Adam.

      Fakt, potrzebujesz dużo modlitwy. Idź jak najszybciej do konfesjonału i powiedz te „rewelacje” co tu je wypisujesz!

      • magda pisze:

        Jestem w Apostolacie Nowenny Pompejańskiej (NIE CHCĘ BYĆ PYSZNA !) ale dużo wiem na jej temat. Zazwyczaj jestem bardzo spokojna ale – Adam…litości!!! ogarnij się !

    • ania pisze:

      Z tego co mi wiadomo Ojciec Pio sam odmawiał Nowennę Pompejańską! Czytałam kiedyś w jego biografii mało kto wie, że ojciec Pio miał szczególne nabożeństwo do Matki Bożej Pompejańskiej. W jego listach znajdziemy informację, że codziennie zwracał się Tej Przemożnej Królowej Różańca i modlił się nowenną ułożoną przez bł. Bartola Longa.

  32. Teresa pisze:

    A może już ktoś odmawia Różaniec Eucharystyczny ?

  33. wobroniewiary pisze:

    Sami zobaczcie ile mamy fałszywych proroków:
    Taka Maria Vadia (kazano mi milczeć, ja jestem posłuszna i w dniu, w którym egzorcysta udzielający się w necie nakazał mi usunąć jedyny o niej artykuł że jej dziadek był masonem 33-stopnia – to jest prawda, ale chodziło o to, by jej nie promować wcale) –
    i ona uczy ludzi prorokowania (!!!)
    Przecież dar prorokowania – to łaska, której Bóg udziela a nie jakaś Marija Wadija
    Wiem, że pewna osoba, która „przyjęła chrzest w DŚ z jej rąk” wylądowała obecnie w psychiatryku i ma spore problemy duchowe (w Anglii) wiec nie mogę jej nijak pomóc ;(

    Potem po szkółce prorokowania pojawiają się jak grzyby po deszczu takie „miecie -plecie” i rymują w stylu:
    „ależ o wiesz Panie przecie, że tylko ja jedyny prawdziwy prorok na świecie”
    A gdzie cierpliwość? badanie przez Kościół, opinia i pozwolenie Kościoła?

    • wobroniewiary pisze:

      No i dziękuję mojemu Aniołowi Stróżowi, że mnie trzymał z dala….
      Znajomi chcieli mnie zaciągnąć do tego hotelu Merkury w Lublinie gdzie ona i Armia jakaś… ja wybrałam się wówczas do Jarosławia do o. Józefa ❤

      Mój Anioł Stróż czuwa nade mną, ale zawsze jego podpowiedzi konsultuję z kier. duchowym jak mam taką możliwość a jak go nie ma to radę udzieloną mi przez jednego z egzorcystów" czy czujesz pokój serca…"
      Kocham Cię mój Aniele Stróżu.

      Ps. Myślę, że warto mieć medalik Matki Bożej Strażniczki Wiary.
      Dziękuję ks. Dominikowi za medalion dla mnie ❤

  34. wobroniewiary pisze:

    Wreszcie będę mogła założyć 1-osobową firmę tłumaczeniową bez odprowadzania ponad 1000 zł do Zus-u i innych składek.Bo jak zarobisz 1500 to zostawałoby 500 zł…
    Dziękuję Ci Boże

    http://www.fronda.pl/a/minister-finansow-potwierdza-koniec-ryczaltowego-zus-u-dla-malych-firm,73568.html

  35. Pingback: Brat Elia – współczesny stygmatyk z Calvo | W obronie Wiary i Tradycji Katolickiej

Skomentuj

