Pielgrzymka do św. Charbela oraz do Medziugorje z o. Maciejem Bagdzińskim

*****

13438850_10209609064885031_4995595321716711643_n

Ten wpis został opublikowany w kategorii Wydarzenia i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

68 odpowiedzi na „Pielgrzymka do św. Charbela oraz do Medziugorje z o. Maciejem Bagdzińskim

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Niechaj go Bóg pogromić raczy, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Niżej możemy wpisywać intencje, w których mamy się nawzajem omadlać 😉

    • Bogusia pisze:

      Przez caly ten tydzien a moze i dluzej , nie bedzie mnie na stronie. Prosze o modlitwe,BARDZO mi jest ona potrzebna.
      Szczesc Boze…!!!

    • wobroniewiary pisze:

      Boże pomóż mi 😦

      Św. Charbelu i św. Ojcze Pio – módlcie się za mną i pomóżcie mi, Amen!

      • rzymski katolik pisze:

        Myślisz, że obaj czytają to forum?! 🙂

        • wobroniewiary pisze:

          Dziękuję za złośliwość 😦

        • Aneta pisze:

          myślę, że tak, czytaj i modlą się za nami!

        • Anna pisze:

          Trzeba nie mieć serca albo samemu nigdy nie zaznać cierpień.
          To co teraz przeżywa adminka, nie da się opisać, i oby nikt nawet 1/1000 tego nie musiał przeżywać

        • rzymski katolik pisze:

          Anno ja ją pocieszam jak mogę codziennie- poważnie, niech potwierdzi – i to nie jest złośliwość.
          Tylko ona mnie nie wiem czemu bez powodu banuje wedlug uznania
          ;(.
          To więc nie była zlośliwość tylko żart. Żeby trochę się zluzowała.
          Ja się modlę do Boga świętych normalnie, a przez forum zwracam się do ludzi z tego świata.
          Tyle. Pozdrawiam.

          PS Ewo czytaj Kazanie na Górze u Mateusza. To interpretacja Dekalogu w wykonaniu samego Boga.
          Jedna z najpiękniejszych scen Ewangelii. Reszta to ludzkie złudzenia, nawet jeśli pobożne to tylko złudzenia. Życzę zwycięstwa Dobra.
          Bo Bóg jest najwyższym Dobrem.

        • Maria pisze:

          Ja jestem pewna, że wysłuchują naszych próśb.
          Dzisiaj minęło dwa tygodnie jak uczestniczyłam w Lublinie w uroczystościach nawiedzenia relikwii habitu i rękawicy św. O. Pio pielgrzymujących po całej Polsce.
          Za przyczyną św. o. Pio prosiłam Maryję, jeżeli jest to zgodne z wolą Bożą, o uzdrowienie kolan, abym mogła we wrześniu pójść na pieszą pielgrzymkę do Matki Bożej Kębelskiej w Wąwolnicy. Z mojej parafii jest ok. 30 km. Nie wiem jaki będzie mój stan zdrowia za dwa miesiące, czy dam radę dojść.
          Ale jestem przekonana, że modlitwy zostały wysłuchane.
          23 lata temu miałam wgnieciony staw kolanowy. Po mino leczenia, rehabilitacji noga nie jest w pełni sprawna, odczuwam ból i brak stabilności w kolanie. W miarę upływu czasu dolegliwości się pogłębiają . Od początku maja miałam trudności z wyprostowaniem nogi i chodzeniem. Ból spowodował przykurcz w kolanie. Uroczystości nawiedzenia były w czwartek, a w sobotę 18 czerwca zauważyłam, że nogę prostuję w kolanie i bez bólu, utykania mogę chodzić. Również minęło uczucie zmęczonych nóg.
          Bez zażywania żadnych lekarstw taki stan utrzymuje się do dnia dzisiejszego.

          Chwała Panu !

        • Sylwia pisze:

          Rzymski katoliku, Myślę że Adminka ma powód by banować może tobie się wydawać że nie, ale może być inaczej.
          Owszem forum jest po to by zwracać się do ludzi którzy tu piszą, ale zauważ że wielu tutaj prosi o wstawiennictwo Świętych pisząc właśnie swe modlitwy.Ja sama nie raz prosiłam by Święty się za mną wstawił, właśnie tutaj na forum. I uważam że święci czytają :). Ba oni nawet to co przeczytają przekształcają w czyn i pomagają realnie. Takie pisanie jest wołaniem też o pomoc. Czasem człowiek też potrzebuje przelać na forum swoje odczucia i swoje troski, problemy prosząc tym samym o pomoc Świętych.

        • wobroniewiary pisze:

          Nic nie banowałam (!!!)

        • rzymski katolik pisze:

          Sylwio ja w to nie wchodzę. Mogę sobie np. wyobrazić że to był nakaz spowiednika dla adminki.
          Bo jak inaczej wytłumaczyć zbanowanie linku do konstytucji apostolskiej Pawła VI o odpustach czy informacji z linkiem ze stron Episkopatu Polski o zakazie spowiedzi (nie rachunku sumienia) furtkowej.
          Jestem przybłędą na tym forum, a wszystko co piszę to w zamiarze takie światełko którym chcę Wam podświetlić ścieżki do Dobrego Boga, bo sam już nimi chodziłem i wiem, że niektóre prowadzą w chaszcz i na bagna.
          Dobrego dnia, dobrych lat, dobrego całego życia życzę. Dobrego – znaczy w bliskości Boga.

        • Maggie pisze:

          Są dnie, że IPad wygasa/zamarza i nie mogę nic wpisać, ale mogę czytać.
          Pamiętam i za wszystkich z mojej WOWIT’owej Rodziny i we wszystkich intencjach
          +++

  2. Bogumiła pisze:

    Panie oddaję Ci to co mam w sercu. Zajmij się tym wszystkim bo tylko Ty możesz rozwiązać każdą trudność. Dziękuję Ci za to, że oddałeś Swoje Życie za mnie grzeszną.

    • Maria z Warszawy pisze:

      @ rzymski katolik, proponuję abyś to ty przeczytał uważnie kazanie na górze, bo wydaje mi się, że coś Ci jednak umknęło. Poza tym, możesz mi wyjaśnić na jakiej podstawie kwestionujesz Obcowanie Świętych?

      • rzymski katolik pisze:

        Ale Marysiu o co Ci konkretnie chodzi?
        Gdzie ja „kwestionuję obcowanie świętych”. Ja tylko żartem zapytałem czy czytają to forum. Czy czyranie przez świętych tego forum to jest może dla ciebie (jedyna?) forma „obcowania świętych”?
        Spokojnie Mario, nikomu przecież nie robię tu krzywdy.
        Tobie Kazanie na Górze też nie zaszkodzi (Ewangelia nikomu jeszcze nie zaszkodziła). Więc może „weź co swoje i odejdź”?

        • Maria z Warszawy pisze:

          @rzymski katolik, a jednak jesteś „jak jałowiec na stepie i nie widzi tego, ze przychodzi dobre; mieszka na zwietrzałym gruncie na pustyni, w glebie słonej, nie zaludnionej” ks. Jr.
          Co do Biblii rada bardzo dobra ale baaaaardzo spóźniona.

        • rzymski katolik pisze:

          A wiesz Mario z Warszawy, że ja nigdy bym nie odważył się tak tobie odpisać?
          Jesteś jak faryzeusz w świątyni.
          Jak śmiesz grzesznico tak o mnie pisać?!
          Nie boisz się gniewu Bożego?!
          Ty gardzisz w swojej pysze nie tylko bliźnim, ale nawet i Słowem Bożym!
          Strzeż się!

        • wobroniewiary pisze:

          Mam teraz utrudniony dostęp do neta przez kilka dni, i dlatego apeluję do wszystkich – bez wyzwisk i oceniania się nawzajem!

        • Maria z Warszawy pisze:

          @rzymski katolik, żal mi Cię biedaku. Czytanie ze zrozumieniem nie jest Twoją najmocniejszą stroną. Czy zawsze musisz się czepiać ludzi jak rzep psiego ogona? Bogu Wszechmogącemu dziękuję, iż to On jest moim sędzią więc nie obchodzą mnie Twoje sądy ( bacz by twe słowa nie obróciły się przeciw tobie). Co do pychy i pogardy dla bliźnich i Słowa Bożego to proponuję spojrzeć w lustro.
          „Mądry, słuchając, pomnaża swą wiedzę,
          rozumny nabiera biegłości:
          jak pojąć przysłowie i zdanie
          słowa i zagadki mędrców.
          Podstawą wiedzy jest bojaźń Pańska,
          lecz głupcy odrzucają mądrość i karność”
          Ten cytat to też Słowo Boże, poszukaj, może znajdziesz.

        • rzymski katolik pisze:

          Mario co ty właściwie ode mnie chcesz?
          Przeczepiłaś się mnie i szkalujesz nawet mnie nie znając, i próbujesz mnie obrażać i sądzidć, na jakiej podstawie?
          Co ci jestem winien.
          Masz wizje, ale z takim podejściem gdy wszyscy wokół są żli i odwróceni od Boga a ty jedna mądra i bliska Niego to ręczę ci, że to nie wizje od Boga, lecz podszepty diabła!
          Nawróć się do Boga zła kobieto, nie sądź byś nie była sądzona i bacz byś nie upadła gdy zdaje ci się że stoisz.
          Ja za św.Pawłem mogę tylko powiedzieć: jeśli miałbym się z czegoś szczycić to tylko z Krzyża Mojego i Naszego Pana Jezusa Chrystusa. On jest moją nadzieją i opoką, dlatego się nie zachwieję.
          Tylko w Nim, nie w ludziach pokładam nadzieję. Bo on mnie spotkał i prosił o ufnośc.
          A jako sceptyk czy to czasem nie złudzenie otrzymałem wiele nie budzących wątpliwości znaków.
          On mi powiedział: tyś jest mój syn umiłowany, Ja ciebie zrodziłem przed wiekami i tobie błogosławię. A potem pitwierdził to szybko kolejnymi znakami dla mnie jako racjonalnego i niedowierzającego bo niegodnego wciąż człowieka, katolika, takiego jak Tomasz, który nie był w wieczerniku razem z pozostałymi i reagował jak znamy z opisu.
          Ale potem otrzymał łaskę przychodzącego Boga. Dziś przed Eucharystią powtarzam: Pan mój i Bóg mój, czego również mnie nauczył.
          Ty tego Boga, jedyne co mam najświętsze i wierne mimo moich słabości i grzechów chcesz mi tu wyrwać z serca!
          Niedoczekanie twoje i szatana, który tobą i twoją pychą kieruje! Cyratami z Biblii można się przerzucać, ale po co, jeśli ty uważasz że jej lektura, lektura Ewangelii już nie jest ci potrzebna bo to wszystko znasz i jesteś juz doskonała, oceniając innych jak Kaszpirowski na odległość.
          Opamiętaj się kobieto grzeszna, póki jeszcze czas, póki Bóg daje jeszcze ci szanse, bo jeśli się nie nawrócisz i nie powrócisz do Boga, to potem zostaniesz wyrzucona w ciemność, gdzie będzue płacz i zgrzytanie zębów i tam swojej chwaly wobec ludzi już nie znajdziesz, lecz stanuesz przed Bogiem w Prawdzie, która cię oślepi.
          Jak Szawła. Nie drwij z Ducha Świętego, lecz módl się gorąco by naprawdę zstąpił na ciebie, gdy wyrzekniesz się ducha pychy, sporu, waśni, ducha niszczenia i skłócania i odbierania innym nadziei.
          Polecam Mt 25: 31-46

        • Teresa pisze:

          rzymski katoliku stop stop .. .Proszę nie pisz Marii…zła kobieto , nikt nie jest zły .

      • Monika pisze:

        „weź co swoje i odejdź”?
        Mario z Warszawy nie odchodź!

        • rzymski katolik pisze:

          To jest cytat z przypowieści o robotnikach w winnicy.
          Poszukaj „czy nie o denara umówiłem się z tobą?”.
          Nie chodzi o forum, tylko o tę przypowieść.
          Czytajmy ze zrozumieniem!

        • Maria z Warszawy pisze:

          @Monika, dziękuję Ci kochanie za Twoje słowa

        • Maria z Warszawy pisze:

          @Tereso dziękuję, ja tylko powiem :Ojcze przebacz mu , bo nie wie o czym pisze

        • Maggie pisze:

          Mario, mój IPad gaśnie i wymazał co pisałam.
          Kiedy weszłam na te wpisy, a miejsca oniemiałam. Tyle „miłości” bliźniego wymierzonej w Ciebie, że cieszą się w piekle, a płaczą w Niebie. Ot, przyganiał kocioł garnkowi, że usmolone ucha ma – to taka sytuacja. Jak widzisz, co rusz stajemy się bogatsi, gdy mamy w zapasie, jak w skarbcu: dar przebaczenia, który jest jak drogocenny klejnot pokornie złożony u stóp Maryji do Korony Chrystusa Króla.

          @Rzymski katoliku, naucz się rozmawiać, a nie piać autorytatywnie jak kogut na patyku.
          Chcesz bronić Wiary i Tradycji to dobre… ale … rzucasz się z pasją na sprzymierzeńców, zapatrzony tylko w siebie i swoje myśli. To działa tak: jakbyś wbijał samobójczego gola własnej drużynie i jeszcze dumnie wbijał nóż w plecy obrońcy – wstyd. Całe życie się uczymy.
          Pamiętaj o jednym, że tylko Bóg zna ludzkie serca i nie Tobie sądzić, i że również możesz zbłądzic i błądzić.

    • Sylwia pisze:

      Rzymski Katoliku, ja też w to nie wchodzę wolę pomilczeć ( bo myślę inaczej niż ty..) , natomiast napiszę jedno,przykro się czyta to co wypisujesz..serce boli. Proszę Cię przemyśl to co piszesz do innych.

  3. Agnieszka pisze:

    Kochani, czy ktoś z was wie, o co chodzi z tymi częstotliwościami ? Jak byłam ostatnio w Medjugorie miałam dwie komórki z radio, jedna odbierała tłumaczenie Mszy Św. w j. polskim na 92, 7 MHZ druga nie. W tym roku muszę zakupić jakieś radio (mam tel. bez radia), tylko jaki to powinien być sprzęt, aby na pewno było na nim to tłumaczenie (najlepiej z jakimiś słuchawkami) ? Pozdrawiam.

    • rzymski katolik pisze:

      Zielonego pojęcia nie mam a i tu nikt chyba nie wie, może skontaktuj się z adminami polskich stron o Medjugorje (np. Piotrem z blogspot)?

  4. Czester pisze:

    +++ we wszystkich intencjach

  5. Marakuja pisze:

    Jutro odmawiamy Różaniec Św. z kard. Bourke, pamiętajta o tym 🙂

    • wobroniewiary pisze:

      Bogusia dzięki za przypomnienie.
      Ja dopiero dziś mam neta i to na kilka godzin tylko, nie wiem jak będzie przez te dni ale teraz czytam widzę:
      – ludzie napisali o świeceniu wody i chwała Panu, ja nie miałam jak
      – sama zapomniałabym o różańcu I dnia miesiąca
      – niektórzy oceniają innych niczym faryzeusz celnika w świątyni i uważają się tu za „bogów”

      Pozdrawia wszystkich i proszę o wyrozumiałość, miałam prawo uciec z miasta na kilka dni

      • rzymski katolik pisze:

        Dobrze zrobiłaś! Należy Ci się odpoczynek.
        Dużo Bozego Błogosławieństwa i wytchnienia od Boga!

        • Monika pisze:

          Nieładnie „rzymski katoliku” – ostro się zapędziłeś w osądzaniu bliźniego.
          Znasz Jej (Marii) serce czy miałeś wizje?

          Pewnie, że Ewie należy się odpoczynek i zapewniam Cię, że w pełni sobie na niego zasłużyła – gdy Ty tymczasem nieźle tu sobie poczynasz, szokując nas wszystkich swoimi słowami, które ranią drugą osobę do żywego, a zapewne Maria jest osobą bardzo wrażliwą i w Niej też mieszka Jezus – raniąc Ją ranisz Boga samego – przeczytaj to co sam napisałeś i teraz po Twoich wypowiedziach pomyśl tylko czy może przypadkiem to co napisałeś nie pasuje do Ciebie jak ulał?
          Czy chciałbyś, by ktoś tymi samymi słowami zwrócił się / odpowiedział Tobie? Nie sądzę, by ktokolwiek tego chciał.

          Co istotne, w ogóle nie zastosowałeś się do tego oto apelu Ewy: „dlatego apeluję do wszystkich – bez wyzwisk i oceniania się nawzajem!”

          Przepraszam bardzo ale czy tak się zwraca katolik do katolika albo człowiek do człowieka? Trochę umiaru w szkalowaniu drugiego człowieka, w którym żyje przecież Pan Bóg – zastanawiałeś się kiedyś nad tym?

          Poza tym wyrzucasz drugiej osobie, że ma złe podejście, bo widzi wszędzie wokół złych ludzi – tymczasem to Ty sam piszesz, że to Twoje podejście – to zdecyduj się co jest prawdą i czego się trzymasz, i niech szydzenie z kogo popadnie nie będzie Twoją drugą naturą. Pomyśl czy godzi się porównywać nieznaną Ci osobę do Kaszpirowskiego?

          Teraz Ty przeczytaj ze zrozumieniem ale to co sam napisałeś i otrząśnij się bracie.
          To co piszesz do innych zastosuj do siebie – to proste – pytania, które zadawałeś skieruj do siebie samego, np. to: „Nie boisz się gniewu Bożego?!”

          Jezus jest Panem!

        • rzymski katolik pisze:

          Ludzie!
          Skąd w was taka żądza sporu? Skąd taka bezduszna zajadłość wobec bliźniego?
          Skąd tyle fałszu przy pięknych słówkach?!
          W Marii mieszka Jezus tak?
          A we mnie oczywiście nie mieszka? Co stwierdziła Marysia z Warszawy. Hoho, ale prorokinie macie! Jak wy się Boga i jego kary nie boicie?
          Cofnij się na początek tej scysji i zobacz kto i w jaki sposób zaatakował.
          Raz jeszcze powtórzę to, co tu pisałem kiedyś:
          Towarzystwo Wzajemnej Adoracji to nie jest dobry sposób ani na realizowanie swojej religijności ani na rozwój duchowy.
          Solidarność w grupie nie polega na ślepocie na grzech swoich znajomych.
          Zapewniam was, ze diabelskie sztuczki „Marii z Warszawy” nie zdadzą się na nic i nie uda się jej, ani diabłu któremu służy wyrwać mi z serca Chrystusa ani Boga w ogóle. A to, co ona próbuje wobec mnie robić w ogóle mnie nie znając, nie jest niczym innym, tylko bezczelną próbą wyrywania mi Boga z serca. Nich jej Bóg odpłaci za to co robi.
          Amen!

        • Monika pisze:

          Polecam bardzo pożywny artykuł zatytułowany: Pan Bóg działa w każdym

          Tak jest w istocie i trzeba być katolikiem, żeby to wiedzieć:
          http://www.naszdziennik.pl/mysl/152433,pan-bog-dziala-w-kazdym.html

        • Maggie pisze:

          IPad wygasł w chwili publikacji, więc krótko:
          @rzymski katoliku: skąd i po co tyle tyle gromów i krzyku? Dlaczego w niegodziwy (!) sposób atakujesz Marię a Warszawy i wiele innych osób? Maria to nie gruszka bokserska dla Twoich ćwiczeń, ani ktokolwiek inny.

          Przyjrzyj się na użyte własne (!) słowa i „słodkie” słówka i zastanów, czy tak naprawdę: tak wygląda Twoja wizytówka… jaką sam sobie wystawiłeś.

          Jeżeli z kimś lub czymś się nie zgadzasz, to nie dobrą drogę wybrałeś, bo obrażaniem daleko nie zajedziesz i nie przekonasz.
          Pamiętaj, że: Prawda zawsze wychodzi lub wypłynie, ale w klarownej wodzie, a nie mętnej ze złości i wśród inwektyw, a w gniewie, wydając autoratywnie sądy o drugich wpadasz w pułapkę.
          Take it easy, slow down.

          Jezus jest Panem! – chociaż tu się zgadzamy, na początek.

        • Maria z Warszawy pisze:

          @Maggie, Moniko, Tereso, moje kochane, to naprawdę biedny człowiek, atakował Ewę, Pawła, przyszła kolej na mnie, a kto przez niego wrzeszczy widać z daleka- zresztą sam się przyznał kilkakrotnie. Jego przekleństwa …. „Lecz Pan, Bóg twój, nie chciał wysłuchać (…)i zamienił ci Pan, Bóg twój, przekleństwo w błogosławieństwo, gdyż umiłował cię Pan, Bóg twój.”. Zresztą zwyciężamy Szatana osobiście świadcząc o tym, co według Słowa Bożego czyni dla nas krew Jezusa. Oskarżyciel nie ma nade mną żadnej władzy, ani nie ma do mnie żadnych praw.
          Po raz kolejny mówię ; Ojcze przebacz mu bo nie wie co pisze
          W Imię Jezusa Chrystusa przebaczam mu . Amen

  6. Janina pisze:

    Bardzo prosze o modlitwe w intencji o.Mieczysława Wołoszyna ze Sw.Lipki. .Od 17 czerwca jest w spiaczce.Stan jest bardzo ciezki.o.Mieczyslaw to prorok i wybitny biblista naszych czasow.

  7. (2 Kor 5,19)
    W Chrystusie Bóg pojednał świat ze sobą, nam zaś przekazał słowo jednania.

    (Mt 9,1-8)
    Jezus wsiadł do łodzi, przeprawił się z powrotem i przyszedł do swego miasta. I oto przynieśli Mu paralityka, leżącego na łożu. Jezus, widząc ich wiarę, rzekł do paralityka: Ufaj, synu! Odpuszczają ci się twoje grzechy. Na to pomyśleli sobie niektórzy z uczonych w Piśmie: On bluźni. A Jezus, znając ich myśli, rzekł: Dlaczego złe myśli nurtują w waszych sercach? Cóż bowiem jest łatwiej powiedzieć: Odpuszczają ci się twoje grzechy, czy też powiedzieć: Wstań i chodź! Otóż żebyście wiedzieli, iż Syn Człowieczy ma na ziemi władzę odpuszczania grzechów – rzekł do paralityka: Wstań, weź swoje łoże i idź do domu! On wstał i poszedł do domu. A tłumy ogarnął lęk na ten widok, i wielbiły Boga, który takiej mocy udzielił ludziom.
    https://ewangeliadlanas.wordpress.com/2016/06/30/30-czerwca-wspominamy-swietego-wladyslawa-krola-2/

  8. wobroniewiary pisze:

    Sąd nad kardynałem

    Gejowskie lobby próbuje zakneblować usta Kościołowi w Hiszpanii. Nauczanie o prawdziwej rodzinie i sprzeciw wobec gender nazywa mową nienawiści. Bez ogródek ucieka się za to do świętokradczych plakatów, na których paradę homoseksualistów promują dwie całujące się Matki Boskie.
    Rewolucja antropologiczna na Półwyspie Iberyjskim nabiera tempa. Po przyjęciu w Madrycie prawa pozwalającego dzieciom na swobodną zmianę płci przyszła kolej na Walencję. Tamtejsze władze opracowują właśnie „Prawo o transseksualizmie”. Jest ono bardzo niebezpieczne, ponieważ narzuca wszystkim szkołom i placówkom edukacyjnym obowiązek indoktrynacji dzieci w ideologii gender, zgodnie ze wskazówkami przygotowanymi przez środowiska LGBT. Przewiduje też możliwość nakładania wysokich kar pieniężnych na placówki, także prywatne, a więc i kościelne, które się z tego programu wyłamią (od 45 tys. euro wzwyż), aż po odebranie im dotacji państwowych czy nawet zamknięcie szkoły. Projekt zakłada, iż nieletni będą mogli swobodnie zmienić płeć, także chirurgicznie, bez zgody rodziców, podczas gdy taka zgoda wymagana jest, żeby dziecko mogło zrobić tatuaż.
    http://gosc.pl/doc/3265180.Sad-nad-kardynalem

    • rzymski katolik pisze:

      Wydaje mi się to wprost nieprawdopodobne.
      Mam nadzieję że to zwykła kaczka dziennikarska.

      • Maggie pisze:

        Dobrze, że się Tobie TYLKO wydaje. Nalepszym przykładem jak to dobrze i równo to choćby w Kanadzie, gdzie wszędzie pakuje się xxxxx te rzeczy, a nie leczy. Mowa nienawiści i homofobia to słowa, którym powali się każdego w sądach, gdy ktoś o innych niź oskarżający poglądach. Mnóstwo już ustaw dających równiejszym nienależne im przywileje .. i tak na każdym kroku: zapisuje się historii dzieje.

        • rzymski katolik pisze:

          Nie wydaje mi się abstrahując od wszystkiego możliwe, żeby jakamolwiek poważna operacja dziecka była możliwa bez zgody rodzica.
          Gość Niedzielny nie jest zbyt wiarygodny (to zdaniem wielu taka katolicka bulwarówka) dlatego mnóstwo proboszczów w tym i mój go nie prenumeruje.
          Chyba chciałaś i tu mnie troszkę ugryźć, następnym razem więc ugryź się raczej w język, najlepiej przed lustrem. 😉

        • wobroniewiary pisze:

          „Gość Niedzielny nie jest zbyt wiarygodny (to zdaniem wielu taka katolicka bulwarówka) ”

          DOSYĆ!!!

        • Maggie pisze:

          @rzymski katolik: Znowu w Tobie złość bracie. Czy nie cierpisz czasem na manię prześladowczą ?

          Kiedyś już pisałam, że weszło w Ontario prawo wg którego, rodzice, pod groźbą odpowiedzialności karnej, nie mogą pouczać dziecka ani ingerować czy leczyć zachowań seksualnych, do czasu pełnoletności, tj kiedy dziecko za siebie będzie decydować. Pani premier, lesbijka, mimo początkowych zapewnień, wprowadziła, zaś i jednak, do szkól edukację pro-seksualną i równościową do szkół podstawowych, a rodzice nie mogą ani mru, mru – z jednej strony wprowadzanie w arkana, z drugiej arkan na szyje rodziców.

          Do tego przykład: kiedy jedna lesbijka wmówila synkowi, że jest dziewczynką, poszło o używanie przez to dziecko … WC dla dziewczynek. Nie pomogła oferta używania toalety nauczycielskiej, takiej pojedyńczej, zamykanej na klamkę i bez świadków. Szkole zagrożono, że pozbawiona będzie dotacji, a nauczyciele jako homofobii mogą być pozbawieni pracy, zaś dzieci zwracające na to uwagę … moga być suspensjonowane …
          Mówisz więc o mojej złośliwości .. Hmm. Widocznie brak Ci trochę wrażliwości na to co się naprawdę dzieje. Masz prawo nie wierzyć, zwłaszcza, że zawsze jest nadzieja, że zwycięży rozsądek i nie uchwalą. Ja złudzeń w tych sprawach nie miewam, ale żyję nadzieją, wspomaganą modlitwą i głosem rozsądku, wyrazanym w formie nie dającej powodu do areszrowania itp „przyjemności”.

          Na lotnisku Pearsona, była też afera, że transgendera do osobistej kontroli zabrała osoba o zgodnej z urodzeniem płci, a nie deklarowanej – choć tam nie było operacji, a po skardze oraz interwencjach TV i sądach, okazało się … że ochroniarz nie miał racji (?!).

          Poszukaj w necie jak się obchodzi weekend w Canada Day tj Pride Parade-Toronto, i jaka to największa w świecie parada dumy w Toronto – może tym linkiem Ciebie udobrucham, bo to rzeczywiście .. jak kabaret a nie jak rzeczywistość.

          Jezus jest Panem!

        • rzymski katolik pisze:

          Mania prześladowcza?
          Jeszcze jedno miłe słowo dla mnie.
          Udobruchałaś mnie pod warunkiem, że wyobrazisz sobie – bardzo realistycznie – co by było jak ja bym coś takiego komuś tu napisał. Byloby pewnie o nożu w plecy, o katolickości itp. plus „dziękuję ci kochanie” x 5.
          Dobra, tyle.
          Maggie, mnie nie interesuje babranie się w szambie ani opowieściach o nim. Nie wiem czy to jasno piszę.
          Ale przyzam, zlo mnie przytłacza psychiczne coraz bardziej z wiekiem. Jakby było coraz większe. Żal mi ludzi i jakby Boga też. Bo się zawiódł. Miał marzenie o człowieku i się zawiódł. Sam się odnajduję jako ten baran zaplątany w chaszcze, po którego wciąż chodzi, wyciąga z nich i opatruje.
          A potem znowu to samo, bo moja nieuwaga, słabość że ktoś mnie w to zło wplątuje. Nawet tutaj na forum. Diablisko ma perfidne metody, wie jak nas podejść bezblędnie.
          Więc przepraszam, czasem już bez sił i modlę się by Bóg odwrócił ten zly trend świata i dał Ducha Świętego ludziom, aby przejrzeli, a chorych żeby uzdrowił.
          Bo każdy jest dzieckiem Bożym. I każdy taką zranioną owcą, której my nie umiemy najczęściej pomóc.
          Może tylko Bóg.
          Tylko Bóg…
          Wiem, że to malo realne, ale się o to modlę.
          Może choć po części zostanę wysluchany.

      • Monika pisze:

        Rzymski katoliku, nie poddawaj się – walcz, bo do tego jesteś powołany.
        Wezwał Cię Bóg, więc przylgnij do Niego. Walcz o sprawy Boże i zło dobrem zwyciężaj – wszak odwaga to przede wszystkim męska cecha a potrzeba nam dziś silnych Bogiem mężczyzn.
        Wystarczy policzyć ilu jest mężczyzn np. w Różach Różańcowych – nie stanowią tam przewagi liczebnej. Czy jest takie miejsce, gdzie to mężczyźni są w przewadze na Różańcu?
        Na 40 osób w parafii z Róż Różańcowych tylko kilka rodzynków się znajdzie – tak jest u nas. Myślę, że w innych nie inaczej to wygląda.

        Będziemy Cię wspierać modlitwą, wierzę, że także inni pomodlą się za Ciebie, tym bardziej jeśli masz takie trudności – mamy być jednością a modlitwa jest najlepszym sposobem na jedność w Kościele.
        Pan Bóg działa cuda, także w Tobie – uwierz w to.
        Cuda nie są tylko dla garstki wybranych. Dzieją się na naszych oczach.
        Jest tyle wspólnot, stowarzyszeń, zgromadzeń. Człowiek nie jest samotną wyspą. Katoliku wyjdź do ludzi i nie szukaj w nich tylko zła a już na pewno nie zajmuj się szkalowaniem ludzi, sądzeniem, bo sam też nie lubisz być osądzany negatywnie.
        Nie załamuj się, Matka Boża Cię poprowadzi i wyprostuje ścieżki.

        Tu podsunę Ci tekst: Maryja zdobywa dla nas mocną wiarę.
        Matka Najświętsza zachęca nas do bycia silnymi i stanowczymi we wierze.
        Ona modli się z nami i za nas, ażeby Duch Święty napełnił nasze serca mocną wiarą. Matka Najświętsza widzi wyraźnie jaką mamy potrzebę. Opuszczając modlitwę, osłabia się wiarę a potem się traci. Maryja od nas żąda modlenia się, ażeby całe nasze życie stawało się modlitwą. Jest sprawą doniosłą wspierać się na drodze modlitwy ponieważ czasami jesteśmy zmęczeni, nie mamy chęci do modlenia się…To nas pobudza do modlitwy, także wśród rodziców i dzieci, jest żywotną sprawą dla każdego z nas. Jeśli chodzi o streszczenie w jednym o co tutaj chodzi, podaje się rękę komuś, kto jest zmęczony, wspiera się duchowo kogoś, kto jest w potrzebie. Zostaliśmy wezwani do czynienia naszego życia ustawiczną modlitwą, związkiem z Bogiem naszym Ojcem, żyjąc w Jego obecności i spełniając Jego wolę. Taka wiara rozmodlona przekłada się na
        uwielbienie i na służbę wspaniałomyślną dla bliźniego przede wszystkim najbardziej potrzebującego.
        http://www.donbosco-torino.it/pol/adma/ADMA-on-line/2015/ADMAonline2015-10%20-%20pol.pdf

        Błogosławieństwa Bożego na każdy dzień!
        Jezus jest Panem!

        • Sylwia pisze:

          Rzymski Katoliku, przeczytałam twój ostatni tekst i pamiętam w modlitwie ++ Niech Bóg cie prowadzi i błogosławi.

  9. Anna pisze:

    Proszę o modlitwę za śp Andrzeja, kolegę ze szkoły, który zmarł nagle i dzisiaj został pochowany, za moją córkę dzisiaj obchodzącą urodziny, za uwolnienie od wszelkiego zła, które próbuje niszczyć moją rodzinę, aby można spokojnie żyć i aby mój mąż wykazał resztki honoru i nas nie dręczył. Sama również modlę się w tych intencjach oraz za wszystkie kobiety, które za miłość i poświęcenie mają odpłacone niszczeniem psychicznym i fizycznym zdrowia . Boże, pomóż przetrwać i spokojnie spędzić wakacje.

  10. Anna pisze:

    Św Charbelu, Ojcze Pio, proszę o wasze wstawiennictwo aby skonczyła się dwuletnia trauma i abym mogła spokojnie żyć i pracować. Czuję, że tracę siły ale muszę być dzielna dla córek. Niech dobry Bóg błogosławi i pomoże wybaczyć oprawcy, który zgotował mi czysciec na ziemi i robi ze mnie najgorszą z najgorszych, tak odplacajac za mmiłość i poświęcenie. Jezu, ufam Tobie, Ty się tym zajmij!

  11. Bogumiła pisze:

    +++ We wszystkich intencjach.

  12. Beata pisze:

    +++ we wszystkich intencjach zanoszonych w sercach naszych i na forum

  13. Gosia pisze:

    Ewo jeśli masz na głowie prokuraturę to serdecznie Ci współczuję. Ja również niedawno to przeżyłam więc wiem o czym mówię. Ksiądz wytłumaczył mi że Pan Jezus też był niesłusznie oskarżony a my mamy być do Niego podobni w cierpieniu również. W tym okresie najbardziej pomogły mi msze święte o uzdrowienie nowenna pompejanska oraz leżenie krzyżem. W tym ogromnym cierpieniu Matka Boża była przy mnie czułam Jej opiekę.

  14. mariaP pisze:

    kardynal Burke apeluje …

    Zainspirowani licznymi wypowiedziami hierarchy , katolicyzmem z Akcji dla Wiary i Rodziny za pomocą strony internetowej wzywają „Rycerzy Różańca” do „szturmowania nieba” 
    w każdy
    pierwszy
    dzień miesiąca. (…)
    
Modlącym się organizatorzy proponują następujące intencje:
    1. Za naszą Matkę – Kościół Święty, aby Duch Święty prowadził papieża.
    2. Za biskupów i całe duchowieństwo: o świętość życia i aby byli wiernymi pasterzami, obrońcami Boga i pokazywali Światło Prawdy.
    3. Aby wszelki zamęt został rozwiany z serc i umysłów wszystkich ludzi oraz o oświecenie światłem Prawdy.
    
W pierwszy dzień miesiąca kardynał Burke będzie odprawiał Msze Świętą w tych intencjach, a także w osobistych intencjach „Rycerzy Różańca” – osób, biorących udział w kampanii. 
    – W ten sposób nasze modlitwy będą miały znacznie większą siłę – tłumaczy T. McKenna.

     http://www.m.pch24.pl/kardynal-burke-apeluje-do-katolikow–aby-szturmowali-niebo-modlitwa-rozancowa-w-intencji-kosciola,40543,i.html
    &

    Patrz na Jezusa…
    Cierpi w milczeniu i modli sie…
    Nasladuj Go…
    cierp z Nim i modl sie z Nim…
    Cicha , serdeczna bolesc jest prawdziwa bolescia…
    Aniolowie zbieraja do zlotych naczyn Krew plynaca z Ran Jezusowych i zaniosa Ja Ojcu Niebieskiemu…
    To , co tu widzisz , powtarza sie i do konca swiata bedzie sie powtarzac przy kazdej Mszy swietej podczas podniesienia kielicha przy Konsekracji .
    Wyobraz sobie wtedy , ze stoisz , jak dzis pod Krzyzem i widzisz plynaca Krew z Ran Mojego Syna .
    Otworz twe serce i podstaw je pod Krzyzem , jak Aniolowie podstawiaja zlote naczynia, zbierz ja i ofiaruj Ojcu Niebieskiemu tymi slowami :
    ” Ojcze Niebieski !
    Krew Syna Twojego ofiaruje Ci na zadoscuczynienie za zniewagi , jakie odbierasz od zlych ludzi , a szczegolnie od zlych Kaplanow ”
    (…)
    Tym sposobem staniesz sie wspolpracowniczka tych , co pracuja nad pozyskaniem dusz jeczacych w niewoli szatana i Krew Syna Mojego na prozno nie bedzie wylana .
    ( do s.B. Wandy Malczewskiej )
    &
    Kyrie, elejson. Chryste, elejson. Kyrie, elejson.
    Chryste, usłysz nas. Chryste, wysłuchaj nas.
    Ojcze z nieba, Boże, zmiłuj się nad nami.
    Synu, Odkupicielu świata, Boże, zmiłuj się nad nami.
    Duchu Święty, Boże, zmiłuj się nad nami.
    Święta Trójco, Jedyny Boże, zmiłuj się nad nami.
    Krwi Chrystusa, Jednorodzonego Syna Ojca Przedwiecznego, wybaw nas.
    Krwi Chrystusa, wcielonego Słowa Bożego, wybaw nas.
    Krwi Chrystusa, nowego i wiecznego Przymierza, wybaw nas.
    Krwi Chrystusa, przy konaniu w Ogrójcu spływająca na ziemię, wybaw nas.
    Krwi Chrystusa, tryskająca przy biczowaniu, wybaw nas.
    Krwi Chrystusa, brocząca spod cierniowej korony, wybaw nas.
    Krwi Chrystusa, przelana na krzyżu, wybaw nas.
    Krwi Chrystusa, zapłato naszego zbawienia, wybaw nas.
    Krwi Chrystusa, bez której nie ma przebaczenia, wybaw nas.
    Krwi Chrystusa, która poisz i oczyszczasz dusze w Eucharystii, wybaw nas.
    Krwi Chrystusa, zdroju miłosierdzia, wybaw nas.
    Krwi Chrystusa, zwyciężająca złe duchy, wybaw nas.
    Krwi Chrystusa, męstwo Męczenników, wybaw nas.
    Krwi Chrystusa, mocy Wyznawców, wybaw nas.
    Krwi Chrystusa, rodząca Dziewice, wybaw nas.
    Krwi Chrystusa, ostojo zagrożonych, wybaw nas.
    Krwi Chrystusa, ochłodo pracujących, wybaw nas.
    Krwi Chrystusa, pociecho płaczących, wybaw nas.
    Krwi Chrystusa, nadziejo pokutujących, wybaw nas.
    Krwi Chrystusa, otucho umierających, wybaw nas.
    Krwi Chrystusa, pokoju i słodyczy serc naszych, wybaw nas.
    Krwi Chrystusa, zadatku życia wiecznego, wybaw nas.
    Krwi Chrystusa, wybawienie dusz z otchłani czyśćcowej, wybaw nas.
    Krwi Chrystusa, wszelkiej chwały i czci najgodniejsza, wybaw nas.
    Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, przepuść nam, Panie.
    Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, wysłuchaj nas, Panie.
    Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, zmiłuj się nad nami. 

    K. Odkupiłeś nas, Panie, Krwią swoją.
    W. I uczyniłeś nas królestwem Boga naszego. 

    Módlmy się. Wszechmogący, wieczny Boże, Ty Jednorodzonego Syna swego ustanowiłeś Odkupicielem świata i Krwią Jego dałeś się przebłagać, † daj nam, prosimy, godnie czcić zapłatę naszego zbawienia i dzięki niej doznawać obrony od zła doczesnego na ziemi, *
    abyśmy wiekuistym szczęściem radowali się w niebie. Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen.

/

    W zgromadzeniach Misjonarzy Krwi Chrystusa
    i Sióstr Adoratorek Krwi Chrystusa:
    Piątek, 1 lipca 2016
    NAJDROŻSZEJ KRWI JEZUSA CHRYSTUSA
    Uroczystość

  15. Teresa pisze:

    Czytam książki ks.Amortha . Pisze -Módl się do Ducha Świętego,zobaczysz , że nie będziesz miał problemów

  16. Marzena pisze:

    św. Charbelu, proszę o wstawiennictwo

  17. rzymski katolik pisze:

    Slowo Pańskie dla wszystkich:

    „Łk 6:1-56 pau „(1) Zdarzyło się, że w pewien szabat Jezus przechodził wśród pól obsianych zbożem, a Jego uczniowie zrywali kłosy i, krusząc je rękami, jedli. (2) Na to niektórzy z faryzeuszów mówili: „Czemu robicie to, czego nie wolno w szabat?”. (3) Jezus im odpowiedział: „Czyż nie czytaliście o tym, co zrobił Dawid, kiedy był głodny on sam i ci, którzy z nim byli? (4) Jak wszedł do domu Bożego, wziął poświęcone chleby, sam zjadł i dał swoim ludziom, chociaż wolno je spożywać tylko kapłanom?”. (5) I dodał: „Syn Człowieczy jest Panem szabatu”. (6) W inny szabat Jezus wszedł do synagogi i nauczał. Był tam człowiek, który miał bezwładną prawą rękę. (7) A nauczyciele Pisma i faryzeusze śledzili Go, czy w szabat uzdrawia, by znaleźć powód do oskarżenia. (8) On jednak, znając ich myśli, powiedział do człowieka z bezwładną ręką: „Wstań i wyjdź na środek”. A on podniósł się i stanął. (9) Wtedy Jezus powiedział do nich: „Pytam was, czy wolno w szabat dobrze czynić, czy źle czynić, życie ratować, czy zatracić?”. (10) Potem spojrzał wokoło na wszystkich i powiedział do niego: „Wyciągnij rękę”. On to uczynił i jego ręka stała się znowu sprawna. (11) A oni, tracąc rozum ze złości, naradzali się między sobą, co by mogli zrobić z Jezusem. (12) W tych dniach Jezus wyszedł na górę, aby się modlić, i całą noc spędził na modlitwie do Boga. (13) Kiedy nastał dzień, przywołał swoich uczniów i wybrał z nich dwunastu, których nazwał apostołami: (14) Szymona, którego nazwał Piotrem, jego brata Andrzeja, Jakuba, Jana, Filipa, Bartłomieja, (15) Mateusza, Tomasza, Jakuba, syna Alfeusza, Szymona, zwanego Gorliwym, (16) Judę, syna Jakuba, i Judasza Iskariotę, który został zdrajcą. (17) Zszedł z nimi na dół i zatrzymał się na równinie. Był tam wielki tłum Jego uczniów oraz mnóstwo ludzi z całej Judei i z Jeruzalem, z wybrzeża Tyru i Sydonu, (18) którzy przybyli, aby Go słuchać i zyskać uzdrowienie ze swoich chorób. Także dręczeni przez duchy nieczyste byli uzdrawiani. (19) A każdy z tłumu starał się Go dotknąć, bo moc wychodziła od Niego i uzdrawiała wszystkich. (20) A On spojrzał na swoich uczniów i mówił: „Szczęśliwi ubodzy, ponieważ wasze jest królestwo Boże. (21) Szczęśliwi, którzy teraz jesteście głodni, ponieważ będziecie nasyceni. Szczęśliwi, którzy teraz płaczecie, ponieważ śmiać się będziecie. (22) Jesteście szczęśliwi, gdy ludzie was nienawidzą, gdy was wykluczają spośród siebie, gdy was znieważają i pozbawiają dobrego imienia z powodu Syna Człowieczego. (23) Cieszcie się i skaczcie z radości w tym dniu, ponieważ wielka jest wasza zapłata w niebie. Tak samo przecież ich przodkowie czynili prorokom. (24) Biada natomiast wam, bogacze, ponieważ już odbieracie swoją pociechę. (25) Biada wam, którzy te raz jesteście syci, ponieważ będziecie głodni. Biada wam, którzy teraz się śmiejecie, ponieważ będziecie się smucić i płakać. (26) Biada wam, gdy wszyscy ludzie będą was chwalić. Tak samo przecież ich przodkowie czynili fałszywym prorokom. (27) Lecz wam, którzy słuchacie, mówię: Miłujcie waszych nieprzyjaciół. Dobrze czyńcie tym, którzy was nienawidzą. (28) Błogosławcie tych, którzy was przeklinają, i módlcie się za tych, którzy was oczerniają. (29) Temu, kto cię uderzy w policzek, nadstaw i drugi, a temu, kto ci zabiera płaszcz, nie odmawiaj i tuniki. (30) Dawaj każdemu, kto cię prosi, i nie dopominaj się zwrotu od tego, kto bierze twoją własność. (31) Jak chcecie, żeby ludzie wam czynili, tak wy im czyńcie. (32) Jeżeli miłujecie tylko tych, którzy was miłują, jakiej wdzięczności możecie się spodziewać? Przecież i grzesznicy miłują tych, którzy ich miłują. (33) A jeżeli tylko tym dobrze czynicie, którzy wam dobrze czynią, jakiej wdzięczności możecie się spodziewać? Przecież grzesznicy postępują tak samo. (34) A jeżeli tylko tym pożyczacie, od których spodziewacie się zwrotu, jakiej wdzięczności możecie się spodziewać? I grzesznicy pożyczają grzesznikom, aby tyle samo odzyskać. (35) Wy natomiast miłujcie waszych nieprzyjaciół, czyńcie dobrze i pożyczajcie, niczego w zamian się nie spodziewając. A otrzymacie wielką zapłatę i będziecie synami Najwyższego. On bowiem jest łaskawy dla niewdzięcznych i złych. (36) Bądźcie miłosierni, jak miłosierny jest wasz Ojciec. (37) Nie osądzajcie, a nie będziecie osądzeni. Nie potępiajcie, a nie będziecie potępieni. Przebaczajcie, a będzie wam przebaczone. (38) Dawajcie, a będzie wam dane. Miarą dobrą, ubitą, utrzęsioną, przepełnioną, wsypią wam do kieszeni. Jaką bowiem miarą mierzycie, taką i wam odmierzą”. (39) Powiedział im też przypowieść: „Czy niewidomy może prowadzić niewidomego? Czy obaj nie wpadną do dołu? (40) Uczeń nie jest większy od nauczyciela. Ale każdy należycie wykształcony będzie jak jego nauczyciel. (41) Dlaczego widzisz drzazgę w oku swego brata, a belki we własnym oku nie dostrzegasz? (42) Jak możesz mówić swemu bratu: «Bracie, pozwól, że wyjmę drzazgę, która jest w twoim oku», jeśli nie widzisz belki we własnym oku? Obłudniku! Wyjmij najpierw belkę z własnego oka, a wtedy przejrzysz i będziesz mógł wyjąć drzazgę z oka twojego brata. (43) Nie jest dobre to drzewo, które rodzi złe owoce. Ani też nie jest złe to drzewo, które rodzi dobre owoce. (44) Każde drzewo poznaje się po jego owocach. Nie zbiera się fig z cierni ani winogron z głogu. (45) Dobry człowiek z dobrego skarbca swojego serca wydobywa dobro, a zły ze złego skarbca wydobywa zło. Jego usta mówią przecież to, czym jest przepełnione serce. (46) Dlaczego zwracacie się do mnie: «Panie, Panie», a nie postępujecie tak, jak mówię?”

    • Maggie pisze:

      Słowo Pańskie dla Wszystkich: Masz rację dla wszystkich (!), nie wyłączajac Ciebie. W gniewie czy złości, trudno mówić o bliźnim i Bożej Miłości.

      • rzymski katolik pisze:

        Masz rację. Ja zawsze mówię o sobie, że jestem tylko grzesznikiem.
        Każdy powinien umieć to w sobie uznać, zamiast porównywać się do drzewa nad wodą a bliźnich do jałowca na stepie, który rzekomo w swojej głupocie odwrócił się od Boga. To bardzo boli, bo wyrywanie komuś Boga z serca jest zbrodnią.
        Wszyscy – nie tylko ja – będziemy sądzeni za nasze słowa.

Skomentuj

