Czas wakacji to nie tylko czas rozrywki, to czas modlitwy i trwania w cierpieniu przy Bogu….

różaniec

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

95 odpowiedzi na „Czas wakacji to nie tylko czas rozrywki, to czas modlitwy i trwania w cierpieniu przy Bogu….

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Niechaj go Bóg pogromić raczy, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Niżej możemy wpisywać intencje, w których mamy się nawzajem omadlać 😉

  2. średnia pisze:

    Żeby ta cała Unia się rozsypała
    Buta, arogancja i religia poprawności politycznej Brukseli zostały ukarane. Co dalej?

    Według niepełnych wyników z W. Brytanii 51,8 proc. głosujących w czwartkowym referendum opowiedziało się za Brexitem.

    Szok i niedowierzanie w komentarzach po Brexicie. Naprawdę ktoś może nie kochać Unii? Naprawdę decyzje Brukseli, buta jej przywódców ( przepraszam, ale jakich przywódców?!) pozostawałyby wiecznie bezkarne? Takie przeświadczenie doprowadziło właśnie do kataklizmu, który totalnie przemebluje Europę. Unia się sypie na naszych oczach. Holenderscy eurosceptycy już mówią o referendum. Maria Le Pen ogłosiła triumf wolności. A elity brukselskie nie wiedzą jak reagować.

    Anglicy ( większość Szkotów i Irlandczyków było za pozostaniem w Unii) pokazali Brukseli środkowy palec. Przerwali wieloletnie, zgniłe status quo, które w rzeczywistości odrzucało coraz większą liczbę Europejczyków. Na nic się zdała propaganda poprawności politycznej, piękne i wzniosłe hasła o wielkości europejskiego projektu. Wystarczyły gospodarcze zawirowania na południu Europy i fala imigracji by wszystko to runęło jak domek z kart. Brexit pokazał tylko z jak żenująco słabym projektem mamy do czynienia. Projektem bez silnego przywództwa, ze zblazowanymi elitami u sterów. Napuszonymi własną wielkością, która została przebita brytyjską igłą.
    http://wpolityce.pl/swiat/297977-buta-arogancja-i-religia-poprawnosci-politycznej-brukseli-zostaly-ukarane-co-dalej

    • ja pisze:

      Polskę Tusk rozwalał tyle lat, na rozwalenie Unii potrzebował tylko dwa lata

      Tutaj są dobre komentarze:
      http://www.fronda.pl/a/agnieszka-pomaska-odleciala-ostatnia-szansa-by-pis-sie-opamietal,73889.html

    • Maggie pisze:

      Wynik głosowania już znany: za odejściem wygrało.
      Już funt angielski spadł w tej chwili o 14% (kara?) i globalny chaos na początek oraz szok w szeregach globalistów. Szkoci chcą się wyłamać i pozostać i może tam będzie 2-gie referendum – wg tego jak w radio komentują.
      Już słyszę na radiowych wiadomościach, że kiedy za parę godzin otworzą giełdę, to USA $ pójdzie w górę, a $ kanadyjski jeszcze bardziej w dół.

      Manipulacje monetarne były i będą … tak, że biednemu, jak zawsze, wiatr w oczy będzie wiać, więc nic tak naprawdę nowego.

      Czas pokaże, czy to początek końca kolosa na glinianych nogach, który wbrew deklaracjom założycielskim, zarzucił chrześcijańskie wartości i przypomina w tym węża, który skusił w raju.

  3. Anna pisze:

    Dziękuję za szczęśliwe zakończony rok szkolny, że pomimo wielu trudności osobistych mogłam swoją klasę dobrze uczyć, że posrednictwo świętych i modlitwy wielu, w tym rodziny Wowit-owej nie pozwoliło mi załamać się moimi trudnymi, upokarzającymi mnie jako kobietę i żonę problemami i być dobrym nauczycielem. Bóg zapłać za każdą modlitwę. Życzę wszystkim szczęśliwych wakacji.

  4. aga pisze:

    Proszę o rade:niby wiem o mocy modlitwy ale ciężko mi zaufać ze potrafi przynieść korzyści..mam wrażenie ze aby cos wyprosić należy baaardzo dużo sie modlić…jk to oceniacie?

    • Bogumiła pisze:

      A wystarczy jedno westchnienie, ale z głębi serca. Jezus wie czego na potrzeba zanim poprosimy. Wystarczy westchnąć. Ufaj.

  5. ja pisze:

    Rozpoczęły się obchody 35 rocznicy objawień Maryi Królowej Pokoju w Medziugorju
    Dzisiaj w dniu św. Jana Chrzciciela odbył się doroczny Marsz Pokoju z Humca do Medziuogrja, wyruszył o 6 rano sprzed klasztoru św. Antoniego w Humcu i dotarł przed 10. przed kościół św. Jakuba w Medziugorju. Pątnicy pokonali 14 kilometrów

    Dziś wieczorem uroczysty międzynarodowy program modlitewny z udziałem osób widzących oraz jak każdego 25 dnia miesiąca całonocna adoracja Najświętszego Sakramentu w duchu wdzięczności za 35 lat łaski dla Kościoła i świata.

    http://www.mladifest.com/medjugorje/webcami/tv%20medjugorje%20live%20webcam.htm

  6. wobroniewiary pisze:

    Szukam 4 osób, aby wraz ze mną odmawiały do 25 lipca po jednym dziesiątku Koronki do Bożego Miłosierdzia w mojej intencji
    Bóg Wam wynagrodzi
    Tę modlitwę polecił mi dziś ks. Jan Pęzioł, sam też będzie modlić się za mnie.
    Mam nadzieję, że znajdą się 4 osoby….

    • mariaP pisze:

      +++ ❤

    • E. pisze:

      Jeśli jeszcze mozna sie przyłączyc, to bardzo chętnie

      • wobroniewiary pisze:

        Można, siostra moja też się przyłączyła, będzie 4 róże koronkowe

        • E. pisze:

          Rozumiem, będzie mi bardzo miło. Chociaż tyle moge się odwdzieczyc za całe dobro, jakie spotkałam na tej stronie.

        • wobroniewiary pisze:

          Daj Boże, aby na tej stronie było już tylko samo dobro, bo …różnie bywało.
          Za co sama wszystkich przepraszam (za moje nerwy) i niecierpliwość i wszelkie inne przewinienia 🙂

        • Monika pisze:

          Druga siostra też się przyłącza z Koronką. ❤

        • wobroniewiary pisze:

          Dz Monika, Ty najlepiej chyba wiesz, jak potrzebuję tej modlitwy, ile za mną i ile jeszcze przede mną….

        • Monika pisze:

          Wiem wiem, ale obie też wiemy, że to strona Maryi, a Ona zawsze zwycięża.
          Nie wiem, która to linia frontu ale czasem widząc to co się dzieje, myślę, że chyba pierwsza linia. Maryja jest tuż obok, bardzo blisko.
          Przypomnij sobie jak Jej zapach czułyśmy – ja nie tak często jak Ty, a to pozostaje w pamięci i sercu a Jej słodycz jest niewyobrażalna – a w chwilach zwątpienia i bezpardonowych ataków pamiętaj, że jest bardzo blisko i że Ona umacnia Cię do tej niełatwej walki i zawsze zwycięża.
          Niech Pan Bóg strzeże i Błogosławi Tobie i wszystkim, którzy jednoczą się na WOWiT – którzy są i czytają, i nie poddają się, tam gdzie ich Pan Bóg postawił, i niech obdarzy Łaską okazywania Miłosierdzia a szczególnie w tym Roku Łaski. ❤
          Niech nas ogarnie Łaska Twoja Panie według ufności pokładanej w Tobie.
          Jezus jest Panem!

    • marysia1 pisze:

      Dołączam z koronką, Ewa dasz radę.

  7. Maria pisze:

    Z największa przyjemnością sie dołącze +++

  8. Teresa pisze:

    o 15-tej ? modlimy się

  9. wobroniewiary pisze:

    Dziękuję Wam z całego serca, na fb też jest sporo osób, nie wiecie ile to dla mnie znaczy.

  10. Maria pisze:

    +++
    22 czerwca do 24 marca przyszłego roku podjęłam duchową adopcję dziecka 4 tygodniowego. Matka chciała dokonać aborcji, ale ostatecznie mimo trudności postanowiła urodzić.
    W 2014 r. w 33 rocznicę objawień Maryi Królowej Pokoju w Medjugorie uczestniczyłam w Marsz Pokoju.

    • wobroniewiary pisze:

      22 czerwca – między 22 maja (św. Rity) i 22 lipca św. Marii Magdaleny (mojej patronki od bierzmowania)

      Bardzo bardzo wam dziękuję, bo samej trudno dać radę w tej walce z mocami piekła, które mnie przez różne osoby bezpardonowo atakuje.
      Ja już wczoraj….chciałam zamknąć stronę 😦

  11. Rybka pisze:

    Chyba jestem piąta… 🙂 Na „ławce rezerwowych” 😉 to będę się modlić za Ciebie „na zapas”.

  12. Teresa pisze:

    Nie mozesz zamknąć . Ta strona jest potrzebna .

  13. Teresa pisze:

    Ewa bedzie dobrze. Ludzie są słabi i zło ich wykorzystuje .
    Odmówiłam w Twojej intencji przez 9 dni Różaniec do Trójcy Świetej . Tak lekko mi sie odmawiało,
    W tej modlitwie na tym Różańcu jest jakas wielka tajemnica ……
    Starałam sie odmawiac wieczorem przed zaśnieciem i pierwszego dnia po odmówieniu położyłam sie spać , miałam wrazenie że usypiam w powietrzu , nie czulam tapczana .Poważnie .Pierwszy raz cos takiego mi sie przytrafiło . Taka lekkość . Ten Rózaniec mam poświecony dzięki Tobie przez o.Iwaszko.
    Teraz zaczynam odmawiac różaniec Eucharystyczny…uczę się

  14. EwaT pisze:

    Ewcia nie mozesz zamknac tej strony! Tu zaczelo sie moje nawrocenie,ktore nadal trwa! I pewnie wielu innych. Dolaczam sie do Koronki nawet jesli jest komplet!!!
    Ewcia potrzebujemy Ciebie ♡♡♡

  15. leszek pisze:

    Dołączam do koronki. Pozdrawiam z Belgii. WOWiT powinien przetrwać. Niech Bóg błogosławi.

  16. wobroniewiary pisze:

    Nie chcę namnażać sztucznie komentarzy więc w jednym miejscu podziękuję wszystkim, jest już razem z fb 25 osób, czyli aż 5 róż koronkowych ❤
    To tylko miesiąc, a może mi bardzo pomóc.
    Niech Wam Bóg wynagrodzi tysiąckrotnie

  17. Beata pisze:

    I ja się przyłączam do Koronki, w Bogu nadzieja..

  18. Dorota pisze:

    Droga Ewo, chce zebys wiedziala jak bardzo wiele dala mi ta strona. Wiedzy, zrozumienia, otuchy. Pomogla mi bardzo w poszukiwaniu Boga. Mimo iz nie udzielam sie w komentarzach, jestem stala czytelniczka od 3 lat, odkad dowiedzialam sie, ze spodziewam sie chorego dziecka. Bol, rozpacz, ataki zlego…wiele by pisac. Dobro I milosc znalazlam na tej stronie…milosc Jezusa.
    Jeszcze raz bardzo Ci dziekuje za czas, ktory poswiecasz na prowadzenie WOWIT. Bog zaplac.

  19. Kasia pisze:

    Ja rownież

  20. Czester pisze:

    Ja rowniez Ewuniu przylaczam sie do koronki

    • wobroniewiary pisze:

      Wszystkim Wam Bóg zapłać, jeden dziesiątek to zaledwie 1 minuta a znaczy tak wiele ❤

      • Maggie pisze:

        Przyłączam się również.

        • Maggie pisze:

          Czyli zaczynamy od dziś tj. św.Jana a kończymy na św.Krzysztofa tj w wigilię św.Anny. Spóźnialscy teź mogą dołączyć się w każdej chwili.

      • Kasia pisze:

        Też dołączam z 10ką koronki do Bożego Miłosierdzia.Ta strona jest nam wszystkim bardzo potrzebna.Dasz radę Ewo,bo jesteś już zahartowana na polu walki,a chyba ks.Piotr Glas mówił o tym,że gdyby Św.Maksymilian był teraz na ziemi,to napewno prowadziłby potężną stronę internetową,więc ty jakby w zastępstwie prowadzisz to dzieło”,jako rycerka Niepokalanej 🙂 .No i „Jeżeli Bóg z nami,któż przeciwko nam”. Również zawsze pamiętam w codziennej midlitwie ❤

  21. Janina pisze:

    Dolacze sie. Od kiedy?

  22. Jest moją ukochaną stroną wiele skorzystałam dołączam się do koronki od 25 czerwca pozdrawiam

  23. Anna pisze:

    Ewo, możesz liczyć na me modlitewne wsparcie. Wiele mi dała rozmowa z Tobą, otworzyła mi oczy na moje malzeństwo, uświadomila, że mąż dla mnie był najważniejszy, że łamalam 1 przykazanie. To dzięki tej stronie wiele razy odzyskiwałam jakąś wewnętrzną równowagę. Zapewnienie o modlitwie pozwalało przetrwać gorycz zdrady, porzucenia, upokorzenia. Nie znam planów Bożych ale wierzę, że zło nie wygra, więc nie poddawaj się, masz silne wsparcie wszystkich, którzy tutaj odnajdują na tej stronie ukojenie i poglebiają swą wiarę. Ewo, odwagi!

    • wobroniewiary pisze:

      Anno, gdy przeczytałam jeden z Twoich ostatnich komentarzy- to aż krzyknęłam to niemożliwe a serce podeszło mi do gardła. Tego nie wymyśla człowiek. To ta sama grupa czarnych.

  24. Sylwia pisze:

    Ewuniu ❤ ja wciąż pamiętam o Tobie w modlitwie i również odmówię Koronkę za Ciebie.

  25. duszyczka pisze:

    Również i ja przyłączam się do Twojej prośby Ewo i obiecuję modlitwę.
    Sama wiem, co to znaczy modlitewne wsparcie, jak wiele zawdzięczam modlitwom innym.
    Moją patronką z bierzmowania jest także św. Maria Magdalena,, którą proszę aby nauczyła mnie tak pięknej i oddanej miłości do Jezusa.

  26. Marzena pisze:

    Tej stronie zawdzięczam nie mniej niż większość czytelników. Nie wyobrażam sobie, byś ,Ewo, mogła porzucić to dzieło.

  27. mama adopcyjna pisze:

    Wzruszeni ludzkimi krzywdami podjelismy sie rodzinnie jakis czas temu modlitwy za pewne osoby – za to doswiadczamy teraz zmasowanej zemsty rogatych na wielu frontach … i jednoczesnie / rownolegle wielu Łask z Nieba. Jedna z nich jest takie zjawisko: moj szesciolatek od jakiego czasu sam z siebie codzien, po powrocie z przedszkola, inicjuje Koronke. Skad takie zachowanie u dziecka w tym wieku? ..tymbardziej, ze akurat nie mial doswiadczen z ta forma modlitwy, bo jak ja ją odmawiam o 15.00 to on zawsze wtedy w przedszkolu jeszcze, a w weekendy jej nie odmawialam w dzien, bo to inny tryb dnia niz w powszednie , a jak chorowal i byl w domu w dni powszednie, to tez wtedy, jak to przy chorych dzieciach, niecodzienny tryb – czas na modlitwe jest najczesciej gdy dziecko spi. A w piatki u nas w kosciele , gdzie on sluzy, jest litania do Serca, a nie koronka. Reasumujac: tak jak rozaniec, litanie i nowenny zna i ma stycznosc i czesto nawet w nich uczestniczy, to tak akurat koronka go dotad jakos omijala, czego nawet bylam swiadoma i nawet planowalam wlasnie w te wakacje (kiedy to wreszcie ta 15.00 jest wspolnie osiagalna) go w nia wdrozyc. Tymczasem Gora zadzialala na niego i szybciej i bezposrednio ♡♡♡ Dolaczamy zatem do tej naszej rodzinnej koronki najnowsze intencje Ewy +++, rownoczesnie desperacko blagam wspolnote wowitowa o dolaczenie do Waszych koszyczkow intencyjnych mojej intencji – bo czarni wala w nas od paru miesiecy tak wsciekle (glownie zdrowotnie, ale bynajmniej nie tylko), ze doslownie na palcach jednej reki mozna policzyc np dni, kiedy jestem na chodzie. A przygotowujemy sie wlasnie do adopcji kolejnego dziecka (tzn od lat, ale wlasnie pare mcy temu weszlismy w etap koncowy), a tu, jak na zlosc, przez te (glownie chorobowe) nieustanne klody pod nogi ciagle przesuwa sie to w czasie – dziecko juz od maja moglo byc z nami, ale do dzis nie jest, bo u nas ciagle lawina wszelkich awarii, a dla maluszka kazdy kolejny dzien / tydzien w domu dziecka to kolejne cierpienia i utrwalanie chorej sytuacji i kostnienie zlych nawykow i duzo by wyliczac czego jeszcze…
    Zwykle w panstwowych domach dziecka niestety nie ma miejsca dla Pana Boga, a wiekszosc rodzicow adopcyjnych to dobrze usytuowani materialnie ateisci. Zatem te ataki rogatych na nas ostatnio to tez i dlatego, ze malutka ma te rzadka szanse na trafienie do katolickiej rodziny, na Chrzest i zycie z Bogiem.. i oto cala ta walka, zatem blagamy o Wasza w niej pomoc bo my juz ledwo zywi przez te ostatnia lawine wszelkich utrapien ♡♡♡

    • Kasia pisze:

      +++ Jesteście piękną rodziną.Podziwiam ❤

    • Maggie pisze:

      Kochana, spróbuj własnymi choćby słowami, zwłaszcza, że przy dzieciach zbyt dużo czasu nie masz, oraz, że serdecznie jest najważniejsze, a więc spróbuj własnymi słowami, choćby jednym zdaniem, jak matka do Matki do Maryji się zwracać. Również do Trzech Archaniołów św.Michała, św.Gabriela, św.Rafała w jednym zdaniu proś o pomoc i wstawiennictwo. Przyszedł mi na myśl św.Marcin, który jest również opiekunem dzieci (!). Do tego może w ciągu dnia wspominaj Świętych/te, Błogosławionych/ne, Służebników/ce Bożych/że wg natchnienia LUB ogólnie tzn bezimiennie, jak to przed chwilą zrobiłam – to nie muszą być litanie.
      Niech Pan Bóg błogosławi i Święta Rodzina ma w Swej Opiece +++

      • Maggie pisze:

        Ku Tobie Panie serce me wznoszę,
        mówiąc: dziekuję, przepraszam, proszę.
        Słowa te szansą daną ludzkości,
        by przejść przez życie w Bożej Miłości.
        Jak chleb powszedni potrzebne w życiu,
        ale niemodne na co dzień w użyciu.

        • mama adopcyjna pisze:

          Piekna ta wierszowana modlitwa – naucze dzieci 🙂 ..przy okazji chcialam sie podzielic tym jak wyglada od lat nasza codzienna rodzinna modlitwa wieczorna: najpierw kazdy z osobna po kolei sklada Panu Bogu i rodzinie podziekowanie za cos konkretnego z danego dnia, potem rowniez po kolei tez konkretne przeprosiny ida (zawsze sie znajdzie jakis powod), a na koniec przedstawiamy tez sprecyzowane prosby i intencje. To fajny sposob i na rachunek sumienia i okazja dla czlonkow rodziny by uregulowac pewne sprawy mdzy soba (czasem wystarczy symboliczne „Ty wiesz co” jesli ktos sie krepuje przy reszcie wchodzic w szczegoly). Polecam ten sposob modlitwy – a zrodzil sie on wlasnie z wyjsciowego klasycznego: prosze-przepraszam-dziekuje 🙂 ♡

        • Teresa pisze:

          Taka krótka modlitwa przed spaniem ….

          Dobranoc Jezu kochany
          żegnam i całuję Przenajświętsze Twoje Rany
          a gdy ja usnę , niech me serce czuje ,
          że Cie Mój Jezu nad wszytko miłuję

      • mama adopcyjna pisze:

        Bog zaplac, Maggie, za rady ♡ faktycznie przy dzieciach to raczej w ciagu dnia akty strzeliste ida raczej niz litanie. Wzdycham do Maryi i Jozefa i Dzieciatka Jezus, do Sw Michala, a z rodzinnych i dzieciecych Patronow to jeszcze do JP2, o Pio, sw Antoniego, don Bosco, Dominica Savio, wizjonerow z Fatimy, Giovanny B Molli, a nawet Chiary Corbelli. O sw Marcinie nie pamietalam, a i pozostalych Archaniolow jakos ostatnio niechcacy zaniedbalam – dzieki za przypomnienie ♡ ♡

        • mama adopcyjna pisze:

          To piekne Tereso ♡ .. i choc najlepiej jest rozmawiac z Nim swoim jezykiem, to takie perelki tez warto znac, dziekujemy 🙂

        • Teresa pisze:

          Nie dawno odkryłam Koronkę Wyzwolenia.Polecam . Warto kupić tą książeczkę i sie modlić tą koronką
          U mnie pojawił sie pewien problem ,wieczór odmówiłam Koronkę Wyzwolenia w tej intencji i na następny dzień się wyprostowało z tą sprawą

  28. BRYGIDA pisze:

    EWUNIU BĘDE ODMAWIAŁA CAŁĄ KORONKE W TWOJEJ INTENCJI NIECH CIĘ BÓG BŁOGOSŁAWI A MARYJA KROLOWA POKOJU MA CIEBIE W OPIECE.

  29. wobroniewiary pisze:

    Kochani, na tę chwilę mam aż… 8 koronek, 40 osób po jednym dziesiątku za mnie Aha, Koronka Brygidy daje 9 – czyli „nowenna koronkowa” 🙂
    Jesteście kochani. Bo bardzo potrzebuję tej modlitwy.
    Wierzę, że przyniesie ona upragnione owoce, że prawda ujrzy światło dzienne i Bóg położy kres temu ciągłemu prześladowaniu mnie

  30. Maggie pisze:

    Przypomnę tutaj:
    MODLITWA: Pod CUDOWNYM KRZYŻEM PANA JEZUSA KONAJĄCEGO z Limpias

    Panie Jezu Chryste,
    Przeniknij mnie Mocą Twego Ducha,
    Ogarnij mój umysł, serce, wolę, duszę,
    ducha mojego i ciało moje.
    Uzdrów mnie z ran, które w ciągu
    życia zadał mi szatan, ludzie, sytuacje
    i moje własne grzechy.
    Boże Ojcze, w Imię Jezusa Chrystusa
    uwolnij mnie od wszelkiego zła
    i ogarnij Bożym pokojem i miłością.
    Amen

    • magda pisze:

      MODLITWA: Pod CUDOWNYM KRZYŻEM PANA JEZUSA KONAJĄCEGO z Limpias
      Ta modlitwa towarzyszy mi dzień w dzień od paru lat…..:)

    • ania pisze:

      Piękna też zacznę ją odmawiać 🙂

    • mama adopcyjna pisze:

      Nie znane bylo mi dotad zjawisko z Limpias. Ta modlitwa przepiekna. Przypomina mi troche moje dwie ulubione czyli „Duszo Chrystusowa..” (zapewne znana wszytskim) oraz ” Duchu Swiety – Duszo mej duszy..” (kardynala Mercier, kto nie zna – goraco polecam). Koronki Wyzwolenia nie znalam, wiec tez dziekuje za polecenie. Doswiadczylam juz w zyciu wiele razy Jezusowego wyzwolenia z roznych zniewolen, np takich, z ktorych nie zdawalam sobie nawet sprawy, np od zabobonnego myslenia – dopiero gdy Jezus mnie od tego uwolnil zobaczylam w jak wielkiej niewoli wczesniej zylam. W dodatku tak bezbolesnie mnie z tego wyciagnal… PANIE JEZU nieskonczenie Ci za to dziekuje ♡♡♡♡

  31. wobroniewiary pisze:

    Dziś 35-ta rocznica objawień w Medziugorje

  32. wobroniewiary pisze:

    Codziennie, gdy odmawiam Koronkę to nie ma żadnych problemów
    Dziś:
    a) w Radiu Maryja Koronki nie ma
    b) włączyłam transmisję z Łagiewnik – rwało, przerywało, ucinało
    Teraz już odbiera normalnie….
    https://www.faustyna.pl/zmbm/transmisja-godziny-milosierdzia-i-koronki/

    • Monika pisze:

      A u mnie Różańca nie mogłam po 15:00 znaleźć, dosłownie wcięło gdzieś wszystkie a mam ich sporo, bo wciąż są potrzebne i są zawsze pod ręką – leżą w różnych miejscach, i dopiero szukając natrafiłam na ten bursztynowy od Ciebie – innych nagle jakoś nie mogłam znaleźć.

  33. agicam pisze:

    Kochana pani Ewo, ja również odmówię całą koronkę do Miłosierdzia za Panią. To nie tylko akt podziękowania za tak potrzebną stronę ale i okazanie zrozumienia. Wiem częściowo co Pani czuje, gdyż po podaniu linku z ostrzeżeniem przed Marią Vladą na grupie Modlitwa Kobiet do, której należę, rozpętało się prawdziwe piekło. Zamiast dystansu lub wdzięczności za otrzymane ostrzeżenie oberwało się nie tylko mi ale nawet księdzu Olszewskiemu, co do którego były obrzydliwe manipulacje, że z jakiegoś powodu już nie jest egzorcystą, że zazdrości Vladii, że tu chodzi o pieniądze na radio Profeto i dlatego robi sobie reklamię wzbudzając sensację przy Vladii. Było nawet gromkie pouczenie -czy on jest bogiem z trzema wykrzyknikami… Nie pomagały wyjaśnienia i rzetelne informacje bo najwidoczniej pani Vladia jest dla nich bogiem. A tłumaczyłam przymusu nie ma, każdy ma teraz wybór czy korzystać z jej nauk. Takie owoce są udziałem rekolekcji z tą panią ( Vladią). Ja na szczęście nie poszłam-dlatego Bóg zapłać za ostrzeżenie

    • wobroniewiary pisze:

      Pani Teresa S. z „traditia fora” już mnie wsadziła do piekła za…promocję M. Vadii i za Medziugorje, inne osoby obrzucają mnie klątwami za Medziugorje, za inne wpisy ale najwięcej kopów dostaję od kogoś innego i chyba tylko moja śmierć (której mi różne osoby życzą co chwilę) przerwie ten łańcuch nienawiści i agresji oraz przemocy – chyba że stanie się cud…

  34. Czester pisze:

    Mama adopcyjna, dolaczam Twoja intencje do moich stalych intencji

  35. Czester pisze:

    Ewuniu nie jestes sama, widzisz ile masz przyjaciol jedynego prawdziwego Boga,a Pani T. ( i inni jej podobni ) nie jest Twoim bogiem. Jesli ona uwaza sie,ze moze kogos osadzac,to znaczy, ze jest bogiem swojego krolestwa ,, piekla fora „.
    Ewuniu, a Ty jej i wszystkim, ktorzy Ci zle zycza, zycz im powrotu do Twojego jedynego prawdziwego Boga oraz Nieba, zanim trwa ROK MILOSIERDZIA.

  36. Ava pisze:

    Pani Ewo ja również modle sie w Pani intencji i z calego serca!
    Niech Pan Jezus ma w swoje opiece Panią i rodzine!

    I również bardzo dziekuje za trud w prowadzeniu tej strony!!!

  37. Pepe pisze:

    EWANGELIA
    Łk 9, 51-62

    Trzeba porzucić wszystko, aby iść za Jezusem

    Słowa Ewangelii według Świętego Łukasza

    Gdy dopełniały się dni wzięcia Jezusa z tego świata, postanowił udać się do Jeruzalem, i wysłał przed sobą posłańców. Ci wybrali się w drogę i weszli do pewnego miasteczka samarytańskiego, by przygotować Mu pobyt. Nie przyjęto Go jednak, ponieważ zmierzał do Jeruzalem.

    Widząc to, uczniowie Jakub i Jan rzekli: «Panie, czy chcesz, byśmy powiedzieli: Niech ogień spadnie z nieba i pochłonie ich?»

    Lecz On, odwróciwszy się, zgromił ich. I udali się do innego miasteczka.

    A gdy szli drogą, ktoś powiedział do Niego: «Pójdę za Tobą, dokądkolwiek się udasz».

    Jezus mu odpowiedział: «Lisy mają nory i ptaki podniebne – gniazda, lecz Syn Człowieczy nie ma miejsca, gdzie by głowę mógł położyć».

    Do innego rzekł: «Pójdź za Mną». Ten zaś odpowiedział: «Panie, pozwól mi najpierw pójść pogrzebać mojego ojca». Odparł mu: «Zostaw umarłym grzebanie ich umarłych, a ty idź i głoś królestwo Boże».

    Jeszcze inny rzekł: «Panie, chcę pójść za Tobą, ale pozwól mi najpierw pożegnać się z moimi w domu». Jezus mu odpowiedział: «Ktokolwiek przykłada rękę do pługa, a wstecz się ogląda, nie nadaje się do królestwa Bożego».

  38. Edward.Jozef pisze:

    Teraz mnie uzdrawiasz Jezu Chryste!Dzieki za Twoja reke,wysluchanie i pomoc.edward.

Skomentuj

